Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w COB?
WSZYSTKO ZALEŻY OD TEGO JAKIE WYNIKI BEDA REALIZOWANE , JA PO 3 MC DOSTAŁAM UMOWE O PRACE NA 3 LATA
Jestem w trakcie poszukiwania pracy. Może bym się nadala, jednak ciekawi mnie fakt ile rzeczywiście zarabiają średnio konsultanci. Średnio , nie ile można zarobić bo każdy to powie. Czy jeśli jestem koło 40 też mogę aplikować? Czy potrzebujecie pracowników?
stawka w porządku, premia dla nowych fajna, atmosfera fajna, tylko na szkoleniu mówili o jednej długiej przerwie, a są trzy krótkie. BHP odnośnie pracy przy komputerze się kłania. Jest 3x po 10min, a powinno być łącznie 40min, 5min na 1h pracy.
@... Grunt to być zadowolonym z wynagrodzenia. Odnośnie przerwy, może warto zdać swoje spostrzeżenia przełożonemu? A czy benefity pozapłacowe w tej firmie istnieją?
Pracowałam w COB i wcale nie jest tak źle. Nie jest to praca dla leniwych, ale to wcale nie żadne (usunięte przez administratora). Jeśli ktoś ma możliwość pracy tam, to niech spróbuje. Wtedy się przekona, czy się nadaje do sprzedaży przez telefon czy nie. Ja musiałam wyjechać do innego miasta i musiałam zmienić pracę. Ale nie była zła. Wiadomo, trzeba się napracowac, żeby mieć bardzo duże zarobki ale nawet jak się pracuje słabiej i jest gorszy miesiąc to też jest nieźle – na pewno nie żadne 1300. Ale tak jest w każdej pracy, gdzie jest postawa i prowizja.
Dziękujemy za przekazanie opinii i pozytywny komentarz. Cieszy nas, że współpraca z naszą firmą była dla Pani dobrym doświadczeniem i pozostaje Pani przychylnie nastawiona do Centrum Obsługi Biznesu jako pracodawcy.
Moja rozmowa składała się z trzech etapów. Rozmowa o mnie i moim doświadczeniu zawodowym. Zadania na myślenie i pytania sprzedażowe.
Proszę sprzedać mi przez telefon abstrakcyjny przedmiot i opisać jego działanie. Prośba o podanie skojarzeń z jakimś słowem. Proszę przeczytać na głos dany tekst sprzedażowy.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Podejmuję właśnie pracę w tej Firmie od Nowego Roku. Pierwszy raz w tej branży, ale uważam, iż sobie poradzę. Przynajmniej zależy mi na pracy. Bardzo przykrym jest, iż pracowali w tej firmie ludzie, którzy nie potrafią pogodzić się z faktem, iż im nie wyszło. Bo jak rozumieć wpisy, które są pisane o 5 nad ranem dzień w dzień na bardzo niskim poziomie, w ogóle nie potrafiące wnieść nic konkretnego o pracy w Firmie i komentarze obrażające Pracowników firmy,Przełożonych czy inne działy w firmie. Ludzie wstydu nie macie i kompromitujecie siebie,a nie firmę. I każdy, kto czyta te wasze wpisy i jest osobą na poziomie - będzie tak uważał. Nie wiem, co to wam daje...
Dziękujemy za przekazanie opinii. Cieszymy się, że podchodzi Pani do pracy w naszej firmie z pozytywnym nastawieniem.
Podpytałam ... średni zarobków to 1700 a mediana 1300 do ręki .... katastrofa!!!! Więcej nożna zarobić na śmieciarce !!! Tragedia
Dziękujemy za przekazanie opinii. Natomiast pragniemy zaznaczyć, że wymagana prawnie podstawa to minimum 2250 zł brutto (lub 14,70 przy umowie zlecenie, co po przepracowaniu pełnego etatu daje także 2250 zł brutto) - niemożliwym jest więc, by średnia zarobków wynosiła 1300 zł netto.
Drogi HRowcu sprawdź co napisałeś. 2250 o których piszesz oznacza brutto, czyli do ręki około 1600 złotych. Według moich informacji średnia zarobków w firmie to 1700 zł, dzisiaj potwierdziłam to kolejny raz bo aż nie dowierzałam ze tak mało można płacić za tak katorżniczą pracę. 1300 zł o których pisałam wcześniej to mediana w firmie. Wynika ona z tego ze 2 lata temu w cob pracowało prawie 3 razy więcej osób, a teraz nikt nie chce pracować w ten sposób za tak śmieszne pieniądze. Czyli wciskać kit na siłę. Proponuję zajrzeć do słownika i zaznajomić się ze stwierdzeniem MEDIANA. Wydaje mi się ze dla osoby pracującej w HR takie pojęcie nie powinno być obce.
Dziękujemy za przekazanie opinii. Natomiast pragniemy zaznaczyć, że mediana, jako wartość środkowa z danego zbioru danych, wypadku aktualnych zarobków, nie może być niższa niż najniższa krajowa. Więc to w pani wypowiedzi funkcjonuje błąd logiczny.
Jest to jedna z najgorszych firm w Bydgoszczy stosują mobbing mało pensji płacą ze nie wystarcza na życie studia nie polecam Nic godnego polecenia
Ile wynosi mediana zarobków w Państwa firmie. Widzę że chętnie odpisujecie na wszelkie odpowiedzi więc proszę o informację. Nie taką ze wszystkiego dowiem się podczas rozmowy tylko prostą informację, tak jak pytali poprzednicy - ile wynosi mediana zarobków na rękę w firmie.
Dziękujemy za przekazanie zapytania. Niestety jednak dział kadr nie może podawać takich informacji. Natomiast zawsze na rozmowie kwalifikacyjnej informujemy Państwa o tym jak wyglądają zarobki na danym stanowisku, czyli podstawa i premie w konkretnym projekcie.
Niech HR-y z COBu zakończą już tą propagandę. Gdyby nie było rotacji, to bez przerwy by się nie pojawiały ogłoszenia o pracę. COB szuka już jeleni spoza Bydgoszczy. Wystarczy spojrzeć na ogólną ocenę pracodawcy.
Dziękujemy za przekazanie opinii. Musimy jednakże zaznaczyć, że branża call center charakteryzuje się tym, że w każdej tego typu firmie jest rotacja. Jest to praca dla ludzi młodych, a takie osoby poszukują siebie i często szukają nowych wyzwań, co jest rzeczą naturalną. Młodzi ludzie dopiero też uczą się jak działa rynek pracy.
Zapraszamy do aplikowania w rekrutacji noworocznej. CV prosimy przesyłać na adres e-mail działu rekrutacji. Konsultant Centrum Obsługi Biznesu Zakres zadań: - Wsparcie Klientów Biznesowych w zakresie ofert Orange Polska - Telefoniczna sprzedaż i obsługa Klienta Biznesowego - Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług - Dbanie o pozytywny wizerunek firmy Centrum Obsługi biznesu i Orange Polska - Pozyskiwanie i utrzymywanie Klientów Biznesowych - Opieka posprzedażowa nad Klientem - Realizacja własnych planów sprzedażowych - Raportowanie do przełożonego o efektach pracy - Praca nad podwyższaniem jakości obsługi Klienta Wymagania: - Pozytywne nastawienie - warunek konieczny :) - Entuzjazm i zaangażowanie - Komunikatywność - Dyspozycyjność do podjęcia pracy na pełen etat w godzinach 8:00-16:00 - Nastawienie na cel - Odporność na stres - Umiejętność pracy z wymagającym klientem - Łatwość nawiązywania relacji - Łatwość w prowadzeniu rozmów telefonicznych - Predyspozycje sprzedażowe - Chęć rozwoju w zakresie sprzedaży - Zainteresowanie branżą telekomunikacyjną / teleinformatyczną Oferujemy: - STABILNE zatrudnienie, z możliwość uzyskania umowy o pracę po okresie próbnym - Stałą, gwarantowaną stawkę godzinową / stałą podstawę - WYSOKIE STAWKI premii za każdą sprzedaż przyjętą przez Klienta - Dodatki BONUSOWE za efektywność w sprzedaży na koniec miesiąca - SZKOLENIA przygotowujące do pracy ( za które płacimy wynagrodzenie) - Pracę w nowoczesnym biurowcu w centrum miasta - Zgrany zespół, miłą atmosferę
Jestem w trakcie poszukiwania pracy. Może bym się nadal, jednak ciekawi mnie fakt ile rzeczywiście zarabiają średnio konsultanci. Średnio , nie ile można zarobić bo każdy to powie. Jaka jest mediana zarobków wśród takich telemarketerów?
A może ktoś z pracowników napisz ile średnio się tutaj zarabia? Nie brutto, ale do ręki. Bardzo jestem ciekawa- proszę o informacje bo szukam pracy.
Call Center to był dla mnie zupełnie nieznany temat. Kojarzyło mi się to z czymś zupełnie innym. Moi koledzy, którzy wcześniej pracowali w firmie typu call center, szybko się zwalniali i uciekali stamtąd jak najszybciej. To była bezpłciowa tyra, liczył się tylko target, a na papierosa było można wyjść przerwie jednej na milion. W COB jest zupełnie inaczej. Rodzinnie. Czasami nawet stoję z boku i nie mogę uwierzyć w to, że w pracy można poczuć się jak w domu ( oczywiście są granice, bo praca to w końcu praca). W COB większość ludzi się zna, pomaga sobie i traktuje się dobrze. obsługa klienta nie należy do najłatwiejszych, ale da się to bez problemu ogarnąć.
Pozdrowienia dla (usunięte przez administratora)który odpisuje na wszelkie komentarze z samego rana koło 8:30 aby prawda nie ujrzała światła dziennego. Żałosne COB to (usunięte przez administratora), niżej już upaść się nie da.
Jeśli ktoś przychodzi do pracy tylko żeby w niej posiedzieć to w call się nie odnajdzie. Tu trzeba przychodzić i pracować. Pracy jest dużo i bywa że jest stres, ale jak ma nie być w pracy z klientami – ludzie są zawsze różni. Ale jak się spojrzy na konto po wypłacie to dochodzi się do wniosku, że było warto. W większości jest bezstresowo i fajnie. Ludzie rozładowują atmosferę i to jest super. Pracujemy do 16 i mogę powiedzieć, że ja byłam zadowolona właściwie z wszystkiego.
Po wypłacie spojrzy ??? Telemarketing to ciężka praca i opłaca się o ile jesteś wynagradzany za ta prace tak jak powinieneś. Za taka tyrke jak w tej firmie powinni płacić przynajmniej 2500 do ręki. Ile osób w cob tyle zarabia? 5-10? Oczywiście licząc 6 kierowników prezesa oraz inne działy. Konsulatanyow jest moze 2 ? Ale nie teraz są święta wiec zaraz dostaniecie informacje ze w tym miesiącu dużo więcej osób dostało taka wypłatę - tak bo są święta i w każdej firmie jest dodatkowa gotówka żeby skorzystać z czegoś co każda firma musi przyznać - czyli funduszu na pracowników. Wole pracować na produkcji za 2500 niż pracować w COB
Dziękujemy za przekazanie opinii i pozytywny komentarz. Cieszymy się, że czujesz, że warto dla nas pracować i jesteś zadowolona ze współpracy z nami.
Praca w sprzedaży opiera się głównie na premiach od wyników (czyli od sprzedaży). W firmie Centrum Obsługi Biznesu sp. z o.o. s.k.a. każdy Pracownik w dziale call center ma ZAGWARANTOWANĄ STAŁĄ STAWKĘ GODZINOWĄ (bądź przy umowie o pracę – STAŁĄ PODSTAWĘ) za obecności oraz dodatkowe wynagrodzenie w postaci PREMII – za KAŻDĄ AKTYWNĄ sprzedaną sztukę. Możliwości są duże, by dopracować z premii od sprzedaży drugą część wynagrodzenia podstawowego. Dodatkowo wprowadzony do wynagrodzeń BONUS MIESIĘCZNY (za miesięczne wyniki sprzedażowe, który może znacznie podwyższyć wypłatę danego Pracownika) – czyli wynagrodzenie w naszej firmie jest TRZYSKŁADNIKOWE – jeśli chodzi o dział call center. Firma płaci dobre pieniądze, ale PŁACI ZA WYKONANĄ PRACĘ – czyli ZA SPRZEDAŻ produktów i usług. Kiedy Pracownik ma 100% obecności oraz aktywnie uczestniczy w pracy na stanowisku, może mieć nawet więcej niż podawane przez Panią kwoty. Premie za sprzedaż są konkurencyjne na rynku w tej branży, nie tylko w mieście, ale także w samym województwie. Uprzejmie informujemy, iż firma Centrum Obsługi Biznesu sp. z o.o. s.k.a. organizuje coroczne świąteczne spotkania i wspólnie cieszy się z sukcesów, podsumowując rok pracy. W tym roku dzieci naszych Pracowników otrzymały także paczki mikołajkowe.
Każdy ma możliwość, oczywiście! Tylko jaka jest średnia wypłaty konsultanta w CoB, średnia z osobami które pracują pełen miesiąc oczywiście ... no bo 90% zatrudnionych po szkoleniu się zwalnia(usunięte przez administratora):D Średnia wypłata z prowizjami itd to jest max 1700 zł. Średnia ! To tak samo jak ze średnia krajowa która wynosi u nas w kraju blisko 4500 :D kto tyle zarabia? Ja tak bo zmieniłam firmę. (usunięte przez administratora)
Zapraszamy do udziału w rekrutacji w nowym roku 2019 na stanowisko Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży. Prosimy o składanie aplikacji poprzez adres e-mail działu rekrutacji. Obecnie poszukujemy do naszego zespołu 2 osoby na stanowisko: Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży Zakres obowiązków dla Kandydatów: - Wykonywanie połączeń telefonicznych w celu przedstawienia oferty Klientowi Biznesowemu - Praca na wewnętrznym systemie - Współpraca z wewnętrznymi działami w ramach realizowanych zadań - Raportowanie wyników Od Kandydatów wymagamy: - Wykształcenia minimum średniego - Doświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta biznesowego - Minimum rocznego doświadczenia w pracy telemarketera, preferowane doświadczenie w branży telekomunikacyjnej / teleinformatycznej - Umiejętności dopasowania stylu komunikacji do współrozmówcy - Wysokiej kultury osobistej i dbałości o poprawny język i komunikację w języku polskim - Zdolności komunikacyjnych i budowania relacji, umiejętności swobodnej wypowiedzi - Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności działania pod presją czasu - Znajomość zagadnień technologicznych / informatycznych będzie dodatkowym atutem Dlaczego warto pracować w COB? - STABILNE ZATRUDNIENIE - UMOWA O PRACĘ JUŻ PO OKRESIE PRÓBNYM - PRZYJAZNE WPROWADZENIE DO FIRMY - DOBRA ATMOSFERA W FIRMIE I ZGRANY ZESPÓŁ WSPÓŁPRACOWNIKÓW - Wsparcie kolegów i przełożonych - Praca w centrum miasta - NOWOCZESNA PRZESTRZEŃ BIUROWA– wysoki prestiż - Kompleksowo wyposażone zaplecze socjalne - MOŻLIWOŚĆ UZYSKANIA REFUNDACJI KOSZTÓW DOJAZDU DO PRACY - PRACA W DOGODNYCH GODZINACH 8:00-16:00 - KONKURENCYJNE WYNAGRODZENIE (PODSTAWA STAŁA + PREMIE OD SPRZEDAŻY + BONUSY MIESIĘCZNE) - Stała możliwość nauki i rozwoju - Ciekawe i innowacyjne projekty - Imprezy integracyjne i konkursy z nagrodami Współpraca od Nowego 2019 Roku.
Jako że rzadko na tym forum da się przeczytać konkretną opinię o COB. Więc zrobię wyjątek i napiszę z punktu widzenia długoletniego pracownika. Po szkoleniu najpierw umowa zlecenie na trzy miesiące. Potem można dostać umowę o pracę (sama taką mam). Do skryptu nie trzeba się stosować. Wiadomo pewne rzeczy trzeba powiedzieć. Tu są standardy jakościowe, my musimy dostać konkretne dane i klient musi wiedzieć co mu sprzedajemy. Klienta oszukiwać nikt nie każe. Dodatkowo są konkursy za zrobione zamówienie. Da się zarobić jeśli potrafisz rozmawiać przez telefon i ci się chce. Jedni rozmawiają poważnie inni na luzie, każdy sam wypracowuje co mu lepiej odpowiada. Nikt klienta nie okłamuje odnośnie tego co dostanie i jakie kwoty będzie musiał płacić. Nie każdy nadaje się do tej pracy, a negatywne opinie dodają chyba ci, którzy chcieliby dostawać wyplaty za nic a nawet się nie nadają do takiej pracy.
Pracowałam tam rok temu. Nie było żadnego (usunięte przez administratora)który pracował dłuższy czas. Komentarze pisane przez dział HR to żenada. (usunięte przez administratora) zero ambicji tylko wciskanie na przymus ludziom. Rada dla całego jakże licznego działu hr .... szukajcie nowej pracy (usunięte przez administratora)
Dziękujemy za przekazanie opinii i pozytywny komentarz. Komentarze od aktualnie pracujących w Centrum Obsługi Biznesu Koleżanek i Kolegów są dla nas szczególnie cenne. Cieszymy się, że dobrze się czujesz w naszej firmie. Jeżeli pracujesz długo, to oznacza , że zadowolenie ze współpracy jest obopólne.
Ta propaganda ze strony COB-u jest żenująca
To nie propaganda :D ratują się jak mogą, no bo co jeśli nikt nie chce przyjść do pracy a jak już zbiorą szkolenie 10 osób to po tygodniu zostaje 1 osoba bo nagle okazuje się ze napracujecie się (usunięte przez administratora) a. Ir dostaniesz nawet złotówki? Żenada totalna
(usunięte przez administratora)
Szanowny Użytkowniku! Uprzejmie prosimy o komentarze merytoryczne, które dadzą mocny faktyczny obraz i pogląd, osobom zainteresowanym podjęciem pracy w firmie Centrum Obsługi Biznesu, by bliżej poznać zasady współpracy i szczegóły zatrudnienia w wyżej wymienionej firmie. Ze względu na wejście RODO, niezgodnym z prawem,a wręcz zakazanym jest operowanie danymi osobowymi i podawanie nazwisk Pracowników firmy. A już niedopuszczalne jest obrażanie publiczne. Przykro nam, niestety nie możemy odnieść się do wskazanego komentarza.
Dział rekrutacji zaprasza do składania aplikacji w ostatnich rekrutacjach w tym roku na stanowiska Specjalista ds. telefonicznej sprzedaży i pozyskania nowego Klienta Biznesowego oraz Specjalista ds. telefonicznej sprzedaży i obsługi stałego Klienta Biznesowego. Prosimy składać aplikacje poprzez e-mail działu rekrutacji. Specjalista ds. telefonicznej sprzedaży i pozyskania nowego Klienta Biznesowego Jeśli posiadasz dynamizm i odwagę w działaniu, entuzjazm i pozytywne nastawienie do ludzi oraz cechuje Cię motywacja i zaangażowanie w pracę, a ponadto posiadasz : - wysoką kulturę osobistą - predyspozycje do prowadzenia rozmów przez telefon - nastawienie na realizację celów - dobrze radzisz sobie z komputerem i obsługą pakietu MS Office - masz dobrą dykcję i ciepły ton głosu - doświadczenie w obsłudze Klienta i sprzedaży Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, w tym sprzedaży call center (możliwość potwierdzenia pracy min. 3 miesiące) To zapraszamy do naszego zespołu! Opis stanowiska: - telefoniczna prezentacja ofert i sprzedaż usług telekomunikacyjnych - identyfikacja potrzeb i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami biznesowymi - pozyskiwanie nowych Klientów biznesowych - kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w opiece posprzedażowej - realizacja planów sprzedażowych Co możemy Ci zapewnić? - ciekawą pracę w stabilnej, stale rozwijającej się firmie - nowoczesny i prestiżowy projekt - konkurencyjne oferty do prezentacji i sprzedaży - zatrudnienie po okresie próbnym na podstawie umowy o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia od każdej aktywnej sprzedaży!) - kameralny zespół współpracowników - pracę w nowoczesnym biurowcu w centrum miasta - własne odpowiedzialne stanowisko pracy - pracę na udostępnionej bazie danych Klientów biznesowych - zatrudnienie na pełen etat - pracę w dogodnych godzinach 8:00-16:00 - wolne weekendy i przerwy świąteczne ----------------------------------------------------------------------------- Specjalista ds. telefonicznej sprzedaży i obsługi stałego Klienta Biznesowego Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie z branży call center - Pracę w stałym projekcie - Konkurencyjne oferty do prezentacji i sprzedaży - Pakiet kompleksowych szkoleń na START - Wdrożenie na stanowisko - Atrakcyjny i motywacyjny system wynagrodzenia (podstawa stała + premie od każdej aktywnej sprzedanej sztuki + bonus miesięczny za efektywność w sprzedaży) - Zatrudnienie w ramach umowy o pracę po okresie próbnym - Profesjonalne, płatne do wynagrodzenia szkolenie sprzedażowe, dające możliwość zdobywania nowych kompetencji i rozwoju zawodowego - Udział w konkursach i organizowanych eventach firmowych - Zgrany zespół współpracowników - Miłą niesztampową atmosferę w firmie - Aromatyczną kawę, którą wypijesz gronie miłych i uśmiechniętych ludzi Oczekiwania: - Motywacja do podjęcia pracy w sprzedaży, w tym w formie telefonicznej - Zainteresowanie pracą na dłuższy czas - Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych - Komunikatywność, nastawienie na potrzeby Klienta - Pozytywne nastawienie do świata i ludzi - Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office - Dyspozycyjność do pracy na pełen etat - Gotowość do pracy w godzinach 8:00-16:00 - Wykształcenie min. średnie - Wysoka kultura osobista - Nienaganna dykcja, miły ton głosu - Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, w tym sprzedaży call center (możliwość potwierdzenia pracy min. 3 miesiące) Główne zadania: - Telefoniczna obsługa stałych Klientów biznesowych firmy - Prezentacja nowych rozwiązań teleinformatycznych/ telekomunikacyjnych i sprzedaż - Spisywanie zamówień - Opieka posprzedażowa - Przedłużanie umów stałym Klientom biznesowym na obecnych warunkach - Realizacja planów sprzedażowych i raportowanie wyników - Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi Klienta
Witam. Postanowiłem dodać moją opinię o pracy w COB, może ktoś przed rozmową rekrutacyjną to przeczyta i będzie mu łatwiej podjąć decyzję. Byłem dzisiaj na spotkaniu kwalifikacyjnym o pracę. Odniosłem pozytywne wrażenie co do atmosfery w tej firmie. Zostałem też pozytywnie przyjęty przez dział rekrutacji. Rozmowa dotyczyła mojego doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta i sprawdzenia wiedzy w tym zakresie. Od początku wiedziałem, że jest to praca w call center, a na rozmowie odpowiedziano na wszystkie moje pytania dotyczące warunków. Dostałem propozycję zatrudnienia w tej firmie i myślę, że przyjmę tę ofertę.
Dziękujemy za przekazanie opinii i pozytywny komentarz. Cieszymy się, że w taki sposób odebrał Pan rozmowę kwalifikacyjną w Centrum Obsługi Biznesu i że mogliśmy rozwiać wszelkie Pańskie wątpliwości. Mamy także nadzieję, że praca w naszej firmie będzie dla Pana zadowalająca.
Nie wiem jak wy ale ja jestem mega zadowolona z tej pracy naprawde idzie tam zarobic całkiem fajne pieniądze trzeba tylko chciec.Atmosfera jest spoko ;-))
Dziękujemy za przekazanie opinii i pozytywny komentarz. Miło nam, że dobrze czujesz się w naszym zespole i jesteś zadowolona ze współpracy z nami.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w COB?
Zobacz opinie na temat firmy COB tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w COB?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 2 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy COB?
Kandydaci do pracy w COB napisali 11 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.