A jak się pracuje na montażu/serwisie/elektryka? Jakie stawki i atmosfera?
Jak wyglądają warunki zatrudnienia w przypadku przedstawiciela handlowego? Jaka jest forma zatrudnienia, równocześnie jak wygląda kwestia wynagrodzenia (jaka podstawa, jak liczona premia). Z góry dziękuję za odpowiedź.
Umowa b2b, podstawa jakaś śmieszna. Najgorsze stawki za KW w branży. Zarabiasz 10% tego co w innych firmach.
Fatalna komunikacja, kasa ściągnięta i co? Oczywiście zlewka totalna, nie można się dodzwonić. Miałem usterkę którą musiała likwidować inna firma bo Sun-Pro nie w ogóle nie zareagowała. Teraz mam problem, od dwóch dni próbuję się skontaktować i już człowieka szlag chce trafić. Muszę ściągnąć ich reklamę z dachu bo nie chcę wprowadzać ludzi w błąd.
Jak wygląda początek pracy? Jakąś umowa próbna? I co jeżeli jest umowa próbna i w ciągu miesiąca lub dwóch nic nie uda mi sie sprzedać to zostaje wyrzucony/a? I czy po okresie próbnym dostaje się auto czy w ciągu?
Dzień dobry. Nie praktykujemy umów próbnych - albo nawiązujemy ze sobą współpracę, albo nie :) Pierwsze 3 miesiące to zawsze jest okres wdrożeniowy, który w zależności od osiągnięć danej osoby jest skracany lub nie. Nie wyrzucamy pracowników - jeśli ktoś nie sprzedaje to warto spróbować wszystkich środków, aby to naprawić, a jeśli się nie uda to myślę, że dla obu stron jest to znak, że nie jest to odpowiednie miejsce dla danego człowieka. Co do auta - to zależy od wielu czynników. Zwykle na początku współpracy nowa osoba jeździ swoim autem (przy czym my pokrywamy koszty paliwa), ale jest od tego wiele odstępstw więc nie potrafię jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Jeżeli pojawią się jeszcze jakieś wątpliwości serdecznie zapraszam do kontaktu z Naszą firmą - zapewniam, że rozmowa zostanie przekierowana do działu HR. Pozdrawiamy, Zespół Sun Pro
Można coś więcej na temat tego? Czyli mam rozumieć że jak się dostaje auto to w każdej chwili można je stracić?
Witam, zastanawia mnie; 1.Od ilu lat można u was pracować? 2.Czy jest opcja bycia ankieterem młodocianym? 3.Czy godziny pracy można ustawić pod siebie? 4. Czy jest możliwość pracy powyżej tych 15 godzin tygodniowo? 5. Na jakich warunkach ma być oparta umowa zlecenia? 6. Jak długo trwa rekrutacja? 7.Czy można pracować w weekendy? 8. Na czym dokładnie ma polegać praca ankietera? Proszę o odpowiedź na wyżej napisane pytania, z góry dziękuję, Pozdrawiam :)
Dzień dobry , tak wiele pytań - łatwiej będzie odpowiedzieć na nie telefonicznie - serdecznie zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z Koordynatorem telefon 601 496 276
Witam, mam do państwa kilka nurtujących mnie pytań Czy osoba młodociana może u was pracować? Jeśli tak to od ilu lat? Jak wygląda rekrutacja, ile ona zajmuje? Czy jest możliwość pracy więcej niż owe 15h tygodniowo? Co byłoby w moich obowiązkach będąc ankieterem? Czy brak samochodu jest problemem? Jak wygląda wysyłanie raportów, czy odbywa się to przez jakąś stronę, czy jest to liczone jako godziny pracy czy poza nimi? Na jakich zasadach będzie się opierać umowa zlecenia, czy można to wybrać pod siebie? Kiedy wypłacane są pieniądze i w jaki sposób (Chodzi mi tutaj gotówka lub na konto(w banku)) Czy praca ankietera ma jakieś dziennie minimum np. że musi przepytać 50 osób? Z jaką stawką się zaczyna, czy jest to podane 26,50-33,10 zł? Proszę o odpowiedź tutaj, ponieważ jestem prawie pewien, że wiele osób zadaje sobie takie pytania jak ja wyżej. Osoby zainteresowane będą mogły dowiedzieć się odpowiedzi na ich podstawowe pytania. Dziękuje za potencjalną odpowiedź oraz za zapoznanie się z moimi zapytaniami. Pozdrawiam z Piotrkowa Tryb. :)
Naprawdę firma daje takie głodowe stawki jak 30zl za kW? Przecież to nawet śmieszne nie jest
Witam. Współpracuję od wielu lat z firmami z sektora OZE... Z taką niesłownością i niekompetencją dawno się nie spotkałem. LinkedIn... Też nie pomógł... Ile razy można czekać na linka do spotkania z szefem??? Życzę sukcesów... ????
Dzień dobry. Bardzo proszę o informację, w którym dniu nie otrzymał Pan linka do spotkania - w ubiegłym tygodniu odbywały się dwa: jedno w środę, drugie w czwartek. Na Linkedin nie otrzymałam od nikogo informacji, że nie otrzymał powiadomienia, a jestem pierwszą osobą, która taką informację dostaje więc jestem zdziwiona tą informacją. Śmiało zapraszam do kontaktu bezpośrednio pod numer telefonu lub do kontaktu poprzez LinkedIn. Pozdrawiam, Ania Dział HR
Dzień dobry, czy ktoś kojarzy na czym dokładnie dodatkowa praca jako ankieter terenowy i czy można aplikować na to stanowisko pracując na pełen etat na zmiany 6-14 i 14-22?
Pani Katarzyno - w każdym ogłoszeniu jest podany numer bezpośrednio do Koordynatora, który udzieli wszelkich informacji dotyczących samej pracy, zarobków oraz zatrudnienia - 601 496 276 serdecznie zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy, Zespół Sun Pro
Jestem już po rozmowach w sprawie pracy na stanowisku PH, rzekomo firma gwarantuje wszystkim pracownikom narzędzia do pracy włącznie z samochodem służbowym, na rozmowie dowiedziałam sie że samochód służbowy będę mogła dopiero otrzymać po 2 miesięcznym okresie próbnym, może mi ktoś podpowiedzieć jak jest faktycznie ? Czym jeżdżą handlowcy ? Pozdrawiam
Dzień dobry, rzekomo gwarantujemy :) oczywiście, że gwarantujemy przy czym tak jak informacja została przedstawiona na samym procesie rekrutacyjnym - pierwszego dnia auta może nie być, ponieważ dealerem aut nie jesteśmy i cały plac nie jest nimi obstawiony - jednak czym prędzej je organizujemy dla PH - obecnych PH zapraszam do podzielenia się również tą informacją. Do tego momentu zwracamy za każdy kilometr wg realnego zużycia i ceny paliwa . Pozdrawiamy, Zespół Sun Pro
Potwierdzam, Auta docierają dość szybko, myślę że te dwa miesiące to max ale jeśli ktoś ma pilną potrzebę to na pewno dział floty weźmie to pod uwagę.
Z tego co zauważyłem to handlowcy jeżdżą używanymi samochodami z przebiegiem ok. 100 tys. Raczej nikt nie dostaje "nowego"
Pytanie o rekrutacje na stanowisku Ph czy sama prace można pogodzić czasowo będąc już zatrudnionym na etacie?
Dzień dobry, nie ma takiej możliwości - jest to praca zdecydowanie na pełen etat i czasowo nie da się jej połączyć z wykonywaniem innej pracy. Pozdrawiamy, Zespół Sun Pro
Witam. Nie mogę wysłać cv. Nie wiem co się dzieje.
Dzień dobry, prosimy o przesłanie CV na adres praca@sunpro.com.pl w tytule wpisując stanowisko, na które się aplikuje. Pozdrawiamy, Zespół Sun-Pro
Z kim skontaktować się w sprawie pracy na terenie Rypina. Miałabym kilka pytań.
Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Panem Danielem 601 496 276 Pozdrawiamy, Zespół sun-Pro
Dzień dobry W komentarzach przewijają się wątki odnośnie procesu rekrutacji, rozmów kwalifikacyjnych itp. Mam pytanie czy to dotyczy jakiś specjalistycznych stanowisk czy wszystkich ? Zapoznałem się z ofertami jakie firma teraz zamieszcza i wynika z nich iż jest to praca raczej dodatkowa z elastycznymi godzinami nie wymagająca żadnego doświadczenia ani posiadanego wykształcenia. Więc moje pytanie brzmi czy podjęcie pracy jest warunkowane także wieloetapowym procesem rekrutacji pomimo iż z wymagań oferty wynika jedynie dyspozycyjność na min. 15 h czasu w tygodniu i własny samochód.
Dzień dobry, mówi Pan o stanowisku Ankietera Terenowego - na to stanowisko jest jedna rekrutacja po której jest od razu decyzja odnośnie zatrudnienia, nie ma tutaj wieloetapowej rekrutacji. Pozdrawiamy, Zespół Sun Pro
Zapytanie odnośnie oferty pracy na stanowisko pracownika ds. kadr. Ile wynosi wynagrodzenie na stanowisku pracownika ds. kadr? Jakie to "stanowisko" i czy formą nawiązania stosunku pracy jest umowa o pracę? Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Naszym działem HR pod numerem telefonu 603-856-320. Pozdrawiamy, Zespół Sun-Pro
Pytasz o wynagrodzenie a mniej interesuje Cię jaki będzie zakres twoich obowiązków? Ok, zatem moje wynagrodzenie wynosi od 15 do 25 tys. zł miesięcznie. Tyle że ja jestem szefem działu kadr w dużej firmie. Do źródeł, do źródeł a nie na tak ogólnym portalu!
Nie wiem komu służy ten portal skoro panuje tu taka cenzura. Opinia rozumiem najpierw trafia do akceptacji przez Sun-Pro? :D Jeszcze raz. Pytanie do doradców d/s OZE (nie działu HR firmy Sun-Pro, ani żadnego innego działu). Czy wam również zaproponowano rozliczenia prowizji w cyklu dwumiesięcznym? W dodatku tylko powyżej czterdziestu kilowatpeak? Tzn, że jeżeli w ciągu dwóch miesięcy sprzedasz dajmy na to pięćdziesiąt kilowatpeak to zapłacą Ci prowizje za jedynie dziesięć kilowatpeak? Tzn. że żeby zarobić dziesięć koła musiałbym w jednym miesiącu sprzedać instalacje o łącznej mocy pięździesiąt osiem! kilowatopeak? I w kolejnym miesiącu drugie piećdziesiąt osiem. Czy to realne? W dodatku "na początek współpracy" brak auta służbowego, a stawka prowizyjna za jeden kilowat peak niska.
Tak, warunki się zgadzają ( chociaż potem jak już się wdrożysz to się poprawiają systematycznie) Co do dziesięciu kola to początkowo tak jest że wychodzi tyle kWp ile napisałeś ale potem wystarczy mniej albo masz z tych 58kWp więcej kasy. Czy się da? Bez problemu, nawet dużo więcej ale to jednak 10 koła wiec trzeba się trochę wysilić.
Czy pracownicy w Sun-Pro Sp. z o.o. dogadują się między sobą?
Na tyle osób pewnie nie raz ktoś komuś na odcisk nadepnie :) Ja z wszystkimi z którymi mam styczność dogaduje się świetnie. W zasadzie nigdzie wcześniej nie pracowało mi się tak dobrze.
Witam, Jak w firmie SUN-PRO liczone są stawki prowizyjne dla Doradców handlowych (tu:Specjalistów ds. Fotowoltaiki)? Ile za 1 kW? Pozdrawiam,
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie Sun-Pro Sp. z o.o.?
To zależy od stanowiska i zakresu obowiązków. Po złożeniu CV dowiesz się wszystkiego co dotyczy stanowiska na które aplikujesz. Stosowane są wszystkie formy umów.
Czyli miałem dobrego nosa. Czy (usunięte przez administratora) jeszcze tam pracuje? Była do mnie bardzo w porządku. Odchodząc kupiłem jej obiecanego kwiatka, nie było jej w pracy, pozostawiłem w biurze, ciekawe czy przekazano. P.S. Moja mała rada- jak masz do wyboru pracować dla kogoś czy dla siebie, zawsze wybieraj dla siebie. Druga rada- zadbaj o więcej niż jedno źródło zarobku. Pozdrawiam Pozdrawiam panie z biura, w szczególności (usunięte przez administratora).
Dziękujemy za uwagi - są one dla Nas zawsze ważne. Wiele przedsiębiorstw w czasie pandemii nie otwiera nowych stanowisk pracy, często redukuje zatrudnienia - my robimy wszystko, co w Naszej mocy, aby Nasi pracownicy nie odczuli skutków tej sytuacji i dajemy im tyle, ile jesteśmy w stanie dać. Dodatkowo otworzyliśmy nowe stanowiska pracy i ciągle poszerzamy swoją działalność. Co do raportu - jeżeli ktoś popełnia dużo błędów i nie wyrabia się z pracą uruchamiamy wszystkie niezbędne narzędzia, aby wspomóc tą osobę i znaleźć rozwiązanie - jednym z takich narzędzi są raporty, często bardzo szczegółowe. Pomagają - i wiemy, co mówimy :)
Nie zgodzę się, ani trochę. Jak się nie ma argumentów to pisze się takie bzdury. Nikt nikogo nie zastrasza, nikt do nikogo nie ma pretensji. Jest wręcz przeciwnie. Zawsze możemy liczyć na pomoc innych, szczególnie kadry zarządzającej. Co do "Pani Dyrektor", która odleciała - to trochę się uśmiałam. Jest jedną z osób, które darzę dużym szacunkiem, w szczególności za to, że zarządza ludźmi w taki sposób, jak powinno się to robić - z szacunkiem!
Wzajemne obrzucanie się błotem, które tu widać, jest wręcz żenujące. Byli pracownicy wylewają swoje żale nie przebierając w słowach, choć mogliby to przemyśleć i ubrać inaczej, a z kolei przedstawiciele firmy mieszają z błotem ich, co jest jeszcze gorsze, bo wskazuje na całkowity brak autorefleksji, do tego obrażacie LUDZI, czyli żywe istoty(w odróżnieniu od firmy, która sama w sobie bez ludzi jest tylko znaczkiem i kilkoma literkami). Zamiast zastanowić się nad tym, dlaczego firma jest drzwiami obrotowymi i większość ludzi z niej bardzo szybko ucieka, tkwicie w samouwielbieniu i obrażacie byłych (i nie tylko byłych...)pracowników(obiło mi się o uszy jak potraficie się wyrażać o ludziach). Z takim podejściem niedługo będziecie mieli problem ze znalezieniem jakiegokolwiek pracownika. Przemyślcie to. Radzę z dobrego serca. Pozdrawiam.
Czy w Sun-Pro Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Najczęściej musisz radzić sam z problemu bo albo Twój dział nie jest "ważny" w tej firmie albo nie ma czasu.
Na każdy zgłoszony problem (czy to natury technicznej, czy też personalnej) zawsze reagujemy szukając optymalnego rozwiązania. Podsumowując - reakcje są szybkie i skuteczne.
Firma to ludzie, czyli pracownicy. Problemy zgłaszają jedni pracownicy a inni je rozwiązują i odwrotnie. Firma się rozwija więc pojawiają się nowe problemy, z którymi wspólnie sobie radzimy. Nie pracowałem dotąd w lepszym miejscu i myślę że większość kolegów i koleżanek jest podobnego zdania. Chociaż jak to w życiu zawsze znajdzie się ktoś niezadowolony.
Oj tak, zdecydowanie potwierdzam. Lepiej się nie wychylać, nie pytać i udawać że wszystko jest w porządku.