firma, która pozwala odchodzić najlepszym managerom z ludzką twarzą, a zastępuje ich takimi (głównie takimi szczekającymi heterami), które świata poza pracą nie widzą i wydaje im się, że ich wartość to "kariera", którą niby robią.... oj, pogadamy za 20 lat. mam nadzieje, że bedą się wam wtedy śnić ludzie, których dziś traktujecie jak ścierki do zmywania naczyń i zamieniacie ich życie w koszmarny sen, z którego nie sposób sie obudzic. nie pozdro.
Przecież to co się teraz dzieje w TMF to jest jakaś jedna wielka porażka. Rotacja na poziomie chyba 60 procent. Wszyscy odchodza albo nie przedłużaja umów. Uciekają niczym szczury z tonącego okrętu. Nie ma kto obsługiwać firm. Ludzie czekają na kontakt nawet kilka miesięcy. Amatorszczyzna. Pracownicy w końcu się wkurzyli i zaczęli masowo odchodzić. Nie pomogły bunczuczne przechwalstwa na Town Hall jak to firma świetnie zarabia. Pracownikom tylko dokładali pracy a nawet nie pomyśleli, żeby dać premię czy cokolwiek. Serio, jeżeli ktoś się chce tam teraz zatrudnić to jest jak kamikadze.
Ludzie przez takie traktowanie w pracy trafiają z depresja albo nerwica do psychiatry, miesiącami muszą się leczyc. Mają zszargane nerwy. Dobrzy managerowie są zastępowani karierowiczami, którzy po pierwsze nie potrafią zarządzać, a po drugie traktują podwładnych jak ludzi gorszego gatunku.
Czy wiadomo jakiej wielkosci beda podwyzki inflacyjne?
Czy od razu dostaje się umowę o pracę na czas nieokreślony ?
Za moich czasów a było to 2 lata temu jedna dziewczyna pracowała na 3/5 etatu, no ale była studentka. Jednak w TMF są obecnie takie braki, że kazdego chetnie przyjmą nawet na mniejszy etat
Dobry wieczór, jest tu wielu pracujących lub byłych pracowników TMF Mam do was pytanie zakład pracy ma u was umowę, obecnie zalegają z wypłatami za grudzień twierdząc że TMF nie wywiązał się z rozliczeniami itp. Czy to możliwe aby TMF nie wywiązało się z tego wszystkiego? Strach myśleć że posiadają wszystkie nasze papiery które są potrzebne do zwolnienia i zatrudnienia w nowej. Proszę o odpowiedź.
Czy ktoś jest w stanie powiedzieć, jakie widełki proponowanego wynagrodzenia są na stanowisku młodszego prawnika?
Pokaźne braki w zespołach na wyższych stanowiskach powodują spore przesunięcie obowiązków na coraz to niższe stanowiska. Wynagrodzenia przez to są nieadekwatne do wykonywanych zadań co powoduje narastająca frustracje. TMF niechętnie rozpatruje wewnętrzne awanse. Rekrutacje na wyższe stanowiska są bezowocne ze względu na niedopasowanie oferowanych wynagrodzeń do oczekiwanych umiejętności i obecna sytuacje na rynku pracy. Wszystko to powoduje sporą rotacje wśród pracowników, a dla tych co zostają - wiele nadgodzin.
Ta firma to jakiś tonący statek. Nie przyjęłam oferty. Wygląda na to, że mają bajzel nie z tej ziemi. Kilka razy przedstawiono mi zupełnie różne wizje odnośnie stanowiska, na które się ubiegałam. Szkoda na nich czasu przy tej ilości ofert pracy na rynku.
Jakiej stawki można oczekiwać na stażu?
Czy TMF Poland Sp. z o.o. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Hej, zastanawiam się nad złożeniem aplikacji. Jakie są stawki na stanowisku Specjalista ds kadr i płac?
Jak znasz angielski to i idź na payroll do RDC, myślę że 4k na juniorze do wyciągnięcia na spokojnie.
(usunięte przez administratora) dla juniora bez doświadczenia, przeważnie osoby świeżo po studiach jest stosunkowo ciężko dostać. Miałam na myśli raczej brutto oraz kwotę wyjściową do negocjacji w zależności od umiejętności i doświadczenia.
Cześć, czy w TMF jest możliwa praca tylko zdalna? Miejsce zamieszkania daleko od siedzib. i czy możliwy skrocony wymiar czasu np 1/2, 3/4 etatu? Dzięki
W TMF Poland są stanowiska w pełni przystosowane do pracy zdalnej, najczęściej ta możliwość jest podawana w ogłoszeniu lub przez nasz dział TA w czasie procesu rekrutacyjnego. Każdego kandydata w TMF Poland traktujemy indywidualnie, więc jeśli chodzi o wymiar pracy zawsze zapraszamy do kontaktu i rozmowy na ten temat, jednak domyślnie każda publikowana przez nas oferta dotyczy pracy na pełny etat.
Firma nie informuje o poślizgach w wypłacie rzekomego benefitu, tj. zwrotu za lunch zespołowy. Jeśli zaistnial problem, uczciwie byłoby poinformowac pracowników kiedy będzie to wypłacone. Inaczej będą się czuli (usunięte przez administratora) Wymagania na każdym kroku. Obowiązkow wobec pracowników jako pracodawca niestety nie dostrzega. Słabiutko, nierzetelnie, nieuczciwie. Szkoda
Ja już nie pracuję w tmf od pół roku i ostatniego zwrotu za lunch do tej pory nie otrzymałem.
Zwrot za lunch powinienem dostać najpóźniej ostatniego dnia pracy, ale jak widać dla firmy pracownik na wypowiedzeniu już nie ma do niego prawa, i (usunięte przez administratora) O wypłatę nadgodzin też musiałem się dopraszać. Żal.
Jakie są stawki dla administratora payroll rynek UK? (usunięte przez administratora)
Tonący statek z którego od kilku miesięcy uciekło wielu fajnych ludzi, choć przyznam szczerze, że nawet niefajna (usunięte przez administratora) która żyła tylko TMFem przejrzała na oczy i uciekła. Praca dla (usunięte przez administratora)korpo :)
Dostalam zaproszenie na rozmowe Payroll administrator UK - nie mam pojecia jakoe sa stawki? Niedawno wrocilam z Uk i polskie realia sa mi obce. Pomocy! ????
Ja tak samo, ogólnie interesują mnie stanowiska z obsługą payrollu w UK. Jakieś info? Ktoś może się podzielić jak się pracuje, jakie mniej więcej zarobki są osiągalne.
Proponuje stworzyć osobny wątek dla RDC bo jest to trochę krzywdzące jak TMF Poland ciągnie w dół opinie/oceny i prestiż.
A na Legal Assistant z Holenderskim ile można oczekiwać ?
Szczerze, to TMF jest bardziej skostniałą strukturą, w jakiej pracowała, z zacofanymi, nieedukowanymi managerami, którym się wydaje, że świat się zatrzymał wtedy, kiedy oni zaczęli pracować dla TMF. Opryskliwe komentarze, poziom zarządzania jak z lat 90, za wszystko masz być wdzięczny i cieszyć się, że fantastyczne TMF daje Ci chleb na stół, jesli mowisz ze nie chcesz pracowac w nadgodzinach, są fochy, obgadywanie pracownikow - to najzwyklejsze PLOTKARSTWO, tylko z tytulami managerów. wstyd kosmiczny chyba sobie nie zdają sprawy jak to wpływa na autoryet, albo raczej jego brak. Maile po nocach, w weekendy, często bez żadnego cześć, dziękuję, ani pocałuj mnie w nos - masz coś zrobić i tyle. panie managerki z TMF - czy wam sie wydaje, ze mozecie traktowac ludzi, jak same bylyscie traktowane dekadę temu? czy w ogóle macie jakieś szkolenia dla managerów? poziom komunikacji to jest żenada. Nie mowiąc już o brakach w kulturze osobistej. PORAŻKA. po kilku miesiącach z ulgą zmieniłam pracę. Nikomu nie polecam pracy w tym miejscu. Frustracja aż wisi w powietrzu, a wszelkie żale odbijają się na ludziach. Zero premii. Potężne odejścia i wcale się nie dziwię. Dla mnie okropne miejsce.
TMF to bardzo fajne miejsce pracy na początek, jeśli ktoś chce w krótkim czasie nauczyć się wiele. A przynajmniej ja się nauczyłam. Pracy jest ogrom, zostaje się nie raz i nie dwa rzuconym na głęboką wodę i jeśli ktoś nie boi się wyzwań, to wiele z tego wyniesie. ZFŚS całkiem fajny, jakieś Benefity, Multisporty etc. Nadgodziny - ja osobiście nie narzekam, bo nigdy nie pozwalałam by tych nadgodzin zebrało mi się zbyt dużo, ale to też kwestia tego, jakiego kto obsługuje klienta i ile pracy zostało mu narzucone przez menadżera. W tej pracy nauczyłam się mówić NIE - nie, nie połączę się w piątek wieczorem, bo klient wysłał maila, który może poczekać do poniedziałku; nie, nie zrobię tego na dzisiaj wieczorem bo klientowi o 16:00 przypomniało się, że on ma pilną sprawę. Ale ta nauka kosztowała mnie sporo życia prywatnego i nerwów. Grubą skórę tu na pewno każdy nabędzie. Zarządzanie - od jakiegoś czasu wszystko leci na łeb i na szyję. Niby taki global, jacy to jesteśmy międzynarodowi i jak prężnie się rozwijamy, a pracownicy czują się tam coraz gorzej. TMF otworzyło Europejskie Centrum i mam wrażenie, że wszystkie nakłady, siły i chęci poszły na to centrum, a dla "starych" pracowników zabrakło albo czekają, aż się sami wszyscy pozwalniają - i są na dobrej drodze ku temu. Dodatkowo, od jakiegoś czasu komunikacja zarządu z szarymi pracownikami jest niejasna, niekompletna, zawiła. Przykład premii rocznej, której imienia jak Voldemorta nikt nie wymawiał. Nikt nie wiedział do samego końca komu ją przyznają, na jakich zasadach, za co. Każdy dowiedział się po fakcie. To samo z podwyżką. Organizują Town Halle na których dużo mówią, a merytorycznej treści która interesuje pracowników tam ze świecą szukać. Za to zorganizowali nam na Święta niesamowitą niespodziankę, spotkanie z coachem byśmy lepiej i wydajniej pracowali ;) Rotacja pracowników - co tu dużo mówić, jest ogromna, a zarząd i HR cały czas tłumaczą to zatrudnieniami do Europejskiego Centrum. To ciekawe gdzie się podziali Ci wszyscy ludzie, którzy niczym na pospolitym ruszeniu złożyli wypowiedzenia? Same nowe twarze, a nowi też długo nie wytrzymują i idą dalej. Klienci też powoli odchodzą. Na każdym Town Hallu chwalenie się, jak to firma świetnie sobie radzi, jakie mamy świetne wyniki finansowe, najlepsze w całym markecie. To może nas jakoś nagrodzicie? -Nie, nie mamy pieniędzy. Nadgodzin też nie wypłacimy, bo nie mamy pieniędzy, a któż by się spodziewał, że payroll wyrobi tyle nadgodzin podczas akcji PIT! No zaskoczenie. Pracownicy TMF Katowice czują się od jakiegoś czasu tak olewani i tak niedoceniani, że aż szkoda mówić. Ale zarząd nie widzi żadnego problemu. Zarobki też są śmiesznie niskie w porównaniu do konkurencji. Awans - dostaniesz, gdy ktoś się zwolni i zostawi dużego klienta, którym trzeba się zająć, a głupio by wyglądało, gdyby takim klientem zajmował się asystent/młodszy. Do tego różnica w pracy asystenta/młodszego/specjalisty jest żadna. Jedyne co innego robi specjalista, to sprawdza listy innych osób, ale tak to każdy robi wszystko. To nie jest tak, że jesteś np. asystentem i nie masz aż takich obowiązków i odpowiedzialności jak Ci wyżej - masz, tylko liczba pracowników danego klienta się zmienia. Klienci - bywają przeróżni, ale najgorsi są Wielcy Panowie, których TMF przyjął chyba jeszcze dziękując. Są tak roszczeniowi, chamscy i nieszanujący nas, że w głowie się nie mieści. Brakuje mi tutaj bardzo takiej stanowczej postawy menadżerów i zarządu, gdy jakiś klient doprowadza wręcz do płaczu jakiegoś pracownika. Brak stanowczego "szanujmy się". Masa zbędnych i problematycznych aplikacji, które w niczym nie pomagają tylko dokładają nam pracy. Potem zamiast skupić się na pracy dla klienta wypełniasz kolejną tabelkę dla TMFu albo pilnujesz Enate, bo nie daj Zeusie coś się tam przeterminuje. I ostatnie - home office przy pandemii. Tego się nikt nie spodziewał, sytuacja zaskoczyła każdego z nas. Wielkie brawa dla IT za pracę jaką wówczas wykonali w tym najgorętszym okresie. Ale niektórzy pracownicy nie mogli przez wiele miesięcy doprosić się o laptopy służbowe, a biuro zamknięte. I tak pracowało wielu z nas na prywatnym sprzęcie, udostępniając prywatny numer telefonu klientom, bo menadżer to wymusił. I to nie jest wina IT, tylko osób zarządzających tym grajdołkiem. Wielu kupiło nowy laptop, by mieć na czym pracować. Podniosło abonament internetowy, bo pulpity zdalne nie wyrabiają. Ale żadnego zwrotu ani dofinansowania do pracy zdalnej nie będzie, bo ustawa tego nie przewiduje. Mimo wszystko pracę w TMF będę dobrze wspominać, ale ze względu na stare dobre czasy. Szkoda, bardzo szkoda, bo gdyby nie zarząd i jego podejście do ludzi, to pewnie byłoby inaczej. Pracownicy się wzajemnie wspierają, poznałam tam mnóstwo fajnych ludzi chętnych do pracy. Szkoda, że tak TMF nam tę chęć odebrał, zmusił do napisania tylu negatywnych opinii i do zmiany pracy. Jest mi zwyczajnie przykro.
Jestem bardzo zadowolona. Super ludzie w zespole którzy slużą radą i pomoca. Pomimo, ze pracuje dopiero 2-gi miesiac moge śmiało pilecić pracę w firmie. W szczególności markety zagraniczne. Jestem zaskoczona ile negatywnych opini ????
W RDC niewiele ludzi pracuje. To stosunkowo nowa spółka. Reszta dotyczy zapewne TMF Poland, gdzie praca wyglada trochę inaczej.
Dwa miesiące to nic. Na początku też byłam zachwycona pracą i pracodawcą. Po roku wszystko, ale to absolutnie wszystko zaczęło się psuć - od managementu do codziennych zadań, których przybywało, a jak się zgłaszało, że jest problem z wyrobieniem się, to przecież jest zgoda na nadgodziny i nikogo do pomocy nie dostaniemy. Pożegnałam się z firmą i nie żałuje decyzji.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TMF Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy TMF Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 118.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TMF Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 55, z czego 7 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy TMF Poland Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w TMF Poland Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.