Opinie o carry.pl - CARRY sp. z o.o. w Poznań

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Carry Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Carry Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Carry Sp. z o.o. w Poznań

AB
Były pracownik

Witam moja opinia negatywna pani kierownik w sklepie Carry w Żorach jest bezczelna opryskliwa zakłamana zostałyśmy we trzy zmanipulowane przez nią oraz obgadywane wyzywała nas od (usunięte przez administratora) jak była jedna z koleżanek mówiła na drugą skolei jak była z inną z dziewczyn mówiła na drugą i tak w koło napisałyśmy na kierowniczkę skarg podpisałyśmy się we trzy ale nikt z tym nic nie robi pani kierownik ciągle za kasą stoi z telefonem rozmawia prywatnie przeklina krzyczy do telefonu przy klijetach czasem nawet się zdarzyło żyć ciuchami nie polecam tego sklepu !!! Z taką osobą nie da się pracować

MarC
Były pracownik
@AB

Zgadzam się w zupełności z tą opinią miałam przyjemność być SZ w sklepie Carry w Żorach każdy nowy pracownik został na samym wstępie negatywnie do mnie nastawiony mimo to że nie miał jeszcze okazji mnie poznać już od początku traktował mnie z góry. Cały czas obgadywanie za plecami, dzień wcześniej obrabiała mi (usunięte przez administratora) a następnego dnia przychodziła do pracy i udawała że wszystko jest, że nic nie mówiła wręcz się wypierała żeby cokolwiek mówiła na mój temat. Absolutnie nie nadaje się na stanowisko kierownicze w życiu jeszcze nie miałam do czynienia z gorszą przełożoną. Tłumaczy że jest pośrednikiem pomiędzy górą a pracownikami a tak naprawdę jest zwykłym (usunięte przez administratora)i lizusem żeby tylko zachować stanowisko. A pan RKS udaje że wszystko w salonie jest ok i nikt z tym nic nie robi. To co się dzieje na tym salonie to zwykły (usunięte przez administratora) który jest karalny. Wielokrotnie zdążyło się że koleżanki były wyzywane, używane były w stosunku do nich przekleństwa. Nieodpowiednia osoba na nieodpowiednim stanowisku. Nie polecam tego salonu absolutnie jeżeli ktoś ceni sobie święty spokój w pracy.

Hestia
Pracownik

Każdemu pracownikowi, który ma w zamiarze pisać skargi lub zgłaszać (usunięte przez administratora) na kierownika, zachęcam najpierw do przyjrzenia się swojej pracy czy jest kryształowa i nie odbiega od normy, wiele takich skarg jest bezzasadnych i często okazuje się,że osoba zgłaszająca nie jest bez winy a praca jej pozostawia wiele do życzenia, później nawet jak faktycznie na jakimś salonie może być problem to Centrala nie wierzy bo ma właśnie takie doświadczenia.

1
Pytanie
Pracownik
 Pytanie

Jak to jest…. Ze sprzedawca ma więcej do powiedzenia NIŻ kierownik. Pracuje na jednym salonie dolnośląskim i sprzedawca dyktuje innemu pracownikowi co ma robić a kierownik tylko się przygląda… Czy to tak powinno być, że sprzedawca-dekorator czuje się jak nietykalny ?

1
Kaja
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Nieodpowiednia osoba na nieodpowiednim stanowisku. Nie martw się, takich osób w carry jest wiele (na nieodpowiednim stanowisku). Może Pan/Pani dekorator chciał/a by zostać kierownikiem?

Andziaks
Były pracownik
 Pytanie

Co myślicie o RKS na dolnym śląsku? Dziwię się że kogoś takiego trzymają w tej firmie. Jest chamski, nic nie potrafi załatwić, nigdy nic nie wie, dba tylko o swój (usunięte przez administratora) Sprzedawców traktuje z góry jak zło konieczne. Lubi się wywyższać i arogancko zachowywać. Ponoć wcześniej był kierownikiem w tej firmie więc chyba powinien dobrze znać realia pracy na salonie i być za ludźmi a nie przeciwko nim.

2
Kinga22
Pracownik
@Andziaks

Ciężko się zgodzić z tą opinią. Mamy zupełnie inne wrażenie bo zawsze możemy liczyć na pomoc RKS i zawsze dostajemy wszelkie informacje o które pytamy.

Były pracownik
Były pracownik
@Andziaks

To prawda. W jednym z salonów pracuje jego chłopak - pan G. - były kpv. Jak p.G. coś nie pasowało to od razu leciał jak dziecko że skargą do RKS, co później rzutowało na ocenę salonu i współprace z RKS. Kpv w vm nie umiał i ciągle chciał kogoś do pomocy, żeby ktoś zrobił za niego czarną robotę. Pewnie teraz razem z RKS zatruwają życie salonowi w którym pracuje p. G.

4
Xxx
Były pracownik
@Były pracownik

Ile rzeczy to wyjaśnia. Ciekawe czy centrala o tym wie, że ręka rękę myje. To co ta dwójka wyprawia to się w głowie nie mieści. Mam nadzieję że ktoś z centrali zainteresuje się nimi. Powinni.

2
Były pracownik
Były pracownik
@Xxx

Pracowałem w firmie, wszystko było w porządku. Pan Dawid jest świetnym człowiekiem. Profesjonalnie podchodzi do stanowiska jakie podejmuje. Dekorator również wywiązuje się idealnie ze swoich zadań i obowiązków. Zawsze można liczyć na ich pomoc.

Pracownik
Pracownik
@Były pracownik

Z tego co wiem, to żadne sklep z którym mam kontakt nie narzeka na RKS zawsze jest pomocny i szybko załatwia sprawy o ile centrala nie zawali. Zawsze znajdzie się osoba która jest leniwa i wydaje się jej ze do pracy chodzi się poplotkować a nie pracować

Pracownik
Pracownik

Widać że ewidentne RKS staną na odcisk jakieś pani ze sklepu i jak widać stara się zemścić w internecie. U nas na salonie jak jest RKS to zawsze panuje miła atmosfera i padają konkrety

Pracownica
Pracownik

W końcu ktoś się odezwał i napisał prawdę. Możemy na rzęsach stawać i zero pochwał, ale tylko się noga powinie czy sprzedaz spadnie od razu e-maile i telefony. A tak to cisza :)))

anonim
Inne
@Pracownica

No i co dalej z takimi mailami? Pojawiają się w nich jakieś streści stricte motywacyjne lub cos w ten deseń? jak jesteście wtedy mobilizowani do pracy i do podkręcenia wyników? Często jest tak ze sprzedaż idzie momentami gorzej? W jakich okresach / sezonach?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Zazwyczaj sam zadaje pytanie jaki mamy plan na sprzedaż? Co mamy w związku z tym zrobić? No nie wiem? Siłą zaciągać ludzi z zewnątrz, zrobic transparent i moze wyjsc na parking i proponować kurtkę za 500zl ? :) bądźmy ludźmi

Diabełek
Pracownik
@Były pracownik

Jaka szkoda ze dopiero teraz dowiaduje sie pan rks jest zajety :( a moglismy pujsc na te pierogi. akurat w magnoli serwuja dobre :)

Pytanie
Pracownik
 Pytanie

Hej Czy dowiem się od was czym zajmuje się UP? Czy może prowadzić sam zmianę podczas nieobecności KS SZ Z-Cy? Jeżeli była by taka sytuacja? Bo jak próbuję się gdziekolwiek dowiedzieć to słyszę tyle opcji, że już sama nie wiem...

Asia
Pracownik
@Pytanie

Zmiany nie prowadzi, nie może zamknąć dnia, zrobić konwoju ani innych dokumentów, może zrobić otwarcie dnia. Tak samo jak wykonuje zmiany Vm jak każdy inny pracownik, dostawy itd.

Terka
Pracownik
@Pytanie

Przy jakiejś sytuacji podbramkowej gdzie nie ma możliwości obstawić zmiany przez KS,sz,z-cy, wtedy UP wyjątkowo moze zmianę poprowadzić.

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Niedawno byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w jednym ze sklepów w Wielkopolsce. Rozmowa kwalifikacyjna (o ile tym można ją nazwać) była conajwyżej przeciętna. Pani kierownik sklepu mówiąc krótko nie ma obycia. Nie przedstawiła się, nie podała ręki, ogólnie nie była przygotowana na tę rozmowę (nie miała wydrukowanego CV, nie zapytała jak się nazywam, nie znała mojej dotychczasowej ścieżki zawodowej), co moim zdaniem jest niedopuszczalne. Od razu zaznaczyła, że praca za najniższą krajową + premia, ktorą można dostać, ale nie trzeba, praca ciężka, cały dzień na nogach. Zmiany od 9:30-21, to jej zdaniem 11h pracy, najwidoczniej matematyka jest jej obca. Podkreśliła, że może w styczniu będą podwyżki, ale to nie wiadomo jak dostosuje się firma do ustaleń rządu , może jeden weekend wolny w miesiącu, ale też nie gwarantuje - zero znajomości prawa pracy.. Uważam taka osoba nie powinna zajmować takiego stanowiska. Czy dostałabym tam pracę - nie wiem, bo kierowniczka ma zadzwonić tydzień po rozmowie. Czy przyjęłabym pracę w tej firmie - stanowcze NIE. Niby nie powinnam się sugerować przebiegiem rozmowy o pracę, jednak na pewno nie zakupie w tym sklepie już ani jednego ubrania.

Pytania

W sumie jedyne pytania to czy jestem dyspozycyjna oraz czy najniższą krajowa jest satysfakcjonująca pensją.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy International Trade Specialist with Polish
Katowice
Veo Worldwide Services
(403 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Terka
Pracownik

To jest kierownik sieci jak już, w firmie nie ma stanowiska dyrektora.

Śmiech
Pracownik

Tak tak nie róbcie sobie nic z tego ,tylko weźcie pod uwagę że będą cięcia tej "śmiesznej "pramii,to też dotyczy kierowników bo trzeba gdzieś zaoszczędzić a zawsze można powiedzieć że nie wykonany plan,nie zrobione tsk,nie było nikogo w strefie wejścia zawsze jest powód do tego ,aby chociaż uciąć 50 zł razy kilkanaście sklepów i kilkanaście osób to wychodzi niezła sumka ,także mi to lotto.....

anonim
Inne
@Śmiech

Dla upewnienia się - chodzi o pracowników magazynowych z tym ucinaniem premii? W ogłoszeniu które jest akurat w sieci znalazłem informacje że możliwe są premie uznaniowe. No ale nie napisali ile one wynoszą, więc nie wiem, czy to właśnie one są takie "śmieszne"? :D Może podasz jakieś konkretne kwoty.

Dolny Śląsk
Były pracownik
 Pytanie

Co myślicie o Rks dolny Śląsk ? Czy jest tak samo u Was jak się coś sypie na salonie to nie macie pomocy i regionalny umywa ręce ?

1
Xxx
Pracownik

Zgodzę się Diabełek z Tobą. Nigdy nie spotkałam tak pomocnego i uczciwego RKS a pracowałam wielu firmach. Zawsze mogę na niego liczyć ! ❤️

Diabełek
Pracownik

Nie rozumiem z czego się tak śmiejecie. Rks to naprawdę fajny gość. Na pewno to wy jesteście wredni i wtedy on odwdzięcza się tym samym. Zawsze jest miły uśmiechnięty i dobre słowo powie albo cieknący kran naprawi. Powinniście brać przykład z tego pana. A firma powinna być szczęśliwa że ma pod swoimi skrzydłami tak wspaniałego człowieka. Buziaki

Puk
Pracownik

Bo ludzie są wredni i szukają problemu i nie umieją przyznać racji, że RKS jest dobrym człowiekiem

Żałosne
Pracownik
@Dolny Śląsk

Ja jako pracownik nie mam dobrego zdania o rksie. On lubi się wywyższać, nigdy w niczym nie pomógł, zawsze chamski, arogancki uśmiech. Fałszywy do granic możliwości. To jest przykre, bo to on powinien nas motywować, żeby mieć lepsze wyniki, a jednak jest na odwrót-demotywuje. Taka prawda. Ktoś usuwa komentarze. Złe opinie o rks. To jest żałosne.

Next
Pracownik
@Dolny Śląsk

Właśnie tego doświadczyłam.totalnue zlewa problem, mam wrażenie że nawet jestem w jego miewaniu winna, brak czasy na rozmowę ,brak idp na maile.zenada.

Jk
Pracownik
@Next

Gorszego regionalnego jak on nie ma, żadnej pomocy, wiecznie nie ma czasu, wszystko później albo kiedyś a najgorsze że nie można go pominąć w załatwianiu spraw bo centrala chce żeby wszystko odbywało się przez niego i tak koło zamknięte się toczy a człowiek zostaje na lodzie z problemami

Marta F.
Kandydat
 Pytanie

Czy firma daje umowy na czas nie określony czy nie daje?

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Ks
Kandydat

Jak nie może zwolnić ,oczywiście że może jak będzie chciał. Każdego można zwolnić ,widocznie nie chce tego zrobić z jakiegoś powodu.Pewnie brak chętnych na te stanowisko a ktoś musi otwierać i zamykać salon jak nie ma Ks i sz.

Wika
Pracownik
@Ks

Wiem że moja wiadomość może być nie na miejscu . Poprostu człowiek się zaczol zastanawiać gdzie może napisać o problemie kiedy jest już zmęczony sytuacja w sklepie . Bardzo lubię swoją pracę i wiem że czasem zdarzają się osoby które mogą nie nadawać się do danej firmy bo nie potrafią się odnaleźć. Pisanie pod wpływem emocji nie zawsze jest dobre ale chciałam dostać jaka kolwiek odpowiedź . Za co dziękuję

1
Ks
Kandydat
@Wika

Oczywiście masz prawo i jeżeli jest tak jak napisałaś ,to ta osoba nie powinna być na funkcyjnym stanowisku ale może dobrze żyje z ks i dlatego je ma. Takie rzeczy najlepiej zgłaszać wyżej

Becia
Pracownik
 Pytanie

U nas też jest dziewczyna na stanowisku młodszego zastępcy. Reasumując pusta jak bęben. Co prawda zwrot może ogarnie, ale reklamacja w jej wykonaniu to tragedia. Robi błędy ortograficzne. Wysyłając maila, pyta czy dobrze napisała, bo ortografia nie jest jej mocną stroną. Poza tym ma problem z wysławianiem się, czy liczeniem. Dostawy przyjąć nie potrafi, zwrotów na magazyn zrobić nie potrafi, pracuje dłużej. Nosi się jakby była niewiadomo kim, a w głowie pusto. A przerwy? Jak idzie na 15 min, to siedzi z 45, bo ona może. No niestety, takie ubeki wrzucają na zastępców.

Region
Pracownik

Moja droga, to kierownik musi coś zrobić, jeżeli jest tak jak piszesz to faktycznie z-ca nie nadaje się na to stanowisko, no nie każdy będzie się nadawał do tej pracy, nie jest lekko, tylko silne i inteligentne osoby pracują długo i sobie radzą. Wnioskować o wypowiedzenie może tylko ks. Może młodszy Pan z Dz sprzedaży zrobi Wam wizytę podczas prowadzenia zmiany tej Pani, on od razu wyczuje słabego pracownika i raczej coś zrobi. Może na spokojnie porozmawiajcie z KS odnośnie pracy tej Pani, tego że nie wygląda to jak powinno, rola KS to też rozwiązywanie współpracy, nie można się tego bać, są przypadki że trzeba taką trudną decyzję podjąć dla dobra zespołu i funkcjonowania salonu.

Pracuś
Pracownik

Skoro jest tyle ogłoszeń o pracę to chyba wiadomo co się dzieje i trzeba omijać szerokim łukiem ,bo gdyby było dobrze to nie było by tyle ogłoszeń ,a do bazy jak zbierają to powodzenia bo ktoś nie będzie czekał aż Carry się odezwie po pół roku .

Wiola
Pracownik
 Pytanie

Wiecie może co dzieje się w sklepach w Częstochowie ? Ciągle pojawiają sie ogłoszenia na sprzedawce i kierowników i tak od kliku miesięcy ...

misia
Pracownik
@Wiola

Standardowo - wszędzie się tak pojawiają - tak ta firma robi. Ogłoszenia beda nawet wtedy jak nie szukają tam nikogo.

Obrzeża Wawa
Pracownik
 Pytanie

Mam pytanie do regionu Wawa. Was też RKS tak ciśnie na sprzedaż? Uwzięła się na nas tylko czy na inne salony regionu też ? Jesteśmy salonem typowo warszawskim ale nie w samym centrum i sprzedaż u nas wygląda różnie raz jest lepiej raz gorzej ale RKS jakby się na nas uwzięła. Już mam dość nie wiem co mogę więcej zrobić skoro nie ma klientów

Ewa
Pracownik
 Pytanie
@Obrzeża Wawa

Nic nie zrobisz, a im bardziej cisniesz tym gorzej, RKS musi w końcu zaakceptować,że być może salon jest mniej sprzedażowy ze wzg na lokalizację.Szanujcie się kochani i nie stresujcie, taka rola RKS żeby cisnąć, chociaż efekt takich działań jest marny.Lepiej gdyby jak człowiek przyjechała i pgadala z załogą, co możemy wspólnie zrobić żeby poprawić sytuację? Jak wygląda u Was sytuacja, czego potrzebujecie? Tego brakuje w tej firmie, takich rozmów i podejścia, i prawda jest taka,że w wielu zaognionych sytuacjach KS walczy sam, nie ma żadnego wsparcia.

Nikola
Inne
@Obrzeża Wawa

Wytłumaczysz na co naciska jeśli chodzi o wynkkk ? Chodzi o przysłowiowy koszyk i ile zostanie sprzedanych rzeczy na jednym paragonie ? Zastanawia mnie tez czy np jak jest inwentaryzacja to pracownicy oddają ze swoich ?

Region
Pracownik
@Nikola

Nie oddajemy za braki w towarze, jednak przy dużych minusach KS musi wdrozyc plan naprawczy i dążyć do zmniejszenia strat.

mimi
Kandydat
 Pytanie

Czy w Czewie potrzebują nowych pracowników? Co chwila wyskakuje mi oferta pracy i zastanawiam się czy wisi tylko żeby zbierać cv Czy może na sklepie jest taka rotacja ?

Były pracownik Bydgoszcz
Były pracownik
 Pytanie

Wszytko zaczęło się od momentu jak poprzedni kierownik dał wypowiedzenie( broń boże nie jego wina, firma poprostu wykończyła go psychicznie, ma się teraz (usunięte przez administratora) w nowej pracy) wiadomo szukanie nowego itp itd jako starszy zastępca przez 1,5 msc JA PROWADZIŁAM SALON i było wszytko jak najbardziej na plus, kadry zadowolone i wielce dziękowanie, że dajemy radę, że to super, tamto rewelacyjnie, jak już znaleźli kierownika, szanowny pan dyrektor działu sprzedaży zapewniał ze będzie to osoba pomocna, nie przesiadujące za komputerem zbyt dużo czasu, będzie dla nas wsparciem na salonie. Niestety ja wraz z pozostałymi pracownikami nie zauważyliśmy żadnej z wymienionych, wręcz było przeciwnie, przesiadywanie za kasa 8 h dodam PRZESIADYWANIE tak siedziała sobie całe 8 h z kawką czy herbatką, pomocy żadnej nie było, każdy z nas brał poprawkę na to, że jest to nowa osoba i trzeba się podszkolić jednak jeżeli po 3 msc ta osoba nadal robi to samo to jaki jest sens? Było zgłaszane to zachowanie do RKS do głównego dyrektora, była ankieta antymobbingowa( rasizm, wyzwiska i nękanie pracowników) za każdym razem słyszeliśmy - jest to nowa osoba dajmy jej szanse na wykazanie się, powinnismy być jako zespół wsparciem dla niej, ale co w przypadku jeżeli ona od nas tej pomocy nie chciała! Jak już byliśmy mili i coś tam próbowaliśmy zagadać czy coś to od razy było ze góra tak nie pozwala że tak nie wolno. Salon jest wielki coś około 1,400 m2 każda strefa jest tez śmiesznie wydzielona i według nowych standardów wprowadzonych podobno przez centrale jest to aby każda osoba miała przypisaną swoją strefę i nie można z niej wyjsc pod żadnym pozorem a jak chce się iść do toalety to trzeba się najpierw zapytać czy ktoś ma czas żeby zastąpić - pieski na wybiegu i dzieci w przedszkolu. Co do przymierzalni jest Max 5 rzeczy to nagle tez poprzez wprowadzenie nowych wytycznych można zabierać 10 i wieciej ! Kierowniczka kłóci sie i wyzywa pracowników przy klientach, wcina sie w rozmowy z klientem przy kasie, jest bezczelna i fałszywa co dowodzi chociażby to co nam przekazuje a czego potem dowiadujemy sie od kadr, mówi ze my jej nie szanujemy gdzie to ona z każdym najmiejszym problemem leci do centrali, śmieszne. Kończąc wcześniej niż 21 lub zaczynajac później niż 8:30 potrafiła siedzieć w galerii i przechadzać się co jakiś czas żeby sprawdzić co się robi, kto normalny się tak zachowuje ?! Jak można powiedzieć nowemu pracownikowi że sie go pochwaliło a przez to ze jest tam gdzie mu się wytyczyło zadania i je wykonuje zasugerować ze unika rozmowy z kierownikiem i zawsze te słowa można cofnąć? Bądź chodzić i mówic ze jak cos się nie podoba to możemy złozyc wypowiedzenie, ona by chciała cały nowy zespół od podstaw sobie zbudować. Ja przepraszam ale jak można być aż tak chamskim i złośliwym ? Podsłuchiwała nasze PRYWATNE rozmowy - (usunięte przez administratora) nie kierownik. RKS tez powinien się zmienić, jak można powiedzieć do pracownika który mówi ze jest nie tak na salonie co się dzieje poinformował go ze jest zaalarmowany zachowaniem nowego kierownika to ten potrafi rzucić tekstem - haha mam nadzieje ze nie dostanę niedługo od pani wypowiedzenia ? No to już jest bezczelność. Wiadomo jesteśmy zespołem wiec musimy się jakoś dogadać a co za tum idzie czasami utwarzają się jakieś znajomosci przyjaźnie it, szanowny RKS potrafił zasugerować ze przez znajomość z poprzednim kierownikiem dostałam posadę SZ ale przecież kierownik ma (usunięte przez administratora) do gadania na tem temat przecież, wiec jak cos by im nie pasowało to mogliby nie zatwierdzić. Dodoatkowo jak można wypominać ze wie się jak wyglądały zmiany z poprzednim kierownikiem już podczas jego nieobecności ? - niby 10 przerw na papieroska co chwile gdzieś wychodzenie, Bujda na resorach :)) Firma krzak nie idziecie do niej, strach co się teraz tam dzieje, nie dość ze premii nie zobaczycie wcale to jeszcze wypłata tez wam może przypadkowo zmaleć. Jeżeli już jesteście w tej „firmie” to uciekajcie ☺️

Bzdury
Inne
@Były pracownik Bydgoszcz

Co ty gadasz . Chodziliście po 10 razy na przerwy na papieroska . Nie rob z siebie idealnego pracownika a z tego kierownika jakiegoś wykorzystanego świętego bo jak ci sie (usunięte przez administratora) zapalił to przyszłaś sie wyżalać dopiero

Polka
Pracownik

Dziewczyny jak się wyrabiacie z tym wszystkim zwroty, dostawy, instrukcje… my nie mamy czasu na nic

Ania
Inne
@Polka

Ustalasz priorytety, organizujesz pracę, nie stresujcie się tak bardzo, w sieciowkach to normalne, że się kumuluje ilość pracy, to nie znaczy,że na łeb na szyję macie się pozabijać.Prace dostosujcie do możliwości i ilości składu osobowego. To że mamy małe składy osobowe to nie nasza wina, pracujemy z tym co mamy i jak mamy.

PANDEKORATOR
Inne
 Pytanie

Siema. Jak wygląda wejście w dekoratorka? Jak wygląda talent i co później? Jak ze szkoleniami bo póki co nic nie ma, a jak już to śmieszne rzeczy. I czy ktokolwiek wie jakie są zarobki /premie z tego tytułu bo te tsz temat tabu. Dziex za każde info.

Berta
Inne
@PANDEKORATOR

Do talent zgłasza Cię KS, wysyła zdj Twoich prac vm, więc warto pokazać się z najlepszej strony, w międzyczasie możliwa wizyta KPV,który ocenia przyszłego sd.Jezeli dział VM akceptuje kandydata, kadry wypisują umowę na to stanowisko.Z tego co pamiętam jakiś szczególnych szkoleń nie ma.Jezeli chodzi o premie dla DS to faktycznie owiane są tajemnicą, podobno są kwartalne, ale czy nadal są to nie wiem :) Powodzenia!

Kama
Pracownik
 Pytanie

Hej ! Wiecie kiedy będą zwroty ?

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Heh
Pracownik
 Pytanie

Ale po co to? Masz zdjęcia inspiracyjne, masz vm booka, kpv do dyspozycji.

XXX
Pracownik

Nie wiem jak w innych miastach. Ale my na Pomorzu to już od dawna mamy z naszym KPV. Wystarczy na Messengera stworzyć grupę.Polecam ,dobre rozwiązanie.

Halo
Pracownik
 Pytanie

Może mi ktoś powiedzieć o co tu chodzi? Nie wchodziłem od tygodnia na goworka a tu takie zaskoczenie na temat RKs

Kama
Inne
 Pytanie

Hej jak się wam podoba nowa kolekcja Oraz Ceny nowej kolekcji?? ? My w szoku a klienci w jeszcze większym Koszulki za 90 złoty albo koszule jakie drogie Cobto ma być??

Pracownica
Pracownik
@Kama

U nas i tak się sprzedaje, chociaż nie jest to sklep w dużym mieście i centrum tylko na obrzeżach

Zostaw merytoryczną opinię o Carry Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Carry Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Carry Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 880.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Carry Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 772, z czego 37 to opinie pozytywne, 215 to opinie negatywne, a 520 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Carry Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Carry Sp. z o.o. napisali 25 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Carry Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 785 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Carry Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii