Byłam pracownikiem firmy. Obiektywnie - firma zarządzana przez starszego, smutnego pana właściciela. Wspomniany człowiek bez empatii do ludzi, bez umiejętności zarządzania ludźmi. Firma zatrudnia w większości pracowników na b2b. Rozwoj firmy zatrzymał się na końcu ubiegłego wieku. Firma nie oferuje pracownikom żadnych zachęcających do pracy motywatorów, poza kawą z ekspresu. Ten owy przywilej jest nawet spisany w regulaminie. Nie ma okreslonych zasad wynagradzania i określonej scieżki kariery. Pracownicy nie mają możliwości kształcenia, firma nie oferuje żadnych szkoleń. Bardzo duża rotacja. Uciekł z firmy nawet syn właściciela.
co do tych wspomnianych szkoleń to ktokolwiek je proponował może? Jaka mogła byc na tę sugestię reakcja? ogólnie to ile osób docelowo się tu zatrudnia i co z tymi, które po parę lat mimo wszystko tu są?
ja np. kiedyś położyłem wydrukowaną ofertę szkolenia na biurku dyrektora. Nikt sie nie odezwał do mnie w tej sprawie.
Aha, a podasz szczegóły dotyczące tej oferty? Możliwe, że nie wpasowała się w zakres branży albo potrzeb w firmie? Piszesz, że bezpośrednio na biurku Dyr. Czyli do Dyrekcji każdy ma tu bezpośredni dostęp? Można umówić się na indywidualne konsultacje w razie wątpliwości?
No jak dyrektor siedzi w jednym pokoju z pracownikami to raczej, ze jest dostęp. A co to za roznica jaka oferta? Feedbacku brak
no właśnie taka różnica jak napisałam wyżej, po prostu ciekawa jestem czy jest szansa na wyjście poza zakres działalności. no to tym bardziej skoro jest się w jednym pomieszczeniu to nie można spytać wprost? no to jeśli w tym przypadku zwrotki brak to w jakich innych sprawach można liczyć na gwarantowane wsparcie?
No to raczej nie jest obiektywna opinia tylko właśnie s u b i e k t y w n a i to jeszcze spojrzenie spaczone jakimiś pretensjami do świata. „Starszy smutny pan właściciel” – to w rzeczywistości człowiek kreatywny i z pasją, który daje zatrudnienie ponad 400 osobom i ceni te interesujące, ciekawe, zdolne, mające coś do powiedzenia. Sama spróbuj mieć taki pomysł na życie, żeby utrzymywać tyle osób i działać nieprzerwanie od ponad 30 lat… Akurat co do zasad wynagradzania - to są bardzo szczegółowo określone i to na dodatek mocno zindywidualizowane, a wiadomo, że wtedy są najbliżej poczucia sprawiedliwości. Z brakiem szkoleń też przesadzasz – może byłaś pracownikiem 3 miesiące. Nie spotkałem się z utrąconym szkoleniem. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że praca tu jest doceniana, ale właśnie prawdziwa praca… Można się dogadać co do warunków, można wynegocjować, atmosfera jest ok. Coś mi tu trąci Twój komentarz strasznym roszczeniowcem. Były pracowniku, chcesz mieć wszystko podane na tacy i tylko móc wybrzydzać - dorośnij, to jest praca – a nie kawki i motywatory…
To moze warto jest podejsc i podpytac o ten feedback. Ludzka rzecz zapomniec, nie ma co sie wstydzic :)
Trzy miesiące to sporo żeby poznać firmę od wewnątrz, jako, ze nie była to moja pierwsza w której pracowałam mam prawo się wypowiedzieć i stanowczo podtrzymuję swoją opinię. Brak umiejętności w zarządzaniu kadry managerskiej, brak szacunku do ludzi, brak szkoleń, niezadowolony personel, obiecane podwyżki i brak ich realizacji. Informatycznie firma w 20 wieku. Odradzam stanowczo szczególnie tym dla których to pierwsza praca bo można zaburzyć sobie postrzeganie rynku pracy i pozystałych trójmiejskich pracodawców.
Na wstępie = byłem pracownikiem firmy przez kilkukrotność Twoich 3 miesięcy i nie podzielam Twojej negatywnej opinii. Spółka jest tu gdzie jest, bo jej kadra managerska właśnie ma te umiejętności w zarządzaniu :) Atmosfera w pracy była luźna, tak samo jak koleżeństwo i szacunek do siebie nawzajem. Nie wiem co to w ogółe za dyrdywały w Twojej wypowiedzi. Miałem okazję być na kilku szkoleniach, o udział w części sam się ubiegałem i nie było problemu. Analogicznie z podwyżkami - wystarczyło rozmawiać. Nie były to miliony moment, ale na dany moment dla mnie ok. W każdym miejscu pracy trzeba poznać klimat i panujące zasady - jak się działa według tych zasad to naprawdę można dużo zdziałać. Powodzenia, abyś znalazła swojego jednorożca wśród pracodawców :)
Byłam pracownikiem firmy. Obiektywnie - firma zarządzana przez starszego, smutnego pana właściciela. Wspomniany człowiek bez empatii do ludzi, bez umiejętności zarządzania ludźmi. Firma zatrudnia w większości pracowników na b2b. Rozwoj firmy zatrzymał się na końcu ubiegłego wieku. Firma nie oferuje pracownikom żadnych zachęcających do pracy motywatorów, poza kawą z ekspresu. Ten owy przywilej jest nawet spisany w regulaminie. Nie ma okreslonych zasad wynagradzania i określonej scieżki kariery. Pracownicy nie mają możliwości kształcenia, firma nie oferuje żadnych szkoleń. Bardzo duża rotacja. Uciekł z firmy nawet syn właściciela.
co do tych wspomnianych szkoleń to ktokolwiek je proponował może? Jaka mogła byc na tę sugestię reakcja? ogólnie to ile osób docelowo się tu zatrudnia i co z tymi, które po parę lat mimo wszystko tu są?
ja np. kiedyś położyłem wydrukowaną ofertę szkolenia na biurku dyrektora. Nikt sie nie odezwał do mnie w tej sprawie.
Aha, a podasz szczegóły dotyczące tej oferty? Możliwe, że nie wpasowała się w zakres branży albo potrzeb w firmie? Piszesz, że bezpośrednio na biurku Dyr. Czyli do Dyrekcji każdy ma tu bezpośredni dostęp? Można umówić się na indywidualne konsultacje w razie wątpliwości?
No jak dyrektor siedzi w jednym pokoju z pracownikami to raczej, ze jest dostęp. A co to za roznica jaka oferta? Feedbacku brak
no właśnie taka różnica jak napisałam wyżej, po prostu ciekawa jestem czy jest szansa na wyjście poza zakres działalności. no to tym bardziej skoro jest się w jednym pomieszczeniu to nie można spytać wprost? no to jeśli w tym przypadku zwrotki brak to w jakich innych sprawach można liczyć na gwarantowane wsparcie?
No to raczej nie jest obiektywna opinia tylko właśnie s u b i e k t y w n a i to jeszcze spojrzenie spaczone jakimiś pretensjami do świata. „Starszy smutny pan właściciel” – to w rzeczywistości człowiek kreatywny i z pasją, który daje zatrudnienie ponad 400 osobom i ceni te interesujące, ciekawe, zdolne, mające coś do powiedzenia. Sama spróbuj mieć taki pomysł na życie, żeby utrzymywać tyle osób i działać nieprzerwanie od ponad 30 lat… Akurat co do zasad wynagradzania - to są bardzo szczegółowo określone i to na dodatek mocno zindywidualizowane, a wiadomo, że wtedy są najbliżej poczucia sprawiedliwości. Z brakiem szkoleń też przesadzasz – może byłaś pracownikiem 3 miesiące. Nie spotkałem się z utrąconym szkoleniem. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że praca tu jest doceniana, ale właśnie prawdziwa praca… Można się dogadać co do warunków, można wynegocjować, atmosfera jest ok. Coś mi tu trąci Twój komentarz strasznym roszczeniowcem. Były pracowniku, chcesz mieć wszystko podane na tacy i tylko móc wybrzydzać - dorośnij, to jest praca – a nie kawki i motywatory…
To moze warto jest podejsc i podpytac o ten feedback. Ludzka rzecz zapomniec, nie ma co sie wstydzic :)
Trzy miesiące to sporo żeby poznać firmę od wewnątrz, jako, ze nie była to moja pierwsza w której pracowałam mam prawo się wypowiedzieć i stanowczo podtrzymuję swoją opinię. Brak umiejętności w zarządzaniu kadry managerskiej, brak szacunku do ludzi, brak szkoleń, niezadowolony personel, obiecane podwyżki i brak ich realizacji. Informatycznie firma w 20 wieku. Odradzam stanowczo szczególnie tym dla których to pierwsza praca bo można zaburzyć sobie postrzeganie rynku pracy i pozystałych trójmiejskich pracodawców.
Na wstępie = byłem pracownikiem firmy przez kilkukrotność Twoich 3 miesięcy i nie podzielam Twojej negatywnej opinii. Spółka jest tu gdzie jest, bo jej kadra managerska właśnie ma te umiejętności w zarządzaniu :) Atmosfera w pracy była luźna, tak samo jak koleżeństwo i szacunek do siebie nawzajem. Nie wiem co to w ogółe za dyrdywały w Twojej wypowiedzi. Miałem okazję być na kilku szkoleniach, o udział w części sam się ubiegałem i nie było problemu. Analogicznie z podwyżkami - wystarczyło rozmawiać. Nie były to miliony moment, ale na dany moment dla mnie ok. W każdym miejscu pracy trzeba poznać klimat i panujące zasady - jak się działa według tych zasad to naprawdę można dużo zdziałać. Powodzenia, abyś znalazła swojego jednorożca wśród pracodawców :)
Oferta pracy dla analityka finansowego wygasła, na stronie dewelopera nie ma naborów... Gdyby były tak niedobre stosunki, niskie zarobki itp. to czy nie byłoby rotacji i "wiszących" ogłoszeń? Skąd ten fenomen ostrzegania a zarazem pracowania dalej?
a co to za problem dostać się? ja bym się zdziwił ilością pojawiajacych sie ogłoszeń i wiszacych w krotkim czasie.
to faktycznie tak łatwo byłoby się móc tu dostać? jakie by były minimalne wymogi i ogólnie to jak cała rekrutacja teraz przebiega?
Nie trzeba za bardzo znać excela, żeby zostać tam analitykiem, ale to też jest adekwatne do pensji.
ok, żeby się dostać... i twierdzisz, że na start może być krucho? a dalsza perspektywa? interesuje mnie opcja na dłuższy staż. jakiego rozwoju można się wtedy spodziewać? tak samo mam przy tym na myśli finanse?
Pytanie było o samą rekrutację. No jak nie będziesz chodzić za dyrektorem i prosic o podwyżkę to samej raczej nic nie zdziałasz (tak jak wielokrotnie wybrzmiało to na tym forum). Nie ma drogi kariery, jesli o to jest pytanie. Tzw. inflacyjnej tam raczej nie ma
Aha, a to chodzenie to takie dosłowne jest czy przenośnia? Mam na myśli relacje z osobami z wyższych stanowisk. Wszystko odbywa się bardzo formalnie czy można w luźniejszej atmosferze pogadać?
W komentarzach poprzedników wylewa się sporo jadu i żali. Aż zacząłem się zastanawiać czy rzeczywiście pracowaliśmy dla tej samej firmy. Hossa jest zarządzana przez ludzi, którzy zjedli zęby na budowlance. No chyba, że ktoś woli żyć w przekonaniu, że 30 lat na rynku i ogromny kapitał to dzieło przypadku. To już pozostawiam każdemu do oceny. Wynagrodzenie podchodzi pod górne widełki tego, co można uzyskać w branży w okolicach trójmiasta na równoważnych stanowiskach. Premie raczej nie są przewidziane ale czy można mieć o to pretensje skoro są dobrą wolą pracodawcy? Ekipa jaka tam pracuje to naprawdę super i otwarci ludzie. Spore grono ma tam ponad 10-letni staż, stąd też trochę nieodpowiednie są uwagi o dużej rotacji, zważywszy że dzisiaj młodzi nie mają tendencji do pracowania w jednym miejscu zbyt długo. Co do pretensji przełożonych - ja swoją pracę wykonywałem sumiennie i do mnie nikt uwag nie miewał a moje inicjatywy były brane pod uwagę, wystarczy tylko być merytorycznym i zaangażowanym w to co się robi. Należy przy tym pamiętać, że powtarzalność zwiększa rentowność i zmniejsza ilość błędów oraz pozwala wprowadzić usystematyzowane metody kontroli jakości, stąd nie należy się spodziewać wprowadzenia rewolucyjnych zmian z dnia na dzień. Tak działa każda dobrze poukładana firma. Bardzo dobrze będę wspominać czas tam przepracowany, ponieważ wiem, że mój wkład w rozwój firmy został doceniony i moje nazwisko nie jest tam anonimowe. No ale żeby zyskać uznanie w oczach starszyzny, niestety dla niektórych potrzeba zaangażowania i własnej inicjatywy. Pamiętajcie, że zaangażowanie nigdy nie idzie w eter. W ten sposób nabieracie pożądanych przez pracodawców nawyków oraz reprezentujecie swoje nazwisko na rynku, a wcześniej czy później będziecie odnosić z tego tytułu profity. Zakończyliśmy współpracę z Hossą ponieważ wstrzeliłem się w niesprzyjający awansom okres stagnacji rynku, gdzie produkcja spada a ciepłe posadki są obsadzone. Chciałem za dużo i za szybko i nie mam do nikogo pretensji, że nie byli w stanie mi tego zapewnić. Zwyczajnie w świecie nastąpił czas na kolejne wyzwania. Przyszedłem do nich jako chłopak bez renomy a wychodziłem z podniesionym czołem jako specjalista z perspektywami i wyrobionym nazwiskiem. Tego nikt mi już nie odbierze i zawsze będę wdzięczny za to, że pozwolili mi rozwinąć skrzydła. Osobom z pretensjami do całego świata polecam krótką refleksję nad sobą oraz zastanowienie się co zrobili aby Hossa stała się jeszcze lepsza. Pamiętajcie, że nie chodzi o wykonywanie swoich obowiązków bo za to dostajecie sprawiedliwie ustalone wynagrodzenie. Za odbębnienie 8 godzin w pracy nigdzie nie będziecie wspinać się w hierarchii.
u was akurat było mało roboty, ciagle obiadki i calkiem spoko pensje. nie każdy dział tak miał ;)
Firma Grupa Inwestycyjna Hossa S.A. szukała pracownika na Pizzerman. Czy ktoś może był tam zatrudniony i opowie o swoich doświadczeniach?
Może i sztuczne, ale w sumie to ja np. szukam pracy i sama bym się dowiedziała jak tam jest. Pracowałaś tam może i możesz coś powiedziec o pracy? Jak np. atmosfera?
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/1/3/7/1375e6e49f94c84dff0c665c94f19ef9.png)
W Gdynia Grupa Inwestycyjna Hossa S.A. poszukuje pracownika na stanowisko Specjalista Ds. Zakupów. Wziąłeś udział w tym procesie? Podziel się wrażeniami z rozmowy kwalifikacyjnej. Z pewnością okaże się to cenną wskazówką dla osób, które również biorą pod uwagę pracę w tym przedsiębiorstwie.
WSZYSTKICH naprawdę ostrzegam przed Hossą!!! To firma z późnego (usunięte przez administratora) Zarządzana przez człowieka, któremu trzeba tylko przytakiwać, żadnych pomysłów, żadnych innowacji. Dyrektorzy słabi, zastraszeni, najbardziej dyr. sprzedaży - skulony, aby nikt go nie zobaczył i przypadkiem o coś zapytał. Kadra zarządzająca z PSS Społem!!!
Lotem błyskawicy rozniosło się wczoraj jak prezes Hossy doprowadził do łez jedną panią dyrektor. Oczu jej nie było widać z łez, była nowa. Nieźle musiał się pastwić aby dziewczyna tak płakała, to jakiś tyran wszechwiedzący. Dno, żeby tak traktować ludzi!
Jestem związana z firmą krótko, ale juz wystarczajaca ilosc czasu, aby wystawic opinie. Mowiac wprost zaluje, ze podjelam wspolprace z tym pracodawca. Atmosfera jest bardzo slaba, zarobki niskie, brak mozliwosci awansu lub podwyzki. Wyzsze stanowiska sa obsadzone przez czlonkow rodziny prezesa lub osoby zwiazane z firma od kilkunastu lat. Wprowadzenie zmian do struktury, zarzadzania zespolow czy funkcjonowania niemozliwe. Kultura pracy z lat 80. Jezeli ktos szuka pracy w celu rozwoju to tu tego nie znajdzie. Brak wspolpracy miedzydzialowej, konflikty wewnatrz firmy jak rowniez z podmiotami zewnetrznymi. Karda menadzerska to dramat i smiech na sali. Firma wie co robi i jak to robi, ale ewidentnie zapomniala dlaczego. Jest mi przykro bo w momencie zatrudniania bylam bardzo podekscytowana ta praca ale szybko piekny sen okazal sie koszmarem. Aktualnie jestem na etapie poszukiwania nowej pracy i to mozliwie jak najszybciej. Z calego serca odradzam.
Co znaczy, że atmosfera jest słaba? Pracownicy się nie dogadują między sobą czy jak? Zarobki niskie to znaczy jakie konkretnie?
Podobno Hossa w Gdyni buduje nowy dział marketingu i prowadzą mocną rekrutację w Trójmieście. Ktoś coś słyszał? Jakie stanowiska? Jakie warunki?
Tak, słyszeliśmy. Wczoraj w tramwaju wszyscy ludzie o tym mówili i nawet doszło do awantury pomiędzy starszą panią a grupą gimnazjalistów. Sprzeczka dotyczyła tego czy Coolhunter jest w wyżej w hierarchii od Content Managera i czy ich wynagrodzenie powinno być w oparciu o kontrakt menedżerski czy z tytułu praw autorskich i pokrewnych.
Stanowczo nie polecam. Na stanowiskach dyrektorskich są ludzie bez umiejętności menagerskich. Totalny brak umiejętności zarządzania zespołem. Do tego ciągła krytyka, pretensje, poniżanie, co powoduje nieprzyjemna atmosferę i stres. Wymagają kreatywności, a nie pozwalają nawet przedstawić swoich pomysłów. Kiedy już coś stworzysz siada do tego kilku dyrektorów i każdy nagle staje się Ekspertem i robi uwagi i każe robić poprawki. Oczywiście każdy dyrektor ma inne zdanie, które jest sprzeczne z pozostałymi, czym robią z pracowników idiotów. Nic nie jest sprawnie załatwiane. Wszelkie projekty ciągną się miesiącami. Każdy z działów jest na siebie napuszczany. Panuje zarządzanie przez konflikt. Fatalnie jak na firmę z taka renomą. Nie polecam
O wynagrodzeniach nie wspomnę. Ustalona kwota wynagrodzenia przy zatrudnieniu jest niezmienna czy pracujesz rok, dwa czy piętnaście. Nie ma szansy na podwyżkę.
Na kogo uwazac, jacys donosiciele? Lepiej pracowac na budowie czy w biurowcu?
To lokalna firma, zarządzanie w niektórych komórkach jest jak w latach 90. i przez osoby bez kompetencji, ale hałaśliwe i dużo gadające, to one powodują w tych działach ogromne rotacje, uwaga: na rozmowach nie przedstawia tego jak jest naprawdę. Potem przychodzisz i wielki szok. Szef się nie zna na swoim temacie, poprawia przecinki zamiast zarządzać, próbuje maskować kompletny brak przygotowania zajmowaniem się bzdetami, jest chaotyczny, dogadaćsię i zaplanować nie można nic, zero wprowadzenia, wszystko wg widzi mi się a nie merytiryki w danej dziedzinie, dramat. Taka radosna twórczość. Jesteś gadatliwy i nie znasz się na zarządzaniu, to się nadasz. Tak jeden wciąga drugiego, ci kompetentni uciekają, i tyle. Niestety. Ale nie wszędzie. Zarządzanie, narzędzia bardzo zacofane. Robią dobrą minę do złej gry i nie widzą jak jest poza nimi. Pewne aspekty działalności firmy są skazane na klęskę, czego nie chcą widzieć.
zgadzam się z przedmówcą. Firma została w latach 80/90, nie stawiają na pracownika ani na jego rozwój. Słyszałam natomiast, że przyjęli nowego dyrektora do jednego z działów. Słyszałam o pozytywnych opinia na jego temat. Chłopak coś próbuje. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Aż tak źle na Twoje oko tu jest? To ciekawa jestem jaki masz plan naprawczy na to
Firma mentalnie w latach 80/90 ubiegłego wieku, takie towarzystwo wzajemnej adoracji, a jest na to dobra rada spuścić nieproduktywnych starych przyspawanych do stołków kierowników i dyrektorów. HOSSA ma duże możliwości ale w każdym dziale pracuje intelektualny "beton". Zatrudnić kadrę zarządzającą z zewnątrz najlepiej z innego miasta by spojrzeli na trójmiejski rynek trzeźwym okiem, kiedy jak nie teraz, to zaowocuje w niedalekiej przyszłości.
Całkowicie się zgadzam z poprzednimi opiniami. Mobbing i wieczne pretensje. Wszystko jest zmieniane po kilkanaście razy. Haos i bałagan. Osoby na managerskich stanowiskach nie są specjalistami w swojej dziedzinie ale nie słuchają nikogo kto na tych zagadnieniach się zna. Przed podjęciem pracy wielkie obietnice a potem jest wszystko zmieniane. Finansowo niestety także. Absolutnie nie warto podjąć współpracy z tą firmą.
Dziękuję za Twoją wypowiedź. Rozumiem, że nie polecasz pracy w tej firmie właśnie z wyżej wymienionych przez Ciebie względów. Uważam, że takie sytuacje powinno się zgłaszać odpowiednim osobom w firmie. Dlatego zastanawiam się, czy Ty lub inni pracownicy rozmawialiście z przełożonymi lub z osobami z działu HR na temat negatywnej atmosfery w miejscu pracy?
Nadal takie warunki zatrudnienia jak opisał Były pracownik? Czy są już może jakieś pozytywy?
Jedna osoba wystarcza żeby ogarnąć całe kadry? Nie ma planów żeby przyjąć więcej kadry do biura? Jakbyś coś widział to daj znać bo chętnie wysłałbym CV.
Na jakie benefity można liczyć w Grupa Inwestycyjna Hossa S.A.?
Możesz wziąć charytatywnie nadgodziny. Na Święta dają 6 butelek wina. Poza tym nie ma kompletnie nic.
Ten charakter pracy jest mocno stresujący, trzeba szybko działać więc możenie każdy potrafi podołać ale firma jest ok i polecam!
Ktoś, coś o dziale zakupów? Dyrektorze? Prowadzą rekrutacje właśnie...
Byłam na rozmowie. Przebiegła dość szybko ( ok 30 min), pan rekruter ok, niestety pomimo obietnicy, iż na pewno odpowiedź dostanę, jakakolwiek by nie była to nikt nie zadzwonił. A szkoda, bo zawsze dobrze się dowiedzieć czemu nie...
Masz doświadczenie u nich w pracy na danym stanowisku? Wiesz jak przebiega proces rekrutacji oraz czy jest dużo nadgodzin? Czekamy na Twoją opinię, pomóż innym znaleźć pracę!
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Grupa Inwestycyjna Hossa S.A. - Gdynia
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![Grupa Inwestycyjna Hossa S.A.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Grupa Inwestycyjna Hossa S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Grupa Inwestycyjna Hossa S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Grupa Inwestycyjna Hossa S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Władysława IV 43
81-395 Gdynia - NIP: 5860220726 REGON: 190358085 KRS: 0000006925
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Realizacja projektów budowlanych - Gdynia i okolice
Popularne
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |