Opinie o Mila Sklep Wielobranżowy w Gdynia

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Mila Sklep Wielobranżowy. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Mila Sklep Wielobranżowy na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Mila Sklep Wielobranżowy w Gdynia

Diablica

A ja nie ukrywam że pracuję w Mili. Nie jestem z zarządu a zarówno praca jak i atmosfera mi się tam podoba. Jedak wobec tych krytyk które tu wypisują odniosę się do klientów: ktorzy potrafią zeżreć banana a skorkę wrzucić między słodycze, to samo z innymi owocami. Rozrywają opakowania i kradną po sztuce. Do tego jak im się zwróci uwagę potrafią zwyzywać pracownika sklepu. Więc nie dziwię się że niektórzy z tej pracy rezygnują.A co do regionalnych, no cóż wszystkich nie znam ale na swoją p.Lucynę W. nie dam złego słowa powiedzieć, kobieta rozmawia ze wszystkimi z szacunkiem i nigdy nie slyszałam żeby się na kogoś wydarła lub ubliżała. Reszta może nam jej zazdrościć. Tyle w temacie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
milowiczka

kurczę ucięło moją wypowiedź. chłopcy nie dbają o towar ani o czystość, nie pomagają koleżankom przychodzą do pracy niechętnie jakby za karę, a ja często widziałam jak dziewczyny przerzucają ciężkie zgrzewki napoi czy skrzynki albo ciągną te kontenery. Ale to wina pani kierownik bo patrzy na to wszystko codziennie i nie zwraca na to uwagi a jak już zwraca to bezskutecznie. Co do krzyków to z magazynu niejednokrotnie dochodzą dźwięki krzyków po zebraniu wychodzą dziewczyny czerwone i jedne drugie ostrzegają ale się darła albo nie chodź tam bo się drze albo dzwoni i tak się wydziera o byle co że w kolejce klient słyszy . Potwierdzą to dostawcy, klienci więc po co rżnąć głupa. Szacun pani kierownik za lenistwo że nie wychodzi pani na sklep pracować z dziewczynami ani nie zachęca koleżanek z biura do tego. Dopiero się chwali że dobrze sklep prowadzi jak się ciśnie pracowników cały miesiąc to i audyty dobre a premie wysokie się zgarnia do kieszonki, a pracownikom nie podziękuje za zaangażowanie. Ze nie zagląda pani do żadnej z chłodni w swoim sklepie że nie wychodzi pani przed sklep ani za sklep zobaczyć czy jest porządek A POWINNA PANI TO ROBIĆ CODZIENNIE w końcu to pani drugi dom . Za ślepotę swoja że nie widzi pani swych błędów, za brak szacunku do ludzi za chamstwo wszechobecne. A przecież można inaczej bez plotek bez oszczerstw bez krzyku. Na prawdę efekt będzie pozytywnie zaskakujący. WIELKI SZACUN NIECH TO BEDZIE PANI CHASŁO PRZEWODNIE

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownicy

Mamy tu wyrażać swoje opinie obiektywnie a więc nie tylko pozytywne ale też negatywne i liczymy że ktoś to czyta z zarządu i polepszy naszą sytuację, bo my nie możemy. Nie możemy się zwolnić bo nie łatwo u nas o pracę. Często nie mamy możliwości dojazdu często kwalifikacji, chcemy pracować w mili ale na godnych warunkach.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
milowiczka

do pracownik xx MILA W sprawie telefonów do pracowników kierowniczki już nie dzwonią tylko każą koleżankom z pracy zadzwonić i poinformować kogoś( bo boja się tylko czego? każdy ma prawo odmówić a kierownik powinien to uszanować) że ma np. na rano jutro a nie na południe jak było w grafiku, urlop niektórzy spędzają w pracy bo są z niego ściągani to jak go mają wybrać?! i nie zawsze są godziny oddawane bo nie raz jest powiedziane jest jak to zrobisz to możesz iść i tyle nikt nie wraca później do tego że wyszłaś godzinę później. Albo ma przyjść z wolnego bo audyt (zresztą z tym audytem to jest dzień w dzień sranie pewnie kierownik ma pokaźną premię za wynik) na pewno będzie jutro audyt i ta osoba jest niezbędna albo nie ma kasjerki bo ustaliło się cztery osoby na zmianę. W przypadku Bodzanowa jest to niewykonalne aby tak nieliczna ekipa na zmianie dała sobie radę. Bo w Bodzanowie wciąż są klienci nie ma dnia kiedy jest mniej lub więcej ludzi a jak już jest mniej ludzi to towaru jest tyle co nie miara. Tu odniosę się do tego że Mila w Bodzanowie jest jednym z lepiej prosperujących sklepów ale pod jakim względem? I czyja jest to zasługa? Jeśli chodzi o czystość i jakość obsługi to się zgodzę panie są miłe i sprzątają zawsze jest bez zarzutu i pracują bardzo ciężko, nie mają lewych rąk do roboty bo ja widzę biegają po tym sklepie jak w ukropie z całymi kontenerami, wózkami, skrzyniami ciągnąc ponad siły. Jeśli chodzi o ilość zamawianego towaru to mogę się zgodzić, bo towaru schodzi dużo więc i zamówienia są duże często niestety robione chaotycznie i bez sensu, bez umiaru tak jakby nie można domówić czegoś tylko kłaść na kupę. A to się niszczy, robi się ciasno, kończą się terminy i jest problem bo dziewczynki mięsne czy monopolowe nie umiecie sprzedać aktywnej, nawet nie umiecie polecić klientowi w dobrej cenie tego czy tamtego, ale jak wjeżdża tego dużo za dużo to choćby się za darmo dawało to nikt na siłę nie będzie kupował, chłopcy nie dbacie walicie wszystko

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
logo firmy Specjalista Ds. Marketingu
Gdynia
Service Jobs Sp. z o.o.
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy ELEKTRYK
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Stefa

Ot mądry to zawsze powie coś mądrego ,masz problem to się zwolnij i po problemie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zarzad

Drodzy Panstwo czy ktos Was trzyma na siłe w tej pracy nieodpowiada Wam to sie zwolnijcie niema problemu ...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik xx MILA

Skoro masz takie dowody to czemu ich nie wykorzystasz?Tylko wypisujesz bzdury.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Byłam widziałam nie polecam nie zostawię tak tego

Pracowałam w Bodzanowie więc droga Pani kierownik odniosę się do każdego argumentu. - Kierownik nie dzwoni może tylko w celu wyzywania, ale nie obędzie się bez tego ( mam nagrane rozmowy, Nie ma problemu zatem by to udowodnić - nie jest przewinieniem nie wybrać urlopu, tylko jakieś to dziwne ze mając rodziny dziewczyny nie są w stanie go wybrać przez 365 dni. Urlop przecież nie trwa pół roku - zawsze są oddawane godziny? Zwalniajac się nie zostało mi zapłacone za 2 godziny ani nikt mi ich nie oddał w ostatnich dniach pracy. Kamery są, datę kiedy miałam nadgodziny znam można udowodnić -Kierownik zamyka się w szatni aby omówić ważne sprawy.. Trochę to chyba dziwne ze kierownik gdziekolwiek się zamyka z pracownikiem. Są zebrania na których jest wysyłane każdemu co i jak w sposób mało kulturalny - Nikt nikogo nie zmusza do kupowani, to ciekawe co było z sernikiem płynącym w sylwestra. Niestety klienci też nie raz kupują np.moczone mięso - SZACUN dla Pani Kierownik, to tylko kierownik mogła napisać bo jak znam dziewczyny to w życiu z ich ust takie słowa by nie padły tym bardziej od chłopaków -ludzie mają dwie lewe ręce,są leniwi. Patrząc jaką tam rotacja (miesięcznie zmienia się po kilka osob) trochę to śmieszne tak napisać. Wychodzi z tego ze pół powiatu ma lewe ręce tylko Pani kierownik ma dwie prawe ( chyba do odbierania gotoweczki) Pozdrawiam Pania kierownik

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Byłam widziałam nie polecam nie zostawię tak tego

Chyba Pani kierownik się odedzwala. W końcu pisze ,,naszego'' sklepu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ornitolog obserwator

Do pracownik xx Mila. Bu ha ha dobrze że to teraz czytam. post przemyślany nawet paragrafy przytoczon to się chwali. Są niestety subtelne różnice między tym co piszesz A stanem faktycznym. Niestety nie mam teraz czasu żeby to opisać ale to zrobie. Powiem tylko tyle że gdyby w Bodzanowie było tak cudownie jak piszesz to takiego zainteresowania by nie wzbudzały te posty bo mają dużo laików akurat te o Bodzanowie. Oraz tyle skarg by nie wpływalo Zarówno do Płocka jak i do Inowrocławia. To chyba i czymś świadczy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownica

Widzę że jeszcze mało wiesz na temat słynnego sklepu MILA. Popieram osobę ze sklepu w Bodzanowie bo pisze prawdę to samo jest w sklepie MILI w Opatowie.Te sklepy powinny być zamknięte przez sanepid z powodu sprzedawanych starych mięs, placków i biegających mysz po sklepie. Widocznie sanepid dobre łapówki bierze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik xx MILA

Witam.Postanowiłam napisać coś od siebie, ponieważ nie mogę czytać tych kłamstw na temat naszego sklepu. Po pierwsze: nikt nie podpisuje oświadczeń o tym żeby nie stosować mobbingu. - żadna z kierowniczek nie dzwoni do pracowników po to aby ich wyzywać -urlop za 2016 r należy wykorzystać do 30-09-2017 r art.163 K.p czyli żadne przewinienie jeśli ktoś jeszcze nie wykorzystał, -owszem zdarza się,że trzeba przyjść do pracy z dnia wolnego, albo zostać po godzinach ale Pani kierownik zawsze to oddaje. Niech mi ktoś pokaże zakład pracy który tego nie stosuje jeśli w ciągu tygodnia jest 5 osób na L4, -kierownik zamyka się z nami w szatni ale nie po to żeby się na nas wyżywać tylko omawia z nami naszą pracę, jeśli ma uwagi to mówi ale się nie drze, -nikt nikogo nie zmusza do oddawania pieniędzy. Jest coś takiego jak zeszyt strat i tam się wpisuje wszelkie straty z monopolu,warzywniaka,nabiału. A jeśli chodzi o mięso to jest wcześniej przeceniane i sprzedawane ale nie śmierdzące jak jest opisane. Śmiem twierdzić że z takich przecen korzystał i korzysta każdy pracownik. A tak na koniec to WIELKI SZACUN dla Pani kierownik i dla pracowników za wspaniałe prowadzenie sklepu, bo z tego co wiem to jeden z lepiej prowadzonych sklepów z okolic Płocka. A tu wypowiadają się osoby które mają lewe ręce do pracy , chciały by się nie narobić a zarobić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mila

w Bodzanowie w mili pracownicy są traktowani przez kierowniczkę Marzenę Wiśniewską skandalicznie pracowałam tam każe oddawać pieniądze za mięso które jest śmierdzące pracownikom jakby to była ich wina każe się składać na braki np. na warzywach na monopolu i na wiele innych rzeczy. Ktoś nie odbierze telefonu w dzień wolny na drugi dzień ma przekichane u niej. Na sklep wychodzi jak ma przyjechać regionalna wyzywa pracowników od głupich ogólnie jest podła

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pipi

Basiu to że Aldona jest do niczego nie ulega dyskusji . Ale z tym mobbingiem to serio , wam też tak daje w kość ? To dziewuszysko nadaje się do zaganiania bydła na pastwisku , tylko musi uważać żeby byki ją nie stratowały . Kto taką Aldonę zrobił Regionalną chyba miał nierówno pod sufitem .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownica

Proszę podać mi jakieś namiary na prezesa Wysockiego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
beti

Hahaha... dobre

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kinga

Ani wstydu ani honoru ani szacunku!!! Kasa.. Kasa.. Kasa..Kasa.. za nic mają ludzi !! Ale to wszystko do czasu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joanna

Prezes (usunięte przez administratora)!! Przełożony Sztukowej . Tam próbować

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ola

Pracowałam w Krzeszowicach kiedy było otwarcie sklepu i to racja Pani Agnieszka była z nami od początku jeszcze na szkoleniu. Nie zostawiła nas ani na chwilę i aż dziwlilismy bo pracowała po 16 godzin dziennie!!! Ale nauczyła nas bardzo wiele A co ważniejsze umiała z ludźmi rozmawiac rozwiązywać problemy i szanować nas !! Potem to już tylko gnój tam był i ponoc jest nadal !!! Ja się zwolnilam z tego gówna i dobrze na tym wyszłam. Nie polecam pracy w mili

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Barack

Nie zapominajcie że to wszystko dzieło się i dzieje za przyzwoleniem regionalnej Aldony !!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Mila Sklep Wielobranżowy - Gdynia

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Mila Sklep Wielobranżowy?

    Zobacz opinie na temat firmy Mila Sklep Wielobranżowy tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Mila Sklep Wielobranżowy?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Mila Sklep Wielobranżowy?

    Kandydaci do pracy w Mila Sklep Wielobranżowy napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Mila Sklep Wielobranżowy
Przejdź do nowych opinii