Sun-Pro Sp. z o.o.

4.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Sun-Pro Sp. z o.o.

Pracodawca

 Aktualność
#badzsobawsunpro


Dzień dobry wszystkim użytkownikom serwisu GoWork.pl, 

którzy poszukują informacji o Sun-Pro Sp. z o.o. 


Dziękujemy tym, którzy już tworzą Naszą społeczność!


Kandydatom poszukującym pracy mówimy Dzień Dobry!


Sun-Pro to ludzie. Chcemy być wszędzie tam, gdzie Oni, gdzie kształtuje się wizerunek i poruszane są ważne kwestie dla Naszej firmy.

Liczą się ludzie. Liczy się to kim jesteś, jakimi wartościami się kierujesz - Twój wiek, wykształcenie i doświadczenie to tylko liczby. Zespół Sun-Pro to osoby, dla których branża OZE to nie tylko praca - to pasja. Pobudzamy się wzajemnie do działania, wspieramy, edukujemy i inspirujemy.

Jesteśmy otwarci na opinie obecnych jak i byłych pracowników. Cenimy merytoryczne wpisy, konstruktywną krytykę, z której wyciągamy wnioski. Dzięki nim postaramy się zadbać o to, aby współpraca z Nami była jeszcze bardziej satysfakcjonująca.

Prosimy pamiętać, że swoboda wypowiedzi nie oznacza przyzwolenia do kłamstwa, obrażania i naruszania czyjejś godności. Prawo chroni godność osoby ludzkiej, jej dobre imię i dobra osobiste. Komentarze zawierające treści niezgodne z prawem będą usuwane przez administratora.

Podziel się z Nami swoją opinią - praca@sunpro.com.pl


(...) a WSZYSTKO, co osiągamy, osiągamy dzięki ludziom


Pozdrawiamy,

Sun-Pro Sp. z o.o.
Misio Pysio
Były pracownik

Pracowałem krótko jako handlowiec dla Sun-Pro Sp.z o.o. Krótko, bo mi się plany życiowe pozmieniały ale gdyby się nie pozmieniały to pracowałbym napewno o wiele dłużej. Super firma, pełna młodych i pozytywnych ludzi, w których drzemie dużo energii a upowszechnianie korzystania energii ze słońca stawiają sobie jako wartość nadrzędną. Przeszedłem merytoryczne szkolenie wprowadzające z bardzo fajnym Panem Tomkiem oraz praktyki w terenie. Polecam ich jako pracodawcę a wszystkich którzy chcą pracować jako handlowcy przestrzegam, że ta robota to nie są "rurki z kremem" ale napewno daje dużo satysfakcji

5
Grace
Pracownik

Firma naprawdę dba o atmosferę i integrację pracowników. Nie jest to trudne w takim zespole, ale żeby się o tym przekonać trzeba chwilę tu zostać i przede wszystkim wykazać minimalny wysiłek (odnoszę się do innych opinii). Oczywiście dużo chętniej są wystawiane opinie negatywne niż pozytywne, a każdy ma prawo do własnych odczuć. Ja również nie twierdzę, że zawsze jest prosto, łatwo i przyjemnie- ale nigdzie tak nie jest. Przez prawie rok zaobserwowałam ogromny rozwój firmy, naprawdę są tu możliwości na rozwój (powtarzam: trzeba chcieć coś w tym kierunku zrobić). Polecam samemu się przekonać ;)

2
Arek j.
Pracownik
@Poszukujący

Bardzo polecam pracę w naszej firmie. Panuje tu rodzinna atmosfera, przy profesjonalnym podejściu do biznesu. Praca oczywiście jest wyzwaniem szczególnie w przypadku działu sprzedaży, bo chcemy się rozwijać więc staramy się robić co w naszej mocy, żeby osiągnąć cele jakie sobie stawiamy. Wiadomo, że każdy potencjalny pracodawca powie Ci, że stawia na rozwoj, niestety często okazuje się to frazesem, który usłyszysz tylko na rozmowie kwalifikacyjnej.. Jeżeli szukasz pracy, w której masz realną szansę na rozwój czy awans, jeśli jesteś ambitny i chcesz się rozwijać, to możesz być pewny, że dostaniesz odpowiednie narzędzia, możliwości i solidne wynagrodzenie za swoją pracę :)

Tajemniczy
Kandydat

Witam wszystkich, Chciałem spytać doświadczonych mniej i bardziej osób o średnie możliwości zarobkowe na stanowisku doradcy ds. OZE. Powiedzmy dobry doradca nie leń ale też nie jakiś wybitny.

analityk
Kandydat
 Pytanie
@Tajemniczy

Przepraszam, ale czy Ty chcesz sprzedawać "coś" dobrego dla ludzi, czy jedynie zarabiać duże pieniądze? Wiesz, to jest bardzo ważna kwestia. Są dziedziny, w których można zarobić "piękną" kasę np.... sprzedawać kredyty tzw. frankowe, albo zagraniczne terapie dla ludzi nieuleczalnie chorych. Więc?

Karolina Nowy wpis
@analityk

ale to nie jest odpowiedź na jego pytanie, co cię obchodzi czyjeś sumienie albo cel? facet pyta o konkrety i ja też proszę o odpowiedź bo jestem zainteresowana pracą :)

Piotrek Nowy wpis
Pracownik
@Karolina

Nie leń i nie wybitny zarobi pewnie około 7-8 tyś zł na rękę ale staramy się być wybitni i zarabiać więcej a czasami dużo więcej

#całkiem nowy
Pracownik

Moja przygoda z SunPro jest krótka. Mogę jednak śmiało stwierdzić, że przyjazna atmosfera, pomoc, jest tutaj na poziomie dziennym. Dostaję jąto od każdej osoby, z którą współpracuję. Życzyłbym wszystkim, aby doświadczyli podobnych wrażeń co ja :)

Karolina
@#całkiem nowy

Co takiego dostajesz? Sorry, nie rozumiem, używam polskiego języka...

analityk
Kandydat
@Karolina

Oj tam, wystarczy przyjrzeć się całemu tekstowi i już nie trzeba pytać o nic.

Karolina Nowy wpis
@analityk

jak ktoś już chce pisać publiczne opinie, które czyta cała Polska to niech pisze zrozumiałym językiem bo ja nie wiem co autor miał na myśli i nie zamierzam tracić czasu na domysły...

Administrator Nowy wpis

Pamiętam, że firma prowadziła niedawno rekrutację na Serwisant. Czy komuś udało się zdobyć pracę i może się podzielić wrażeniami?

Kar
Kandydat
 Pytanie

Zapytanie odnośnie oferty pracy na stanowisko pracownika ds. kadr. Ile wynosi wynagrodzenie na stanowisku pracownika ds. kadr? Jakie to "stanowisko" i czy formą nawiązania stosunku pracy jest umowa o pracę? Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

Pracodawca

@Kar

Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Naszym działem HR pod numerem telefonu 603-856-320. Pozdrawiamy, Zespół Sun-Pro

analityk
Kandydat
 Pytanie
@Kar

Pytasz o wynagrodzenie a mniej interesuje Cię jaki będzie zakres twoich obowiązków? Ok, zatem moje wynagrodzenie wynosi od 15 do 25 tys. zł miesięcznie. Tyle że ja jestem szefem działu kadr w dużej firmie. Do źródeł, do źródeł a nie na tak ogólnym portalu!

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy zechciałbyś podzielić się wrażeniami z rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Sun-Pro Sp. z o.o.? Jak oceniasz przebieg procesu rekrutacyjnego? Jaką umowę proponuje firma na stanowisku Koordynator / Koordynatorka Zespołu ?
Byly Pracownik
Były pracownik

Niby spoko a jednak... zatrudnienie jako PH ds fotowoltaki (jak kto woli specjalista ;) ) a pracujesz jako typowy ankieter odwiedzajac kazdy domek po kolei w celu przeprowadzenia ankiety :D To co obiecuja i mowia na szkoleniach troche odbiega od tego co okazuje sie w zycou rzeczywistym :(

Mateusz
Kandydat
 Pytanie
@Byly Pracownik

Hej, Cenne informacje, długo pracowałeś na tym stanowisku? Co takiego obiecywali na szkoleniach i po?

1

Pracodawca

@Byly Pracownik

W Sun-Pro mamy osobny dział zajmujący się pozyskaniem nowego Klienta. Większość Naszych Handlowców nie ankietuje, ponieważ sami zapewniamy im 100% leadów - jeżeli jest jakiś region, w którym tego nie gwarantujemy taka informacja jest podawana w samym procesie rekrutacyjnym. Pozdrawiamy, Zespół Sun Pro

Jus
Były pracownik
 Pytanie
@Sun-Pro Sp. z o.o.

Naprawdę...? Niech wam będzie. Inna sprawa- jak wytlumaczycie to, że materiały szkoleniowe dla handlowców są oparte na NLP(oczywiście nie jest to napisane). Dwa- dlaczego każecie handlowcom udawać przyjaciół klienta tylko po to, żeby zdobyć od niego rekomendacje(to jest wałkowane na każdym szkoleniu)...? Zaoferujcie ludziom konkurencyjną ofertę, zamiast uciekać się do manipulacji.

3
analityk
Kandydat
 Pytanie
@Byly Pracownik

Czyli że co? PH to jest taki kawosz oczekujący na kontakt? W ilu firmach byłeś z własnej inicjatywy, aby zaprezentować ofertę pracodawcy? Człowieku, ta firma to nie jest moloch posiadający monopol na rynku, do której kontrahenci walą drzwiami i oknami. Oni walczą o każdego klienta, o każdy kontrakt a tu trzeba umieć wyprzedzić konkurencję... niemałą. Zatrudnij się w firmie o wielkości Glock Ges.mbH a wtedy o godz. 9:00 zasiądziesz sobie przy biureczku a'la Ludwik14, przed kompem i przy kawusi. Klienci sami do Ciebie zadzwonią a Ty jedynie wybierzesz do kogo warto pojechać. Jest tylko jeden kłopot... wątpię aby Cię tam przyjęli do pracy, ale powodzenia życzę.

analityk
Kandydat
 Pytanie
@Jus

A na czym miałyby być oparte, jeśli nie na NLP? Co złego jest w NLP gdy propozycja korzystna jest dla potencjalnego klienta? Gdybyś oferował urządzenia do prywatnej siłowni to kładłbyś nacisk na możliwe odniesienie kontuzji, czy raczej na KORZYŚCIACH wynikających z prowadzenia niezależnych regularnych treningów we własnym domu? Jedziesz na spotkanie i to Ty sam decydujesz o czym opowiadasz rozmówcy. Szkolenia sprzedażowe mają tylko "otwierać klapki w mózgu" i pokazać sposoby na "pogrzebanie" w głowie rozmówcy, aby odnaleźć jego rzeczywiste potrzeby. Grasz w brydża? Np. po zgłoszeniu przez partnera dwa karo, gdy odpowiem mu cztery trefle to zgłaszam grę w trefle, czy może pytam go ile ma asów? Problem PH polega na tym, że nie wie czy rozmówca potrafi grać w brydża. Oczywiście może zadać pytanie wprost, ale jak zadać pytanie o możliwości finansowe potencjalnego klienta? ...ile masz pan kasy na taki system? Ty chcesz sprzedawać systemy, czy jedynie je reklamować? Gdy pójdziesz do dealera samochodów to nie będzie opowiadał Ci o "wpadkach" producenta a o zaletach jego produktu. Jeśli wyczuje że chodzi o potrzebę posiadania ekskluzywnej limuzyny to nie będzie opowiadał o modelu przeznaczonym do jazdy miejskiej z silniczkiem 0,9 l. Opowiadał będzie jak to przyjemnie jest zanurzyć się w fotelach wyłożonych naturalną skórą z wielbłąda "bleblejskiego" i że tylko ten producent gwarantuje takie doznania. Będzie wpływał na twoje emocje, zatem będzie to NLP. Ale przecież ten klient nie chce słuchać o zaletach miejskiego modelu (np. pali 3,5 l/100) a chce usłyszeć jaką "korzyść" odniesie z zakupu TWOJEGO produktu? Zacząłbyś prezentację od informacji o kolosalnych kosztach serwisowania, od stricte technicznych informacji dot. składu stopu z jakiego wykonano blok silnika, czy od wskazania kto z "ważnych" tego Świata jeździ tym konkretnym modelem? ...uprzedzam Pana że instalowane przez naz panele ulegają uszkodzeniu pod wpływem opadów gradu i jeśli nie chce Pan wyrzucić tych 70 tys. zł. w piach to proszę je natychmiast ubezpieczyć. Tak rozpocząłby prezentację agent ubezpieczeniowy, ale nie przedstawiciel firmy instalującej panele fv, chociaż byłaby to prawda! A cena? Cena to jest kwestia szeroko rozumianej "jakości", czyli nie tylko wartości samego produktu.

Xyz
Kandydat

Ze względu na to, że Sun Pro usuwa negatywne opinie z portalu GoWork - wstawiam tutaj swoją opinię na temat procesu rekrutacyjnego. Byłem jakiś czas temu na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Sun-Pro. Kontakt z HR bardzo dobry, szybka odpowiedź na aplikację i ustalenie godziny spotkania. Po wejściu do siedziby firmy, byłem trochę zaskoczony. Jak ktoś wcześniej napisał, nie było widać entuzjazmu po twarzach pracowników. Wykorzystanie w 100% każdej wolnej przestrzeni biurowej, porozwalane po podłodze panele fotowoltaiczne - ogólny chaos, nie za fajnie to wyglądało. Przed rozmową - nie zaproponowano mi nawet szklanki wody, kawy, herbaty - pierwszy raz się z tym spotkałem, zwłaszcza jak firma kreuje(trochę na siłę) korporacyjny wizerunek. Rozmowa rekrutacyjna - nieprofesjonalna. Osoba ze mną ją przeprowadzająca(usunięte przez administratora) przyjęła negatywną postawę wobec mnie jako kandydata. Niemiłe docinki, szukanie wad u kandydata i jego życiorysu z CV. To już nie są lata 90., zwłaszcza po tak słabym pierwszym wrażeniu, nie powinno się przeprowadzać rozmowy w takim tonie. To nie była moja pierwsza rozmowa rekrutacyjna i wszystkie z nich były przeprowadzone w bardziej profesjonalny sposób, zwłaszcza jak się rekrutuje na specjalistyczne stanowisko. Wypadałoby się przygotować do niej bardziej merytorycznie, również ze strony pracodawcy. Na duży plus zasługuje Pani z HR. Miły kontakt i wiadomość zwrotna do kandydata.

Pracodawca

@Xyz

Dziękujemy za opinię. Przychodząc na rozmowę rekrutacyjną należy liczyć się z tym, że padają pytania o doświadczenie zawodowe, które zostało zamieszczone w CV oraz weryfikację kompetencji, które są kluczowymi na danym stanowisku pracy (są to i wady i zalety). Na rozmowie często okazuje się, że brakuje kandydatowi poszczególnych kompetencji (to całkiem naturalne) - prosimy jednak, aby nie odbierać tego jako "niemiłą docinkę", a wyzwanie, nad którym warto pracować - po zatrudnieniu Nasz Zespół wspiera każdego, aby te słabsze kompetencje zostały wzmocnione. Jesteśmy firmą wykonawczą, a materiałem w tym przypadku są m.in. panele fotowoltaiczne. Ich obecność w Naszej siedzibie jest czymś normalnym i należy się z tym liczyć, że będą. Wierzymy, że udało się Panu znaleźć wymarzoną pracą - życzymy powodzenia i dużo Słońca.

analityk
Kandydat
 Pytanie
@Xyz

"To nie była moja pierwsza rozmowa rekrutacyjna..." czyli że biegasz do potencjalnych pracodawców w poszukiwaniu tego idealnego? No a jak sądzisz (jeśli masz doświadczenia?), w trakcie spotkania handlowego to padają wyłącznie przyjemne pytania, albo spotykasz się z samymi pozytywnymi postawami rozmówców? PH musi być "gruboskórny" i to on powinien umieć rozładować napięcie emocjonalne. Gadasz sobie z właścicielem pięknego 300m2 domu i ot tak sobie proponujesz by wydał 120 tys. na system. Liczysz na to że spłonie z radości? Obudź się! Zdaje się że chyba nie masz dostępu do np. szefa Orlen-u, więc spotkania odbywasz z przeciętnie zarabiającymi ludźmi. A jeśli masz tzw. koneksje to raczej problemów ze znalezieniem pracy w charakterze PH nie masz i to niezależnie w jakiej dziedzinie. Raczej wątpię?

Pytanie
 Pytanie

Czy nowo zatrudnione osoby w Sun-Pro Sp. z o.o. otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?

Były pracownik
Były pracownik

Jeżeli szukasz stałej i pewniej pracy- niestety nie jest to firma, którą warto polecić. Brak szkoleń, wsparcia w okresie wdrożenia, opis stanowiska oraz benfitow zupełnie inny niż na ogłoszeniu o pracę. Zwolnienia z dnia na dzień, a jedyne co usłyszysz od firmy " taka jest decyzja biznesowa oparta na liczbach" jeżeli chcesz usłyszeć szczegóły to niestety się nie doczekasz. Proszę się zastanowić dwa rady, z takim brakiem szacunku do drugiego człowieka jeszcze nigdy nie miałem do czynienia.

Były pracownik
Były pracownik

Szczerze odradzam współpracę z tą firemką wszystkim osobom, które chcą czuc się szanowane. W sun pro jest ciągła migracja pracowników. Umowy zlecenia, pensje zblizone do najnizszej krajowej, zwolnienia z dnia na dzien - to u nich codzienność. Pracownicy uśmiechają sie do siebie nawzajem, a za plecami się obgadują. Wcześniej nie dane mi było spotkać sie z takim fałszem i tak toksyczną atmosferą. Przeklenstwa i krytykowanie się nawzajem są na porządku dziennym. Szkolenia na skandalicznie niskim poziomie. Ponadto oprocz wykonywania standardowych obowiazkow pracownicy sami musieli sprzatac caly budynek. Odkurzanie, zmywanie podlogi, mycie toalet. To nie byo poruszone ani na rozmowie kwalifikacyjnej ani na umowie. Lepiej trzymać sie od tego miejsca z daleka.

2

Pracodawca

 Pytanie
@Były pracownik

Były Pracowniku dziękujemy za komentarz jednak zastanawiamy się, czy oby na pewno chodzi o firmę Sun Pro? Nasza codzienność to te same twarze - owszem pojawiają się nowe, ponieważ prężnie się rozwijamy więc jest to nieuniknione, umowa o pracę to standard, a atmosfera na piątkę z plusem. Wykwalifikowana kadra dba o jakość szkoleń, a szkolenia zewnętrzne są ściśle sprawdzane i ewentualne uwagi, co do nich są zawsze przedyskutowane na bieżąco. I na koniec nie pozostaje Nam nic innego jak podziękować Pani Marzence za utrzymywanie Naszego biura w czystości :) Pozdrawiamy i życzymy dużo słońca.

ZdziwionA
Kandydat

Byłam jakiś czas temu na rozmowie rekrutacyjnej. Brak odpowiedzi ani mailowej ani nawet sms, chociaż pani rekruterka sama z siebie zapewniała jakiego dnia da na 100% odpowiedź zwrotną o zatrudnieniu bądź nie. Pozostawiam to ocenie przyszłym kandydatom.

Pracodawca

@ZdziwionA

Dziękujemy za opinie. Każdego Kandydata, z którym przeprowadzamy rozmowę informujemy o wyniku rekrutacji, a jeśli ma więcej niż jeden etap - również informacje pomiędzy etapami. Po nicku ciężko jest się Nam odnieść, która z osób była tą Zdziwioną i nie jesteśmy w stanie zweryfikować Pani CV. Jeżeli taka sytuacja miała miejsce - prosimy o podanie swoich danych, aby móc zweryfikować informacje lub skontaktować się bezpośrednio z Dzialem HR, z którego na 100% otrzymała Pani informacje o spotkaniu rekrutacyjnym. Jest to ważny element w Naszym procesie rekrutacyjnym chociażby z szacunku do czasu, który został poświęcony na spotkanie i chętnie wyjaśnimy zaistniałą sytuację, bo nigdy takie nie miały miejsca. . Pozdrawiamy Zespół Sun-Pro

Patryk
Kandydat
@ZdziwionA

O a myślałem, że tylko mi. Wczoraj byłem na rozmowie rekrutacyjnej i dzisiaj na 100% byłem zapewniany, że dostanę feedback niezależnie jaki by nie był, jak się można domyślić nie dostałem. A podczas pierwszej rozmowy dotyczącej umówienia się na spotkanie również Pan mówił, że wyślę sms przypominajkę, której jak się można domyśleć nie wysłał. 100% zapewnień 0% faktycznej realizacji

1
Patryk
Kandydat
@ZdziwionA

A myślałem, że tylko ja nie dostałem feedbacku. Na rozmowie rekrutacyjnej Pan ściskająć Ci ręke i patrząc w oczy zapewnia, że na 100% dostaniesz feedback nie ważne jaki by on nie był, jak się można domyśleć zero kontaktu ... Podczas pierwszej rozmowy telefonicznej, na której sie umawiasz również mówi Ci, że dostaniesz sms przypominajkę, lecz takiego sms jak się można domyśleć nie dostaniesz.

Patryk
Kandydat
@ZdziwionA

A myślałem, że tylko mi nie dali feedbacku. Na rozmowie rekrutacyjnej, Pan ściskająć dłoń i patrząc w oczy na dowidzenia mówi, że na 100% na następny dzień będzie feedback, jak się można domyśleć zero kontaktu ... Tak samo podczas pierwszej rozmowy telefonicznej w sprawie spotkania, mówi że prześle sms przypominajkę, ale nic takiego się nie zdarza. Jeszcze mi się nie zdarzyło, że ktoś jak mówi że prześle informację to jej nie przesyła.

1

Pracodawca

@Patryk

Dziękujemy Panie Patryku za komentarz. Żałujemy, że takiej informacji nie dał Nam Pan na rozmowie rekrutacyjnej. Sytuacja została już wyjaśniona i wierzymy, że teraz uważa Pan, że otrzymał 100% informacji zwrotnej. Pozdrawiamy, Zespół Sun-Pro

Zdziwiona również
Kandydat
@ZdziwionA

Potwierdzam, również brałam udział w rekrutacji - pierwsza rozmowa z Panem Szymonem, druga rozmowa z Panią Anną. Otrzymałam konkretną informację od Pani Anny kiedy dostanę odpowiedź czy na tak czy na nie - ale niestety nie doczekałam się. Szkoda,że tak się traktuje ludzi, którzy są zainteresowani pracą u Państwa.

Pracodawca

@Zdziwiona również

Dzień dobry, wnioskuję, że brała Pani udział w rekrutacji na stanowisko Handlowca lub Koordynatora Regionalnego. Termin odpowiedzi na stanowisko handlowca to 24 września (piątek), zaś na Koordynatora 22 września (środa). Informacja zwrotna będzie telefoniczna do godziny 17:00 zatem prosimy o cierpliwość, do któregoś z tych dni :) Pozdrawiamy, Zespół Sun Pro

zainteresowany
Kandydat

Czytając opinie o Firmie na razie mam mieszane odczucia. Przekonam się po kontakcie osobistym z ewentualnym przyszłym pracodawcą. Nim to jednak nastąpi muszę przespać się z tematem rozmowy kadrowej pod warunkiem, że zostanę na nią zaproszony!

Pradomówny
Były pracownik
@zainteresowany

Kiedyś tam pracowałem i odradzam z całego serca. Miałem wrażenie, ze osoby, z którymi się milo rozmawia, obgadują cię za plecami. Wydaje się, ze to porządna firma a w rzeczywistości jest to fuszerka. Niemiło wspominam osoby pracujące tam na "wyższym szczeblu", które myślą, że jak komuś płacą to ktoś ma robić dla nich wszystko, bez względu czy to należy to twoich obowiązków. (usunięte przez administratora) mógłby nauczyć się porządnego podejścia do pracowników i kultury. Nie miło się słucha przekleństw bo coś poszło nie po jego myśli. Odradzam pracy w tej firmie, polecam poszukać czegoś porządnego, po prostu, żeby się nie zawieźć. Mam bardzo złe wspomnienia z tym miejscem. Pisze jak było.

Pracodawca

@Pradomówny

Dziękujemy za Pańską opinię. Żałujemy bardzo, że taka informacja nie dotarła bezpośrednio do Przełożonego lub Działu HR, który zawsze podejmuje kroki, aby praca na każdym stanowisku bez wyjątku była po prostu przyjemna - zatem ciężko jest się Nam odnieść do powyższego komentarza, ponieważ nie mieliśmy nigdy zasygnalizowanej takiej sytuacji. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu do Działu HR celem wyjaśnienia - stawiamy na dialog, który jest podstawą Naszej komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej. Pozdrawiamy, Zespół Sun Pro

Kontrahent
Klient

Okropna firma, zbiorowisko niekompetentnych pseudomenedżerów po szkoleniach socjotechnicznych. Zamawiają towar przez telefon, a potem nie chcą odebrać, bo się rozmyślili. Arogancja, bezczelność szczególnie ze strony (usunięte przez administratora) Ostrzegam wszystkich potencjalnych klientów. Tylko nie SUN-PRO!

Pracodawca

@Kontrahent

Szanowny Panie, standardu obsługi oraz jej całościowej realizacji wiele firm może uczyć się od Nas o czym świadczą Nasze opinie oraz szerokie grono Naszych Klientów. Jako firma często dokonujemy zakupów - oczekujemy tak wysokiego standardu obsługi jaki sami mamy. Sprzęt, który otrzymaliśmy nie nadaje się do użytku - jest zdewastowany. Mieliśmy świadomość tego, co zamawiamy jednak zdjęcia, a rzeczywiście otrzymany towar nie pokrywa się ze sobą. Pozostaje Nam wierzyć w to, że nie widział Pan towaru, który otrzymaliśmy. Ten kto nie robi nic nie popełnia błędów, jednak warto się do nich przyznawać i zwyczajnie je naprawić.

Pytanie
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Sun-Pro Sp. z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

Klient
Klient

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą SUN-PRO oraz jej przedstawicielem Panem Tomaszem Wysokim. Firma jest godna polecenia.

Pracodawca

@Klient

Dziękujemy za polecenie. Nie pozostaje Nam nic innego jak życzyć dużo słońca :) Pozdrawiamy, Zespół Sun-Pro

QQ
Kandydat
 Pytanie

Nie wiem komu służy ten portal skoro panuje tu taka cenzura. Opinia rozumiem najpierw trafia do akceptacji przez Sun-Pro? :D Jeszcze raz. Pytanie do doradców d/s OZE (nie działu HR firmy Sun-Pro, ani żadnego innego działu). Czy wam również zaproponowano rozliczenia prowizji w cyklu dwumiesięcznym? W dodatku tylko powyżej czterdziestu kilowatpeak? Tzn, że jeżeli w ciągu dwóch miesięcy sprzedasz dajmy na to pięćdziesiąt kilowatpeak to zapłacą Ci prowizje za jedynie dziesięć kilowatpeak? Tzn. że żeby zarobić dziesięć koła musiałbym w jednym miesiącu sprzedać instalacje o łącznej mocy pięździesiąt osiem! kilowatopeak? I w kolejnym miesiącu drugie piećdziesiąt osiem. Czy to realne? W dodatku "na początek współpracy" brak auta służbowego, a stawka prowizyjna za jeden kilowat peak niska.

1
Piotrek
Pracownik
 Pytanie
@QQ

Tak, warunki się zgadzają ( chociaż potem jak już się wdrożysz to się poprawiają systematycznie) Co do dziesięciu kola to początkowo tak jest że wychodzi tyle kWp ile napisałeś ale potem wystarczy mniej albo masz z tych 58kWp więcej kasy. Czy się da? Bez problemu, nawet dużo więcej ale to jednak 10 koła wiec trzeba się trochę wysilić.

QQ
Kandydat
 Pytanie
@QQ

Dzięki za ino Piotrek. A czy firma dostarcza Wam leady czy nie ma co na to liczyć?

Piotrek
Pracownik
@QQ

Z tym jest różnie. Można przyjąć że pół na pół. Ale jest ok. Na prawdę jest spoko.

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy w Sun-Pro Sp. z o.o. dogadują się między sobą?

Piotrek
Pracownik
@Pytanie

Na tyle osób pewnie nie raz ktoś komuś na odcisk nadepnie :) Ja z wszystkimi z którymi mam styczność dogaduje się świetnie. W zasadzie nigdzie wcześniej nie pracowało mi się tak dobrze.

Były pracownik
Były pracownik

Niestety, ale firma nie traktuje poważnie swoich pracowników. Brak rzetelnej i szczerej informacji zwrotnej, nagłe zmiany planów firmy związane z konkretnym stanowiskiem pracy świadczą, że człowiek jest wartością, ale tylko w teorii.

Pracodawca

@Były pracownik

Dziękujemy za opinię. Tak jak zostało podkreślone w opinii ZAWSZE udzielamy informację zwrotną - nie otrzymaliśmy jednak feedbacku, że zabrakło rzetelności i szczerości. Liczymy się z tym, że łatwiej jest wydać anonimową opinię w Internecie niż porozmawiać o swoich odczuciach lub wątpliwościach w trakcie rozmowy - a na to jesteśmy otwarci i w każdej kwestii podejmujemy dialog. Życzymy dużo słońca, pozdrawiamy Zespół Sun-Pro

Tomek
Kandydat
 Pytanie

Witam, Jak w firmie SUN-PRO liczone są stawki prowizyjne dla Doradców handlowych (tu:Specjalistów ds. Fotowoltaiki)? Ile za 1 kW? Pozdrawiam,

Pracodawca

@Tomek

Zapraszamy do kontaktu z Naszym Działem HR tel. 603-856-320 Pozdrawiamy

Pracodawca

 Aktualność
#badzsobawsunpro


Dzień dobry wszystkim użytkownikom serwisu GoWork.pl, 

którzy poszukują informacji o Sun-Pro Sp. z o.o. 


Dziękujemy tym, którzy już tworzą Naszą społeczność!


Kandydatom poszukującym pracy mówimy Dzień Dobry!


Sun-Pro to ludzie. Chcemy być wszędzie tam, gdzie Oni, gdzie kształtuje się wizerunek i poruszane są ważne kwestie dla Naszej firmy.

Liczą się ludzie. Liczy się to kim jesteś, jakimi wartościami się kierujesz - Twój wiek, wykształcenie i doświadczenie to tylko liczby. Zespół Sun-Pro to osoby, dla których branża OZE to nie tylko praca - to pasja. Pobudzamy się wzajemnie do działania, wspieramy, edukujemy i inspirujemy.

Jesteśmy otwarci na opinie obecnych jak i byłych pracowników. Cenimy merytoryczne wpisy, konstruktywną krytykę, z której wyciągamy wnioski. Dzięki nim postaramy się zadbać o to, aby współpraca z Nami była jeszcze bardziej satysfakcjonująca.

Prosimy pamiętać, że swoboda wypowiedzi nie oznacza przyzwolenia do kłamstwa, obrażania i naruszania czyjejś godności. Prawo chroni godność osoby ludzkiej, jej dobre imię i dobra osobiste. Komentarze zawierające treści niezgodne z prawem będą usuwane przez administratora.

Podziel się z Nami swoją opinią - praca@sunpro.com.pl


(...) a WSZYSTKO, co osiągamy, osiągamy dzięki ludziom


Pozdrawiamy,

Sun-Pro Sp. z o.o.
Pytanie
 Pytanie

Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie Sun-Pro Sp. z o.o.?

Piotr
Pracownik
@Pytanie

To zależy od stanowiska i zakresu obowiązków. Po złożeniu CV dowiesz się wszystkiego co dotyczy stanowiska na które aplikujesz. Stosowane są wszystkie formy umów.

nati
Były pracownik
 Pytanie

Czyli miałem dobrego nosa. Czy (usunięte przez administratora) jeszcze tam pracuje? Była do mnie bardzo w porządku. Odchodząc kupiłem jej obiecanego kwiatka, nie było jej w pracy, pozostawiłem w biurze, ciekawe czy przekazano. P.S. Moja mała rada- jak masz do wyboru pracować dla kogoś czy dla siebie, zawsze wybieraj dla siebie. Druga rada- zadbaj o więcej niż jedno źródło zarobku. Pozdrawiam Pozdrawiam panie z biura, w szczególności (usunięte przez administratora).

1
Praccoowwwnniikkkk
Były pracownik
@nati

No ja nie pracuje nie

1
Anna P.
Pracownik

Dziękujemy za uwagi - są one dla Nas zawsze ważne. Wiele przedsiębiorstw w czasie pandemii nie otwiera nowych stanowisk pracy, często redukuje zatrudnienia - my robimy wszystko, co w Naszej mocy, aby Nasi pracownicy nie odczuli skutków tej sytuacji i dajemy im tyle, ile jesteśmy w stanie dać. Dodatkowo otworzyliśmy nowe stanowiska pracy i ciągle poszerzamy swoją działalność. Co do raportu - jeżeli ktoś popełnia dużo błędów i nie wyrabia się z pracą uruchamiamy wszystkie niezbędne narzędzia, aby wspomóc tą osobę i znaleźć rozwiązanie - jednym z takich narzędzi są raporty, często bardzo szczegółowe. Pomagają - i wiemy, co mówimy :)

2
Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Jest to umowa zlecenie.

Aktual
Pracownik

Nie zgodzę się, ani trochę. Jak się nie ma argumentów to pisze się takie bzdury. Nikt nikogo nie zastrasza, nikt do nikogo nie ma pretensji. Jest wręcz przeciwnie. Zawsze możemy liczyć na pomoc innych, szczególnie kadry zarządzającej. Co do "Pani Dyrektor", która odleciała - to trochę się uśmiałam. Jest jedną z osób, które darzę dużym szacunkiem, w szczególności za to, że zarządza ludźmi w taki sposób, jak powinno się to robić - z szacunkiem!

Stophejt
Były pracownik
@Aktual

Wzajemne obrzucanie się błotem, które tu widać, jest wręcz żenujące. Byli pracownicy wylewają swoje żale nie przebierając w słowach, choć mogliby to przemyśleć i ubrać inaczej, a z kolei przedstawiciele firmy mieszają z błotem ich, co jest jeszcze gorsze, bo wskazuje na całkowity brak autorefleksji, do tego obrażacie LUDZI, czyli żywe istoty(w odróżnieniu od firmy, która sama w sobie bez ludzi jest tylko znaczkiem i kilkoma literkami). Zamiast zastanowić się nad tym, dlaczego firma jest drzwiami obrotowymi i większość ludzi z niej bardzo szybko ucieka, tkwicie w samouwielbieniu i obrażacie byłych (i nie tylko byłych...)pracowników(obiło mi się o uszy jak potraficie się wyrażać o ludziach). Z takim podejściem niedługo będziecie mieli problem ze znalezieniem jakiegokolwiek pracownika. Przemyślcie to. Radzę z dobrego serca. Pozdrawiam.

1

Zostaw merytoryczną opinię o Sun-Pro Sp. z o.o. - Gdańsk

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Sun-Pro Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Sun-Pro Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Sun-Pro Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 5 to opinie pozytywne, a 3 to opinie negatywne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Sun-Pro Sp. z o.o.?

    Liczba opinii klientów firmy Sun-Pro Sp. z o.o., to 3, z czego 2 to opinie pozytywne, a 1 to opinie negatywne. Sprawdź tutaj!