Opinie o carry.pl - CARRY sp. z o.o. w Poznań

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Carry Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Carry Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Carry Sp. z o.o. w Poznań

panda
Pracownik

ZERO ŻYCIA PRYWATNEGO! Tylko kierownik pracuje sobie od rana do południa! A my (usunięte przez administratora) za niego!! Nie można dogadać się z kierownikiem bo ciągle mówi "zobaczymy co się da zrobić" a sobie ustala grafik najpierw jak mu pasuje a nam dowala! I TAKIM SPOSOBEM TRACICIE DOBRYCH PRACOWNIKÓW! Ciągle groźby że może dać nam nawet 4 dni po 12h! Pracuje sobie tak sami, bo my też mamy rodziny i życie prywatne! A 12h stania na nogach to też przesada. Też niedługo odchodzę sama bo już nie daje rady...

Ania
Pracownik
@panda

Wg wytycznych kierownik pracuje połowę zmian na rano, połowę na popołudniu, i sam tego nie wymyślił tylko są to wytyczne z kadr.Na rozmowach rekrutacyjnych informujemy kandydatów, że są zmiany po 12h, praca w weekendy, Niedziele handlowe, zdarzają się inw w nocy, natomiast Grudzień to mc najbardziej handlowy, więc trzeba się liczyć , że będzie ciężko, do Grudnia KS dostaje wytyczną do grafiku i musi to wdrożyć.Kazdy grafik przechodzi przez kadry, więc nie ma możliwości żeby zaakceptowali czegoś niezgodnego z kodeksem pracy.Tak wygląda praca w handlu, jak komuś to nie pasuje zawsze można poszukać czegoś od PN do PT w godz 8-16,w innym miejscu.

Pracownik
Pracownik

Firma się wystraszyła i dała dodatkowe zniżki zamiast dać dodatkowe 300zł chociaż na święta! ŻENADA!!!! I tak musimy wydać kasę u was, bo przecież wam szkoda dać coś pracownikowi za darmo!

Promocja
Pracownik

A wystarczyło tylko napisać dobrze komunikat o promocji to wszyscy pracownicy by nie musieli tłumaczyć każdemu klijentowi.

Bfff
Pracownik

u nas ludzie w ogóle nie rozumieli promocji bo przez głupi dopisek przy kasie. Myśleli że 50 procent jest tylko na rzeczy które są obok kasy akcesoria. Ten kto wymyślił to co było napisane na tych plakatach zniszczył potencjał promocji.

obecnie pracujący
Pracownik
@Bfff

Dokładnie przez niejasny przekaz na materiałach promocyjnych, promocja nie została wykorzystana a potencjał był, wystarczyło dać komunikat -50% oraz * na zakupy od 150zł. I ten regulamin promocji, klienci są już nauczeni, że mogą zwracać kiedy chcą i co chcą , więc każde odstępstwa to będą kłótnie a tym samym stres dla pracowników. Promocja bardzo fajna i korzystna, nie w pełni wykorzystana przez za długi i zawiły przekaz na materiałach promocyjnych, przekaz dla ludzi musi być krótki i jasny :) tak na przyszłość.

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Niedawno byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w jednym ze sklepów w Wielkopolsce. Rozmowa kwalifikacyjna (o ile tym można ją nazwać) była conajwyżej przeciętna. Pani kierownik sklepu mówiąc krótko nie ma obycia. Nie przedstawiła się, nie podała ręki, ogólnie nie była przygotowana na tę rozmowę (nie miała wydrukowanego CV, nie zapytała jak się nazywam, nie znała mojej dotychczasowej ścieżki zawodowej), co moim zdaniem jest niedopuszczalne. Od razu zaznaczyła, że praca za najniższą krajową + premia, ktorą można dostać, ale nie trzeba, praca ciężka, cały dzień na nogach. Zmiany od 9:30-21, to jej zdaniem 11h pracy, najwidoczniej matematyka jest jej obca. Podkreśliła, że może w styczniu będą podwyżki, ale to nie wiadomo jak dostosuje się firma do ustaleń rządu , może jeden weekend wolny w miesiącu, ale też nie gwarantuje - zero znajomości prawa pracy.. Uważam taka osoba nie powinna zajmować takiego stanowiska. Czy dostałabym tam pracę - nie wiem, bo kierowniczka ma zadzwonić tydzień po rozmowie. Czy przyjęłabym pracę w tej firmie - stanowcze NIE. Niby nie powinnam się sugerować przebiegiem rozmowy o pracę, jednak na pewno nie zakupie w tym sklepie już ani jednego ubrania.

Pytania

W sumie jedyne pytania to czy jestem dyspozycyjna oraz czy najniższą krajowa jest satysfakcjonująca pensją.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy International Trade Specialist with Polish
Katowice
Veo Worldwide Services
(403 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

No
Inne
 Pytanie

Czyli dobrze rozumiem że rzeczy kupione w dniach 24-25 nie podlegają zwrotowi i wymianie wgl? Bo napisali to tak jakby sami nie wiedzieli co.

Pracująca w Carry
Pracownik
 Pytanie

Ludzie przestańcie już grzeszyć. BF też Wam się nie podoba? To szukajcie innej pracy, wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma. Takie osoby wiecznie niezadowolone tylko wysysają energię z innych..!

Bf
Pracownik

U nas duża część klientów nie rozumiała tej promocji, mówili że przekaz jest niejasny, bo faktycznie moim zdaniem można było to jaśniej i prościej sformułować. Jeżeli chodzi o regulamin to wg mnie powinni mieć możliwość zwrotu, jeżeli chcą zwrócić produkt w tak dobrej cenie to ich sprawa, niech zwraca, natomiast przy obecnym regulaminie zwrotów będziemy mieli jazdy i kłótnie na salonach. I to czyszczenie witryn po taśmie klejącej, takie ślady bardzo ciężko doczyscic.Promocja bardzo korzystna dla klienta, ale przez nie zrozumienie przekazu na mat promocyjnych nie wypełni wykorzystany potencjał.

Before BF
Pracownik
@Bf

Faktycznie wielu klientów nie dowierzało , że mają wszystko za pół ceny, trzeba było im to wyjaśniać, ale takie wyjaśnianie promocji, która nie zawiera w sobie jakiegoś kombinowania, jest na czystych i mega dobrych warunkach dla klienta to była czysta przyjemność. Przestańcie narzekać, firma zrobiła najlepszą promocję dla klienta na całym rynku odzieżowym w pl.

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Kinia21
Pracownik

Do zwolnienia pójdzie z 10 procent pracownikow i będziemy w składach po 3 osoby na salon

anonim
Inne

Faktycznie macie tak mało ludzi ? Właśnie jestem studentką i słyszałam że można sobie fajnie dorobić i elastyczny grafik bo to chyba nie może być ciężka praca ? Można się dostać jakby na dostawy i na dbanie o ekspozycję czy każdy również jest wysyłany na kase ? I co w momencie jeśli np ktoś coś ukradnie trzeba dawać ze swoich? Bo tego się najbardziej boję

Pracownica
Pracownik
@anonim

Ludzi za mało a wymagać sporo, a dla firmy i tak 5 osób to za dużo Odrazam ta prace jeżeli ważne jest dla ciebie twoje zdrowie psychiczne!!!!!! Tu nie ma umow zleceń itp uczniów nie szukają

Protest
Pracownik

My już ustaliłyśmy z dziewczynami że jak nic nie dostaniemy przed świętami to idziemy wszystkie na L4. Koniec tego wyzysku!

Gnom
Pracownik
@Protest

Do przedszkola idź lepiej. Przy zatrudnianiu się każdy zna warunki a teraz szopkę odstawiasz jak 5-latek.

nick
Pracownik
 Pytanie

ale jaki fundusz?

