Czy w Respect de Luxe jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Jeździłem z tym przewoźnikiem w latach 2014-2015. Tylko z dwoma kierowcami nie bałem się jeździć. Rafał i Grzesiek. Zawsze kilka godzin przed wyjazdem informowali, o której dokładnie po mnie przyjadą. Spóźniali się bardzo rzadko. Kulturalni, mili, jeździli naprawdę bezpiecznie. Spałem w czasie jazdy spokojnie i bez stresu. Zawsze dowieźli mnie bezpiecznie do domu. Odkąd odeszli wszystko jakby się posypało, a nowi kierowcy to już po prostu nie było to samo. Potem przestałem jeździć busami jako pasażer. Aż się przykro czyta tyle negatywnych opinii o tej firmie, ale najwidoczniej coś się tam popsuło.
To forum pracownicze więc klienci powinni sprawdzać gdzie wysyłają swoje uwagi
Nie polecam, podroz niebezpieczna ze wzgledu tylko jednego kierowcy, ktory podczas trasy do Holandii z Polski musial niezapowiedzianie zrobic postój na czas nieokreslony ,poniewaz nie byl w stanie kontynuowac trasy. Zero wyobrazni oraz profesjonalizmu, nie polecam i zalecam omijac i nawet nie brac pod uwage ich uslug ,nawet w sytuacji kryzysowej.
Jest fajny kierowca Krzysztof miły sympatyczny a co najważniejsze bezpiecznie jeździ.Oby takich było więcej aż miło podróżować
Witam wszystkich zgadza się KIEROWCA super ale pani z biura kompletnie nieodpowiedzialna nierzetelna
Czytam te komentarze i potwierdzam że będę jeździł tylko z tym kierowcą.Moglem spać spokojnie podczas drogi do Holandii.Wiedzialem że dojadę bezpiecznie a pożegnanie było na najwyższym kulturalnym poziomie
Tragedia. Jak chcesz nie byc martwy to nie korzystaj. Kierowcy sami mowia o tym ze spia po 4 godz w ciagu 50 godzin pracy. Dzis jechalam kierowca musial sobie okno otworzyc zeby nie zasnac!!!!
Nie polecam firmy ani dla klientów ani dla osób które chciałyby tu podjąć pracę! Wiele kłamstw ze strony właścicielki jeśli chodzi o przejazdy... Każdemu klientowi mówi, że bus będzie o 17 u niego, a niby jak kierowca ma byc na 17 w dwóch miejscach oddalonych od siebie o 100km? A później słyszy się od klienta różne rzeczy... Właścicielka dla swojego pracownika nie potrafi załatwić lokum w Holandii aby ten mógł odpocząć po trasie, czeka Cię spanie w busie kierowco... Kłamstwo na temat busów które rzekomo służą tylko 3 lata... Fordy powinny być zmienione praktycznie na początku 2018 ale po co skoro ładnie wyglądają... Po długiej trasie, która normalnie powinna być pokonana przez dwóch kierowców zero sugestii ze strony właścicielki żeby pracownikowi dorzucić parę stówek... Pracowałem w tej firmie gdyż pracodawca potrafi czarować, że będzie lepiej ale nie było, do dziś mam nie zapłacone za jedną trasę, a odzewu ze strony właścicielki ZERO!! Omijać tą firmę szerokim łukiem!! Wiele innych kwestii pozostaje które wpływają na bardzo niską ocenę tej firmy...
masakra nie polecam stan auta pozostawi wiele do zyczenia kierowcy przemecznie jezdza po 48 h pukntualnosc i cena to tez nie porozumienie
Proszę napisac o swojej solidności , zaangażowaniu w pracę i uczciwości. Nie tylko u nas ale u poprzedniego i następnego pracodawcy. Pracodawcy też mogą wystawiać opinie na temat pracowników jak i klientów , jednakże mają zbyt mało czasu na to a przydałoby się przestrzec zarówno pracodawców jak i innych przewoźników przed niektórymi klientami i pracownikami. Prawda jest taka że każdy może napisac co zechce i nikt tego nie weryfikuje. Jak ktoś ma czas i predyspozycje to zawsze coś znajdzie negatywnego. O dobrych rzeczach raczej nie pisze się już tak łatwo. Pozdrawiam życząc mniej jadu i więcej pogody ducha.
Nigdy więcej! Pani spod nr 501459311 to najbardziej niekompetentna i nieogarnieta osoba jaka znam. Nigdy więcej! Nie polecam! Przekłada wyjazd na następny dzień i zapomina poinformować o tym klienta. Obiecuje zniżkę w ramach rekompensaty a po zniżce ni widu bo kierowca nic nie wie na ten temat i kasuje normalnie. Podróż z Holandii do Braniewa trwa 22 godziny. Nie polecam zamawiać busów z tej firmy!
pasażerka nie jechała z naszą firmą, sytuacja została wyjaśniona, prosze nie opiniować nas gdy pani jedzie z innym przewoźnikiem i dobrze o tym wie
Umawiają się I nie przejeżdżają.W ostatniej chwili gdy już na nich czekasz i jesteś spakowany, dzwonią i mówią że nie dadzą rady cię zabrać.Żal!!!!
Ocena jak najbardziej negatywna. Jechałem ostatnio z Holandii na święta . Okazało się że kierowca jechał z Polski do Holandii i od razu bez żadnego odpoczynku wracał . Gdzieś koło Szczecina kierowca stwierdził że musi się przespać bo już dalej nie mógł jechać. Przecież to jest istny kryminał. Resztę trasy prowadził na pół żywy . Bałem się o swoje zdrowie a nawet życie . Następnym razem dzwonię na Policję.
Ja również nie polecam tego przewoźnika. Bardzo długie trasy, brak informacji na temat odjazdu, trzeba dzwonić, pisać samemu się dowiadywać, a i tak na czas nie przyjadą. Tylko 2 torby na osobę, jakikolwiek nadbagaż niemozliwy, nie biorą. Busy się psują, szefowa nie potrafi zorganizować nic innego. Ta firma to dno kompletne.
Nie polecam, kierowcy przemęczeni. Ostatnio zastepczy bus się popsul i trzech ludzi wracało pociągiem. Bagaże dotarły na czwarty dzień. Kłamią i kręcą jak mogą.
Jazda takim busem w kazdej takiej firmie to 18 h w jednom szybki sen okolo 2h i ogien spowrotem zeby bylo normalnie czyli 9 h jeden kierowca do jednej trasy bybtrzeba bylo 4 kierowcow to albo bus do holandi by musial kosztowac 600zl od osoby albo kierowcy musieli by robic za 5 zl nq godzine :-)
widać cienki kierowca bo ja w dunczyku bezproblemu robie trase z Lublina do Kopenhagi i spowrotem
Skandal jeden kierowca jedzie godzin,ledwo widzi na oczy i wiezie pasażerów,na policje zadzwonię następnym razem.
Ta osoba przedstawia się jako Izabela Pakulska. NIGDY taka osoba nie jeździła naszym transportem. Na innych portalach znalazłem ta sama panią, która wystawia takie same negatywne opinie innym firmom z naszego regionu. To nieuczciwe działanie konkurencji.
Zgadzam się z pani opinią... Jest taki kierowca Sebastian z Gdańska, który zasypia za kierownicą... Jak można puszczać takich nie odpowiedzialnych ludzi za kierownicą w taką trasę.
A jak wsiadasz w takiego busa gdzie trasa to mniej wiecej 16-20 h to wiesz na co sie decydujesz zawsze sa samoloty
Przestaliście aktywizować się w tym wątku. Co na to wpływa? Możecie po prawie 2-dniowej przerwie w dodawaniu opinii wypowiedzieć się na temat teraźniejszej sytuacji w firmie Respect de Luxe?
Również nie polecam Firmy szefowa nie słowna bus zawsze po czasie , kierowca przemęczony a ostatnio szefowa wprowadziła nowe kłamstwo przejazd z Pl do NL 320 zł a powrót przed nowym rokiem do Pl nagle droższy !!!! o czym szefowa nie informuje !!!Moja bratowa dowiedziała się o tym jak wsiadła do busa pod domem od kierowcy :( Kierowca dzwoni jak już stoi pod domem kompletny brak szacunku do klienta NIE POLECAM
Na samym początku chciałabym Cię poprosić o to, by następnym razem ton Twojej wypowiedzi był bardziej spokojniejszy. A Czy Twoja bratowa próbowała wyjaśnić tę sprawę z Właścicielką Respect de Luxe? Do dyskusji zapraszam teraz obecnych albo byłych pracowników Respect de Luxe, którzy opowiedzieliby Nam o pracy tam. Czy tamtejszy poziom zarobków jest na tyle atrakcyjny, że warto byłoby ubiegać się o pracę? Jestem ciekawa Waszego zdania.
Zapytanie. Czy ktoś żeby jechać w okresie przed świątecznym musiał zrobić przelew na konto ? 90 euro? Tzw rezerwacja. Pozdrawiam
W ostatnim czasie mało osób wypowiada się na temat firmy Respect de Luxe. Dlatego też, jeśli nikt Ci nie odpowie, to z taką sprawą możesz już śmiało zwrócić się bezpośrednio do nich. Podaję Ci kontakt: biuro@respectdeluxe.pl Z chęcią poznamy opinie pracowników tej firmy. Jak sądzicie - czy tamtejsze warunki zatrudnienia są na tyle atrakcyjne, że warto byłoby tam spróbować swoich sił?
@Adam Przykro mi, że nie praca w Respect de Luxe nie spełniła stawianych przez Ciebie oczekiwań. Ale jednak proponuje, żebyś opisał nam również i te inne kwestie, które wpływają na tak negatywną ocenę tego pracodawcy. Myślę, że użytkownicy forum (szczególnie Ci najbardziej zainteresowani tą firmą) z chęcią je poznają. A zatem zachęcam Cię do dalszej dyskusji.
Nie polecam firmy respect de Luxe. O godzinie nadalem paczkę z Gdańska do Holandii. Paczka miała być rano A była o godzinie 21.30. Jak odbiorca paczki zobaczył kierowcę to aż żal mu się go zrobiło. Kierowca musiał jechać 29godzin trasy w busie. Oczywiście kierowca był zaspany i nie mógł nawet słowa powiedzieć. Kierowca dostaje marne pieniądze za tyle godzin pracy. Bez odpoczynku bez noclegu. Jak dla mnie tą firma jest jakaś porażka i wykorzystywanie ludzi którzy chcą zarobić na rodzinę A tak muszą pracować nie wiadomo ile godzin za grosze. To wygląda na jakiś kabaret. W tych czasach nawet w biedronce ludzie wiecej zarabiają. Pracownicy się starają jak moga żeby zarobic A właścicielką prowadzi tam jakas lipe.
Oto przykład firmy, która z rzetelnej stała się badziewna. Jeździłem z tą firmą dobre 4 lata i wyjazdy z okolic Hagi były zawsze między 14 a 16 i kierowcy kontaktowali się przed południem by poinformować, o której godzinie można się ich spodziewać oraz na kilka minut przed przyjazdem informowali, że można już wynosić bagaże bo są już blisko. Miłe i profesjonalne, prawda?! W dniu dzisiejszym do południa zero kontaktu, a zatem w południe dzwonię do szefowej by dowiedzieć się co i jak. "Kierowca śpi i z pewnością skontaktuje się z Panem między 16 -17." Uspokojony czekam. O 16 cisza, o 17 cisza, o 17:40 zaczynam dzwonić pod wszystkie numery i cisza. O 19:36 dzwoni do mnie kierowca i zero przeprosin tylko typowe "To nie moja wina!"- A czyja? Krasnoludków czy Baby Jagi?! .. Cóż, jeszcze dwa lata temu firma była jak szwajcarski zegarek, a dziś ... "To nie ich wina, że 2-3 godziny spóźnienia na dystansie Rotterdam - Haga". Wszystko się kończy jak moja znajomość z tą firmą!
To jedna z niewielu firm, w której pracodawca szanuje swojego pracownika i liczy się z jego zdaniem. Tam nie ma relacji typu "pan każe, murzyn musi". Praca do lekkich nie należy, ale po prostu taka już jest i to ty decydujesz, czy chcesz tam pracować. Polecam tego pracodawcę przede wszystkim za bardzo dobre relacje z pracownikami.