Pracuję w EasySend od niedawna, ale to co ujęło mnie w tej firmie i jest jednym z czynników, które przekonały mnie, że chciałabym zostać tu na dłużej, to szacunek do drugiej osoby. Widać to na każdej płaszczyźnie, począwszy od Zarządu w kierunku pracowników jak i pomiędzy samymi pracownikami. Wartością tej firmy jest otwarta komunikacja, na którą stać niewiele firm. Gratuluję Zarządowi i wszystkim pracownikom, którzy przyczynili się do wypracowania takiej kultury. Chapeau bas, naprawdę.
O tym jak się pracuje w tej firmie świadczy zwiększająca się rotacja w ostatnich miesiącach.
Atmosfera pracy w tej firmie jest coraz gorsza. Ciekawe kiedy zarzad zrozumie, że promuje osoby z zerowym poziomem umiejętności miekkich. Budżet szkoleniowy teoretycznie jest równy dla wszystkich. W rzeczywistości faworyci mogą korzystać w dowolnej wysokości. Znakomicie odnajdziesz się w tej firmie jeżeli lubisz się podlizywać. Dostaniesz wtedy możliwości rozwoju i Twoje umiejętności nie bedą miały wtedy znaczenia.
Przykro nam czytać taki komentarz, tym bardziej, że w rzeczywistości wygląda to u nas zupełnie inaczej. Być może taka perspektywa wynika z krótkiego okresu współpracy (osoba komentująca podpisuje się jako „nowa”)? Zapewniamy, że zależy nam, aby wszyscy pracownicy mieli równe szanse rozwoju i mamy świadomość, że to wysokie kompetencje i zadowolenie ze współpracy z nami jest czynnikiem niezbędnym do naszego wzrostu.
Ja pracuję prawie 3 lata i niezgadzam się z tym co piszesz. Poza tym jeżeli jest jakiś problem/niejasności to chyba najprostszym sposobem na rozwiązanie tego jest rozmowa z odpowiednimi osobami (w moim przypadku zdało to egzamin). Poza tym przede wszystkim należałoby zacząć od siebie, pokazać jakie masz umiejętności i wykazać nieco więcej niż odpierdzielenie 8h, jak najszybsze wyjście z pracy i narzekanie, ze wszystko jest be. Ja czuje się bardzo doceniona w tej firmie za to jak się staram, za to co umiem i co wnoszę :).
Wiele osób pracuje w tej firmie więcej niż 3 lata. Tak długi okres może świadczyć jedynie o tym, jak dobrze pracuje się w tym miejscu. Jeśli ktoś pisze, że poznał prawdziwe oblicze firmy to może jest to jedynie własna interpretacja podejścia do pracy albo zrzucania winy za własne niepowodzenia? Jak to mówią z pustego i Salomon nie naleje - w przymrużeniem oka oczywiście, warto czasem zastanowić się w jakim stopniu samemu ma się wpływ na to, jakie masz możliwości i wziąć sprawy w swoje ręce - może należy podnieść swoje kwalifikacje, zrobić jakiś kurs? Firma zdecydowanie wspiera osoby, które pracują nad swoim rozwojem, są zaangażowane i ambitne, potrafią pracować zespołowo i tą pracę zespołu wspierają - a nie jej przeszkadzają. Panuje tu bardzo dobra, luźna atmosfera. Nie ma typowego "korporacyjnego ciśnienia", mierzenia wyników, stawiania nieosiągalnych celów, czy mierzenia czasu przerw. Godziny pracy są elastyczne (oprócz Biura Obsługi, które musi zapewnić ciągłość osbługi klienta), nie ma problemu, by wyjść wcześniej, gdy tego potrzebujesz. Ludzie są pozytywnie nastawieni, pomocni. Zarobki przyzwoite, można liczyć na coroczne podwyżki i kwartalne premie. Osobiście uważam, że jeśli ktoś ma tutaj powody do narzekania, to indywidualnie dluuugo musiał sobie takie powody wypracować.
Zarząd promuje osoby, którym chce się coś robić w tej firmie i które biorą na siebie odpowiedzialność oraz wnoszą pomysły i pozytywną energię, zamiast płakać na forach i mamrotać coś o umiejętnościach miękkich. To braki umiejętności twardych są większym problemem, tym bardziej szacunek dla tych, którzy chcą się rozwijać i potrafią to umotywować korzyścią dla firmy (czyli w skrócie "podlizać się"). Budżet szkoleniowy równy dla wszystkich to absurd - to firma (Zarząd) powinna decydować o tym, kto jest cenny z punktu widzenia firmy i gdzie pieniądze zainwestowane w szkolenia mają szansę przynieść efekty - dla osoby szkolonej i dla firmy. Znakomicie odnajdziesz się w EasySend, jeżeli znasz się na tym, co robisz, masz dobre pomysły i chcesz je realizować.
Polecam pracodawcę - pracuję w EasySend już 2 lata i jestem bardzo zadowolona. Firma daje świetne możliwości rozwoju dla tych, którym na tym zależy, wszyscy są sympatyczni i pomocni. Osobiście nie spotkałam się z żadnymi "dramami", które ktoś próbuje anonimowo wzbudzić w komentarzu poniżej. Duża elastyczność, uczciwość i zarobki zgodne ze stawkami panującymi na rynku to duże plusy, z czystym sumieniem mogę polecić tę firmę do współpracy.
W EasySend mam przyjemność pracować od 1,5 roku i z czystym sumieniem mogę napisać - to wymarzone miejsce do pracy. Pomocni i serdeczni współpracownicy, nowoczesne i wygodne biuro, jasno określony zakres obowiązków i wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności. Firma zapewnia liczne dodatki do pensji, takie jak pakiet medyczny, budżet szkoleniowy, ubezpieczenie na życie, pakiet multikafeteria, darmowe lekcje angielskiego a nawet świeże owoce i słodycze. Po prostu lubię tu pracować! :)
(usunięte przez administratora)
Trochę szkoda czasu na komentowanie tego typu wpisów. EasySend to firma otwarta na ludzi, w której każdy pracownik jest szanowany i otrzymuje równe szanse na rozwój osobisty i zawodowy. Świadczymy usługi międzynarodowych przelewów i traktujemy naszych pracowników tak samo jak Klientów z całego świata. - z szacunkiem. Jeśli ktoś tego nie rozumie to mu szczerze współczuję.
Zamiast inwestować w ludzi ze wschodu to dajcie większą pensję polskim pracownikom. Na miarę korporacji.
Jako pracownik EasySend zachęcam tego pokroju ludzi "z zachodu" aby odeszli czym prędzej do korporacji po pensję na miarę swoich możliwości intelektualnych i nie zaśmiecali atmosfery swoimi ksenofobicznymi wynurzeniami.
Nie polecam. Obiecują gruszki na wierzbie,a ostatecznie człowiek jest zwykłym "przynieś,podaj,pozamiataj". Sługusem, wykorzystywanym przez pracodawców. Zamiast dać pracę Polakom to inwestują w ludzi ze wschodu.
Ciężko stwierdzić czy warto polecić tą firmę. Ludzie bardzo sympatyczni,niektórzy aż za baaardzo. Wręcz słodko (usunięte przez administratora) Zwłaszcza z obsługi klienta. Radziłbym wprowadzić pewne granice w tym dziale,których nie wolno przekraczać. Wyjazdy integracyjne. Czasami w pełnym tego słowa znaczeniu integracyjne. Jak ktoś to lubi to polecam.
Jako wieloletni pracownik tej firmy ciężko byłoby mi wystawić jakąkolwiek inną ocenę niż 10/10. Polecam EasySend każdej osobie szukającej pracy w dziedzinie FinTech, ze względu na możliwość rozwoju, dobre wynagrodzenie oraz niepowtarzalną atmosferę w całej firmie. Pracodawca otula pracowników kołderką zaufania i do pracy po prostu chodzi się z przyjemnością.
Początkowo dobrze, atmosfera genialna, ludzie przesympatyczni, godziwe zarobki. Ale odkąd poszli w stronę korpo (czyt. zatrudnili PMa, wprowadzili scrumy, agile i inne zabawki, które moim zdaniem nie pomogły, a wręcz zaszkodziły (może są źle prowadzone, nie wiem)) atmosfera jak i poziom poszedł w dół.
Dobre zarobki, dużo możliwości rozwoju. Idealne miejsce dla osób aktywnych i z inicjatywą. Może wdrażać swoje pomysły i mieć faktyczny wpływ na rozwój firmy. Atmosfera genialna :D
Dobrze, że księgowy może liczyć na zarobki nawet do 3200zł.
Świetna firma, świetni ludzie, spoko wynagrodzenie i najlepsza atmosfera jaką widziałem w firmie. Polecam! :)
Świetne miejsce do pracy, fantastyczni ludzie i atmosfera. Polecam