LycaMobile Sp. Z.o.o.

Warszawa

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 107 ocen.

Opinie o LycaMobile Sp. Z.o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie LycaMobile Sp. Z.o.o.

Marta

@Marian Kowalski dosyć obszernie opisałeś swoją pracę w LycaMobile Sp. Z.o.o. i atmosferę w niej panującą. Mógłbyś uzupełnić swoją wypowiedź o informację na temat możliwości awansów wewnętrznych?

Marian Kowalski

Pracuję w LM półtora roku. Opinię mam pozytywną. Patrzę na to z perspektywy wykonywanych wcześniejszych prac zarobkowych, gdzie pracowałem na umowę zlecenie, zawsze w pracy trafiłem na jakąś wesz, która psuła atmosferę, z zarobkami też nie było kolorowo. W LM odnalazłem wszelkie brakujące ogniwa, czyli umowę o pracę, dobrą atmosferę i nienajgorsze zarobki. Oczywiście każdy ocenia to indywidualnie, ale z mojej perspektywy jest dobrze. Oczywiście każdy ma swoje wymagania. Są jednak miejsca, gdzie pracuje się na śwmieciówkach, ludzie traktują pracowników gorzej jak psy, bywają miejsca, gdzie ciężko pracuję się fizycznie. Ja podchodzę do tego z pokorą i dla osób podchodzących podobnie do mnie na pewno LM jest dobrym miejscem. Jeśli chodzi o minusy to może być nimi mało elastyczny grafik, pracujące święta. Jeśli ktoś jest w stanie to zaakceptować to myślę, że dalej będzie już tylko dobrze. Czołem Wielkiej Polsce :D

Marta

@Luiza powiedz nam co podoba Ci się w pracy w LycaMobile Sp. Z.o.o.? Jakie warunki zatrudnienia proponuje pracodawca? Czy istnieje możliwość awansu wewnętrznego?

Luiza

Czy możesz wyjaśnić co to znaczy, że LycaMobile jest restrykcyjnym call center? Nie odnoszę takiego wrażenia, przeciwnie . Bardzo dobrze mi się tu pracuje.

Grzesiek

Strasznie restrykcyjne call center. Nie polecam.

Lenojek

LycaMobile jest spoko firmą bez zadęcia i sensacji. Może właśnie dlatego pracuje mi się tu bardzo dobrze. Inna sprawa, że zespół w jakim pracuje to fajni ludzie.

P

@Rafał Jeżeli masz odwagę opisywać kogoś tak, że umożliwia to jego identyfikacje to miej odwage podać swoje prawdziwe imię. Pamiętaj że twoje słowa mogą zostać potraktowane jak zniesławienie a to jest karalne z przepisow kodeksu karnego, bo twoje słowa w złym świetle stawiają inną osobę i umożliwiają jej identyfikację. Brak cywilnej odwagi żeby podać swoje prawdziwe imię? a może sama nie byłaś fair wobec firmy? To jest DNO !!!!

Janek

@Pracownik Z przyjemnością przyłączam się do Twojej opinii. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma, trzeba umieć szanować swoją firmę, która daje nam zarobić na życie. Ideałów raczej nie znajdziecie a można sobie pogorszyć.

Anula

Pracuję w LycaMobile już dość długo żeby powiedzieć coś w obronie firmy. Ludzie przychodzą do pracy, otrzymują na początku pomoc, ulgi a jak okres próbny się skończy zaczynaj się pretensje! To jest nieuczciwe!

Pracownik

Dobrze prawisz Marcinie! Przez 2 lata pracy tutaj nie spotkałam się z tym, aby ktoś dostał po premii za minutowe spóźnienie czy przekroczenie przerwy. Każdy pracownik dobrze wie jak obszerna jest lista 'przewinień' za którą można dostać mniejszą premię, a ile z niej jest egzekwowane. Wiadomo, że są pewne reguły, których trzeba przestrzegać aby zachować jakość pracy, ale nie przesadzajmy, nikt nie bije po łapach jak w czasie dostępności odpisze się na sms... Spóźnione wypłaty to też dzień czy dwa wynikające z sesji międzybankowych... Dwa razy się zdarzył dłuższy czas oczekiwania. Nie zapominajmy, że nie wszystko funkcjonuje w PL. Zdarza się... Nikt na siłę nikogo tu nie trzyma. Atmosfery w pracy może pozazdrościć może wielu pracowników innych korpo.. Mimo, że nie daleko do tego co było jeszcze rok temu to i tak trzymamy poziom sądząc po salwach śmiechu w ciągu dnia ;) LUDZIE! wyluzujcie trochę! Każda firma ma jakieś plusy i minusy, patrzmy zawsze na te pozytywne strony. Lyce da się lubić!

