Kupiłem u tego (usunięte przez administratora) auto. Było ogłoszone jako bezwypadkowe po wizycie w serwisie wyszło, że auto było po wypadku. Nie polecam żadnych transakcji z tą firmą.
Drogi Panie nie przypominam sobie abym w tym roku sprzedawał jakiekolwiek auto. Czyżby konkurencja próbowała obniżyć wiarygodność mojej firmy?!
Uważajcie na zapisy w umowie. Stosuje nieuczciwe praktyki żeby wyciągnąć kasę.
Czy Carfar Rafał Aleksandrowicz zapewnia kartę multisportu?
Proszę bardzo uważać na kupno aut w tym ala komisie .W moim przypadku było tak ze auto kupowałem w Sobotę ok 18 i przy dowodzie rejestracyjnym nie było polisy OC sprzedający zapewniał mnie że polisa jest i zostanie przesłana mi w Poniedziałek na maila, gdy w Poniedziałek upomniałem się o polisę to okazało się ze na aucie przed moją datą zakupu polisa się skończyła i że to moja wina że o takową polisę się nie dopominałem w dniu zakupu. Nie pomagało nic że człowiek który sprzedawał auto zapewniał mnie ze polisa jest tylko że w dniu w którym kupowałem auto nie miał do niej dostępu ,w komisie nie chcieli słyszeć nawet o zmianie daty faktury zakupu auta z dniem Poniedziałkowym bym ja był czysty względem polisy .Po wielkiej awanturze wystawili polisę ale od Poniedziałku na 30 dni a mi to przyszło zapłacić 1120 zł kary za brak polisy z tytułu UFG (usunięte przez administratora)
Chciałem się dowiedzieć dlaczego prawdziwa a zarazem negatywna opinia została usunięta zaraz po dodaniu przez ADMINA CO PRAWDA W OCZY KOLE
Na pewno kole. Z tą polisą to serio przegięcie. W sensie może nie zrobił tego aż tak celowo, bo co by z tego miał, że zapłaciłbyś karę, chyba że chodzi o to, że mógł zgrabnie umyć rączki i nie opłacać tego z własnej kieszeni, bo idealnie czasowo się zgraliście? Czyli w tym była rzecz? Myślałeś o jakimś pozwie itp., czy odpuszczasz?
Dzień dobry Pani Paulino, sytuacja opisana powyżej przez Pana Jarka faktycznie miała miejsce, jednakże informowaliśmy o tym iż w momencie zakupu należy wykupić polisę - czego kupujący nie dopełnił. My również jako firma otrzymaliśmy karę z UFG ponieważ polisa skończyła się 3 dni przed zakupem przez Pana Jarka samochodu. Zwykłe niedopatrzenie pracownika - błąd ludzki.
Oczywiście, błędy ludzkie się zdarzają. Nikt nie jest nieomylny. Czy takie błędy często się zdarzają czy są one sporadyczne?
Był to pierwszy raz i mam nadzieje ostatni. Głównie sprzedajemy pojazdy importowane wiec z tym nie ma problemu, przy pojazdach krajowych trzeba tego pilnować. Aktualnie polisami zajmuje się jedna osoba i pilnujemy, aby błąd się nie powtórzył.
Polecam serdecznie, Pan Rafał posiada niesamowitą wiedzę na temat samochodów do tego ubezpieczeń. Pierwszy mój zakup był dla Mamy - Volvo, następnie dla mnie wymarzone Mini. Dostałam obszerną wiedzę i wskazówki jak postępować z moim nowym miniaczkiem! Profesjonalizm na pierwszym miejscu :)
I co, w Twoim przypadku się poszczęściło i z polisą było wszystko ok? Już tak ze dwa miesiące jeździsz swoim dzieckiem, powiedz czy serio wszystko jest ok? Żadnych ukrytych wad?
Witam. Jeżeli ktoś chce kupić auto u Pana Rafała to radzę najpierw porządnie je przejrzeć pod każdym względem, kupiłam niedawno BMW E46, auto okazało się nie mieć katalizatora o czym właściciel nie poinformował, do dziś borykam się z problemem dość kosztownym,Pan Rafał miał auto u siebie w warsztacie 2 razy, usterka nigdy nie została naprawiona. Okazało się że kolejne auto u niego z kolei też nie ma katalizatora, auto wciąż świeci wszystkimi błędami na desce. Szczerze nie polecam chyba że ktoś nie ma co robić z pieniędzmi.
Droga Pani Natalio, Kupiła Pani 23 letnie BMW w bardzo atrakcyjnej cenie – ze względu na usterkę układu wydechowego, o której informowałem Panią oraz Pani znajomych – specjalistów z którymi Pani przyjechała kupić samochód. Po sprawdzeniu przez Pani znajomych samochodu – mimo kilku usterek o których informowałem jeszcze przed przyjazdem na oględziny - zdecydowali Państwo o zakupie samochodu. Kilka dni po zakupie – poinformowała mnie Pani iż klimatyzacja przestała działać oraz zapaliły się błędy na desce rozdzielczej. Osobiście przyjechałem do Pani autolawetą zabrać samochód do naprawy, jednakże nawet Pani nie było na miejscu żeby przekazać kluczyki - mimo umówionego dnia i godziny. Na miejscu okazało się iż kluczyk od pojazdu jest uszkodzony, a samochód stoi zamknięty. Dzięki swojemu doświadczeniu udało mi się zabrać samochód na lawetę oraz następnie naprawić kluczyk który Pani uszkodziła oraz usunąć wszystkie usterki które pojawiły się po zakupie. Odebrała Pani samochód z mojej firmy z uśmiechem na twarzy i poprosiła mnie czy znam jakiegoś lakiernika, który pomalował by niedoskonałości jakie posiadał samochód oraz warsztat, gdzie mogłaby Pani wymienić olej i filtry ponieważ w Jarocinie jest bardzo drogo. Oczywiście pomogłem, zaprowadziłem samochód do mechanika, została Pani obsłużona z moimi rabatami na części oraz wymianę oleju oraz zaprowadziłem pojazd do lakiernika, który pomalował brzydkie elementy samochodu w bardzo atrakcyjnej cenie. Uważam iż Pani opinia jest nie na miejscu, ponieważ po zakupie mimo pewnych niedogodności z samochodem stanąłem na wysokości zadania i usunąłem usterki oraz w rewanżu pomogłem z wymianą oleju oraz z lakiernikiem. Na przyszłość proszę o odrobinę dystansu ponieważ nie kupiła Pani nowego samochodu - tylko stare BMW z 1998 roku w cenie roweru z marketu.
Polecam !!! Peugeot 308 zakupiony u Pana Rafała sprawuje się bardzo dobrze. Użytkowany od 3 miesięcy i odpukać bez żadnych niespodzianek ( a robię ok 8 tyś km miesięcznie). Oprócz samochodu mogę polecić obsługę - rejestracja pojazdu oraz ubezpieczenie mojego pojazdu - wszystko załatwione w 3 dni. Polecam z całego serca!
Jestem bardzo zadowolona z obsługi. Polecam