Best Reisen Group Sp. z o.o. prowadzi aktualnie rekrutację na stanowisko Manager. Jesteś osobą, która odpowiedziała na ofertę? Napisz, co sądzisz o rozmowie kwalifikacyjnej. Przekazane przez Ciebie informacje mogą okazać się cenną wskazówką dla użytkowników rozważających pracę w firmie.
W tej firmie niemalże wszystko jest na słowo. Dziś zajmujesz się np. Meksykiem i Dominikaną a jutro Sri Lanką, Mauritisuem itp. Szefowa lubi robi rotacje by każdy orientował się we wszystkim, a tak naprawdę chodzi oto by nie wyrobił sobie kontaktów i nie wyniósł z firmy. Ogólnie jest bardzo duża rotacja pracowników. Kasa - mało atrakcyjna.
Serio myślisz, ze ona właśnie tak sądzi? To ktoś już kiedyś tak wobec firmy się zachował i stąd tego typu przezorność?
Widzę ostatnio sporo ogłoszeń tego touroperatora. Ostatnia mnie nawet zainteresowała, ale jestem ciekaw czy to jest przejaw ekspansji czy raczej rotacji? Czy są tu pracownicy, którzy mogli by się wypowiedzieć o zarobkach, warunkach pracy i ogólnie czy warto aplikować Będę wdzięczny za komentarze.
Niedawno byłem na rozmowie w tej firmie. W zasadzie trudno było to nazwać rozmową. Pani prowadząca, będąca równocześnie właścicielką biura wygłaszała monolog. Była bardziej zainteresowana prezentowaniem zasług jej firmy niż rozmową z potencjalnym pracownikiem. Nadmienię, iż pierwsze wrażenie po wejściu do siedziby było również negatywne. Na wejściu wita wchodzących naburmuszony pracownik, patrzący spod oka. Nie polecam.
Rozmowa bardzo nieprofesjonalna, zadawane pytanie były nieodpowiednie lekko mówiąc. Pani prowadząca rozmowę była też właścicielką biura, która w ogóle nie powinna prowadzić rozmów kwalifikacyjnych. W ogłoszeniu było stanowisko produkt managera ale tak naprawdę robisz wszystko od marketingu po call center. Najgorszemu wrogowi nie polecam tam pracować.
Pracowałem w Firmie Best Reisen Group prawie dwa lata i. Na rozmowie kwalifikacyjnej rozmowa była o stanowisku Managera Produktu Turystycznego tak jak w ogłoszeniu o pracę. Po wybraniu destynacji jakie chcę prowadzić, na stanowisku miałem zajmować się głównie tworzeniem produktu czyli wprowadzaniem oferty do systemu, wprowadzaniem swoich własnych pomysłów dotyczących wyjazdów, opracowywania planów rozwoju produktu itp. Czyli to czym powinien zajmować się produktowiec. Niestety to było tylko podczas rozmowy. W praktyce było zupełnie inaczej. Do moich obowiązków należało wszystko. Od odbierania telefonów od klientów, agentów, po pisanie odpowiedzi na reklamacje, kopiowanie dokumentów niezwiązanych z moją pracą, wożeniem szefowej po mieście w jej prywatnych celach oraz parzenie kawy dla gości odwiedzających szefową w biurze. Szefowa firmy/Pani Prezes ma ciągłe pretensje do pracowników, ubliża im na tle wszystkich pracowników, wyśmiewa się z nich, jak bardzo są bezużyteczni i nie nadają się do niczego. W celu zmotywowania pracownika używa się sformułowań typu „pracuj lepiej i więcej a jak nie to Cie zwolnimy”. Jak zachorujesz to będą na Ciebie patrzeć z pogardą przez jakiś czas. Dzień pracy mija zgodnie z humorem Szefowej. Każdy pracownik otrzymuje telefon „emergency” bez przeszkolenia ma odbierać do 24 godziny na dobę. Najczęściej dzwoni o 5 rano od rozzłoszczonych klientów. To nie są obowiązki należące do managera produktu. Chcesz urlop? Musisz się o niego prosić minimum trzy miesiące i płaszczyć się kilka razy aby go dostać. O podwyżce można zapomnieć. Było kilka rozmów na ten temat i za każdym razem zostałem spławiony pod pretekstem, że firma ma duże straty i to nie jest odpowiedni moment, ale przyjdź za trzy miesiące to porozmawiamy. Po trzech miesiącach była ta sama gadka. Była raz obiecana premia jeśli osiągniemy pewien cel. Kiedy został on osiągnięty, ponownie dostałem informację zwrotną, że teraz firma ma problemy finansowe i nie będzie premii ale jest do docenione. Dodam, że firma wcale nie miała żadnych problemów a wręcz przeciwnie. Bardzo dobrze prosperowała. Ogólnie pracownicy są traktowani jak dzieci, nad którymi trzeba mieć ciągłą kontrole. Zero wolnej ręki. Nie ma możliwości na rozwój, innowacyjność, pomysłowość a tym bardziej na jakikolwiek awans czy podwyżkę lub benefity pracownicze. Pracownik jest wielozadaniowy i musi znać wszystkie destynacje innych pracowników. W soboty jedna osoba musi obsługiwać wszystkie komputery firmie oraz telefony, ponieważ szkoda pieniędzy na więcej pracowników.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Best Reisen Group Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Best Reisen Group Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.