Opinie o KPCG Sp. z o.o. w Katowice

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy KPCG Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do pracy w KPCG Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Kancelarie prawne i doradcy prawni
Kancelarie prawne i doradcy prawni Katowice

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o KPCG Sp. z o.o. w Katowice

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w KPCG Sp. z o.o. występują paczki/bony świąteczne?

Agnieszka Nowy wpis
Inne
@Pytanie

Z mojego doswiadczenia wynika, że to bardzo nieuczciwe spółki, nie radzę nawiązywać współpracy

Ostrożny Nowy wpis
Kandydat

powstała nowa spółka Grupa Evada Sp. z o.o. w której prezesem jest znany tu osobnik link poniżej: https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,24096770 prawdziwe komentarze usuwane po paru minutach więc spółka najwyraźniej jeszcze działa, prezes Grupa Evada Sp. z o.o. to jednocześnie: prokurent samoistny KOVACS&PARTNERS CONSULTING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ oraz jednocześnie prezes KPCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ gorąco polecam!

Mirosław
Inne

Wiele ostatnich opinii dotyczyło KPCG z perspektywy konsumenta a nie pracownika. Może wypowie się też ktoś, kto zna firmę bezpośrednio i pracował w niej lub pracuje obecnie? Jaka panuje atmosfera, jakich zarobków można się spodziewać? Ciekawi mnie czy ktoś ma informacje na ten temat i zechce się nimi podzielić.

Formidable
@Mirosław

Jak (usunięte przez administratora)wszystkich, to myślisz, że są rzetelni wobec pracowników? Zresztą... jakich pracowników?

Tomasz
@Formidable

Sprawą grupy tych miłych osobników dobrze radzących sobie z pieniędzmi zajmuje się prokuratura. Chcących pomóc zgłoszeniem swojego przypadku zapraszam do kontaktu na biuro(małpa)smpzw.pl Bezpłatne zgłoszenie, bezpłatna pomoc. Dołącz! To nic nie kosztuje.

Sławomir
Inne
@Tomasz

Doniesienia o prokuraturze brzmią bardzo poważnie. Czy jest to potwierdzona informacja? Powiesz coś więcej na ten temat?

Tomasz
@Sławomir

Jest wielu poszkodowanych. W różny sposób ale są to celowe działania tej grupy wspólników. Sprawą zajmuje się prokuratura. Zresztą nawet nie jedna prokuratura. Zatem jeśli ktoś czuje się poszkodowany to wie gdzie szukać informacji. Dołączenie do zawiadomienia do prokuratury nic nie kosztuje i nikt po sądach nie ciąga. A samo zawiadomienie dotyczy podejrzenia popełnienia różnych przestępstw, m.in. przywłaszczenia pieniędzy czy możliwości zaistnienia sytuacji wystawiania faktur bez pokrycia w usługach czy umowach. I parę innych czynów ciągłych (czyli świadomie celowo popełnianych przez długi czas).

andzia0902 Nowy wpis
@Tomasz

niestety "zasiliłam " grono oszukanych klientów - również zgłosiłam sprawę do prokuratury w Katowicach

Pytanie
 Pytanie

Hej, czy w firmie KPCG Sp. z o.o. płacą za nadgodziny?

formidable
@Pytanie

hahaha, co?

Teresa
Inne
@formidable

@formidable z Twoich wpisów można wyczuć rozgoryczenie. Chętnie się dowiem, co dokładnie masz do zarzucenia KPCG, a może i jakieś plusy się znajdą? Jeśli chcesz przestrzec kierowców, to rozwiń temat, bo nie wiadomo, o co chodzi.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy brałeś udział w spotkaniu rekrutacyjnym w firmie KPCG Sp. z o.o.? Czy rekruter weryfikował w jakiś sposób Twoje umiejętności? Jak oceniasz stosunek wymogów podanych w ogłoszeniu do rzeczywistych? Czy była to dla Ciebie łatwa, a może trudna rozmowa?
Michalina
Inne

Jaki rodzaj umowy proponują?

formidable
@Michalina

hahaha, co?

Tomasz
Inne

Dosyć często pojawiają się tutaj opinie klientów, a jak wygląda praca z perspektywy pracownika? Na co można liczyć ze strony pracodawcy? Czy wykonywane obowiązki mają swoje odzwierciedlenie w wynagrodzeniu? Aktualna opinie może pomóc osobom ubiegającym się o pracę w KPCG Sp. z o.o.

roberto

Otopaczka jest aplikacja bardzo podobna do X-POST . Czy to zbieg okolicznosci? O X-POSCIE mozna poczyta na internecie i nie sa to wcale opinie pozytywne, zwlaszcza dotyczy to pobran za paczki !!! W zwiazku z powyzszym prosze byc ostroznym, gdyz na internecie jest pelno oszustow ;)

Tomasz
@roberto

To ci sami właściciele i te same zagrania. Poczytaj na smpzw.pl

Ja111

Firma?, (usunięte przez administratora) Brak kontaktu,(usunięte przez administratora) zaplacilam za 2 paczki i kase wcięło, nikt nie raczy zwrócić Mężowi wisza 500zł, Proponuje zbiory pozew! Czy inaczej się do nich dobrac?

Agnieszka
@Ja111

Jestem za pozwem

Jakub M.

A tu proszę, nowa spółkeczka obsługuje otopaczka.eu: MTM CONCEPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SPÓŁKA KOMANDYTOWA. ul. Św. Michała 43 61-119 Poznań NIP: 7822858445 tak się kroi ludzi na kasę :-)

Edward Wojciechowski

Dlaczego moja opinia została usunięta.

Pracodawca

@Edward Wojciechowski

Ponieważ akceptujemy opinie - a nie dodawanie spamu po 50 razy, który przez Państwa zostaje dodawany.

Poszkodowany
@KPCG Sp. z o.o.

Spam to wy robicie wrzucając elaboraty zeby nikt nue widział negatywnych opinii

Pracodawca

 Aktualność
Wykorzystanie zintegrowanych systemów informatycznych we współczesnych przedsiębiorstwach wydaje się być konieczne, głównie w kontekście wspomagania procesów biznesowych oraz optymalizacji decyzji podejmowanych na różnych szczeblach organizacji. Coraz częściej dzięki zastosowaniu tych systemów, możliwe jest nie tylko uporządkowanie wewnętrznych procesów (organizacja, przetwarzanie, gromadzenie, rejestracja i selekcja danych), ale także integracja z kluczowymi kooperantami i klientami przedsiębiorstwa.


Proces rozwoju produktu wspomagany systemem informatycznym
Współczesne procesy biznesowe w firmie, są wspierane informatycznie, zatem istnieją też systemy, które te dane zbierają. Zazwyczaj jednak informacje takie nie są uporządkowane, a raczej wręcz "rozrzucone" często między wieloma systemami, bazami danych i komputerami. Do tworzenia tych informacji jest używana szeroka gama narzędzi i aplikacji programowych, a różne zespoły zadaniowe używają aplikacji w celu tworzenia informacji, która jest przechowywana w różnych formatach i w różnych miejscach. Sekwencje takich działań są bardzo istotne w momencie gdy powstaje nowy wyrób w przedsiębiorstwie, po to aby uczestnicy procesu w każdej chwili mogli znać fazę cyklu, w której się znajduje.
Rozwój produktu jest złożonym procesem pod wieloma względami organizacyjnymi. Pomimo tego, że systemy PLM znane są na rynku od ponad 10 lat, w Polsce niewiele przedsiębiorstw korzysta z takich narzędzi. Bardziej znane są systemy wchodzące w skład grupy PLM, które są wykorzystywane do cząstkowych analiz w zakresie rozwoju produktu. Zaliczyć do nich można takie systemy jak m.in.:



  • MDA (Mechanical Design Automation) - automatyzacja procesu projektowania;

  • PKM (Product Knowledge Management) - zarządzanie wiedzą o produkcie;

  • PDM (Product Data Management) - zarządzanie danymi produktu;

  • PPM (Product Portfolio Management) - zarządzanie projektem produktu;

  • CPDM (Collaborative Product Definition Management) - zarządzanie treścią i danymi w ramach sieci dostaw;

  • XMS (Extended Enterprise Management) - zarządzanie przedsięwzięciami;

  • DM (Digital Manufacturing) - wytwarzanie cyfrowe.



Z powyższego zestawienia wynika, że zarządzanie produktem oraz rozwój produktu to dziedziny pokrywające wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. W praktyce oznacza to integrację wszystkich uczestników procesu rozwoju produktu: projektantów, konstruktorów, dostawców i poddostawców, producentów i klientów. Wszyscy oni koncentrują się na jednym kluczowym zagadnieniu, jakim jest realizacja wspólnego celu.
Rozwój produktu może oznaczać zarówno powstanie nowego produktu, jak i modyfikację tego, który już istnieje. Każdy wprowadzany na rynek produkt charakteryzuje się pewnym cyklem swojego życia, którego zarówno przebieg jak i czas trwania zależą od wielu czynników.



Wykorzystanie zintegrowanych systemów informatycznych we współczesnych przedsiębiorstwach wydaje się być konieczne, głównie w kontekście wspomagania procesów biznesowych oraz optymalizacji decyzji podejmowanych na różnych szczeblach organizacji. Coraz częściej dzięki zastosowaniu tych systemów, możliwe jest nie tylko uporządkowanie wewnętrznych procesów (organizacja, przetwarzanie, gromadzenie, rejestracja i selekcja danych), ale także integracja z kluczowymi kooperantami i klientami przedsiębiorstwa.


Proces rozwoju produktu wspomagany systemem informatycznym
Współczesne procesy biznesowe w firmie, są wspierane informatycznie, zatem istnieją też systemy, które te dane zbierają. Zazwyczaj jednak informacje takie nie są uporządkowane, a raczej wręcz "rozrzucone" często między wieloma systemami, bazami danych i komputerami. Do tworzenia tych informacji jest używana szeroka gama narzędzi i aplikacji programowych, a różne zespoły zadaniowe używają aplikacji w celu tworzenia informacji, która jest przechowywana w różnych formatach i w różnych miejscach. Sekwencje takich działań są bardzo istotne w momencie gdy powstaje nowy wyrób w przedsiębiorstwie, po to aby uczestnicy procesu w każdej chwili mogli znać fazę cyklu, w której się znajduje.
Rozwój produktu jest złożonym procesem pod wieloma względami organizacyjnymi. Pomimo tego, że systemy PLM znane są na rynku od ponad 10 lat, w Polsce niewiele przedsiębiorstw korzysta z takich narzędzi. Bardziej znane są systemy wchodzące w skład grupy PLM, które są wykorzystywane do cząstkowych analiz w zakresie rozwoju produktu. Zaliczyć do nich można takie systemy jak m.in.:



  • MDA (Mechanical Design Automation) - automatyzacja procesu projektowania;

  • PKM (Product Knowledge Management) - zarządzanie wiedzą o produkcie;

  • PDM (Product Data Management) - zarządzanie danymi produktu;

  • PPM (Product Portfolio Management) - zarządzanie projektem produktu;

  • CPDM (Collaborative Product Definition Management) - zarządzanie treścią i danymi w ramach sieci dostaw;

  • XMS (Extended Enterprise Management) - zarządzanie przedsięwzięciami;

  • DM (Digital Manufacturing) - wytwarzanie cyfrowe.



Z powyższego zestawienia wynika, że zarządzanie produktem oraz rozwój produktu to dziedziny pokrywające wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. W praktyce oznacza to integrację wszystkich uczestników procesu rozwoju produktu: projektantów, konstruktorów, dostawców i poddostawców, producentów i klientów. Wszyscy oni koncentrują się na jednym kluczowym zagadnieniu, jakim jest realizacja wspólnego celu.
Rozwój produktu może oznaczać zarówno powstanie nowego produktu, jak i modyfikację tego, który już istnieje. Każdy wprowadzany na rynek produkt charakteryzuje się pewnym cyklem swojego życia, którego zarówno przebieg jak i czas trwania zależą od wielu czynników.



Wykorzystanie zintegrowanych systemów informatycznych we współczesnych przedsiębiorstwach wydaje się być konieczne, głównie w kontekście wspomagania procesów biznesowych oraz optymalizacji decyzji podejmowanych na różnych szczeblach organizacji. Coraz częściej dzięki zastosowaniu tych systemów, możliwe jest nie tylko uporządkowanie wewnętrznych procesów (organizacja, przetwarzanie, gromadzenie, rejestracja i selekcja danych), ale także integracja z kluczowymi kooperantami i klientami przedsiębiorstwa.


Proces rozwoju produktu wspomagany systemem informatycznym
Współczesne procesy biznesowe w firmie, są wspierane informatycznie, zatem istnieją też systemy, które te dane zbierają. Zazwyczaj jednak informacje takie nie są uporządkowane, a raczej wręcz "rozrzucone" często między wieloma systemami, bazami danych i komputerami. Do tworzenia tych informacji jest używana szeroka gama narzędzi i aplikacji programowych, a różne zespoły zadaniowe używają aplikacji w celu tworzenia informacji, która jest przechowywana w różnych formatach i w różnych miejscach. Sekwencje takich działań są bardzo istotne w momencie gdy powstaje nowy wyrób w przedsiębiorstwie, po to aby uczestnicy procesu w każdej chwili mogli znać fazę cyklu, w której się znajduje.
Rozwój produktu jest złożonym procesem pod wieloma względami organizacyjnymi. Pomimo tego, że systemy PLM znane są na rynku od ponad 10 lat, w Polsce niewiele przedsiębiorstw korzysta z takich narzędzi. Bardziej znane są systemy wchodzące w skład grupy PLM, które są wykorzystywane do cząstkowych analiz w zakresie rozwoju produktu. Zaliczyć do nich można takie systemy jak m.in.:



  • MDA (Mechanical Design Automation) - automatyzacja procesu projektowania;

  • PKM (Product Knowledge Management) - zarządzanie wiedzą o produkcie;

  • PDM (Product Data Management) - zarządzanie danymi produktu;

  • PPM (Product Portfolio Management) - zarządzanie projektem produktu;

  • CPDM (Collaborative Product Definition Management) - zarządzanie treścią i danymi w ramach sieci dostaw;

  • XMS (Extended Enterprise Management) - zarządzanie przedsięwzięciami;

  • DM (Digital Manufacturing) - wytwarzanie cyfrowe.



Z powyższego zestawienia wynika, że zarządzanie produktem oraz rozwój produktu to dziedziny pokrywające wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. W praktyce oznacza to integrację wszystkich uczestników procesu rozwoju produktu: projektantów, konstruktorów, dostawców i poddostawców, producentów i klientów. Wszyscy oni koncentrują się na jednym kluczowym zagadnieniu, jakim jest realizacja wspólnego celu.
Rozwój produktu może oznaczać zarówno powstanie nowego produktu, jak i modyfikację tego, który już istnieje. Każdy wprowadzany na rynek produkt charakteryzuje się pewnym cyklem swojego życia, którego zarówno przebieg jak i czas trwania zależą od wielu czynników.


Wykorzystanie zintegrowanych systemów informatycznych we współczesnych przedsiębiorstwach wydaje się być konieczne, głównie w kontekście wspomagania procesów biznesowych oraz optymalizacji decyzji podejmowanych na różnych szczeblach organizacji. Coraz częściej dzięki zastosowaniu tych systemów, możliwe jest nie tylko uporządkowanie wewnętrznych procesów (organizacja, przetwarzanie, gromadzenie, rejestracja i selekcja danych), ale także integracja z kluczowymi kooperantami i klientami przedsiębiorstwa.


Proces rozwoju produktu wspomagany systemem informatycznym
Współczesne procesy biznesowe w firmie, są wspierane informatycznie, zatem istnieją też systemy, które te dane zbierają. Zazwyczaj jednak informacje takie nie są uporządkowane, a raczej wręcz "rozrzucone" często między wieloma systemami, bazami danych i komputerami. Do tworzenia tych informacji jest używana szeroka gama narzędzi i aplikacji programowych, a różne zespoły zadaniowe używają aplikacji w celu tworzenia informacji, która jest przechowywana w różnych formatach i w różnych miejscach. Sekwencje takich działań są bardzo istotne w momencie gdy powstaje nowy wyrób w przedsiębiorstwie, po to aby uczestnicy procesu w każdej chwili mogli znać fazę cyklu, w której się znajduje.
Rozwój produktu jest złożonym procesem pod wieloma względami organizacyjnymi. Pomimo tego, że systemy PLM znane są na rynku od ponad 10 lat, w Polsce niewiele przedsiębiorstw korzysta z takich narzędzi. Bardziej znane są systemy wchodzące w skład grupy PLM, które są wykorzystywane do cząstkowych analiz w zakresie rozwoju produktu. Zaliczyć do nich można takie systemy jak m.in.:



  • MDA (Mechanical Design Automation) - automatyzacja procesu projektowania;

  • PKM (Product Knowledge Management) - zarządzanie wiedzą o produkcie;

  • PDM (Product Data Management) - zarządzanie danymi produktu;

  • PPM (Product Portfolio Management) - zarządzanie projektem produktu;

  • CPDM (Collaborative Product Definition Management) - zarządzanie treścią i danymi w ramach sieci dostaw;

  • XMS (Extended Enterprise Management) - zarządzanie przedsięwzięciami;

  • DM (Digital Manufacturing) - wytwarzanie cyfrowe.



Z powyższego zestawienia wynika, że zarządzanie produktem oraz rozwój produktu to dziedziny pokrywające wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. W praktyce oznacza to integrację wszystkich uczestników procesu rozwoju produktu: projektantów, konstruktorów, dostawców i poddostawców, producentów i klientów. Wszyscy oni koncentrują się na jednym kluczowym zagadnieniu, jakim jest realizacja wspólnego celu.
Rozwój produktu może oznaczać zarówno powstanie nowego produktu, jak i modyfikację tego, który już istnieje. Każdy wprowadzany na rynek produkt charakteryzuje się pewnym cyklem swojego życia, którego zarówno przebieg jak i czas trwania zależą od wielu czynników.


Wykorzystanie zintegrowanych systemów informatycznych we współczesnych przedsiębiorstwach wydaje się być konieczne, głównie w kontekście wspomagania procesów biznesowych oraz optymalizacji decyzji podejmowanych na różnych szczeblach organizacji. Coraz częściej dzięki zastosowaniu tych systemów, możliwe jest nie tylko uporządkowanie wewnętrznych procesów (organizacja, przetwarzanie, gromadzenie, rejestracja i selekcja danych), ale także integracja z kluczowymi kooperantami i klientami przedsiębiorstwa.


Proces rozwoju produktu wspomagany systemem informatycznym
Współczesne procesy biznesowe w firmie, są wspierane informatycznie, zatem istnieją też systemy, które te dane zbierają. Zazwyczaj jednak informacje takie nie są uporządkowane, a raczej wręcz "rozrzucone" często między wieloma systemami, bazami danych i komputerami. Do tworzenia tych informacji jest używana szeroka gama narzędzi i aplikacji programowych, a różne zespoły zadaniowe używają aplikacji w celu tworzenia informacji, która jest przechowywana w różnych formatach i w różnych miejscach. Sekwencje takich działań są bardzo istotne w momencie gdy powstaje nowy wyrób w przedsiębiorstwie, po to aby uczestnicy procesu w każdej chwili mogli znać fazę cyklu, w której się znajduje.
Rozwój produktu jest złożonym procesem pod wieloma względami organizacyjnymi. Pomimo tego, że systemy PLM znane są na rynku od ponad 10 lat, w Polsce niewiele przedsiębiorstw korzysta z takich narzędzi. Bardziej znane są systemy wchodzące w skład grupy PLM, które są wykorzystywane do cząstkowych analiz w zakresie rozwoju produktu. Zaliczyć do nich można takie systemy jak m.in.:



  • MDA (Mechanical Design Automation) - automatyzacja procesu projektowania;

  • PKM (Product Knowledge Management) - zarządzanie wiedzą o produkcie;

  • PDM (Product Data Management) - zarządzanie danymi produktu;

  • PPM (Product Portfolio Management) - zarządzanie projektem produktu;

  • CPDM (Collaborative Product Definition Management) - zarządzanie treścią i danymi w ramach sieci dostaw;

  • XMS (Extended Enterprise Management) - zarządzanie przedsięwzięciami;

  • DM (Digital Manufacturing) - wytwarzanie cyfrowe.



Z powyższego zestawienia wynika, że zarządzanie produktem oraz rozwój produktu to dziedziny pokrywające wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. W praktyce oznacza to integrację wszystkich uczestników procesu rozwoju produktu: projektantów, konstruktorów, dostawców i poddostawców, producentów i klientów. Wszyscy oni koncentrują się na jednym kluczowym zagadnieniu, jakim jest realizacja wspólnego celu.
Rozwój produktu może oznaczać zarówno powstanie nowego produktu, jak i modyfikację tego, który już istnieje. Każdy wprowadzany na rynek produkt charakteryzuje się pewnym cyklem swojego życia, którego zarówno przebieg jak i czas trwania zależą od wielu czynników.


Wykorzystanie zintegrowanych systemów informatycznych we współczesnych przedsiębiorstwach wydaje się być konieczne, głównie w kontekście wspomagania procesów biznesowych oraz optymalizacji decyzji podejmowanych na różnych szczeblach organizacji. Coraz częściej dzięki zastosowaniu tych systemów, możliwe jest nie tylko uporządkowanie wewnętrznych procesów (organizacja, przetwarzanie, gromadzenie, rejestracja i selekcja danych), ale także integracja z kluczowymi kooperantami i klientami przedsiębiorstwa.


Proces rozwoju produktu wspomagany systemem informatycznym
Współczesne procesy biznesowe w firmie, są wspierane informatycznie, zatem istnieją też systemy, które te dane zbierają. Zazwyczaj jednak informacje takie nie są uporządkowane, a raczej wręcz "rozrzucone" często między wieloma systemami, bazami danych i komputerami. Do tworzenia tych informacji jest używana szeroka gama narzędzi i aplikacji programowych, a różne zespoły zadaniowe używają aplikacji w celu tworzenia informacji, która jest przechowywana w różnych formatach i w różnych miejscach. Sekwencje takich działań są bardzo istotne w momencie gdy powstaje nowy wyrób w przedsiębiorstwie, po to aby uczestnicy procesu w każdej chwili mogli znać fazę cyklu, w której się znajduje.
Rozwój produktu jest złożonym procesem pod wieloma względami organizacyjnymi. Pomimo tego, że systemy PLM znane są na rynku od ponad 10 lat, w Polsce niewiele przedsiębiorstw korzysta z takich narzędzi. Bardziej znane są systemy wchodzące w skład grupy PLM, które są wykorzystywane do cząstkowych analiz w zakresie rozwoju produktu. Zaliczyć do nich można takie systemy jak m.in.:



  • MDA (Mechanical Design Automation) - automatyzacja procesu projektowania;

  • PKM (Product Knowledge Management) - zarządzanie wiedzą o produkcie;

  • PDM (Product Data Management) - zarządzanie danymi produktu;

  • PPM (Product Portfolio Management) - zarządzanie projektem produktu;

  • CPDM (Collaborative Product Definition Management) - zarządzanie treścią i danymi w ramach sieci dostaw;

  • XMS (Extended Enterprise Management) - zarządzanie przedsięwzięciami;

  • DM (Digital Manufacturing) - wytwarzanie cyfrowe.



Z powyższego zestawienia wynika, że zarządzanie produktem oraz rozwój produktu to dziedziny pokrywające wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. W praktyce oznacza to integrację wszystkich uczestników procesu rozwoju produktu: projektantów, konstruktorów, dostawców i poddostawców, producentów i klientów. Wszyscy oni koncentrują się na jednym kluczowym zagadnieniu, jakim jest realizacja wspólnego celu.
Rozwój produktu może oznaczać zarówno powstanie nowego produktu, jak i modyfikację tego, który już istnieje. Każdy wprowadzany na rynek produkt charakteryzuje się pewnym cyklem swojego życia, którego zarówno przebieg jak i czas trwania zależą od wielu czynników.


Wykorzystanie zintegrowanych systemów informatycznych we współczesnych przedsiębiorstwach wydaje się być konieczne, głównie w kontekście wspomagania procesów biznesowych oraz optymalizacji decyzji podejmowanych na różnych szczeblach organizacji. Coraz częściej dzięki zastosowaniu tych systemów, możliwe jest nie tylko uporządkowanie wewnętrznych procesów (organizacja, przetwarzanie, gromadzenie, rejestracja i selekcja danych), ale także integracja z kluczowymi kooperantami i klientami przedsiębiorstwa.


Proces rozwoju produktu wspomagany systemem informatycznym
Współczesne procesy biznesowe w firmie, są wspierane informatycznie, zatem istnieją też systemy, które te dane zbierają. Zazwyczaj jednak informacje takie nie są uporządkowane, a raczej wręcz "rozrzucone" często między wieloma systemami, bazami danych i komputerami. Do tworzenia tych informacji jest używana szeroka gama narzędzi i aplikacji programowych, a różne zespoły zadaniowe używają aplikacji w celu tworzenia informacji, która jest przechowywana w różnych formatach i w różnych miejscach. Sekwencje takich działań są bardzo istotne w momencie gdy powstaje nowy wyrób w przedsiębiorstwie, po to aby uczestnicy procesu w każdej chwili mogli znać fazę cyklu, w której się znajduje.
Rozwój produktu jest złożonym procesem pod wieloma względami organizacyjnymi. Pomimo tego, że systemy PLM znane są na rynku od ponad 10 lat, w Polsce niewiele przedsiębiorstw korzysta z takich narzędzi. Bardziej znane są systemy wchodzące w skład grupy PLM, które są wykorzystywane do cząstkowych analiz w zakresie rozwoju produktu. Zaliczyć do nich można takie systemy jak m.in.:



  • MDA (Mechanical Design Automation) - automatyzacja procesu projektowania;

  • PKM (Product Knowledge Management) - zarządzanie wiedzą o produkcie;

  • PDM (Product Data Management) - zarządzanie danymi produktu;

  • PPM (Product Portfolio Management) - zarządzanie projektem produktu;

  • CPDM (Collaborative Product Definition Management) - zarządzanie treścią i danymi w ramach sieci dostaw;

  • XMS (Extended Enterprise Management) - zarządzanie przedsięwzięciami;

  • DM (Digital Manufacturing) - wytwarzanie cyfrowe.



Z powyższego zestawienia wynika, że zarządzanie produktem oraz rozwój produktu to dziedziny pokrywające wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. W praktyce oznacza to integrację wszystkich uczestników procesu rozwoju produktu: projektantów, konstruktorów, dostawców i poddostawców, producentów i klientów. Wszyscy oni koncentrują się na jednym kluczowym zagadnieniu, jakim jest realizacja wspólnego celu.
Rozwój produktu może oznaczać zarówno powstanie nowego produktu, jak i modyfikację tego, który już istnieje. Każdy wprowadzany na rynek produkt charakteryzuje się pewnym cyklem swojego życia, którego zarówno przebieg jak i czas trwania zależą od wielu czynników.


Wykorzystanie zintegrowanych systemów informatycznych we współczesnych przedsiębiorstwach wydaje się być konieczne, głównie w kontekście wspomagania procesów biznesowych oraz optymalizacji decyzji podejmowanych na różnych szczeblach organizacji. Coraz częściej dzięki zastosowaniu tych systemów, możliwe jest nie tylko uporządkowanie wewnętrznych procesów (organizacja, przetwarzanie, gromadzenie, rejestracja i selekcja danych), ale także integracja z kluczowymi kooperantami i klientami przedsiębiorstwa.


Proces rozwoju produktu wspomagany systemem informatycznym
Współczesne procesy biznesowe w firmie, są wspierane informatycznie, zatem istnieją też systemy, które te dane zbierają. Zazwyczaj jednak informacje takie nie są uporządkowane, a raczej wręcz "rozrzucone" często między wieloma systemami, bazami danych i komputerami. Do tworzenia tych informacji jest używana szeroka gama narzędzi i aplikacji programowych, a różne zespoły zadaniowe używają aplikacji w celu tworzenia informacji, która jest przechowywana w różnych formatach i w różnych miejscach. Sekwencje takich działań są bardzo istotne w momencie gdy powstaje nowy wyrób w przedsiębiorstwie, po to aby uczestnicy procesu w każdej chwili mogli znać fazę cyklu, w której się znajduje.
Rozwój produktu jest złożonym procesem pod wieloma względami organizacyjnymi. Pomimo tego, że systemy PLM znane są na rynku od ponad 10 lat, w Polsce niewiele przedsiębiorstw korzysta z takich narzędzi. Bardziej znane są systemy wchodzące w skład grupy PLM, które są wykorzystywane do cząstkowych analiz w zakresie rozwoju produktu. Zaliczyć do nich można takie systemy jak m.in.:



  • MDA (Mechanical Design Automation) - automatyzacja procesu projektowania;

  • PKM (Product Knowledge Management) - zarządzanie wiedzą o produkcie;

  • PDM (Product Data Management) - zarządzanie danymi produktu;

  • PPM (Product Portfolio Management) - zarządzanie projektem produktu;

  • CPDM (Collaborative Product Definition Management) - zarządzanie treścią i danymi w ramach sieci dostaw;

  • XMS (Extended Enterprise Management) - zarządzanie przedsięwzięciami;

  • DM (Digital Manufacturing) - wytwarzanie cyfrowe.



Z powyższego zestawienia wynika, że zarządzanie produktem oraz rozwój produktu to dziedziny pokrywające wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. W praktyce oznacza to integrację wszystkich uczestników procesu rozwoju produktu: projektantów, konstruktorów, dostawców i poddostawców, producentów i klientów. Wszyscy oni koncentrują się na jednym kluczowym zagadnieniu, jakim jest realizacja wspólnego celu.
Rozwój produktu może oznaczać zarówno powstanie nowego produktu, jak i modyfikację tego, który już istnieje. Każdy wprowadzany na rynek produkt charakteryzuje się pewnym cyklem swojego życia, którego zarówno przebieg jak i czas trwania zależą od wielu czynników.


Wykorzystanie zintegrowanych systemów informatycznych we współczesnych przedsiębiorstwach wydaje się być konieczne, głównie w kontekście wspomagania procesów biznesowych oraz optymalizacji decyzji podejmowanych na różnych szczeblach organizacji. Coraz częściej dzięki zastosowaniu tych systemów, możliwe jest nie tylko uporządkowanie wewnętrznych procesów (organizacja, przetwarzanie, gromadzenie, rejestracja i selekcja danych), ale także integracja z kluczowymi kooperantami i klientami przedsiębiorstwa.


Proces rozwoju produktu wspomagany systemem informatycznym
Współczesne procesy biznesowe w firmie, są wspierane informatycznie, zatem istnieją też systemy, które te dane zbierają. Zazwyczaj jednak informacje takie nie są uporządkowane, a raczej wręcz "rozrzucone" często między wieloma systemami, bazami danych i komputerami. Do tworzenia tych informacji jest używana szeroka gama narzędzi i aplikacji programowych, a różne zespoły zadaniowe używają aplikacji w celu tworzenia informacji, która jest przechowywana w różnych formatach i w różnych miejscach. Sekwencje takich działań są bardzo istotne w momencie gdy powstaje nowy wyrób w przedsiębiorstwie, po to aby uczestnicy procesu w każdej chwili mogli znać fazę cyklu, w której się znajduje.
Rozwój produktu jest złożonym procesem pod wieloma względami organizacyjnymi. Pomimo tego, że systemy PLM znane są na rynku od ponad 10 lat, w Polsce niewiele przedsiębiorstw korzysta z takich narzędzi. Bardziej znane są systemy wchodzące w skład grupy PLM, które są wykorzystywane do cząstkowych analiz w zakresie rozwoju produktu. Zaliczyć do nich można takie systemy jak m.in.:



  • MDA (Mechanical Design Automation) - automatyzacja procesu projektowania;

  • PKM (Product Knowledge Management) - zarządzanie wiedzą o produkcie;

  • PDM (Product Data Management) - zarządzanie danymi produktu;

  • PPM (Product Portfolio Management) - zarządzanie projektem produktu;

  • CPDM (Collaborative Product Definition Management) - zarządzanie treścią i danymi w ramach sieci dostaw;

  • XMS (Extended Enterprise Management) - zarządzanie przedsięwzięciami;

  • DM (Digital Manufacturing) - wytwarzanie cyfrowe.



Z powyższego zestawienia wynika, że zarządzanie produktem oraz rozwój produktu to dziedziny pokrywające wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. W praktyce oznacza to integrację wszystkich uczestników procesu rozwoju produktu: projektantów, konstruktorów, dostawców i poddostawców, producentów i klientów. Wszyscy oni koncentrują się na jednym kluczowym zagadnieniu, jakim jest realizacja wspólnego celu.
Rozwój produktu może oznaczać zarówno powstanie nowego produktu, jak i modyfikację tego, który już istnieje. Każdy wprowadzany na rynek produkt charakteryzuje się pewnym cyklem swojego życia, którego zarówno przebieg jak i czas trwania zależą od wielu czynników.Wykorzystanie zintegrowanych systemów informatycznych we współczesnych przedsiębiorstwach wydaje się być konieczne, głównie w kontekście wspomagania procesów biznesowych oraz optymalizacji decyzji podejmowanych na różnych szczeblach organizacji. Coraz częściej dzięki zastosowaniu tych systemów, możliwe jest nie tylko uporządkowanie wewnętrznych procesów (organizacja, przetwarzanie, gromadzenie, rejestracja i selekcja danych), ale także integracja z kluczowymi kooperantami i klientami przedsiębiorstwa.


Proces rozwoju produktu wspomagany systemem informatycznym
Współczesne procesy biznesowe w firmie, są wspierane informatycznie, zatem istnieją też systemy, które te dane zbierają. Zazwyczaj jednak informacje takie nie są uporządkowane, a raczej wręcz "rozrzucone" często między wieloma systemami, bazami danych i komputerami. Do tworzenia tych informacji jest używana szeroka gama narzędzi i aplikacji programowych, a różne zespoły zadaniowe używają aplikacji w celu tworzenia informacji, która jest przechowywana w różnych formatach i w różnych miejscach. Sekwencje takich działań są bardzo istotne w momencie gdy powstaje nowy wyrób w przedsiębiorstwie, po to aby uczestnicy procesu w każdej chwili mogli znać fazę cyklu, w której się znajduje.
Rozwój produktu jest złożonym procesem pod wieloma względami organizacyjnymi. Pomimo tego, że systemy PLM znane są na rynku od ponad 10 lat, w Polsce niewiele przedsiębiorstw korzysta z takich narzędzi. Bardziej znane są systemy wchodzące w skład grupy PLM, które są wykorzystywane do cząstkowych analiz w zakresie rozwoju produktu. Zaliczyć do nich można takie systemy jak m.in.:



  • MDA (Mechanical Design Automation) - automatyzacja procesu projektowania;

  • PKM (Product Knowledge Management) - zarządzanie wiedzą o produkcie;

  • PDM (Product Data Management) - zarządzanie danymi produktu;

  • PPM (Product Portfolio Management) - zarządzanie projektem produktu;

  • CPDM (Collaborative Product Definition Management) - zarządzanie treścią i danymi w ramach sieci dostaw;

  • XMS (Extended Enterprise Management) - zarządzanie przedsięwzięciami;

  • DM (Digital Manufacturing) - wytwarzanie cyfrowe.



Z powyższego zestawienia wynika, że zarządzanie produktem oraz rozwój produktu to dziedziny pokrywające wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. W praktyce oznacza to integrację wszystkich uczestników procesu rozwoju produktu: projektantów, konstruktorów, dostawców i poddostawców, producentów i klientów. Wszyscy oni koncentrują się na jednym kluczowym zagadnieniu, jakim jest realizacja wspólnego celu.
Rozwój produktu może oznaczać zarówno powstanie nowego produktu, jak i modyfikację tego, który już istnieje. Każdy wprowadzany na rynek produkt charakteryzuje się pewnym cyklem swojego życia, którego zarówno przebieg jak i czas trwania zależą od wielu czynników.Wykorzystanie zintegrowanych systemów informatycznych we współczesnych przedsiębiorstwach wydaje się być konieczne, głównie w kontekście wspomagania procesów biznesowych oraz optymalizacji decyzji podejmowanych na różnych szczeblach organizacji. Coraz częściej dzięki zastosowaniu tych systemów, możliwe jest nie tylko uporządkowanie wewnętrznych procesów (organizacja, przetwarzanie, gromadzenie, rejestracja i selekcja danych), ale także integracja z kluczowymi kooperantami i klientami przedsiębiorstwa.


Proces rozwoju produktu wspomagany systemem informatycznym
Współczesne procesy biznesowe w firmie, są wspierane informatycznie, zatem istnieją też systemy, które te dane zbierają. Zazwyczaj jednak informacje takie nie są uporządkowane, a raczej wręcz "rozrzucone" często między wieloma systemami, bazami danych i komputerami. Do tworzenia tych informacji jest używana szeroka gama narzędzi i aplikacji programowych, a różne zespoły zadaniowe używają aplikacji w celu tworzenia informacji, która jest przechowywana w różnych formatach i w różnych miejscach. Sekwencje takich działań są bardzo istotne w momencie gdy powstaje nowy wyrób w przedsiębiorstwie, po to aby uczestnicy procesu w każdej chwili mogli znać fazę cyklu, w której się znajduje.
Rozwój produktu jest złożonym procesem pod wieloma względami organizacyjnymi. Pomimo tego, że systemy PLM znane są na rynku od ponad 10 lat, w Polsce niewiele przedsiębiorstw korzysta z takich narzędzi. Bardziej znane są systemy wchodzące w skład grupy PLM, które są wykorzystywane do cząstkowych analiz w zakresie rozwoju produktu. Zaliczyć do nich można takie systemy jak m.in.:



  • MDA (Mechanical Design Automation) - automatyzacja procesu projektowania;

  • PKM (Product Knowledge Management) - zarządzanie wiedzą o produkcie;

  • PDM (Product Data Management) - zarządzanie danymi produktu;

  • PPM (Product Portfolio Management) - zarządzanie projektem produktu;

  • CPDM (Collaborative Product Definition Management) - zarządzanie treścią i danymi w ramach sieci dostaw;

  • XMS (Extended Enterprise Management) - zarządzanie przedsięwzięciami;

  • DM (Digital Manufacturing) - wytwarzanie cyfrowe.



Z powyższego zestawienia wynika, że zarządzanie produktem oraz rozwój produktu to dziedziny pokrywające wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. W praktyce oznacza to integrację wszystkich uczestników procesu rozwoju produktu: projektantów, konstruktorów, dostawców i poddostawców, producentów i klientów. Wszyscy oni koncentrują się na jednym kluczowym zagadnieniu, jakim jest realizacja wspólnego celu.
Rozwój produktu może oznaczać zarówno powstanie nowego produktu, jak i modyfikację tego, który już istnieje. Każdy wprowadzany na rynek produkt charakteryzuje się pewnym cyklem swojego życia, którego zarówno przebieg jak i czas trwania zależą od wielu czynników.
Formidable

Niezły spam robicie, żeby nie było widać jak beznadziejnie dużo długów macie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Arkadiusz Berliński

Dzisiaj otrzymaliśmy przelew 250zł. (usunięte przez administratora) Wszyscy poszkodowani niech zgłaszają do prokuratury tą firmę. smpzw_pl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Arkadiusz Berliński
@Arkadiusz Berliński

Nie wiem dlaczego suma, którą nadal zalega nam KPCG została usunięta przez admina. (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anna
 Rekomendacja
@Arkadiusz Berliński

Państwo złożyli takie doniesienie? Proszę o więcej informacji, też bym tak zrobiła.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rafał

Witam, a czemu są kasowane opinie? Koleś chce sprzedac biznesik , ciekawe co z kasa która wisi ludziom

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

 Aktualność
Rynek magazynowy na stabilnej ścieżce wzrostu
Rok 2018 w sektorze magazynowym w Polsce stał pod znakiem dobrej koniunktury z wysokim popytem i podażą. Zapotrzebowanie ze strony najemców wyniosło 4,01 mln mkw., z czego 72% stanowiły nowe umowy najmu i ekspansje. Deweloperzy zrealizowali ponad 2,2 mln mkw. nowej powierzchni magazynowo-produkcyjnej, tylko o 8% mniej niż w 2017 r.



W budowie na koniec roku była imponująca liczba 1,9 mln mkw., o 37% więcej w porównaniu z analogicznym okresem w roku 2017. Pomimo wysokiej liczby nowych inwestycji współczynnik pustostanów przez cały rok utrzymywał się na niskim poziomie, a na koniec grudnia 2018 wyniósł zaledwie 4,5% - wynika z raport AXI IMMO podsumowującego rok 2018 na rynku magazynowym.
Rynek inwestycyjny: Rekordowy rok dla sektora magazynowego
Rok 2018 był rekordowy dla całego sektora nieruchomości komercyjnych. Całkowity wolumen transakcji wyniósł 7,2 mld euro i był o 42% wyższy w porównaniu z 2017 r. W segmencie magazynowym łączna wartość transakcji wyniosła 1,8 mld euro, co było rezultatem niemal dwukrotnie wyższym w porównaniu z poprzednim rokiem. Warto dodać, że ponad 1,3 mld euro stanowiły aktywizacje portfelowe, co związane jest z profilem platform inwestycyjnych, które są zainteresowane zakupem o wartości od min. 70 - 100 mln euro. Największe tegoroczne zmiany właścicieli dotyczyły nabycia nieruchomości Hines przez Blackstone, sprzedaży portfolio Prologis do Mapletree oraz przejęcia części portfela Panattoni przez European Logistic Investment BV.
Podobnie, jak w innych segmentach rynku, widoczna jest zwiększona aktywność inwestorów z Azji, którzy oceniają rynek Europy Środkowo-Wschodniej jako bezpieczny, a jednocześnie zapewniający wyższe stopy zwrotu z inwestycji. Aktualnie kapitał azjatycki ma ponad 20% udziału w segmencie magazynowym w Polsce” – komentuje Renata Osiecka, Manging Director w AXI IMMO.






2018 to kolejny rok kompresji stóp procentowych, najlepsze produkty magazynowe zabezpieczone długoterminowymi umowami najmu osiągnęły wartość od 5,25% do 5,50%. Natomiast, stopy zwrotu przy zakupie mniejszych, pojedynczych projektów lub inwestycji oportunistycznych wymagających dodatkowych nakładów nadal osiągają wartości w przedziale 6-7%.
Popyt: Warszawa, Polska Centralna i Górny Śląska odpowiedzialne za ponad 60% popytu
W ubiegłym roku wynajętych zostało 4,01 mln mkw. powierzchni magazynowo-produkcyjnej,co było rezultatem zbliżonym do tego z 2017 r. W całości popytu nowe umowy najmu i ekspansje stanowiły 72%. W ubiegłym roku liczba dużych transakcji powyżej 100 tys. mkw. była skromna, dotyczyła projektów Leroy Merlin w Strykowie i Zalando pod Olsztynkiem. Niezależnie wysoki rezultat popytu jest efektem dużego zapotrzebowania na powierzchnie powyżej 20 tys. mkw. ze strony operatorów logistycznych, sieci handlowych i dystrybutorów z różnych branż. Średnia wielkość wynajmowanego modułu wyniosła 6 150 mkw.
„W zestawieniu regionów drugi rok z rządu ponad 60% całości popytu wygenerowały trzy lokalizacje: Warszawa, Polska Centralna i Górny Śląsk. W regionie Warszawy wynajętych zostało blisko 1 mln mkw., z czego 80% to umowy podpisane poza granicami miasta. Odpowiednio w Polsce Centralnej najemcy podpisali umowy na ponad 690 tys. mkw., na Górnym Śląsku na 680 tys. mkw. Trzy wymienione lokalizacje charakteryzuje duże zróżnicowanie oferty wewnątrz rynku, względnie wysoka dostępność pracowników, doskonałe zaplecze infrastrukturalne oraz dobre warunki do pozyskiwania gruntów inwestycyjnych” – komentuje Anna Głowacz, Dyrektor Działu Industrial w AXI IMMO.
W strukturze popytu możemy wyróżnić cztery branże odpowiedzialne trzy czwarte transakcji najmu, są to operatorzy logistyczni (35%), sieci handlowe (15%), dystrybutorzy (13%) oraz e-commerce (12%).
Podaż: Stabilna, wysoka aktywność deweloperów nie tylko na głównych rynkach
W 2018 r. deweloperzy dostarczyli na rynek 2,2 mln mkw., co było wynikiem o 8% niższym niż w roku 2017. Nowa podaż pozostała na stabilnym poziomie biorąc pod uwagę, że liczba dużych transakcji powyżej 50 tys. mkw. była mniejsza niż w roku poprzednim.
Podobnie jak w przypadku wyników po stronie popytu Warszawa, Polska Centralna i Górny Śląsk zdominowały wyniki po stronie podaży. Udział tych trzech regionów w nowej podaży wyniósł blisko 60%. Najwięcej powierzchni, bo 720 tys. mkw. oddanych zostało do użytku w Polsce Centralnej, następnie w regionie Górnego Śląska (282 tys. mkw.) i Warszawy (253 tys. mkw.). Na rynkach rozwijających się deweloperzy dostarczyli 415 tys. mkw., co odpowiada blisko 20% całości nowej podaży.
Na koniec grudnia 2018 r. w budowie pozostawało ponad 1,9 mln mkw., z czego 29% stanowiły inwestycje spekulacyjne. Dobre podstawy rynkowe i stabilny popyt powodują, że deweloperzy zarówno na głównych rynkach, jak też w nowych lokalizacjach nie boją się projektów z komponentem spekulacyjnym. Najwięcej buduje się w Polsce Centralnej (465 tys. mkw.), na Górnym Śląsku (406 tys. mkw.) oraz we Wrocławiu (260 tys. mkw.)
„Poza dobrze znanymi formatami magazynowymi w ubiegłym roku obserwowaliśmy dynamiczny rozwój inwestycji związanych z tzw. „logistyką ostatniej mili”. Oddane do użytku w 2018 r. i w realizacji jest łącznie 268 tys. mkw. tego typu projektów w Polsce, głównie w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi oraz na Górnym Śląsku” – dodaje Anna Głowacz, Dyrektor Działu Industrial w AXI IMMO.
Wśród deweloperów największy udział w nowej podaży, podobnie jak w roku poprzednim, miała firma Panattoni Europe (55%), następnie deweloperzy Hillwood (17%), Goodman i 7R (6-5%).
Wskaźnik pustostanów: Niska dostępność powierzchni w ciągu całego 2018 r.
Pomimo dużej liczby nowych inwestycji dostępność powierzchni od zaraz w ciągu całego roku była ograniczona, ze względu na dużą liczbę umów pre-let i BTS oraz ekspansje firm w już zajmowanych obiektach. Na koniec grudnia 2018 r. współczynnik powierzchni niewynajętej wyniósł 4,5%, podobnie jak na koniec 2017. Najwyższa dostępność miała miejsce w Poznaniu (9,1%) i w obrębie miasta Warszawy (7,1%). Ograniczone możliwości wynajmu powierzchni od zaraz występują na nowych rynkach tj. w Bydgoszczy, Szczecinie i Opolu.
Stawki czynszów: Utrzymany trend wzrostowy
W ciągu całego ubiegłego roku widoczna była tendencja zwyżkowa w poziomie czynszów w niemal wszystkich lokalizacjach. Efekt wyższych kosztów związanych z budową inwestycji i zakupem działki ma swoje odzwierciedlenie zwłaszcza w stawkach czynszów w nowo budowanych parkach. W zależności od lokalizacji odnotowano średni wzrost o 0,2 - 0,3 euro na metrze kwadratowym. Najbardziej atrakcyjne oferty nadal możliwe były do uzyskania w okolicach Warszawy i Poznania (2,1 – 2,5 euro/mkw.). W nowych lokalizacjach takich jak Szczecin, Zielona Góra czy Kielce stawki efektywne utrzymywały się w granicach średnich rynkowych tj. 2,6 -2,9 euro/mkw. Średnie stawki bazowe w lokalizacjach logistycznych wynosiły od 3,3 do 3,5 euro/mkw., w przypadku inwestycji miejskich było odpowiednio wyższe o 0,5 -1 euro/mkw.
Prognozy: E-commerce gwarantem dalszego, stabilnego rozwoju sektora
Rynek magazynowy w Polsce ma silne podstawy do utrzymania stabilnej pozycji i dobrego tempa rozwoju w 2019 roku ze względu na globalny wzrost sprzedaży w kanale e-commerce i zmiany, jakie wymusza ta branża na operatorach logistycznych, sieciach handlowych i dystrybutorach. Ponadto, pomimo nieco słabszych prognoz dla gospodarek Niemiec i innych krajów Europy Zachodniej zainteresowanie inwestycjami w Polsce nie słabnie a oferta sektora magazynowego w Polsce jest nadal konkurencyjna względem Europy Zachodniej i krajów sąsiednich w regionie.
Rynek magazynowy staje się coraz bardziej dojrzały, ale też bardziej różnorodny. W tym roku będziemy obserwować dalszy dynamiczny rozwój projektów miejskich zarówno SBU, jak też nieco większych związanych z logistyką „ostatniej mili” oraz wzrost wolumenu transakcji BTS i BTO, ze względu na coraz większą indywidualizację potrzeb najemców.
Pod względem lokalizacji 2019 będzie należał do nowych rynków, zarówno na zachodzie, jak też na wschodzie kraju. Szanse na nowoczesne centra dystrybucyjne mają takie miasta jak: Gorzów Wielkopolski, Świebodzin czy Legnica, ale też Olsztyn, Elbląg. Główne rynki nie pozostaną w tyle, zwłaszcza Polska Centralna, Górny Śląsk, Warszawa oraz Wrocław.
Trend wzrostu stawek czynszów zostanie utrzymany. W tym roku trudniej też będzie uzyskać atrakcyjne warunki w przypadku kontraktów krótszych niż 5 lat. Ponadto nowa struktura właścicielska na rynku i polityka funduszy nie sprzyja obniżkom stawek na rynku.
Wyzwania jakie stoją przed sektorem to wydłużające się terminy realizacji inwestycji, ze względu na ograniczaną dostępność firm budowalnych oraz rosnące koszty pracy i deficyt kadr w całej branży logistyczno-produkcyjnej oraz dodatkowe obciążenia dla najemców i pośrednio całej branży związane z wzrostem cen energii elektrycznej w Polsce.

Pracodawca

 Aktualność
FedEx Express rozpoczyna współpracę na rzecz bezpieczeństwa drogowego
FedEx Express oraz międzynarodowa organizacja non-profit - Globalny Sojusz NGO na rzecz Bezpieczeństwa Drogowego, rozpoczęły działania w ramach Programu na Rzecz Bezpieczeństwa Rowerzystów. Akcja skierowana do najbardziej narażonej grupy użytkowników dróg, jest zaplanowana na dwa lata i zostanie przeprowadzona w wybranych krajach Bałkańskich.

Globalny Sojusz NGO na rzecz Bezpieczeństwa Drogowego, organizacja członkowska zrzeszająca ponad 220 podmiotów pozarządowych działających na rzecz bezpieczeństwa na drogach, przy współpracy jednego z członków Sojuszu – Europejskiej Federacji Cyklistów (ECF), określi bezpieczne praktyki rowerowe, które sprawdziły się w środkowoeuropejskich miastach – Kopenhadze i Amsterdamie. Zebrane dane zostaną wykorzystane przez organizacje społeczne, zainteresowane promowaniem kultury rowerowej i zmniejszeniem liczby ofiar śmiertelnych na drogach w Chorwacji, Słowenii i Bośni.
Europejskie drogi należą do najbezpieczniejszych na świecie, pomimo tego w 2016 r., Komisja Europejska oszacowała koszt społeczny wynikający z wypadków na drodze, na ok. 100 miliardów euro. Rowerzyści stanowią 8% wszystkich ofiar śmiertelnych wypadków drogowych w tym regionie. Konieczność zadbania o bezpieczeństwo na drogach rowerowych w Chorwacji, Słowenii i Bośni, jest napędzana rosnącą popularnością jazdy rowerowej w tych krajach.
„Koniec dekady Działań ONZ na rzecz Bezpieczeństwa Drogowego jest idealnym momentem, aby poczynić znaczący postęp w kierunku bezpieczniejszych dróg w Europie”, powiedział Rock Sherman, vice president European Road Network, FedEx Express. ”Kwestia bezpieczeństwa na drogach od dłuższego czasu jest dla nas kluczowa. Dzięki współpracy z organizacją non-profit, zrzeszającą instytucje charytatywne, usprawniamy przepływ wartościowych informacji do organizacji, których celem jest wprowadzenie pozytywnych zmian w swoich społecznościach”.






Fundatorem Programu na Rzecz Bezpieczeństwa Rowerzystów jest FedEx Express. Wsparcie odbywa się w ramach FedEx Cares, programu skupionego na wspieraniu lokalnych społeczności na całym świecie. Jest to pierwszy ufundowany przez FedEx projekt, którego celem jest poprawa bezpieczeństwa na drodze, skierowany do rowerzystów.
„Jako rzecznicy swoich społeczności, organizacje non-profit mają możliwość wpływania na zmiany w zakresie przepisów i infrastruktury, dzięki którym jazda na rowerze stanie się bezpieczniejszą i bardziej atrakcyjną formą transportu. W ramach projektu uwzględnione zostaną działania przeprowadzone w Kopenhadze i Amsterdamie, a lekcje z nich wyciągnięte umożliwią organizacjom promowanie bezpiecznej jazdy, a w rezultacie zmniejszenie liczby ofiar śmiertelnych na europejskich drogach”, skomentowała Lotte Brondum, executive director, Global Alliance of NGOs for Road Safety.
Rezultaty projektu zostaną przedstawione podczas 26 spotkania Organizacji Narodów Zjednoczonych w zakresie Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (UN Road Safety Collaboration), które odbędzie się w Szwecji, w styczniu 2020 r. Przewiduje się, że podczas tego wydarzenia, ustalony zostanie plan działań zwiększających bezpieczeństwo na drogach.
Współpraca FedEx Express z Globalnym Sojuszem NGO na rzecz Bezpieczeństwa Drogowego trwa już wielu lat. Firma logistyczna sponsoruje również działania Alliance Empowerment Program - programu wzmacniającego potencjał oddolnych organizacji dobroczynnych, do wywierania zmian poprawiających bezpieczeństwo na drogach.
ATV-MOTOSPORT

Witam Kiedy w końcu zwrócicie moje pobranie?? Zlecenie na półpaletę złożone 2018-10-22na waszym portalu otopaczka.pl. Po wielu mailach zwrócono 1/6(327,74) kwoty pobrania w dniu 26.11.2018. Kiedy reszta?? To jest jakaś kpina! Poniżej podaje wszystkie dane (aby unikać wszej odpowiedzi, że rzekomo nie wiecie o jaką firmę i jakie zlecenie chodzi). Nie interesuje mnie również jakiekolwiek doładowanie konta! ee chcę mieć z wami już nigdy nic wspólnego! (usunięte przez administratora) Czekam na pilną odpowiedź!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Formidable
@ATV-MOTOSPORT

Nie zwrócą... Niestety

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Arkadiusz Berliński
@ATV-MOTOSPORT

Proszę zgłosić do prokuratury - im więcej osób tym lepiej. Nam są winni nadal ponad 11 tys. W zeszłym tygodniu wpłacili 250zł. Proszę również czytać smpzw_pl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PAWELD

Dnia 18.01.2019 zamówilśmy od Panstwa kuriera za pośrednictwem strony otopaczka.pl do przewozu 3palet, opłaciliśmy za pośrednictwem DOTPAY kwotą 623.61,lecz otrzymaliśmy dnia 22.01 maila, że palety nie zostaną zabrane.Piszemy z działem finansowym serwisu otopaczka, lecz pieniędzy do tej pory nie otrzymaliśmy.Nie wiem,czy ini czekają na pieniadze od Państwa. Dzwonimy do Państwa na podany nr telefonu,lecz nikt nie odbiera.Nr paczki 3535ad4c2,nr listu przewozowego nie mamy,bo listu nie otrzymaliśmy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@PAWELD

Witamy, sprawdzimy zgłoszenie. Dziękujemy.

Pracodawca

@KPCG Sp. z o.o.

Saldo zostało doładowane.

PA WELD
@KPCG Sp. z o.o.

Witam,w wiadomościach mailowych wysyłanych do serwisu otopaczka pisaliśmy, że nie jesteśmy zainteresowani współpracą i prosilismy o zwrot pieniędzy na konto bankowe a nie doładowanie konta na potrzeby kolejnych zamówień. Proszę o wyjaśnienie tej sprawy i zwrot pieniędzy na konto bankowe

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PA WELD
@KPCG Sp. z o.o.

(usunięte przez administratora)zgłaszamy sprawę na policję

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@PA WELD

Doładowaliśmy saldo kwotą. Można je wykorzystać w serwisie. W tym momencie nie mamy możliwości wykonania przelewu. Prosimy wykorzystać saldo.

PA WELD
@KPCG Sp. z o.o.

Nie chcemy juz korzystać z Waszych usług, ponieważ nie umieliscie zrealizować jednej przesyłki ,na której bardzo nam zależało ze względu na terminowość dostawy!!Prosimy o przelew na konto bankowe,(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Betaplast
@KPCG Sp. z o.o.

Nas też nie interesuje zwrot środków na saldo (po pół roku). Nie zamierzamy NIGDY korzystać z usług waszej firmy. Oczekujemy natychmiastowego przelewu na konto podane w danych firmy w panelu. Nie wywiązaliście się z zamówienia (brak zresztą śladu po nim). Wasze zachowanie to kpina.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mateusz

(usunięte przez administratora)Całą sprawą musi zająć się nasz prawnik, bo niestety ale na maile i telefony nikt nie reaguje, nasze prośby zostały ominięte. Proszę wszystkich użytkowników o niekorzystanie ze strony otopaczka.eu i pośrednictwa kurierskiego tej firmy, chyba że chcą być Państwo (usunięte przez administratora).

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Arkadiusz Berliński
@Mateusz

Proszę zgłaszać do prokuratury. Im więcej osób tym lepiej. Proszę również zerknąć tutaj:(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mazi8210

witam co z moimi pieniędzmi za przesyłki pobraniowe? czekam od października i dostałem tylko część a reszty nie ma. Piszę na meile cisza telefonów też nikt nie odbiera

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
formidable
@mazi8210

A to nowość :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mazi8210
@mazi8210

i dalej cisza co z pobraniami

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piotr

Omijać ta firmę (usunięte przez administratora)które dostali a usługi nie wykonali

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o KPCG Sp. z o.o. - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w KPCG Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy KPCG Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

KPCG Sp. z o.o.
1.5/5 Na podstawie 44 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
KPCG Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii