Niższa i średnia kadra - jak najbardziej w porządku, zawsze pomogą. Ludzie z mega podejściem, ogromnymi umiejętnościami i jeszcze większymi ambicjami. Problem leży niestety w kierownictwie, ta sama szajka zmieniająca co kwartał/sezon stanowiska. Programiści nie mogą się skupić na poważnych problemach ze względu na "pomysły" tych ważniejszych. Firmę polecam na rok, góra dwa tylko po to aby nabrać doświadczenia z oprogramowaniem ERP (samo w sobie jest tragiczne ale zasada działania jest prawie taka sama jak u całej reszty na rynku), rozwinąć umiejętności. Zdecydowanie nie polecam zostawać na dłużej, nowe osoby otrzymują 2/3 - krotnie większe uposażenie finansowe od osób pracujących już X-czasu. Przełożeni to roboty pozbawione jakichkolwiek uczuć, liczą się tylko terminy. Firma na codzien tak jak nie dba o pracowników, tak samo nie dba też o klientów. Zapomnisz wysłać rezygnacji która jest ukryta? Twój problem, płać. Masz u siebie jeden ze znanych błędów ale nie potrafisz go rozwiązać? Płać za wsparcie które w momencie braku rozwiązania skończy się na informacji "Problem leży poza zakresem wsparcia" Firma sama w sobie miała przez chwilę dobry kierunek i dobre podejście (po odłączeniu od SAGE) natomiast trwało to tylko kilka miesięcy. Serdecznie nie polecam nikomu, programistom, handlowcom (w razie problemów zostajesz sam ze sobą), wdrożeniowcom, partnerom, klientom, pracownikom wsparcia czy też biura obsługi klienta. Oferowane zarobki pozostawię bez komentarza, firma z tym stanęła na latach 80/90.
To prawda, że pracownicy, którzy są w firmie od wielu lat, zarabiają mniej niż nowozatrudnieni, otrzymując wynagrodzenie poniżej aktualnej średniej rynkowej z powodu braku podwyżek.
W każdej pracy tak jest, nie tylko w Symfonii. Grzejesz (usunięte przez administratora) przez x lat to nie dziw się, że masz małą pensję. Trzeba wyzwań i rozwoju.
Spora cześć pracowników udają ze coś robią. Kadra kierownicza w większości jest na swoim miejscu przez przesiedlenie się w firmie. Nie czulem się dobrze w tej firmie.
Pracownicy udają, że coś robią.. czy wynika to z braku kwalifikacji do różnych zadań czy zbyt dużej ilości pracowników, którzy po prostu nie mają co robić?
To tak właściwie skoro jest widoczny taki problem i znany jest powód to czemu nikt niczego z tym nie zrobi?
To jak pracownicy nie mają kwalifikacji to czy nie ma dla nich organizowanych jakichś kursów doszkalających?
Oni stanęli w miejscu. Za jedyny swój atut uważają długi staż pracy w tej firmie, a to że nie znają podstawowych narzędzi jakie są używane w 21 wieku nie wywołuje u nich cienia wstydu. Każdą trudniejszą sprawę przekierowują na nową osobę, bo ona umie. Śmieszne jest to, że od nowych osób jest wymagana umiejętność wielu rzeczy w stopniu zaawansowanych, a osoby z długim stażem nie potrafią tego robić nawet na podstawowym poziomie. Zwykłe lenistwo i (usunięte przez administratora)
Są organizowane różne kursy, ale oni mają takie braki, że szkolenie kilkudniowe tego nie naprawi. To są braki na poziomie pakietu office nawet.
urlop w Symfonii jest w 100% płatny, czy jak to wygląda u was?
Stara gwardia siedzi kilkanaście lat, nie wiele co potrafi. Co chwilę tylko zmieniają stanowiska. W firmie nie może być dobrze jak jest zarządzana przez niekompetentne osoby. Dla nowych pracowników mają duże wymagania.
"Stara gwardia" poza roszadami zajmuje się też wycinaniem każdego przerastającego ich intelektem, choćby nie pchał się na ich stołki, taki będzie (usunięte przez administratora) jeśli im gorliwie nie klaszcze. Co do wynagrodzenia, obecnie 10000 na rękę, programista C++.
