MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR

Adres: ul. Stanisława Bydgosty 8A, 85-331 Bydgoszcz

NIP: 9671309025 REGON: 340580965

MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR
2 121 6 1

Opinie o MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR

Karolaj

To czemu jeszcze nikt tego nie zgłosił może trzeba się spotkać i w większym gronie i omówić?? Co wy na to?? My byliśmy ostatnio do samej 24 i nic i na drugi dzień na 8 kazała być i co czyścić kafelki żeby czysto było i wgl to co mamy jeść z tej podłogi i ciągle czyścić i ciągle.. To my się zatrudniamy w tej firmie jako sprzątaczki czy sprzedawcy

Pola
@Karolaj 09.01.2019 12:33

Żeby się spotkać to raczej nierealne,sklepy są porozrzucane po całej Polsce i nie mają że sobą kontaktu bo to jest zabronione :-(

Lalala
@Karolaj 09.01.2019 12:33

Mozna spytac kto jest w takim razie waszym kierownikiem ? I czemu musialyscie zostac zeby sklep sprzatac tak dlugo???

Pracownica
@Karolaj 09.01.2019 12:33

Z jakiegi regionu jesteś?? Przeciez to jest mobbing!! Nie ma takiej opcji,zebym kiedykolwiek została do tej godziny.. trzeba gdzies to zgłosić przeciez to sie musi skończyć!!

Małagucia
@Karolaj 09.01.2019 12:33

Że co? Sprzątanie tyle godzin po zamknięciu za które nikt wam nie zapłaci... ludzie przecież każdy ma dom i nie tylko pracą żyjemy.

Lalala
@Małagucia 09.01.2019 22:12

Poza 8 godzinami pracy jakakolwiek dodatkowa godzina jest niezapłacona. Masz racje nie sama praca czlowiek zyje nie dajmy sie zwariowac .

Pola
@Lalala 09.01.2019 15:58

Podejrzewam że w większości P.Ola, u nas na dolnymslasku była ona brrrr

Lalala
@Pola 10.01.2019 11:00

I kazała wam zostawać ?

Zawiedziona
@Karolaj 09.01.2019 12:33

Czesc czy ktoras z was sie zwalniala z pracy i czy szef robil pod gorke

Pracownica
@Zawiedziona 10.01.2019 16:24

U mnie na sklepie bardzo duzo dziewczym się zwalnialo i nie robili problemu, w koncu twierdzą, ze na nasze miejsce jest sto innych.. ale lepiej na okres wypowiedzenia wziąć chorobowe.

Zawiedziona
@Pracownica 10.01.2019 16:38

Bardzo dziękuję tak mam zamiar zrobic oni potrzebują jeleni do pracy

Bea
@Karolaj 09.01.2019 12:33

Kodeks Pracy mówi jasno i wyraźnie, że przerwa między zmianami nie może być krótsza niż 11 godzin, więc jeśli ktoś zmusza Was do pracy do tak późnej pory i wymaga stawiennictwa kolejnego dnia rano to polecam zgłosić to do Inspekcji Pracy. Można zrobić to drogą elektroniczną za pośrednictwem strony internetowej Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy (szukać zakładki e-skarga) Warunkiem jest podpisanie się pod tą skargą, ponieważ Inspektorat nie bierze pod uwagę zgłoszeń anonimowych. Można natomiast zastrzec, że nie życzycie sobie ujawniania na czyj wniosek jest przeprowadzona kontrola (nie weryfikuje też, czy podane dane są prawdziwe ;) ). Może już pora, by w firmie Mevis Inspekcja Pracy zrobiła porządek i uświadomiła Jasnie Pana Szefa, że np. za nadgodziny się płaci, za soboty płaci się 200% stawki godzinowej, a nie jak płacą-150% i przede wszystkim, że Pracownicy mają nie tylko obowiązki, ale i prawa!

Lalala
@Bea 10.01.2019 19:49

Może kiedys sie ktos odważy ale wątpie pewnie tak jak jest bedzie jeszcze baaaardzo dlugo.

Tokitoki
@Lalala 10.01.2019 19:55

A czy akceptują wypowiedzenia natychmiastowe? Jak to wygląda?

Pola
@Zawiedziona 10.01.2019 16:24

Nie robią problemu bo twierdzą że na jedna miejsce jest 10 innych pracownic.Na rękę raczej nie pójdą i trzeba odbebnic okres wypowiedzenia,albo się rozchorowac...

Pola
@Lalala 10.01.2019 11:24

No pewnie, Ale z dolnymslaskiem nie poszło jej tak łatwo bo my się stawialysmy i nie dawalysmy się wykorzystywać. Jeśli nam się coś należało to odwieralysmy wolne. Bo jak zobaczą że się dają dziewczyny to wykorzystują dlatego trzeba walczyć o swoje...

Gość
@Bea 10.01.2019 19:49

No właśnie jak jest z tymi sobotami? Czy powinni nam płacić 200proc? Ktoś coś dokładniej wie?

Bea
@Gość 11.01.2019 08:54

Z sobotami jest tak, że pracodawca MUSI! oddać pracownikowi dzień wolny za pracę w sobotę i co ważne (a czego firma Mevis nie przestrzega) musi zrobić to DO KOŃCA OKRESU ROZLICZENIOWEGO-w naszym przypadku do końca miesiąca!. Czyli nie żadne "odbierze sobie Pani kiedyś tam". Jeśli pracodawca z uzasadnionych przyczyn nie jest w stanie oddać pracownikowi dnia wolnego do końca okresu rozliczeniowego, to musi wypłacić mu 100-u procentowy dodatek za pracę w ten dzień. Natomiast kwestia czy zmuszanie do pracy w sobotę w okresie, w którym nie pozwalają wybierać tego wolnego dnia, czyli w tzw. przez firmę "sezonie" jest zgodna z prawem jest dyskusyjna. Bo Kodeks Pracy mówi, że jest to dopuszczalne w przypadku: prowadzenia akcji ratowniczej w celu ochrony życia lub zdrowia ludzkiego, ochrony mienia lub środowiska albo usunięcia awarii, albo szczególnych potrzeb pracodawcy. Więc jeśli np. w sklepie jest zatrudniona jest jedna osoba to teoretycznie można to podciągnąć pod " szczególne potrzeby pracodawcy", choć jest to mocno naciągane. Firma postąpiłaby mądrzej, gdyby na te dni dała dziewczynom umowę zlecenie. A tak-w przypadku kontroli z Inspekcji Pracy naraża się na duże kary, oraz nakaz wyrównania zaległego wynagrodzenia wraz z ustawowymi odsetkami ;)

Lokitoki
@Bea 11.01.2019 09:40

Tylko jak odzyskać tą kasę? Albo kasę za dodatkowe godziny? Bo się nie kwapią.. '' nie zasłużone ,to nie ma'. A jak wygląda przerwa? Jeśli jest u was kiero? Idziecie normalnie czy 10h głodne stoicie?

Bea
@Lokitoki 11.01.2019 10:10

Pieniądze można odzyskać tylko zgłaszając problem do Inspekcji Pracy w Bydgoszczy-bo tam jest siedziba firmy. Jak pisałam można zrobić to za pośrednictwem ich strony internetowej zaznaczając, że nie życzycie sobie ujawniania swoich danych (jeśli boicie się, że stracicie pracę). Wówczas Inspekcja przeprowadzi kontrolę w firmie i zleci wyrównanie wynagrodzeń wraz z ustawowymi odsetkami za zwłokę. I to niestety jest jedyna droga, ponieważ na dobrą wolę szefa nie ma co liczyć. Szef chyba myśli, że wszystkie pracownice są głupie, nie znają swoich praw, czy obowiązującego prawa i może nas bezkarnie wykorzystywać. Niestety zatrudniając mnie nie miał świadomości, że ja sobie nie pozwolę :)

Bea
@Lokitoki 11.01.2019 10:10

Odpowiadając na pytanie dotyczące przerwy-jeśli na sklepie jest więcej niż jedna dziewczyna to robimy sobie przerwe w ciągu dnia o dogodnej dla nas porze i nie ma z tym problemu. Natomiast jeśli jest tylko jedna pracownica, to oczywistym jest, że przerwy nie ma no bo jak? Sklepu zamknąć nie można, więc śniadanie jemy "na raty między klientami" jeśli się uda, albo wcale:/

Lokitoki
@Bea 11.01.2019 11:14

I odzyskałas pieniążki? Pracujesz nadal?

Bea
@Lokitoki 11.01.2019 11:20

Gdybym odzyskała, to już byście o tym wiedziały, bo w zaleceniu pokontrolnym Inspekcji Pracy byłoby poprawne rozliczenie się ze wszystkimi pracownicami, a nie tylko ze mną. Na razie powiadomiłam Inspekcję Pracy w Bydgoszczy o nieprawidłowościach w firmie i pozostaje mi czekać na efekty. Niestety Inspekcja zajmuje się wieloma sprawami, więc moja pewnie czeka w kolejce. Szkoda, że Wy dziewczyny nie chcecie zrobić tego samego-gdyby zgłoszeń na naszą firmę było sporo to i efekt byłby szybszy... A wystarczy wypełnić kwestionariusz ;) Pracuję nadal, bo po pierwsze nie odmówię sobie przyjemności zobaczenia "pospolitego poruszenia" naszych przełożonych po kontroli, a po drugie wierzę, że po kontroli przestaną nas traktować jak niewolników, a zaczną jak ludzi.

Gość
@Bea 11.01.2019 11:48

Nie mogę się doczekać tej chwili....... DAJCIE ZNAĆ JAK BĘDZIE PO KONTROLI

Renata
@Gość 11.01.2019 23:52

No faktycznie sensacja

Bessi
@Bea 11.01.2019 11:48

@Bea też wysłałam na nich dzisiaj tą e-skarge czyli czekamy razem co się będzie działo. Może w końcu ktoś zrobi z nimi porządek

Cola
@Bessi 21.01.2019 00:33

Te same powody? Kurcze.. niby wszystko fajnie pięknie,a przyjdzie co do czego to jest źle.. :(

Bessi
@Cola 21.01.2019 07:24

Ja zgłosiłam że nie płacą za soboty tyle ile powinni płacić bo dzwoniłam do nich się specjalnie zapytać i powinni płacić 200% stawki a płacą tylko 150%. I powiedziała mi ta pani w Inspekcji pracy że jak zgłoszę to będą musieli mi wyrównać za wszystkie soboty które przepracowalam a przez 14 miesięcy się uzbiera xD

Ona
@Bessi 22.01.2019 00:30

Powinni w takim razie przeswietlic kazdy sklep. Po drugie nim sie inspekcja tym zajmie troche czasu minie i wogole mysli Pani ze szef zapłaci ?

Zielona

Dziewczyny jak to jest z nadgodzinami czy zostaną one wypłacone? I jak z premią czy naprawdę taka wysoka jak mówią kierownicy?

Brązowa23
@Zielona 18.01.2019 10:50

Nie płacą za żadne nadgodziny, możesz je wykorzystać biorąc wolne, premia jest tylko wtedy gdy wyrabiasz limity i wcale nie jest odzwierciedleniem twojego wysiłku i coraz wyższych wymagań które starasz się spełniać

Biała
@Brązowa23 18.01.2019 11:33

Na niektórych sklepach dziewczyny nie wykorzystują nadgodzin ponoć są one wliczone w premię która też jest za obrót

Brązowa23
@Biała 18.01.2019 16:44

Przecież to wszystko to jest pic na wodę... Najlepiej jeśli sama pilnujesz tych nadgodzin, zapisujesz sobie to gdzieś dla siebie i wybierasz w miarę możliwości jak najszybciej, bo później ci przepadną i tak naprawdę nikt ci za to nie zapłaci ... A pokrywanie twoich nadgodzin premią, która ma być rzekomym wynagrodzeniem twoich starań , jest śmieszne...

Cola
@Brązowa23 18.01.2019 17:33

Nikt Ci za nic nie za płaci. Niestety. Nadgodziny możesz sobie jedynie ' wybrać ' co też jest ciężkie.. A mam pytanie, czy ktoś pracuje na orzeczeniu u nich? Wychodzicie równo o 17? Nawet jak jest szef albo kiero?

Lalala
@Cola 18.01.2019 21:21

My nie mamy orzeczeń ale zawsze zostajemy po pracy gdy jest kierownik bo robi "podsumowanie"jakby nie mogli w ciągu dnia.

Lila
@Lalala 18.01.2019 21:47

Chyba myślą że jesteśmy bezdomne, jeszcze teksty typu:, nie możecie mieć do mnie pretensji że tak długo was przetrzymujemy bo to trzeba było dokładnie omówić' ( 8 godzin to za mało) no i oczywiście żadnych naszych pytań w tym czasie bo nie ma na nie czasu...

Renata
@Lila 18.01.2019 22:33

U nas identycznie.....

Cola
@Renata 19.01.2019 06:22

Dokładnie.. u nas od 8 jakieś durne szkolenie ..( sklep otwarty od 10-17) i siedziałysmy do 20.. to nic że ma się dzieci,mąż też pracuje,trzeba te dzieci odebrać z szkół,ogarnąć obiad , jakieś sprawy domowe..i zero dziękuję,zero zapłaconego za te godziny. Po prostu żenada.. dlatego cieszę się że się zwalniam.

Niebieska
@Zielona 18.01.2019 10:50

Ja wiem czy taka wysoka ta premia? Dam Ci przykład: zmiana sezonu, więc jest dużo pakowania, częste dostawy- nawet 2 razy w tygodniu, więc trzeba było przychodzić na 6 rano,żeby sklep było gotowy na 10 na otwarcie. Wyszło np. 20 nadgodzin w miesiącu. Dostałaś 100zł. PREMII ( w tej kwocie mieści się premia za wyrobienie limitu i za nadgodziny). Teraz odpowiedz sobie na pytanie czy ta kwota jest adekwatna do Twojej ciężkiej pracy, do dźwigania tych ciężarów itd.

Renata
@Niebieska 20.01.2019 10:38

Lepiej w takim razie robić większość rzeczy w ciągu tych 8 godzin. Rozumiem że rozpakować towar trzeba wcześniej ale już całą resztę w ciągu dnia. 17 i do domu.

Niebieska
@Renata 20.01.2019 11:42

Optymistka z Ciebie widzę, ale jak dasz radę to tak o 17 do domu ????

Niebieska
@Renata 20.01.2019 11:42

Nie wiem jak jest u was, ale my wcześniej miałyśmy dostawy w nocy, więc trzeba było wcześniej przychodzić,żeby wypakować np.60 czy 70 kartonów do 10. Potem zaczęły przychodzić palety w ciągu dnia i też nie dało się zrobić w ciągu dnia, ponieważ sklep nieduży brak miejsce, żeby wcisnąć te kartony tak, aby klientowi nie przeszkadzały, przy tym wszystkim musisz przecież obsługiwać klientów, zająć się papierami, reklamacjami, sms-ami z firmy itd. A w to wszystko jeszcze wpuszczony tajemniczy klient żeby Cię dobić. Dawałyśmy radę do czasu.

Renata
@Niebieska 20.01.2019 12:51

No tak ale nie dajmy się zwariować.... Przecież nie warta jest ta praca naszego życia prywatnego po prostu część obowiązków a jest ich masa trzeba robić po łebku i tyle. A jak się nie podoba to trudno

Ona
@Niebieska 20.01.2019 12:51

Prawda jak jest towar w ciagu dnia nie da sie wyjsc na zaplecze i wypakowac szczegolnie jak jest ruch. A za chwile bedą dostawy coraz większe i pakowanie.....

Renata
@Ona 20.01.2019 19:24

Każdy sklep.... Ta sama historia... Czyli wyzysk na Maxa.

Była pracownica
@Renata 20.01.2019 19:28

Dziewczyny uciekajcie stamtąd.. naprawde stać Was na wiele więcej.. a tam po 7 latach nie doczekasz sie nawet złotówki podwyżki!! Teraz na kazdym sklepie po kolei likwidują płatne soboty..czyli praca za najniższą krajową jako sprzedawca, sprzątaczka, księgowa, posłaniec, załatwianie szewca, poczty i banku to na porządku dziennym w tej firmie, a najlepiej jakbys robila to przed lub po pracy.. buty najlepiej zakladac na nogi i na kolanach prosic,zeby je kupili.. z towarem to prawda,musisz zdazyc przed pracą, bo w trakcie nie mozesz go dotknąć, bo klient najwazniejszy i jezeli nie zdazysz to albo zostajesz po pracy albo znowu na nastepny dzien na 7 lub 8. Na szkolenia przychodzisz na 6 caly dzień wchodzisz klientom w tylek i jeszcze po pracy z dwie h musisz zostac podsumowac .. paranoja.. ja juz sie cieszę,ze sie uwolnilam, Bogu za to dziękuję..

Ona
@Była pracownica 20.01.2019 23:03

Czyli co np mam przychodzic w miesiacu np 4 soboty za darmo ? A pozniej powiedzą ze mozna wybrac co w praktyce nie sprawdza się

Była pracownica
@Ona 21.01.2019 08:17

Tak dokładnie.. masz do wyboru ..

Niebieska
@Renata 20.01.2019 13:00

No właśnie nie dajmy się zwariować- Tak też mówił mój mąż i za jego radą podziękowałam za współpracę . Od miesiąca mam nową pracę za dobre pieniążki, jestem doceniana i bez stresu.

Opalona

P. Ola faktycznie zniknęła i brak informacji dlaczego ale ponoć już nie wróci. Szef zachowuje się na sklepie jak w cyrku. Premia świąteczna żadna.

Halohalo
@Opalona 03.01.2019 21:02

Cyrk? Tzn?

Jeszcze Pracownica
@Opalona 03.01.2019 21:02

Pan L potwierdził info że Pani O. już nie wróci, ale dlaczego? Nie chciał powiedzieć.

Była pracownica
@Jeszcze Pracownica 04.01.2019 10:35

Ojeej, ciekawe co sie zadziało.. może szef sie w końcu poznał na niej.. lepiej późno niż wcale.

Pola
@Jeszcze Pracownica 04.01.2019 10:35

Oooo nie ma P.O ooo jaką szkoda :-(he he czyżby Pan Szef poznał się na Pani O.i w końcu poszedł po rozum do głowy i ja zwolnił!!!! Bo kto jak kto ale ta Pani nie nadawała się do pracy z ludźmi,zero szacunku dla dziewczyn i dla ich pracy. Brawo dla szefa za mądrą decyzję.

Fujara
@Halohalo 04.01.2019 06:16

No nie byłaś nigdy w cyrku.... nie wiesz jak wygląda klaun?

Zawiedziona
@Opalona 03.01.2019 21:02

Faktycznie zniknela widocznie byla za dobra dla dziewczyn a w firmie tego nie tolerują

Bea
@Zawiedziona 11.01.2019 09:55

Ja o Pani Oli złego słowa powiedzieć nie mogę. Była bardzo wymagająca, ale nie oszukujmy się-od Niej szef też wymagał i to zapewne było przyczyną. Poza tym jak się idzie do pracy to trzeba się liczyć z tym, że przełożeni będą wymagać-to jest chyba oczywiste. Tylko oczywistym jest też, że pracownik chce za wypełnienie swoich obowiązków otrzymać należne mu wynagrodzenie,a z tym niestety w firmie jest problem. Ale pamiętajcie, że to nie Kierownik Regionalny jest za wynagrodzenia odpowiedzialny, tylko szef!

Zawiedziona
@Bea 11.01.2019 11:58

Zgadzam sie z ta opinią to szef odpowiada za zarobki ale my w jego oczach nie zasługujemy na godną pensję zawsze w tej firmie bedzie się pracowac za najniższą krajową

Pola

Skoro nie ma już P.O to można wracać do pracy :-)

Evita35

Pominę kwestię zarobków, czasu pracy, czy tego, w jaki sposób Kierownictwo traktuję Pracowników i skupię się na temacie, o którym się milczy. Mianowicie wśród licznych dokumentów, które podpisuje się przy zawarciu umowy o pracę jest (jak w każdym zakładzie pracy) "ocena ryzyka zawodowego". Niestety nie ma tam ani słowa o tym, że wszystkie buty są sprowadzane prawdopodobnie z Chin (prawdopodobnie, ponieważ na żadnym z kartoników nie ma informacji o producencie, a co za tym idzie-obuwie to nie powinno być dopuszczone do sprzedaży) i charakterystyczny zapach unoszący się w każdym ze sklepów, to nic innego jak kleje i farby użyte do produkcji butów. Niby jest to oczywiste, bo do produkcji butów zwykle używa się farb i klejów, ale jak się okazuje w przypadku tych butów są to farby i kleje, które zawierają metale ciężkie, formaldehyd i pestycydy. Efekt? Pracownicom, które wdychają to przez 8 godzin dziennie zaczynają wypadać włosy, kruszyć paznokcie, pojawiają się zaburzenia cyklu, bóle głowy, mdłości, czy w przypadku silniejszego zatrucia: krwawienia z nosa, zaburzenia pracy serca i płuc. Polecam Pracownicom, u których wystąpiły podobne objawy o przebadanie się pod kątem wymienionych substancji, bo skutki mogą być tragiczne. A zanim podpiszesz umowę o pracę z tym Pracodawcą-zastanów się, czy Twoje zdrowie jest warte najniższej krajowej?

Bessi
@Evita35 05.01.2019 11:56

Pracowałam w tym sklepie 2 miesiące i to wszystko prawda ciągle mnie bolała głowa i było mi niedobrze

BylaPracownica
@Bessi 05.01.2019 23:52

To wszystko prawda. Ból glowy nie do opisania. W lato taki smród, że oddychac się nie dało..Klienci dziwili się, ze nigdzie tego nie zglosilysmy.

Pracownica

Dziewczyny!! Czy któraś ma jakie info odnośnie Pani O?? Wraca czy nie wraca, jakies dziwne to wszystko..

Była pracownica
@Pracownica 02.01.2019 22:37

A co się w ogóle stało ? Dlaczego Pani O nie ma?

Pracownica
@Była pracownica 03.01.2019 01:04

No wlasnie niewiadomo, nikt nic nie chce powiedziec.. przejął nas Pan L. Jak dzwoni i pytamy to zmienia temat i tak od 17 grudnia.

Ktoś tam
@Pracownica 03.01.2019 10:28

Pan L jest spoko...

Ana
@Pracownica 02.01.2019 22:37

Tak jechaliście na Panią O. A teraz takie zainteresowanie jej osobą. Zajmijcie się sprzedażą, a nie plotami.

Ciąglepracownica

Jednym słowem masakra. Na rozmowie kwalifikacyjnej kierowniczka opowiada rzeczy które potem okazują się kłamstwem. Po pierwsze usłyszałam że gdy jest towar muszę przyjść wcześniej żeby go zrobić przed otwarciem sklepu i za to jest płacone dodatkowo- pracuje w firmie ponad 2 lata i ani razu nie dostałam grosza za nadgodziny tylko każą wybierać wolne lecz z tym też jest problem bo nie zawsze weźmiesz wtedy kiedy Ci pasuje tylko im. Po drugie umowa. Mówiono mi na starcie że dostanę 3 miesiące na okres próbny potem rok i od razu umowa na stałe- również to okazało się nieprawdą. Umowa jest przedłużona na czas określony. Poza tym jest też mnóstwo innych sytuacji które uważam za niesprawiedliwe względem pracownika. Chciałam je parę razy wyjaśnić ale zawsze zostałam zasypana mnóstwem argumentów byle by nie wyszło że mam rację. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Pracodawca mógłby bardziej doceniać swoich pracowników.

kasia
@Ciąglepracownica 22.11.2018 14:31

Niestety to prawda jesli towar jest kilka razy w miesiącu i masz wyrobione dodatkowo kilka godzin to ani grosza nie dostaniesz więcej.

Lodi
@kasia 23.11.2018 20:29

Dokładnie tak!! A najgorzej jak ułożysz towar według swojego uznania a kierowniczka i tak powiem że źle i masz (usunięte przez administratora) na sklepie. Generalnie jest źle .. nie tak jak mowia na rozmowach o pracę

Hanna
@Ciąglepracownica 22.11.2018 14:31

Wspomniałaś, że jednak udało Ci się podjąć rozmowy na temat przedmiotu Twojego niezadowolenia z pracy. Nie udało Ci się jednak użyć własnych argumentów, by wynegocjować zamierzone warunki? Jeśli pracujesz rzetelnie i nie masz nic na sumieniu, rozmowa powinna przebiec pomyślnie, prawda?

Ciąglepracownica
@Hanna 03.12.2018 14:24

Tak powinna. Gdy porusza się temat niezadowolenia z pewnej rzeczy to kierowniczka przejdzie po sklepie i zauważy dwa buty które stoją nie całkiem prosto albo z któregoś wyszła sznurówka to dostajesz wtedy wykład jak bardzo to jest ważne mimo że pozostałe 598 par stoi dobrze. Ale to już ich zdaniem jest bałagan i nie zasługujesz na premie

Przykrojestswietasa
@Ciąglepracownica 05.12.2018 12:30

A jak z premia świąteczna? Dostaliście? Bo my nie,jedynie kartkę świąteczną.. aż wiecie co,przykro. Bo człowiek się stara,robi wszystko. A raz przyjedzie kierownik i stwierdzi że g. Zrobione.

Ona
@Przykrojestswietasa 20.12.2018 07:30

My dostałysmy . Ale wiemy tez ze inne dziewczyny dostaly mniej lub więcej .

Przykrojestswietasa
@Ona 20.12.2018 08:19

A kiedy dostaliście? Jakoś osobno przelew? Czy księgowa dzwoniła abyście sobie wypłaciły? My nic.. zero .

Ona
@Przykrojestswietasa 20.12.2018 09:02

Kierownik dzwonil i pozwolił wziąść premie swiąteczną. Moze jescze dostaniecie?

Przykrojestswietasa
@Ona 20.12.2018 09:26

Myślę ,że bardzo wątpliwe.. Już raczej by coś było..

Ona
@Przykrojestswietasa 20.12.2018 11:47

Możliwe że tak jak Pani pisze ale jeśli nie dostały Panie to fakt jest to bardzo niesprawiedliwe.Po drugie miło ze dali kartki swiąteczne ale kazdy cieszy sie tak z jakiegoś dodatkowego grosza.

Przykrojestswietasa
@Ona 20.12.2018 11:59

Myślę,że skoro większość sklepów dostała, to dlaczego inni nie? Bo coś się kierownikowi czy szefowi nie podoba u innych na sklepie? Oj prawda.. a sami wymagają...i taką zapłata.

Ona
@Przykrojestswietasa 20.12.2018 12:44

W tej firmie jest bardzo wiele sytuacji gdzie nie liczą się z pracownikiem np: okres martwy soboty pracujace na zmiane z kolezanką oczywiscie za to nie płacą mozesz to sobie wybrac tylko kiedy gdy pozniej zaczyna sie pakowanie i zaczyna sie zmiana sezonu za przyjscie szybciej wypakowac towar lub szkolenia za to tez nie płacą .

Happy
@Ona 20.12.2018 13:39

Dziewczyny dlaczego Wy jeszcze tam pracujecie? ja odeszlam jakis czas temu i z tego powodu jestem mega szczęśliwa :)

Ciąglepracownica
@Przykrojestswietasa 20.12.2018 07:30

Tak dostałam ale mniej niż reszta dziewczyn z którymi miałam kontakt a pracują np krócej. I to jedyna premia na jaką mogłam liczyć w ciągu całego roku.

AnonimowaBYLYpracownik
@Ona 20.12.2018 13:39

Szkolenie :) haha dobre sobie. Szkolenie jak wcisnąć komuś trzy pary wkładek ????????????????

Ktoś tam
@Przykrojestswietasa 20.12.2018 07:30

Uważam że nie wypada dopytywac się innych o premie świąteczne.... W żadnej firmie po miesiącu czy dwóch nie dają takich premii więc wypadało by najpierw przemyśleć temat logicznie a nie uzalac się oj jak mi przykro..

Halohalo

Jaki jest szef?

AnonimowaBYLYpracownik

Na rozmowie wszystko pięknie, kraina miodem płynąca...im dłużej tam tym gorzej...kierownictwo czepia się wszystkiego, od za wysokiej temperatury na sklepie w okresie zimowym poprzez złą obsługę klienta (znając klienta i wiedząc jakim jest człowiekiem, potrafię mu zaproponować buty, które wiem, że kupi głównie chodzi o cenę, a szanowna Pani Kierowniczka I. chcąc pokazać jak to się robi chciała na prawdę biednej osobie wcisnąć kozaki za 100zl???????? śmiech na sali) kończąc na tym, że kozak jest źle wypchany... Szkolenia nie wynoszące nic co pomaga w sprzedaży jedynie co to robienie z siebie głupka przy kliencie, ile by nie było utargu zawsze będzie mało. Pani kierowniczka będąc na sklepie do klientów odnosi się jak do krów na łące (nie raz mi było za nią wstyd ). JEDNYM SŁOWEM NIE POLECAM! Jak przyszłam tam do pracy i chodziłam do banku oraz do papirusa to ludzie mi mówili same złe opinie o tej firmie. Niestety człowiek nie przekona się dopóki sam nie spróbuje. Jeszcze jedno KAŻĄ WCISKAĆ KLIENTOM BUTY, KTÓRE BYŁY MODNE W OKRESIE WOJENNYM HAHAHA ????????????????

Była pracownica

Zero szacunku do sprzedawców ... wolne w tygodniu zapomnijcie trzeba się prosić !!! ... wymogi jak w luksusowym sklepie ... premia haha ... zostawie bez komentarza .. straszny nacisk na utargi ... Moje sugestie dla MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR: Straszny nacisk na utargi zero szacunku do sprzedawcy o wolne trzeba się prosić ! Kasa marna .. kierownik potrafi uwagę zwrocic przy kliencie porazka

Niepolecam
@Była pracownica 10.12.2018 16:35

Niech przestaną robić z pracownicy (usunięte przez administratora) Z ich strony zero kompetencji

Pola
@Była pracownica 10.12.2018 16:35

U nas w mieście przez pania O.zwalniaja się dziewczyny co chwila ,bo żadna nie wytrzyma z tą Panią która myśli że pozjadala wszystkie rozumy.

Skryta12

Pracowalam w tej firmie i to jest poprostu katastrofa co sie tam dzieje klienci zachowuja sie jak by wchodzili do markowego sklepu klienci rzucaja butami jak by to byla nasza wina ze sa takie zasady a nie inne ale kto obrywa sprzedawca a nie kierownictwo oni tylko rece umywaja i wiecznie odciagaja pieniadze.obiecuja wolne i nie ma jak przyjezdza kierowniczka to czlowiek sie stara ale i tak jest zle ani jednego milego slowa tylko krytyka klient wchodzi i odrazu trzeba(usunięte przez administratora)zepsuje sie cos na sklepie to odrazu nasza wina robia nas poprostu (usunięte przez administratora) przed klientami nieraz..a zwlaszcza teraz jak jest okres przedświąteczny nikt nie bedzie kupowac butow bo kazdy liczy grosz ale i tak z naszej winy bo nic nie robimy ale nie idzie wciskac klientom butow...

Niepolecam
@Skryta12 09.12.2018 18:38

A co kierowniczka wasza? Jakie ma do tego podejście? Pewnie tak jak myślę żadne tylko robić i robić.

Skryta12
@Niepolecam 10.12.2018 19:24

Hahaha kierowniczka dobre sobie tak jak pani napisala robic i robić wiecej wolnego zero a klientom trzeba wchodzić w (usunięte przez administratora) tylko ze ludzie nie chca aby im pomagac wola sami sobie wybierać szczerze ja jak chodze na zakupy to wole sobie sama wybrać a jak widze ze ktos mi doradza jak ladnie mi w tym i wgl to nie kupie tego tak ja nie lubie sama nacisków z str sprzedawcy...przy klientach robi nas (usunięte przez administratora) człowiek raz na jakis czas chce wolne nie dostanie...trzeba o wszystko sie prosic....a i jeszcze papiery do wypełnienia ja rozumiem naprawde papiery im wypelniac tak bo nie wie ksiegowa ile co sie sprzedalo ale my im cala ksiegowosc robimy poprostu makabra...kierownik przyjezdza trzeba caly czas cos robic nawet zjesc nie mozna nic

Pracowita

Nie zgadzam się z żadną z tych opinii!! Jest to bardzo solidna firma, przede wszystkim stabilna i prężnie się rozwijająca!! Nigdy nie ma opóźnień wynagrodzenia, nie ma żadnego problemu z urlopem, czy zwolnieniem się z pracy, można pobierać zaliczki na poczet pensji, nigdy nie odmawiano pomocy!! Gdy moje dziecko zachorowało, od razu wysłano mnie do domu, jeszcze dopytywano czy na pewno już chcę wrócić do pracy!! Nadgodziny?? Owszem są, ale dostajesz premie, która pokrywa to przynajmniej dwukrotnie!! Jeżeli ktoś przychodzi do pracy pracować a nie kraść czy kombinować to gorąco polecam!! Będąc zaangażowanym masz pewność, że masz pracę na stałe!! Ja pracuję w tej firmie 7 lat i nigdy nie spotkało mnie nic przykrego, wręcz przeciwnie!!!! Nawet nie mam zamiaru podejmować innej pracy. Krew mnie zalewa jak czytam takie kłamstwa!!

SpRaWiEdLiWa
@Pracowita 23.09.2013 22:08

Droga Pani radzę z całym szacunkiem oczywiście, puknąć się w czółko :) Czytając Pani wypowiedz odnoszę wrażenie, że każda osoba(pracownica) która narzeka na tą firmę po pierwsze kłamie, po drugie jest(usunięte przez administratora) Mnie osobiście krew zalewa jak czytam durnoty, w tym przypadku w Pani wykonaniu... Każdy ma prawo do własnego zdania oraz do dzielenia się nim z innymi ludzmi ale wytykanie komuś że kłamie naprawdę jest niegrzeczne. Może i Pani trafiła na super sklep i super kierownika/czkę (brawo udało się!) ale skąd ma Pani taką pewność że w każdym innym sklepie(a mają ich dużo) jest podobnie, ba bądz nawet lepiej!? Moim skromnym zdaniem albo jest Pani zaślepiona i naiwna albo druga gorsza opcja, jest Pani trollem z firmy i próbuje wybielić jej gorszącą się sławę. Tak czy siak nie zaprzątuję sobie głowy takimi bzdetami, radzę więcej pytać i być bardziej wyrozumiałym dla blizniego bo wszystko niezależnie co robimy powraca, poza tym nie jesteśmy tu po to by ze sobą walczyć (słownie) tylko po to aby nakreślić jak naszymi oczami i odczuciami pracuje bądz pracowało się w tej firmie. Nie mówię już o konsumentach, na których ta firma zarabia a którzy niestety są bardzo oszukiwani!!! Pozdrawiam

Olik
@Pracowita 23.09.2013 22:08

premie dostajesz gdy masz wyrobiony plan a nie za to ze Pani przyszła do pracy szybciej wypakować towar .

G
@Pracowita 23.09.2013 22:08

Oczom nie wierzę w to co czytam. Szalenstwo jakieś-pensja na czas!!!wolne na opiekę nad dzieckiem!!!-to podstawa,respektowana prawem,nie zasługa pracodawy.Proszę się zastanowić nad tym,co było tu pisane,przeczytać jeszcze raz... (usunięte przez administratora) Zdaje Pani sobie sprawę,że pracuje tam wykonujac obowiązki magazyniera,sprzątaczki,prowadzi Pani"małą księgowość"i wreszcie sprzedaje-za najniższą krajową.Z tego będzie Pani miała wyliczoną emeryturę.Wtedy nikt nie zapyta,czy było jakieś dodatkowe wynagrodzenie,podpisane na kartce wydartej z zeszytu. Pozostawiam to do przemyślenia...

A
@G 13.10.2018 15:03

Niestety przykre jest to, że w handlu w większości na papierze jest najniższa krajowa. Dużo się orzez to traci. Ale pensja na czas czy umowa o pracę to podstawa chyba.

Sonia
@Pracowita 23.09.2013 22:08

IDENTYCZNA wypowiedz byla juz kiedys :-D slowo w slowo!! :-D Ktos skopiowal, pewnie ta sama osoba, nie chciało się nawet napisać coś nowego. Poza tym nikt nie będzie całował po nogach pracodawcy za to, ze ma pensje na czas, ze przysługuje mu prawo opieki nad dzieckiem, ze należy mu się urlop itd. Premia?? Przez pół roku nic a jak jest to 50-100zl. Na prawdę szaleństwo. Poza tym to premia czy nadgodziny?? To dwie różne rzeczy! Podziwiam, ze jeszcze ktoś tam pracuje...

Była pracownica
@Pracowita 23.09.2013 22:08

Od niedawna już mam szczęście nie pracować w tej firmie Bardzo proszę Pana (usunięte przez administratora) by już przy rekrutacji mówił o wszystkim co pracownica musi robić (usunięte przez administratora) 2.Ucziwym jest wskazać przelicznik premiowania w moim przypadku było tak 9 nadgodzin , trzy sobotyza które nie można wziąć dnia wolnego w tygodniu tylko dają sześćdziesiąt kilka zł.Cslos to premia zaproponowana po półtora miesiąca pracy 100 zł czyli po odjęciu 90 zł za nadgodziny cała duszka premi. Kolejna sprawa to ciągle naciąganie klientów na zakup wkładek i akcesoria.Jesli jakiegoś dnia jest mniej sprzęt tych artykułów kierownik sprawdza kto stał na kasie koleina sprawa sprawy które dotyczą kasjera sprzedawcy są powiększone o prowadzenie księgowości czas w tej firmie zatrzymał się w PRL.(usunięte przez administratora) prowadzi rozmowy które nie są sprawami ważnymi dla firmy ale wyciąga wiadomości o pracownikach w każdym sklepie jest jedna taka osoba co ma w swoim motto ,,uprzejmie donoszę,,.Dostawy są zupełnie inne niż zamówienia są to przydziały od kierownika i tu dla przykładu w październiku przychodzą materiałowe baleriny.Obuwie które nie nadaje się do sprzedania bo np pokryte są pleśnią po odpowiednim tuningu należy sprzedawać Jest wiele powodów dla których czlowiek uczciwy nie powinien być pracownikiem tej firmy Nie będę miała miłych wspomnień z czasu kiedy byłam pracownikiem Mevis Klientem z pewnością też już nie będę i nie polecam

Mysza
@Była pracownica 01.11.2018 15:58

A jak z dniami wolnymi i zwolnieniami? Robili problemy?

XxX
@Mysza 13.11.2018 08:59

Problem jest zawsze kiedy potrzebny jest dzien wolny. Najlepiej zeby pracownik zrzekl sie urlopu bo w kazdy potrzebny dzien jest marudzenie.

Hanna
@Olik 12.10.2018 18:27

Powiesz nam coś więcej na temat systemu premiowego w MEVISie? Jak rozumiem, należy wypracować normę pracowniczą w danym miesiącu i wówczas pracownik na pewno otrzyma premię? Za wypełnienie jakich jeszcze obowiązków można otrzymać dodatkowe bonusy pieniężne? A może są one dostępne w konkretnych okresach w roku, na przykład w czasie świąt?

Były pracownik
@Pracowita 23.09.2013 22:08

Droga Pani,pracowałam w tej firmie kilka lat i prawda jest to co Pani pisze o urlopach,terminowym wynagrodzeniu. Natomiast nie jest kłamstwem Pani przedmówczyni,która informuje o braku wypłacania za nadgodziny. Nadgodziny były płatne osobom ,które były jeszcze bez umowy a przychodziły na okres próbny. Co do premii , to te 150 albo 200 zł to nie są kwoty,które mógłby by pokryć ilość wypracowanych nadgodzin. Premia jest dana za plan,porządek ,ukryta kontrolę jeśli wypadnie dobrze. Dlatego bądźmy szczere,rozumiem,że broni Pani swoją firmę,lecz mimo wszystko mówmy zgodnie z prawdą.

Skryta12
@Pracowita 23.09.2013 22:08

To co pani napisala nie zgodze sie z tym ja chcialam wyjść do lekarza i nie puszczono mnie bo usłyszałam od kierownictwa ze ruch bedsie w sklepie i musze zostac mialam problemy zdrowotne to nie brałam l4 bo musialam isc fo pracy kolezanka podobnie wiec niewiem czy pani jest pracownica czy moze pani ktora tam pracuje w biurze zeby nie bylo ze az tak zle jest w tej firmie...

nie zadowolona

Firma nie respektuje praw konsumenta, nie uznaje rękojmi, nie uznaje reklamacji. Przy kasie wywiesili karteczkę, że obuwie po niższej cenie nie jest przyjmowane do reklamacji i powodu możliwości wystąpienia wad....... . Chce dodać, że nie przecenionego obuwia też nie uznaja reklamacji. Moje sandały rozpadły się po 7 dniach. Sprawę oddałam do rzecznika praw konsumenta.

Kindzia
@nie zadowolona 04.10.2018 15:29

Zależy po ile były obuwie.. i jak użytkowane były,bo co większość ludzi się wkurza o buty za 30 zł. Dajcie że spokój :D

Olik
@Kindzia 09.10.2018 07:30

Bo klient jak kupi za 30 zl to mają mu starczyc na 5 lat a tu nagle szok ze rozwalily sie po 2 miesiacach i do nas sprzedawczyn mają problem.

Kindzia
@Olik 09.10.2018 20:02

Oj tak. Jak ich stać na konsumenta to ich stać za buty za 200zl .takie moje zdanie. A nie Panie wielkie przychodzą i kupują buty za dwie dychy z wstążka a potem płacz i oskarżanie Jake my to mamy źle jakościowo buty.

Była pracownica
@Kindzia 09.10.2018 07:30

Te buty już od dawna nie kosztuja 30 zł a i mimo to według prawa to rękojmia to dwa lata Zatem orzecznictwo reklamacji przez pracownice jest dużym nadużyciem nie uważasz????

Hanna

@Pracowita, dziękuje za przedstawienie nam Twojego punktu widzenia. Czy możesz powiedzieć coś więcej na temat opisanych premii? Jak rozumiem, otrzymują je wszyscy pracownicy, którzy przepracowali daną ilość nadgodzin? W jakich przypadkach jeszcze pracownicy mogą liczyć na otrzymanie premii lub dodatkowych bonusów? Czekamy na Twoją odpowiedź.

Ona
@Hanna 16.10.2018 13:20

Premia jest tylko za wyrobiony plan w danym miesiącu.

Zocha

To co piszecie to cała prawda, wymagają coraz więcej a nic nie dają od siebie, gdyby nie coroczne podwyżki najniższej krajowej to pewnie zarabialybysmy 1000 zł. Kiedyś w tej firmie pracowalo się zupełnie inaczej, wiadomo że trzeba było obsługiwać klientów, przyjmować towar, sprzatac ale atmosfera była fajna i naprawdę chciało się przychodzić do pracy a teraz słyszymy tylko narzekanie że strony szefa. A jego szkolenia ze sprzedaży to jakaś paranoja, karze robić nam z siebie błazna, zresztą po jego wizytach w sklepie nie jedna klientka zwróciła nam uwagę że "ten szef to chyba jakiś nie normalny i ze jak chce tak obsługiwać to chyba pomylił sklepy, zachowuje się głośno i że jest natarczywy". A tak poza tym to nadgodziny nie wypłacaja, premii też nie dają, a nawet jak wyrobisz plan miesięczny to premii nie dostajesz bo mówią że masz spadek do poprzedniego roku. Jakby mogli to by z podstawy nawet zabierali. Szef myśli że jak daje umowy to powinnyśmy być wdzięczne a to jest jego...... obowiązkiem.

Sinlala
@Zocha 02.10.2018 21:22

Dokładnie tak!! Pracowałam i wiem jak jest.. czlowiek się zamęczył przychodził rano,zostawał dłużej mimo że ma swoją rodzinę..i przy wypłacie nawet dziękuję !! Masakra . Do tego ta księgowość,za to powinna być dodatkowa płacą bo sorry ale tam się ludzie jako sprzedawcy zatrudniają a nie księgowe aby im zrobić całą pracę ..

anonymous

JAK ŚIĘ KOMUŚ NIE CHCE PRACOWAĆ TO KAŻDY (usunięte przez administratora) JAK NIE PASI TO POD POŚREDNIAK WYJAZD TYLE !!!!!!

Pola
@anonymous 30.08.2018 20:43

Oczywiście zgadzam się jak się nie podoba to się zwolnij.i dlatego się zwalniają dziewczyny bo nikt za 1500 nie będzie się pokazał dla jakiejś premii P.Oli i jej fanaberii. Bo z człowieka chce zrobić służącego żeby tylko była sprzedaż a ona świeciła przed szefem jak to wyciągnęła na prostą sklep,o przepraszam ODCZAROWALA

Ona
@Pola 30.08.2018 22:47

Tak z ciekawości w jakim regionie jest Pani O? Kiedyś pracowałam w tej firmie i bardzo miło wspominam Panią D ???? mimo, że była bardzo wymagająca.

Nadalpracownica
@Ona 01.09.2018 16:24

Wielkopolska i Śląsk.

Było minęło
@Pola 30.08.2018 22:47

Pracowałam w tej firmie, uważam, ze za długo. Wymagania ciągle rosną (niedlugo trzeba będzie klientów po stopach calowac) a pensja w miejscu. Ciągle tylko słuchasz , ze premii niema bo za mały obrót, bo była podwyżka od Państwa o 100 zl brutto itd. Gdyby mogli to z podstawy by jeszcze zabrali. Drogi szefie idąc ta droga nikt nie będzie chciał u Pana pracować a jeśli chodzi o umowę o pracę to teraz jest na porządku dziennym więc żadna laska. Pozdrawiam serdecznie

ann
@anonymous 30.08.2018 20:43

A dlaczego pod pośredniak? teraz praca szuka pracownika

anonymous

Pracowałam kiedys w tej firmie. I nigdy bym do niej nie wróciła. Praca sama w sobie jest ok, obowiązki jak w kazdej pracy, ale podejscie do pracownika tragedia. (usunięte przez administratora) mozesz odebrac dzien wolny ale odebrac dzien wolny mozesz tylko w okresach martwych. Gdy chcesz wyjsc godzine wczesniej musisz sie tlumaczyc dlaczego i to bardzo. Gdy potrzebujesz wolnego ale nie jest to okres martwy po strasznym gadaniu dostaniesz dzien wolny ale z wielka łaską. Premie raz na pół roku i to smieszne 100 zł. Robisz za księgową, magazyniera, sprzątaczkę, dział reklamacji, robisz przelewy, poczte ale nie płacą za to. W kazdym normalnym sklepie towar robisz w godzinach pracy ale tutaj musisz przyjsc dwie godziny wczesniej, za te godziny oczywiscie ci nie zaplaca. Kierowniczka straszy ze jesli nie bedzie porzadku na sklepie przychodzisz na drugi dzien za kare wczesniej i nie wpisujesz tych godzin. Gdy sa male utargi szef cie niby prosi zeby kazdy sie staral, jesli nie, bedziemy inaczej rozmawiac. Kazdego klienta masz traktowac jak zloto i wpychac buty na sile. Na umowie nie masz wpisanych sobot, mimo to musisz przychodzic do pracy. Nie dostaniesz wolnego, jezeli nie zalatwisz nikogo na zastepstwo. Wyzysk i jeszcze raz wyzysk. Oczekuja od pracownika wiele ale sami nic nie daja w zamian. Jedyny plus to chyba taki, ze masz wypłate na czas, ktora oczywiscie musisz sama sobie wyplacic i uzbierac z utargow, jesli nie uzbierasz z utargow, musisz czekac az utargi sie zwieksza.

Pola
@anonymous 01.10.2018 15:49

Święta prawda...

Kasia
@anonymous 01.10.2018 15:49

Wszystko co napisałaś to szczera prawda.

Pracownica
@anonymous 01.10.2018 15:49

Niestety to jest sama prawda..praca jak praca ..wszędzie trzeba robić,ale pomiatanie pracownicami to jest przegięcie. Zachowują się jakby to były ekskluzywne butiki a jest to zwykły sklep z tanim obuwiem. Pracownice musza wchodzić klientom w tyłek. Najlepiej jakby zakładały buty na nogi i rozkładały czerwony dywan.. nadgodziny są nie wypłacane lub wliczane w pseudo premie, która wynosi 100 zł raz na jakiś czas..soboty nie płacone w okresie martwym styczeń,luty.. szef przyjedzie na sklep i mówi, ze powinnysmy być wdzięczne za umowę. Stare pracownice odchodzą, nowe przychodzą na kilka dni.. towar robiony przed praca, inwentura przy otwartym cały dzień sklepie i oczywiście trzeba zostać po pracy,szkolenia o 6 rano,żeby dziewczyny nauczyły się sprzedaży,a tak naprawdę przez 4h szef gada tylko o sobie..Kpina i jeszcze raz kpina..dziwie się,ze jeszcze nikt tej firmy nie zgłosił do inspekcji pracy.

G
@anonymous 01.10.2018 15:49

Prawda. Po prostu,prawda.

Jagoda 1

Elbląg ul. Hetmanska 3a. Złożyłam reklamacje zaznaczylam w niej ze prosze o wymiane na inne buty bądź zwrot gotowki a oni po 2 tygodniach odesłali mi " naprawione " buty haha!! nawet nie potrafili ich skleic dobrze. Nie zgodzilam sie na to a wredna pracownica w okularach z rudym łbem jest taka wyszczekana jak (usunięte przez administratora) w budzie. Scierwo nie nadaje sie do handlu bardzo nie mila nawet morde ma taka wredna nie polecam tego sklepu inne pracownice tez duzo szczekaja i również masakra jeśli chodzi o podejscie do klienta. Paniusie zasrane. Nie przyjelam tych butów bo to szajs znowu bym reklamowac musiala bo by sie po 3 dniach rozkleily. Zobaczymy co dalej.

Pola
@Jagoda 1 31.08.2018 14:55

Nie łudz się zostanie odrzucona

G
@Jagoda 1 31.08.2018 14:55

Wredne,ścierwo,rudy łeb,szczekają-to dopiero wystawiła Pani świadectwo-sobie...dobrze,że nie wszyscy reprezentują taki poziom-przekracza Pani granice.Bardzo słaby komentarz,żenujacy.

Ona
@Jagoda 1 31.08.2018 14:55

Czytając Pani opinię widać jaki poziom Pani reprezentuje sobą. Podejrzewam, że ekpedientki musiały się zniżyć do Pani poziomu i zamiast kulturalnie rozmawiać po prostu SZCZEKAŁY.

Jagoda1
@Ona 02.09.2018 22:03

Szczekaly i szczekaja dalej ..... Hahha smieszne. Poprostu prawda w oczy kole

Jagoda1
@G 01.09.2018 22:30

Strona publiczna kazdy ma prawo wyrazic swoje zdanie a tak sie sklada ze nazywam rzeczy po imieniu. Sprzedajecie szajs i łaskę robicie wielka klienta wiec pocisk calkowicie uzasadniony .

Jagoda1
@Pola 31.08.2018 22:46

Po 4 dniach otrzymalam ponownie wiadomosc o odbierze "naprawionych"butów. Ostatnio nie potrafili ich dobrze skleic a tym razem widac w kilku miejscach klej . Mysle ze nieudolne paniusie pod kierownictwem odgornym same skleily tam gdzie "fachowcy" nie potrafili tego rzetelnie zrobic i dlatego wyszlo jak wyszlo... Tylko pytam po co? Skleic buty na kropelke to ja potrafię i nie potrzebuje na to ponad dwuch tygodni.... Ponadto Ruda powiedziała ze jak butów przez 3 miesiace nie odbiore to pojda do utylizacji bo ich zdaniem buty nadaja sie do chodzenia tylko ze widac po tym szajsie ze za chwile znowu bedzie to samo. Zostałam rowniez zpewniona o tym iz jesli teraz odbiore obuwie i ponownie sie rozkleja mam prawo przyjsc i złożyć drugą reklamacje przy ktorej w gre wchodzi juz wymiana na inny towar lub zwrot gotowki. Zobaczymy co Rudzielec powie jak kolejny raz przyniose to badziewie. Podkreslam ze ja tak tego nie zostawie. Nie wazne ze te buty kosztowaly 50 zl wazne jest to jak zostałam potraktowana. Na dniach ide do radcy prawnego dowiem sie jakie nam prawo i czego moge rzadac od ww sklepu obuwniczego.... Nie mozna odpuszczac takim ludzia bo ciagle beda znajdowac takich klientow jak ja i robic z nich glupkow. Pozdrawiam :)

G
@Jagoda1 05.09.2018 14:09

To nie jest nazywanie rzeczy po imieniu,to jest obrażanie ludzi.Czy wie Pani,co oznacza ścierwo????W jakim kontekscie pisze się"morda"???Nie dyskryminuje się ludzi ze względu na kolor włosów. A dodatkowo,oprocz obrażliwych słów,robi Pani błędy-wszelkiego rodzaju-radzę się tak nie popisywać.... Zasadności reklamacji nie podważam,każdy ma do niej prawo,ale w pierwszej kolejności,jest naprawa.Póżnie zwrot lub wymiana-to wg prawa.I takie zasady obowiązują sklepy stacjonarne.Chciała Pani krzykiem wymusić łamanie prawa przez sprzedawczynię??nieładnie:):):)

Ona
@Jagoda1 05.09.2018 15:28

Radca prawny powie Ci to samo co "RUDA" jakie są procedury, co jest w pierwszej kolejności. Strasznie dużo w Tobie złych emocji- proponuję jakąś jogę. Za dużo szczekania naprawdę.

G.
@Ona 06.09.2018 10:07

Drogie Panie. Nie jestem ruda,nie mam krzywego ryja,nie jestem naburmuszona,pochodzę z innych stron Polski i nie pracuję w firmie Mevis. W handlu pracuję od 25 lat,znam się na swojej pracy,obowiązkach i przepisach z nią związanych.Nie toleruję chamstwa i poniżania sprzedawców przez klientów.Kultura osobista,jak i przepisy prawne,wymagają na nas,równego traktowania wszystkich ludzi.Chcesz byc miło obsłużony-badz miły.Ublizanie pracownikowi za to,ze stosuje narzucone mu przepisy,jest niepoważne.Stąd moje komentarze. Kończę temat,nie będę wchodzić w polemiki na poziomie gimnazjum.Szkoda mojego czasu. Nie pozdrawiam.

Jagoda1
@Ona 06.09.2018 10:07

Jogę to ty sobie poćwiczyć mozesz ale tylko na kolanach...

Pracownica

Nie wiem gdzie Pani pracują, w jakim handlu bo z takim podejściem do drugiego człowieka to raczej żadna normalna praca to nie jest. Świat naprawdę spada na psy, zero kultury, obrażanie, słownictwo.. Bardzo smutne życie Pani musi mieć..

anonim

(usunięte przez administratora)

Pola

Firma ciągle prowadzi rekrutację zwłaszcza na Dolnośląsku.

Pracownica

Tak się składa że pracuje w tej firmie już jakiś czas i niestety nie mogę powiedzieć nic złego. Reklamację, owszem rozpatrujemy my, w razie jakichkolwiek wątpliwości odsylamy do rzecznika, czy on jest naprawdę czy nie nie wnikam, ale odrzucone reklamację mogłabym policzyć na palcach jednej ręki. Dziewczyny nie oszukujmy się, szef nigdy nie będzie popierał wymian bądź zwrotów gotówki bo to są jego pieniądze, ale nikt oprocz ciągłego tłumaczenia nademna nie stoi i to czy uznam, wymienię obuwie to jest tylko i wyłącznie moja decyzja. A skoro nawet uszkodzony but wyślemy do reklamacji to co zmieni fakt że naprawi go szewc w Świeciu czy w Toruniu ??? Co do obowiązków, to owszem trochę dokumentów jest, ale nie wydaje mi się abym pełniła funkcje ksiegowej. Premie są, za soboty są dni wolne, bądź są one zapłacone. Milionów nie zarabiam ale ludzie to jest sklep obuwniczy.. dlatego nie rozumiem czy mamy różnych szefów, czy poprostu to jest już przesadzone i świadczy o wygorowanych ambicjach, bo skoro takie ktoś ma to nie rozumiem po co starał się o pracę w tej firmie a nie np w urzędzie skarbowym :)

Lysy
@Pracownica 06.02.2018 22:02

Widzę ,że nie pracowałaś nigdy w normalnej firmie.Właśnie przez takich ludzi jest tam do bani.Pracuj tak dalej:):):)powodzenia.

Była pracownica
@Pracownica 06.02.2018 22:02

Papierów jest MASA!!!! Rozliczenia wszystkiego!!! Na koniec roku Ciebie jeszcze rozliczają czy nie za dużo wymian w reklamacji czy nie za dużo zwrotów gotówki dałaś !!! Nawet z długopisów zeszytów Cię rozlicza A najlepsze jest to że z papieru toaletowego czy płynu do wc Cię rozlicza (usunięte przez administratora).. najważniejszy jest klient...Ale między czasie masz wypakowac towar zmienić ułożenie butów zapakować i opisać w kartony obuwie sezonowe najlepiej się rozstroic. I wolne dostaniesz ale zima lub wakacje jak ruchu nie ma a soboty chodzisz ale ci płacą za to noe dostaniesz w zamian wolnego. I wieczne narzekanie ze za mały utarg i Ruch.

Pracownica
@Lysy 13.05.2018 20:33

Zamierzam. Bo gdybym nie chciała to bym nie pracowała. Tylko że ja jestem nauczona pracy, dlatego dla mnie nie ma tu nic nadzwyczajnego. A dla Twojej wiadomości to moja 4 praca, do nastolatek nie należę także mam do czego porównywać :))

Pracownica
@Była pracownica 17.05.2018 12:18

Owszem są zestawienia materiałów, środków czystości, reklamacji i ubytków. Są raz do roku, jesteśmy informowanie a nie rozliczane. Ludzie to że ktoś zadzwoni i powie że wydaliscie za dużo na środki czystości to nie znaczy że macie tylek podcierac gazeta. Ciekawa jestem jak Wy byście się spisali jakbyście mieli zarządzać setkami pracowników.. Nie powiem czasem jest napięta atmosfera, bo ruch mały, bo towar nie schodzi ale ja idę do pracy, robię co do mnie należy a reszta się nie przejmuje. I raczej jestem dobrym pracownikiem, nie nadgorliwym i to że mam nie zawsze super porządek na sklepie i np kierownik zwróci mi uwagę to nie wylewam swoich zalow na forum, poprostu biorę tylek, układam a potem mogę sobie spijac kawę o ile oczywiście będzie na to czas..

Amanda
@Pracownica 31.05.2018 08:19

Wiadomo, że tyłka gazetą podcierać nie będe, ale sam fakt rozliczania czy informowania ile tego zużylam jest żenujący

anonymous

CZEKAM NA KOMENT CWANARY?

Anna

Firma jaki firma no ok ale kieowniczk regionalna to masakra. P.O. to powinna zacząć od sprzątania zaplecza a nie zarządzania ludzmi. Widocznie nie jest taka dobra skoro nikt we Wrocławiu nie chce jej i pracę dostała dopiero w Mevis. POZNALI SIĘ JAKI Ż NIEK FACHOWIEC HE HE

Pola
@Anna 22.08.2018 00:05

Święta prawda najpierw od zaplecza powinna zacząć robotę ,czym dalej od ludzi tym lepiej

Hanna

@Anna, postaraj się proszę unikać w swoich opiniach obrażania osób trzecich. Takie opinie nie wnoszą wiele informacji do wątku. Na forum GoWork.pl liczą się merytoryczne informacje na temat warunków pracy, zatrudnienia czy atmosfery w firmie. Jeśli chciałabyś podzielić się z nami powyższymi aspektami zatrudnienia, czekamy na Twoją odpowiedź.

G
@Hanna 22.08.2018 12:19

Pani Anna,wyraziła swoją opinię Nie wszystkie opinie musza byc pochlebne.Brak obrazliwych epitetów.

Hanna

@Zawiedziona, czy możesz powiedzieć coś więcej na ten temat? Może warto wypowiedzieć się osobiście na temat pracy w tym miejscu? @Kasia, wspomniałaś swojej opinii o mobbingu. Jest to niewątpliwie zarzut bardzo poważny a jednocześnie najczęściej nadużywany względem pracodawcy. Czy aby na pewno chodziło Ci dokładnie o to słowo? Dla uściślenia podaje definicję: Mobbing oznacza działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika, wywołujące u niego zaniżoną ocenę przydatności zawodowej, powodujące lub mające na celu poniżenie lub ośmieszenie pracownika, izolowanie go lub wyeliminowanie z zespołu współpracowników.  @Nadalpracownica, @Lilka1, skąd wniosek, że jestem pracownikiem firmy i przekazuje komukolwiek informację? Forum jest publiczne i każdy ma dostęp do zamieszczanych tutaj treści. Gdybym pracowała w MEVISie, nie musiałabym przecież pytać o informacje dotyczące pracy w tym miejscu. Jestem jedynie moderatorem bieżącego wątku na forum GoWork.pl i moim zadaniem jest dyskutowanie z użytkownikami na temat warunków pracy, atmosfery czy benefitów w firmie.

Hanna

@Czarna, dziękuję za odpowiedź i wyjaśnienie kwestii wynagrodzenia za pracę w firmie MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR. Jak ocenisz możliwości rozwoju zawodowego na stanowisku jakie zajmujesz? Czy pracodawca oferuje okresowe szkolenia dla swoich pracowników celem podniesienia kwalifikacji? Jak wygląda ta kwestia?

Informatorka
@Hanna 09.06.2018 15:49

szkolenia? brak! od czasu do czasu przyjezdza szef i sam opowiada historie które nazywa szkoleniem a niestety to nic nie uczy. szkoda na to pieniedzy... kierownicy wymagaja zeby obsluga byla na najwyzszym poziomie za najniższą krajowa, najlepiej zeby jeszcze buciki na nogi zakładac!

Karma
@Informatorka 03.07.2018 22:13

Pracowalam w twj firmie jakis czas i nie bylo źle ...ale wszysko do czasu az pojawla się ona - p. O.. I razem z szefem zaczęli odstawiac takie cyrki ze klienci przecierali oczy z wrazenia :)

Pola
@Karma 16.07.2018 20:15

Właśnie wszystko przez Mądra (usunięte przez administratora).,dziewczyny nie mogą znieść jej pomysłów a klienci przebierają oczy że zdumienia.Jednym słowem nieodpowiedni człowiek na nieodpowiednim stanowisku.

Lilka
@Pola 17.07.2018 12:57

Pani O czy to mowa o tej Pani blondynce przy kości...

Nadalpracownica
@Lilka 17.07.2018 17:42

A masz jakąś inną??

Lilka 1
@Nadalpracownica 17.07.2018 21:03

Nie dlatego pytam bo z nią miałam tylko chwile styczność

Pola
@Lilka 17.07.2018 17:42

Tak o tej

Nadalpracownica
@Pola 18.07.2018 10:46

A mnie zastanawia kim jest na forum Pani Hanna?? Tak dokładnie wyciąga każda informacje.. pyta o szczegóły itp Czyżby nie osoba z firmy? A co do ogólnej oceny.. wydaje mi się,że niedługo większość sklepów pozamykaja,ponieważ już nikt nie chce tam pracować i ta wspomniana Pani O sama stoi za kasą,bo laski rezygnują z dnia na dzień.. jeżeli nadal chcecie tak zarządzać to zycze powodzenia!!

Lilka1
@Nadalpracownica 20.07.2018 07:49

Też mi się wydaje że to ktoś z firmy zawsze zadaje tylko pytania jakby zbierała informacje.

Były pracownik
@Lilka1 20.07.2018 12:42

Może być ktoś z firmy. Najważniejsze, żeby wyciągnęli wnioski z tych wpisów, bo widzę, że jest coraz gorzej. Większość wpisów to bolesna rzeczywistość. Patrząc po ogłoszeniach jest bardzo duża rotacja, pracownice niestety odchodzą.

Nadalpracownica
@Były pracownik 22.07.2018 19:51

To nic nie da.. Bo Oni twierdzą, ze dziewczyny odchodzą,bo są słabe,że nie dawaja rady..nie widzą w tym swojej winy...rotacja jest i to dużo,wiem co mówię,bo u mnie na sklepie co chwilę są nowe dziewczyny..

Lilka1
@Nadalpracownica 22.07.2018 21:07

Bo mają wymagania absurdalne niekiedy. Dlatego dziewczyny odchodzą a nie że są słabe .

Karma
@Lilka1 22.07.2018 22:08

Dziewczyny odchodzą bo akurat tak się sklada ze to firmy biją się o pracownika . Tyle że do szfostwa Mevis chyba nie dotarly jeszcze wiesci na temat sytaucji na rynku pracy , nadal zachowuja sie jakby robili wielka łaskę ze dają komus pracę.(usunięte przez administratora). Radzę wiac stamtad czym predzej :)

Karma

No nie do konca bo niby skąd masz wiedziec jak nik Cię o tym nie informuje, w kazdej innej normalnej firmie nadgodziny są normalnie legalnie . to jest raczej normalne .

Aga
@Karma 23.07.2018 15:27

Miejmy nadzieję że kiedyś dotrze do szefa że zatrudnił nieodpowiednia osobę i przez nią traci pracowników. Tak zgadzam się to podchodzi pod mobing. Szkoda szefa :-(

Zawiedziona
@Aga 23.07.2018 23:02

A mi nie jest szkoda ludzi, którzy mają oczy zasłonięte banknotami. Żałuję że miałam doczynienia z tą firmą

Kasia
@Zawiedziona 24.07.2018 12:42

A powiesz dlaczego?

Zawiedziona
@Kasia 24.07.2018 20:19

Dziewczyny powyżej opisaly dokladnie wszystko, to co mogłabym ja dodać. Jednym słowem porażka.

Hanna

@Pola, czy jesteś obecnie pracownikiem firmy? Możesz powiedziec nam coś na temat warunków pracy w tym miejscu? Czy dla pracowników MEVIS dostępne są benefity pozapłacowe? @Lilka 1, czy możesz powiedzieć nam coś na temat atmosfery panującej w firmie? Jak oceniasz ten aspekt w relacjach pracownik-pracownik a jak na poziomie pracownik-pracodawca?

Hanna

@Edzia, co dokładnie masz na myśli? Czy, jeśli dobrze rozumiem, czułaś się nieusatysfakcjonowana wynagrodzeniem i pracą w firmie, próbowałaś zgłaszać swoje uwagi kierownictwu? A może zdecydowałaś się na podjęcie rozmowy z szefostwem? Czy takie rozmowy przyniosły skutki w postaci poprawy sytuacji?

Pola
@Hanna 13.07.2018 09:46

Szef i kierownictwo wiedzą wszystko najlepiej i nie widzą problemu w tym że sprzedawca ma tyle na głowie i robi na 4 etaty. Taka jest specyfikacja tej firmy.

Hanna

@Informatorka, czy próbowałeś kierować swoje uwagi do osób odpowiedzialnych za organizacje szkoleń? Czy takie szkolenia były obowiązkowe? Jak rozumiem, chciałaś także zaznaczyć, że według Ciebie, ilość obowiązków nie jest proporcjonalna do otrzymywanego wynagrodzenia?

Informatorka
@Hanna 04.07.2018 09:02

Kierownictwo nie ma nic do gadania a szef i tak wie wszystko lepiej. Dokladnie, obowiazki ktore maja dziewczyny na sklepie sa nieadekwatne do zarobkow.

Hanna

@Była pracownica, dziękuję za wypowiedź, czy możesz napisać jak oceniasz kwestię atmosfery w firmie MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR? Jak oceniasz kwestię możliwości awansu u tego pracodawcy? @JUŻ BYŁA, możesz napisać coś więcej na temat pracy w firmie MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR? Z tego co napisałaś posiadasz spory staż pracy w tej firmie, więc Twoje informacje będą bardzo pomocne dla osób, które dopiero zastanawiają się nad podjęciem pracy u tego pracodawcy. @Lepsza strona, możesz w sposób bardziej dokładny wskazać jakie dodatkowe zadania należy wykonywać w firmie MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR? Czy zakres obowiązków wymaganych przez pracodawcę różni się od tego przedstawionego na początku zatrudnienia? Uzasadnij swoją wypowiedź.

G.
@Hanna 22.05.2018 13:15

Atmosfera jest żadna,bo tak naprawdę pracuje się samemu ,gdy jest jedna osoba zatrudniona w sklepie-wtedy masz płacone za nadgodziny-jako premię plus za soboty.Nie mają Ci,jak oddać wolnego,bo jesteś sama.Gdy są dwie lub więcej osoby,za nadgodziny i soboty-odbiera się wolne. Kierowniczka lub kierownik,pojawia się średnio raz w miesiącu,albo i nie.Chyba,że coś się dzieje. Wszystkie sprawy załatwia się na bieżąco przez tel lub smsa. Możliwość awansu znikoma. Oprócz sprzedaży butów,robisz wszystko tak,jakby był to Twój sklep.Sprzątasz,robisz opłaty ,przelewy,wypłacasz sobie pensję,reklamacje,zamawianie towaru,odsyłanie sezonówki,wysyłanie poczty,przygotowywanie papierow dla księgowej-i co tam jeszcze potrzeba-dosłownie wszystko. Kierowniczka robi Ci co jakiś czas kontrol i nasyła tajemniczego klienta. Ja juz tam nie pracuję-koleżanka która była po mnie dostawała 1680 zł pensji. Mogę jeszcze coś podpowiedzieć,tylko proszę konkretnie pytać,nie lubię lania wody.

Lepsza strona
@Hanna 22.05.2018 13:15

Np. Oszukiwanie klientow ( procedura reklamacyjna to jakas kpina ), wszelkie naprawy najlepiej samemu lub po znajomosci ( byle po kosztach) , magazynier , ksiegowa, sprzątaczka, goniec , no i sprzedawca ( dobrze ze nie doradca klienta bo musieliby więcej placic) i trzeba pamiętać ze dla szefostwa pracownicy to kiepscy "podawacze" . paranoja za 1550 zl . bo soboty to premio-nadgodziny i trzeba byc wdzięcznym że mamy zaszczyt otrzymac tyle ile gwarantuje nam kodeks pracy ...

Edzia
@Lepsza strona 23.05.2018 22:42

Zgadzam się kpina i żenada za 1550 dawać się tak ponizac

Edzia

Pracowałam w tej firmie i nie mogę powiedzieć nic pozytywnego,może oprócz tego że pensja jest na czas (W tych czasach to raczej norma). Za najniższą krajową robisz za księgowa,sprzątaczke,I dział reklamacji.A i musisz przeprowadzać szkolenia nowo zatrudnionym pracownikom typu nauka kasy fiskalnej ,księgowość itp.oczywiscie ani dziękuję że strony Pani O.. ani premii .Na wolne nie pójdziesz no chyba że nasz kogoś na zlecenie.A słowo prywatność nie istnieje bo i tak musisz się tłumaczyć po co ci to wolne. Ogólnie nie polecam

Zostaw opinię o MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR - Bydgoszcz

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Zachęcamy do podzielenia się swoimi pozytywnymi wrażeniami na temat pracodawcy.
Każda rekomendacja jest motywacją i wyróżnieniem dla firmy. Pamiętaj, że Twoja opinia ma znaczenie.

Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR