Zwolnili za nic kilkanaście osób bez powodu brak szacunku do ludzi niech się zwiną lepiej
Jak oceniacie stabilność i ugruntowaną pozycję firmy na ten czas? Chciałabym pracować jako konsultantka infolinii i zależy mi na UoP na czas nieokreślony.
Specjalistka ds. digital marketingu miał w ofercie wspomniane o możliwym rozwoju. Faktycznie firma stawia na rozwój zawodowy pracowników i udostępnia jakieś platformy do nauki?
Zwolnili za nic kilkanaście osób bez powodu brak szacunku do ludzi niech się zwiną lepiej
firma nie wypłaca wypłat w terminie, trzeba się prosić o pieniądze
@worker ile przepracowałeś w Lyca? Wszystko co tu napisane to prawda ale kasa przychodzi zawsze w terminie.
Czy braliście udział w rekrutacji na stanowisko Przedstawiciel Handlowy w LycaMobile Sp. Z.o.o.? Jak wyglądało spotkanie z przedstawicielem firmy?
Nie polecam zero organizacji oczywiście mówię o tych z Indii najgorsze zarządzanie biją Polaków na głowę pod tym względem
Czy w LycaMobile Sp. Z.o.o. obowiązuje nienormowany czas pracy? Czy Przedstawiciel Handlowy umożliwia pracę zdalną? Jest ogłoszenie z 11 grudnia na Pracuj.pl.
Nie, tak jak w ogłoszeniu z 22.11 ponieważ nie widzę ogłoszenia z 11.12 jest to praca mobilna.
Godziny pracy to 9-18 W sumie zawsze pracujesz zdalnie bo jeździsz po klientach. To nie praca biurowa. Jeżeli nie masz doświadczenia w pracy PH to nie polecam jako pierwszej pracy. W tej firmie jest taki (usunięte przez administratora) z organizacja że się nie odnajdziesz bez doświadczenia.
Zero internetu dla Polaków chociaż jeszcze płaci tylko Ukrainka odbiera telefon i jeszcze mnie (usunięte przez administratora) obraża
W rankingu firm krzak, ta jest liderem. Zero organizacji, zero komunikacji, płacą jak chcą. Jeden wielki żart.
Miałem rozpocząć prace w Lyca Mobile jako mobilny przedstawiciel/specjalista handlowy. Praca miała polegać na odwiedzaniu sklepów itp w celu sprzedaży starterów itp. Praca od 9-18:00 każdego dnia tj. 9h bo 1h przerwy na obiad z góry ustalone. Auto służbowe bez możliwości użytku prywatnego od razu zostałem o tym poinformowany. Zgodziłem się i zorganizowali mi badania lekarskie. Po badaniach lekarskich (które tez trwały dość długo bo były 4 różne badania) powiadomiłem panią z HR ze mogę już zacząć prace jednak 0 odzewu. Czekając dniami dzwoniąc to często były głuche telefony i ktoś inny mi zadzwonił czy już moge zacząć prace na co ja ze oczywiście ze od razu jestem gotowy. Potem przez kilka dni znowu cisza. Tak po badaniach lekarskich straciłem prawie 3 tygodnie na konkretną informacje ze mogę zacząć prace. Nie polecam szkoda czasu nie wiadomo jak innych traktują, totalnie 0 organizacji i pewności pracy. Omijać szerokim łukiem.
Tak 7ego lutego już dostałem informację o przyjęciu pozostało tylko zrobić badania. Problem leży w organizacji firmy, Pani która zajmowała się moim zatrudnieniem 2 razy w ciągu tego okresu powiedziała że przeprasza bo była na urlopie. Kontakt z innymi osobami również bardzo utrudniony więc opinia taka żeby przestrzec innych
Jeśli chodzi o rejon Wielkopolski Poznań czy Lubuski Gorzów i okolice np to radzę 10 razy zastanowić się , raz że 9 godzin dziennie w pracy nie 8, , dwa że połowa punktów źle oznaczona albo nie istnieją już lokale pod tymi adresami bądź jak wchodzisz jako przedstawiciel SIM nikt nie wie co to Lycamobile i wyganiają Cię , więc ciężko sprzedac sim , trochę jazda bez celowa , aktualizacji tych punktów (usunięte przez administratora) lat nie było także 10 raz pomyślcie czy chcecie wejść w to i zrobić limit na takich punktach , kission impossible !!!!
Niszowa firma z systemem zarządzania rodem z XIX farmy (usunięte przez administratora) Tylko pejcze mają teraz elektroniczne ;)
Hej, dostaliście wypłatę za 10.2022? Miała być w poniedziałek, na koncie brak wpłaty. Jak u Was?
No fajna firma.. taka nie za rzetelna
Braliście udział w rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. Marketingu w LycaMobile Sp. Z.o.o. i zostaliście zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną? Podzielcie się swoimi wrażeniami związanymi ze spotkaniem z przedstawicielami firmy. Informacje, które przekażecie mogą okazać się przydatne dla innych użytkowników.
Zadzwonił do mnie pracownik firmy, szybka wstępna rozmowa i od razu przesłano moje CV do kadr. Potem badania i szybkie podjęcie pracy. Do pracy otrzymuje się służbowe auto Renault Clio V oraz telefon. Ogólnie praca dla ludzi, którzy lubią pracę w terenie. Na przełożonego oraz pracowników pobliskich terenów można liczyć praktycznie w każdej sytuacji. Nikt nie jest pozostawiony sobie.
Zarabiasz tyle co podali w ogłoszeniu czy są jakieś dodatki / bonusy np. za sprzedaż?
Zarabiasz tyle ile podali w ogłoszeniu. O premiach zapomnij, są nierealne plany za śmieszne stawki :) Masz auto klasy B ( Clio / C3 / Rio - ten segment ) do użytku służbowego, codziennie podajesz przebieg. Nie można używać prywatnie. Pracujesz 8h, przy czym wymagają pracy od 9-18 z godzinną przerwą czyli tak na prawdę masz 9h wyjęte z życiorysu. Praca polega na odwiedzaniu klientów z przydzielonego terenu, sprzedajesz karty SIM, zostawiasz ulotki, plakaty, jak są to jakieś gratisy. Jako pierwsza praca może być. Poznasz topografię, klientów i poszukasz lepiej płatnej pracy.
Twoja premia zależy od ilości aktywowanych kart SIM. Nie od sprzedaży. Firma praktycznie nie inwestuje w reklamę, nie masz wpływu na ilość aktywowanych kart. Klient ma do wyboru niszowe karty Lyca oraz mocno reklamowane w TV i internecie karty SIM innych operatorów. Jak myślisz, co wybierze? O ile wyrobisz zakładaną ilość aktywacji, to za jedną dostaniesz brutto mniej niż kosztuje jakiś browarniany sikacz w sieciówce :)
witam. na olx.pl pojawiło się ogłoszenia Specjalista ds. Sprzedaży i Merchandisingu. wczytując się w treść ogłoszenia stwierdzam jednak, że nie trzyma się ono ładu ni składu. "Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, tablet) zwrot kosztów dojazdu do pracy (bilet miesięczny) pakiet świadczeń pracowniczych: ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna praca na pełen etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 18:00 (z godzinną przerwą na obiad)" zapytałem się osobie, która wstawiła to ogłoszenie czy ogłoszenie dotyczy pracy w terenie (w ogłoszeniu jest samochód) czy w biurze (bilet miesięczny i przerwa na obiad), osoba odpowiedziała mi, że praca w terenie. ok. myślałem, że przynajmniej zmieni treść ogłoszenia. ale nie... dzisiaj dzwoni do mnie osoba i łamaną polszczyzną chce przedstawić mi warunki - pierwszy temat czy posiadam auto bo będzie wymagane;-) zrezygnowałem z dalszej części rozmowy bo albo podchodzimy poważnie do tematu albo robimy sobie jaja;-)jak już na tym etapie podchodzimy w taki sposób to szkoda tracić czasu.
Ja zaczyna się od zmiany warunków to potem nie ma co liczyć że będzie lepiej.
Brak słów jak Luca podchodzi do klienta,chce przenieść nr tel,a oni robią wszystko żeby do tego nie doszło
Wiecie czy LycaMobile Sp. Z.o.o. udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
Firma godna krytyki. Praca 9 godzin w cenie 8. Do tego HR manager to porażka. Zatrudniony typek, który chodzi za tobą do kuchni, po sali i jakby mógł to by jeszcze do kabiny w toalecie wszedł, bo przekroczyłaś przerwę. Jedna dziewczyna miała z nimi spór, bo nie chcieli sfinansować jej lub partycypować w kosztach zakupu okularów korekcyjnych, gdzie mają prawny obowiązek. Kolejna opłacała sobie większy pakiet medyczny bo chciała skorzystać z jakiegoś zabiegu. Weszła na drogę sądową, kiedy się okazało że firma opłacała jej kilka miesięcy pakiet najniższy a kasę pobierała za najwyższy. Z tego, co widzę, wszyscy już stąd uciekli, biuro na rzymowskiego 34 opustoszało a sama firma zatrudnia teraz wyłącznie ukraińcow, bo mało który polek chce tam pracować.
