Pisze od strony pracownika zatrudnionego 6 miesięcy temu. Proces rekrutacji szybki i profesjonalny. Zamknięty w 4 dni. Bardzo pomocny HR. Jak na razie git. Gorzej wypada IT, na komputer czekałem 4 dni. Lubię atmosferę w Polskie ePłatności S.A. za: Imprezy w ramach działów, komunikacja oraz fajny szef. Atmosfera bez spiny.
Jestem pracownikiem tej firmy. Nowych pracowników jakoś firma docenia, ja (i nie tylko ja) natomiast pracuję ponad 8 lat w dziale IT i zarabiam mniej od nowego pracownika na magazynie - tadaaam. Bo nikt nie przyjdzie przecież robić za najniższą krajową. Także polecam wszystko, tylko nie IT. Od momentu przeobrażenia firmy premie są w formie premii uznaniowych kwartalnych. Uznaniowych, czyli widzimisię przełożonego. Kiedyś były wycieczki i imprezy firmowe nawet 2 razy w roku na koszt firmy. Nawet jedna zagraniczna była do Pragi. Teraz właśnie jest krajowa, ale: dojazd firma opłaca i tyle. Dalej Róbta co chceta :D Ogólnie robi się korporacja. Ja osobiście jestem poirytowany i jest mi przykro, że pracując w IT w specjalistycznej dziedzinie jestem niedoceniony. O awansie mogę zapomnieć - nasz dział stoi w miejscu już od dawna (inna historia). Firma jako firma jest ok i szybko się rozwija, stwierdzam tylko, że zdecydowanie nie jest to proporcjonalne do rozwoju mojego portfela.
@Juri, napisałeś, że firma szybko się rozwija w dobrym kierunku, to może warto spróbować porozmawiać ze swoimi przełożonymi na temat waszego działu i powiedzieć o swoich uwagach i zastrzeżeniach. Czy przełożeni są na nie otwarci?
Ja również tam pracuję i to od ponad 10 lat (właściwie to w PEPie jestem od początku). IT to są różne stanowiska - zakładam, że jesteś operatorem, bo drugi "Juri" w dziale jest programistą i nie przypominam sobie abym pisał ten post. Firma się rozwija cały czas, podwyżki są, premie faktycznie kwartalne, ale uzależnione nie od "widzimisię przełożonego" tylko od Twoich własnych wyników. W skrócie, nie zgodzę się z Tobą.
Stanowczo odradzam, ta firma to jakiś żart. Kontakt praktycznie nie możliwy, średni czas oczekiwania to 1.30 h na połączenie z konsultantem. Częste awarie, po kilka razy w miesiącu, co przekłada się na niezadowolenie klientów. Wszystkie terminale tej firmy padają w jednym momencie, w różnych punktach i w rożnych sieciach gsm. Nie działają czasami nawet po dwie godziny. Po zgłoszeniu kilku reklamacji firma nic z tego sobie nie robi. Czas oczekiwania na połączenie jest długi ponieważ wszyscy dzwonią do nich w momencie awarii, co udowadnia fakt że problem występuje po stronie operatora, a nie z innej przyczyny. Naprawdę odradzam, szkoda nerwów i mnóstwo niezadowolonych klientów, przez to że korzystam z Polskich ePłatności.
tak zgadza się, często jest wina operatora, tylko, że operatora GSM takich jak Orange, Plus, czy T-Mobile, co nie jest winą firmy Polskie ePłatności, ponieważ nie maja wpływu na ich awarie tak samo jak inne centra rozliczeniowe. To tak, jakby winić spółdzielnię mieszkaniową osiedla za przerwy w działaniu internetu w danym bloku, kiedy to dostawca internetu miał awarię. Tak to jest, jeśli się pisze o czymś i nie ma pojęcia jak to działa :)
(usunięte przez administratora)
A na jakie stanowisko aplikujesz?
Pierwsza rozmowa z działem rekrutacyjnym. To taka jakby ogólna weryfikacja odbyła się przez internet. Druga rozmowa z szefem działu. Tu miałem możliwość spotkania w siedzibie firmy, było wybór. Wynik i decyzja w ciągu tygodnia.
Dostałem zadanie rekrutacyjne. Później ocena i konkretna ocena kodu.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Nie zgadzam się z opinią. Korzystam z Usług Polskich E-Płatności od 4 miesięcy, przelew nigdy nie przyszedł z opóźnieniem, dają niską prowizję od każdej transakcji i to co jest najlepsze umowę można podpisać na okres 12 miesięcy, następnie ponownie negocjować warunki przedłużenia umowy.
Widzę, że na forum pojawiają się opinie na temat firmy Polskie ePłatności od strony klientów. Dobrze by było, gdyby ktoś również zechciał podzielić się informacjami od strony pracodawcy. Jak przedstawiają się benefity pozapłacowe, pakiet świadczeń socjalnych? Możecie opisać teraźniejszą sytuację w firmie? Przyda się to wielu osobom zainteresowanym pracą tam.
@gość, jesteś pracownikiem firmy Polskie ePłatności, dlaczego tak uważasz? Jeśli poprzesz swoją opinie stosownymi argumentami będzie ona bardziej przydatne dla innych użytkowników forum. Możesz napisać czy firma oferuje stabilne zatrudnienie na umowę o pracę? Jak przedstawia się kwestia benefitów pozapłacowych? Możliwość rozwoju i szkoleń? Jaka jest atmosfera?
Nie polecam tej firmy (usunięte przez administratora)
@WIT, czy jesteś lub byłeś pracownikiem firmy? Z Twojego komentarza nie mogę wywnioskować, czy byłeś zatrudniony w tym miejscu, czy jedynie korzystałeś z usług firmy. Zachęcam osoby, które są związane z tym pracodawcą, do opisania obecnej sytuacji. Może zauważyliście w ostatnim czasie jakieś zmiany? Czy obecnie są prowadzone rekrutacje?
Dramat, jestem przedsiębiorcą od 20 lat, przez ten czas mieliśmy różnych "operatorów kart" ale to co robią Polskie ePłatności jest skandaliczne. Po 3 latach współpracy w 2 punktach wypowiedzieliśmy umowy i mimo tego iż były to umowy na czas nieoznaczony zostaliśmy obciążeni kwotą 800,00 złotych - tzw opłata deinstalacyjna. Oczywiście w momencie podpisywania umowy takiej opłaty nie było, pojawiła się w zmienionym regulaminie - zmienionym w trakcie trwania umowy. To wszystko zgodnie z prawem!!! Jeśli mam doradzać, to jak najdalej o takich firm, radzę postawić na sprawdzonych dużych operatorów.
Polecam kontakt z Rzecznikiem Praw Finansowych jeśli masz jednoosobową działalność. Tego typu zmiany są bezprawne
potwierdzam firma nieżetelna trzymać się od niej z daleka wypowiedziałem umowe zgodnie z umową i tak zarąbali mi opłate dezaktywacyjną pomijam czytajcie wszystkie aneksy które wam przysyłają bo pierwszy rok jest ok a potem zmieniają co mogą
@Fistfula, czy osoba odpowiedzialna za rekrutacje w Polskie ePłatności umówiła się z Tobą na inny termin rozmowy kwalifikacyjnej? Jaki finał miała ta sytuacja? Proszę Cię o dopisanie kilku zdań w tej kwestii.
@Fistfula, jesteś już po procesie rekrutacyjnym w Polskie ePłatności S.A. Nie jesteś jednak zadowolony z rozmowy kwalifikacyjnej, którą odbyłaś. Rozumiem, że nie współpracujesz z tą firmą. Czy jednak mogłabyś przytoczyć treść kilku pytań, które zostały Ci podczas rozmowy zadane?
Nie było pytań. Pani powiedziała że nie ma czasu na rozmowę i kazała wyjść. Nigdy nie spotkałam się z taką sytuacją
Porażka. W życiu nie widziałam tak słabo przeprowadzonej rozmowy. Pani przez telefon nie umiała się wysłowić a na recepcji prostactwo. Dodatkowo sama rozmowa...... Jeżeli tacy ludzie tam pracują to dziękuję.
Tak czekam, ale od 2 miesięcy zero odzewu... nawet nie otworzono mojej aplikacji... Dziwne...
@Pawlak, może ta podwyżka, o której wspominasz przyznawana jest przez pracodawcę dopiero kiedy pracownik osiągnie odpowiedni staż i doświadczenie. Jak długo pracujesz w Polskie ePłatności S.A.? Może z czasem otrzymasz podwyżkę. Czy pracodawca docenia swoich pracowników poprzez np. system premiowy albo pakiet benefitów?
Jeżeli chodzi o Rzeszów. Wpadasz na głęboką wodę, dostajesz marne pieniądze i dużą odpowiedzialność. Na temat podwyżki usłyszysz, że nie masz doświadczenia lub ciesz sie prestiżem. Do zebrania doświadczenia ok, do rozwoju już mniej.
@Greg, czy Twój wpis oznacza, że czekasz na wzięcie udziału w swoim procesie rekrutacyjnym do Polskie ePłatności S.A.? Jeżeli tak, to dobrze by było gdybyś później zrelacjonował jego przebieg. Inni użytkownicy chętnie dowiedzą się jakich pytań na rozmowie kwalifikacyjnej mogą się spodziewać oraz warunków zatrudnienia.
Witam, czy mógłby ktoś powiedzieć coś na temat procesu rekrutacji w tej firmie? Jak to wygląda? Jak się tam pracuje? Jakie zarobki?
teraz pobierają 300zł opłaty deinstalacyjnej...oczywiście żadna operacja nie zgadza sie matematycznie , pobierane są opłaty za szybki przelew środków, trzeba niestety ostro czytać umowę ... ale to oni decydują ile i za co potrącą z przelewów. NIE POLECAM TEJ FIRMY...OSZUŚCI, kontakt sie urywa po zgłoszeniu nieprawidłowości...
@BO, skoro wszystko zgodnie z prawem, to chyba odbywa się to legalnie? Może, ktoś wypowie się z pracowników firmy, jak obecni wygląda sytuacja? Czy zmiany, nie odbiły się na pracy pracowników? Rekrutacje pracownicze nadal trwają?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Polskie ePłatności S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Polskie ePłatności S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 99.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Polskie ePłatności S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 54, z czego 25 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 18 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Polskie ePłatności S.A.?
Kandydaci do pracy w Polskie ePłatności S.A. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.