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Figa z makiem
Pracownik
 Pytanie

Oooo, widzę,że nie tylko ja mam ten problem.A tak w ogóle, to jakie on ma stanowisko, prac Dz sprzedaży, nawet nie manager, czy został przeszkolony z prowadzenia rozmów z pracownikami, kto daje mu taką swobodę w działaniu?zachowuje się jak RKS ale nim nie jest, nie ma takiego stanowiska, nie jest managerem.Jak dla mnie jest "cięższy"niż kier sieci, i to nie jest dobre, ktoś powinien go ukrócić. Przy wizytach ma więcej do powiedzenia o vm niż sami pracownicy tego działu, czy to nie dziwne? To już nie te czasy na takie zarządzanie nikt sobie nie pozwoli na takie traktowanie, kier z doświadczeniem pracę znajdzie bez problemu, gorzej jak salon zostanie bez zarządzania.

112
Pracownik
@Figa z makiem

Dokładnie, kierownik sieci jest konkretny, zwróci uwagę, wymaga, czujesz przed nim respekt i nie musi traktować ludzi w niecywilizowany sposób. A jego asystent mógłby się zacząć od niego uczyć zarządzania i rozwiązywania problemów. Odechciewa się pracy w tej firmie przez niego.

figa z makiem
Pracownik
 Pytanie
@112

W stopce maila nie ma podanego stanowiska jakie piastuje, nie kojarzę też żeby został przedstawiony Salonom w odpowiedni sposób, nie kojarzę żebyśmy dostali informację kim jest i czym się będzie zajmował. O ile w stopce maila nie ma podanego stanowiska o tyle z informacji jakie publikuje w sieci wynika , że jest zastępcą kier sieci, czy faktycznie ma takie stanowisko nie wiem? skoro nim jest to dlaczego nie umieszcza tego w stopce maila pod imieniem i nazwiskiem tak jak inni pracownicy sieci? Być może to wynika z jego sposobu bycia, ale faktycznie można go odebrać jako szorstkiego i ironicznego. W rozmowie przerywa wypowiedzi, wyciąga pochopne wnioski, można go odebrać jako nieuprzejmego, zadaje pytanie w takiej formie , w jakiej mnie uczono, że nie zadaje się pracownikowi pytań w taki sposób bo jest to odbierane negatywnie i stresujące. Chciałabym też kiedyś zobaczyć jak obsługuje klienta na salonie wg wytycznych sieci, w końcu to dział sprzedaży, powinni dawać przykład. Przyjechać na salon i go oceniać nie jest takie trudne, pisanie maili też, notabene mogłyby być one bardziej motywujące i wnosić coś pozytywnego do naszej pracy. Moim zdaniem to pracownicy sklepów, poprzez swoją pracę, poprzez sprzedaż, generują zyski czyli są produktywni, więc należy im się szacunek, a Centrala oraz magazyn powinni być wsparciem dla nas, uzupełnieniem, powinni nam pomagać bo taka jest ich rola.

inga
Pracownik
 Pytanie
@figa z makiem

Motywacja tego pana, to obdzwanianie salonów z uwagami do niskiej skuteczności sprzedaży np, tsk, jednak gdy salon odnosi sukcesy i wysokie wyniki na innym polu to już żadnej reakcji nie ma :) trochę dziwne i mało profesjonalne moim zdaniem. Czasy zarządzania poprzez ciśnienie to już prehistoria, w której jak widać Pan nadal tkwi, czy sam chciałby być tak motywowany? A swoją drogą to może niech posprzedaje przy okazji wizytacji, pokarze swoje cytaty sprzedażowe w praktyce, niech sprzedaje czapki zimowe przy pogodzie nie zimowej itp:) Zapraszamy!

BF
Pracownik
 Pytanie

Cześć wiadomo już coś ko BF? Moim zdaniem pracownicy powinni wiedzieć już od początku listopada :)

Pracownica
Pracownik
@BF

Tyle wiadomo że musimy zostać dłużej w pracy i coś kleić na witrynie

50%
Pracownik
@BF

Nowa kpvka mówiła że będzie 50% zniżki na wszystko ale od jakies kwoty.

Pamela
Pracownik
@50%

Minimalna kwota to 300 zł

@Pracodawca
Pracownik
 Pytanie

Cześć Wiem,że w centrali macie osobę która to czyta.. Czy wy widzicie co robicie z ludźmi którzy dla was pracują? Czy chodź raz ktoś z was wszedł na salon w trakcie zmian Instrukcji? Wy widzieliście sklepy w których na zmianie są dwie osoby? robiące zmiany Vm obsługują kasę przymierzalnie? Odpowiedz brzmi nie! Stos procedur.. stos obowiązków a zero szacunku i wdzięczności za pracę jaką wkładamy w salony.. gdyby nie MY! a nie wasze durne instrukcje bylibyście nikim to My jesteśmy tą firmą Pracownicy nie wy centrala czy wasze pomysły.. to my je wdrażamy i ich pilnujemy każdy salon wkłada w to całego siebie żeby usłyszeć coś miłego, że się staramy. Jedyne co słyszymy to ,, Standard minus" nawet już nie będę pisać o wynagrodzeniu bo to jakby nic nie powiedzieć.. wstyd! Żądacie żebyśmy byli specjalistami w swoim fachu bez jakiej kolwiek podzięki.. każdy kto idzie na rozmowę o pracę przeczyta o was opinie i na rozmowie o pracę się kończy. Jeżeli chcecie więcej hajsu ze sprzedaży i wyników to zacznijcie dbać o pracowników którzy dla dobra tej firmy wybierają pracę często z przymusu zamiast weekendu z mężem żona czy też rodzina. Nie idźcie na żadne L4 nic wam to nie da pogrążycie sami siebie i was wymienia, trzeba zrobić nacisk w postaci meila do RKS ale nie jeden sklep.. wszystkie razem napisać meila załączając się razem... Dać 45 dni na reakcję a regionalna niech dzwoni do szefów że region się zawali jak nic nie zrobią. Uslysza to inni zrobią to samo.. żadne L4 nic nam nie da. Zgadajmy się Region Warszawski i napiszemy to wspólnie! Oni naszych L4 nie wezmą pod uwagę ale jeżeli zobaczą e-mail z informacją że jeżeli nie poprawia nam bytu pracy w ciągu 2 miesięcy cały region nie otworzy salonów wtedy będą musieli zareagować. Jeżeli ktoś jest za tym pomysłem dajcie znać podam e-mail gdzie dogadamy się w sprawie pisma do RKS oraz całej reszty. Tylko wspólnie możemy coś zmienić! A to że ktoś pójdzie na L4 to co nam da? Zrobią supporty i sprawa ucichnie. Dajcie znać co myślicie :) pozdrawiam was

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Tyle w temacie
Pracownik

wezmą innych i rks staną na kasach a na końcu nam podziękują.Ci co najwięcej krzyczą to za ich plecami zazwyczaj już rekrutacja trwa a potem go wymieniają.Zawsze tak było

Klejenie witryny
Pracownik

Niech sobie sami przychodzą i to kleją. Ciekawe czy my coś w ogóle dostaniemy na te święta bo widziałam że piszecie tu że nic. Ja w zeszłym roku nic nie dostałam też ale myślałam że dlatego bo za krótko pracuje to był okres próbny ale teraz już jest rok pracy i powinno się dostawać dodatek na święta. Jak coś to też się przyłącze do strajku w regionie warszawskim. Inne osoby też mówiły że nie przyjdą i dobrze.

WTF?
Pracownik
 Pytanie

Drodzy Pracownicy, O co chodzi? Co to za afery się odwalają? Może ktoś coś wyjaśnić konkretnie?

Pracownik
Pracownik
@WTF?

Nie wiem co to za dym za paczki i za dodatki na święta i tego typu historie. Nikt nikomu nic nie obiecywal. Kazdy przyjmując się do pracy wiedział na jakie warinki wyraża zgodę. Natomiast, na rozmowie o pracę zawsze się mowi o pełnej dyspozycyjnosci. Zwłaszcza w okresach wysokohandlowych A u nas dym za zagęszczenia godzin w okolicach świat Każdy chce zrobić zakupy, każdy chce przygotować święta i do tego dziewczyny nie mają co z dziećmi zrobic w tym czasie. Ale o tym kierowniczka mówiła Każdemu.

Good morning
Pracownik
 Pytanie

Co jak co ale dodatek na święta by się przydał. Pytałyście może jak to jest z tym funduszem socjalnym? Gdzie się można dowiedzieć na co firma go przeznacza? Może postraszyć ich PIP to wtedy nam dadzą??

Fundusz socjalny
Inne
 Pytanie

Cześć. Czy ktoś z was słyszał o funduszu socjalnym w firmie Carry? Biorąc pod uwagę wielkość firmy, powinna go posiadać, ale nie przypominam sobie, aby były organizowane jakieś integrację, paczki świąteczne, urodzinowe, karty Multisport czy coś w tym stylu.

Fundusz socjalny
Inne

Z tego co zdążyłam wyczytać firma, która zatrudnia powyżej 50 pracowników (sądzę, że Carry ma zdecydowanie więcej) ma obowiązek założyć taki fundusz.

Eryk
Pracownik
@Fundusz socjalny

Fundusz socjalny nie musi być wydawany na paczki świąteczne itp. Mogą zdecydować np . że przeznaczą go na szkolenie osób na stanowiskach w centrali i będzie to prawnie ok. Nie muszą nic nam z tego dać do ręki. Różne rzeczy idą na fundusz.

Fundusz socjalny
Inne
@Eryk

SKOPIOWANE Z GOV.PL Na co można przeznaczyć środki Funduszu Środki zgromadzone przez Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych służą finansowaniu ściśle określonych rodzajów działalności socjalnej. Są to: wypoczynek, na przykład dofinansowanie do urlopu działalność kulturalno-oświatowa działalność sportowo-rekreacyjna opieka nad dziećmi w żłobkach, klubach dziecięcych, przedszkolach i w innej formie pomoc materialno-rzeczowa lub finansowa, na przykład zakup paczek świątecznych dla dzieci, zapomoga z powodu zdarzeń losowych zwrotna lub bezzwrotna pomoc na cele mieszkaniowe, na przykład pożyczka mieszkaniowa, pożyczka remontowa. W wyżej wymienionych punktach nie ma szkoleń, więc raczej się one nie liczą. :)

4 lata i nic
Pracownik

4 lata tu pracuje i nigdy nic nie dostałyśmy na święta. Głupie 100 zł to już by było coś ale nie bo jedyne co dostaniecie to życzenia i to jeszcze pobrane z internetu.

Pani K.
Kandydat
 Pytanie

Pani K. dzwoniła wczoraj do innych sklepów żeby dowiedzieć się kto pisze na nią źle. Pani K. mówi że w listopadzie przyjedzie do niej Pan R. Mówi że Pan R. kazał jej szpiegować sklepy. Tylko Pani K. wie kiedy Pan R. bedzie jezdzil po sklepach. Chwali się że Pan R. do niej dzwonił i każe jej donosić na Pana D. Pani K. bierze dyktafon i nagrywa wszystko. Pani K. chwali się dobrą relacją z Panem R. i mówi że dobrze sie znają i że jeździła do Pana R. do Poznania. Pani K. dzwoni po sklepach i pyta innych czy mają jakieś haki na Pana D. Bo go nie lubi i chce się go pozbyć. Nie lubi też Pana F. i na niego też pisała na goworku że kradł jej pieniądze ze sklepu. Pani K. Nie lubi też Pani A. co sklep dekoruje i na nia też pisała źle. Pani K. Mówi że Pan R. chce z niej zrobić regionalną i jak sklepy znajdą haki na Pana D. To ona będzie dla nich dobra. Pan R. przyjedzie w listopadzie do wrocławia i okolic tak mówi Pani K. Pani K. Nie lubi też innych sklepów z jej miasta i na nie też pisze źle. Pani K. Nie lubi też innych kierowników. Pani K. czasem pisze źle na innych pracowników z Poznania ostatnio na Pana A. co każe sklepy dekorować. Pani K. Nigdy nie przestanie tego robić. Pani K. Ma w zespole Panią A. która miała romans z Panem z kantoru i któremu zniszczyła życie. Teraz będę niszczyć je innym. Pani K. i Pani A. mogą wymyślić każdą podłość. Takie są. Pan R. im na to pozwala. Dlaczego?

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

U nas tez brak
Pracownik

Nie dziwie się ze klientów nie ma jak ceny szczególnie kurtek są z kosmosu!

Pogubiona
Pracownik
 Pytanie

Heja, czy ktoś z Was sie orientuje jak to jest ze zwolnieniem pracownika po urlopie macierzyńskim ? Czy jest jakaś ochrona osoby która wraca do pracy po urlopie macierzyńskim czy pracodawca może zwolnić nawet 1 dnia po powrocie do pracy ? Wracam w połowie stycznia do pracy i boje sie ze dostanę wypowiedzenie, mam umowę na czas nieokreślony. Proszę o pomoc jak to jest i z góry dziękuje :)

Ks
Pracownik
@Pogubiona

Nie znam takiej sytuacji. Zeb kogoś zwolnili. Tylko u nas matki z malutkimi dziećmi same rezygnowały. Mało fajne godziny pracy na zajmowanie się malutkim dzieckiem.

Ks
Pracownik
 Pytanie
@Pogubiona

Jak długa była przerwa świadczenia zwolnienia?

Ania
Pracownik
@Pogubiona

Pracodawca po upływie 12h miesięcy ma prawo do zwolnienia. Jeżeli stanowisko jest wyższe niż sprzedawca ma też prawo do zdegradowania na niższe uwzględniając to ze była długa nie obecność i osoba jest niesamodzielna do pracy.

Złota kula powie wam prawdę
Były pracownik

Pragnę podzielić się z Wami (zwykłymi szarakami oraz pracownikami z wyższych stanowisk) pewną ciekawą informacją. Chodzi mi głównie o salon we Wrocławiu. Dokładnie o Auchan. KS wraz z osobami funkcyjnymi oraz oczywiście panem RKS POŻYCZALI UBRANIA DO INWENTARYZACJI Z INNEGO SALONU WE WROCŁAWIU (Z2 i nie tylko)! AUCHAN był zadłużony niedawno na kilkaset sztuk odzieży. Od kilkunastu miesięcy robili firmę w balona. KS AUCHAN potrafi wyłączyć monitoring na salonie, żeby nie rejestrowały jej (usunięte przez administratora) i machlojek. I to by było na tyle co potrafi pani kierownik. Nawet liczyć nie potrafi, ponieważ na jedną inwentaryzację pożyczyła za dużo ubrań i wyszła jej inwentura na plusie. Tak to jest, gdy dostaje się stanowisko kierownika PO ZNAJOMOŚCI. RKS usytuował sobie pewny grunt, ponieważ na innym salonie we Wrocławiu usadził swoją PRZYJACIÓŁKĘ na kierownika. P.S. Uważajcie kogo wpuszczacie na magazyn. Cieszę się, że nie pracuje już w tej firmie. Powoli dochodzę do siebie psychicznie.

1

Zostaw merytoryczną opinię o Carry Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Carry Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Carry Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 880.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Carry Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 772, z czego 37 to opinie pozytywne, 215 to opinie negatywne, a 520 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Carry Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Carry Sp. z o.o. napisali 25 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Carry Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 785 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Carry Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii