Opinie o MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR w Bydgoszcz

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja obuwia

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR w Bydgoszcz

Klientka

Dziewczyny co wy robicie?! Wypłata wypłatą, praca pracą ale chyba zdrowie wasze i waszej rodziny jest najważniejsze. Widzicie co się dzieje, z dnia na dzień rośnie liczba zachorowań a wy nie dość że pracujecie 8h to jeszcze musicie obsługiwać mega blisko klientów bo to że trzeba zachować odległość Pana nie interesuje bo przecież ukryte kontrole. Chore to jest. Jeszcze serio same musiałyście sobie kupić rękawiczki i żele antybakteryjne? Poważnie?

Adam

Jako zwykły klient byłem swiadkiem kontroli w sklepie tej sieci.Jezdzenie po sklepach w calej Polsce na kontrole sprzedazy w czasie zagrozenia epidemiologicznego to szczyt nieodpowiedzialnosci, bezrozumnosci i kretynizmu. To wyglada wrecz jak celowe działanie i powinno być karalne. Przecież taka osoba z kontroli moze rozniesc chorobe po calym wojewodztwie w ciagu jednego dnia! Puknijcie sie w łeb.

Kaska
@Adam

Adam tu sie kasa liczy tylko i jeszcze raz tylko.Kase maja w oczach.A nie zwykly czlowiek pracujacy w tej firmie.Wszyscy mowia o tym co sie dzieje teraz a firma ma gdzies bo to tylko panika bez przesady.Kasa ma grac.

Ona ona
@Kaska

Dokładnie , nie doceniają pracownika tylko kasa i kasa !

Tami

Ja też obsługuję w rękawiczkach oczywiście kupionych na własną kieszeń bo nikt się o nas nie martwi. Ludzi garstka , sklepy zaczynają zamykać albo zmniejszają godziny pracy , ale my będziemy siedziały do 18:00. Chore!!!

1
Kaska

Dziewczyny to jak idziecie w poniedzialek do pracy to jeszcze nie zapomnijcie planu dziennego zrobic.W innym przypadku bedzie bardzo zle.A oczywiscie jeszcze wkladeczki pieknie polecac.

 Rozmowa kwalifikacyjna
W jaki sposób weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR? Czy pracodawca zawsze powiadamia o wyniku rekrutacji?
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kaska

Czy macie sklepy otwarte i jak firma odnosi sie do tego co sie dzieje teraz?Wiekszosc sklepow pozamykanych ale pewnie buty beda kupywac.

Jsjsusjsj
@Kaska

Obstawiam że nic z tym nie zrobią. Ja obsługuje w rękawiczkach ????

Kasia
@Jsjsusjsj

Dziewczyny a macie chociaż klientów bo u nas straszne pustki są

Śliwka
@Kaska

Właśnie nie sądze by aż tak kupowali teraz oblegane są sklepy spożywcze buty to drugorzędna rzecz

Szczerosc
@Kaska

Nikt nie kupuje teraz butow. Miasta pustoszeja bo ludzie sie boja wychodzic . niestety trzeba teraz posluchac tego co sie dzieje i unikac wlasnie takich miejsc. To nie sa zarty. Albo wszyscy bedziemy walczyc albo nie. Niestety niektorzy z firmy mowia ze nie ogladaja wiadomosci . Ze nie ogladaja „glupot” . Takze zycze takiej glupoty i wtedy sie przekonamy czy bylo fajnie

Szczerosc

Dziewczyny niestety sytuacja z wirusem nie zmieni sie. Wszyscy walczymy a bynajmniej sie staramy. Prywatni pracodawcy bardzo olewaja to co sie dzieje. A sytuacja nie jest smieszna! I bedzie w Polsce wprowadzony stan wyjatkowy szybciej niz myslimy poniewaz mamy 103 osoby zarazone i 3 smiertelne a to nie koniec. Ciekawe czy w stosunku do swoich rodzin tak to olewaja? Moze niech poswieca swoje rodziny i siebie samych na kichajacych klientow, na ten caly wirus? Czy zatroszczyl sie ktos o rekawiczki, zele, maski aby uchronic swoich pracownikow? Olewanie i takie poswiecanie swoich pracownikow to robi czlowiek, ktory nie ma nawet grama serca. Kazdy z nas ma rodziny, boi sie o zdrowie, ale wiecie kasa sie liczy. Ciort z pracownikami. Przeciez to nie oni sa narażeni na szybsze zlapanie wirusa. Maja od tego pracownikow.

Goska

Galerie pozamykane tylko spozywka otwarta a oni buty chca sprzedawac.Masakra wszedzie ludzi brak.Chyba ze macie u siebie zapasy papieru toaletowego recznikow mydelek makaronow i ryzu????To handel idzie.Powodzenia dziewczyny.

E.

Dziewczyny ! Nie bądźcie głupie. Od poniedziałku zostańcie w domu. Niech pan Tabor stanie sobie sam, razem z żoną jeżeli jemu życie nie miłe. Przewijają się u nas w sklepach ludzie z różnych miejsc, wycieczki, osoby PRZEZIĘBIONE... Szczytem (usunięte przez administratora) byłoby przyjść do pracy w takim okresie. Co zrobi pan Tabor kiedy któraś z Nas zachoruje ? Zaopiekuje się Naszymi bliskimi ? Zrobi zakupy? Zapłaci za opiekę ? Na to pytanie niech odpowie sobie każda z Was i przemyśli. Czy warto narażać siebie i innych dla TAMY PANA MARKA ???? POZDRAWIAM

anonim

(usunięte przez administratora)

Była pracownica

Ten szef to chyba minął się z powołaniem. Powinien cyrk prowadzić. Też prestiżowy.

Pola
@Była pracownica

Dokładnie, zenada i masakra. Buc w lakierkach który uważa się za biznesmena.

Pracownica
 Pytanie

Czy któraś z Was dziewczyny poszła na opiekę związaną z zamknięciem szkół? Co na to Wasi kierownicy

Prawniczka

Owe problemy opisywane przez was w sprawie pana nie jakiego Leszka powinny mieć miejsce w sadzie bo owe sytuacje to poprostu mobbing.On nie jest do tego uprawniony aby tak ludzi zniewazac.Nie bojcie się zrobcie pozew zbiorowy na niego odszukajcie klientów by tez świadczyli i po sprawie.Bo do szefa spolki nie ma sensu by to zgłaszac bo wezwie go na dywanik i pozamiata pod niego bez zadnych konsekwencji bo im chodzi tylko o dużą kase kosztem was.A w Sadzie macie na 100% wygrane

Anita
@Prawniczka

He he ,,prawniczka" z tekstu wynika że prawo to studiowałaś chyba korespondencyjnie ....żenada

Ta

Mój email na który proszę o informację installpro@o2.pl

Ta

Szanowne Panie zostałam źle potraktowana i nie kulturalnie przez tę firmę w związku z czym zamierzam wytoczyć proces sądowy. Wszystkie zainteresowane osoby które również zostały źle potraktowane lub czują krzywdę wyrządzoną przez Pana Leszka lub kogo kolwiek z firmy proszę o kontakt na maila w celu wzmocnienia oskarżenia. Pozdrawiam

Jolanta Mesner

Poszukiwalam kontaktu do sklepu w internecie z corka ale wyskoczyla nam ta strona. trzeba to napisac . ostatnio bylysmy w sklepie sc obuwie z sasiadka swiadkami incydentu . Nie wrocimy tam juz na zakupy mimo upatrzenia bucikow i odradzala bede sklep . jakis pan krzyczal na ekspedientke i strasznie sie w stosunku do pani zachowywal . wnioskujemy ze to kierownik lub wlasciciel sklepu ale nawet jesli tak to przy osobach robiacych zakupy to straszny wstyd dla nich . Pan byl w tonie agresywny krzyczal o tym ze te panie mialy kontrole a jedna z pan nie podeszla . Stalysmy zniesmaczone w tej sytuacji a kierownictwo powinno zwrocic uwage w inny sposob . szkoda bylo takich nerwow przy ludziach bo jak zachowuje sie kierownictwo tak i bedzie opisywana firma sc obuwie. To co sie dzialo to mobbing i moglysm,y to nagrac i podac mojemu synowi na posterunek wtedy by sie nauczono szacunku do ludzi . Pracodawcy to nie te czasy ze ludzi tak sie traktuje . Przekaze dalej te sytuacje . Jolanta Mesner

Była pracownica
@Jolanta Mesner

To jest właśnie poziom tej firmy. Sprawę można zgłosić, bo są świadkowie. U mnie w sklepie dziwne rozmowy rozgrywały się bez świadków. Niestety

Lila
@Jolanta Mesner

Takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. Nie ważne czy to kierownictwo czy szefostwo . Może w końcu kto nauczy "tych " ludzi dobrego wychowania .

Ona
@Jolanta Mesner

Czy jeśli chciała bym poczynić pewne kroki wobec firmy to w jaki sposób mogłabym się z Paniami skontaktować.

Świadek
@Jolanta Mesner

Byłam też świadkiem tej sytuacji, chodzi o sklep w Bolesławcu, jakiś pajac tak darł (usunięte przez administratora)na ekspedientkę, ponoć to (usunięte przez administratora)Tabor. Z kulturą to on na pewno nie jest za pan brat, powinna go ta kobieta pozwać za to do sądu. Omijać będę ten sklep z daleka, butów u nas w mieście nie brak i to nie tych chińskich.

Nowa

Dziewczyny nie boicie się pracować teraz kiedy jest cała ta akcja z wirusem ? Tyle ludzi się przewija... Te paczki z butami z Chin.

Śliwka
@Nowa

I co nagle mamy wszystkie złożyć wypowiedzenie bo jest wirus proszę Cię że to aż na te strone musiało dojść.

Była pracownica
@Śliwka

Może wirus nie przenosi się z butami, ale kłopoty ze zdrowiem może mieć każda z was. Ja po roku wdychania tych trucizn trafiłam do alergologa który stwierdził stan przedastmatyczny, bo miałam przewlekły kaszel i katar.

Mela
@Była pracownica

A ja mając 30 lat po raz pierwszy dostałam alergii na słońce.. Ale to na pewno przez te chińskie buty...

E.

Pytanie do dziewczyn 3 regionu. Jak u Was wyglądają wizyty Pana L.P ? Czy nie męczy Was to całodniowe wpatrywanie się owego Pana na to w jaki sposób pracujecie ?

Śliwka
@E.

Akurat Ja mam Panią kierownik i też cale dnie się przygląda i zawsze coś jej nie pasuje najlepiej się nie przejmować bo na głowe się dostanie mnie tylko denerwują szkolenia przed pracą i zostawanie jeszcze po pracy a też mam inne obowiązki poza pracą i inne życie.

E.
@Śliwka

Dlatego większość osób już się na to po prostu nie godzi. Mamy swoje rodziny, dzieci, którym musimy poświęcać czas po pracy. Zebrania po, jak i przed pracą, nie są płatne a charytatywnie zostawać nikt nie będzie. Pracowałam kiedyś w sklepie z bardzo drogim obuwiem i nawet tam nie było tyle pajacowania co tutaj. A szkolenie ? Szkolenie było raz. Na szkoleniu był poczęstunek w postaci kawy i (usunięte przez administratora) Paczków ale dało odczuć się że szefostwie też się nami interesuję. Oczywiście było ono płatne ...

VIGO

Nie pracuje w tym sklepie ale moje znajome tak.Widac wprost ze maja narzucane roboty ktorych nie powinny robic.tzn ksiegowosc np.a oprocz tego maja o wiele wiecej narzucanych obowiazkow.Sa wykorzystywane do cna a sa tylko sprzedawcami gdy zajmuja sie tymi obowiazkami a utarg maly (ludzie nie chetnie teraz kupuja azjatyckie obuwie-obawa przed koronawirusem) to dostaja zaraz zjeby i sa zastraszani ze sklep zamkna zwolnia itd.Nie kazdy kuouje codziennie buty bo buty to nie chleb.

Hura
@VIGO

Czy wy się nie obawiacie pracować z tym chińskim towarem? Słyszałam że wiele firm nie sprowadza już towaru z Azji z obawy przed zachorowaniem. To za kilka miesięcy może być poważny problem, bo ludzie na pewno przestaną kupować. Akurat firmie Mevis nie życzę dobrze, mam nadzieję że zbiorą się nad nimi same czarne chmury. Za dużo przykrości mnie tam spotkało

Pytanie
 Pytanie

Jak jest z awansem w MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR?

Zoja
@Pytanie

Awansować można bardzo szybko .

Gosc

Pytajcie o awans kierowniczki regionalne one bardzo dobrze wiedza jak awansowac i co robić by awansowac

Nowa
@Gosc

Czyli że sprzedawcy można awansować na kierownika regionalnego. A tych jest kilku, więc raczej słabo z awansami. Czyli nie ma co startować do tej firmy.

Agnieszka

Nie polecam tego sklepu! Kupiłam buty synowi za 80 zł po prawie 3 miesiącach się rozkleiły oddałam na reklamację a tu proszę odmowa no buty zużyte Przepraszam bardzo po to się buty nosi żeby je użytkować (usunięte przez administratora) w biały dzień Nie polecam kupywac butów w Trzciance Gwarancja 3 miesiące ale proszę powiedzieć mi na co skoro twierdzicie ze rozklejone buty były zuzyte.!!! I gwarancja tego nie obejmuje Zapłaciłam za nie 80 zł i co? Poszłam z kwitkiem Od dzis nigdy więcej butów tam. Nie kupię nie dość że ceny są wysokie to jeszcze bez gwarancji a przecież butów nie kupiłam u chińczyka Nie miła obsługa i opryskliwa odrazu bym. Ja zwolniła Nie dają nawet numer telefonu do kierowniczki bądź zastępcy a dlaczego? Boja się krytyki i ciągłych telefonów jak wasze obowie nadaje się jedynie tylko do kosza. Myślałam że jest to godny sklep a wręcz się myślę Proszę również zatrudnić wykfalifikowane sprzedawczyni bo chyba nie mają pojęcia co to wychowanie. Nie POLECAM!!!!!

Graż
@Agnieszka

Czy Pani by chciała żeby podawano Pani numer na lewo i prawo każdemu sfrustrowanemu człowiekowi? Poza tym istnieje coś takiego jak rodo. Jeśli reklamacji nie uznano a uważa Pani, że powinno proszę udać się do rzecznika.

N
@Graż

Jak tak traktujecie swoich klientów to nie ma się co dziwić, że jest ich coraz mniej. A mniej klientów to mniejsze zyski. A przecież zależy wam na utargach, robicie wszystko, żeby ludzi przyciągnąć. Może warto załagodzić konflikty z klientami, traktować ich grzecznie i z szacunkiem, poinformować grzecznie jakie mają prawa, jeżeli się nie zgadzają z decyzją odmowna. Takie opryskliwe sprzedawczynie tylko odstraszają klientów, którzy coraz częściej opisują na forach, jak zostali potraktowani. Brak szacunku do klienta i pracownika, zła jakość obuwia- to jest powód waszych spadków. I to lepiej nie będzie

N
@Graż

Rodo dotyczy danych osobowych. Numer telefonu nie. Poza tym kierownicy też mogliby bardziej angażować się w trudne kwestie swoich sklepów, a nie zostawiać wszystko na barkach sprzedawcy.

Gosc
@N

Dokladnie bo wiekszosc kierownikow jest nie ogarnieta a stanowisko dostaki wiadomo za co

Ola

Rzeczywiście ten czarny łeb w Bolesławcu poza siedzeniem w telefonie nic nie robi, przeszłam się ze dwa razy koło okna i ewidentnie siedzi zawsze na telefonie jakiś nierób nieudacznik normalnie z tej baby, kto ją zatrudnił

Aga
@Ola

Dlaczego tak atakujecie Panią? Co ona Wam takiego zrobiła?

1
N
@Aga

Jeżeli siedzi na telefonie i jest opryskliwa do klientów to nie dziwię się, że w końcu ktoś o tym napisał. Przecież w sklepie pracownik powinien tylko i wyłącznie zajmować się obsługa, bo utarg sam się nie zrobi. Może niech ta pani zmieni swoje podejście do pracy, to nikt jej nie będzie atakowal

Śliwka
@N

Nie tylko obsługujemy klientów ale robimy też zamowienia reklamacje itp pozatym jeśli jest sama na sklepie to możliwe że jej sklep też jest słaby obrotowo a jeśli ma porządek i wszystko zrobione na czas to nie będzie codziennie przez 8 h latała ze szmatką i kurze ścierała pozdrawiam wścibskie klientki których nie brakuje

Izabela
@Ola

Zostawcie już tą dziewczynę w spokoju. Jestem byłą pracownicą i napiszę krótko: to w jaki sposób są traktowani pracownicy zwłaszcza przez jednego Pana L. to nic dziwnego,że nie ma zapału do pracy. Urywają etaty z całego na pół inie patrzy "firma Mevis na to czy ktoś może sobie na to pozwolić czy nie. Więc jeśli pracodawca Cię nie szanuje to czy Ty masz szanować jego? dajcie już spokój tej dziewczynie.

Śliwka
@Izabela

Dokładnie tak jak mówisz nie ma obrotow i z dnia na dzien się dowiadujesz ze nie masz pracy pozatym te wieczne ich narzekanie ze mało i mało utargowane nie każdy klient chce kupić są tacy którzy tylko oglądają więc jak mamy im wcisnąc buty?

Była pracownica
@Śliwka

Prawda. Potwierdzam, że traktowanie przez właścicieli przekłada się na motywację do pracy. Dlatego odeszłam bo zwyczajnie nie mogłam tam wytrzymać. Jeżeli redukuje etaty o połowę to chyba nie macie się nad czym zastanawiać. Trzeba szukać innej pracy. Pozdrawiam

Mmm
@Była pracownica

I może tu jest sedno .. Ja pracuje w innym regionie , inny kierownik. Czuje się doceniana, bynajmniej nigdy nie ma problemów.. robię co muszę, chce wolne to dostaje, ( jesteśmy dwie) najzwyczajniej kula się jakoś... trochę szkoda że opinia przekłada się na ogół, a nie na poszczególnego kierownika bo tym samym odbija się na całej firmie... z mojej perspektywy prace polecam..

Zostaw merytoryczną opinię o MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR - Bydgoszcz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR?

    Zobacz opinie na temat firmy MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 27.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 10 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR
Przejdź do nowych opinii