MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR

Bydgoszcz

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 105 ocen.

Opinie o MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR

Hanna
użytkownik zarejestrowany

Dziewczyny tak jak pisałam powyżej @luzia, @anna, takie dyskusję o jednej osobie nic nie dają, bo jak widać każdy to odbiera inaczej. Możecie podzielić się warunkami pracy jakie oferował MEVIS? Umowa, godziny, premie, wynagrodzenie? To rzeczy bardziej istotne.

Pracownicccca
@Hanna 2 tygodnie temu
Dziewczyny tak jak pisałam powyżej @luzia, @anna, takie dyskusję o jednej osobie nic nie dają, bo jak widać każdy to odbiera in...

Umowa o pracę po 8 godzin . Soboty nieobowiązkowe ( a co do czego musisz przyjść !!!) Premia? Hmm trudno powiedzieć czy to jest premia czy zapłata za nadgodziny. Nie jest to wyszczególnione , dlatego trudne do rozszyfrowania. Od kierownika trudno się dowiedzieć . Urlop można wziąć tylko wtedy kiedy im to na rękę . Od grudnia do marca nie ma premii ani płatnych sobót ( jest to tzw. Przestój , dlatego szukają oszczędności w pracownikach) , na ten czas soboty każą wybierać w tygodniu . Ogólnie praca w porządku , tylko kierownictwo nie wiadomo czego wymaga od pracowników. Jeśli coś się nie podoba na sklepie to zabierają premie.. niestety , ale pracowników się w tej firmie nie docenia ????

Klient

Ja również kupuje buty na Ul. Leszczyńskich. Nigdy nie spotkałam się z brakiem szacunku. Panie są zawsze mile i uśmiechnięte. Potrafią doradzić co nie zdarza się w innych sklepach. Nie wiem jak byłoby w przypadku reklamacji bo nigdy nie składałam. To mój ulubiony sklep, mega wybór butów, będę tam na pewno wracać.

Hanna
użytkownik zarejestrowany

@Luiza, dość trudno wyrobić sobie opinię na temat MEVIS S.C. oceniając ją przez pryzmat jednej kierowniczki. Rozumiem, że pracując z innymi osobami często nam coś nie odpowiada ale na forum warto podawać ogóle informacje na temat warunków pracy, tak jak robili to wcześniej inni. Opinie na temat poszczególnych jednostek, nie powinny przesądzać o całości.

Luiza

Blond kierowniczka po trupach do celu... coz życzę powodzenia przyszłym i tymczasowym pracownikom

Oburzona

A z chorobowym jak jest ? Także wmawiają, że musisz znaleźć zastępstwo , bo inaczej musisz przyjść do pracy ?

A.
@Oburzona 13.09.2017, 23:24
A z chorobowym jak jest ? Także wmawiają, że musisz znaleźć zastępstwo , bo inaczej musisz przyjść do pracy ?...

Zawsze maja problem ze wszystkim , także z chorobowym na pewno tez

Luiza
@A. 17.09.2017, 14:03
Zawsze maja problem ze wszystkim , także z chorobowym na pewno tez

Takie jest zycie ... uwazaj

Luiza

Zycie przezylam w tej firmie parę lat.... szefostwo bylo mile ale w miare czasu..... no coz ludzie sie zmieniaja no i pewna blond kierowniczka ktora mysli ze jest Bog wie kim no ale coz. Niech pamieta ze doceniany pracownik to skarb a nie doszukiwanie sie niewiadomo czego...

Natka
@Luiza 10.09.2017, 23:33
Zycie przezylam w tej firmie parę lat.... szefostwo bylo mile ale w miare czasu..... no coz ludzie sie zmieniaja no i pewna blo...

To prawda,że ludzie się zmieniają...I przestają się szanować...to smutne

Pracownica
@Luiza 10.09.2017, 23:33
Zycie przezylam w tej firmie parę lat.... szefostwo bylo mile ale w miare czasu..... no coz ludzie sie zmieniaja no i pewna blo...

I tutaj masz racje .. Pani kierownik jest miła tylko szkoda ze nie traktuje wszystkich równo.

Oburzona

Witam . Chciałabym się dowiedzieć jak jest w tej firmie z urlopami? ? Czy można brać tylko wtedy kiedy szefostwo na to pozwala? U

Pracownica
@Oburzona 10.09.2017, 21:43
Witam . Chciałabym się dowiedzieć jak jest w tej firmie z urlopami? ? Czy można brać tylko wtedy kiedy szefostwo na to pozwala?...

Tak , tylko można brać urlop wtedy kiedy Kierownik zadecyduje.. a nie zawsze jest na to zgoda niestety

Hanna
użytkownik zarejestrowany

Rozumiem @byłapracownica, wiadomo, że w każdej firmie są ustalone zasady i trzeba ich przestrzegać ale warto pamiętać też o tym, żeby były to zasady do zaakceptowania przez pracowników. Ale bardzo dziękuję za odpowiedź, w razie ewentualnej rekrutacji, pracownicy będą mieli się do czego odnieść.

Hanna
użytkownik zarejestrowany

@byla pracownica czyli ty pozytywnie oceniasz prace i pracodawców? Każda opinia - w tym przede wszystkim opinie o konkretnych osobach - to spojrzenia subiektywne. To normalne zjawisko, że zdania są na ten temat podzielone. Co się stało, że przestałaś być pracownikiem MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR?

Była pracownica
@Hanna 29.08.2017, 07:11
@byla pracownica czyli ty pozytywnie oceniasz prace i pracodawców? Każda opinia - w tym przede wszystkim opinie o konkretnych o...

Mimo,że nie była to lekka praca miło ją wspominam. Kierowniczka, fakt była bardzo wymagającą,ale w tak dużej firmie muszą być określone zasady, których trzeba się trzymać.Zrezygnowałam z tej pracy, ponieważ dostałam lepszą propozycję za granicą. Zarobki nieporównywalne, ale przede wszystkim mam możliwość podszlifować j. angielski.

Hanna
użytkownik zarejestrowany

@Odp, mogłabyś napisać czy warunki pracy jakie opisujesz miałaś uregulowanie na umowie? Nadgodziny powinny być albo dodatkowo płatne albo być do odbioru, sytuacja w której pracodawca Ci za nie, nie płaci, nie mieści się w żadnych umowach prawnych. Pytanie tylko jaką umowę MEVIS zaproponował Tobie?

Sylwia

Nie wiem czy o ten sklep mi chodzi,ale czytając komentarze jednak chyba o ten.. mam na mysli sklep obuwniczy na Leszczynskich w Lesznie.. jestem stałą klientka sklepu ale od jakiegos czasu odechciewa mi sie tam chodzic..obsluga fatalna..woli rizmawiac o jedzeniu i chodzic po sklepie z telefonem niz podejsc i poszukac rozmiaru.. (jedna z Pan blondynka poproszna o pomoc, przyszla z miną : nie mam kur** czasu..) jezeli jest ktos na forum kto zna jakies namiary na wlascicieli albo zarzad to prosze o info..

Ania
@Sylwia 13.08.2017, 22:08
Nie wiem czy o ten sklep mi chodzi,ale czytając komentarze jednak chyba o ten.. mam na mysli sklep obuwniczy na Leszczynskich w...

Jeżeli nie wie Pani czy to ten sklep i ta dziewczyna to dlaczego Pani pisze zła opinie ? My z mężem robimy zawsze zakupy w tym sklepie na ul. Leszczynskich i zawsze jesteśmy miło obsłużeni przez wszystkie panie , również przez panią blondynkę ;) na pewno jest lepiej niż było kiedyś, kiedy były tamte panie.. Mieliśmy problem z reklamacja i także super została ona wyjaśniona nawet szybciej niż przewidzieliśmy , bo bardzo nam na tym zależało.. wiec nie wiem dlaczego wszystkie te opinie na temat reklamacji ze są odrzucone są tak negatywnie pisane.. A co do Pań super dziewczyny , żeby takie uśmiechnięte panie były wszędzie to byłoby super .

Hanna
użytkownik zarejestrowany

@Pracownica na forum kasowane są jedynie te komentarze, które nie są zgodne z jego regulaminem. Warto się z nim zapoznać, jest on dostępny z poziomu każdej strony w stopce - na forum także.

PRACOWNICA
@Hanna 07.08.2017, 21:49
@Pracownica na forum kasowane są jedynie te komentarze, które nie są zgodne z jego regulaminem. Warto się z nim zapoznać, jest...

Czytałam ale dziekuję za pomoc

PRACOWNICA

Dziwnym trafem mój komentarz został usunięty przez Administratora, w takim razie piszę go poraz kolejny. Powiem tak...czytając wszystkie wpisy od początku, widzę że pojawiają się osoby które bronią firmy i dobrze, ale.. Moim zdaniem są to osoby które: albo mają małe wymagania,albo pracują bo muszą i nie widzą innego wyjścia albo też są to osoby które po prostu są naiwne (nie mówiąc już brzydko GŁUPIE). Miałam do czynienia z tą firmą i po mimo, że nie zdradza się tajemnic firmy nie powiem nic co już tu nie było napisane. Moim zdaniem,jest to firma mało rzetelna i wprost oszukująca nie tylko pracowników ale i swoich ŻYWICIELI - konsumentów. Karygodnym jest myślenie,że skoro dają normalną umowę to należą im się oklaski! Otóż nie, umowa jest czymś co nam się należy,chociaż teraz nastały czasy które odchodzą od tego,co nie znaczy że przez to mamy skazywać się na byle jaką pracę tylko dlatego że oferują nam umowę. Państwo Tabor z tego co zaobserwowałam,mają albo mały wpływa na to co się dzieje w firmie albo po prostu mają to gdzieś.. Jest pełno luk i niedociągnięć! Na magazynie jest taki bałagan że aż odechciewa się pracować, wiecznie są jakieś pomyłki albo problemy. Nadgodziny w tym za inwentaryzację(liczmy ok. 6-8 godzin) nie są płacone,czyli jednym słowem CHARYTATYWNOŚĆ. PREMIE, jeśli tak je można nazwać..są tak okrojone że aż chce się śmiać.Dla mnie osobiście to jakiś datek nie premia. PRACOWNIK ma tyle obowiązków od sprzątaczki,przez księgową po pakowacza palet(paleta 2metry)+ intensywna obsługa, że zarobki które się u nich dostaje w małym stopniu odzwierciedlają ten trud i pracę którą każda z nas wnosi..woła to tylko o pomstę do nieba! Wieczne wymagania i pretensję ot cała polityka... Zimno na sklepach i ciągłe ględzenie że trzeba oszczędzać, a to na reklamówkach a to na wodzie..itp.WSTYD! Jakość butów jest różna, biorąc pod uwagę że jest to tani sklep z butami to faktycznie nie ma co za dużo od nich wymagać, ale to w jaki sposób przeprowadzana jest reklamacja to już PARADOKS.. Buty zanoszone do szewca, większość odrzucana z winy konsumenta..aż wstyd tam pracować.. Ciągłe tłumaczenie się klientom..niby z jakiej racji?Firma umywa ręce a ty pracowniku użeraj się z tym wszystkim i kłam w żywe oczy. URLOP przysługuje ale..znowu haczyk. Można go wykorzystać tylko w okresie od czerwca do 25 sierpnia,KPINA! Skoro mam umowę i należy mi się urlop, to jest tylko i wyłącznie moja sprawa kiedy go wykorzystam nie firmy! Do tego dochodzi fakt,że konkretne pracownice są faworyzowane. Na więcej im się pozwala, mniej kontroluje, dostają bonusy w postaci większej premii, czasami w postaci butów. Ktoś już wspomniał na tym forum, że dostaje obuwie co jakiś czas..a to heca! Ja ile tam pracowałam, nie dostałam ani jednej pary,czemu? Czyżby znowu faworyzowanie?, nie wiem i nie wnikam ale takie coś jak rabat dla pracownika powinien istnieć..jednak nic takiego nie ma i pewnie nie będzie miało miejsca. Jednym słowem,żałuję że miałam do czynienia z tą firmą ale na błędach człowiek się uczy. Proszę wybaczyć o tak obszerną wypowiedz ale musiałam skomentować to co się dzieje w firmie i dać ludziom do zrozumienia jak to wygląda z perspektywy osoby, która pracując oddaje całą siebie a w zamian dostaje ochłap i brak szacunku. Życzę wszystkim ludziom żeby potrafili walczyć o swoje i nie bali się pracodawców, w końcu tylko dzięki nam są na rynku bądz rozwijają swoją firmę! Pozdrawiam

Luiza
@PRACOWNICA 07.08.2017, 13:15
Dziwnym trafem mój komentarz został usunięty przez Administratora, w takim razie piszę go poraz kolejny. Powiem tak...czyt...

Masz rację w 1000% się z Tobą zgadzam. Cieszę się że mam to już za sobą ale człowiek uczy się na błędach!!!!!

Anna
@Luiza 3 tygodnie temu
Masz rację w 1000% się z Tobą zgadzam. Cieszę się że mam to już za sobą ale człowiek uczy się na błędach!!!!!...

Skoro tak źle się pracowało w tej firmie, to po co męczyłaś się parę lat jak pisałaś wcześniej??? Ja bardzo miło wspominam pracę w tej firmie i pozdrawiam BLOND KIEROWNICZKĘ. Odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu.

Anonimkaa

Jestem klientką sklepu we Wągrowcu już od paru lat. Często kupuje tam buty, obsługa bardzo miła, panie zawsze uśmiechnięte, potrafiące doradzić, nie wciskają za małych lub za dużych butów jak w innych sklepach.. Tylko proponują inne różne modele można wybierać, nie narzekają a mają naprawdę dużo klientów.. Są mile zawsze uśmiechnięte, a nie jak kobiety w innych sklepach we Wągrowcu wielkie Panie.. Takie pracownice to skarb!. Ciekawe ile biedne zarabiają.. Naprawdę świetna obsługa super sklep, szkoda że nie można płacić kartą.. Ale jako stałej klientce mi to nie przeszkadza :) pozdrawiam mile panie z Wągrowca!!

anonim

(usunięte przez administratora)

Odp
@Była pracownica 13.06.2017, 21:59
Pracowałam w tej firmie parę lat i pensja zawsze była na czas . Dodatkowo za każdą przepracowaną sobotę było zapłacone. Co mies...

Ani premi nie miałam przez dwa lata pracy w tej firmie .ani zapłaconego za soboty i nadgodziny wszystko było gratis plus niezadowolenie kierownika i masa obowiązków.czułam się jak niewolnica pracójąca na 1.5 etatu za najniższą krajową.za pół darmo bo za nadgodziny nie było płacone.a mam dzieci i ten darmowy czas chętnie bym im poświęciła.

Była pracownica
@Odp 19.08.2017, 01:42
Ani premi nie miałam przez dwa lata pracy w tej firmie .ani zapłaconego za soboty i nadgodziny wszystko było gratis plus niezad...

Wynagrodzenie w tej firmie uzależnione jest od paru czynników. Tak jak pisałam wcześniej pracowałam w tej firmie parę lat i miałam płacone za soboty i premie były prawie co miesiąc (100 zł. to minimum). Oczywiście nie ma nic za darmo, trzeba było wyrabiać plany sprzedażowe. Nasz wkład i zaangażowanie było pod tym względem nagradzane (również butami). Tak jak pisały byłe pracownice powyżej pracy jest naprawdę mnóstwo, było ciężko, wydawało mi się, że premia w wysokości 100 zł. czy 200zł. to i tak mało za taką charówę, a jak się okazuje inne pracownice za najniższą krajową muszą pracować. Podejrzewam,że tak się dzieje w mniejszych miejscowościach gdzie jest duże bezrobocie i nie można przebierać w ofertach. Jak pamiętam zawsze w tej firmie podkreślane było to,że mamy umowy, ale przepraszam bardzo co to za łaska??? Mimo paru minusów miło wspominam ten czas spędzony w tej firmie. Jedno mnie tylko zastanawia. Czy naprawdę szefostwo tak się zmieniło? Wspominam ich jako miłych i kulturalnych młodych ludzi, a tu takie rzeczy czytam.

Ona

Drogi Panie Tomaszu..nikt w butach nie siedzi i niech Pan sobie wyobrazi,ze Panie sprzedawczynie również nie!! Kto reklamuje buty,ktore sie rozeszly?? Pierwsze slysze..smiech na sali..na miejscu Pani sprzedawczyni odeslalabym Pana z kwitkiem i nawet bym tego nie przyjęła do reklamacji..pracuje troche lat w handlu od sprzedawcy po kierownika sklepu i widze różne akcje,ktore wyprawiają klienci.. naprawde polecam poczytac o prawach konsumenta,bo niektorzy klienci takie bajki wymyślają,ze szkoda gadac :-D Pozdrowionka dla Was biedne kobietki :-)

Klientka

Bartoszyce gdzie się podziała ta pani młoda szczupła? Bardzo miła sympatyczna świetnie doradzała i obsłygiwała. brakuje jej tam jak była to aż chciało się tam zajść.te nowe panie mają problem z obsługą i z odnalezieniem siebie i obuwia na sklepie.:-( czy wróci poprzednia pani ? Ktoś coś wie?

Odp
@Klientka 18.05.2017, 13:06
Bartoszyce gdzie się podziała ta pani młoda szczupła? Bardzo miła sympatyczna świetnie doradzała i obsłygiwała. brakuje jej tam...

Ta pani chyba nie wróci.odeszły chyba obie na raz i już nie pracują,co widać na sklepie do którego ciężko wejść a potem wyjść i ten nie ład .brakuje tam osoby z doświadczeniem

Odp
@Klientka 18.05.2017, 13:06
Bartoszyce gdzie się podziała ta pani młoda szczupła? Bardzo miła sympatyczna świetnie doradzała i obsłygiwała. brakuje jej tam...

Bartoszyce co 3 miesiące.nowa ekipa która nie umie obsłużyć klienta.co róż to gorsze panie.wiecznie Nadąsane ze skrzywioną minął ,na sklepie huragan jak się wejdzie to nie da się wyjść nie umieją panie ani obsłurzyć klienta ani znaleźć rozmiaru wiecznie zajęte są sobą.przed czasem zamykają sklep .brakuje osoby zaangażowanej i odpowiedzialnej dużo klientów już zrezygnowało z zakupów w tym sklepie z powodu obsługi i nie ładu.

klientka

Jesli ktoś przychodzi do pracy aby siedziec i za darmo brać pieniądze to niech idzie lepiej żebrać. Przyjmując do pracy dziewczyny dostają ogromny kredyt zaufania i zdarza się, że to wykorzystują po prostu kradnac. Jeśli byłe pracownice obsmarowywują pracodawcę to najprawdopodobniej zostały zwolnione za kradzieże. Niestety smutne to ale prawdziwe. W Bytomiu domyślam się że poprzedniczki kradły. Proste. Jestem klientką tego sklepu i aktualne Panie są bardzo miłe, poprzednich nie lubiłam, były aroganckie.

SpraWiedliWa
@klientka 13.05.2017, 22:11
Jesli ktoś przychodzi do pracy aby siedziec i za darmo brać pieniądze to niech idzie lepiej żebrać. Przyjmując do pracy dziew...

Pani z całym szacunkiem ma chyba nie równo pod sufitem!! Proszę pamiętać że prawda leży zawsze pośrodku a kij ma dwa końce. Nie wszystkie pracownice które tutaj zle piszą o firmie to złodziejki..Jak można wrzucać wszystkich do jednego wora??Zabufana Pani która nie ma zielonego pojęcia jak to jest pracować w tej PSEUDO firmie.! Co do wynagrodzenia to owszem były one na czas ale reszta wypisana przez dziewczyny wyżej jest 100% prawdą.I śmiać mi się chce jak chwalicie pod same niebiosa tych ludzi za to że pensja jest na czas a o nawale pracy i potrójnym etacie cisza..haha no tak najniższa krajowa jest to trzeba się cieszyć i padać im do stup!!!Kpina za taką pracę powinno się zarabiać przy najmniej 2000zł na rękę, tyle w temacie

Hanna
użytkownik zarejestrowany

Kto ostatnio był na rozmowie kwalifikacyjnej w MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR? Jak oceniacie jej przebieg?

Tomek24

Ostatnio robilem z żoną zakupy w sklepie obuwniczym na ulicy Leszczynskiej w Lesznie..panie ekspedientki byly bardzo sympatyczne i usmiechniete, potrafily doradzic,gdzie rzadko sie to zdarza w innych sklepach. Na pewno tam wrocimy. Polecam

izunia45

Piszę jako klientka sklepu w Elblągu miałam wątpliwą przyjemność robienia zakupów w tym sklepie, kupiłam tam dwie pary butów ( jedną dla siebie, drugą dla córki- miały być takie same ), po przyjściu do domu okazało się , że niestety jedna para jest inna. Na drugi dzień poszłam do sklepu, żeby je wymienić, niestety sprzedawczynie w ogóle nie chciały o tym słyszeć. Proponowały mi wymianę na kapcie , były niegrzeczne i aroganckie , na koniec "poczęstowały" mnie epitetem " uparła się stara baba " Ja zakupów tam już nigdy nie zrobię ( notabene zostałam z parą niepotrzebnych nikomu butów ) Praca tych sprzedawczyń polega chyba tylko na tym, żeby wcisnąć buty a potem nich wali się świat. Radzę omijać ten sklep wielkim łukiem.

Daria
@izunia45 23.03.2017, 19:53
Piszę jako klientka sklepu w Elblągu miałam wątpliwą przyjemność robienia zakupów w tym sklepie, kupiłam tam dwie pary butów (...

To pani była bardzo nieprzyjemna dla nas. Nie ma zwrotów, wiec zaproponowalysmy pani inne buty , ale pani krzyczała i nie chciała w ogóle o tym słyszeć. Zarzucala nam pani, że nic nie wiemy , że komunizm się skończył i jesteśmy bardzo biedne skoro nawet na " komputer " nas nie stać . Niestety , prawda jest taka , że jesteśmy tylko pracownicami . Staramy się pomóc każdemu klientowi . A co do regulaminu to mamy nadzieję , że się pani bardzo dobrze zapoznała i juz więcej nie będzie nam ublizac. Pozdrawiam

Kasia
@Daria 11.04.2017, 20:01
To pani była bardzo nieprzyjemna dla nas. Nie ma zwrotów, wiec zaproponowalysmy pani inne buty , ale pani krzyczała i nie chcia...

Czy ktoś po chorobowym 4 mieś.w tej firmie ma szansę wrócić na swoje stanowisko pracy?czy to nikłe szanse?chcę podjąć pracę w tej firmie jak się uda ale różnie w życiu bywa.

BARTOSZYCE

W BARTOSZYCACH W OGÓLE MASAKRA STARSZA PRACOWNICA DO KLIENTÓW NARZEKA NA MŁODSZĄ I OŚMIESZA JĄ DO KLIENTÓW.CIEKAWE CZY TA MŁODSZA CHOCIAŻ O TYM WIE? W SWOJE GNIAZDO SIĘ NIE ROBI !!!!

ROBERT
@KLIENTKA 02.03.2017, 13:40
JA OSOBIŚCIE WOLĘ TĄ MŁODĄ PANIĄ ŚWIETNIE DORADZA JEST MIŁA I ZAWSZE COŚ ROBI KIEDY NIE ZAJDĘ A TA P.STARSZA PIJE CZĘSTO KAWĘ Z...

FAKT W BARTACH PANI TA STARSZA ZACHOWUJE SIĘ JAK KIEROWNICZKA ZAWSZE SIĘ ŚMIEJE BEZ POWODU NIE DA SIĘ ROZEJRZEĆ I JUŻ PYTA CZY POMÓC I NIE SŁUCHA CO DO NIEJ SIĘ MÓWI TYLKO MÓWI O SOBIE I SIĘ CIESZY NIE WIEM Z CZEGO TROCHĘ TO DZIWNE..... .JA TEŻ NIE WCHODZĘ DO SKLEPU JAK TA EKSPEDIENTKA JEST WOLĘ TĄ DRUGĄ PANIĄ MŁODSZĄ .

zakupowiczka
@klient 17.02.2017, 10:47
ja nie mógł bym pracować z taką osobą co za plecami obgaduje to mobing!!!! takie rzeczy są nie dopuszczalne starsza pani dowart...

Nie wyobrażam sobie pracy z kimś kto jest nie lojalny i wyraża się nie odpowiednio o swojej koleżance do obcych ludzi,w takim razie znając życie o każdym do każdego pewnie źle mówi tylko nie o sobie.A KTO SAM SIEBIE CHWALI WIADOMO JAKI BYĆ MOŻE czyż nie tak?

darek

Zakupiliśmy dla 6-cio letniej córki buty w sklepie firmy MEVIS za 79 zł. Uważam, że buty w tej cenie dla dziecka 6-cio letniego nie są tanie. Buty mają ozdobny suwaczek, który się rozszedł po 2,5 miesiąca użytkowania. Pan rzeczoznawca Zdzisław Perzyński stwierdził iż córka uszkodziła je "eksploatacyjnie wysuwając obuwie "but o but" - normalnie jakiś jasnowidz. Jeżeli ktoś dostał podobną opinię od tego rzeczoznawcy proszę o opinię na tym forum

jojo
@darek 08.02.2017, 21:04
Zakupiliśmy dla 6-cio letniej córki buty w sklepie firmy MEVIS za 79 zł. Uważam, że buty w tej cenie dla dziecka 6-cio letniego...

Ja kupiłam botki za 70 zł w grudniu, w styczniu zaniosłam do reklamacji w obu rozkleiły się podeszwy na piętach. Reklamacja negatywnie nie wiem czemu jutro idę po buty. Pewnie też Pan d#poznawca napisze nie umiesz babo chodzić lub coś w tym tonie. Mam buty tańsze na zimę, jesień i lato nie od nich i wytrzymały wiele lat wiele z nich mam do dziś i są ok więc cena nie ma tu nic do rzeczy. Buble sprzedają i tyle wziąć kasę i ręce umyć jak coś się popsuje. Jak nie uznają nikomu reklamacji to po co można reklamować, zwrotów też nie przyjmują, niech powieszą info w sklepie kupujesz na własne ryzyko jak po m-cu Ci podeszwa odpadnie to zapraszamy po zakup nowych butów reklamacji nie przyjmujemy. Pracowników też często szukają także śmiało można rzecz firma krzak pełną gębą! Napisane już pismo do UOKiK nie popuszczę im, jak będzie trzeba nagłośnie sprawę w mediach. Od tej decyzji zamierzam się odwołać. Nie chcą oddać kasy tak jak było zaznaczone ok niech dadzą nowe buty w tej cenie bo te były ostatnią parą. Wiele razy różne rzeczy reklamowałam nigdy nie odrzucili naprawiali, oddawali kasę lub dawali nowy towar. Jak reklamowałam sony odtwarzacz mp4 za 700zł to co 2tyg nosiłam do naprawy i tak ich obsmarowałam w necie, że dali mi nowy za 1200zł ale też bubel mc i też do naprawy także z sony więcej nic nie kupie!

Sławek

Witam. Kupiłem zimowe buty dla córki, niestety buty rozpadły się po miesiącu. Firma nie uznaje reklamacji wykręcajac się "złym użytkowaniem", to co miały stać na szafce bo był śnieg czy deszcz? Piszę tą opinię ku przestrodze firma sprzedaje buty tanie ładne i tandetne. Pozdrawiam.

stokrotka50@vp.pl

Ja kupiłem buty i po dwóch dniach odlepiły się spody . Od dałem do reklamacji i wróciły w jeszcze gorszym stanie co prawda spody podklejone ale skóra uszkodzona a i resztki kleju bardzo widoczne :) Oczywiście butów nie odebrałem i ponowna reklamacja czyli dwa tygodnie czekania :) Dla mnie to skandal :) Pani ekspedientka wielce obrażona bo musiała pisać reklamację :) Pytam co się dzieje z tą firmą ?? Do tej pory było wszystko fajnie ale ostatnio traktuje się klienta jako zło konieczne :) Sklep o którym piszę jest w Lesznie na ul Leszczyńskiej :)

Danka

Własnie co z tą firmą nie tak? Bo po komentarzach widze że jest coś nie tak..

basia

Co z tą firmą? Na bytomiu otwarli sklep w czerwcu i wisiala kartka kogos przyjeli ale ku mojemu zaskoczeniu w lipco wisi to samo ogloszenie . Teraz juz jest pazdziernik i dalej wisi nowe ogloszenie znowu przyjecia. Serio jest az tak zle?? Chce tam aplikowac .serio szefostwo stosuje mobing? Dziwne ze juz poraz kolejny wisi ogloszenie chyba pracodawcą jest cos nie tak albl jest idiotą

bla bla
@basia 09.10.2016, 22:41
Co z tą firmą? Na bytomiu otwarli sklep w czerwcu i wisiala kartka kogos przyjeli ale ku mojemu zaskoczeniu w lipco wisi to s...

W Bytomiu wymienili cały skład pracowników i to nie dla tego że z pracodawcą jest coś nie tak, ale dla tego że pracownice były nie uczciwe i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] y się w pracy.

klient
@bla bla 17.02.2017, 20:50
W Bytomiu wymienili cały skład pracowników i to nie dla tego że z pracodawcą jest coś nie tak, ale dla tego że pracownice były...

Jeśli pracownice się obijały i były nie uczciwe jak pani sądzi to jak najbardziej trzeba to zmienić.ale nie jest fer jeśli pracują dwie panie obie się starają i ta z dłuższym starzem robi sobie żarty i pośmiewisko z drugiej.a jak są obie to jest super.a pozatym do ludzi obcych nie powinno się plotkować tylko wszelkie nieporozumienia wyjaśniać we własnym gronie.

Zawidziony

Nie polecam kupować butów ze sklepów tej firmy. Sprzedają same buble nadające się tylko dla nieboszczyków w trumnie. Kupiłem u nich buty które po krótkim okresie używania popękały, składałem reklamacje ale mi nie uznali odpisując że buty zostały poprzecinane i nie były należycie konserwowane co jest bzdurą. Odwołałem się poprzez Dział ochrony konsumentów urzędu miejskiego i polecono mi złożyć następną reklamację ale i ona nie została uwzględniona tylko zamiast poprzecinania napisali popękanie spowodowane niewłaściwą konserwacją obuwia i przemoczeniem co też nie jest prawdą ponieważ buty byly codziennie konserwowane ze względu na to że używałem ich w pracy i byłoby niemozliwe bym w pracy chodził w brudnych butach jak też nie zostały przemoczone ponieważ nie pracuję na polu tylko w biurowcu a tam deszcz nie pada by mógł zamoczyć buty ale pomijając to to buty chyba powinny być na każdą pogodę nawet i tą deszczową bo nie wyobrażam sobie bym mógł zadzwonić do pracy i powiedzieć że nie przyjdę ponieważ pada deszcz i mogą zamoczyć mi się buty.Reasumując to te buty mogą być dobre tylko dla nieboszczyków w trumnie.

Sylwia

Cześć kupiłam kozaczki w tamtym roku przechodziłam całą zimę i myślę że tą też przechodzę są świetne i nie ma co narzekać bo ceny są niskie a jak chcecie aby się nie rozwalały to kupujcie lepszej marki obuwie. Obuwie kupione w Mevis Bolesławiec ul Zgorzelecka 4 ;-)

klientka

kupiłam klapki letnie pod koniec sezonu 2015 w Toruniu przy ul. Królowej Jadwigi za 40 zł, miałam może dwa razy na nogach, zimą leżały, w 2016 roku ubrałam kilka razy i obie podeszwy pękły na połowę, złożyłam reklamację w czerwcu 2016, oczywiście została odrzucona . właściciele liczą że nikt nie trzyma paragonów, sprzedają buble, jednorazówki. Mam nadzieję że za oszustwa ludzi kiedyś zapłacą

Gość

Dziwne, że w necie nie ma namiarów na kontakt np. telefonu. Ponadto prawie każda parę reklamuję,ale uznają.Fakt, że to sklep bardzo tanich butów, no ale się uszkadzają. Obsługa grzeczna, uczynna.

Ola

A wiadomo kiedy beda szukac? Bo sama bylabym zainteresowana praca w tej firmie

Ola

A czy zamierzają otworzyc ten sklep w Gdańsku?

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

m pracow

co za brednie najnizsza krajowa soboty do odioru praca jak w ksiegowosci to jest wasza firma wiem to z autopsji

do aktualna pracowniczka

Wszysko o czym napisalas jest prawda. Warto wspomniec o tym ze w pracujac w sklepach markowych czesto zatrudniaja wylacznie na 1/2 lub 3/4 etatu! Ciezko jest gdziekolwiek w branzy handlowej otrzymywac taka pensje jak w mevisie. A gdziekolwiek indziej czy ktoras kobieta moze az tyle zarobic? Nie sadze. Sklep sprzadaje tanie obuwie (nie produkuje go!) wiec nie ma wyzokiej marzy i musi walczyc o jaknajwyzsza sprzedaz by miec zysk. Szanujcie swoje kierowniczki te kobiety pracuja jeszcze ciezej od was! Jesli otwwierany jest nowy sklep to buty sie same tam nie pojawiaja. Nie dziwie sie ze porzadek jest dla nich tak wazny (przeciez nikt nie chce by jego praca poszla na marne). Dbajac o to by sklep dobrze wygladal nawet pomimo niskiej sprzedazy kierownik cie nagrodzi (premia lub butami) O ten sklep trzeba dbac jak o swoj wlasny to jedyna recepta na to by przynosil zyski przy niskiej marzy.

Aktualna Pracownica

Przez 10 lat pracowałam w chłodni...praca po 10h na zmiany w temperaturze w granicach -20 do -30 stopni...za najniższą krajową...powiecie pewnie: jak głupia byłaś to tak miałaś....tylko ze wychowuję samotnie dwójkę dzieci, mój mąż zmarł po 5 latach małżeństwa.. zostałam bez niczego... Od 2 lat pracuję w firmie Mevis i porównując ją do ubiegłej pracy to tak jakby porównać mercedesa do fiata...Owszem pracy jest dużo, to sklep z tanim obuwiem także i klientów jest więcej niż w luksusowych butikach... a wiążą się z tym dostawy które są raz w tygodniu.. Sa miesiące gdzie jest ciężej typu wrzesień, październik natomiast są miesiące gdzie siedzisz i nie wiesz co z sobą zrobić...Co do podejścia pracodawców, z Szefostwem mam bardzo mały kontakt, natomiast z kierowniczką mam kontakt na bieżąco, mimo młodego wieku bardzo wyrozumiała,nigdy nie usłyszałam od niej słowa NIE: choroby dzieci, wywiadówki, zawsze mogłam wyjść i wszystko załatwić, do tego bardzo dużo pomaga ( nawet towar z nami przyjmuje, martwi się o nasze życie prywatne i zawsze wysłucha, nawet gdy potrzebowałam zaliczkę od razu mi ją załatwiła, a tyle co od niej butów dostaję to od 2 lat nie kupiłam butów dla siebie i dla moich dzieci!! Co do pensji to jest ona zawsze na czas, najniższa krajowa + za soboty + premia + buty średnio para na 2 miesiące czasem nawet co miesiąc Wychodzę w granicach 1900zł takze około 700 zł wiecej niż w chłodni! Urlopa wakacyjny - bez problemu od 2 do 3 tyg Urlop zimowy - bez problemu od 2 do 3 tyg Dziś była u mnie kierowniczka i powiedziała że możemy wziąść sobie po tydzień wolnego w okresie świąteczno - sylwestrowym , tylko mamy się dogadać między sobą. I co tu narzekać?? Naprawdę jeśli ktoś uczciwe przychodzi do pracy po to by pracować i się zaangażuje to nie ma możliwości by się nie zaklimatyzował. Ja naprawdę nie mogę narzekać na pracę w tej firmie i współprace z kierownikiem, biurem czy magazynem. A co do reklamacji...ludzie, przecież ta firma nie ma swojej produkcji!!! Te buty sa zakupywane!! Jeżeli trafia się felerny model to nie z winy właścicieli!! W CCC są czesto te same modele.. tyle ze dwa razy droższe! Czego się spodziewać po butach za 50 zł, że 5 lat bedzie się w nich chodzić??? Ja na co dzień obcuję z klientami i wiem jacy potafią być złośliwi, trafiają się okropni ludzie,tacy co laczki za 4zł przychodzą reklamować. Sa tacy co dostają decyzję WYMIANA to też nie pasuje. A czasem jak niektórzy przyniosą buty do reklamcaji to nie da się ich dotknąć, bo są one tak brudne, upocone i co tylko. Mam nadzieję, że inne pracownice również wejdą na tą stronę i poprą moją opinnię.

Onaa
@Aktualna Pracownica 26.10.2015, 21:22
Przez 10 lat pracowałam w chłodni...praca po 10h na zmiany w temperaturze w granicach -20 do -30 stopni...za najniższą krajową....

Poważnie, masz kobieto czelność jeszcze ich bronić?Wstydz się, tak jak i oni powinni się wstydzić że traktują ludzi brzydko mówiąc jak `murzynów`... Chyba cudownym fartem trafiłaś na idealny sklep i kierowniczkę, ja wiem że Sosnowiec, Będzin, Bytom i Chorzów to jakieś odstępstwo od POPRAWNOŚCI... Wyzysk i więcej nic, nie tylko na pracownicach ale i na konsumentach. Wstyd i wiecej nic że w XXI wieku mamy takie zacofanie i dziadostwo,a pracodawcy coraz lepsi...brawo

Pracownica

Pensja zawsze jest na czas !!!!!!!narzekaja tylko ci ktorym sie nie chce pracowac !!!!

Szczera

nie polecam pracy w tej firmie. Jedno wielkie szambo i wygórowane oczekiwania jakby był to jakiś luksusowy butik z markową odzieżą a nie bublowaty sklep ze słabej jakości pouszkadzanym obuwiem.

bylapracowniczka

Witam. Bardzo milo wspominam swoja współpracę z firma MEVIS. Panie które prace w sklepie wyobrażają sobie jako wypoczynek muszę rozczarować..Pracy tutaj nie brak. Kierownicy kładą nacisk na podejście do klienta oraz porządek (jednak dbałość o sklep przynosi korzyści) Zdarzają się nadgodziny w przypadku dostaw, inwentaryzacji lub prac porządkowych (pieniądze za nadgodziny są normalnie wypłacane pracownikom) Atmosfera w pracy jest bardzo dobra (jednak jest to indywidualne dla każdego sklepu) a kontakt pracodawcy z pracownikiem wyjątkowy- tak wielki szacunek z jakim podchodziła do nas kierowniczka prawdopodobnie już nigdy mnie nie spotka. Wyplata na czas, umowa o prace, szacunek pracodawcy, premie, domować ogólną opinia gdyż większość negatywnych ocbra płaca, stabilność, brak przeszkód w urlopach oraz cudowna atmosfera- Takie właśnie są warunki pracy w mevisie. Proszę się nie przejen dotyczy jakości butów bądź bierze się z narzekań na obowiązki (jak pisałam tutaj ich nie brak). Niestety z przyczyn osobistych musiałam zrezygnować z pracy (czego żałuje) jednak mogę śmiało napisać ze i ze zwolnieniem problemow nie było.

lila

Praca bardzo nie przyjemna. Pracowałam tam przez pewien okres czasu. Na szczęście wyrwałam się stamtąd. Jeśli chodzi o kasę to nie jest aż taka zła. Ubezpieczona jesteś. Niestety wymagania kierowników oraz szefostwa są na miarę sklepu luksusowego, a jest to zwykły rynkowy sklep z naprawdę słabymi butami. Kierowniczka, z którą miałam okazję współpracować ma chore ambicje, żeby być najlepszą spośród wszystkich. Do tego tajemniczy klient. Pomimo, że obsłużysz go odpowiednio zawsze coś na Ciebie znajdą, że np. Nie otworzyłas wieczka od kartonu. A prawda jest taka ze masz milion innych klientów do obsluzenia i starasz się każdemu pomoc. Ja nie boje się pracy, ale ta praca wykończy Cię psychicznie i fizycznie. Musisz ogarnąć ślepy, zaplecze a w wolnej chwili biegaczy ze szmatką i miota nie mając czasu zjeść. Reklamacje i rzeczoznawca to fikcja. Jedyny plus to pensja na czas. Ciesze się ze tam nie pracuje

did

miałam krótką styczność z tą firmą, ale odniosłam wrażenie, że należy wchodzić w du..., żeby coś mieć, nie wspomnę o kwocie najniższej krajowej a pracy tyle, że ho hoooo. Szkoda zdrowia.

bucik

Witam. Pracowalam w tej firmie i wiem ze to z tym rzeczoznawca to nie tak do końca. Firma mevis każe sprzedawczyni samej oceniac te buty i tak naprawde brac winę na siebie. A jesli klient jest uparty i składa kilka razy to wtedy dopiero daja do rzeczoznawcy.

g57

Po miesiącu użytkowania stwierdziłem pęknięcie podeszwy w obydwóch butach. Zgłosiłem reklamację i dzisiaj otrzymałem odpowiedź: "reklamację uznano za niezasadną-reklamacja została odrzucona." Czyli pęknięte na przelot podeszwy to normalna sprawa.

do mojo jojo

Mojo jojo zwrotów nie trzeba przyjmować!!! ludzie proponuję lekturę o prawach konsumenta, gdzie jest wzmianka, że przyjęcie zwrotu towaru to tylko i wyłącznie dobra wola sprzedawcy!Przyjmijcie to wreszcie do wiadomości bo przez takich jak Wy niedouczonych można zepsuć sobie dzień w pracy.

klient

Ludziska, czego się spodziewacie po butach od 15zł, ja kupuje w tym sklepie i nie narzekam.

anna

Buty zakupione w MEVIS s.c. Anna i Marek Tabor w Łodzi na ul. Piotrkowskiej 24 po miesiącu użytkowania do kosza. W sklepie informacja przy kasie, że reklamacji nie przyjmują. Ja jednak oddałam buty do reklamacji, bo przesiąkały i całkowicie się odkleiło lico od podeszwy , w jednym i drugim bucie.Po ośmiu dniach dostałam list polecony z Bydgoszczy od państwa Tabor z opinią rzeczoznawcy bydgoskiego p. Zdzisława Perzyńskiego następującej treści; "Obuwie powszechnego użytku nie jest obuwiem wodoodpornym zastosowany materiał jest higroskopijny i przy podwyższonej wilgotności otoczenia chłonie wilgoć.Obuwie należy zakonserwować w celu zminimalizowania chłonięcia wilgoci." I tyle rzeczoznawca, śmiech na sali, nawet nie widział tych butów i jego wad. Byty nie powinny być produkowane z materiału, który absorbuje wilgoć. Badziew, badziew i jeszcze raz badziew i cwaniactwo właścicieli. Sprzedać i zainkasować pieniądze. Zero odpowiedzialności.

bla bla
@DAna 12.10.2015, 11:33
Radzę omijać tę nieuczciwą firmę szerokim łukiem!Obuwie tam wytwarzane jest bardzo kiepskiej jakości,-po dwukrotnym włożeniu bu...

Owszem buty nie są może najlepszej jakości chociaż i dla tego że są to buty z importu.Gdzie tak naprawdę ich wyprodukowanie to są groszowe sprawy a więcej kosztuje sprowadzenie je do Europy.Nie ma czego się spodziewać po butach które można nabyć od 29 zł,to nie są buty ze złota.Wiadomo im tańsze buty tym jest to oczywiste, że użyto do ich produkcji taniego materiału.

jojo
@bla bla 17.02.2017, 20:36
Owszem buty nie są może najlepszej jakości chociaż i dla tego że są to buty z importu.Gdzie tak naprawdę ich wyprodukowanie to...

Mam buty za 30zł i nosze je parę lat i tylko fleki były robione także cena nie ma znaczenia kwestia jak są buty zrobione. Wszystkim oszukanym klientom radzę nie odpuszczać i słać skargi do UOKiK ba nawet napisać do TV żeby reportaż o tym zrobili. Proponuje też rozesłać wici po znajomych żeby u nich nie kupowali tym sposobem splajtują i się skończy robienie z klienta jełopa co nie umie chodzić w butach, pastować ich itp bo takie bzdety odp na reklamacje odrzucone bo za mało pastowałeś , za późno fleki zmieniłeś lub jesteś Hulk i za dużo masz siły za mocno ciągnąłeś czy szarpałeś i się podeszwa oderwała od materiału! Każda bajera dobra byle kasy nie oddać czy nie naprawić lub nie wymienić na nowe nie wiem po co reklamacje przyjmują skoro każdą jedną odrzucają. Ja złożyłam ponownie i już doniosłam na firmę do odpowiednich instytucji, napisałam też smsa do nich i maila czekam do 27 02 na odp potem załatwię sprawę inaczej..

kama

Proszę powiedzcie mi gdzie Będzinie na Piłsudskiego mieści się ten sklep obuwniczy? jaki numer?

hehe

bo to jest hińszczyzna :-) pracowałam w tej firmie, płaca najniższą krajowa i jeszcze narzekaja, że pensje co roku rosną. Do tego masz włazić klientowi w du.. i co chwilę kontrole tajemniczego klienta oraz opr za to nie miałaś uśmiechu na twarzy. Sorry drogi pracodawco, jaka płaca taka praca!!! (usunięte przez administratora)

1234
@hehe 14.07.2014, 22:34
bo to jest hińszczyzna :-) pracowałam w tej firmie, płaca najniższą krajowa i jeszcze narzekaja, że pensje co roku rosną. Do te...

ja kupiłam już uszkodzone a niemiła obsługa myślała że mnie spławi kazała mi wymienić na numer mniejsze,ale to nie koniec zgłosiłam sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta

goscc

Ta girma kupuje na hurtowniach a nie produkuje....

Giena

Kupiłem buty w maju, po niecałym miesiącu popękały na dziurkowanym licu. Reklamacji mi nie uznano. Jest to bardzo nierzetelna firma, nie polecam nikomu kupna butów tej firmy. Produkują najgorsze buble, gorsze od chińszczyzny!

goscc
@Giena 29.06.2014, 11:59
Kupiłem buty w maju, po niecałym miesiącu popękały na dziurkowanym licu. Reklamacji mi nie uznano. Jest to bardzo nierzetelna f...

Ta girma kupuje na hurtowniacg a nie produkuje. Jak kupiles za 40zl to sory co wymagasz...

anonim

Jeśli było ci tam tak dobrze to dlaczego odeszłaś?

Zostaw opinię o MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR - Bydgoszcz

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR