Jakie narzędzia pracy zapewnia LycaMobile Sp. Z.o.o.? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Hmmm, to jest istotne na niektórych stanowiskach np. konsultant infolinii, bo pracuje się na telefonie dość dużo. A jak już jest o tym mowa, taki konsultant może pracować z domu i właśnie barć sprzęt firmowy np. telefon właśnie, komputer do domu na home office??
Czy braliście udział w rekrutacji na stanowisko Przedstawiciel Handlowy w LycaMobile Sp. Z.o.o.? Jak wyglądało spotkanie z przedstawicielem firmy?
Czy w LycaMobile Sp. Z.o.o. obowiązuje nienormowany czas pracy? Czy Przedstawiciel Handlowy umożliwia pracę zdalną? Jest ogłoszenie z 11 grudnia na Pracuj.pl.
Nie, tak jak w ogłoszeniu z 22.11 ponieważ nie widzę ogłoszenia z 11.12 jest to praca mobilna.
Godziny pracy to 9-18 W sumie zawsze pracujesz zdalnie bo jeździsz po klientach. To nie praca biurowa. Jeżeli nie masz doświadczenia w pracy PH to nie polecam jako pierwszej pracy. W tej firmie jest taki (usunięte przez administratora) z organizacja że się nie odnajdziesz bez doświadczenia.
Hej, dostaliście wypłatę za 10.2022? Miała być w poniedziałek, na koncie brak wpłaty. Jak u Was?
Czy sytuacja się wyjaśniła? Dajcie znać z czego wynikał ten poślizg jeśli już coś wiecie. Takie sytuacje zdarzały się już?
Ty się śmiejesz a ja wciąż czekam na odp... Tylko chyba do dziś już wszystko rozliczone? ciekawe czy tu warunki jakoś od nowego roku mają docelowo się zmienić, wiesz coś o tym?
Wiecie czy LycaMobile Sp. Z.o.o. udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
Chyba koledze chodziło o laptopy w firmie podczas pracy stacjonarnej, już się tak nie czepiaj :D A dobry macie chociaż sprzęt? Da się na tym pracować?
Praca jak praca. Miejsce, otoczenie, ludzie z pracy nie ma co narzekać. Wręcz napiszę, że atmosfera jest super! Wszyscy mniej więcej starają się sobie pomóc, doradzić. Duży minus to 9h siedzenia w biurze, myślę, że każdy wolałby skończyć wcześniej. Wiadomo jak to jest, mniej klientów - mniej "roboty", można coś swojego porobić, nikt Ci tutaj tego nie zabroni, oczywiście, żeby nie przeszkadzało to reszcie w Twoim otoczeniu - więcej "roboty", każdy wykonuje swoje zadanie w swoim zakresie, w swoim tempie (oczywiście, żeby rozmowa z klientem nie trwała więcej niż 8-10 min, ale nie będą Ci zwracać uwagi jak się czasem wydłuży). Najlepszym, najspokojniejszym pracownikiem nie byłem, ale jeżeli miałem możliwość to starałem się rozwiązać problem klienta. Szczerze nie ma co się starać na dłuższą metę. Przez telefon możemy (konsultanci) rowiązać 4/10? problemów bodajże (tylko takie mamy możliwości/zasoby/dostęp), albo odpowiedzieć w sposób, który i tak nieusastysfakcjonuje naszego usługobiorcy (nieważne czy masz soft skills czy nie, ile można "spławiać" klienta, prawda?). Te "problemy" tak zwane, zgłaszane do wewnętrznych oddziałów szczerze mało dają, odpowiedź zwrotna to w kółko i w kółko gotowa formułka ze skutkiem żadnej poprawy (szczerze to nawet pewnie nie ingerują nic, tylko "technicy" robią checka i copy paste text). Spróbuj i oceń sam przyszły pracowniku, może Ci się spodoba w rodzinie Lycamobile. Fajnie jakby wprowadzili premie typu 13ta pensja (pracując w tej firmie można pomarzyć, chociaż kto wie, ja tym szczęściarzem i tak nie będę) Może kiedyś zmienią ten system, sprawiając, że pracownik będzie kompetentny oraz klient będzie zadowolony z usług obsługi klienta. Jest to równoznaczne z większymi obowiązkami, ale stanowczo jest to lepsze niż bezsilność, która dotyka tutaj każdą osobę pracującą jako konsultant. Zdecydowanie zbudować drużynę z fundamentami jest lepsze niż rotacja pracowników co chwilę. Pozyskanie nowego pracownika w tej firmie nie idzie najlepiej, przez okres mojej "kariery" w Lyca zatrudniły się może 2 osoby po rozmowie? Oferta składana przez firmę niestety jest przeciętna, kandydaci rezygnują jak tylko poznają jej szczegóły - ja zostałem, bo, w czasie pandemii było ciężko o pracę. Drogi kliencie jeżeli to czytasz to nie ma co się wyżywać i irytować się na konsultanta (jesteś wściekły na nich, a oni źli na bezsilność załatwiania spraw), bo to nic nie da. TAK DZIAŁA TA FIRMA. Chcesz, żeby byli kompetentni? Pisz, spamuj reklamacjami, opiniami na complaints@lycamobile.pl. Być może będziesz miał wpływ, aby zmienić działania tej korporacji na lepsze! Oczywiście przed skorzystaniem z usług Lycamobile zapoznaj się z regulaminem dostępnym na ich stronie internetowej. Podsumowując praca nie jest zła, do świetnych na pewno nie należy. Jeżeli masz inne opcje to zdecydowanie skorzystaj z innych, no albo spróbuj swoich sił tutaj.
Czy ta firma to call Center ?
Cześć, Gdzie znajduje się callcenter w Warszawie?