Jedyne co jest prawdziwe w tym wpisie to fakt pracy w trybie 9 godzinnym. - nikt za nikim nie chodzi, przerwę kontrolujesz sam, jesteś dorosłym człowiekiem - nie wiem czym Ci zawinił HR manager, to twoja subiektywna opinia -bzdura, firma refunduje część kosztów za okulary, wystarczy przynieść fakturę - nigdy nie było z tym problemu - kompletna bzdura, taka historia nigdy się nie wydarzyła, każdy w dowolnej chwili może sprawdzić wymiar pakietu medycznego oraz zweryfikować koszt/opłaty - biuro obsługuje zarówno Polski jak i Ukraiński produkt dlatego zatrudnia osoby porozumiewające się w tych językach. Podsumowując, straszny paszkwil przesiekniety nutą ksenofobii, zero jakiejkolwiek rzetelności w tym wpisie...
Praca jak praca. Miejsce, otoczenie, ludzie z pracy nie ma co narzekać. Wręcz napiszę, że atmosfera jest super! Wszyscy mniej więcej starają się sobie pomóc, doradzić. Duży minus to 9h siedzenia w biurze, myślę, że każdy wolałby skończyć wcześniej. Wiadomo jak to jest, mniej klientów - mniej "roboty", można coś swojego porobić, nikt Ci tutaj tego nie zabroni, oczywiście, żeby nie przeszkadzało to reszcie w Twoim otoczeniu - więcej "roboty", każdy wykonuje swoje zadanie w swoim zakresie, w swoim tempie (oczywiście, żeby rozmowa z klientem nie trwała więcej niż 8-10 min, ale nie będą Ci zwracać uwagi jak się czasem wydłuży). Najlepszym, najspokojniejszym pracownikiem nie byłem, ale jeżeli miałem możliwość to starałem się rozwiązać problem klienta. Szczerze nie ma co się starać na dłuższą metę. Przez telefon możemy (konsultanci) rowiązać 4/10? problemów bodajże (tylko takie mamy możliwości/zasoby/dostęp), albo odpowiedzieć w sposób, który i tak nieusastysfakcjonuje naszego usługobiorcy (nieważne czy masz soft skills czy nie, ile można "spławiać" klienta, prawda?). Te "problemy" tak zwane, zgłaszane do wewnętrznych oddziałów szczerze mało dają, odpowiedź zwrotna to w kółko i w kółko gotowa formułka ze skutkiem żadnej poprawy (szczerze to nawet pewnie nie ingerują nic, tylko "technicy" robią checka i copy paste text). Spróbuj i oceń sam przyszły pracowniku, może Ci się spodoba w rodzinie Lycamobile. Fajnie jakby wprowadzili premie typu 13ta pensja (pracując w tej firmie można pomarzyć, chociaż kto wie, ja tym szczęściarzem i tak nie będę) Może kiedyś zmienią ten system, sprawiając, że pracownik będzie kompetentny oraz klient będzie zadowolony z usług obsługi klienta. Jest to równoznaczne z większymi obowiązkami, ale stanowczo jest to lepsze niż bezsilność, która dotyka tutaj każdą osobę pracującą jako konsultant. Zdecydowanie zbudować drużynę z fundamentami jest lepsze niż rotacja pracowników co chwilę. Pozyskanie nowego pracownika w tej firmie nie idzie najlepiej, przez okres mojej "kariery" w Lyca zatrudniły się może 2 osoby po rozmowie? Oferta składana przez firmę niestety jest przeciętna, kandydaci rezygnują jak tylko poznają jej szczegóły - ja zostałem, bo, w czasie pandemii było ciężko o pracę. Drogi kliencie jeżeli to czytasz to nie ma co się wyżywać i irytować się na konsultanta (jesteś wściekły na nich, a oni źli na bezsilność załatwiania spraw), bo to nic nie da. TAK DZIAŁA TA FIRMA. Chcesz, żeby byli kompetentni? Pisz, spamuj reklamacjami, opiniami na complaints@lycamobile.pl. Być może będziesz miał wpływ, aby zmienić działania tej korporacji na lepsze! Oczywiście przed skorzystaniem z usług Lycamobile zapoznaj się z regulaminem dostępnym na ich stronie internetowej. Podsumowując praca nie jest zła, do świetnych na pewno nie należy. Jeżeli masz inne opcje to zdecydowanie skorzystaj z innych, no albo spróbuj swoich sił tutaj.
Dobrze prawisz Marcinie! Przez 2 lata pracy tutaj nie spotkałam się z tym, aby ktoś dostał po premii za minutowe spóźnienie czy przekroczenie przerwy. Każdy pracownik dobrze wie jak obszerna jest lista 'przewinień' za którą można dostać mniejszą premię, a ile z niej jest egzekwowane. Wiadomo, że są pewne reguły, których trzeba przestrzegać aby zachować jakość pracy, ale nie przesadzajmy, nikt nie bije po łapach jak w czasie dostępności odpisze się na sms... Spóźnione wypłaty to też dzień czy dwa wynikające z sesji międzybankowych... Dwa razy się zdarzył dłuższy czas oczekiwania. Nie zapominajmy, że nie wszystko funkcjonuje w PL. Zdarza się... Nikt na siłę nikogo tu nie trzyma. Atmosfery w pracy może pozazdrościć może wielu pracowników innych korpo.. Mimo, że nie daleko do tego co było jeszcze rok temu to i tak trzymamy poziom sądząc po salwach śmiechu w ciągu dnia ;) LUDZIE! wyluzujcie trochę! Każda firma ma jakieś plusy i minusy, patrzmy zawsze na te pozytywne strony. Lyce da się lubić!
Spóźnione wypłaty. Dobre sobie. Kiedyś były już tak spóźnione że procownicy odmówili pracy..
@snap dragon Pracowałem w lm ponad 3 lata, wypłata spóźniła się 3 razy, dwa razy po 1 dzień, i raz 3 dni. Ale atencjuszka oraz mitomanka nawet tu szuka szczęścia. nikt za tobą nie chodzi ? jak tam koklusz i gorączka bostońska ? Dzis cię auto nie potrąciło żadne ? a może uber cie (usunięte przez administratora) na gps ? Najgorszemu wrogowi nie życze mieć takiej ''koleżanki'' obok siebie. Jak dobrze pamiętam, zraziłaś sobą każdą możliwą osobę w całym biurze, to dużę osiągnięcie biorąc pod uwage fakt, że tam jest kilka działów. nie pozdrawiam i nikomu nie życze spotkać jej na swojej drodze.
Nazywam się Piotr Wejman. W firmie Lycamobile sp. z o.o. pracowałem od X 2014 do VII 2018. Oświadczam, że nie jestem autorem powyżeszego wpisu. Nie jest w mojej naturze wykorzystywanie Internetu i for dyskusyjnych do dokuczania komukolwiek, bez względu na animozje czy przewinienia wobec mojej osoby. Stwierdziłem, że moje sprostowanie jest niezbędne, gdyż nick "Pjoter" może jasno sugerować, że to ja jestem autrorem powyżeszego wpisu. Jak zostało wspomniane kilka postów niżej, na podszywanie się pod inną osobę zawsze można znaleźć paragraf. Dlatego informuję, że jest to mój pierwszy i jedyny wpis na tym forum na temat firmy Lycamobile sp. z o.o. Ostrzegam, że wszelkie próby manipulacji moim wizerunkiem, podszywania się pode mnie lub inne przedsięwzięcia, które uznam za atak lub próbę szkalowania mnie bądź moich najbliższych (wyprzedzam insynuacje - osoba o nicku "Snap Dagon" do nich nie należy), spotkają się z konsekwencjami. Natomiast co do samej pracy w firmie Lycamobile sp. z o.o., swoją opinię pragnę zostawić dla siebie - nie chcę nikomu z potencjalnych kandydatów psuć niespodzianki. Jedyne co napiszę to to, że historia wpływów na moim koncie bankowym prezentuje się inaczej niż przedstawiła to osoba o nicku "Pjoter". Osobie o nicku "Pjoter" życzę więcej odwagi cywilnej. Osobie o nicku "Snap Dragon" życzę spokoju ducha. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego (ale z dala ode mnie). Piotr Tadeusz Wejman
Do czego to dochodzi że pracownicy Lycamobile podszywają się pod kogoś innego, żeby skrytykować nie pochlebny komentarz. Myślę, że najlepiej mowi to o firmie.
Skoro takie choroby, jak koklusz i gorączka bostońska to dla ciebie powód do śmiechu to nie mam więcej do dodania, nie mówiąc o podszyciu się pod innego pracownika z ktorym pracowałam, który poniżej ładnie cię podsumował (nota bene bardzo w porządku) Wieś tańczy i śpiewa. Co do tego zrażania ciekawie to brzmi w odniesieniu, że większość pracowników z którymi pracowałam dalej mam, jako znajomych na "twarzoksiążce". Każdy od was już uciekł. Kamil, Daniel, Przemek, Część z tych ludzi nawet na linkedin nie ma napisane, że u was pracowała. Ale co ja tam wiem. W końcu zraziłam do siebie każdego a użytkownicy z facebooka to na pewno klony...
Witam wszystkich, Patrząc na większość komentarzy na tej stronie nie wiem czy śmiać się czy płakać. Większość ludzi wypowiadających się na tym portalu ma chyba za złe że muszą pracować i że pieniądze nie rosną na drzewach. Logiczne chyba jest że każde korpo ma swoje zasady, rygorystyczne bądź tez nie, ale faktem jest że nikt nie wymaga od nikogo niewolniczej pracy. Nie musisz pracować jeśli nie chcesz. Kontynuując.. zarobki w tej firmie nie należą do najgorszych, sprawa przedstawiana jest jasno na samym początku, nie ma przekrętów z płaca, owszem zdarzają się opóźnienia w wypłacie (zazwyczaj 1-2 dni) ale pieniądze zawsze są wypłacane. Jeśli nawet zdarzy się błąd jest on korygowany przy następnej wypłacie. Jeżeli chodzi o koordynatorów Call centre to proszę was, każdy który ma trochę więcej swobody wykorzystuje to w jakiś sposób, taka jest ludzka natura, szkoda że zauważamy to tylko kiedy tej swobody nie mamy. Sumienność i ciężka praca jest jak najbardziej wynagradzana. Mam tutaj sporo przykładów. Nieprawdą jest również że za 1min spóźnienia zabierana jest premia. Bądźmy poważni, w każdym normalnym miejscu pracy wymagana jest punktualność, to nie jest bar gdzie robisz co chcesz. Podstawowy angielski jest wymagany do niczego innego jak obsługi systemu natomiast zaawansowany angielski do kontaktu z anglojęzycznymi klientami za co Agent ma płacone dodatkowo. Innymi słowy jeśli chcesz pracować i zarabiać uczciwie pieniądze to jest to praca jak najbardziej dla Ciebie, jeżeli wymagasz zapłaty za siedzenie 8h na facebooku to myślę że nie jest ważne gdzie znajdziesz pracę i tak będzie beznadziejnie. Dorzucam swoje 5gr bo pracuje tutaj już 3 lata i denerwuje mnie roszczeniowe podejście osób wypisujących bzdury powyżej. Dziękuję
Marcinie, dobrze mówisz, tylko też nie oszukujmy nikogo (w tym siebie) - inaczej będzie patrzył konsultant, a inaczej będzie patrzyła osoba, która jest na innym stanowisku. Punkt siedzenia zależy od punktu widzenia. ;) Bądź co bądź, bo najczęściej poruszany temat, pieniądze może się spóźniają - ale faktycznie, zawsze na konto trafiają. Choć szanując dobro pracownika, powinny być na czas.
Marcinie opowiedz lepiej jak musiałeś mnie przeprosić po tym jak poszedłeś za mną do łazienki i powiedziałeś że powinnam się wstydzić że symuluje chorobę nerek aby mieć dłuższą przerwę (o ile to ty) Całe szczęście że (usunięte przez administratora) wymusił na tobie przeprosiny ale i tak niesmak pozostał
pozostawię to bez komentarza.. życzę powodzenia u kolejnego pracodawcy.. moje kondolencje dla firmy
Podwyżki nie są często.. ostatnia była coś koło Lipca tego roku.. stawka na dzisiaj dla Agenta to 18zł/h + premia 16% czyli ok 20,88.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w LycaMobile Sp. Z.o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy LycaMobile Sp. Z.o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w LycaMobile Sp. Z.o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 1 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!