Marta

Pracownik, a jaka forma zatrudnienia jest w firmie preferowana?

fajny chłopak
@Marta 01.03.2017 13:47
Pracownik, a jaka forma zatrudnienia jest w firmie preferowana?

umowa o pracę

Zaisteresowany

Zupełnie nie widzę nowych ofert pracy. Czy ktoś ma wiedzę o zapotrzebowaniu firmy na pracowników, głównie chodzi o pracę w biurze? Może cos na temat podstawy pensji , dodatki tak ogólnie? Mam o firmie dobre zdanie i chciałbym aplikować. Z góry dziękuję .

Łukasz

Będę chwalił firmę bo jestem pracownikiem. Jeśli nawet coś jest nie tak jak być powinno to zdarza się wszędzie.

MB
@Łukasz 14.02.2017 17:09
Będę chwalił firmę bo jestem pracownikiem. Jeśli nawet coś jest nie tak jak być powinno to zdarza się wszędzie....

Przypominam, że podszywanie się pod inną osobę jest przestępstwem wskazanym w art.190 paragraf 2 kodeksu karnego.

Pracownik

Pracuje 2 lata jako kierowca-przedstawiciel handlowy i jeszcze nie zdarzyło mi się abym nie dostał kasy na czas. Praca 9-18 (przerwa kiedy chce), odwiedzę parę miast, punktów, pogadam z ludźmi, sprzedam startery, doładowania i do biura :) Jest też parę minusów tj. bardzo duża odpowiedzialność (przede wszystkim ludzkie życie, auto bo cokolwiek bym zrobił to koszty odciągane są z mojej wypłaty podajże do 1000zł, tablet oraz komórka), to że tylko ja jeżdżę codziennie i nie mam żadnego zmiennika w razie "W", np. gdybym poczuł się źle lub skręcił kostkę ... poza tym OK, fajna praca i za żadne pieniądze nie zamieniłbym się na pracę w biurze he he. A co do zarobków, szału nie ma - 2k do ręki, dużo/mało ?! :) Pozdrawiam

Marcin

Witam wszystkich, Patrząc na większość komentarzy na tej stronie nie wiem czy śmiać się czy płakać. Większość ludzi wypowiadających się na tym portalu ma chyba za złe że muszą pracować i że pieniądze nie rosną na drzewach. Logiczne chyba jest że każde korpo ma swoje zasady, rygorystyczne bądź tez nie, ale faktem jest że nikt nie wymaga od nikogo niewolniczej pracy. Nie musisz pracować jeśli nie chcesz. Kontynuując.. zarobki w tej firmie nie należą do najgorszych, sprawa przedstawiana jest jasno na samym początku, nie ma przekrętów z płaca, owszem zdarzają się opóźnienia w wypłacie (zazwyczaj 1-2 dni) ale pieniądze zawsze są wypłacane. Jeśli nawet zdarzy się błąd jest on korygowany przy następnej wypłacie. Jeżeli chodzi o koordynatorów Call centre to proszę was, każdy który ma trochę więcej swobody wykorzystuje to w jakiś sposób, taka jest ludzka natura, szkoda że zauważamy to tylko kiedy tej swobody nie mamy. Sumienność i ciężka praca jest jak najbardziej wynagradzana. Mam tutaj sporo przykładów. Nieprawdą jest również że za 1min spóźnienia zabierana jest premia. Bądźmy poważni, w każdym normalnym miejscu pracy wymagana jest punktualność, to nie jest bar gdzie robisz co chcesz. Podstawowy angielski jest wymagany do niczego innego jak obsługi systemu natomiast zaawansowany angielski do kontaktu z anglojęzycznymi klientami za co Agent ma płacone dodatkowo. Innymi słowy jeśli chcesz pracować i zarabiać uczciwie pieniądze to jest to praca jak najbardziej dla Ciebie, jeżeli wymagasz zapłaty za siedzenie 8h na facebooku to myślę że nie jest ważne gdzie znajdziesz pracę i tak będzie beznadziejnie. Dorzucam swoje 5gr bo pracuje tutaj już 3 lata i denerwuje mnie roszczeniowe podejście osób wypisujących bzdury powyżej. Dziękuję

nerwus
@Marcin 06.02.2017 17:16
Witam wszystkich, Patrząc na większość komentarzy na tej stronie nie wiem czy śmiać się czy płakać. Większość ludzi wypowiad...

Marcinie, dobrze mówisz, tylko też nie oszukujmy nikogo (w tym siebie) - inaczej będzie patrzył konsultant, a inaczej będzie patrzyła osoba, która jest na innym stanowisku. Punkt siedzenia zależy od punktu widzenia. ;) Bądź co bądź, bo najczęściej poruszany temat, pieniądze może się spóźniają - ale faktycznie, zawsze na konto trafiają. Choć szanując dobro pracownika, powinny być na czas.

nerwus

Płacę nie na czas, prawda. Strajki to już ze dwa były. Team Leaderzy w miarę porządku, choć to tylko po części, a ludzie w biurze nie do końca chyba wiedzą co tam robią., choć i tak wrażenie robią dobre, bo co poniektórzy, męskie grono biura, się chociaż stara. Jeśli chcecie zarobić fajnie, pracując po 9h to jest to całkiem spoko opcja, ale nie liczcie na spoko atmosferę, bo choć kiedyś była - to teraz można o niej zapomnieć. Ktoś wyżej napisał o jakimś kolesiostwie (jakie słówko w ogóle ekstra :D) - trochę powątpiewam w nie. Fakt - są ludzie ściągani ze słuchawki, żeby pomóc przy innych pracach, ale są to ludzie, którzy ogarniają "te inne" rzeczy, nie każdemu mogą powierzyć dodatkowe obowiązki, jeśli ktoś coś takiego uważa za kolesiostwo to może po prostu powinien spi [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i też się czymś wykazać (choć na infolinii ciężko się czymkolwiek wykazać). Połączeń mnóstwo, a agentów ciągle za mało.. Firma ma jakiś większy problem z utrzymaniem pracowników - ale jakoś nie potrafią się z tym ogarnąć. Popracowałabym nad sumiennością pewnych pracowników, bo siedzą tam tylko i zwalają robotę na innych, tłumacząc się natłokiem pracy - tym samym wychodząc wcześniej z biura i gadając prywatnie. Ale to już raczej problemy wewnętrzne firmy, pomiędzy biurami (Warszawa-Londyn), a nie poszczególnie dotyczące konsultantów. Czego by złego nie mówić, dobrze płacą, oddają za kartę miejską (tak jak wyżej było już wspomniane), więc jeśli już długo szukacie pracy, a macie cierpliwość, by te 3-4 dni poczekać na wypłatę (bo tyle się potrafią spóźnić) to polecam.. Mimo wszystkich powyższych wad. W wielu firmach jest jeszcze gorzej.. Ale tak od serca: każdemu z Was życzę wymarzonej pracy.

Kluseczka

Praca w tej firmie jest naprawdę spoko, ja znam drugi język to mam dodatkowo kaskę. Oczywiście jak ktoś lubi ten rodzaj pracy.

Kris

idź na kierowcę hot spot ( praca w terenie ) - polecam ! dostaniesz 2800 brutto i mega odpowiedzialność, czyli będziesz odpowiadać za samochód, tableta, komórke tzw. traker a przede wszystkim ludzki życie. Oczywiscie tylko Ty bedziesz jezdzic bo reszta z tych fajnych ludzi nie ma prawka, a PŁACA TAKA SAMA ! Robisz 3x wiecej niz oni, odpowiedzialność mega i zarabiasz tak samo, fajnie ? no jasne że tak :) pozdrawiam

Lila

Słyszałam, że to fajna firma i bardzo chciałabym dostać tu pracę. Mam pytanie czy rozmowa rekrutacyjna jest trudna? Na jakie zarobki mogę liczyć? Bonusy?

Jest
@Lila 25.01.2017 18:51
Słyszałam, że to fajna firma i bardzo chciałabym dostać tu pracę. Mam pytanie czy rozmowa rekrutacyjna jest trudna? Na jakie za...

@Lila, jest teraz rekrutacja, ogłoszenie znajdziesz na pracuj.pl, wystarczy, że w google wpiszesz lycamobile pracuj i wyskoczy Ci odnośnik do ogłoszenia :)

Marta

jak komuś nie chce sie szukać sztywnej pracy w korporacji to polecam, proste zajecie (połączenia tylko przychodzące) chociaz szkoda, ze tyle dzwonia, jak to infolinia ;/ ale opłaca sie, dobre wynagrodzenie zwłaszcza jak ktos mowi po angielsku, płaca za kartę miejska, luźna atmosfera, mili ludzie! polecam

ByłyPracownik

Powyższe opinie są mocno przesadzone, pracowałem w call center Lycamobile spory kawałek czasu opóźnienia w wypłacie zdarzyły się trzy razy, z czego dwa razy było to jeden dzień. Atomosfera była naprawdę fajna (ciężko nazwać to typowym korpo), zarobki na poziomie 2300-2900 zł netto (z językiem angielskim) oraz zwrot za kartę miejską, jedyną i największą wadą był 9 godzinny tryb pracy, w Polsce raczej mało popularny.

lomoka

Ja wiem, że opinie zawsze są bardzo różne. Zależy od wielu rzeczy ale generalnie jak jesteś zwykłym pracownikiem to pracuj i nie ustawiaj pracy innym a szczególnie szefom. Czy wogóle są jakieś przyjęcia?

Paula

Pozdrawiam chłopaka z Gorzowa ! Mega pozytywny

Obserwator

Do powyższych przewinień - czyli za malo ludzi, brak wypłat na czas i 9h pracy dodam jeszcze kolesiostwo. Jak pijesz z liderami jesteś pan, to co że klienci czekają 45min na infolinii TY zostaniesz ze słuchawki zdjety i dostaniesz robotę którą powinni wykonywać oni ale wolą łazić po openspace i śmiać sie do rozpuku przeszkadzając w pracy ludziom którzy faktycznie pracuja.

P
@Rafał 07.06.2017 21:02
Tak ,to prawda ,ludzi do pracy mało ,Klienci czekają baaardzo długo ,a Team leaderzy ( pozal się Boże ) smichy chichy i nic nie...

@Rafał Jeżeli masz odwagę opisywać kogoś tak, że umożliwia to jego identyfikacje to miej odwage podać swoje prawdziwe imię. Pamiętaj że twoje słowa mogą zostać potraktowane jak zniesławienie a to jest karalne z przepisow kodeksu karnego, bo twoje słowa w złym świetle stawiają inną osobę i umożliwiają jej identyfikację. Brak cywilnej odwagi żeby podać swoje prawdziwe imię? a może sama nie byłaś fair wobec firmy? To jest DNO !!!!

Pracownik
@Rafał 07.06.2017 21:02
Tak ,to prawda ,ludzi do pracy mało ,Klienci czekają baaardzo długo ,a Team leaderzy ( pozal się Boże ) smichy chichy i nic nie...

Jedyne fochy jakie mozna bylo zauwazyc to byly z Twojej strony. Podpisanie sie lewym imieniem nic nie da:).

lomoka

Jak się dobrze zarabia to musi być praca odpowiedzialna albo męcząca. Firma jest super, oby więcej takich. Chciałabym tam pracować czy ktoś wie o nowych przyjęciach do pracy, interesuje mnie region mazowsza.

Sylwia

Ja znam jednego chłopaka z Gorzowa, młody w okularach. Bardzo fajny, pozdrawiam Cię. Żary

Anna

Przedstawiciel, handlowiec. Jezdzi sie samochodem po roznych miastach, punktach z ulotkami, plakatami itp. Slyszalam ze takie osoby maja duza swobode w pracy i dobrze zarabiaja, a co najlepsze nie ma kamer w aucie i nie kontroluje ich nikt zabardzo . czy to prawda? Zna ktos kogos , jakies opinie?

HOAX
@Anna 15.10.2016 13:47
Przedstawiciel, handlowiec. Jezdzi sie samochodem po roznych miastach, punktach z ulotkami, plakatami itp. Slyszalam ze takie o...

ma za to tel z GPS ktory musi miec przy tylku

Anna

Siema. Co powiecie o pracy w terenie, jazda damochodem. ? Dobrze zarabiaja ?

Byly pracownik call center agent

Wow pracowałem tam jako jeden z pierwszych ludzi. BYly minusy powazne w tej pracy dlatego juz tam nie jestem w zasadzie opisane wyzej. Natoamist opoznienia w wyplatach? serio? No to teraz jesli to prawda to powinno sie omijac szerokim łukiem NIE POLECAM LM bardzo trafienie opisał warunki tam panujace. Strajkowaliscie????? HAHHAHAHA Żaluje ze mnie nie bylo w tym momencie ;p Opowiedzcie wiecej szczegolow ;p

Uczciwy

Firma regularnie spóźnia się z wynagrodzeniem stanowczo odradzam

wkurzony
@Uczciwy 01.07.2016 14:54
Firma regularnie spóźnia się z wynagrodzeniem stanowczo odradzam

Potwierdzam - wynagrodzenie ZAWSZE wypłacane w kilkudniowym opóźnieniem. Natomiast gdy pracownik spóźni się do pracy o minutę (lub przekroczy o tyle przewrę w ciągu dnia) zabierają 100 zł premii. ŻENADA - pytajcie o to na rozmowie, ciekawe co wam powiedzą.

ufo
@wkurzony 07.07.2016 12:29
Potwierdzam - wynagrodzenie ZAWSZE wypłacane w kilkudniowym opóźnieniem. Natomiast gdy pracownik spóźni się do pracy o minutę (...

to po co tam pracujesz, jesli tylko na tym tracisz?

anonim

(usunięte przez administratora)

matyjas

jako kierowca-handlowiec, to zapomnij o premiach, jedynie możesz liczyć na tzw, "diety" wyjazdowe od 9-15zł poza swoim województwem, w którym pracujesz. pozdro

MARECKI

Witam. Pracuje w LycaMobile od 5 miesięcy i jak do tej pory nie narzekam. Umowa o pracę, dobry pieniądz który dostaje na czas. Jestem kierowcą/handlowcem, praca od poniedziałku-piątku od 9-18 (1h przerwy na jedzenie kiedy chcę). Praca nie jest ciężka, a przyjemna w porównaniu do np. pracy w McDonald's czy na budowie ;p Jak ktoś ma możliwość pracy w terenie to POLECAM.

Koio

W UK masz prawo do 3 platnych dni w roku, jesli jestes chory. L4??? Ha! Nie istnieje. Mozesz przedstawic ssp, za ktore place Ci £17 dziennie co nie wystarcza nawet na czynsz za malenki pokoj. 20 dni urlopu w roku. To jest szok jakie Polacy maja oczekiwania... Najlepiej pracowac 6 miesiecy w roku, oby nie za ciezko i przez kolejne 6 narzekac, ze sie ma za malo pieniedzy.

anonim

(usunięte przez administratora)

Czujka

Praca nie ma polegac na zapierniczu od poczatku do konca. Polaczenia moga wpadac co 2 minuty aby byla ta chwila na oddech albo raport. W kazdym call center ? To masz male doświadczenie jak na call center albo clabe cv skoro do normalnych cie nie brali. Pozdrawiam

nie polecam LM

kazda przerwe rejestruje telefon, nawet przerwe toaletowa, ktora trwa 10 minut jesli komus wizyta w toalecie sie przedluzy, trzeba o tym wczesniej poinformowac team lidera XD a to tylko jeden z absurdow w tej firmie. 1700 na reke wychodzi dla infolinii polskojezycznej, 2000 dla pol-ang + na obu projektach mozna uzyskac ok. 300-400 zl miesiecznej premii. sala jest okamerowana, LONDYN patrzy. latem, podczas upałow nie mozna bylo zaslonic zaluzji, bo.. zaslanialy kamery i naturalnie natychmiast zareagował LONDYN. jak na infolinie zarobic mozna, ale pytanie czy warto. praca 9h dziennie, przerwy z gory ustalane, dosc restrykcyjne zasady co do obsługi klienta. atmosfera na pewno na plus, duzo fajnych, wesolych osob.

fan

marta- - przerwy z góry narzucone godziny.(TAK JEST W WIELU FIRMACH NP. BANKACH-TRUDNO,ZEBY WSZYSCY POSZLI NA PRZERWE W TYM SAMYM CZASIE) - absurdalne wymagania co do słownictwa podczas obsługi klienta.( JAKIE ABSURDALNE-TO ZE TRZEBA WYSŁĄWIAĆ SIE JAK CZŁOWIEK?) - 2 tysiące do ręki, jeśli ci nie obetną premii (przekroczenie przerwy 5 min to ok 100 zl mniej, spoznienie podobnie nawet jesli nie z winy pracownika)bardzo - przychodzace rozmowy zdarza sie ze jedna za druga bo malo pracownikow jest online. To meczy bardzo zwlaszcza jak sa malo rozgarnieci klienci.9 NA TYM CHYBA POLEGA CALL CENTRE - ROZMOWY JEDNA ZA DRUGA - A CO ILE MAJA BYC CO 2H? CHYBA NIE PRACOWAŁAŚ W NETII0) - praca poniedziałek, niedziela (2- 3 weekendy pracujące) Żadnego benefitu z tego tytułu. (A DWA INNE DNI WOLNE W TYGODNIU TO CO?) - Urlop ? jesli go Londyn zaakceptuje i tyle dni ile zaakceptuje. - Drogi kliencie uurażony, faktycznie Londyn obsługuje nadal ale i Warszawa. Reklamacje zazwyczaj Hindusi rozpatruja stad te problemy i opieszałość ( gorzej nierozgarnięci od większości klientów)

olo

fFaktycznie chyba jesteś robotem skoro nie zrozumiałeś, że 1 godzina to przerwa dla pracownika - nie jesteś wtedy do dyspozycji pracodawcy tylko robisz co chcesz. Jesli gadanie przez telefon to dla Ciebie zapierniczanie, to współczuję Twoim przyszłym pracodawcom.

Były robot LM

Pamiętajmy, że płacone jest za 8H a nie za 9H które zostajemy do dyspozycji pracodowcy. Jak na pracę którą trzeba wykonywać i obciążenia które się znosi to płaca nie jest adekwatna. Mówiąc po swojemu zapierniczają tam jak Emu.

Lea

Jest tak jak opis powyżej. Warunki finansowe nie takie złe liczac na polskie realia ale warunki pracy ciężkie. 9 h zmiany, świątek, piatek czy niedziela. Wiecej zmian popoludniowych. Najgorsze jest w tej pracy natezenie połączeń. 90% z nich to rozmowy z jednosekundowa przerwa pomiedzy. A do tego trzeba wrowadzac notatke z rozmowy do komputera ( to wszystko na biezaco w trakcie połaczenia). Trzeba również tak kierowac kazda rozmowa aby pamietac o wyuczonych schematach rozmow i powiedzeniu np. 5 informacji w danym temacie. To wszystko sprawia ze praca tam jest naprawde meczaca. Mózg sie prasuje po tych 9 h. Idealny dla nich pracownik to chyba robot. Pozdrawiam.

anty trol - zart

spoznienie 3-4 minuty obetna premie po 1 wpisanym spoznieniu (koordynator decyduje czy wpisze to jako problem ze sprzetem czy jako spoznienie) To jedno spoznienie moze kosztować ok 100 zl z tego co pamiętałam. Weekendy zart moze nie pracowalas ale sa ludzie ktorzy pracowali bo dostali wolne pon czwartek albo wtorek piatek dla przykladu. Czepiasz sie odnosnie tych polaczen. Dlaczego ?? Nie napisalam ze odbieranie jest straszne ale ich natężenie, jesli beda przerwy kilku minutowe 2-4 to jest normalne anie sekunda po pierwszej nastepna rozmowa... ładnie bronisz pracy i trolujesz ale rzeczywistość inna. 20 - 30 min ? to chyba na początku jak odbierałam połączenia w grudniu... pozdrawiam Trola z HR

Mmmm

A ja uwazam,ze nikt nikogo do nikogo do niczego nie zmusza. wszystkie warunki podawane sa pracownikom podczas rozmowy kwalifikacyjnej - nie chcesz, nie przychodz i nie narzekaj. Praca jest faktycznie 9h - w tym godzina przerwy na lunch, za ktora nie placa, ale masz dodatkowo 10 minut przerwy pelnoplatnej. Zwracaja za karte miejska, masz podstawe i premie. Premie mozna wyrobic poprzez nie spoznianie sie do pracy i nie przekraczanie przerw - wow to jest wysilek i osiagniecie!!! Jezyk angielski jest potrzebny nie do komunikowania sie z ludzmi z Indii czy Sri Lanki pracujacymi w biurze bo oni zupelnie czym innym sie zajmuja i oprocz hello i bye w ogole nie musisz sie do nich odzywac - angielski jest potrzebny do obslugi klienta i jesli jest na poziomie satysfakcjonujacym, mozesz odbierac polaczenia od klientow anglojezycznych i zarabiac kilka stowek wiecej. Jesli komus to nie pasuje to zawsze moze znalezc cos innego, albo smigac na umowe zlecenie za 1000zl gdzies indziej. Jesli dla kogos umowa o prace jest wazna tylko ze wzgledu na wczasy pod grusza to wspolczuje tak ubogiego myslenia. Pozdrawiam

roko

zapomnieliście dodać, że te stawki, które tu podajecie to po wliczeniu karty miejskiej i przy 100% premii, ponadto jest to za 9h pracy dziennie, czyli nie 160h/mies, tylko 180. Umowa o pracę? Super! Tylko, że niewiele z tego wynika. W innych firmach są przy Umowie o pracę dofinansowania do okularów, 'wczasy pod gruszą' itp., tutaj nie ma nic. Wiadomo - urlop i l4 musi być, bo tego wymaga prawo, ale niedługo pewnie i to jakoś ominą.

Zart
@roko 12.07.2015 23:48
zapomnieliście dodać, że te stawki, które tu podajecie to po wliczeniu karty miejskiej i przy 100% premii, ponadto jest to za 9...

Co za bzdury... - przerwy z góry narzucone godziny - prawda - co rozumiesz przez absurdalne? Uzywanie poprawnej polszczyzny? - nieprawda,ze za jedno spoznienie odbieraja przerwy, tez tam pracuje i zdarzylo mi sie spoznic raz lub dwa i nikt mi nie obcial premii. Jesli spozniasz sie notorycznie i notorycznie przekraczasz przerwy no to wybacz??? za co chcesz premie i dlaczego pracownik, ktory sie nie spoznia i nie przekracza przerw ma dostawac takie same pieniadze jak Ty? - przychodzace rozmowy zdarza sie ze jedna za druga bo malo pracownikow jest online. To meczy bardzo zwlaszcza jak sa malo rozgarnieci klienci. - to jest prawda, czasami jest bardzo duzo klientow dzwoniacych i rozmowy wpadaja jedna za druga, bywa tez tak,ze siedze i nie robie nic przez 20 - 30 minut bo nie ma polaczen. W kazdym razie... troche dziwne, ze skarzysz sie na to,ze musisz odbierac polaczenia w call centre... chyba jako wlasciciel call centre nie chcialabym miec Ciebie w swoich szeregach, no ale coz... Przeciez to jest skandal, ze w call centre odbierasz telefony! - praca poniedziałek, niedziela (2- 3 weekendy pracujące) Żadnego benefitu z tego tytułu.- ja mam zazwyczaj 2 weekendy albo jeden caly weekend i np. sobota pracujaca, lub niedziela pracujaca. Jeszcze nie pracowalam 3 weekendow calych pod rzad - Urlop ? jesli go Londyn zaakceptuje i tyle dni ile zaakceptuje.- to czy ktos zaakceptuje urlop zalezy od ilosci osob, ktore w danej chwili zaaplikowaly o urlop. Kto pierwszy ten lepszy. W zadnej firmie nikt nie zaakceptuje Ci urlopu jesli kilku innych pracownikow ma urlop w tym samym czasie. - Drogi kliencie uurażony, faktycznie Londyn obsługuje nadal ale i Warszawa. Reklamacje zazwyczaj Hindusi rozpatruja stad te problemy i opieszałość ( gorzej nierozgarnięci od większości klientów)- a to jest najwieksza bzdura jaka napisalas - nie ma juz obslugi w Londynie od kilku miesiecy. Byla tam polska linia, ale ja zamkneli i wszystko jest w Polsce na ta chwile. W departamencie reklamacji nie pracuje ani jeden Hindus :D

Marta

- przerwy z góry narzucone godziny. - absurdalne wymagania co do słownictwa podczas obsługi klienta. - 2 tysiące do ręki, jeśli ci nie obetną premii (przekroczenie przerwy 5 min to ok 100 zl mniej, spoznienie podobnie nawet jesli nie z winy pracownika)bardzo - przychodzace rozmowy zdarza sie ze jedna za druga bo malo pracownikow jest online. To meczy bardzo zwlaszcza jak sa malo rozgarnieci klienci. - praca poniedziałek, niedziela (2- 3 weekendy pracujące) Żadnego benefitu z tego tytułu. - Urlop ? jesli go Londyn zaakceptuje i tyle dni ile zaakceptuje. - Drogi kliencie uurażony, faktycznie Londyn obsługuje nadal ale i Warszawa. Reklamacje zazwyczaj Hindusi rozpatruja stad te problemy i opieszałość ( gorzej nierozgarnięci od większości klientów) Jesli mam wydać opinię to są o wiele lepiej traktujące pracownika call center. LM jest tylko dla zdesperowanych potrzebujacych pracy na już. 80% pracowników po cichu szuka innego miejsca pracy. Zwracają za kartę miejska owszem ale co z tego jesli można w innym call center dwa razy na nia zarobic ? Nie zniechecam ale nie popieram wyboru tego call center na miejsce pracy. Pozdrawiam wytrwałych albo zdesperowanych.

pracownik

wg. mnie jak na Call Center nie jest źle: -tylko przychodzące -stawka w uzależniona od tego czy odbierasz połączenia w języku polskim czy polskim i angielskim (polski - ok. 2 000 net., polski i angielski - ok. 2 400 net.) -atmosfera ok -system pracy zmianowy, ale da sie przywyknąć -no i umowa o prace, czyli jest normalny urlop i L4 mozna mieć. wiekszosc ludzi w sumie dlatego tu pracuje

zawiedziony klienta

Witam, dobrze wiedzieć, że obsługa klienta jest w Warszawie a nie jak to się wciska klientom przez telefon, że w Londynie. Mega nieprofesjonalizm, pracownicy obsługi klienta przedstawiają się tylko z imienia, kiedy w sytuacji konfliktowej żąda się nazwiska zasłaniają się tym, że u nich w Lyca tak jest i prawo w Anglii tak nakazuje... niezła ściema.Brak kompetentnych informacji, każdy konsultant mówi coś innego (pozdrowienia dla Pana Roberta, PAni Marty i pani Sabiny, chociaż nie wiem czy to nie są tylko nicki). Maili oczywiście nikt( poza Panem Shurgi) też nie podpisuje z Imienia, a tym bardziej z nazwiska. Odpowiadają na co 3-4 maila, jestem ciągle od 1 maja w trakcie próby rozpatrzenia mojej reklamacji... ciągle tylko zbywają przesuwają terminy... Na moją pisemną reklamację odpowiedzieli, a raczej zbyli mnie mailem (dla powagi ostatnie maile podpisywał niejaki Shugri który jest Complaints Handler. Od 20.05.2014 nadal nie mam od nich żadnej odpowiedzi. podejście firmy do klienta porażka, jeśli tak samo traktują pracownika, to odradzam.

zawiwedziony klient
@zawiedziony klienta 25.06.2015 09:04
Witam, dobrze wiedzieć, że obsługa klienta jest w Warszawie a nie jak to się wciska klientom przez telefon, że w Londynie. Meg...

A zapomniałem dodać, że oczekiwanie na infolinii zajmuje bardzo dużo czasu mój rekord 1 godzina i potem rozmowa z bardzo miłą ale totalnie nieprzygotowaną Panią Sabiną ;)

Dawny czlowiek LM

Wszystko jest tak jak opisała pracownica LM. Dokladnie opisala codzienne życie w tamtym oddziale. Nic dodać nic ująć. Starają się przenieść warunki pracy z UK do PL z wyjątkiem tamtejszej pensji.

polak

Znalazłam ogłoszenie i wy słałam tam CV Lycamobile Sp z. o.o. Konsultat Biura Obsługi Klienta (połączenia przychodzące) Udzielanie informacji o usługach oferowanych przez Lycamobile Wsparcie Klienta - rozwiązywanie problemów dotyczących usług świadczonych przez Lycamobile Wymagania: Doskonały kontakt z klientem (warunek konieczny) Znajomość języka angielskiego na poziomie min. średnio-zaawansowanym (warunek konieczny) Umiejętność sprawnej obsługi komputera Znajomość nowych technologii, wykorzystywanych w telefonii komórkowej będzie dodatkowym atutem Oferujemy: Pracę na podstawie umowy o pracę Zwrot kosztów dojazdu (miesięczna karta miejska) Kartę Multibenefit Ubezpieczenie Grupowe Konkurencyjne warunki wynagradzania Zaiteresowane osoby proszę o kontakt anita.ferlejko@lycamobile.pl Po godzinie zadzwoniła do mnie PAni i zaprosiła na rozmowę. Propozycja okazała mi się ciekawa, ale czytając Wasze opinie nie wiem czy jest sens marnować czas idąc na tą rozmowę? Chodzi o oddział na Rzymowskiego w Warszwie.

majki
@polak 13.05.2015 19:59
Znalazłam ogłoszenie i wy słałam tam CV Lycamobile Sp z. o.o. Konsultat Biura Obsługi Klienta (połączenia przychodzące) Udz...

i jak byłeś na rozmowie? Co zaoferowali?

Pracownica LM

Jesli chodzi o obsługę klienta owszem są kamery i rejestruja co sie dzieje na "floorze" Wymagany jest stroj koszula, brak jeansów i buty odpowiednie- (nie wiadomo po co, przy pracy na sluchawce) Wynagordzenie nie przekracza 2k NETTO. Premie sa owszem ale te 2 k to razem z nimi jesli naruszysz wymagane punkty to premie obcinaja ci procentowo. Wymagtania co do obsługi sa bardzo rygorystyczne wrecz lekko tragiczne. Plynny Angielski jako wymaganie jest nie na miejscu. Dlaczego ? Hindusi ktozry tam sa nie odzywaja sie do ciebie praktycznie rozmawiasz z samymi Polakami. Przerwy dokladnie jak opisane wyzej i oprocz tego masz konkretne godziny w ktorych mozesz je wykorzystac - ustalane z góry. Standard ładnie wszystko wygląda ale to praca tylko dla desperatów na bezrobociu do poszukania w tym czasie inne. 2 weekendy w miesiacu ? Ludzie tu pracuja po 4. Nie ma za to dopłaty, dlaczego 4 ? Za malo ludzi jest dostepnych a kazdy musi "niby" miec miec wolne niestety w praktyce masz wolny weekend ale po 3- 4 nastepnych. Pierwszenstwo maja zawsze inni (studia, dzieci itp)

Kamil

Hmm nie wyglada to jakoś zachecajco. A to takie prawdziwe customer Service. Są jakieg gołe do zdobycia? Jest jakiś system motywacyjny, jakieś punkty czy coś? No i wiadomo lipa z weekendami. Jest chociaż jeden weekend gwarantowany czy coś? Chce porównać ofert na rynku bo kasa to nie wszystko więc będę wdzięczny za odpowiedz.

Faustyna

a ja jestem zadowolona, owszem wynagrodzenie przelali ostatniego dnia po południu wiec dostałam następnego, ale wolę dostać z jednodniowym opozninieniem, niz mieć umowe-zlecenie przez trzy lata jak w poprzedniej firmie za najniższą krajową czasami premie pod stolem. Tu mi płaca zus,ubezpieczenie i zwracają za bilet.Wszystko oficjalnie, wiec przynajmniej mogę wziac kredyt praca w dobrych warunkach... Są ludzie, znam takich, którzy nic nie chcieli by robic i za friko dostac 2-3 tys. wtedy narzekaja i nic im sie nie podoba.Tacy najlepiej niech otworza swoją firmę i wtedy sie mądrzą

Zostaw opinię o LycaMobile Sp. Z.o.o. - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie LycaMobile Sp. Z.o.o.