KPCG Sp. z o.o.

2 Dodaj opinię
KPCG Sp. z o.o.
2 38 6 1

Opinie o KPCG Sp. z o.o.

Mateusz

(usunięte przez administratora)Całą sprawą musi zająć się nasz prawnik, bo niestety ale na maile i telefony nikt nie reaguje, nasze prośby zostały ominięte. Proszę wszystkich użytkowników o niekorzystanie ze strony otopaczka.eu i pośrednictwa kurierskiego tej firmy, chyba że chcą być Państwo (usunięte przez administratora).

Arkadiusz Berliński
@Mateusz 13.02.2019 13:39

Proszę zgłaszać do prokuratury. Im więcej osób tym lepiej. Proszę również zerknąć tutaj:(usunięte przez administratora)

mazi8210

witam co z moimi pieniędzmi za przesyłki pobraniowe? czekam od października i dostałem tylko część a reszty nie ma. Piszę na meile cisza telefonów też nikt nie odbiera

formidable
@mazi8210 04.02.2019 22:40

A to nowość :D

mazi8210
@mazi8210 04.02.2019 22:40

i dalej cisza co z pobraniami

PAWELD

Dnia 18.01.2019 zamówilśmy od Panstwa kuriera za pośrednictwem strony otopaczka.pl do przewozu 3palet, opłaciliśmy za pośrednictwem DOTPAY kwotą 623.61,lecz otrzymaliśmy dnia 22.01 maila, że palety nie zostaną zabrane.Piszemy z działem finansowym serwisu otopaczka, lecz pieniędzy do tej pory nie otrzymaliśmy.Nie wiem,czy ini czekają na pieniadze od Państwa. Dzwonimy do Państwa na podany nr telefonu,lecz nikt nie odbiera.Nr paczki 3535ad4c2,nr listu przewozowego nie mamy,bo listu nie otrzymaliśmy

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@PAWELD 31.01.2019 14:25

Witamy, sprawdzimy zgłoszenie. Dziękujemy.

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@KPCG Sp. z o.o. 31.01.2019 14:41

Saldo zostało doładowane.

PA WELD
@KPCG Sp. z o.o. 31.01.2019 15:07

Witam,w wiadomościach mailowych wysyłanych do serwisu otopaczka pisaliśmy, że nie jesteśmy zainteresowani współpracą i prosilismy o zwrot pieniędzy na konto bankowe a nie doładowanie konta na potrzeby kolejnych zamówień. Proszę o wyjaśnienie tej sprawy i zwrot pieniędzy na konto bankowe

PA WELD
@KPCG Sp. z o.o. 31.01.2019 15:07

(usunięte przez administratora)zgłaszamy sprawę na policję

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@PA WELD 11.02.2019 11:18

Doładowaliśmy saldo kwotą. Można je wykorzystać w serwisie. W tym momencie nie mamy możliwości wykonania przelewu. Prosimy wykorzystać saldo.

PA WELD
@KPCG Sp. z o.o. 11.02.2019 11:47

Nie chcemy juz korzystać z Waszych usług, ponieważ nie umieliscie zrealizować jednej przesyłki ,na której bardzo nam zależało ze względu na terminowość dostawy!!Prosimy o przelew na konto bankowe,(usunięte przez administratora)

Piotr

Omijać ta firmę (usunięte przez administratora)które dostali a usługi nie wykonali

Arkadiusz Berliński

Wzywam do zwrotu kwoty pobrań w wysokości 14553,31 zł. Zostały wysłane dwa wezwania droga pocztową, jedno już wróciło (jeszcze na poprzedni adres nadane) a drugie czeka na odbiór na poczcie (wysłane na obecny adres) i pewnie też wróci. Czekam na zwrot jeszcze do końca roku. Jeżeli nie otrzymam, sprawę skieruję w styczniu do prokuratury.

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@Arkadiusz Berliński 20.12.2018 11:32

Dziękujemy za wiadomość. Sprawdzimy to zgłoszenie. Listy są obierane w godzinach pracy biura. Na pracę listonoszy wpływu nie mamy.

Arkadiusz Berliński
@KPCG Sp. z o.o. 21.12.2018 08:48

Ja osobiście w asyście świadków w celach dowodowych dostarczę wam wezwanie do zapłaty w godzinach waszej pracy . Zobaczymy jak to wasze biuro wygląda, zrobimy zdjęcia, sprawdzimy czy otwarte w deklarowanych godzinach.

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@Arkadiusz Berliński 22.12.2018 12:57

Jest Pan w błędzie. Wysnuwa Pan wnioski , jednak ma Pan za mało informacji. Każda firma, która zgłasza reklamację , otrzyma potwierdzenie do wystawionych faktur dot. weryfikacji. Bylibyśmy także ostrożni z formułowaniem oskarżeń pod adresem spółki, jakoby faktury i noty były próbą wyłudzenia. W styczniu wszystkie wierzytelności zostaną złożone do sądu, tak więc o żadnej próbie wyłudzenia mowy być nie może , co będziemy udowadniać w Sądzie. Sianie paniki, nakręcanie spirali oskarżeń, powoduje fałszywy ogląd informacji z Państwa strony. To i wiele innych rzeczy będziemy starali się udowodnić w Sądzie, gdyż zachowanie Państwa jako naszych mamy nadzieję, już byłych Klientów, jest poniżej poziomy godnego przedsiębiorców. Jeżeli myślą Państwo , że spółka KPCG będzie za Państwa płacić za paczki NST do przewoźników takich jak DHL, to są Państwo w błędzie. Wszystko zostało zrefakturowane i WSZYSTKICH zaległych płatności będziemy dochodzić na drodze cywilno-prawnej. Pozdrawiamy. KPCG sp. z o.o.

Arkadiusz Berliński
@KPCG Sp. z o.o. 24.12.2018 10:33

Czy ten komentarz oby do mnie miał być? Ja piszę o zwrotach pobrań, których nie zwróciliście mi (na co mam akurat dowody) a tutaj jakiś post nie na temat jakby z automatu wystawiany. W listopadzie wykonaliście jeden przelew w tytule sugerując, że to jeden z pięciu i tyle waszych płatności. Dlatego ponownie wzywam do zwrotu pobrań! Zalegacie mi nadal ponad 14tys. złotych. Widzę dziwną linię obrony więc od razu zaznaczę, że wszystkie nasze paczki mieściły się w graniach wymiarowych jak i wagowych zgodnie z waszym cennikiem, a to wasz cennik jest ważny w transakcjach zamawianych u was i nie interesują mnie warunki handlowe jakie zawarła wasza spółka z DHL czy innym przewoźnikiem. Wasz system skalkulował wartość przesyłki i tyle zostało zapłacone. Dodatkowo udam się do DHL i poproszę o weryfikację wszystkich nadanych przez nas paczek za pośrednictwem waszej firmy. Oczywiście - tak jak pisałem wcześniej - udam się również do waszego biura pod adresem z waszej strony internetowej oraz tego z KRS. W styczniu sprawę również kieruję do prokuratury.

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@Arkadiusz Berliński 24.12.2018 11:48

"Dodatkowo udam się do DHL i poproszę o weryfikację wszystkich nadanych przez nas paczek za pośrednictwem waszej firmy." - prosze w takim razie upublicznić informację, którą Pan otrzyma. Będzie to dowód na naszą prawdomówność. Pozdrawiamy.

DLH
@KPCG Sp. z o.o. 27.12.2018 09:41

My udaliśmy się do DHL i otrzymaliśmy informację, iż żadna weryfikacja nie miała miejsca. Nie doszło również do naliczenia dodatkowych opłat . DHL po prostu naliczyło zwykłą opłatę według cennika. Proszę uważać na tę firmę !

Misadik@o2.pl
Zweryfikowany użytkownik
@Arkadiusz Berliński 20.12.2018 11:32

Widzę że wszyscy mają takie same problemy może jakiś pozew zbiorowy?

Arkadiusz Berliński
@KPCG Sp. z o.o. 21.12.2018 08:48

Potwierdzam, że listy nie dochodzą i nie są odbierane. Mam właśnie przed sobą na biurku zwrot listu poleconego wysłany na adres z KRS.

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@Arkadiusz Berliński 04.01.2019 07:34

Panie Arkadiuszu Przecież otrzymł Pan już część przelewów. Proszę sprawdzić saldo. Staramy się spłacić zobowiązanie na bieżąco.

mazi8210
@KPCG Sp. z o.o. 28.01.2019 08:27

ja od pażdziernika do tej pory nie mam

Challenge Pracodawcy Czekamy na podpisane oświadczenie od użytkownika.Termin złożenia oświadczenia: za 14 dni.

anonim

(usunięte przez administratora)

KPCG1

https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,2Dodają Państwo anonimowe wpisy a potem dziwią się, że nie możemy odszukać numerów paczek i dokonać przelewów. proszę o podanie jakiś danych to sprawdzimy zgłoszenie i tak jak w poprzednim przypadku skończy się to zapewne pomyślnie. Proszę się zastanowić nad swoim zachowaniem. Dodając anonimowe wpisy nie próbują Państwo w żadnej sposób pomóc nam w rozwiązaniu problemu.1476790

Formidable
@KPCG1 17.08.2018 13:35

Państwo chyba powinni wszystkie należności regulować, a nie tylko podane tutaj w wątpliwość...

Wow
@KPCG1 17.08.2018 13:35

O, widzę, że korespondencję z firmą KPCG prowadzi się tutaj a nie poprzez ogólnie przyjęte środki korespondencji. Oczywiście nie z winy poszkodowanych. Naprawdę pierwsza klasa..... No to i ja spróbuję. Poniżej mój mail do KPCG sp. z o.o. na którego jak na razie nie otrzymałam odpowiedzi (wysłany 2019.01.07) poza potwierdzeniem od serwisu OtoPaczka.eu, że maila ode mnie otrzymali. "Witam, Ponownie proszę o wyjaśnienie sytuacji z pobraniem za paczkę 523000012680407030903937 nr zlecenia 17101428 Doręczono ją 2018.12.17 a ja nie otrzymałam do tej pory środków z pobrania na konto ani odpowiedzi na mój wcześniejszy kontakt z Państwem w tej sprawie za pomocą formularza na stronie. Proszę o pilną odpowiedź, kiedy środki będą na moim koncie." Czy na tym forum odpowiecie mi Państwo?

Formidable
@Wow 14.01.2019 14:00

Może i odpowiedzą, ale pieniędzy nie zwrócą, a nałożą dodatkowe jakieś opłaty. Kpina!

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
Szanowni Państwo,

z dniem 7 stycznia 2018 roku, wyłączona została możliwość wyboru opcji dodatkowej COD "Za pobraniem" - do odwołania. Oczywiście, nadal istnieje szereg możliwości wyboru innych opcji dodatkowych. Zmiana dotyczy tylko nowych przesyłek/zleceń, które zostały dodane do procesowania i obsługi.
 
Zmiana podyktowana jest przeświadczeniem, iż obecny informatyczny system rozliczeń nie pozwala na utrzymanie najwyższej jakości obsługi finansowej. Firma w planie na 2019 roku postanowiła skupić się wyłącznie na obsłudze logistycznej i transporcie towarów, a nie w pośredniczeniu finansowym między nadawcą - odbiorcą. Obecny system-finansowo informatyczny nie jest dostosowany, do rosnącej z dnia na dzień ilości zleceń transportowych procesowanych przez serwis OtoPaczka.

Jesteśmy przekonani, że podjęte działania pozwolą na obsługę zleceń transportowych z najwyższą jakością. 

Wszystkie kwestie finansowo/rozliczeniowe z roku 2018, są na bieżąco procesowane przez dział finansowy. Wszystkie pytania dot rozliczeń etc - prosimy kierować na finanse@otopaczka.eu

Pozdrawiamy 
KPCG sp. z o.o.
   
ciekawa

To teraz mogą Państwo poprzelewać należności za pobrania, które miały miejsce w 2018 roku?

ciekawa

No i po co ludziom tak oczy mydlić... ech

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
Szanowni Państwo,
W nawiązaniu do zgłoszenia dotyczącego faktur z dopłatami za weryfikację przesyłek przez przewoźników. W ostatnim czasie narosło wiele nieprawdziwych zarzutów, jakoby faktury nie odzwierciedlały faktycznego stanu prawnego i finansowego. Tak więc czujemy się w obowiązku, przesłać szczegółowe wyjaśnienie.
Po pierwsze: wszystkie noty obciążeniowe z tytułu paczek NST, są zasadne i zgodne z obowiązującym prawem. Na każdy taki przypadek posiadamy dowód w postaci faktur i specyfikacji od takich firm na DHL, InPost czy FEDEX, a więc firm, które weryfikują paczki na magazynach i sortowniach. Każda z tym firm, jeśli dokonuje weryfikacji, dokonuje tego z zachowaniem należytej staranności i dokumentuje to specyfikacją wystawioną przez upoważnionego pracownika. Na każdy taki przypadek jesteśmy w stanie okazać skan faktury i dopłaty. W wyjątkowych przypadkach, także zwrócic się do przewoźnika i wysłanie protokołu z weryfikacji. 

Po drugie, brak płatności z Państwa strony, nie pozostanie bez reakcji ze strony naszego działu prawnego. Gdyż rzeczą oczywistą jest, że paczki nadane niezgodnie z wymiarami podanymi w systemie nadawczym (także kształtem/wagą ), są kosztem który należy zrefakturować i obciążyc nim nadawcę. Tak jak to robi każda firma kurierska w kraju.


Po trzecie, instytucja kompensaty wynika wprost z kodeksu cywilnego m.in. z  art. 498. Noty obciążeniowe wynikają natomiast z: art. 10 ust. 1 ustawy o opóźnieniach w transakcjach handlowych.

Dla każdego zgłoszenia dotyczącego braku zasadności sporządzenia faktury za NST, jesteśmy w stanie przedstawić dowód i ustosunkować się indywidualnie. 


Stan prawny  został przybliżony i wyjaśniony. Jeśli posiadaja Państwo dodatkowe pytania prosimy o wiadomość na finanse@otopaczka.eu ( odpowiadamy w kolejności zgłoszeń ). 

Pozdrawiamy
KPCG sp. z o.o.
   
Formidable

Problem w tym, że podany sposób komunikacji nie działa. Czekam i czekam na odpowiedź i dowód od Państwa i przewoźnika, i nic.

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@Formidable 18.12.2018 14:01

Oczywiście, że na każdy @ z finanse@otopaczka, wysyłamy odpowiedź. Czasem trwa to po prostu dłużej.

Formidable
@KPCG Sp. z o.o. 19.12.2018 09:13

Albo w ogóle.

Formidable
@KPCG Sp. z o.o. 19.12.2018 09:13

Więcej czasu poświęcają Państwo na odpisywanie tutaj niż na maile. Ale może na pisma od prawników i sądowe będzie lepszy odzew.

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@Formidable 19.12.2018 12:40

Oczywiście, że na każdy @ z finanse@otopaczka, wysyłamy odpowiedź. Czasem trwa to po prostu dłużej.

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@Formidable 19.12.2018 12:39

Oczywiście, że na każdy @ z finanse@otopaczka, wysyłamy odpowiedź. Czasem trwa to po prostu dłużej.

Formidable
@KPCG Sp. z o.o. 20.12.2018 10:52

Bzdura. Pół roku czekać na odpowiedz na maila? Pół roku czekać na uzyskanie dowodu, który sami Państwo proponują, ze wyślą? Mam bez żadnego potwierdzenia i odpowiedzi płacić Państwu pieniądze? Czekam na odpowiedz i na moją należność, wiec do tego czasu proszę darować sobie naliczanie not i innych faktur.

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@Formidable 20.12.2018 11:51

"Pół roku czekać na uzyskanie dowodu, który sami Państwo proponują, ze wyślą?" - proszę o wskazanie od ktorej daty Pan czeka, sprawdzimy na skrzynce pocztowej

Aga

W takim bądź razie wystawiamy Państwu notę obciążeniową za brak zwrotu pobrań. Dzisiaj!

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@Formidable 20.12.2018 11:51

Jest Pan w błędzie. Wysnuwa Pan wnioski , jednak ma Pan za mało informacji. Każda firma, która zgłasza reklamację , otrzyma potwierdzenie do wystawionych faktur dot. weryfikacji. Bylibyśmy także ostrożni z formułowaniem oskarżeń pod adresem spółki, jakoby faktury i noty były próbą wyłudzenia. W styczniu wszystkie wierzytelności zostaną złożone do sądu, tak więc o żadnej próbie wyłudzenia mowy być nie może , co będziemy udowadniać w Sądzie. Sianie paniki, nakręcanie spirali oskarżeń, powoduje fałszywy ogląd informacji z Państwa strony. To i wiele innych rzeczy będziemy starali się udowodnić w Sądzie, gdyż zachowanie Państwa jako naszych mamy nadzieję, już byłych Klientów, jest poniżej poziomy godnego przedsiębiorców. Jeżeli myślą Państwo , że spółka KPCG będzie za Państwa płacić za paczki NST do przewoźników takich jak DHL, to są Państwo w błędzie. Wszystko zostało zrefakturowane i WSZYSTKICH zaległych płatności będziemy dochodzić na drodze cywilno-prawnej. Pozdrawiamy. KPCG sp. z o.o.

Formidable
@KPCG Sp. z o.o. 24.12.2018 10:34

Ależ nie ma sprawy. Proszę wysłać mnie dowód, o którym piszecie i piszecie, i nie ma go w dalszym ciągu. Dostalibyście już dawno temu dodatkową opłatę z mojej strony. Sęk w tym, że dowodu się nie doczekałam ani zwrotu pobrań za swoją przesyłkę.

Aga

POCZTA wysyła listy z powrotem, inny sposób komunikacji również nie działa!!!!!

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@Aga 02.01.2019 09:20

Witamy na jaki adres Państwo wysłali list?

Formidable
@KPCG Sp. z o.o. 24.12.2018 10:34

Ależ nie ma sprawy. Proszę wysłać mnie dowód, o którym piszecie i piszecie, i nie ma go w dalszym ciągu. Dostalibyście już dawno temu dodatkową opłatę z mojej strony. Sęk w tym, że dowodu się nie doczekałam ani zwrotu pobrań za swoją przesyłkę.

Aga
@KPCG Sp. z o.o. 02.01.2019 13:43

Z KRS - proszę podać właściwy adres i telefon do publicznej wiadomości - tutaj! Domyślam się, że albo nie podacie adresu wcale, albo kolejny adres widmo dla świętego spokoju - to jest KPINA!!!

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@Aga 03.01.2019 08:01

Poprawnym adresem jest ten z KRS i wszystkie listy do nas dochodzą. Pozdrawiamy.

Aga
@KPCG Sp. z o.o. 03.01.2019 11:18

LIST WRÓCIŁ - nie został przyjęty!!!! Proszę nie łgać

Aga
@KPCG Sp. z o.o. 03.01.2019 11:18

Proszę tutaj napisać adres Listy nie są odbierane Już dosć Państwa kłamstw!

Arkadiusz Berliński
@KPCG Sp. z o.o. 03.01.2019 11:18

Potwierdzam, że listy nie dochodzą i nie są odbierane. Mam właśnie przed sobą na biurku zwrot listu poleconego wysłany na adres z KRS.

Aga
@Aga 03.01.2019 14:37

iii???? kolejna cisza z Państwa strony

ciekawa
@KPCG Sp. z o.o. 21.12.2018 08:47

Proszę odpisać, to zobaczymy czy na wszystko Państwo odpisują, bo jak widać prędzej tutaj można uzyskać jakąś wiadomość (co prawda nieprawdziwą, ale i tak jakąś) niż na maila.

anonim

(usunięte przez administratora)

Marcin

Poczytajcie opinie na google maps tam jest więcej osób czekających na pobranua

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca

Proszę Pana, tak jak Pan sam zauważył wszystkie kwoty są cyklicznie zwracane. Proszę przestać siać spiralę oskarżeń i nakręcać negatywny PR.

Zrobiony-w-bambuko
@Marcin 14.11.2018 20:44

Jak na razie firma w google maps ma wyłączoną wizytówkę, ale już zgłoszone że firma dalej działa.

Betaplast
@KPCG Sp. z o.o. 15.11.2018 11:25

Nie prawda, ja nie dostałam zwrotu od 3 m-cy za niezrealizowane zamówienie. W mailach ściemniacie, księgowa obiecuje cuda, że już, że zaraz i ... kolejne tygodnie i nic.

Poszkodowana
@KPCG Sp. z o.o. 15.11.2018 11:25

Skoro Pan twierdzi że kwoty są cyklicznie zwracane to dlaczego nie jest zapłacone.

Marcin
@Zrobiony-w-bambuko 20.11.2018 07:19

Już można wpisywać komentarze na google maps

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@Marcin 06.12.2018 21:18

Dzień dobry, Dodająć opinię proszę się podpisać abyśmy mogli zweryfikować poszczególny przypadek - to po pierwsze. Po drugie doliczenia nie są bezpodstawne ponieważ refakturujemy to co naliczył przewoźnik. I na każdy przypadek mamy dowód ze specyfikacji. Z racji tego że posiadamy 3000 Klientów, oczywistym jest, może powstać tzw. "szum komunikacyjny" np tym forum. Jednak dlatego właśnie monitorujemy i staramy się udzielać odpowiedzi w miarę możliwości, wyjaśniając każdy przypadek z osobna. Tak jak Państwo widzą, niektórzy już otrzymali potwierdzenia z faktur od przewoźników. Jeżeli Klient deklaruje że paczka ma 1kg i jest prostopadłościanem, a z weryfikacji wynika, iż paczka znacząco odbiega od podanych wymiarów - przewoźnik nalicza dodatkową opłatę. To reguła we wszystkich firmach. Pozdrawiamy KPCG.

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@Poszkodowana 22.11.2018 10:24

Dzień dobry, Dodająć opinię proszę się podpisać abyśmy mogli zweryfikować poszczególny przypadek - to po pierwsze. Po drugie doliczenia nie są bezpodstawne ponieważ refakturujemy to co naliczył przewoźnik. I na każdy przypadek mamy dowód ze specyfikacji. Z racji tego że posiadamy 3000 Klientów, oczywistym jest, może powstać tzw. "szum komunikacyjny" np tym forum. Jednak dlatego właśnie monitorujemy i staramy się udzielać odpowiedzi w miarę możliwości, wyjaśniając każdy przypadek z osobna. Tak jak Państwo widzą, niektórzy już otrzymali potwierdzenia z faktur od przewoźników. Jeżeli Klient deklaruje że paczka ma 1kg i jest prostopadłościanem, a z weryfikacji wynika, iż paczka znacząco odbiega od podanych wymiarów - przewoźnik nalicza dodatkową opłatę. To reguła we wszystkich firmach. Pozdrawiamy KPCG.

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@Betaplast 22.11.2018 05:17

Dzień dobry, Dodająć opinię proszę się podpisać abyśmy mogli zweryfikować poszczególny przypadek - to po pierwsze. Po drugie doliczenia nie są bezpodstawne ponieważ refakturujemy to co naliczył przewoźnik. I na każdy przypadek mamy dowód ze specyfikacji. Z racji tego że posiadamy 3000 Klientów, oczywistym jest, może powstać tzw. "szum komunikacyjny" np tym forum. Jednak dlatego właśnie monitorujemy i staramy się udzielać odpowiedzi w miarę możliwości, wyjaśniając każdy przypadek z osobna. Tak jak Państwo widzą, niektórzy już otrzymali potwierdzenia z faktur od przewoźników. Jeżeli Klient deklaruje że paczka ma 1kg i jest prostopadłościanem, a z weryfikacji wynika, iż paczka znacząco odbiega od podanych wymiarów - przewoźnik nalicza dodatkową opłatę. To reguła we wszystkich firmach. Pozdrawiamy KPCG.

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@KPCG Sp. z o.o. 15.11.2018 11:25

Dzień dobry, Dodająć opinię proszę się podpisać abyśmy mogli zweryfikować poszczególny przypadek - to po pierwsze. Po drugie doliczenia nie są bezpodstawne ponieważ refakturujemy to co naliczył przewoźnik. I na każdy przypadek mamy dowód ze specyfikacji. Z racji tego że posiadamy 3000 Klientów, oczywistym jest, może powstać tzw. "szum komunikacyjny" np tym forum. Jednak dlatego właśnie monitorujemy i staramy się udzielać odpowiedzi w miarę możliwości, wyjaśniając każdy przypadek z osobna. Tak jak Państwo widzą, niektórzy już otrzymali potwierdzenia z faktur od przewoźników. Jeżeli Klient deklaruje że paczka ma 1kg i jest prostopadłościanem, a z weryfikacji wynika, iż paczka znacząco odbiega od podanych wymiarów - przewoźnik nalicza dodatkową opłatę. To reguła we wszystkich firmach. Pozdrawiamy KPCG.

Betaplast
@KPCG Sp. z o.o. 19.12.2018 09:16

Poszukajcie w bazie mojej firmy chyba że macie taki bałagan że nie możecie nic znaleźć, Wasza księgowa kłamie, 3 razy obiecywała przez telefon zwrot i fv korektę i NIC. P.S. Nazwa firmy jest podpisem. Będę tu tak długo pisać aż nie zobaczę pieniędzy na koncie. Nic nie dadzą te elaboraty z regulaminów którymi przesuwacie negatywy w dół.

Betaplast
Zweryfikowany użytkownik
@KPCG Sp. z o.o. 19.12.2018 09:16

To to pomogę w ustaleniu szczegółów: 2018-07-27 zasilenie konta Dotpay, transakcja M1846-63943, tego samego dnia zamówiony kurier, zlecenie nie zapisało się w systemie bo macie beznadziejny system albo tylko "pobraniówki" przyjmuje, żaden kurier oczywiście po paczkę nie podjechał. Wysłane kilka maili w tej sprawie i nic, próba dodzwonienia się bezskuteczna. Tego samego dnia czyli 27.07.2018 wystawiona przez was faktura numer 431/7/2018. Od początku sierpnia 2018 piszę o zwrot kasy i fakturę korygującą, dziesiątki email i prób dodzwonienia - ZERO rekacji, zero zwrotu. W końcu w listopadzie udało się dodzwonić, księgowa osobiście miała zająć się sprawą zwrotu pieniędzy, tematu nie znała treści naszych wiadomości, wszystko przesłane jeszcze raz, dziesiątki wiadomości wysłanych przez formularz na waszej stronie - NIC. Okradliście mnie i kłamiecie. Tyle o firmemce otopaczka vel KPCG czy jak tak jeszcze was zwą.

Betaplast
@KPCG Sp. z o.o. 19.12.2018 09:16

Proszę głupot nie wklejać. W naszym przypadku nie chodzi o wysłaną paczkę a o zwrot za niezrealizowane zamówienie. Nie jestem anonimem, poszukajcie nazwy firmy w bazie i oddajcie to co przywłaszczyliście.

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
Paczki niestandardowe w UPS


Ważna zmiana dotycząca wymiarów paczki niestandardowej u kuriera UPS

Cytujemy treść "Przewodnika po Uługach UPS":

Opłata za dodatkową obsługę dla nietypowych przesyłek zostanie zastosowana dla każdej paczki, która wymaga specjalnej obsługi, według samodzielnego uznania UPS. Podstawowe wytyczne nie wykluczające innych ograniczeń:

• Wymiary:

- od 6 sierpnia 2018, każda paczka o najdłuższym boku przekraczającym 100 cm.
- Szerokość: każda paczka z jej najdłuższym bokiem przekraczającym 76 cm.

• Waga:

- Każda paczka, której waga rzeczywista jest większa niż 32 kg.
- Przesyłki, w których średnia waga paczki w przesyłce przekracza 32 kg i waga każdej paczki nie jest określona w dokumencie źródłowym lub w automatycznym systemie wysyłkowym UPS.

• Opakowanie:

- Przedmioty, które nie są całkowicie zamknięte w opakowaniu z tektury falistej, w tym, ale nie wyłącznie opakowania z metalu, drewna, twardego tworzywa sztucznego, miękkiego tworzywa sztucznego (np. plastikowe
torby) lub spienionej pianki polistyrenowej (np.styropian)

- Przedmioty o kształcie cylindrycznym, takie jak beczki, bębny, wiadra, opony, które nie są całkowicie zamknięte w opakowaniu zewnętrznym z tektury falistej.

- Przedmioty, których zawartość stanowią luźne, ciężkie elementy lub płyny (w tym chemikalia)

- Opłata za dodatkową obsługę nie będzie naliczana, kiedy zastosowana jest opłata dodatkowa za dużą paczkę.

Przy okazji przypominamy również zasady dotyczące "Dużej Paczki":

Dana paczka jest traktowana jako „Duża paczka”, kiedy jej długość oraz obwód [obwód = (2 x szerokość) + (2 x wysokość)] łącznie wynoszą więcej niż 330 cm, ale nie przekraczają maksymalnego rozmiaru UPS wynoszącego 419 cm. 

W przypadku dużych paczek stosowana jest minimalna waga podlegająca opłacie wynosząca 40 kg. Ponadto zostanie zastosowana opłata dodatkowa za dużą paczkę.

Co się stanie jeżeli nadamy większą paczkę niż wyżej opisane?

Paczki o wadze rzeczywistej przekraczającej 70 kg lub o długości przekraczającej 274 cm, lub paczki, których suma długości i obwodu [(2 x szerokość) + (2 x wysokość)] przekracza 419 cm nie będą przyjmowane do transportu. Jeśli paczka taka znajdzie się w systemie małych paczek UPS, to naliczona zostanie dodatkowa opłata. Paczki, których suma długości i obwodu przekracza 419 cm będą podlegać również opłacie dodatkowej za dużą paczkę.
   
Krzysztof

Dz.U.2017.0.1983 t.j. - Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe Art. 48. Sprawdzenie przesyłki 1. Przewoźnik może sprawdzić, czy przesyłka odpowiada oświadczeniom nadawcy zawartym w liście przewozowym oraz czy zachowane zostały przepisy dotyczące rzeczy dopuszczonych do przewozu na warunkach szczególnych. 2. Sprawdzenia dokonuje się w obecności nadawcy, a jeżeli wezwanie go nie jest możliwe albo gdy nie zgłosi się w wyznaczonym terminie, przewoźnik dokonuje sprawdzenia w obecności osób zaproszonych przez siebie do tej czynności. 3. Wynik sprawdzenia zamieszcza się w liście przewozowym albo dołączonym do niego protokole. 4. W razie stwierdzenia niezgodności oświadczeń zawartych w liście przewozowym ze stanem rzeczywistym przesyłki, koszty sprawdzenia obciążają przesyłkę. 5. W razie ujawnienia rzeczy wyłączonych z przewozu albo niezachowania przepisów dotyczących rzeczy dopuszczonych do przewozu na warunkach szczególnych, stosuje się odpowiednio przepisy art. 55 wskazówki dotyczące postępowania z przesyłką

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@Krzysztof 19.12.2018 23:16

Panie Krzysztofie, zgadza się zacytował Pan zapis z ustawy. Jeżeli uważa Pan, ze m.in DHL Express działa niezgodnie z prawem, oczywiście ma Pan do tego prawo. My refakturujemy opłaty w zgodnie ze specyfikacjami przewoźnika. A cała fala negatywnych komentarzy z tego tytułu, niestety ale jest niepotrzebna. Wszystkie sprawie o zadłużenie, skierujemu do Sądów Gospodarczych. Ma każdą fakturę, posiadamy dowody i podstawy do jej wystawienia. Pozdrawiamy.

Formidable
@KPCG Sp. z o.o. 20.12.2018 10:50

Ale gdzie te dowody? Bo chyba jeszcze nikt nie otrzymał ich.

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@Formidable 22.12.2018 10:54

Jest Pan w błędzie. Wysnuwa Pan wnioski , jednak ma Pan za mało informacji. Każda firma, która zgłasza reklamację , otrzyma potwierdzenie do wystawionych faktur dot. weryfikacji. Bylibyśmy także ostrożni z formułowaniem oskarżeń pod adresem spółki, jakoby faktury i noty były próbą wyłudzenia. W styczniu wszystkie wierzytelności zostaną złożone do sądu, tak więc o żadnej próbie wyłudzenia mowy być nie może , co będziemy udowadniać w Sądzie. Sianie paniki, nakręcanie spirali oskarżeń, powoduje fałszywy ogląd informacji z Państwa strony. To i wiele innych rzeczy będziemy starali się udowodnić w Sądzie, gdyż zachowanie Państwa jako naszych mamy nadzieję, już byłych Klientów, jest poniżej poziomy godnego przedsiębiorców. Jeżeli myślą Państwo , że spółka KPCG będzie za Państwa płacić za paczki NST do przewoźników takich jak DHL, to są Państwo w błędzie. Wszystko zostało zrefakturowane i WSZYSTKICH zaległych płatności będziemy dochodzić na drodze cywilno-prawnej. Pozdrawiamy. KPCG sp. z o.o.

otopaczka dno kompletne

Do spamowania skrzynki pocztowej podmiotów nie mających z nimi nic wspólnego - są pierwsi !!! Do odpisania na wiadomość e-mail - są ostatni. Totalne dno - zreszta widać to po setkach negatywnych komentarzy.

Krzysztof

Wile razy zostawiałem państwu swoje dane kontaktowe za pośrednictwom państwa źródeł no i żadnych odpowiedzi nie dostałem prosiłem o kontakt telefoniczny a tu nic Pierwszą dopłatę naliczono mi we wrześniu próby kontaktu skończyły się przysłaniem miernych skanów wyciętych ramek z Excela to może zrobić każdy i nie jest to żaden dowód i na tym koniec kontaktów więc proszę tu nie ściemniać i robić z siebie pokrzywdzonego Krzysztof Grząbkowiak

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@Krzysztof 19.12.2018 10:22

Oczywiście, że na każdy @ z finanse@otopaczka, wysyłamy odpowiedź. Czasem trwa to po prostu dłużej.

Agnieszka
@KPCG Sp. z o.o. 20.12.2018 10:52

nie zawsze czyli wcale w Waszym wykonaniu

Accerus
@KPCG Sp. z o.o. 20.12.2018 10:52

Przecież to nie jest prawda !!! Na wysyłane maile przychodzą tylko automatyczne zwrotki.

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
Szanowni Państwo,
W nawiązaniu do zgłoszenia dotyczącego faktur z dopłatami za weryfikację przesyłek przez przewoźników. W ostatnim czasie narosło wiele nieprawdziwych zarzutów, jakoby faktury nie odzwierciedlały faktycznego stanu prawnego i finansowego. Tak więc czujemy się w obowiązku, przesłać szczegółowe wyjaśnienie.
Po pierwsze: wszystkie noty obciążeniowe z tytułu paczek NST, są zasadne i zgodne z obowiązującym prawem. Na każdy taki przypadek posiadamy dowód w postaci faktur i specyfikacji od takich firm na DHL, InPost czy FEDEX, a więc firm, które weryfikują paczki na magazynach i sortowniach. Każda z tym firm, jeśli dokonuje weryfikacji, dokonuje tego z zachowaniem należytej staranności i dokumentuje to specyfikacją wystawioną przez upoważnionego pracownika. Na każdy taki przypadek jesteśmy w stanie okazać skan faktury i dopłaty. W wyjątkowych przypadkach, także zwrócic się do przewoźnika i wysłanie protokołu z weryfikacji. 

Po drugie, brak płatności z Państwa strony, nie pozostanie bez reakcji ze strony naszego działu prawnego. Gdyż rzeczą oczywistą jest, że paczki nadane niezgodnie z wymiarami podanymi w systemie nadawczym (także kształtem/wagą ), są kosztem który należy zrefakturować i obciążyc nim nadawcę. Tak jak to robi każda firma kurierska w kraju.


Po trzecie, instytucja kompensaty wynika wprost z kodeksu cywilnego m.in. z  art. 498. Noty obciążeniowe wynikają natomiast z: art. 10 ust. 1 ustawy o opóźnieniach w transakcjach handlowych.

Dla każdego zgłoszenia dotyczącego braku zasadności sporządzenia faktury za NST, jesteśmy w stanie przedstawić dowód i ustosunkować się indywidualnie. 


Stan prawny  został przybliżony i wyjaśniony. Jeśli posiadaja Państwo dodatkowe pytania prosimy o wiadomość na finanse@otopaczka.eu ( odpowiadamy w kolejności zgłoszeń ). 

Pozdrawiamy
KPCG sp. z o.o.
   
M.Wróbel

Znalazłem zgłoszenie mojej firmy z roszczeniem długu 190 zł który przez was został wystawiony na sprzedaż na portalu dlugi.info Potwierdzenie tego faktu otrzymałem od was telefonicznie w postaci SMS-a. W związku z tym że wasze zaległości od kwietnia do lipca 2018 osiągnęły wysokość ponad 6000 / sześć tysięcy/ złotych, sprawę tą kieruję niezwłocznie do Prokuratury Rejonowej. Nadmieniam że wyczerpałem już wszystkie formy kontaktu z wami listowne, telefoniczne i mailowo, które w postaci dowodów udostępnię organom ścigania a w dalszej kolejności wystąpię do Urzędu Skarbowego o zwrot podatku VAT od nieotrzymanych przesyłek. Na uregulowanie płatności daję wam 2 dni oczekuję pieniędzy na koncie FHU MAREL M. Wróbel

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@M.Wróbel 19.12.2018 13:52

Proszę Pana , prosimy o wskazanie kwoty roszczenia, pomniejszonej o kwotę , którą jest Pan dłużny naszej spółce. i przesłanie jej na kancelaria@kpcg.eu. Przyjrzymy się sprawie. Pozdrawiamy.

ŻelkaMiędzychód

Dziękuje za wyjaśnienie. Faktura została uregulowana.

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@ŻelkaMiędzychód 19.12.2018 09:37

Dzień dobry, Dziękujemy. Pozdrawiamy.

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
Dopłaty sezonowe w UPS - szczyt paczkowy 2018


Od 4 listopada do 22 grudnia 2018r czyli w okresie szczytu paczkowego UPS wprowadza dodatkowe opłaty sezonowe dla paczek przekraczających wymiary standardowe.

W okresie szczytu paczkowego, UPS przygotowuje swoją sieć połączeń tak, aby wszystkie paczki docierały do odbiorców bezpiecznie i na czas.

Aby zapewnić stałą efektywność naszej sieci w okresie świątecznym, UPS wprowadza tymczasową dopłatę sezonową w okresie szczytu paczkowego dla paczek, które podlegają takim specyfikacjom jak: 

- dodatkowa obsługa dla nietypowych przesyłek (przesyłki niesortowalne)
- duża paczka, 
- rozmiary przekraczające dozwolone limity.

Dla przesyłek krajowych stawki dopłaty sezonowej wynoszą:

+ 16,00 zł dla paczek niesortowalnych
+ 216,00 zł dla "dużej paczki"
+ 345,00 zł w przypadku przekroczenia limitów

Poniżej przypominamy parametry stosowane w UPS do kwalifikacji paczek:

* Opłata za dodatkową obsługę dla nietypowych przesyłek

Dodatkowa obsługa ma zastosowanie do:

- dowolnego artykułu umieszczonego w zewnętrznym opakowaniu wysyłkowym, wykonanego z metalu lub z drewna.
- dowolnego przedmiotu w kształcie walca, taki jak beczka, wiadra lub opony, który nie znajduje się w całości w opakowaniu wysyłkowym wykonanym z tektury falistej.
- od 6 sierpnia 2018 opłata za obsługę dla nietypowych przesyłek będzie miała zastosowanie dla każdej paczki, której najdłuższy bok przekracza 100 cm lub jej drugi dłuższy bok przekracza 76 cm.
- dowolnej paczki, której rzeczywista waga przekracza 32 kg (70 funtów).
- każdej paczki w przesyłce, której średnia waga przekracza 32 kg (70 funtów) i dla której nie podano szczegółowych wag poszczególnych paczek na dokumencie źródłowym lub w automatycznym systemie wysyłkowym UPS

** Opłata dodatkowa za dużą paczkę

Dana paczka jest traktowana jako „Duża paczka”, kiedy jej długość oraz obwód [obwód = (2 x szerokość) + (2 x wysokość)] łącznie wynoszą więcej niż 330 cm, ale nie przekraczają maksymalnego rozmiaru UPS wynoszącego 419 cm. W przypadku dużych paczek stosowana jest minimalna waga podlegająca opłacie wynosząca 40 kg. Ponadto zostanie zastosowana opłata dodatkowa za dużą paczkę.

*** Rozmiary przekraczające dozwolone limity

Paczki o wadze rzeczywistej przekraczającej 70 kg lub o długości przekraczającej 274 cm, lub paczki, których suma długości i obwodu [(2 x szerokość) + (2 x wysokość)] przekracza 419 cm nie będą przyjmowane do transportu. Jeśli paczka taka znajdzie się w systemie małych paczek UPS, to naliczona zostanie dodatkowa opłata. Paczki, których suma długości i obwodu przekracza 419 cm będą podlegać również opłacie dodatkowej za dużą paczkę.
   
KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
Dopłaty sezonowe w UPS - szczyt paczkowy 2018


Od 4 listopada do 22 grudnia 2018r czyli w okresie szczytu paczkowego UPS wprowadza dodatkowe opłaty sezonowe dla paczek przekraczających wymiary standardowe.

W okresie szczytu paczkowego, UPS przygotowuje swoją sieć połączeń tak, aby wszystkie paczki docierały do odbiorców bezpiecznie i na czas.

Aby zapewnić stałą efektywność naszej sieci w okresie świątecznym, UPS wprowadza tymczasową dopłatę sezonową w okresie szczytu paczkowego dla paczek, które podlegają takim specyfikacjom jak: 

- dodatkowa obsługa dla nietypowych przesyłek (przesyłki niesortowalne)
- duża paczka, 
- rozmiary przekraczające dozwolone limity.

Dla przesyłek krajowych stawki dopłaty sezonowej wynoszą:

+ 16,00 zł dla paczek niesortowalnych
+ 216,00 zł dla "dużej paczki"
+ 345,00 zł w przypadku przekroczenia limitów

Poniżej przypominamy parametry stosowane w UPS do kwalifikacji paczek:

* Opłata za dodatkową obsługę dla nietypowych przesyłek

Dodatkowa obsługa ma zastosowanie do:

- dowolnego artykułu umieszczonego w zewnętrznym opakowaniu wysyłkowym, wykonanego z metalu lub z drewna.
- dowolnego przedmiotu w kształcie walca, taki jak beczka, wiadra lub opony, który nie znajduje się w całości w opakowaniu wysyłkowym wykonanym z tektury falistej.
- od 6 sierpnia 2018 opłata za obsługę dla nietypowych przesyłek będzie miała zastosowanie dla każdej paczki, której najdłuższy bok przekracza 100 cm lub jej drugi dłuższy bok przekracza 76 cm.
- dowolnej paczki, której rzeczywista waga przekracza 32 kg (70 funtów).
- każdej paczki w przesyłce, której średnia waga przekracza 32 kg (70 funtów) i dla której nie podano szczegółowych wag poszczególnych paczek na dokumencie źródłowym lub w automatycznym systemie wysyłkowym UPS

** Opłata dodatkowa za dużą paczkę

Dana paczka jest traktowana jako „Duża paczka”, kiedy jej długość oraz obwód [obwód = (2 x szerokość) + (2 x wysokość)] łącznie wynoszą więcej niż 330 cm, ale nie przekraczają maksymalnego rozmiaru UPS wynoszącego 419 cm. W przypadku dużych paczek stosowana jest minimalna waga podlegająca opłacie wynosząca 40 kg. Ponadto zostanie zastosowana opłata dodatkowa za dużą paczkę.

*** Rozmiary przekraczające dozwolone limity

Paczki o wadze rzeczywistej przekraczającej 70 kg lub o długości przekraczającej 274 cm, lub paczki, których suma długości i obwodu [(2 x szerokość) + (2 x wysokość)] przekracza 419 cm nie będą przyjmowane do transportu. Jeśli paczka taka znajdzie się w systemie małych paczek UPS, to naliczona zostanie dodatkowa opłata. Paczki, których suma długości i obwodu przekracza 419 cm będą podlegać również opłacie dodatkowej za dużą paczkę.
   
za pobrania

Witam szanowne kierownictwo KPCG Sp.z o.o. Jestem jednym z pokrzywdzonych przez waszą firmę. Czekam na rozliczenie od was już 9 - miesięcy. Do tej pory nie widzę cyklicznych spłat za pobrania,tylko nie rozumie w czym rzecz .Paczki były wysyłane za pobraniem,czyli pieniądze za pobrania otrzymaliście.To dlaczego nie chcecie odesłać ich właścicielowi.To nie są wasze pieniądze.Chyba że w taki sposób naciągacie uczciwych,naiwnych klientów.Proszę o jakąkolwiek odpowiedz. Wojciechowski Edward

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@za pobrania 05.12.2018 13:20

Panie Edwardzie, Wszystkie dokumenty przedstawilliśmy. Pane wnioski są błędne. Zapewne niedługo otrzyma Pan odpowiedź, kanałami urzędniczymi skoro taką drogę Pan wybrał. Ubolewamy także, iż nie przedstawia Pan wszystkoch faktów, czyli tego że otrzymuje Pan cyklicznie przelewy od września 2018. A także otrzymal w grudniuu 2018. Skoro wybióczo traktuje Pan fakty, przykro nam ale jest to mijanie się z prawdą. Pozdrawiamy. KPCG sp. z o.o.

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@za pobrania 05.12.2018 13:20

Dzień dobry, Dodająć opinię proszę się podpisać abyśmy mogli zweryfikować poszczególny przypadek - to po pierwsze. Po drugie doliczenia nie są bezpodstawne ponieważ refakturujemy to co naliczył przewoźnik. I na każdy przypadek mamy dowód ze specyfikacji. Z racji tego że posiadamy 3000 Klientów, oczywistym jest, może powstać tzw. "szum komunikacyjny" np tym forum. Jednak dlatego właśnie monitorujemy i staramy się udzielać odpowiedzi w miarę możliwości, wyjaśniając każdy przypadek z osobna. Tak jak Państwo widzą, niektórzy już otrzymali potwierdzenia z faktur od przewoźników. Jeżeli Klient deklaruje że paczka ma 1kg i jest prostopadłościanem, a z weryfikacji wynika, iż paczka znacząco odbiega od podanych wymiarów - przewoźnik nalicza dodatkową opłatę. To reguła we wszystkich firmach. Pozdrawiamy KPCG.

Krzysztof
Zweryfikowany użytkownik

Ja mam inny problem to KPCG Sp. z o.o. domaga się od mojej firmy dopłat za niestandardowe przesyłki doszliśmy do momentu naliczania not obciążeniowych za nieterminowe płatności .Moje wymiary przesyłek były zgodne z kalkulatorem na stronie serwisu a mimo to jestem nękany przez tego brokera tak jak pozostali oszukani niema możliwości dodzwonienia bo żaden numer nie jest odbierany .Może ktoś miał podobny problem i może mi pomóc bo nie mam zamiaru płacić tym naciągaczom

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@Krzysztof 12.12.2018 17:43

Dzień dobry, Dodająć opinię proszę się podpisać abyśmy mogli zweryfikować poszczególny przypadek - to po pierwsze. Po drugie doliczenia nie są bezpodstawne ponieważ refakturujemy to co naliczył przewoźnik. I na każdy przypadek mamy dowód ze specyfikacji. Z racji tego że posiadamy 3000 Klientów, oczywistym jest, może powstać tzw. "szum komunikacyjny" np tym forum. Jednak dlatego właśnie monitorujemy i staramy się udzielać odpowiedzi w miarę możliwości, wyjaśniając każdy przypadek z osobna. Tak jak Państwo widzą, niektórzy już otrzymali potwierdzenia z faktur od przewoźników. Jeżeli Klient deklaruje że paczka ma 1kg i jest prostopadłościanem, a z weryfikacji wynika, iż paczka znacząco odbiega od podanych wymiarów - przewoźnik nalicza dodatkową opłatę. To reguła we wszystkich firmach. Pozdrawiamy KPCG.

Magdalena
Zweryfikowany użytkownik

Panie Krzysztofie, Tez mam taki problem z notami obciążeniowymi i jakimiś dodatkowymi kosztami. Zaproponowali po wysłaniu faktury, ze doślą dowód od przewoźnika. Poprosiłam o ów dowód. Nie doczekałam się. Zamiast tego wysłali notę obciążeniowa. Dodam, ze zalegają tez z zapłaceniem za paczkę pobraniowa, za która chcą pobrać dodatkowe opłaty... Paranoja. Może jakiś pozew zbiorowy? Tylko gdzie i jak możemy się znaleźć?

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@Magdalena 13.12.2018 10:20

Dzień dobry, Dodająć opinię proszę się podpisać abyśmy mogli zweryfikować poszczególny przypadek - to po pierwsze. Po drugie doliczenia nie są bezpodstawne ponieważ refakturujemy to co naliczył przewoźnik. I na każdy przypadek mamy dowód ze specyfikacji. Z racji tego że posiadamy 3000 Klientów, oczywistym jest, może powstać tzw. "szum komunikacyjny" np tym forum. Jednak dlatego właśnie monitorujemy i staramy się udzielać odpowiedzi w miarę możliwości, wyjaśniając każdy przypadek z osobna. Tak jak Państwo widzą, niektórzy już otrzymali potwierdzenia z faktur od przewoźników. Jeżeli Klient deklaruje że paczka ma 1kg i jest prostopadłościanem, a z weryfikacji wynika, iż paczka znacząco odbiega od podanych wymiarów - przewoźnik nalicza dodatkową opłatę. To reguła we wszystkich firmach. Pozdrawiamy KPCG.

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
Dopłaty sezonowe w UPS - szczyt paczkowy 2018


Od 4 listopada do 22 grudnia 2018r czyli w okresie szczytu paczkowego UPS wprowadza dodatkowe opłaty sezonowe dla paczek przekraczających wymiary standardowe.

W okresie szczytu paczkowego, UPS przygotowuje swoją sieć połączeń tak, aby wszystkie paczki docierały do odbiorców bezpiecznie i na czas.

Aby zapewnić stałą efektywność naszej sieci w okresie świątecznym, UPS wprowadza tymczasową dopłatę sezonową w okresie szczytu paczkowego dla paczek, które podlegają takim specyfikacjom jak: 

- dodatkowa obsługa dla nietypowych przesyłek (przesyłki niesortowalne)
- duża paczka, 
- rozmiary przekraczające dozwolone limity.

Dla przesyłek krajowych stawki dopłaty sezonowej wynoszą:

+ 16,00 zł dla paczek niesortowalnych
+ 216,00 zł dla "dużej paczki"
+ 345,00 zł w przypadku przekroczenia limitów

Poniżej przypominamy parametry stosowane w UPS do kwalifikacji paczek:

* Opłata za dodatkową obsługę dla nietypowych przesyłek

Dodatkowa obsługa ma zastosowanie do:

- dowolnego artykułu umieszczonego w zewnętrznym opakowaniu wysyłkowym, wykonanego z metalu lub z drewna.
- dowolnego przedmiotu w kształcie walca, taki jak beczka, wiadra lub opony, który nie znajduje się w całości w opakowaniu wysyłkowym wykonanym z tektury falistej.
- od 6 sierpnia 2018 opłata za obsługę dla nietypowych przesyłek będzie miała zastosowanie dla każdej paczki, której najdłuższy bok przekracza 100 cm lub jej drugi dłuższy bok przekracza 76 cm.
- dowolnej paczki, której rzeczywista waga przekracza 32 kg (70 funtów).
- każdej paczki w przesyłce, której średnia waga przekracza 32 kg (70 funtów) i dla której nie podano szczegółowych wag poszczególnych paczek na dokumencie źródłowym lub w automatycznym systemie wysyłkowym UPS

** Opłata dodatkowa za dużą paczkę

Dana paczka jest traktowana jako „Duża paczka”, kiedy jej długość oraz obwód [obwód = (2 x szerokość) + (2 x wysokość)] łącznie wynoszą więcej niż 330 cm, ale nie przekraczają maksymalnego rozmiaru UPS wynoszącego 419 cm. W przypadku dużych paczek stosowana jest minimalna waga podlegająca opłacie wynosząca 40 kg. Ponadto zostanie zastosowana opłata dodatkowa za dużą paczkę.

*** Rozmiary przekraczające dozwolone limity

Paczki o wadze rzeczywistej przekraczającej 70 kg lub o długości przekraczającej 274 cm, lub paczki, których suma długości i obwodu [(2 x szerokość) + (2 x wysokość)] przekracza 419 cm nie będą przyjmowane do transportu. Jeśli paczka taka znajdzie się w systemie małych paczek UPS, to naliczona zostanie dodatkowa opłata. Paczki, których suma długości i obwodu przekracza 419 cm będą podlegać również opłacie dodatkowej za dużą paczkę.
   
Agnieszka

i kogo o tym przed czasem poinformowaliście???? śmiech na sali

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@Agnieszka 18.12.2018 12:59

Dzień dobry, Dodająć opinię proszę się podpisać abyśmy mogli zweryfikować poszczególny przypadek - to po pierwsze. Po drugie doliczenia nie są bezpodstawne ponieważ refakturujemy to co naliczył przewoźnik. I na każdy przypadek mamy dowód ze specyfikacji. Z racji tego że posiadamy 3000 Klientów, oczywistym jest, może powstać tzw. "szum komunikacyjny" np tym forum. Jednak dlatego właśnie monitorujemy i staramy się udzielać odpowiedzi w miarę możliwości, wyjaśniając każdy przypadek z osobna. Tak jak Państwo widzą, niektórzy już otrzymali potwierdzenia z faktur od przewoźników. Jeżeli Klient deklaruje że paczka ma 1kg i jest prostopadłościanem, a z weryfikacji wynika, iż paczka znacząco odbiega od podanych wymiarów - przewoźnik nalicza dodatkową opłatę. To reguła we wszystkich firmach. Pozdrawiamy KPCG.

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
Szanowni Państwo,
W nawiązaniu do zgłoszenia dotyczącego faktur z dopłatami za weryfikację przesyłek przez przewoźników. W ostatnim czasie narosło wiele nieprawdziwych zarzutów, jakoby faktury nie odzwierciedlały faktycznego stanu prawnego i finansowego. Tak więc czujemy się w obowiązku, przesłać szczegółowe wyjaśnienie.
Po pierwsze: wszystkie noty obciążeniowe z tytułu paczek NST, są zasadne i zgodne z obowiązującym prawem. Na każdy taki przypadek posiadamy dowód w postaci faktur i specyfikacji od takich firm na DHL, InPost czy FEDEX, a więc firm, które weryfikują paczki na magazynach i sortowniach. Każda z tym firm, jeśli dokonuje weryfikacji, dokonuje tego z zachowaniem należytej staranności i dokumentuje to specyfikacją wystawioną przez upoważnionego pracownika. Na każdy taki przypadek jesteśmy w stanie okazać skan faktury i dopłaty. W wyjątkowych przypadkach, także zwrócic się do przewoźnika i wysłanie protokołu z weryfikacji. 

Po drugie, brak płatności z Państwa strony, nie pozostanie bez reakcji ze strony naszego działu prawnego. Gdyż rzeczą oczywistą jest, że paczki nadane niezgodnie z wymiarami podanymi w systemie nadawczym (także kształtem/wagą ), są kosztem który należy zrefakturować i obciążyc nim nadawcę. Tak jak to robi każda firma kurierska w kraju.


Po trzecie, instytucja kompensaty wynika wprost z kodeksu cywilnego m.in. z  art. 498. Noty obciążeniowe wynikają natomiast z: art. 10 ust. 1 ustawy o opóźnieniach w transakcjach handlowych.

Dla każdego zgłoszenia dotyczącego braku zasadności sporządzenia faktury za NST, jesteśmy w stanie przedstawić dowód i ustosunkować się indywidualnie. 


Stan prawny  został przybliżony i wyjaśniony. Jeśli posiadaja Państwo dodatkowe pytania prosimy o wiadomość na finanse@otopaczka.eu ( odpowiadamy w kolejności zgłoszeń ). 

Pozdrawiamy
KPCG sp. z o.o.
   
Krzysztof
Zweryfikowany użytkownik

KPCG Sp. z o.o. na swoją obronę wypisują bzdury nie przedstawiają żadnych konkretnych dowodów nie odpisują na próby kontaktu nie odbierają telefonów skany które od nich dostałem to wycięte ramki z Excela. Ja posiadam fakturę zakupu kartonów w której jasno jest podany wymiar kartonów 600x600x800 a paczki nie ważą więcej niż 25 kg co spełnia wymagania przewoźników i kalkulatora który się znajduje na stronie OTO PACZKA

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@Krzysztof 18.12.2018 10:36

Dzień dobry, Dodająć opinię proszę się podpisać abyśmy mogli zweryfikować poszczególny przypadek - to po pierwsze. Po drugie doliczenia nie są bezpodstawne ponieważ refakturujemy to co naliczył przewoźnik. I na każdy przypadek mamy dowód ze specyfikacji. Z racji tego że posiadamy 3000 Klientów, oczywistym jest, może powstać tzw. "szum komunikacyjny" np tym forum. Jednak dlatego właśnie monitorujemy i staramy się udzielać odpowiedzi w miarę możliwości, wyjaśniając każdy przypadek z osobna. Tak jak Państwo widzą, niektórzy już otrzymali potwierdzenia z faktur od przewoźników. Jeżeli Klient deklaruje że paczka ma 1kg i jest prostopadłościanem, a z weryfikacji wynika, iż paczka znacząco odbiega od podanych wymiarów - przewoźnik nalicza dodatkową opłatę. To reguła we wszystkich firmach. Pozdrawiamy KPCG.

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
Przypominamy wiadomość z ostatniej aktualności:
Tak jak obiecaliśmy, poważnie potraktowaliśmy sytuację opóźnień w zwrocie kwot COD. 
Spółka KPCG, przez dwa ostatnie tygodnie podejmowała działania aby rozwiązać problem zwrotów i wdrożyć narzędzia, które pozwoliłby stworzyć nowy schemat wprowadzania i rozliczenia zobowiązań.
Stary system okazał się zbyt niedopasowanych do aktualnych potrzeb serwisu otopaczka.eu. Jednym z powodów, była mocna reklama serwisu i masowy przypływ Klientów, co spowodowało "przeciążenie", a to w następstwie opóźnienia w zwrotach. 
Aby utrzymać nadal wysoką jakość świadczonych usług przez serwis otopaczka.eu - wprowadziliśmy:
- rozbudowę działu finansów. Zostały rozbudowane kadry, które będą odpowiedzialne za bieżące rozliczenia.
- utworzyliśmy specjalny e-mail do kontaktu z działem finansów dedykowany dla serwisu otopaczka.eu , a mianowicie: finanse@otopaczka.eu
Dział jest na bieżąco "budowany" i staramy się codziennie poprawiać jego wydajność. 
Na wstępie, jesteśmy zmuszeni do "wyprostowania" zaległości i ustalenia wzajemnego salda zobowiązań. Na chwilę obecną ( z różnych zewnętrznych przyczyn ) - jesteśmy pozbawieni posiadania pełnych raportów od przewoźników. Także mamy do Państwa prośbę, która bardzo pomoże nam rozpocząć zwroty.
Prosimy o pomoc w ustaleniu salda do zwrotu. Wiemy, że część przelewów została do niektórych z Państwa przekazana w formie częściowej spłaty zobowiązania. Prosimy o uwzględnienie tego w saldzie. Tak więc mając na uwadze powyższe , prosimy o odesłanie danych:
- Nazwy firmy 
- konta @ na które zostało zarejestrowane konto w serwisie otopaczka.eu
- kwoty zaległości
- listów przewozowych , których dotyczy zaległość , w formie jak poniżej:
   
KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
Szanowni Państwo,
W nawiązaniu do zgłoszenia dotyczącego faktur z dopłatami za weryfikację przesyłek przez przewoźników. W ostatnim czasie narosło wiele nieprawdziwych zarzutów, jakoby faktury nie odzwierciedlały faktycznego stanu prawnego i finansowego. Tak więc czujemy się w obowiązku, przesłać szczegółowe wyjaśnienie.
Po pierwsze: wszystkie noty obciążeniowe z tytułu paczek NST, są zasadne i zgodne z obowiązującym prawem. Na każdy taki przypadek posiadamy dowód w postaci faktur i specyfikacji od takich firm na DHL, InPost czy FEDEX, a więc firm, które weryfikują paczki na magazynach i sortowniach. Każda z tym firm, jeśli dokonuje weryfikacji, dokonuje tego z zachowaniem należytej staranności i dokumentuje to specyfikacją wystawioną przez upoważnionego pracownika. Na każdy taki przypadek jesteśmy w stanie okazać skan faktury i dopłaty. W wyjątkowych przypadkach, także zwrócic się do przewoźnika i wysłanie protokołu z weryfikacji. 

Po drugie, brak płatności z Państwa strony, nie pozostanie bez reakcji ze strony naszego działu prawnego. Gdyż rzeczą oczywistą jest, że paczki nadane niezgodnie z wymiarami podanymi w systemie nadawczym (także kształtem/wagą ), są kosztem który należy zrefakturować i obciążyc nim nadawcę. Tak jak to robi każda firma kurierska w kraju.


Po trzecie, instytucja kompensaty wynika wprost z kodeksu cywilnego m.in. z  art. 498. Noty obciążeniowe wynikają natomiast z: art. 10 ust. 1 ustawy o opóźnieniach w transakcjach handlowych.

Dla każdego zgłoszenia dotyczącego braku zasadności sporządzenia faktury za NST, jesteśmy w stanie przedstawić dowód i ustosunkować się indywidualnie. 


Stan prawny  został przybliżony i wyjaśniony. Jeśli posiadaja Państwo dodatkowe pytania prosimy o wiadomość na finanse@otopaczka.eu ( odpowiadamy w kolejności zgłoszeń ). 

Pozdrawiamy
KPCG sp. z o.o.
   
piter

witam -mamy tą sama sprawę - dziwne naliczenia i to w EURO ... brak zwrotów pobrań nasza kancelaria przygotowuje odpowiednie pisma . jeżeli jeszcze ktoć chce dołączyć od pozwu zbiorowego to prosimy pisać na emaila: czup_ad@poczta.onet.pl

Piotr

OSZUŚCI - uwaga na tą firmę. Nie zwracają pieniędzy za przesyłki za pobraniem - są mi dłużni 1500 zł. Od 2 miesięcy toczy się wobec nich postępowanie - sprawa zgłoszona na policję. Na razie policja jest bezradna przez ciągłe zmiany adresów przez tą firmę.

Piotr

Oszuści - nie zwracają pieniędzy za przysyłki za pobraniem!!!!!! Uwaga na tą firmę!!!!! Sprawa już 2 miesiące temu zgłoszona na policję, która jest bezradna. Ciągłe zmiany adresów uniemożliwiają prowadzenie dochodzenia.

Edward Wojciechowski

Witam. Dziękuję bardzo za odpowiedż .Lecz to ja wysyłałem wam zestawienie listów przewozowych,za które nie otrzymałem zwrotu pieniędzy za pobrania,oraz wysłałem wyciągi bankowe z kwotami które otrzymałem.Niestety w dalszym ciągu nie mam wszystkich pieniędzy z pobrań które zlecałem przez oto paczkę. Piszecie że wysyłacie pieniądze cyklicznie ,nawet w grudniu wysłaliście i ja mijam się z prawdą .Tylko jak wytłumaczycie to,że żaden przelew w grudniu do tej pory do mnie nie dotarł. CZEKAM NA ODPOWIEDŻ

KPCG Sp. z o.o.
pracodawca
@Edward Wojciechowski 12.12.2018 09:45

Oczywiście, że Pan otrzymał przelew 5.12 , na rachunek z końcówką ......2640, tyt: Zwrot środków COD. Proszę sprawdzić.

Zostaw opinię o KPCG Sp. z o.o. - Katowice

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Zachęcamy do podzielenia się swoimi pozytywnymi wrażeniami na temat pracodawcy.
Każda rekomendacja jest motywacją i wyróżnieniem dla firmy. Pamiętaj, że Twoja opinia ma znaczenie.

Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie KPCG Sp. z o.o.