Zależy w jakim dziale. Czasem szeregowi pracownicy są wykorzystywani i robią robotę kierowników, bo oni sami nie potrafią.
Niższa i średnia kadra - jak najbardziej w porządku, zawsze pomogą. Ludzie z mega podejściem, ogromnymi umiejętnościami i jeszcze większymi ambicjami. Problem leży niestety w kierownictwie, ta sama szajka zmieniająca co kwartał/sezon stanowiska. Programiści nie mogą się skupić na poważnych problemach ze względu na "pomysły" tych ważniejszych. Firmę polecam na rok, góra dwa tylko po to aby nabrać doświadczenia z oprogramowaniem ERP (samo w sobie jest tragiczne ale zasada działania jest prawie taka sama jak u całej reszty na rynku), rozwinąć umiejętności. Zdecydowanie nie polecam zostawać na dłużej, nowe osoby otrzymują 2/3 - krotnie większe uposażenie finansowe od osób pracujących już X-czasu. Przełożeni to roboty pozbawione jakichkolwiek uczuć, liczą się tylko terminy. Firma na codzien tak jak nie dba o pracowników, tak samo nie dba też o klientów. Zapomnisz wysłać rezygnacji która jest ukryta? Twój problem, płać. Masz u siebie jeden ze znanych błędów ale nie potrafisz go rozwiązać? Płać za wsparcie które w momencie braku rozwiązania skończy się na informacji "Problem leży poza zakresem wsparcia" Firma sama w sobie miała przez chwilę dobry kierunek i dobre podejście (po odłączeniu od SAGE) natomiast trwało to tylko kilka miesięcy. Serdecznie nie polecam nikomu, programistom, handlowcom (w razie problemów zostajesz sam ze sobą), wdrożeniowcom, partnerom, klientom, pracownikom wsparcia czy też biura obsługi klienta. Oferowane zarobki pozostawię bez komentarza, firma z tym stanęła na latach 80/90.
To prawda, że pracownicy, którzy są w firmie od wielu lat, zarabiają mniej niż nowozatrudnieni, otrzymując wynagrodzenie poniżej aktualnej średniej rynkowej z powodu braku podwyżek.
W każdej pracy tak jest, nie tylko w Symfonii. Grzejesz (usunięte przez administratora) przez x lat to nie dziw się, że masz małą pensję. Trzeba wyzwań i rozwoju.
Cześć, mają ofertę na stanowisku tester aplikacji WEB, ktoś pisał że atmosfera na niższych szczeblach fajna a jak z zarobkami? Czy łatwo jest przejść okres próbny i zostać na dłużej?
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/5/1/5/5154c983fedca4b01003c9d9d8fd0a08.png)
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/2/6/7/2672562ca0d9785d33dc54aa8f7f029c.jpg)
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/d/c/2/dc2f24518b1d26a011ae116187388180.png)
Jak wygląda praca w sprzedaży?
Bardzo długi proces rekrutacji. Od momentu wysłania CV kontakt od rekrutera po trzech tygodniach. Po pierwszej rozmowie odpowiedz po 2 tygodniach, po drugiej rozmowie odpowiedź po 2 tygodniach. Tylko dwa etapy a proces maksymalnie rozciągnięty w czasie, już w korporacjach z 5 etapami jest dużo szybciej.
Nie polecam potencjalnym kandydatom. Pierwsza rozmowa rekrutacyjna, miękko-techniczna: po 5 min rekruterka wyłaczyła kamerę i mikrofon i nie odpowiadała na pytania do niej zadawane, pojawiła się pod koniec spotkania twierdząc, że musi się przełączyć na inne spotkanie. Mam nadzieję, że na nim była bardziej aktywna. Druga rozmowa z managerem działu. I tu uwaga: kierownik działu technicznego nie jest osobą techniczną i nie wie czym się zajmują jego pracownicy xD Jeśli chcecie się rozwijać to omijajcie szerokim łukiem bo nie będziecie mieć tam wsparcia od przełożonego - on jest tylko od delegowania zadań i zgarniania kasy. Kolejny januszex, już teraz wiem dlaczego na linkedinie aplikują do nich pojedyncze osoby, podczas gdy analogiczne stanowiska w innych firmach potrafią zdobyć ponad 100 kandydatów.
Jak najbardziej polecam pracę w Symfonii. Pracuję w tej firmie od kilku miesięcy i póki co, jestem bardzo zadowolona. Spotkałam tu wielu ludzi pełnych pasji, niezwykle zaangażowanych w to, co robią i otwartych na nowych pracowników. Jako osoba, która wcześniej nie miała możliwości podjęcia pracy w branży, czułam się od początku zaopiekowana. Osoby z zespołu z chęcią dzieliły się ze mną swoją wiedzą i powoli wdrażały mnie na moje stanowisko, nie rzucając mnie na głęboką wodę, co było dla mnie bardzo cenne. Jest to bardzo fajne miejsce dla ludzi, którzy mają już nabyte doświadczenie i chcą się dalej rozwijać, jak i dla tych, którzy chcą nabyć pierwsze doświadczenie. Polecam każdemu ????
Po 3 tygodniach od złożenia cv odezwała się pani z hr w celu ustalenia godziny rozmowy na stanowisko senior programisty. Na rozmowie nic specjalnego, sporo pytań, trochę pogadanki itd, panowie generalnie dość pozytywni. Niestety ale potem było coraz gorzej. pytanie od kiedy mogę zacząć i o stawkę. Zatem się pytam czy stawka na b2b ma wliczone dni płatne wolne i w jakiej wysokości. No niestety nie ma. Dla jasności do czego dążę. Maksymalne widełki brutto na UOP wynosiły 20k a przy b2b netto 22k. Każdy wie, że kwota netto na b2b = koszty pracodawcy na uop a 20k brutto to jest 24k kosztów. 24k vs 22k b2b .. już widzimy pasożytowanie na nieświadomych osobach. Idąc dalej, rozmowy na b2b powinniśmy zacząć od 24k netto. Doliczając urlop i wolne ustawowe, bo w końcu jak mówili na rozmowie, traktują jednakowo uop i b2b, to stawka powinna wynosić ok ok 28000 zł netto. I TO była by uczciwa stawka. A mamy 22k netto vs 28k netto. Jak wspomniałem o stawce 25k - co i tak jest dużo poniżej uczciwości to wszyscy przekręcili oczami jak bym powiedział, że chce zarabiać 50k miesięcznie... skoro w rozliczeniach jest takie januszostwo to nie chce wiedzieć co sie dzieje w środku. Do tego standardowa formułka że w ciągu 2-3 tygodni na pewno sie odezwiemy. G... prawda. Mija 1.5 miesiąca prawie i nic. Ostatnio dowiedziałem sie, że kolega się tam zatrudnił - ta sama oferta. Szkoda, tylko żę pani z hr zapomniała dac jakikolwiek feedback. Oczywiście na mojego maila wysłanego kilka dni temu brak reakcji. Żenada nie firma
Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Symfonia Sp. z o.o.?
Spora cześć pracowników udają ze coś robią. Kadra kierownicza w większości jest na swoim miejscu przez przesiedlenie się w firmie. Nie czulem się dobrze w tej firmie.
Pracownicy udają, że coś robią.. czy wynika to z braku kwalifikacji do różnych zadań czy zbyt dużej ilości pracowników, którzy po prostu nie mają co robić?
To tak właściwie skoro jest widoczny taki problem i znany jest powód to czemu nikt niczego z tym nie zrobi?
To jak pracownicy nie mają kwalifikacji to czy nie ma dla nich organizowanych jakichś kursów doszkalających?
Oni stanęli w miejscu. Za jedyny swój atut uważają długi staż pracy w tej firmie, a to że nie znają podstawowych narzędzi jakie są używane w 21 wieku nie wywołuje u nich cienia wstydu. Każdą trudniejszą sprawę przekierowują na nową osobę, bo ona umie. Śmieszne jest to, że od nowych osób jest wymagana umiejętność wielu rzeczy w stopniu zaawansowanych, a osoby z długim stażem nie potrafią tego robić nawet na podstawowym poziomie. Zwykłe lenistwo i (usunięte przez administratora)
Są organizowane różne kursy, ale oni mają takie braki, że szkolenie kilkudniowe tego nie naprawi. To są braki na poziomie pakietu office nawet.
W aktualnym ogłoszeniu dotyczącym pracy doradcy klienta biznesowego wspomnieli, że warunkiem zatrudnienia jest znajomość technik sprzedaży doradczej oraz doświadczenie w wielokanałowym prospectingu. Można się tu dowiedzieć, co firma oferuje w zamian? Jakie konkretnie wynagrodzenie?
6700 brutto na umowie o pracę, codzienne czepianie się Twojego wyglądu na rozmowach online i zerowe szkolenie w stylu "wsm to ja nie jestem z tego działu, on jest nowy, więc nie wiem czego Cię uczyć"
Brałam udział w rekrutacji, bardzo nie profesjonalne podejście, mimo zapewnień brak odpowiedzi po zakończonym procesie rekrutacyjnym, rekrutujący tylko merytoryczni, nikt nie potrafił odpowiedzieć na pytanie jakie warunki oferują kandydatom
Unikać jak ognia jeżeli macie jakiekolwiek ambicje. Praca tam to reanimowanie antycznego trupa w towarzystwie ludzi którzy od wielu lat tego trupa tworzyli i nie wiedzą jak się pisze czy nawet prowadzi projekty w obecnym czasie (dosłownie). Metody z setkami linijek ifów to norma. NIE POLECAM.
Hmm... Z Twojego wpisu wynika że zmiana właściciela i zatrudnienie CTO niewiele pomogło?
Zmiana właściciela dużo pomogła, ale zmiany wymagają czasu, zwłaszcza że to co napisał były pracownik ma w sobie dużo racji. Naprawdę ciężko tego trupa przenieść w XXI wiek i czuć wśród kierownictwa opór przed zmianami
A w czym konkretnie pomogła zmiana właściciela? Możesz rozwinąć?
Byłem w tej firmie na rozmowie w odpowiedzi na ogłoszenie o pracę na stanowisko programisty. Wprawdzie nie pokazali mi kodu, ale z tego co ich podpytałem oraz jakie mieli podejście trzej panowie po drugiej stronie to niewiele się tam zmieniło. Widzę, że minęło 1.5 roku od wpisu byłego pracownika. Sam proces rekrutacyjny też jak z lat 90. Nie do końca wiadomo na co, nie wiadomo co i jak, pani HR jedynie niechętnie odpowiadała na pytania, a sama z siebie dosłownie nic nie powiedziała, nawet takich podstaw jak proces rekrutacyjny (nie było tych informacji w ogłoszeniu. W zasadzie w ogłoszeniu było bardzo niewiele informacji, dlatego liczyłem na wylewność podczas tej 1 HRowej rozmowy, a tu niespodzianka). Po spotkaniu miałem dostać feedback do 2 tygodniu. Po ok 3.5 tygodnia dzwoni do mnie jakaś Pani z HR z tej firmy i pyta, czy nie byłbym zainteresowany wzięciem udziału w ich procesie rekrutacyjnym do innego ich klienta. Problem w tym, że panowie ze spotkania mówili, że rekrutują do Symfonii i pracują nad swoimi wewnętrznymi projektami. Ich maile również były z Symfonii. Więc...jaki klient? Jaki inny klient? Ponadto powiedziałem tej Pani, że nie dostałem feedbacku i w zasadzie nie znam statusu tamtej rekrutacji bo nikt się nie odzywał. Odpowiedziała, że w takim razie ona to załatwi i go na pewno dostanę w ciągu kilku dni. Mija 2 tydzień i nadal nic. Ogólnie szkoda jedynie mojego czasu. Dopisuję sobie ich do swojej prywatnej czarnej listy i więcej go na nich nie zmarnuję. Kompletny brak szacunku oraz profesjonalizmu.
Z antycznych zmenia się środowisko na nowsze , ale prędkość działania coraz mniejsza... Z tego co szłyszałem , właściciel wyłączył książkę przychodów i rozchodów czego znaczna część użytkowników nie mogła przeżyć :)
Współpracowałam z firmą przez wiele lat. Padł mi komputer, a razem z nim program do wystawiania faktur. Zwróciłam się do firmy Sage z prośbą o pomoc w odzyskaniu danych z programu, powiedzieli, że nie mam tego w abonamencie. Ok, rozumiem. Poprosiłam, więc o PŁATNĄ pomoc, ale sprawę olali. Napisałam w wiadomości, że wobec tego rezygnuję z usług. Później dzwoniła do mniej ich konsultantka o współpracę na kolejny okres, powiedziałam, że nie chcę kontynuować tej współpracy, ponieważ się zawiodłam. Nie wiedziałam, że nie przyjęli mojej rezygnacji i po jakimś czasie otrzymałam fakturę za usługi na kolejny okres. Napisałam maila, że informowałam, że nie chcę przedłużać umowy. Otrzymałam odpowiedź, że w październiku otrzymałam maila z informacją, że kończy mi się umowa itp. (oczywiście jak wiele osób z tego forum ja również nie otrzymałam tego maila). Zostałam poinformowana, że wypowiedzenie można złożyć wyłącznie przez ich formularz (chociaż nie wiem czym różni się wypowiedzenie w formie mailowej od tego formularza). Oczywiście dostałam już wezwanie do zapłaty, z straszeniem, że wpiszą moją firmę do BIKu. Wpłaciłam to 35 zł, ponieważ nie będę poniżać się do poziomu tej firmy. Może dzięki moim 35 zł ich firma będzie mogła funkcjonować, bo z tego co wiem mają coraz mniej klientów :) Szczerze NIE POLECAM!
A ja wpakowałem się w eBiuro. Totalny badziew! Działa jak internet w starej komórce, generuje błędy na dokumentach itp. Niestety wpakowałem się w pseudopromocję na 3 lata. Oczywiście nie można zrezygnować. Wg zapewnień miało być cud-miód a wyszło g...
Dzień dobry, symfonia poszukuje testera warto aplikować? Jak warunki, atmosfera, zarobki, można pracować zdalnie?
Symfonia Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Kierownik Projektu. Zostaliście zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną? Podzielcie się swoimi wrażeniami z bezpośredniego spotkania z rekruterem.
Polecam dla Handlowców i Kierowników sprzedaży z dowolnej branży. Na rozmowie opowiadaj, że znasz systemy, że lubisz, że jesteś otwarty itp Deklaruj znajomość CRMów i że lubisz prace z systemami, lejkami, analizami Podstawy powyżej średniej rynkowej - negocjuj od 10000 w górę Praca z domu czyli działasz w swoim rytmie Szczęście nie ma tam, spotkań Zespołowych, tylko 1:1 Totalny luz , tylko składasz deklarację i czekasz na procesy Dla wielu to będzie praca marzenie
Proszę o informacje na temat stosowania metodyk zwinnych, na przykład czy są organizowane sprinty i inne zgodnie z tymiż metodykami. Pracowałem w firmie gdzie rzucało się do siebie piłeczką w czasie daily. Czy w Symfonii też jest tak fajnie?
No więc jak? I co z open space? Funkcjonuje? Powszechnie wśród zarządzających wiadomo, że bez open space nie ma developmentu.
I co, udało się na któreś z pytań znaleźć odpowiedź? Bo ja to się zastanawiam czemu od dłuższego czasu nikt tu nikomu na pytania nie odpowiada. Zwłaszcza, że znowu oferty odświeżyli. Ty na kogo aspirujesz?
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Symfonia Sp. z o.o. - Warszawa
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![Symfonia Sp. z o.o.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Symfonia Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Symfonia Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Symfonia Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 2 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Symfonia Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Symfonia Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Al. Aleje Jerozolimskie 132
02-305 Warszawa - NIP: 5262831503 REGON: 140045209 KRS: 0000228956
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Usługi IT tworzenia oprogramowania i aplikacji - Warszawa
Popularne
- Wolters Kluwer Polska Sp z o.o.
- Joy Box Sp. z o.o.
- Visions4you Daniel Morski
- Zeccer Sp. z o.o.
- MWT Solutions Sp. z o.o.
- Efitness Sp. z o.o.
- Draverik Damian Boczek
- Tomasz Gierwat Motoautko.Pl
- NOVOMATIC Technologies Poland Sp. z o.o.
- Produd Paweł Dudek
- Firma Informatyczna KK Jacek Orliński
- Hmail.Pl Cyprian Śniegota
- Ericsson Sp. z o.o.
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |