@Karolina, z takim podejściem to długo miejsca nigdzie nie za grzejesz. Na stanowisku doradcy wbrew temu co się mówi i pisze roboty jest bardzo dużo i dużo się wymaga - natomiast jak już trafisz ze spotkaniami to i zarobisz dobre pieniądze. Doradcy jak są skuteczni potrafią wyciągać 5-cio cyfrowe kwoty albo i wyższe.
Zapytanie odnośnie oferty pracy na stanowisko pracownika ds. kadr. Ile wynosi wynagrodzenie na stanowisku pracownika ds. kadr? Jakie to "stanowisko" i czy formą nawiązania stosunku pracy jest umowa o pracę? Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Naszym działem HR pod numerem telefonu 603-856-320. Pozdrawiamy, Zespół Sun-Pro
Pytasz o wynagrodzenie a mniej interesuje Cię jaki będzie zakres twoich obowiązków? Ok, zatem moje wynagrodzenie wynosi od 15 do 25 tys. zł miesięcznie. Tyle że ja jestem szefem działu kadr w dużej firmie. Do źródeł, do źródeł a nie na tak ogólnym portalu!
Ze względu na to, że Sun Pro usuwa negatywne opinie z portalu GoWork - wstawiam tutaj swoją opinię na temat procesu rekrutacyjnego. Byłem jakiś czas temu na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Sun-Pro. Kontakt z HR bardzo dobry, szybka odpowiedź na aplikację i ustalenie godziny spotkania. Po wejściu do siedziby firmy, byłem trochę zaskoczony. Jak ktoś wcześniej napisał, nie było widać entuzjazmu po twarzach pracowników. Wykorzystanie w 100% każdej wolnej przestrzeni biurowej, porozwalane po podłodze panele fotowoltaiczne - ogólny chaos, nie za fajnie to wyglądało. Przed rozmową - nie zaproponowano mi nawet szklanki wody, kawy, herbaty - pierwszy raz się z tym spotkałem, zwłaszcza jak firma kreuje(trochę na siłę) korporacyjny wizerunek. Rozmowa rekrutacyjna - nieprofesjonalna. Osoba ze mną ją przeprowadzająca(usunięte przez administratora) przyjęła negatywną postawę wobec mnie jako kandydata. Niemiłe docinki, szukanie wad u kandydata i jego życiorysu z CV. To już nie są lata 90., zwłaszcza po tak słabym pierwszym wrażeniu, nie powinno się przeprowadzać rozmowy w takim tonie. To nie była moja pierwsza rozmowa rekrutacyjna i wszystkie z nich były przeprowadzone w bardziej profesjonalny sposób, zwłaszcza jak się rekrutuje na specjalistyczne stanowisko. Wypadałoby się przygotować do niej bardziej merytorycznie, również ze strony pracodawcy. Na duży plus zasługuje Pani z HR. Miły kontakt i wiadomość zwrotna do kandydata.
Dziękujemy za opinię. Przychodząc na rozmowę rekrutacyjną należy liczyć się z tym, że padają pytania o doświadczenie zawodowe, które zostało zamieszczone w CV oraz weryfikację kompetencji, które są kluczowymi na danym stanowisku pracy (są to i wady i zalety). Na rozmowie często okazuje się, że brakuje kandydatowi poszczególnych kompetencji (to całkiem naturalne) - prosimy jednak, aby nie odbierać tego jako "niemiłą docinkę", a wyzwanie, nad którym warto pracować - po zatrudnieniu Nasz Zespół wspiera każdego, aby te słabsze kompetencje zostały wzmocnione. Jesteśmy firmą wykonawczą, a materiałem w tym przypadku są m.in. panele fotowoltaiczne. Ich obecność w Naszej siedzibie jest czymś normalnym i należy się z tym liczyć, że będą. Wierzymy, że udało się Panu znaleźć wymarzoną pracą - życzymy powodzenia i dużo Słońca.
"To nie była moja pierwsza rozmowa rekrutacyjna..." czyli że biegasz do potencjalnych pracodawców w poszukiwaniu tego idealnego? No a jak sądzisz (jeśli masz doświadczenia?), w trakcie spotkania handlowego to padają wyłącznie przyjemne pytania, albo spotykasz się z samymi pozytywnymi postawami rozmówców? PH musi być "gruboskórny" i to on powinien umieć rozładować napięcie emocjonalne. Gadasz sobie z właścicielem pięknego 300m2 domu i ot tak sobie proponujesz by wydał 120 tys. na system. Liczysz na to że spłonie z radości? Obudź się! Zdaje się że chyba nie masz dostępu do np. szefa Orlen-u, więc spotkania odbywasz z przeciętnie zarabiającymi ludźmi. A jeśli masz tzw. koneksje to raczej problemów ze znalezieniem pracy w charakterze PH nie masz i to niezależnie w jakiej dziedzinie. Raczej wątpię?
Jeżeli szukasz stałej i pewniej pracy- niestety nie jest to firma, którą warto polecić. Brak szkoleń, wsparcia w okresie wdrożenia, opis stanowiska oraz benfitow zupełnie inny niż na ogłoszeniu o pracę. Zwolnienia z dnia na dzień, a jedyne co usłyszysz od firmy " taka jest decyzja biznesowa oparta na liczbach" jeżeli chcesz usłyszeć szczegóły to niestety się nie doczekasz. Proszę się zastanowić dwa rady, z takim brakiem szacunku do drugiego człowieka jeszcze nigdy nie miałem do czynienia.
Szczerze odradzam współpracę z tą firemką wszystkim osobom, które chcą czuc się szanowane. W sun pro jest ciągła migracja pracowników. Umowy zlecenia, pensje zblizone do najnizszej krajowej, zwolnienia z dnia na dzien - to u nich codzienność. Pracownicy uśmiechają sie do siebie nawzajem, a za plecami się obgadują. Wcześniej nie dane mi było spotkać sie z takim fałszem i tak toksyczną atmosferą. Przeklenstwa i krytykowanie się nawzajem są na porządku dziennym. Szkolenia na skandalicznie niskim poziomie. Ponadto oprocz wykonywania standardowych obowiazkow pracownicy sami musieli sprzatac caly budynek. Odkurzanie, zmywanie podlogi, mycie toalet. To nie byo poruszone ani na rozmowie kwalifikacyjnej ani na umowie. Lepiej trzymać sie od tego miejsca z daleka.
Były Pracowniku dziękujemy za komentarz jednak zastanawiamy się, czy oby na pewno chodzi o firmę Sun Pro? Nasza codzienność to te same twarze - owszem pojawiają się nowe, ponieważ prężnie się rozwijamy więc jest to nieuniknione, umowa o pracę to standard, a atmosfera na piątkę z plusem. Wykwalifikowana kadra dba o jakość szkoleń, a szkolenia zewnętrzne są ściśle sprawdzane i ewentualne uwagi, co do nich są zawsze przedyskutowane na bieżąco. I na koniec nie pozostaje Nam nic innego jak podziękować Pani Marzence za utrzymywanie Naszego biura w czystości :) Pozdrawiamy i życzymy dużo słońca.
Byłam jakiś czas temu na rozmowie rekrutacyjnej. Brak odpowiedzi ani mailowej ani nawet sms, chociaż pani rekruterka sama z siebie zapewniała jakiego dnia da na 100% odpowiedź zwrotną o zatrudnieniu bądź nie. Pozostawiam to ocenie przyszłym kandydatom.
Dziękujemy za opinie. Każdego Kandydata, z którym przeprowadzamy rozmowę informujemy o wyniku rekrutacji, a jeśli ma więcej niż jeden etap - również informacje pomiędzy etapami. Po nicku ciężko jest się Nam odnieść, która z osób była tą Zdziwioną i nie jesteśmy w stanie zweryfikować Pani CV. Jeżeli taka sytuacja miała miejsce - prosimy o podanie swoich danych, aby móc zweryfikować informacje lub skontaktować się bezpośrednio z Dzialem HR, z którego na 100% otrzymała Pani informacje o spotkaniu rekrutacyjnym. Jest to ważny element w Naszym procesie rekrutacyjnym chociażby z szacunku do czasu, który został poświęcony na spotkanie i chętnie wyjaśnimy zaistniałą sytuację, bo nigdy takie nie miały miejsca. . Pozdrawiamy Zespół Sun-Pro
O a myślałem, że tylko mi. Wczoraj byłem na rozmowie rekrutacyjnej i dzisiaj na 100% byłem zapewniany, że dostanę feedback niezależnie jaki by nie był, jak się można domyślić nie dostałem. A podczas pierwszej rozmowy dotyczącej umówienia się na spotkanie również Pan mówił, że wyślę sms przypominajkę, której jak się można domyśleć nie wysłał. 100% zapewnień 0% faktycznej realizacji
A myślałem, że tylko ja nie dostałem feedbacku. Na rozmowie rekrutacyjnej Pan ściskająć Ci ręke i patrząc w oczy zapewnia, że na 100% dostaniesz feedback nie ważne jaki by on nie był, jak się można domyśleć zero kontaktu ... Podczas pierwszej rozmowy telefonicznej, na której sie umawiasz również mówi Ci, że dostaniesz sms przypominajkę, lecz takiego sms jak się można domyśleć nie dostaniesz.
A myślałem, że tylko mi nie dali feedbacku. Na rozmowie rekrutacyjnej, Pan ściskająć dłoń i patrząc w oczy na dowidzenia mówi, że na 100% na następny dzień będzie feedback, jak się można domyśleć zero kontaktu ... Tak samo podczas pierwszej rozmowy telefonicznej w sprawie spotkania, mówi że prześle sms przypominajkę, ale nic takiego się nie zdarza. Jeszcze mi się nie zdarzyło, że ktoś jak mówi że prześle informację to jej nie przesyła.
Dziękujemy Panie Patryku za komentarz. Żałujemy, że takiej informacji nie dał Nam Pan na rozmowie rekrutacyjnej. Sytuacja została już wyjaśniona i wierzymy, że teraz uważa Pan, że otrzymał 100% informacji zwrotnej. Pozdrawiamy, Zespół Sun-Pro
Potwierdzam, również brałam udział w rekrutacji - pierwsza rozmowa z Panem Szymonem, druga rozmowa z Panią Anną. Otrzymałam konkretną informację od Pani Anny kiedy dostanę odpowiedź czy na tak czy na nie - ale niestety nie doczekałam się. Szkoda,że tak się traktuje ludzi, którzy są zainteresowani pracą u Państwa.
Dzień dobry, wnioskuję, że brała Pani udział w rekrutacji na stanowisko Handlowca lub Koordynatora Regionalnego. Termin odpowiedzi na stanowisko handlowca to 24 września (piątek), zaś na Koordynatora 22 września (środa). Informacja zwrotna będzie telefoniczna do godziny 17:00 zatem prosimy o cierpliwość, do któregoś z tych dni :) Pozdrawiamy, Zespół Sun Pro
Czytając opinie o Firmie na razie mam mieszane odczucia. Przekonam się po kontakcie osobistym z ewentualnym przyszłym pracodawcą. Nim to jednak nastąpi muszę przespać się z tematem rozmowy kadrowej pod warunkiem, że zostanę na nią zaproszony!
Kiedyś tam pracowałem i odradzam z całego serca. Miałem wrażenie, ze osoby, z którymi się milo rozmawia, obgadują cię za plecami. Wydaje się, ze to porządna firma a w rzeczywistości jest to fuszerka. Niemiło wspominam osoby pracujące tam na "wyższym szczeblu", które myślą, że jak komuś płacą to ktoś ma robić dla nich wszystko, bez względu czy to należy to twoich obowiązków. (usunięte przez administratora) mógłby nauczyć się porządnego podejścia do pracowników i kultury. Nie miło się słucha przekleństw bo coś poszło nie po jego myśli. Odradzam pracy w tej firmie, polecam poszukać czegoś porządnego, po prostu, żeby się nie zawieźć. Mam bardzo złe wspomnienia z tym miejscem. Pisze jak było.
Dziękujemy za Pańską opinię. Żałujemy bardzo, że taka informacja nie dotarła bezpośrednio do Przełożonego lub Działu HR, który zawsze podejmuje kroki, aby praca na każdym stanowisku bez wyjątku była po prostu przyjemna - zatem ciężko jest się Nam odnieść do powyższego komentarza, ponieważ nie mieliśmy nigdy zasygnalizowanej takiej sytuacji. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu do Działu HR celem wyjaśnienia - stawiamy na dialog, który jest podstawą Naszej komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej. Pozdrawiamy, Zespół Sun Pro
Okropna firma, zbiorowisko niekompetentnych pseudomenedżerów po szkoleniach socjotechnicznych. Zamawiają towar przez telefon, a potem nie chcą odebrać, bo się rozmyślili. Arogancja, bezczelność szczególnie ze strony (usunięte przez administratora) Ostrzegam wszystkich potencjalnych klientów. Tylko nie SUN-PRO!
Szanowny Panie, standardu obsługi oraz jej całościowej realizacji wiele firm może uczyć się od Nas o czym świadczą Nasze opinie oraz szerokie grono Naszych Klientów. Jako firma często dokonujemy zakupów - oczekujemy tak wysokiego standardu obsługi jaki sami mamy. Sprzęt, który otrzymaliśmy nie nadaje się do użytku - jest zdewastowany. Mieliśmy świadomość tego, co zamawiamy jednak zdjęcia, a rzeczywiście otrzymany towar nie pokrywa się ze sobą. Pozostaje Nam wierzyć w to, że nie widział Pan towaru, który otrzymaliśmy. Ten kto nie robi nic nie popełnia błędów, jednak warto się do nich przyznawać i zwyczajnie je naprawić.
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą SUN-PRO oraz jej przedstawicielem Panem Tomaszem Wysokim. Firma jest godna polecenia.
Dziękujemy za polecenie. Nie pozostaje Nam nic innego jak życzyć dużo słońca :) Pozdrawiamy, Zespół Sun-Pro
Nie wiem komu służy ten portal skoro panuje tu taka cenzura. Opinia rozumiem najpierw trafia do akceptacji przez Sun-Pro? :D Jeszcze raz. Pytanie do doradców d/s OZE (nie działu HR firmy Sun-Pro, ani żadnego innego działu). Czy wam również zaproponowano rozliczenia prowizji w cyklu dwumiesięcznym? W dodatku tylko powyżej czterdziestu kilowatpeak? Tzn, że jeżeli w ciągu dwóch miesięcy sprzedasz dajmy na to pięćdziesiąt kilowatpeak to zapłacą Ci prowizje za jedynie dziesięć kilowatpeak? Tzn. że żeby zarobić dziesięć koła musiałbym w jednym miesiącu sprzedać instalacje o łącznej mocy pięździesiąt osiem! kilowatopeak? I w kolejnym miesiącu drugie piećdziesiąt osiem. Czy to realne? W dodatku "na początek współpracy" brak auta służbowego, a stawka prowizyjna za jeden kilowat peak niska.
Tak, warunki się zgadzają ( chociaż potem jak już się wdrożysz to się poprawiają systematycznie) Co do dziesięciu kola to początkowo tak jest że wychodzi tyle kWp ile napisałeś ale potem wystarczy mniej albo masz z tych 58kWp więcej kasy. Czy się da? Bez problemu, nawet dużo więcej ale to jednak 10 koła wiec trzeba się trochę wysilić.
Czy pracownicy w Sun-Pro Sp. z o.o. dogadują się między sobą?
Na tyle osób pewnie nie raz ktoś komuś na odcisk nadepnie :) Ja z wszystkimi z którymi mam styczność dogaduje się świetnie. W zasadzie nigdzie wcześniej nie pracowało mi się tak dobrze.
Niestety, ale firma nie traktuje poważnie swoich pracowników. Brak rzetelnej i szczerej informacji zwrotnej, nagłe zmiany planów firmy związane z konkretnym stanowiskiem pracy świadczą, że człowiek jest wartością, ale tylko w teorii.
Dziękujemy za opinię. Tak jak zostało podkreślone w opinii ZAWSZE udzielamy informację zwrotną - nie otrzymaliśmy jednak feedbacku, że zabrakło rzetelności i szczerości. Liczymy się z tym, że łatwiej jest wydać anonimową opinię w Internecie niż porozmawiać o swoich odczuciach lub wątpliwościach w trakcie rozmowy - a na to jesteśmy otwarci i w każdej kwestii podejmujemy dialog. Życzymy dużo słońca, pozdrawiamy Zespół Sun-Pro
Witam, Jak w firmie SUN-PRO liczone są stawki prowizyjne dla Doradców handlowych (tu:Specjalistów ds. Fotowoltaiki)? Ile za 1 kW? Pozdrawiam,
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie Sun-Pro Sp. z o.o.?
To zależy od stanowiska i zakresu obowiązków. Po złożeniu CV dowiesz się wszystkiego co dotyczy stanowiska na które aplikujesz. Stosowane są wszystkie formy umów.
Czyli miałem dobrego nosa. Czy (usunięte przez administratora) jeszcze tam pracuje? Była do mnie bardzo w porządku. Odchodząc kupiłem jej obiecanego kwiatka, nie było jej w pracy, pozostawiłem w biurze, ciekawe czy przekazano. P.S. Moja mała rada- jak masz do wyboru pracować dla kogoś czy dla siebie, zawsze wybieraj dla siebie. Druga rada- zadbaj o więcej niż jedno źródło zarobku. Pozdrawiam Pozdrawiam panie z biura, w szczególności (usunięte przez administratora).
Dziękujemy za uwagi - są one dla Nas zawsze ważne. Wiele przedsiębiorstw w czasie pandemii nie otwiera nowych stanowisk pracy, często redukuje zatrudnienia - my robimy wszystko, co w Naszej mocy, aby Nasi pracownicy nie odczuli skutków tej sytuacji i dajemy im tyle, ile jesteśmy w stanie dać. Dodatkowo otworzyliśmy nowe stanowiska pracy i ciągle poszerzamy swoją działalność. Co do raportu - jeżeli ktoś popełnia dużo błędów i nie wyrabia się z pracą uruchamiamy wszystkie niezbędne narzędzia, aby wspomóc tą osobę i znaleźć rozwiązanie - jednym z takich narzędzi są raporty, często bardzo szczegółowe. Pomagają - i wiemy, co mówimy :)
Nie zgodzę się, ani trochę. Jak się nie ma argumentów to pisze się takie bzdury. Nikt nikogo nie zastrasza, nikt do nikogo nie ma pretensji. Jest wręcz przeciwnie. Zawsze możemy liczyć na pomoc innych, szczególnie kadry zarządzającej. Co do "Pani Dyrektor", która odleciała - to trochę się uśmiałam. Jest jedną z osób, które darzę dużym szacunkiem, w szczególności za to, że zarządza ludźmi w taki sposób, jak powinno się to robić - z szacunkiem!
Wzajemne obrzucanie się błotem, które tu widać, jest wręcz żenujące. Byli pracownicy wylewają swoje żale nie przebierając w słowach, choć mogliby to przemyśleć i ubrać inaczej, a z kolei przedstawiciele firmy mieszają z błotem ich, co jest jeszcze gorsze, bo wskazuje na całkowity brak autorefleksji, do tego obrażacie LUDZI, czyli żywe istoty(w odróżnieniu od firmy, która sama w sobie bez ludzi jest tylko znaczkiem i kilkoma literkami). Zamiast zastanowić się nad tym, dlaczego firma jest drzwiami obrotowymi i większość ludzi z niej bardzo szybko ucieka, tkwicie w samouwielbieniu i obrażacie byłych (i nie tylko byłych...)pracowników(obiło mi się o uszy jak potraficie się wyrażać o ludziach). Z takim podejściem niedługo będziecie mieli problem ze znalezieniem jakiegokolwiek pracownika. Przemyślcie to. Radzę z dobrego serca. Pozdrawiam.
Pracowałem krótko jako handlowiec dla Sun-Pro Sp.z o.o. Krótko, bo mi się plany życiowe pozmieniały ale gdyby się nie pozmieniały to pracowałbym napewno o wiele dłużej. Super firma, pełna młodych i pozytywnych ludzi, w których drzemie dużo energii a upowszechnianie korzystania energii ze słońca stawiają sobie jako wartość nadrzędną. Przeszedłem merytoryczne szkolenie wprowadzające z bardzo fajnym Panem Tomkiem oraz praktyki w terenie. Polecam ich jako pracodawcę a wszystkich którzy chcą pracować jako handlowcy przestrzegam, że ta robota to nie są "rurki z kremem" ale napewno daje dużo satysfakcji
Macie firmowe wyjścia ?
Tak, kilka razy do roku spotykamy się w większym gronie a od czasu do czasu, z racji rozproszenia po kraju, spotykamy się regionalnie.
Tomek, a powiedz coś o umowie, dostałeś umowę o prace na start ?
To dziwne, bo ani ja ani moi koledzy i koleżanki z pracy dostali od razu umowy. Pozdrawiam konkurencję :)
Miało być, że ani ja ani moi koledzy i koleżanki nie pracowali nawet dnia na czarno i dostali umowy od razu.
Zastanawiające są Państwa opinie. Pracuje w firmie od dawna. Nigdy nie było takich sytuacji, by ktoś pracował "na czarno". Sądzę, że te opinie wynikają ze zwykłej zawiści. Upust negatywnym emocją powinno się dawać gdzieś indziej a nie usilnie próbować zepsuć opinię firmie, która daje wiele możliwości ludziom, szczególnie w tych trudnych czasach. Pozdrawiam serdecznie
Czy w Sun-Pro Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Najczęściej musisz radzić sam z problemu bo albo Twój dział nie jest "ważny" w tej firmie albo nie ma czasu.
Na każdy zgłoszony problem (czy to natury technicznej, czy też personalnej) zawsze reagujemy szukając optymalnego rozwiązania. Podsumowując - reakcje są szybkie i skuteczne.
Firma to ludzie, czyli pracownicy. Problemy zgłaszają jedni pracownicy a inni je rozwiązują i odwrotnie. Firma się rozwija więc pojawiają się nowe problemy, z którymi wspólnie sobie radzimy. Nie pracowałem dotąd w lepszym miejscu i myślę że większość kolegów i koleżanek jest podobnego zdania. Chociaż jak to w życiu zawsze znajdzie się ktoś niezadowolony.
Oj tak, zdecydowanie potwierdzam. Lepiej się nie wychylać, nie pytać i udawać że wszystko jest w porządku.
W firmie jest super atmosfera, każdy na tyle na ile może stara się sobie nawzajem pomagać, a każda nowa osoba jest ciepło przyjęta. Jeśli chodzi o awanse i podwyżki to tak jak w każdej pracy - starasz się i dajesz z siebie wszystko - jesteś odpowiednio nagrodzony, za lenistwo nie masz nic ;)
Ogólnie wrażenia jak najbardziej pozytywne. Panie w biurze bardzo kompetentne, pomocne, słowne i prawdomówne. Bardzo dobrze się z nimi współpracowało. Szkoda tylko, że panowie na kierowniczych stanowiskach nie dorównują paniom w kwestii prawdomówności i słowności, ale to już inna sprawa. Ogólnie polecam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sun-Pro Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Sun-Pro Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 45.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sun-Pro Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 7 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!