MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR

Bydgoszcz

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 120 ocen.

MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR
2 120 6 1

Opinie o MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR

Hanna

@Pracowita, dziękuje za przedstawienie nam Twojego punktu widzenia. Czy możesz powiedzieć coś więcej na temat opisanych premii? Jak rozumiem, otrzymują je wszyscy pracownicy, którzy przepracowali daną ilość nadgodzin? W jakich przypadkach jeszcze pracownicy mogą liczyć na otrzymanie premii lub dodatkowych bonusów? Czekamy na Twoją odpowiedź.

Ona
@Hanna 16.10.2018 13:20

Premia jest tylko za wyrobiony plan w danym miesiącu.

Pracowita

Nie zgadzam się z żadną z tych opinii!! Jest to bardzo solidna firma, przede wszystkim stabilna i prężnie się rozwijająca!! Nigdy nie ma opóźnień wynagrodzenia, nie ma żadnego problemu z urlopem, czy zwolnieniem się z pracy, można pobierać zaliczki na poczet pensji, nigdy nie odmawiano pomocy!! Gdy moje dziecko zachorowało, od razu wysłano mnie do domu, jeszcze dopytywano czy na pewno już chcę wrócić do pracy!! Nadgodziny?? Owszem są, ale dostajesz premie, która pokrywa to przynajmniej dwukrotnie!! Jeżeli ktoś przychodzi do pracy pracować a nie kraść czy kombinować to gorąco polecam!! Będąc zaangażowanym masz pewność, że masz pracę na stałe!! Ja pracuję w tej firmie 7 lat i nigdy nie spotkało mnie nic przykrego, wręcz przeciwnie!!!! Nawet nie mam zamiaru podejmować innej pracy. Krew mnie zalewa jak czytam takie kłamstwa!!

SpRaWiEdLiWa
@Pracowita 23.09.2013 22:08

Droga Pani radzę z całym szacunkiem oczywiście, puknąć się w czółko :) Czytając Pani wypowiedz odnoszę wrażenie, że każda osoba(pracownica) która narzeka na tą firmę po pierwsze kłamie, po drugie jest krętaczką i złodziejką. Mnie osobiście krew zalewa jak czytam durnoty, w tym przypadku w Pani wykonaniu... Każdy ma prawo do własnego zdania oraz do dzielenia się nim z innymi ludzmi ale wytykanie komuś że kłamie naprawdę jest niegrzeczne. Może i Pani trafiła na super sklep i super kierownika/czkę (brawo udało się!) ale skąd ma Pani taką pewność że w każdym innym sklepie(a mają ich dużo) jest podobnie, ba bądz nawet lepiej!? Moim skromnym zdaniem albo jest Pani zaślepiona i naiwna albo druga gorsza opcja, jest Pani trollem z firmy i próbuje wybielić jej gorszącą się sławę. Tak czy siak nie zaprzątuję sobie głowy takimi bzdetami, radzę więcej pytać i być bardziej wyrozumiałym dla blizniego bo wszystko niezależnie co robimy powraca, poza tym nie jesteśmy tu po to by ze sobą walczyć (słownie) tylko po to aby nakreślić jak naszymi oczami i odczuciami pracuje bądz pracowało się w tej firmie. Nie mówię już o konsumentach, na których ta firma zarabia a którzy niestety są bardzo oszukiwani!!! Pozdrawiam

Olik
@Pracowita 23.09.2013 22:08

premie dostajesz gdy masz wyrobiony plan a nie za to ze Pani przyszła do pracy szybciej wypakować towar .

G
@Pracowita 23.09.2013 22:08

Oczom nie wierzę w to co czytam. Szalenstwo jakieś-pensja na czas!!!wolne na opiekę nad dzieckiem!!!-to podstawa,respektowana prawem,nie zasługa pracodawy.Proszę się zastanowić nad tym,co było tu pisane,przeczytać jeszcze raz... Jak Pani sobie radzi ze wszechobecnym smrodem kleju i stęchlizny,w tych sklepech,pleśnią na butach,brudnymi,zeszłorocznymi butami,które trzeba sprzedać. Zdaje Pani sobie sprawę,że pracuje tam wykonujac obowiązki magazyniera,sprzątaczki,prowadzi Pani"małą księgowość"i wreszcie sprzedaje-za najniższą krajową.Z tego będzie Pani miała wyliczoną emeryturę.Wtedy nikt nie zapyta,czy było jakieś dodatkowe wynagrodzenie,podpisane na kartce wydartej z zeszytu. Pozostawiam to do przemyślenia...

A
@G 13.10.2018 15:03

Niestety przykre jest to, że w handlu w większości na papierze jest najniższa krajowa. Dużo się orzez to traci. Ale pensja na czas czy umowa o pracę to podstawa chyba.

Sonia
@Pracowita 23.09.2013 22:08

IDENTYCZNA wypowiedz byla juz kiedys :-D slowo w slowo!! :-D Ktos skopiowal, pewnie ta sama osoba, nie chciało się nawet napisać coś nowego. Poza tym nikt nie będzie całował po nogach pracodawcy za to, ze ma pensje na czas, ze przysługuje mu prawo opieki nad dzieckiem, ze należy mu się urlop itd. Premia?? Przez pół roku nic a jak jest to 50-100zl. Na prawdę szaleństwo. Poza tym to premia czy nadgodziny?? To dwie różne rzeczy! Podziwiam, ze jeszcze ktoś tam pracuje...

Pola
@Sonia 14.10.2018 12:39

Trzeba być w desperacji żeby pracować w tej firmie. Pani kierownik niedługo będzie kazała po nogach całować klientów zeby tylko sprzedać buty.,które wcześniej trzeba wyczyścić bo są pokryte pleśnią. Masakra

nie zadowolona

Firma nie respektuje praw konsumenta, nie uznaje rękojmi, nie uznaje reklamacji. Przy kasie wywiesili karteczkę, że obuwie po niższej cenie nie jest przyjmowane do reklamacji i powodu możliwości wystąpienia wad....... . Chce dodać, że nie przecenionego obuwia też nie uznaja reklamacji. Moje sandały rozpadły się po 7 dniach. Sprawę oddałam do rzecznika praw konsumenta.

Kindzia
@nie zadowolona 04.10.2018 15:29

Zależy po ile były obuwie.. i jak użytkowane były,bo co większość ludzi się wkurza o buty za 30 zł. Dajcie że spokój :D

Olik
@Kindzia 09.10.2018 07:30

Bo klient jak kupi za 30 zl to mają mu starczyc na 5 lat a tu nagle szok ze rozwalily sie po 2 miesiacach i do nas sprzedawczyn mają problem.

Kindzia
@Olik 09.10.2018 20:02

Oj tak. Jak ich stać na konsumenta to ich stać za buty za 200zl .takie moje zdanie. A nie Panie wielkie przychodzą i kupują buty za dwie dychy z wstążka a potem płacz i oskarżanie Jake my to mamy źle jakościowo buty.

Zocha

To co piszecie to cała prawda, wymagają coraz więcej a nic nie dają od siebie, gdyby nie coroczne podwyżki najniższej krajowej to pewnie zarabialybysmy 1000 zł. Kiedyś w tej firmie pracowalo się zupełnie inaczej, wiadomo że trzeba było obsługiwać klientów, przyjmować towar, sprzatac ale atmosfera była fajna i naprawdę chciało się przychodzić do pracy a teraz słyszymy tylko narzekanie że strony szefa. A jego szkolenia ze sprzedaży to jakaś paranoja, karze robić nam z siebie błazna, zresztą po jego wizytach w sklepie nie jedna klientka zwróciła nam uwagę że "ten szef to chyba jakiś nie normalny i ze jak chce tak obsługiwać to chyba pomylił sklepy, zachowuje się głośno i że jest natarczywy". A tak poza tym to nadgodziny nie wypłacaja, premii też nie dają, a nawet jak wyrobisz plan miesięczny to premii nie dostajesz bo mówią że masz spadek do poprzedniego roku. Jakby mogli to by z podstawy nawet zabierali. Szef myśli że jak daje umowy to powinnyśmy być wdzięczne a to jest jego...... obowiązkiem.

Sinlala
@Zocha 02.10.2018 21:22

Dokładnie tak!! Pracowałam i wiem jak jest.. czlowiek się zamęczył przychodził rano,zostawał dłużej mimo że ma swoją rodzinę..i przy wypłacie nawet dziękuję !! Masakra . Do tego ta księgowość,za to powinna być dodatkowa płacą bo sorry ale tam się ludzie jako sprzedawcy zatrudniają a nie księgowe aby im zrobić całą pracę ..

anonymous

JAK ŚIĘ KOMUŚ NIE CHCE PRACOWAĆ TO KAŻDY (usunięte przez administratora) JAK NIE PASI TO POD POŚREDNIAK WYJAZD TYLE !!!!!!

Pola
@anonymous 30.08.2018 20:43

Oczywiście zgadzam się jak się nie podoba to się zwolnij.i dlatego się zwalniają dziewczyny bo nikt za 1500 nie będzie się pokazał dla jakiejś premii P.Oli i jej fanaberii. Bo z człowieka chce zrobić służącego żeby tylko była sprzedaż a ona świeciła przed szefem jak to wyciągnęła na prostą sklep,o przepraszam ODCZAROWALA

Ona
@Pola 30.08.2018 22:47

Tak z ciekawości w jakim regionie jest Pani O? Kiedyś pracowałam w tej firmie i bardzo miło wspominam Panią D ???? mimo, że była bardzo wymagająca.

Nadalpracownica
@Ona 01.09.2018 16:24

Wielkopolska i Śląsk.

Było minęło
@Pola 30.08.2018 22:47

Pracowałam w tej firmie, uważam, ze za długo. Wymagania ciągle rosną (niedlugo trzeba będzie klientów po stopach calowac) a pensja w miejscu. Ciągle tylko słuchasz , ze premii niema bo za mały obrót, bo była podwyżka od Państwa o 100 zl brutto itd. Gdyby mogli to z podstawy by jeszcze zabrali. Drogi szefie idąc ta droga nikt nie będzie chciał u Pana pracować a jeśli chodzi o umowę o pracę to teraz jest na porządku dziennym więc żadna laska. Pozdrawiam serdecznie

ann
@anonymous 30.08.2018 20:43

A dlaczego pod pośredniak? teraz praca szuka pracownika

anonymous

Pracowałam kiedys w tej firmie. I nigdy bym do niej nie wróciła. Praca sama w sobie jest ok, obowiązki jak w kazdej pracy, ale podejscie do pracownika tragedia. Za nadgodziny nie płacą, mozesz odebrac dzien wolny ale odebrac dzien wolny mozesz tylko w okresach martwych. Gdy chcesz wyjsc godzine wczesniej musisz sie tlumaczyc dlaczego i to bardzo. Gdy potrzebujesz wolnego ale nie jest to okres martwy po strasznym gadaniu dostaniesz dzien wolny ale z wielka łaską. Premie raz na pół roku i to smieszne 100 zł. Robisz za księgową, magazyniera, sprzątaczkę, dział reklamacji, robisz przelewy, poczte ale nie płacą za to. W kazdym normalnym sklepie towar robisz w godzinach pracy ale tutaj musisz przyjsc dwie godziny wczesniej, za te godziny oczywiscie ci nie zaplaca. Kierowniczka straszy ze jesli nie bedzie porzadku na sklepie przychodzisz na drugi dzien za kare wczesniej i nie wpisujesz tych godzin. Gdy sa male utargi szef cie niby prosi zeby kazdy sie staral, jesli nie, bedziemy inaczej rozmawiac. Kazdego klienta masz traktowac jak zloto i wpychac buty na sile. Na umowie nie masz wpisanych sobot, mimo to musisz przychodzic do pracy. Nie dostaniesz wolnego, jezeli nie zalatwisz nikogo na zastepstwo. Wyzysk i jeszcze raz wyzysk. Oczekuja od pracownika wiele ale sami nic nie daja w zamian. Jedyny plus to chyba taki, ze masz wypłate na czas, ktora oczywiscie musisz sama sobie wyplacic i uzbierac z utargow, jesli nie uzbierasz z utargow, musisz czekac az utargi sie zwieksza.

Pola
@anonymous 01.10.2018 15:49

Święta prawda...

Kasia
@anonymous 01.10.2018 15:49

Wszystko co napisałaś to szczera prawda.

Pracownica
@anonymous 01.10.2018 15:49

Niestety to jest sama prawda..praca jak praca ..wszędzie trzeba robić,ale pomiatanie pracownicami to jest przegięcie. Zachowują się jakby to były ekskluzywne butiki a jest to zwykły sklep z tanim obuwiem. Pracownice musza wchodzić klientom w tyłek. Najlepiej jakby zakładały buty na nogi i rozkładały czerwony dywan.. nadgodziny są nie wypłacane lub wliczane w pseudo premie, która wynosi 100 zł raz na jakiś czas..soboty nie płacone w okresie martwym styczeń,luty.. szef przyjedzie na sklep i mówi, ze powinnysmy być wdzięczne za umowę. Stare pracownice odchodzą, nowe przychodzą na kilka dni.. towar robiony przed praca, inwentura przy otwartym cały dzień sklepie i oczywiście trzeba zostać po pracy,szkolenia o 6 rano,żeby dziewczyny nauczyły się sprzedaży,a tak naprawdę przez 4h szef gada tylko o sobie..Kpina i jeszcze raz kpina..dziwie się,ze jeszcze nikt tej firmy nie zgłosił do inspekcji pracy.

G
@anonymous 01.10.2018 15:49

Prawda. Po prostu,prawda.

Jagoda 1

Elbląg ul. Hetmanska 3a. Złożyłam reklamacje zaznaczylam w niej ze prosze o wymiane na inne buty bądź zwrot gotowki a oni po 2 tygodniach odesłali mi " naprawione " buty haha!! nawet nie potrafili ich skleic dobrze. Nie zgodzilam sie na to a wredna pracownica w okularach z rudym łbem jest taka wyszczekana jak (usunięte przez administratora) w budzie. Scierwo nie nadaje sie do handlu bardzo nie mila nawet morde ma taka wredna nie polecam tego sklepu inne pracownice tez duzo szczekaja i również masakra jeśli chodzi o podejscie do klienta. Paniusie zasrane. Nie przyjelam tych butów bo to szajs znowu bym reklamowac musiala bo by sie po 3 dniach rozkleily. Zobaczymy co dalej.

Pola
@Jagoda 1 31.08.2018 14:55

Nie łudz się zostanie odrzucona

G
@Jagoda 1 31.08.2018 14:55

Wredne,ścierwo,rudy łeb,szczekają-to dopiero wystawiła Pani świadectwo-sobie...dobrze,że nie wszyscy reprezentują taki poziom-przekracza Pani granice.Bardzo słaby komentarz,żenujacy.

Ona
@Jagoda 1 31.08.2018 14:55

Czytając Pani opinię widać jaki poziom Pani reprezentuje sobą. Podejrzewam, że ekpedientki musiały się zniżyć do Pani poziomu i zamiast kulturalnie rozmawiać po prostu SZCZEKAŁY.

Jagoda1
@Ona 02.09.2018 22:03

Szczekaly i szczekaja dalej ..... Hahha smieszne. Poprostu prawda w oczy kole

Jagoda1
@G 01.09.2018 22:30

Strona publiczna kazdy ma prawo wyrazic swoje zdanie a tak sie sklada ze nazywam rzeczy po imieniu. Sprzedajecie szajs i łaskę robicie wielka klienta wiec pocisk calkowicie uzasadniony .

Jagoda1
@Pola 31.08.2018 22:46

Po 4 dniach otrzymalam ponownie wiadomosc o odbierze "naprawionych"butów. Ostatnio nie potrafili ich dobrze skleic a tym razem widac w kilku miejscach klej . Mysle ze nieudolne paniusie pod kierownictwem odgornym same skleily tam gdzie "fachowcy" nie potrafili tego rzetelnie zrobic i dlatego wyszlo jak wyszlo... Tylko pytam po co? Skleic buty na kropelke to ja potrafię i nie potrzebuje na to ponad dwuch tygodni.... Ponadto Ruda powiedziała ze jak butów przez 3 miesiace nie odbiore to pojda do utylizacji bo ich zdaniem buty nadaja sie do chodzenia tylko ze widac po tym szajsie ze za chwile znowu bedzie to samo. Zostałam rowniez zpewniona o tym iz jesli teraz odbiore obuwie i ponownie sie rozkleja mam prawo przyjsc i złożyć drugą reklamacje przy ktorej w gre wchodzi juz wymiana na inny towar lub zwrot gotowki. Zobaczymy co Rudzielec powie jak kolejny raz przyniose to badziewie. Podkreslam ze ja tak tego nie zostawie. Nie wazne ze te buty kosztowaly 50 zl wazne jest to jak zostałam potraktowana. Na dniach ide do radcy prawnego dowiem sie jakie nam prawo i czego moge rzadac od ww sklepu obuwniczego.... Nie mozna odpuszczac takim ludzia bo ciagle beda znajdowac takich klientow jak ja i robic z nich glupkow. Pozdrawiam :)

G
@Jagoda1 05.09.2018 14:09

To nie jest nazywanie rzeczy po imieniu,to jest obrażanie ludzi.Czy wie Pani,co oznacza ścierwo????W jakim kontekscie pisze się"morda"???Nie dyskryminuje się ludzi ze względu na kolor włosów. A dodatkowo,oprocz obrażliwych słów,robi Pani błędy-wszelkiego rodzaju-radzę się tak nie popisywać.... Zasadności reklamacji nie podważam,każdy ma do niej prawo,ale w pierwszej kolejności,jest naprawa.Póżnie zwrot lub wymiana-to wg prawa.I takie zasady obowiązują sklepy stacjonarne.Chciała Pani krzykiem wymusić łamanie prawa przez sprzedawczynię??nieładnie:):):)

Jagoda1
@G 05.09.2018 20:02

Co ty kobieto bredzisz? Rudy łeb masz farbowany az w oczy razi wiec o jakiej dyskryminacji mowiSz? Udajesz mądra ale ci to nie wychodzi. Wytykasz mi jakies smieszne rzeczy bo nie masz nic ciekawego do powiedzenia GWIAZDAAA HAHA ALE CHYBA SPADAJACA.... Ja przyszlam normalnie tylko ty masz takie podejscie z krzywym ryjem i jak za kare. Moze na swoje idz a nie dla kogos robisz naburmuszona wiecznie.... Nie tylko ja mam takie zdanie na twoj temat. A jak chcesz to krzyku dopiero narobie bo jak dotąd byłam spokojna. Dla twojej wiadomosci dzis założyłam te śmieszne buty na nogi po powrocie tj ok 15 min zobaczylam ze juz sie rozklejaja takze DO ZOBACZENIA !!!!!!

Ona
@Jagoda1 05.09.2018 15:28

Radca prawny powie Ci to samo co "RUDA" jakie są procedury, co jest w pierwszej kolejności. Strasznie dużo w Tobie złych emocji- proponuję jakąś jogę. Za dużo szczekania naprawdę.

G.
@Ona 06.09.2018 10:07

Drogie Panie. Nie jestem ruda,nie mam krzywego ryja,nie jestem naburmuszona,pochodzę z innych stron Polski i nie pracuję w firmie Mevis. W handlu pracuję od 25 lat,znam się na swojej pracy,obowiązkach i przepisach z nią związanych.Nie toleruję chamstwa i poniżania sprzedawców przez klientów.Kultura osobista,jak i przepisy prawne,wymagają na nas,równego traktowania wszystkich ludzi.Chcesz byc miło obsłużony-badz miły.Ublizanie pracownikowi za to,ze stosuje narzucone mu przepisy,jest niepoważne.Stąd moje komentarze. Kończę temat,nie będę wchodzić w polemiki na poziomie gimnazjum.Szkoda mojego czasu. Nie pozdrawiam.

Jagoda1
@Ona 06.09.2018 10:07

Jogę to ty sobie poćwiczyć mozesz ale tylko na kolanach...

Jagoda1
@G. 06.09.2018 11:06

Skoro Panią to nie dotyczy to co sie Pani wpierdziela. Nie wiesz kobieto jak bylo wiec sie nie udzielaj. Ja tez duzo lat pracuje w handlu i wiem jakie powinno sie miec podejscie do klienta ....niestety w tym sklepie tego nie ma. Jeśli ma Pani ochotę prosze sobie odwiedzic ten sklep i wtedy wyrazac swoje zdanie a nie wtykac nos w nie swoje sprawy.

Pracownica
@Jagoda1 06.09.2018 20:46

Nie wiem gdzie Pani pracują, w jakim handlu bo z takim podejściem do drugiego człowieka to raczej żadna normalna praca to nie jest. Świat naprawdę spada na psy, zero kultury, obrażanie, słownictwo.. Bardzo smutne życie Pani musi mieć..

anonim

(usunięte przez administratora)

Pola

Firma ciągle prowadzi rekrutację zwłaszcza na Dolnośląsku.

Pracownica

Tak się składa że pracuje w tej firmie już jakiś czas i niestety nie mogę powiedzieć nic złego. Reklamację, owszem rozpatrujemy my, w razie jakichkolwiek wątpliwości odsylamy do rzecznika, czy on jest naprawdę czy nie nie wnikam, ale odrzucone reklamację mogłabym policzyć na palcach jednej ręki. Dziewczyny nie oszukujmy się, szef nigdy nie będzie popierał wymian bądź zwrotów gotówki bo to są jego pieniądze, ale nikt oprocz ciągłego tłumaczenia nademna nie stoi i to czy uznam, wymienię obuwie to jest tylko i wyłącznie moja decyzja. A skoro nawet uszkodzony but wyślemy do reklamacji to co zmieni fakt że naprawi go szewc w Świeciu czy w Toruniu ??? Co do obowiązków, to owszem trochę dokumentów jest, ale nie wydaje mi się abym pełniła funkcje ksiegowej. Premie są, za soboty są dni wolne, bądź są one zapłacone. Milionów nie zarabiam ale ludzie to jest sklep obuwniczy.. dlatego nie rozumiem czy mamy różnych szefów, czy poprostu to jest już przesadzone i świadczy o wygorowanych ambicjach, bo skoro takie ktoś ma to nie rozumiem po co starał się o pracę w tej firmie a nie np w urzędzie skarbowym :)

Lysy
@Pracownica 06.02.2018 22:02

Widzę ,że nie pracowałaś nigdy w normalnej firmie.Właśnie przez takich ludzi jest tam do bani.Pracuj tak dalej:):):)powodzenia.

Była pracownica
@Pracownica 06.02.2018 22:02

Papierów jest MASA!!!! Rozliczenia wszystkiego!!! Na koniec roku Ciebie jeszcze rozliczają czy nie za dużo wymian w reklamacji czy nie za dużo zwrotów gotówki dałaś !!! Nawet z długopisów zeszytów Cię rozlicza A najlepsze jest to że z papieru toaletowego czy płynu do wc Cię rozlicza patola. .. najważniejszy jest klient...Ale między czasie masz wypakowac towar zmienić ułożenie butów zapakować i opisać w kartony obuwie sezonowe najlepiej się rozstroic. I wolne dostaniesz ale zima lub wakacje jak ruchu nie ma a soboty chodzisz ale ci płacą za to noe dostaniesz w zamian wolnego. I wieczne narzekanie ze za mały utarg i Ruch.

Pracownica
@Lysy 13.05.2018 20:33

Zamierzam. Bo gdybym nie chciała to bym nie pracowała. Tylko że ja jestem nauczona pracy, dlatego dla mnie nie ma tu nic nadzwyczajnego. A dla Twojej wiadomości to moja 4 praca, do nastolatek nie należę także mam do czego porównywać :))

Pracownica
@Była pracownica 17.05.2018 12:18

Owszem są zestawienia materiałów, środków czystości, reklamacji i ubytków. Są raz do roku, jesteśmy informowanie a nie rozliczane. Ludzie to że ktoś zadzwoni i powie że wydaliscie za dużo na środki czystości to nie znaczy że macie tylek podcierac gazeta. Ciekawa jestem jak Wy byście się spisali jakbyście mieli zarządzać setkami pracowników.. Nie powiem czasem jest napięta atmosfera, bo ruch mały, bo towar nie schodzi ale ja idę do pracy, robię co do mnie należy a reszta się nie przejmuje. I raczej jestem dobrym pracownikiem, nie nadgorliwym i to że mam nie zawsze super porządek na sklepie i np kierownik zwróci mi uwagę to nie wylewam swoich zalow na forum, poprostu biorę tylek, układam a potem mogę sobie spijac kawę o ile oczywiście będzie na to czas..

Amanda
@Pracownica 31.05.2018 08:19

Wiadomo, że tyłka gazetą podcierać nie będe, ale sam fakt rozliczania czy informowania ile tego zużylam jest żenujący

anonymous

CZEKAM NA KOMENT CWANARY?

Anna

Firma jaki firma no ok ale kieowniczk regionalna to masakra. P.O. to powinna zacząć od sprzątania zaplecza a nie zarządzania ludzmi. Widocznie nie jest taka dobra skoro nikt we Wrocławiu nie chce jej i pracę dostała dopiero w Mevis. POZNALI SIĘ JAKI Ż NIEK FACHOWIEC HE HE

Pola
@Anna 22.08.2018 00:05

Święta prawda najpierw od zaplecza powinna zacząć robotę ,czym dalej od ludzi tym lepiej

Hanna

@Anna, postaraj się proszę unikać w swoich opiniach obrażania osób trzecich. Takie opinie nie wnoszą wiele informacji do wątku. Na forum GoWork.pl liczą się merytoryczne informacje na temat warunków pracy, zatrudnienia czy atmosfery w firmie. Jeśli chciałabyś podzielić się z nami powyższymi aspektami zatrudnienia, czekamy na Twoją odpowiedź.

G
@Hanna 22.08.2018 12:19

Pani Anna,wyraziła swoją opinię Nie wszystkie opinie musza byc pochlebne.Brak obrazliwych epitetów.

Hanna

@Zawiedziona, czy możesz powiedzieć coś więcej na ten temat? Może warto wypowiedzieć się osobiście na temat pracy w tym miejscu? @Kasia, wspomniałaś swojej opinii o mobbingu. Jest to niewątpliwie zarzut bardzo poważny a jednocześnie najczęściej nadużywany względem pracodawcy. Czy aby na pewno chodziło Ci dokładnie o to słowo? Dla uściślenia podaje definicję: Mobbing oznacza działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika, wywołujące u niego zaniżoną ocenę przydatności zawodowej, powodujące lub mające na celu poniżenie lub ośmieszenie pracownika, izolowanie go lub wyeliminowanie z zespołu współpracowników.  @Nadalpracownica, @Lilka1, skąd wniosek, że jestem pracownikiem firmy i przekazuje komukolwiek informację? Forum jest publiczne i każdy ma dostęp do zamieszczanych tutaj treści. Gdybym pracowała w MEVISie, nie musiałabym przecież pytać o informacje dotyczące pracy w tym miejscu. Jestem jedynie moderatorem bieżącego wątku na forum GoWork.pl i moim zadaniem jest dyskutowanie z użytkownikami na temat warunków pracy, atmosfery czy benefitów w firmie.

Hanna

@Czarna, dziękuję za odpowiedź i wyjaśnienie kwestii wynagrodzenia za pracę w firmie MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR. Jak ocenisz możliwości rozwoju zawodowego na stanowisku jakie zajmujesz? Czy pracodawca oferuje okresowe szkolenia dla swoich pracowników celem podniesienia kwalifikacji? Jak wygląda ta kwestia?

Informatorka
@Hanna 09.06.2018 15:49

szkolenia? brak! od czasu do czasu przyjezdza szef i sam opowiada historie które nazywa szkoleniem a niestety to nic nie uczy. szkoda na to pieniedzy... kierownicy wymagaja zeby obsluga byla na najwyzszym poziomie za najniższą krajowa, najlepiej zeby jeszcze buciki na nogi zakładac!

Karma
@Informatorka 03.07.2018 22:13

Pracowalam w twj firmie jakis czas i nie bylo źle ...ale wszysko do czasu az pojawla się ona - p. O.. I razem z szefem zaczęli odstawiac takie cyrki ze klienci przecierali oczy z wrazenia :)

Pola
@Karma 16.07.2018 20:15

Właśnie wszystko przez Mądra P.O..,dziewczyny nie mogą znieść jej pomysłów a klienci przebierają oczy że zdumienia.Jednym słowem nieodpowiedni człowiek na nieodpowiednim stanowisku.

Lilka
@Pola 17.07.2018 12:57

Pani O czy to mowa o tej Pani blondynce przy kości...

Nadalpracownica
@Lilka 17.07.2018 17:42

A masz jakąś inną??

Lilka 1
@Nadalpracownica 17.07.2018 21:03

Nie dlatego pytam bo z nią miałam tylko chwile styczność

Pola
@Lilka 17.07.2018 17:42

Tak o tej

Nadalpracownica
@Pola 18.07.2018 10:46

A mnie zastanawia kim jest na forum Pani Hanna?? Tak dokładnie wyciąga każda informacje.. pyta o szczegóły itp Czyżby nie osoba z firmy? A co do ogólnej oceny.. wydaje mi się,że niedługo większość sklepów pozamykaja,ponieważ już nikt nie chce tam pracować i ta wspomniana Pani O sama stoi za kasą,bo laski rezygnują z dnia na dzień.. jeżeli nadal chcecie tak zarządzać to zycze powodzenia!!

Lilka1
@Nadalpracownica 20.07.2018 07:49

Też mi się wydaje że to ktoś z firmy zawsze zadaje tylko pytania jakby zbierała informacje.

Były pracownik
@Lilka1 20.07.2018 12:42

Może być ktoś z firmy. Najważniejsze, żeby wyciągnęli wnioski z tych wpisów, bo widzę, że jest coraz gorzej. Większość wpisów to bolesna rzeczywistość. Patrząc po ogłoszeniach jest bardzo duża rotacja, pracownice niestety odchodzą.

Nadalpracownica
@Były pracownik 22.07.2018 19:51

To nic nie da.. Bo Oni twierdzą, ze dziewczyny odchodzą,bo są słabe,że nie dawaja rady..nie widzą w tym swojej winy...rotacja jest i to dużo,wiem co mówię,bo u mnie na sklepie co chwilę są nowe dziewczyny..

Lilka1
@Nadalpracownica 22.07.2018 21:07

Bo mają wymagania absurdalne niekiedy. Dlatego dziewczyny odchodzą a nie że są słabe .

Karma
@Lilka1 22.07.2018 22:08

Dziewczyny odchodzą bo akurat tak się sklada ze to firmy biją się o pracownika . Tyle że do szfostwa Mevis chyba nie dotarly jeszcze wiesci na temat sytaucji na rynku pracy , nadal zachowuja sie jakby robili wielka łaskę ze dają komus pracę. Malo tego metody zarzadzania pracownikami ( mowa o p.O.. ) to czysty mobing. Wiesniara dorwala się do wladzy i robi z ludzi (usunięte przez administratora) , oskarza , wymysla jakies tandetne klamstwa na poparcie swoich teorii itp. Ta pani nie zna słów takich jak : przepraszam , prosze , dziekuje . Dodam jeszcze ze ta jejwiecznia sciagnieta mina ( taki grymas niezadowolenia czy cóś) jest poprostu zenujaca. Radzę wiac stamtad czym predzej :)

Karma
@Karma 23.07.2018 15:27

Same fakty , dodam ze do dzis zastanawiam sie czy nie zglosic do pipu paru faktow , urzad skarbowy tez moglby na tym zyskac . ile lat dziala ta firma? I tym samym robi w balona us , te extra soboty to chyba nie bardzo się maja do placenia podatkow . itp itd nie wiem no nie wiem ... 10 lat x ilosc sklepow x 2 osoby w kazdym i kazda sobota to pieniazki robione na czarno. Nie kazda pracownica zdaje sobie z tego sprawe bo paski czy jakiekolwiek info na temat skladek i podatkow nie istnieje .

Kasia
@Karma 23.07.2018 16:05

Przecież to jest wiadome że z najnizszej krajowej odciągają podatki a nie od całej wypłaty razem z sobotami.Chyba że pracownice udają że tego niewiedzą

Karma
@Kasia 23.07.2018 19:05

No nie do konca bo niby skąd masz wiedziec jak nik Cię o tym nie informuje, w kazdej innej normalnej firmie nadgodziny są normalnie legalnie . to jest raczej normalne .

Aga
@Karma 23.07.2018 15:27

Miejmy nadzieję że kiedyś dotrze do szefa że zatrudnił nieodpowiednia osobę i przez nią traci pracowników. Tak zgadzam się to podchodzi pod mobing. Szkoda szefa :-(

Zawiedziona
@Aga 23.07.2018 23:02

A mi nie jest szkoda ludzi, którzy mają oczy zasłonięte banknotami. Żałuję że miałam doczynienia z tą firmą

Kasia
@Zawiedziona 24.07.2018 12:42

A powiesz dlaczego?

Zawiedziona
@Kasia 24.07.2018 20:19

Dziewczyny powyżej opisaly dokladnie wszystko, to co mogłabym ja dodać. Jednym słowem porażka.

Hanna

@Pola, czy jesteś obecnie pracownikiem firmy? Możesz powiedziec nam coś na temat warunków pracy w tym miejscu? Czy dla pracowników MEVIS dostępne są benefity pozapłacowe? @Lilka 1, czy możesz powiedzieć nam coś na temat atmosfery panującej w firmie? Jak oceniasz ten aspekt w relacjach pracownik-pracownik a jak na poziomie pracownik-pracodawca?

Hanna

@Edzia, co dokładnie masz na myśli? Czy, jeśli dobrze rozumiem, czułaś się nieusatysfakcjonowana wynagrodzeniem i pracą w firmie, próbowałaś zgłaszać swoje uwagi kierownictwu? A może zdecydowałaś się na podjęcie rozmowy z szefostwem? Czy takie rozmowy przyniosły skutki w postaci poprawy sytuacji?

Pola
@Hanna 13.07.2018 09:46

Szef i kierownictwo wiedzą wszystko najlepiej i nie widzą problemu w tym że sprzedawca ma tyle na głowie i robi na 4 etaty. Taka jest specyfikacja tej firmy.

Hanna

@Informatorka, czy próbowałeś kierować swoje uwagi do osób odpowiedzialnych za organizacje szkoleń? Czy takie szkolenia były obowiązkowe? Jak rozumiem, chciałaś także zaznaczyć, że według Ciebie, ilość obowiązków nie jest proporcjonalna do otrzymywanego wynagrodzenia?

Informatorka
@Hanna 04.07.2018 09:02

Kierownictwo nie ma nic do gadania a szef i tak wie wszystko lepiej. Dokladnie, obowiazki ktore maja dziewczyny na sklepie sa nieadekwatne do zarobkow.

Hanna

@Była pracownica, dziękuję za wypowiedź, czy możesz napisać jak oceniasz kwestię atmosfery w firmie MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR? Jak oceniasz kwestię możliwości awansu u tego pracodawcy? @JUŻ BYŁA, możesz napisać coś więcej na temat pracy w firmie MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR? Z tego co napisałaś posiadasz spory staż pracy w tej firmie, więc Twoje informacje będą bardzo pomocne dla osób, które dopiero zastanawiają się nad podjęciem pracy u tego pracodawcy. @Lepsza strona, możesz w sposób bardziej dokładny wskazać jakie dodatkowe zadania należy wykonywać w firmie MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR? Czy zakres obowiązków wymaganych przez pracodawcę różni się od tego przedstawionego na początku zatrudnienia? Uzasadnij swoją wypowiedź.

G.
@Hanna 22.05.2018 13:15

Atmosfera jest żadna,bo tak naprawdę pracuje się samemu ,gdy jest jedna osoba zatrudniona w sklepie-wtedy masz płacone za nadgodziny-jako premię plus za soboty.Nie mają Ci,jak oddać wolnego,bo jesteś sama.Gdy są dwie lub więcej osoby,za nadgodziny i soboty-odbiera się wolne. Kierowniczka lub kierownik,pojawia się średnio raz w miesiącu,albo i nie.Chyba,że coś się dzieje. Wszystkie sprawy załatwia się na bieżąco przez tel lub smsa. Możliwość awansu znikoma. Oprócz sprzedaży butów,robisz wszystko tak,jakby był to Twój sklep.Sprzątasz,robisz opłaty ,przelewy,wypłacasz sobie pensję,reklamacje,zamawianie towaru,odsyłanie sezonówki,wysyłanie poczty,przygotowywanie papierow dla księgowej-i co tam jeszcze potrzeba-dosłownie wszystko. Kierowniczka robi Ci co jakiś czas kontrol i nasyła tajemniczego klienta. Ja juz tam nie pracuję-koleżanka która była po mnie dostawała 1680 zł pensji. Mogę jeszcze coś podpowiedzieć,tylko proszę konkretnie pytać,nie lubię lania wody.

Lepsza strona
@Hanna 22.05.2018 13:15

Np. Oszukiwanie klientow ( procedura reklamacyjna to jakas kpina ), wszelkie naprawy najlepiej samemu lub po znajomosci ( byle po kosztach) , magazynier , ksiegowa, sprzątaczka, goniec , no i sprzedawca ( dobrze ze nie doradca klienta bo musieliby więcej placic) i trzeba pamiętać ze dla szefostwa pracownicy to kiepscy "podawacze" . paranoja za 1550 zl . bo soboty to premio-nadgodziny i trzeba byc wdzięcznym że mamy zaszczyt otrzymac tyle ile gwarantuje nam kodeks pracy ...

Edzia
@Lepsza strona 23.05.2018 22:42

Zgadzam się kpina i żenada za 1550 dawać się tak ponizac

Edzia

Pracowałam w tej firmie i nie mogę powiedzieć nic pozytywnego,może oprócz tego że pensja jest na czas (W tych czasach to raczej norma). Za najniższą krajową robisz za księgowa,sprzątaczke,I dział reklamacji.A i musisz przeprowadzać szkolenia nowo zatrudnionym pracownikom typu nauka kasy fiskalnej ,księgowość itp.oczywiscie ani dziękuję że strony Pani O.. ani premii .Na wolne nie pójdziesz no chyba że nasz kogoś na zlecenie.A słowo prywatność nie istnieje bo i tak musisz się tłumaczyć po co ci to wolne. Ogólnie nie polecam

Hanna

@Czarna, dziękuję za odpowiedź i wyrażenie opinii na temat pracy w firmie MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR. Jeżeli chodzi o Twoje wypowiedzi to nikt na pewno tak nie uważa. Każdy Twój merytoryczny wpis jest bardzo ważny dla osób, które poszukują informacji o tym pracodawcy. Czy możesz coś jeszcze napisać na temat współpracy na linii pracodawca - pracownik? Oraz czy oprócz stałej podstawy wynagrodzenia pracownik może liczyć na jakieś dodatki bądź premie? @Pracownica, dziękuję za podzielenie się Twoimi doświadczeniami na temat pracy w firmie MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR. Ogólnie z tego co napisałaś widać, że szanujesz swoją pracę i należysz do kręgu osób, które starają się wykonywać swoje obowiązki w sposób dokładny. Czy możesz coś więcej napisać na temat zakresu obowiązków w ciągu dnia jaki posiadasz? Czy pracodawca widzi Twoje zaangażowanie i wynagradza to w jakiś sposób?

Czarna
@Hanna 03.06.2018 14:23

Kontakt mamy tylko z księgową i kierowniczka.. kierowniczka dzwoni raz na jakiś czas przyjeżdża raz w miesiącu.. Z szefem kontaktu nie ma w ogóle poza tym że codziennie wieczorem wysyła się smsa.. oprócz podstawy i płatnych sobót mam też premie za wykonany próg w miesiącu oraz premie 2 razy w roku świąteczne.

Hanna

@G, dziękuję za odpowiedź i wyrażenie opinii na temat pracy w firmie MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR. Z Twojej wypowiedzi wynika, iż osoba zatrudniona na stanowisku sprzedającego, odpowiadała za dany sklep w sposób całkowity. Czy zdarzały Ci się nieprzyjemne sytuacje z klientami? Jak wyglądały kwestię ewentualnych reklamacji i rozwiązywania sporu na linii sklep-klient? @Czarna, a czy w sklepie w którym pracujesz również jesteś sama? Z Twojej wypowiedzi wynika, iż kwestie urlopowe ustalacie wspólnie z innymi pracownikami, dlatego czy możesz odnieść się do wpisu użytkownika @G.? Czy u Was takie zjawiska występują?

Czarna
@Hanna 28.05.2018 14:08

Ja pracuje na sklepie jeszcze dwoma dziewczynami i mamy jeszcze jeden sklep w miejscowości ma którym pracuje jedna dziewczyna.. urlop zaczynamy od czerwca do 16 sierpnia.. Tak się rozkłada na nas cztery i wtedy jedna dziewczyna z mojego sklepu idzie na zastępstwo na ten drugi sklep.. nie rozumiem niektórych Pań które tu się udzielają.. jeżeli jest aż tak źle to czemu nadal pracujecie w tym "(usunięte przez administratora)"?? Nikt Was nie trzyma..macie prawo wyboru.. mam nadzieje,ze naswietlilam troche forme pracy.. nie będę więcej już komentować,bo niestety każdy mój wpis nazywany jest bzdurami a po prostu wyrażam swoją opinię..

Nynaa

Czy to prawda z tym urlopem że nie ma go we wakacje??

Czarna
@Nynaa 25.05.2018 22:38

Bzdura!!ja nie wiem jak to jest w innych sklepach..Ale jak pracuje w tej firmie od prawie dwóch lat w jednym sklepie w Wielkopolsce.. ja mam dwa tygodnie urlopu w wakacje( ustalamy sobie to między dziewczynami) i tydzień urlopu na przełomie stycznia i lutego(martwe miesiące) i nie rozumiem tych komentarzy.. prawda jest że jest dużo pracy,spłacasz kase do banku ,rozliczasz cały dzień, zajmujesz się papierami itp. Ale powiedzcie szczerze w którym sklepie tak nie jest?? Ostatnio wybrałam sobie cały dzień za nadgodziny, przez te dwa lata mam płacone za każdą sobotę.. dostaje premie sprzedazowa i świąteczne.. to jest po prostu praca dla osób lubiących robić a nie stać za kasa i paznokcie malować albo siedzieć na fb.

G.
@Czarna 26.05.2018 14:23

Taaak...dokładnie-nie wiesz,jak jest w innych sklepach,gdzie pracuje jedna lub dwie osoby i nie ma z kim się umawiać na urlop!!!! Premie ,są w wysokości 50-100 zł,albo buty dowolne???????????? Za soboty,miałam płacone 60zł-słownie sześćdziesiąt-rozbity cały dzień -od 10 do 14-za godziny poza KP-teoretycznie nadgodziny!!!! Sprzedawca,jak wynika z nazwy sprzedaje!!!!Od papierów jest księgowa,od towaru magazynier,od pensji szef,itd!!!!To,że zdarza się taka sytuacja,że sprzedawca robi to wszystko,również w innych miejscach-nie oznacza,że jest to normalne i nie trzeba się z tym godzic!!!

Maly
@Czarna 26.05.2018 14:23

Może być ,że tak macie.Tylko niestety wiecej jest tu informacji,że w realu tak nie jest.Nie mijajmy się z prawda bo nie ładnie:)Na pytanie do kierowniczki czy urlop można wziać w lipcu,żona usłyszała,że w firmie jest ustalone w jakich miesiącach można wybierać urlop tzw martwe miesiace np styczen,luty,bo jak to kierowniczka powiedziala,ze szefa nie stac na zatrudnianie kogos do pomocy w sezonie na zastepstwo,bo Pani chce urlop:)wiec proszę nie opowiadać bredni,skoro kierowniczka mowi to prosto z mostu:):):)pozdrawiam :)

Lepsza strona

Tak na marginesie to powinni placic 2 pensje , przecież wszystkie pracownice mają 2 etaty tyle ze jeden na lewo w dziale reklamacji .

Kaska

Właśnie we wakacje nie dają uropu tylko w styczniu i lutym trzeba sobie go wziąć bo w tym okresie jest zastuj tak twierdzą firma wtryskiwaczy

Pracownik

Witam wszystkich! Długo zastanawiałam się, czy dodać tu coś od siebie i doszłam do wniosku, że warto podzielić się opinią ze swojego punktu widzenia. Pracownikiem w firmie Mevis jestem już parę lat, ale gdybym znalazła inną pracę- nie zastanawialabym się. Prawda jest, że ma się umowę na cały etat. Prawda jest, że pensja jest wypłacana systematycznie, bez żadnych problemów, ale... Niestety zawsze jest jakies ale , także i w tej firmie zacznę może od wypłacania premii i nadgodzin. Dziewczyn , które pracują już kilka lat i dalej tego nie widzą, to albo są ślepe albo naiwne. Nie ma czegoś takiego jak wypłacanie nadgodzin w mevis! Najlepszym dowodem na to jest fakt, że mając wyrobione nadgodziny nie dostałam zapłaty, bo nie. Kierownik odpowiadał wymijajaco, sam nie wiedział co powiedzieć. Na koniec usłyszałam, że nie dostanę zapłaty za nadgodziny , bo nie wyrobilysmy planu. Tylko co jedno ma do drugiego ? Przez brak wyrobienia planu nie otrzymałam premii plus nie dostałam zapłaty za nadgodziny. W martwym sezonie , choć wyrobiłam plan, nie dostałam premii, Bo " to taki mały plan był, że nie należy się premia". Wielokrotnie kierownik sugerował, aby wybierać nadgodziny ,nie czekać na zapłatę. Ok. Problem W tym , że nie w każdym miesiącu możesz wybrać nadgodziny . Decyzje podejmuje kierownik , A z tym już różnie bywa... Inwentaryzację... kolejne nieuczciwe podejście firmy. Liczenie obuwia odbywa się po pracy i bywa z tym różnie. Raz 3 godziny A raz 8-9.czyli przychodzisz do pracy na 10. Sklep jest czynny do 18, później od 18 np. Do 2 nad ranem jest inwentaryzacja . I żeby było śmiesznie, na następny dzień na 10 do pracy. I nie ma mowy, że nie przyjdziesz, bo to jest twoj obowiązek !!!! Zapłacić Ci raczej nie zapłacą, dadzą Ci nadgodziny... A już wiecie jak jest z nadgodzinami. Reklamacje... nic dodać nic ująć.... szkoda słów. Za wszystko obrywa pracownik.

Maĺy
@Pracownik 19.03.2018 15:47

Proponuje powiadomić inspekcję pracy oraz skierować sprawę do sądu pracy:)wygrana pewna;)oddadza z nawiązką;)a w inspekcji podać tylko dane firmy.dzień i są;)

Była pracownica
@Pracownik 19.03.2018 15:47

Pozdrowienia dla Pana Le...szka

Hanna

@JUŻ BYŁA, długo pracowałaś w MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR? @Anonimowy, atmosfera zależy od ludzi. Próbowaliście robić coś w kierunku poprawienia jej? @Cino1340, czyli nie ma opcji, żeby wziąć urlop w jakimś innym, bardziej atrakcyjnym terminie?

Cino1340
@Hanna 14.05.2018 12:53

Można oczywiście:)w styczniu:)takie terminy żona usłyszała jak chciała w czerwcu:):):)mały rozbieg w terminie ale ok:):):)Dla KIEROWNICZKI to normalne:)chyba tylko dla niej:)Ja pracuje w dużej korporacji ,a nawet bardzo dużej i jak bym tak pracownikowi powiedział,to wydaje mi się,że ostatni raz bym go zobaczył.

JUŻ BYŁA
@Hanna 14.05.2018 12:53

Pracowałam ponad 4 lata. Z urlopem to prawda- najlepiej w styczniu i w lutym

Była pracownica
@Cino1340 14.05.2018 23:03

Czemu klamiecie? Urlopy Także można brać we wakacje !

Była pracownica

Pracę w Mevis oceniam za najgorsza jaka miałam. Najniższa krajowa 1550zl a pracy jak za 5osob robisz dosłownie wszystko. A na koniec i tak okazuje się, że źle bo przyjedzie kierowniczka, która odwiedza sklep raz na 2 tygodnie i w ciągu jednego dnia da Ci tyle pracy, że w głowie się nie mieści. Wyzysk i jeszcze raz wyzysk. Tak jak pisała osoba niżej inspekcja pracy jak nic by się tam przydała. Odradzam pracę w tej firmie w 100%. Pozdrawiam

Cino1340

Patrze na firme z boku bo żona w niej pracuje.Niestety bardzo często zastanawiam się,czy nie powiadomić inspekcji pracy,ponieważ moim zdaniem jest tam łamany kodeks pracy na każdym kroku(sam posiadam pracowników,ale tam jest jakaś patologia).Najgorsze jest to,że kierowniczka myśli,że pracownice mają stawać na głowie bo szef ma być zadowolony:)Masakra jakaś:)Odradzam ten (usunięte przez administratora) bo firma za nadgodziny nie wypłaca pieniędzy i nie oddaje wolnego.Co lepsze urlopy maja w lutym:):);:);)to jest chore:)ale zawsze na szczeście jeat l-4:)Żenada i parodia:)

Klientka

Bylam swiadkiem przezabawnej sytuacji , w jednym z w/w sklepow ( ktory dosyc często odwiedzam) . w sklepie oprocz pracownic byli pan i pani , pan zachwalal buty jakby byly ze zlota , delikatnie mówiąc wciskal klientom bajki ze to bardzo wytrzymale buty do tego super modne , na koncu tekst typu " u konkurencji takie same ( a nawet gorsze ) trzy razy drożej . pani bacznie obserwowala i robila zdjęcia . Mialam wrazenie że nie wypuszczają ze skepu jak ktos nie kupi chociaz najtanszych butów.

Hanna

@Pracownica, a jak oceniasz atmosferę panującą w pracy w MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR? Czy nie ma problemu z odbiorem dni wolnych lub dostaniem odpowiedniego wynagrodzenia za pracę w sobotyPoleciłabyś tę firmę osobom zainteresowanym pracą? W Internecie nie znalazłam aktualnych ofert pracy, ale może ktoś ma jakieś informacje na temat toczących się aktualnie rekrutacji? Przypominam, że wątek dotyczy Bydgoszczy.

Czarna
@Hanna 18.03.2018 21:36

A ja pracuje półtora roku i jestem zadowolona.. nigdy nie miałam problemu, żeby wybrać nadgodziny lub dzień wolny np. Za niedzielę handlową.. inwentaryzacja odbywała się w ciągu dnia,ale to nam na dobre wyszło,bo o 20 miałyśmy już skończoną (a dodam że sklep jest duży pracujemy w trzy osoby). Poza tym,gdy idzie Pani na rozmowę o jakąkolwiek pracę zasady są przedstawiane.. albo godzi się Pani na pracę codziennie po 8 lub co drugi dzień po 12..Tak już jest.. I jeżeli Pani już pracuje 5 lat to chyba aż taka krzywda się Pani nie dzieje.. A niech mi Pani wierzy,że w innych miejscach pracy wcale nie ma kolorowo. Pozdrawiam

Anonimowy
@Czarna 20.03.2018 08:01

To pani chyba pani pracuje w innej firmie u nas nie ma mowy o dobieraniu nadgodzin, premie tylko patrzą zabrać nawet jak są super wyniki, atmosfera kiczowata a firma to samo dziadostwo!

Zostaw opinię o MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR - Bydgoszcz

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR