Dla mnie ta cala firma to porazka. Zero kontaktu telefonicznego, poziom oraz kompetencja pracownikow zenujaca. Osobiscie jestem niezadowolona z uslug.
pracowałem tam 5 miesięcy na "sprzedaży" faktur elektronicznych w 2014 r i bardzo sobie chwalę jak na pracę na infolinii. dobra atmosfera, fajni ludzie, stawka też ok(jest premia ale trzeba się mocno starać i miec szczęście żeby dostać) nie ma cisnienia od przełożonych, żeby nikt sie nie czepiał i zarazem wyronbic normy wystarzy uczciwie pracować (dzownić) zamiast marnowac czas. bardzo dobre warunki pracy - ergonomicze fotele, dobre wyciszenie sali (openspace + małe pokoje po kilka osób) klimatyzacja, kuchnia i pokój gier, częste przerwy. ze względu an charakter dość praca monotonna. na obsłudze linii przychodzącej jest więcej nerwów, bo często dzwonią ludzie z pretensjami. ogólnie polecam.
Pracowałem w tej firmie dwa lata - streszczając to bag** Składasz cv w ten sam dzien lub na nastepny dzwonia czy jestes zainteresowany. Nie maja ludzi, sami sie zwalniaja lub KO zwalniaja za brak realizacji celu. Jestem zdziwiony, ze sam tyle wytrzymalem. Wszyscy maja Cie w (usunięte przez administratora) jak nie robisz celu to mobbing na calego, na zebraniach itd.
Firma Contact Center szuka nowych pracowników, pojawiło się właśnie ogłoszenie że szukają ludzi do pracy. Nie wiem jak wy, ale ja uważam że oferta godna zainteresowania. Co wy na to? Firma Contact Center One Sp. z o.o. mająca swe oddziały w Opolu i Częstochowie poszukuje do swojego zespołu pracown... http://www.gowork.pl/praca_podglad,5703288?keywords=®ion=
Pracuję tam już jakiś czas i jest naprawdę fajnie. Jeśli się decydujesz na pracę w firmach typu call center to licz się człowieku z tym, że kontakt z klientem jest zawsze trudny, bo nie trafi Ci się często (a raczej nie trafi wcale) że podasz produkt, cenę a ktoś to od razu weźmie, cudów nie ma! zawsze musisz się nagadać i łapać kontakt z innym człowiekiem - czy jest miły czy nie, taka branża, ale jeśli chodzi o samą firmę to co tam niby jest złego? Czas kursu super, wszystko dawkowane w małych ilościach do ogarnięcia, masz WSZYSTKIE potrzebne wiadomości, dają ci ściągi co i jak możesz mówić, żeby było ci łatwiej na początku, ludzie są mega, pracuje tam w większości młodzież, której nie zależy żeby robić sobie pod górkę, często można się z kogoś uśmiać. Nie trafiłam jeszcze na koordynatorów, którzy byli by niemili, nie da się zauważać, że są ważniejsi. Muszę nad grupa panować i mobilizować, ale hej - to ich robota. Nawet jeśli mają jakieś "ale" to zawsze mówią to w łagodny sposób i jeśli jest się dla kogoś normalnym i miłym człowiekiem, inteligentna osoba zawsze ci to odwzajemni. Szczerze polecam Contact Center, zamierzam tam zostać na długo i porównując do innych cc to tak jakby się patrzyło z góry na całe to inne dziadostwo. Jest super, super, super, serio :)
ilos, chyba miasteczka świrów nie widziałeś. przy innych firmach telemarketerskich z torunia contact center jest rajem.
firma chyba najgorsza ze wszystkich call center... nie wytrzymasz 2 mcy... to miasteczko świrów!!!!
Bardzo fajna firma (jak na słuchawki): wypłata na czas, ludzie fajni a do tego szkolenia i konkursy. Kto nie ma nic przeciwko pracy na słuchawkach da radę.
a ile tam mają stanowisk? i co jesczce oprocz Orange sprzedają?
[usunięte przez moderatora] Współczuję ludziom, którzy tam zostali. Naprawdę, stać was na coś więcej i szkoda bardzo, że w naszym kraju nie macie innych możliwości.
Nie UKOiK, tylko UOKiK. Sorry za pomyłkę. Chodziło mi o Urząd Ochrony Konsumentów i Konkurencji.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Contact Center Sp. z o.o. (Firma zamknięta)?
Zobacz opinie na temat firmy Contact Center Sp. z o.o. (Firma zamknięta) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Contact Center Sp. z o.o. (Firma zamknięta)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!