KPCG Sp. z o.o.
2 45 245 5 1
Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 26 dni.
 Pytanie

Czy często w firmie KPCG Sp. z o.o. zdarza się rekrutacja wewnętrzna?

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Michalina Nowy wpis

Jaki rodzaj umowy proponują?

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Tomasz Nowy wpis

Dosyć często pojawiają się tutaj opinie klientów, a jak wygląda praca z perspektywy pracownika? Na co można liczyć ze strony pracodawcy? Czy wykonywane obowiązki mają swoje odzwierciedlenie w wynagrodzeniu? Aktualna opinie może pomóc osobom ubiegającym się o pracę w KPCG Sp. z o.o.

Pomocna?
TakNie5
Zgłoś
Mirosław

Wiele ostatnich opinii dotyczyło KPCG z perspektywy konsumenta a nie pracownika. Może wypowie się też ktoś, kto zna firmę bezpośrednio i pracował w niej lub pracuje obecnie? Jaka panuje atmosfera, jakich zarobków można się spodziewać? Ciekawi mnie czy ktoś ma informacje na ten temat i zechce się nimi podzielić.

Pomocna?
TakNie12
Zgłoś
Formidable
@Mirosław

Jak (usunięte przez administratora)wszystkich, to myślisz, że są rzetelni wobec pracowników? Zresztą... jakich pracowników?

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
Tomasz
@Formidable

Sprawą grupy tych miłych osobników dobrze radzących sobie z pieniędzmi zajmuje się prokuratura. Chcących pomóc zgłoszeniem swojego przypadku zapraszam do kontaktu na biuro(małpa)smpzw.pl Bezpłatne zgłoszenie, bezpłatna pomoc. Dołącz! To nic nie kosztuje.

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś
Sławomir
@Tomasz

Doniesienia o prokuraturze brzmią bardzo poważnie. Czy jest to potwierdzona informacja? Powiesz coś więcej na ten temat?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Tomasz Nowy wpis
@Sławomir

Jest wielu poszkodowanych. W różny sposób ale są to celowe działania tej grupy wspólników. Sprawą zajmuje się prokuratura. Zresztą nawet nie jedna prokuratura. Zatem jeśli ktoś czuje się poszkodowany to wie gdzie szukać informacji. Dołączenie do zawiadomienia do prokuratury nic nie kosztuje i nikt po sądach nie ciąga. A samo zawiadomienie dotyczy podejrzenia popełnienia różnych przestępstw, m.in. przywłaszczenia pieniędzy czy możliwości zaistnienia sytuacji wystawiania faktur bez pokrycia w usługach czy umowach. I parę innych czynów ciągłych (czyli świadomie celowo popełnianych przez długi czas).

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Ranking
  1. olx.pl 3 303 344
  2. pracuj.pl 2 979 558
  3. GoWork.pl 2 702 543
  4. linkedin.com 2 417 265
  5. goldenline.pl 2 097 664
... pełny raport Gemius
roberto

Otopaczka jest aplikacja bardzo podobna do X-POST . Czy to zbieg okolicznosci? O X-POSCIE mozna poczyta na internecie i nie sa to wcale opinie pozytywne, zwlaszcza dotyczy to pobran za paczki !!! W zwiazku z powyzszym prosze byc ostroznym, gdyz na internecie jest pelno oszustow ;)

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Tomasz
@roberto

To ci sami właściciele i te same zagrania. Poczytaj na smpzw.pl

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Ja111

Firma?, (usunięte przez administratora) Brak kontaktu,(usunięte przez administratora) zaplacilam za 2 paczki i kase wcięło, nikt nie raczy zwrócić Mężowi wisza 500zł, Proponuje zbiory pozew! Czy inaczej się do nich dobrac?

Pomocna?
Tak23Nie
Zgłoś
Agnieszka
@Ja111

Jestem za pozwem

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
Nick
Nazwa działu: Finanse

Cała prawda o firmie (nie jednej!) pana Roberta Kovacs i sposobach jego działania. Jest wielu poszkodowanych. smpzw[kropka]pl

Pomocna?
Tak19Nie
Zgłoś
Jakub M.
Nazwa działu: Finanse

A tu proszę, nowa spółkeczka obsługuje otopaczka.eu: MTM CONCEPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SPÓŁKA KOMANDYTOWA. ul. Św. Michała 43 61-119 Poznań NIP: 7822858445 tak się kroi ludzi na kasę :-)

Pomocna?
Tak19Nie
Zgłoś
Edward Wojciechowski

Dlaczego moja opinia została usunięta.

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Edward Wojciechowski

Ponieważ akceptujemy opinie - a nie dodawanie spamu po 50 razy, który przez Państwa zostaje dodawany.

Pomocna?
TakNie9
Poszkodowany
@KPCG Sp. z o.o.

Spam to wy robicie wrzucając elaboraty zeby nikt nue widział negatywnych opinii

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś

Pracodawca

 Aktualność
Wykorzystanie zintegrowanych systemów informatycznych we współczesnych przedsiębiorstwach wydaje się być konieczne, głównie w kontekście wspomagania procesów biznesowych oraz optymalizacji decyzji podejmowanych na różnych szczeblach organizacji. Coraz częściej dzięki zastosowaniu tych systemów, możliwe jest nie tylko uporządkowanie wewnętrznych procesów (organizacja, przetwarzanie, gromadzenie, rejestracja i selekcja danych), ale także integracja z kluczowymi kooperantami i klientami przedsiębiorstwa.


Proces rozwoju produktu wspomagany systemem informatycznym
Współczesne procesy biznesowe w firmie, są wspierane informatycznie, zatem istnieją też systemy, które te dane zbierają. Zazwyczaj jednak informacje takie nie są uporządkowane, a raczej wręcz "rozrzucone" często między wieloma systemami, bazami danych i komputerami. Do tworzenia tych informacji jest używana szeroka gama narzędzi i aplikacji programowych, a różne zespoły zadaniowe używają aplikacji w celu tworzenia informacji, która jest przechowywana w różnych formatach i w różnych miejscach. Sekwencje takich działań są bardzo istotne w momencie gdy powstaje nowy wyrób w przedsiębiorstwie, po to aby uczestnicy procesu w każdej chwili mogli znać fazę cyklu, w której się znajduje.
Rozwój produktu jest złożonym procesem pod wieloma względami organizacyjnymi. Pomimo tego, że systemy PLM znane są na rynku od ponad 10 lat, w Polsce niewiele przedsiębiorstw korzysta z takich narzędzi. Bardziej znane są systemy wchodzące w skład grupy PLM, które są wykorzystywane do cząstkowych analiz w zakresie rozwoju produktu. Zaliczyć do nich można takie systemy jak m.in.:



  • MDA (Mechanical Design Automation) - automatyzacja procesu projektowania;

  • PKM (Product Knowledge Management) - zarządzanie wiedzą o produkcie;

  • PDM (Product Data Management) - zarządzanie danymi produktu;

  • PPM (Product Portfolio Management) - zarządzanie projektem produktu;

  • CPDM (Collaborative Product Definition Management) - zarządzanie treścią i danymi w ramach sieci dostaw;

  • XMS (Extended Enterprise Management) - zarządzanie przedsięwzięciami;

  • DM (Digital Manufacturing) - wytwarzanie cyfrowe.



Z powyższego zestawienia wynika, że zarządzanie produktem oraz rozwój produktu to dziedziny pokrywające wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. W praktyce oznacza to integrację wszystkich uczestników procesu rozwoju produktu: projektantów, konstruktorów, dostawców i poddostawców, producentów i klientów. Wszyscy oni koncentrują się na jednym kluczowym zagadnieniu, jakim jest realizacja wspólnego celu.
Rozwój produktu może oznaczać zarówno powstanie nowego produktu, jak i modyfikację tego, który już istnieje. Każdy wprowadzany na rynek produkt charakteryzuje się pewnym cyklem swojego życia, którego zarówno przebieg jak i czas trwania zależą od wielu czynników.



Wykorzystanie zintegrowanych systemów informatycznych we współczesnych przedsiębiorstwach wydaje się być konieczne, głównie w kontekście wspomagania procesów biznesowych oraz optymalizacji decyzji podejmowanych na różnych szczeblach organizacji. Coraz częściej dzięki zastosowaniu tych systemów, możliwe jest nie tylko uporządkowanie wewnętrznych procesów (organizacja, przetwarzanie, gromadzenie, rejestracja i selekcja danych), ale także integracja z kluczowymi kooperantami i klientami przedsiębiorstwa.


Proces rozwoju produktu wspomagany systemem informatycznym
Współczesne procesy biznesowe w firmie, są wspierane informatycznie, zatem istnieją też systemy, które te dane zbierają. Zazwyczaj jednak informacje takie nie są uporządkowane, a raczej wręcz "rozrzucone" często między wieloma systemami, bazami danych i komputerami. Do tworzenia tych informacji jest używana szeroka gama narzędzi i aplikacji programowych, a różne zespoły zadaniowe używają aplikacji w celu tworzenia informacji, która jest przechowywana w różnych formatach i w różnych miejscach. Sekwencje takich działań są bardzo istotne w momencie gdy powstaje nowy wyrób w przedsiębiorstwie, po to aby uczestnicy procesu w każdej chwili mogli znać fazę cyklu, w której się znajduje.
Rozwój produktu jest złożonym procesem pod wieloma względami organizacyjnymi. Pomimo tego, że systemy PLM znane są na rynku od ponad 10 lat, w Polsce niewiele przedsiębiorstw korzysta z takich narzędzi. Bardziej znane są systemy wchodzące w skład grupy PLM, które są wykorzystywane do cząstkowych analiz w zakresie rozwoju produktu. Zaliczyć do nich można takie systemy jak m.in.:



  • MDA (Mechanical Design Automation) - automatyzacja procesu projektowania;

  • PKM (Product Knowledge Management) - zarządzanie wiedzą o produkcie;

  • PDM (Product Data Management) - zarządzanie danymi produktu;

  • PPM (Product Portfolio Management) - zarządzanie projektem produktu;

  • CPDM (Collaborative Product Definition Management) - zarządzanie treścią i danymi w ramach sieci dostaw;

  • XMS (Extended Enterprise Management) - zarządzanie przedsięwzięciami;

  • DM (Digital Manufacturing) - wytwarzanie cyfrowe.



Z powyższego zestawienia wynika, że zarządzanie produktem oraz rozwój produktu to dziedziny pokrywające wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. W praktyce oznacza to integrację wszystkich uczestników procesu rozwoju produktu: projektantów, konstruktorów, dostawców i poddostawców, producentów i klientów. Wszyscy oni koncentrują się na jednym kluczowym zagadnieniu, jakim jest realizacja wspólnego celu.
Rozwój produktu może oznaczać zarówno powstanie nowego produktu, jak i modyfikację tego, który już istnieje. Każdy wprowadzany na rynek produkt charakteryzuje się pewnym cyklem swojego życia, którego zarówno przebieg jak i czas trwania zależą od wielu czynników.



Wykorzystanie zintegrowanych systemów informatycznych we współczesnych przedsiębiorstwach wydaje się być konieczne, głównie w kontekście wspomagania procesów biznesowych oraz optymalizacji decyzji podejmowanych na różnych szczeblach organizacji. Coraz częściej dzięki zastosowaniu tych systemów, możliwe jest nie tylko uporządkowanie wewnętrznych procesów (organizacja, przetwarzanie, gromadzenie, rejestracja i selekcja danych), ale także integracja z kluczowymi kooperantami i klientami przedsiębiorstwa.


Proces rozwoju produktu wspomagany systemem informatycznym
Współczesne procesy biznesowe w firmie, są wspierane informatycznie, zatem istnieją też systemy, które te dane zbierają. Zazwyczaj jednak informacje takie nie są uporządkowane, a raczej wręcz "rozrzucone" często między wieloma systemami, bazami danych i komputerami. Do tworzenia tych informacji jest używana szeroka gama narzędzi i aplikacji programowych, a różne zespoły zadaniowe używają aplikacji w celu tworzenia informacji, która jest przechowywana w różnych formatach i w różnych miejscach. Sekwencje takich działań są bardzo istotne w momencie gdy powstaje nowy wyrób w przedsiębiorstwie, po to aby uczestnicy procesu w każdej chwili mogli znać fazę cyklu, w której się znajduje.
Rozwój produktu jest złożonym procesem pod wieloma względami organizacyjnymi. Pomimo tego, że systemy PLM znane są na rynku od ponad 10 lat, w Polsce niewiele przedsiębiorstw korzysta z takich narzędzi. Bardziej znane są systemy wchodzące w skład grupy PLM, które są wykorzystywane do cząstkowych analiz w zakresie rozwoju produktu. Zaliczyć do nich można takie systemy jak m.in.:



  • MDA (Mechanical Design Automation) - automatyzacja procesu projektowania;

  • PKM (Product Knowledge Management) - zarządzanie wiedzą o produkcie;

  • PDM (Product Data Management) - zarządzanie danymi produktu;

  • PPM (Product Portfolio Management) - zarządzanie projektem produktu;

  • CPDM (Collaborative Product Definition Management) - zarządzanie treścią i danymi w ramach sieci dostaw;

  • XMS (Extended Enterprise Management) - zarządzanie przedsięwzięciami;

  • DM (Digital Manufacturing) - wytwarzanie cyfrowe.



Z powyższego zestawienia wynika, że zarządzanie produktem oraz rozwój produktu to dziedziny pokrywające wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. W praktyce oznacza to integrację wszystkich uczestników procesu rozwoju produktu: projektantów, konstruktorów, dostawców i poddostawców, producentów i klientów. Wszyscy oni koncentrują się na jednym kluczowym zagadnieniu, jakim jest realizacja wspólnego celu.
Rozwój produktu może oznaczać zarówno powstanie nowego produktu, jak i modyfikację tego, który już istnieje. Każdy wprowadzany na rynek produkt charakteryzuje się pewnym cyklem swojego życia, którego zarówno przebieg jak i czas trwania zależą od wielu czynników.


Wykorzystanie zintegrowanych systemów informatycznych we współczesnych przedsiębiorstwach wydaje się być konieczne, głównie w kontekście wspomagania procesów biznesowych oraz optymalizacji decyzji podejmowanych na różnych szczeblach organizacji. Coraz częściej dzięki zastosowaniu tych systemów, możliwe jest nie tylko uporządkowanie wewnętrznych procesów (organizacja, przetwarzanie, gromadzenie, rejestracja i selekcja danych), ale także integracja z kluczowymi kooperantami i klientami przedsiębiorstwa.


Proces rozwoju produktu wspomagany systemem informatycznym
Współczesne procesy biznesowe w firmie, są wspierane informatycznie, zatem istnieją też systemy, które te dane zbierają. Zazwyczaj jednak informacje takie nie są uporządkowane, a raczej wręcz "rozrzucone" często między wieloma systemami, bazami danych i komputerami. Do tworzenia tych informacji jest używana szeroka gama narzędzi i aplikacji programowych, a różne zespoły zadaniowe używają aplikacji w celu tworzenia informacji, która jest przechowywana w różnych formatach i w różnych miejscach. Sekwencje takich działań są bardzo istotne w momencie gdy powstaje nowy wyrób w przedsiębiorstwie, po to aby uczestnicy procesu w każdej chwili mogli znać fazę cyklu, w której się znajduje.
Rozwój produktu jest złożonym procesem pod wieloma względami organizacyjnymi. Pomimo tego, że systemy PLM znane są na rynku od ponad 10 lat, w Polsce niewiele przedsiębiorstw korzysta z takich narzędzi. Bardziej znane są systemy wchodzące w skład grupy PLM, które są wykorzystywane do cząstkowych analiz w zakresie rozwoju produktu. Zaliczyć do nich można takie systemy jak m.in.:



  • MDA (Mechanical Design Automation) - automatyzacja procesu projektowania;

  • PKM (Product Knowledge Management) - zarządzanie wiedzą o produkcie;

  • PDM (Product Data Management) - zarządzanie danymi produktu;

  • PPM (Product Portfolio Management) - zarządzanie projektem produktu;

  • CPDM (Collaborative Product Definition Management) - zarządzanie treścią i danymi w ramach sieci dostaw;

  • XMS (Extended Enterprise Management) - zarządzanie przedsięwzięciami;

  • DM (Digital Manufacturing) - wytwarzanie cyfrowe.



Z powyższego zestawienia wynika, że zarządzanie produktem oraz rozwój produktu to dziedziny pokrywające wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. W praktyce oznacza to integrację wszystkich uczestników procesu rozwoju produktu: projektantów, konstruktorów, dostawców i poddostawców, producentów i klientów. Wszyscy oni koncentrują się na jednym kluczowym zagadnieniu, jakim jest realizacja wspólnego celu.
Rozwój produktu może oznaczać zarówno powstanie nowego produktu, jak i modyfikację tego, który już istnieje. Każdy wprowadzany na rynek produkt charakteryzuje się pewnym cyklem swojego życia, którego zarówno przebieg jak i czas trwania zależą od wielu czynników.


Wykorzystanie zintegrowanych systemów informatycznych we współczesnych przedsiębiorstwach wydaje się być konieczne, głównie w kontekście wspomagania procesów biznesowych oraz optymalizacji decyzji podejmowanych na różnych szczeblach organizacji. Coraz częściej dzięki zastosowaniu tych systemów, możliwe jest nie tylko uporządkowanie wewnętrznych procesów (organizacja, przetwarzanie, gromadzenie, rejestracja i selekcja danych), ale także integracja z kluczowymi kooperantami i klientami przedsiębiorstwa.


Proces rozwoju produktu wspomagany systemem informatycznym
Współczesne procesy biznesowe w firmie, są wspierane informatycznie, zatem istnieją też systemy, które te dane zbierają. Zazwyczaj jednak informacje takie nie są uporządkowane, a raczej wręcz "rozrzucone" często między wieloma systemami, bazami danych i komputerami. Do tworzenia tych informacji jest używana szeroka gama narzędzi i aplikacji programowych, a różne zespoły zadaniowe używają aplikacji w celu tworzenia informacji, która jest przechowywana w różnych formatach i w różnych miejscach. Sekwencje takich działań są bardzo istotne w momencie gdy powstaje nowy wyrób w przedsiębiorstwie, po to aby uczestnicy procesu w każdej chwili mogli znać fazę cyklu, w której się znajduje.
Rozwój produktu jest złożonym procesem pod wieloma względami organizacyjnymi. Pomimo tego, że systemy PLM znane są na rynku od ponad 10 lat, w Polsce niewiele przedsiębiorstw korzysta z takich narzędzi. Bardziej znane są systemy wchodzące w skład grupy PLM, które są wykorzystywane do cząstkowych analiz w zakresie rozwoju produktu. Zaliczyć do nich można takie systemy jak m.in.:



  • MDA (Mechanical Design Automation) - automatyzacja procesu projektowania;

  • PKM (Product Knowledge Management) - zarządzanie wiedzą o produkcie;

  • PDM (Product Data Management) - zarządzanie danymi produktu;

  • PPM (Product Portfolio Management) - zarządzanie projektem produktu;

  • CPDM (Collaborative Product Definition Management) - zarządzanie treścią i danymi w ramach sieci dostaw;

  • XMS (Extended Enterprise Management) - zarządzanie przedsięwzięciami;

  • DM (Digital Manufacturing) - wytwarzanie cyfrowe.



Z powyższego zestawienia wynika, że zarządzanie produktem oraz rozwój produktu to dziedziny pokrywające wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. W praktyce oznacza to integrację wszystkich uczestników procesu rozwoju produktu: projektantów, konstruktorów, dostawców i poddostawców, producentów i klientów. Wszyscy oni koncentrują się na jednym kluczowym zagadnieniu, jakim jest realizacja wspólnego celu.
Rozwój produktu może oznaczać zarówno powstanie nowego produktu, jak i modyfikację tego, który już istnieje. Każdy wprowadzany na rynek produkt charakteryzuje się pewnym cyklem swojego życia, którego zarówno przebieg jak i czas trwania zależą od wielu czynników.


Wykorzystanie zintegrowanych systemów informatycznych we współczesnych przedsiębiorstwach wydaje się być konieczne, głównie w kontekście wspomagania procesów biznesowych oraz optymalizacji decyzji podejmowanych na różnych szczeblach organizacji. Coraz częściej dzięki zastosowaniu tych systemów, możliwe jest nie tylko uporządkowanie wewnętrznych procesów (organizacja, przetwarzanie, gromadzenie, rejestracja i selekcja danych), ale także integracja z kluczowymi kooperantami i klientami przedsiębiorstwa.


Proces rozwoju produktu wspomagany systemem informatycznym
Współczesne procesy biznesowe w firmie, są wspierane informatycznie, zatem istnieją też systemy, które te dane zbierają. Zazwyczaj jednak informacje takie nie są uporządkowane, a raczej wręcz "rozrzucone" często między wieloma systemami, bazami danych i komputerami. Do tworzenia tych informacji jest używana szeroka gama narzędzi i aplikacji programowych, a różne zespoły zadaniowe używają aplikacji w celu tworzenia informacji, która jest przechowywana w różnych formatach i w różnych miejscach. Sekwencje takich działań są bardzo istotne w momencie gdy powstaje nowy wyrób w przedsiębiorstwie, po to aby uczestnicy procesu w każdej chwili mogli znać fazę cyklu, w której się znajduje.
Rozwój produktu jest złożonym procesem pod wieloma względami organizacyjnymi. Pomimo tego, że systemy PLM znane są na rynku od ponad 10 lat, w Polsce niewiele przedsiębiorstw korzysta z takich narzędzi. Bardziej znane są systemy wchodzące w skład grupy PLM, które są wykorzystywane do cząstkowych analiz w zakresie rozwoju produktu. Zaliczyć do nich można takie systemy jak m.in.:



  • MDA (Mechanical Design Automation) - automatyzacja procesu projektowania;

  • PKM (Product Knowledge Management) - zarządzanie wiedzą o produkcie;

  • PDM (Product Data Management) - zarządzanie danymi produktu;

  • PPM (Product Portfolio Management) - zarządzanie projektem produktu;

  • CPDM (Collaborative Product Definition Management) - zarządzanie treścią i danymi w ramach sieci dostaw;

  • XMS (Extended Enterprise Management) - zarządzanie przedsięwzięciami;

  • DM (Digital Manufacturing) - wytwarzanie cyfrowe.



Z powyższego zestawienia wynika, że zarządzanie produktem oraz rozwój produktu to dziedziny pokrywające wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. W praktyce oznacza to integrację wszystkich uczestników procesu rozwoju produktu: projektantów, konstruktorów, dostawców i poddostawców, producentów i klientów. Wszyscy oni koncentrują się na jednym kluczowym zagadnieniu, jakim jest realizacja wspólnego celu.
Rozwój produktu może oznaczać zarówno powstanie nowego produktu, jak i modyfikację tego, który już istnieje. Każdy wprowadzany na rynek produkt charakteryzuje się pewnym cyklem swojego życia, którego zarówno przebieg jak i czas trwania zależą od wielu czynników.


Wykorzystanie zintegrowanych systemów informatycznych we współczesnych przedsiębiorstwach wydaje się być konieczne, głównie w kontekście wspomagania procesów biznesowych oraz optymalizacji decyzji podejmowanych na różnych szczeblach organizacji. Coraz częściej dzięki zastosowaniu tych systemów, możliwe jest nie tylko uporządkowanie wewnętrznych procesów (organizacja, przetwarzanie, gromadzenie, rejestracja i selekcja danych), ale także integracja z kluczowymi kooperantami i klientami przedsiębiorstwa.


Proces rozwoju produktu wspomagany systemem informatycznym
Współczesne procesy biznesowe w firmie, są wspierane informatycznie, zatem istnieją też systemy, które te dane zbierają. Zazwyczaj jednak informacje takie nie są uporządkowane, a raczej wręcz "rozrzucone" często między wieloma systemami, bazami danych i komputerami. Do tworzenia tych informacji jest używana szeroka gama narzędzi i aplikacji programowych, a różne zespoły zadaniowe używają aplikacji w celu tworzenia informacji, która jest przechowywana w różnych formatach i w różnych miejscach. Sekwencje takich działań są bardzo istotne w momencie gdy powstaje nowy wyrób w przedsiębiorstwie, po to aby uczestnicy procesu w każdej chwili mogli znać fazę cyklu, w której się znajduje.
Rozwój produktu jest złożonym procesem pod wieloma względami organizacyjnymi. Pomimo tego, że systemy PLM znane są na rynku od ponad 10 lat, w Polsce niewiele przedsiębiorstw korzysta z takich narzędzi. Bardziej znane są systemy wchodzące w skład grupy PLM, które są wykorzystywane do cząstkowych analiz w zakresie rozwoju produktu. Zaliczyć do nich można takie systemy jak m.in.:



  • MDA (Mechanical Design Automation) - automatyzacja procesu projektowania;

  • PKM (Product Knowledge Management) - zarządzanie wiedzą o produkcie;

  • PDM (Product Data Management) - zarządzanie danymi produktu;

  • PPM (Product Portfolio Management) - zarządzanie projektem produktu;

  • CPDM (Collaborative Product Definition Management) - zarządzanie treścią i danymi w ramach sieci dostaw;

  • XMS (Extended Enterprise Management) - zarządzanie przedsięwzięciami;

  • DM (Digital Manufacturing) - wytwarzanie cyfrowe.



Z powyższego zestawienia wynika, że zarządzanie produktem oraz rozwój produktu to dziedziny pokrywające wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. W praktyce oznacza to integrację wszystkich uczestników procesu rozwoju produktu: projektantów, konstruktorów, dostawców i poddostawców, producentów i klientów. Wszyscy oni koncentrują się na jednym kluczowym zagadnieniu, jakim jest realizacja wspólnego celu.
Rozwój produktu może oznaczać zarówno powstanie nowego produktu, jak i modyfikację tego, który już istnieje. Każdy wprowadzany na rynek produkt charakteryzuje się pewnym cyklem swojego życia, którego zarówno przebieg jak i czas trwania zależą od wielu czynników.


Wykorzystanie zintegrowanych systemów informatycznych we współczesnych przedsiębiorstwach wydaje się być konieczne, głównie w kontekście wspomagania procesów biznesowych oraz optymalizacji decyzji podejmowanych na różnych szczeblach organizacji. Coraz częściej dzięki zastosowaniu tych systemów, możliwe jest nie tylko uporządkowanie wewnętrznych procesów (organizacja, przetwarzanie, gromadzenie, rejestracja i selekcja danych), ale także integracja z kluczowymi kooperantami i klientami przedsiębiorstwa.


Proces rozwoju produktu wspomagany systemem informatycznym
Współczesne procesy biznesowe w firmie, są wspierane informatycznie, zatem istnieją też systemy, które te dane zbierają. Zazwyczaj jednak informacje takie nie są uporządkowane, a raczej wręcz "rozrzucone" często między wieloma systemami, bazami danych i komputerami. Do tworzenia tych informacji jest używana szeroka gama narzędzi i aplikacji programowych, a różne zespoły zadaniowe używają aplikacji w celu tworzenia informacji, która jest przechowywana w różnych formatach i w różnych miejscach. Sekwencje takich działań są bardzo istotne w momencie gdy powstaje nowy wyrób w przedsiębiorstwie, po to aby uczestnicy procesu w każdej chwili mogli znać fazę cyklu, w której się znajduje.
Rozwój produktu jest złożonym procesem pod wieloma względami organizacyjnymi. Pomimo tego, że systemy PLM znane są na rynku od ponad 10 lat, w Polsce niewiele przedsiębiorstw korzysta z takich narzędzi. Bardziej znane są systemy wchodzące w skład grupy PLM, które są wykorzystywane do cząstkowych analiz w zakresie rozwoju produktu. Zaliczyć do nich można takie systemy jak m.in.:



  • MDA (Mechanical Design Automation) - automatyzacja procesu projektowania;

  • PKM (Product Knowledge Management) - zarządzanie wiedzą o produkcie;

  • PDM (Product Data Management) - zarządzanie danymi produktu;

  • PPM (Product Portfolio Management) - zarządzanie projektem produktu;

  • CPDM (Collaborative Product Definition Management) - zarządzanie treścią i danymi w ramach sieci dostaw;

  • XMS (Extended Enterprise Management) - zarządzanie przedsięwzięciami;

  • DM (Digital Manufacturing) - wytwarzanie cyfrowe.



Z powyższego zestawienia wynika, że zarządzanie produktem oraz rozwój produktu to dziedziny pokrywające wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. W praktyce oznacza to integrację wszystkich uczestników procesu rozwoju produktu: projektantów, konstruktorów, dostawców i poddostawców, producentów i klientów. Wszyscy oni koncentrują się na jednym kluczowym zagadnieniu, jakim jest realizacja wspólnego celu.
Rozwój produktu może oznaczać zarówno powstanie nowego produktu, jak i modyfikację tego, który już istnieje. Każdy wprowadzany na rynek produkt charakteryzuje się pewnym cyklem swojego życia, którego zarówno przebieg jak i czas trwania zależą od wielu czynników.


Wykorzystanie zintegrowanych systemów informatycznych we współczesnych przedsiębiorstwach wydaje się być konieczne, głównie w kontekście wspomagania procesów biznesowych oraz optymalizacji decyzji podejmowanych na różnych szczeblach organizacji. Coraz częściej dzięki zastosowaniu tych systemów, możliwe jest nie tylko uporządkowanie wewnętrznych procesów (organizacja, przetwarzanie, gromadzenie, rejestracja i selekcja danych), ale także integracja z kluczowymi kooperantami i klientami przedsiębiorstwa.


Proces rozwoju produktu wspomagany systemem informatycznym
Współczesne procesy biznesowe w firmie, są wspierane informatycznie, zatem istnieją też systemy, które te dane zbierają. Zazwyczaj jednak informacje takie nie są uporządkowane, a raczej wręcz "rozrzucone" często między wieloma systemami, bazami danych i komputerami. Do tworzenia tych informacji jest używana szeroka gama narzędzi i aplikacji programowych, a różne zespoły zadaniowe używają aplikacji w celu tworzenia informacji, która jest przechowywana w różnych formatach i w różnych miejscach. Sekwencje takich działań są bardzo istotne w momencie gdy powstaje nowy wyrób w przedsiębiorstwie, po to aby uczestnicy procesu w każdej chwili mogli znać fazę cyklu, w której się znajduje.
Rozwój produktu jest złożonym procesem pod wieloma względami organizacyjnymi. Pomimo tego, że systemy PLM znane są na rynku od ponad 10 lat, w Polsce niewiele przedsiębiorstw korzysta z takich narzędzi. Bardziej znane są systemy wchodzące w skład grupy PLM, które są wykorzystywane do cząstkowych analiz w zakresie rozwoju produktu. Zaliczyć do nich można takie systemy jak m.in.:



  • MDA (Mechanical Design Automation) - automatyzacja procesu projektowania;

  • PKM (Product Knowledge Management) - zarządzanie wiedzą o produkcie;

  • PDM (Product Data Management) - zarządzanie danymi produktu;

  • PPM (Product Portfolio Management) - zarządzanie projektem produktu;

  • CPDM (Collaborative Product Definition Management) - zarządzanie treścią i danymi w ramach sieci dostaw;

  • XMS (Extended Enterprise Management) - zarządzanie przedsięwzięciami;

  • DM (Digital Manufacturing) - wytwarzanie cyfrowe.



Z powyższego zestawienia wynika, że zarządzanie produktem oraz rozwój produktu to dziedziny pokrywające wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. W praktyce oznacza to integrację wszystkich uczestników procesu rozwoju produktu: projektantów, konstruktorów, dostawców i poddostawców, producentów i klientów. Wszyscy oni koncentrują się na jednym kluczowym zagadnieniu, jakim jest realizacja wspólnego celu.
Rozwój produktu może oznaczać zarówno powstanie nowego produktu, jak i modyfikację tego, który już istnieje. Każdy wprowadzany na rynek produkt charakteryzuje się pewnym cyklem swojego życia, którego zarówno przebieg jak i czas trwania zależą od wielu czynników.Wykorzystanie zintegrowanych systemów informatycznych we współczesnych przedsiębiorstwach wydaje się być konieczne, głównie w kontekście wspomagania procesów biznesowych oraz optymalizacji decyzji podejmowanych na różnych szczeblach organizacji. Coraz częściej dzięki zastosowaniu tych systemów, możliwe jest nie tylko uporządkowanie wewnętrznych procesów (organizacja, przetwarzanie, gromadzenie, rejestracja i selekcja danych), ale także integracja z kluczowymi kooperantami i klientami przedsiębiorstwa.


Proces rozwoju produktu wspomagany systemem informatycznym
Współczesne procesy biznesowe w firmie, są wspierane informatycznie, zatem istnieją też systemy, które te dane zbierają. Zazwyczaj jednak informacje takie nie są uporządkowane, a raczej wręcz "rozrzucone" często między wieloma systemami, bazami danych i komputerami. Do tworzenia tych informacji jest używana szeroka gama narzędzi i aplikacji programowych, a różne zespoły zadaniowe używają aplikacji w celu tworzenia informacji, która jest przechowywana w różnych formatach i w różnych miejscach. Sekwencje takich działań są bardzo istotne w momencie gdy powstaje nowy wyrób w przedsiębiorstwie, po to aby uczestnicy procesu w każdej chwili mogli znać fazę cyklu, w której się znajduje.
Rozwój produktu jest złożonym procesem pod wieloma względami organizacyjnymi. Pomimo tego, że systemy PLM znane są na rynku od ponad 10 lat, w Polsce niewiele przedsiębiorstw korzysta z takich narzędzi. Bardziej znane są systemy wchodzące w skład grupy PLM, które są wykorzystywane do cząstkowych analiz w zakresie rozwoju produktu. Zaliczyć do nich można takie systemy jak m.in.:



  • MDA (Mechanical Design Automation) - automatyzacja procesu projektowania;

  • PKM (Product Knowledge Management) - zarządzanie wiedzą o produkcie;

  • PDM (Product Data Management) - zarządzanie danymi produktu;

  • PPM (Product Portfolio Management) - zarządzanie projektem produktu;

  • CPDM (Collaborative Product Definition Management) - zarządzanie treścią i danymi w ramach sieci dostaw;

  • XMS (Extended Enterprise Management) - zarządzanie przedsięwzięciami;

  • DM (Digital Manufacturing) - wytwarzanie cyfrowe.



Z powyższego zestawienia wynika, że zarządzanie produktem oraz rozwój produktu to dziedziny pokrywające wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. W praktyce oznacza to integrację wszystkich uczestników procesu rozwoju produktu: projektantów, konstruktorów, dostawców i poddostawców, producentów i klientów. Wszyscy oni koncentrują się na jednym kluczowym zagadnieniu, jakim jest realizacja wspólnego celu.
Rozwój produktu może oznaczać zarówno powstanie nowego produktu, jak i modyfikację tego, który już istnieje. Każdy wprowadzany na rynek produkt charakteryzuje się pewnym cyklem swojego życia, którego zarówno przebieg jak i czas trwania zależą od wielu czynników.Wykorzystanie zintegrowanych systemów informatycznych we współczesnych przedsiębiorstwach wydaje się być konieczne, głównie w kontekście wspomagania procesów biznesowych oraz optymalizacji decyzji podejmowanych na różnych szczeblach organizacji. Coraz częściej dzięki zastosowaniu tych systemów, możliwe jest nie tylko uporządkowanie wewnętrznych procesów (organizacja, przetwarzanie, gromadzenie, rejestracja i selekcja danych), ale także integracja z kluczowymi kooperantami i klientami przedsiębiorstwa.


Proces rozwoju produktu wspomagany systemem informatycznym
Współczesne procesy biznesowe w firmie, są wspierane informatycznie, zatem istnieją też systemy, które te dane zbierają. Zazwyczaj jednak informacje takie nie są uporządkowane, a raczej wręcz "rozrzucone" często między wieloma systemami, bazami danych i komputerami. Do tworzenia tych informacji jest używana szeroka gama narzędzi i aplikacji programowych, a różne zespoły zadaniowe używają aplikacji w celu tworzenia informacji, która jest przechowywana w różnych formatach i w różnych miejscach. Sekwencje takich działań są bardzo istotne w momencie gdy powstaje nowy wyrób w przedsiębiorstwie, po to aby uczestnicy procesu w każdej chwili mogli znać fazę cyklu, w której się znajduje.
Rozwój produktu jest złożonym procesem pod wieloma względami organizacyjnymi. Pomimo tego, że systemy PLM znane są na rynku od ponad 10 lat, w Polsce niewiele przedsiębiorstw korzysta z takich narzędzi. Bardziej znane są systemy wchodzące w skład grupy PLM, które są wykorzystywane do cząstkowych analiz w zakresie rozwoju produktu. Zaliczyć do nich można takie systemy jak m.in.:



  • MDA (Mechanical Design Automation) - automatyzacja procesu projektowania;

  • PKM (Product Knowledge Management) - zarządzanie wiedzą o produkcie;

  • PDM (Product Data Management) - zarządzanie danymi produktu;

  • PPM (Product Portfolio Management) - zarządzanie projektem produktu;

  • CPDM (Collaborative Product Definition Management) - zarządzanie treścią i danymi w ramach sieci dostaw;

  • XMS (Extended Enterprise Management) - zarządzanie przedsięwzięciami;

  • DM (Digital Manufacturing) - wytwarzanie cyfrowe.



Z powyższego zestawienia wynika, że zarządzanie produktem oraz rozwój produktu to dziedziny pokrywające wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. W praktyce oznacza to integrację wszystkich uczestników procesu rozwoju produktu: projektantów, konstruktorów, dostawców i poddostawców, producentów i klientów. Wszyscy oni koncentrują się na jednym kluczowym zagadnieniu, jakim jest realizacja wspólnego celu.
Rozwój produktu może oznaczać zarówno powstanie nowego produktu, jak i modyfikację tego, który już istnieje. Każdy wprowadzany na rynek produkt charakteryzuje się pewnym cyklem swojego życia, którego zarówno przebieg jak i czas trwania zależą od wielu czynników.
Pomocna?
TakNie11
Formidable

Niezły spam robicie, żeby nie było widać jak beznadziejnie dużo długów macie.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Arkadiusz Berliński

Dzisiaj otrzymaliśmy przelew 250zł. (usunięte przez administratora) Wszyscy poszkodowani niech zgłaszają do prokuratury tą firmę. smpzw_pl

Pomocna?
Tak15Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Arkadiusz Berliński
@Arkadiusz Berliński

Nie wiem dlaczego suma, którą nadal zalega nam KPCG została usunięta przez admina. (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anna
 Rekomendacja
@Arkadiusz Berliński

Państwo złożyli takie doniesienie? Proszę o więcej informacji, też bym tak zrobiła.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rafał

Witam, a czemu są kasowane opinie? Koleś chce sprzedac biznesik , ciekawe co z kasa która wisi ludziom

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

 Aktualność
Rynek magazynowy na stabilnej ścieżce wzrostu
Rok 2018 w sektorze magazynowym w Polsce stał pod znakiem dobrej koniunktury z wysokim popytem i podażą. Zapotrzebowanie ze strony najemców wyniosło 4,01 mln mkw., z czego 72% stanowiły nowe umowy najmu i ekspansje. Deweloperzy zrealizowali ponad 2,2 mln mkw. nowej powierzchni magazynowo-produkcyjnej, tylko o 8% mniej niż w 2017 r.



W budowie na koniec roku była imponująca liczba 1,9 mln mkw., o 37% więcej w porównaniu z analogicznym okresem w roku 2017. Pomimo wysokiej liczby nowych inwestycji współczynnik pustostanów przez cały rok utrzymywał się na niskim poziomie, a na koniec grudnia 2018 wyniósł zaledwie 4,5% - wynika z raport AXI IMMO podsumowującego rok 2018 na rynku magazynowym.
Rynek inwestycyjny: Rekordowy rok dla sektora magazynowego
Rok 2018 był rekordowy dla całego sektora nieruchomości komercyjnych. Całkowity wolumen transakcji wyniósł 7,2 mld euro i był o 42% wyższy w porównaniu z 2017 r. W segmencie magazynowym łączna wartość transakcji wyniosła 1,8 mld euro, co było rezultatem niemal dwukrotnie wyższym w porównaniu z poprzednim rokiem. Warto dodać, że ponad 1,3 mld euro stanowiły aktywizacje portfelowe, co związane jest z profilem platform inwestycyjnych, które są zainteresowane zakupem o wartości od min. 70 - 100 mln euro. Największe tegoroczne zmiany właścicieli dotyczyły nabycia nieruchomości Hines przez Blackstone, sprzedaży portfolio Prologis do Mapletree oraz przejęcia części portfela Panattoni przez European Logistic Investment BV.
Podobnie, jak w innych segmentach rynku, widoczna jest zwiększona aktywność inwestorów z Azji, którzy oceniają rynek Europy Środkowo-Wschodniej jako bezpieczny, a jednocześnie zapewniający wyższe stopy zwrotu z inwestycji. Aktualnie kapitał azjatycki ma ponad 20% udziału w segmencie magazynowym w Polsce” – komentuje Renata Osiecka, Manging Director w AXI IMMO.




2018 to kolejny rok kompresji stóp procentowych, najlepsze produkty magazynowe zabezpieczone długoterminowymi umowami najmu osiągnęły wartość od 5,25% do 5,50%. Natomiast, stopy zwrotu przy zakupie mniejszych, pojedynczych projektów lub inwestycji oportunistycznych wymagających dodatkowych nakładów nadal osiągają wartości w przedziale 6-7%.
Popyt: Warszawa, Polska Centralna i Górny Śląska odpowiedzialne za ponad 60% popytu
W ubiegłym roku wynajętych zostało 4,01 mln mkw. powierzchni magazynowo-produkcyjnej,co było rezultatem zbliżonym do tego z 2017 r. W całości popytu nowe umowy najmu i ekspansje stanowiły 72%. W ubiegłym roku liczba dużych transakcji powyżej 100 tys. mkw. była skromna, dotyczyła projektów Leroy Merlin w Strykowie i Zalando pod Olsztynkiem. Niezależnie wysoki rezultat popytu jest efektem dużego zapotrzebowania na powierzchnie powyżej 20 tys. mkw. ze strony operatorów logistycznych, sieci handlowych i dystrybutorów z różnych branż. Średnia wielkość wynajmowanego modułu wyniosła 6 150 mkw.
„W zestawieniu regionów drugi rok z rządu ponad 60% całości popytu wygenerowały trzy lokalizacje: Warszawa, Polska Centralna i Górny Śląsk. W regionie Warszawy wynajętych zostało blisko 1 mln mkw., z czego 80% to umowy podpisane poza granicami miasta. Odpowiednio w Polsce Centralnej najemcy podpisali umowy na ponad 690 tys. mkw., na Górnym Śląsku na 680 tys. mkw. Trzy wymienione lokalizacje charakteryzuje duże zróżnicowanie oferty wewnątrz rynku, względnie wysoka dostępność pracowników, doskonałe zaplecze infrastrukturalne oraz dobre warunki do pozyskiwania gruntów inwestycyjnych” – komentuje Anna Głowacz, Dyrektor Działu Industrial w AXI IMMO.
W strukturze popytu możemy wyróżnić cztery branże odpowiedzialne trzy czwarte transakcji najmu, są to operatorzy logistyczni (35%), sieci handlowe (15%), dystrybutorzy (13%) oraz e-commerce (12%).
Podaż: Stabilna, wysoka aktywność deweloperów nie tylko na głównych rynkach
W 2018 r. deweloperzy dostarczyli na rynek 2,2 mln mkw., co było wynikiem o 8% niższym niż w roku 2017. Nowa podaż pozostała na stabilnym poziomie biorąc pod uwagę, że liczba dużych transakcji powyżej 50 tys. mkw. była mniejsza niż w roku poprzednim.
Podobnie jak w przypadku wyników po stronie popytu Warszawa, Polska Centralna i Górny Śląsk zdominowały wyniki po stronie podaży. Udział tych trzech regionów w nowej podaży wyniósł blisko 60%. Najwięcej powierzchni, bo 720 tys. mkw. oddanych zostało do użytku w Polsce Centralnej, następnie w regionie Górnego Śląska (282 tys. mkw.) i Warszawy (253 tys. mkw.). Na rynkach rozwijających się deweloperzy dostarczyli 415 tys. mkw., co odpowiada blisko 20% całości nowej podaży.
Na koniec grudnia 2018 r. w budowie pozostawało ponad 1,9 mln mkw., z czego 29% stanowiły inwestycje spekulacyjne. Dobre podstawy rynkowe i stabilny popyt powodują, że deweloperzy zarówno na głównych rynkach, jak też w nowych lokalizacjach nie boją się projektów z komponentem spekulacyjnym. Najwięcej buduje się w Polsce Centralnej (465 tys. mkw.), na Górnym Śląsku (406 tys. mkw.) oraz we Wrocławiu (260 tys. mkw.)
„Poza dobrze znanymi formatami magazynowymi w ubiegłym roku obserwowaliśmy dynamiczny rozwój inwestycji związanych z tzw. „logistyką ostatniej mili”. Oddane do użytku w 2018 r. i w realizacji jest łącznie 268 tys. mkw. tego typu projektów w Polsce, głównie w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi oraz na Górnym Śląsku” – dodaje Anna Głowacz, Dyrektor Działu Industrial w AXI IMMO.
Wśród deweloperów największy udział w nowej podaży, podobnie jak w roku poprzednim, miała firma Panattoni Europe (55%), następnie deweloperzy Hillwood (17%), Goodman i 7R (6-5%).
Wskaźnik pustostanów: Niska dostępność powierzchni w ciągu całego 2018 r.
Pomimo dużej liczby nowych inwestycji dostępność powierzchni od zaraz w ciągu całego roku była ograniczona, ze względu na dużą liczbę umów pre-let i BTS oraz ekspansje firm w już zajmowanych obiektach. Na koniec grudnia 2018 r. współczynnik powierzchni niewynajętej wyniósł 4,5%, podobnie jak na koniec 2017. Najwyższa dostępność miała miejsce w Poznaniu (9,1%) i w obrębie miasta Warszawy (7,1%). Ograniczone możliwości wynajmu powierzchni od zaraz występują na nowych rynkach tj. w Bydgoszczy, Szczecinie i Opolu.
Stawki czynszów: Utrzymany trend wzrostowy
W ciągu całego ubiegłego roku widoczna była tendencja zwyżkowa w poziomie czynszów w niemal wszystkich lokalizacjach. Efekt wyższych kosztów związanych z budową inwestycji i zakupem działki ma swoje odzwierciedlenie zwłaszcza w stawkach czynszów w nowo budowanych parkach. W zależności od lokalizacji odnotowano średni wzrost o 0,2 - 0,3 euro na metrze kwadratowym. Najbardziej atrakcyjne oferty nadal możliwe były do uzyskania w okolicach Warszawy i Poznania (2,1 – 2,5 euro/mkw.). W nowych lokalizacjach takich jak Szczecin, Zielona Góra czy Kielce stawki efektywne utrzymywały się w granicach średnich rynkowych tj. 2,6 -2,9 euro/mkw. Średnie stawki bazowe w lokalizacjach logistycznych wynosiły od 3,3 do 3,5 euro/mkw., w przypadku inwestycji miejskich było odpowiednio wyższe o 0,5 -1 euro/mkw.
Prognozy: E-commerce gwarantem dalszego, stabilnego rozwoju sektora
Rynek magazynowy w Polsce ma silne podstawy do utrzymania stabilnej pozycji i dobrego tempa rozwoju w 2019 roku ze względu na globalny wzrost sprzedaży w kanale e-commerce i zmiany, jakie wymusza ta branża na operatorach logistycznych, sieciach handlowych i dystrybutorach. Ponadto, pomimo nieco słabszych prognoz dla gospodarek Niemiec i innych krajów Europy Zachodniej zainteresowanie inwestycjami w Polsce nie słabnie a oferta sektora magazynowego w Polsce jest nadal konkurencyjna względem Europy Zachodniej i krajów sąsiednich w regionie.
Rynek magazynowy staje się coraz bardziej dojrzały, ale też bardziej różnorodny. W tym roku będziemy obserwować dalszy dynamiczny rozwój projektów miejskich zarówno SBU, jak też nieco większych związanych z logistyką „ostatniej mili” oraz wzrost wolumenu transakcji BTS i BTO, ze względu na coraz większą indywidualizację potrzeb najemców.
Pod względem lokalizacji 2019 będzie należał do nowych rynków, zarówno na zachodzie, jak też na wschodzie kraju. Szanse na nowoczesne centra dystrybucyjne mają takie miasta jak: Gorzów Wielkopolski, Świebodzin czy Legnica, ale też Olsztyn, Elbląg. Główne rynki nie pozostaną w tyle, zwłaszcza Polska Centralna, Górny Śląsk, Warszawa oraz Wrocław.
Trend wzrostu stawek czynszów zostanie utrzymany. W tym roku trudniej też będzie uzyskać atrakcyjne warunki w przypadku kontraktów krótszych niż 5 lat. Ponadto nowa struktura właścicielska na rynku i polityka funduszy nie sprzyja obniżkom stawek na rynku.
Wyzwania jakie stoją przed sektorem to wydłużające się terminy realizacji inwestycji, ze względu na ograniczaną dostępność firm budowalnych oraz rosnące koszty pracy i deficyt kadr w całej branży logistyczno-produkcyjnej oraz dodatkowe obciążenia dla najemców i pośrednio całej branży związane z wzrostem cen energii elektrycznej w Polsce.
Pomocna?
TakNie6

Pracodawca

 Aktualność
FedEx Express rozpoczyna współpracę na rzecz bezpieczeństwa drogowego
FedEx Express oraz międzynarodowa organizacja non-profit - Globalny Sojusz NGO na rzecz Bezpieczeństwa Drogowego, rozpoczęły działania w ramach Programu na Rzecz Bezpieczeństwa Rowerzystów. Akcja skierowana do najbardziej narażonej grupy użytkowników dróg, jest zaplanowana na dwa lata i zostanie przeprowadzona w wybranych krajach Bałkańskich.

Globalny Sojusz NGO na rzecz Bezpieczeństwa Drogowego, organizacja członkowska zrzeszająca ponad 220 podmiotów pozarządowych działających na rzecz bezpieczeństwa na drogach, przy współpracy jednego z członków Sojuszu – Europejskiej Federacji Cyklistów (ECF), określi bezpieczne praktyki rowerowe, które sprawdziły się w środkowoeuropejskich miastach – Kopenhadze i Amsterdamie. Zebrane dane zostaną wykorzystane przez organizacje społeczne, zainteresowane promowaniem kultury rowerowej i zmniejszeniem liczby ofiar śmiertelnych na drogach w Chorwacji, Słowenii i Bośni.
Europejskie drogi należą do najbezpieczniejszych na świecie, pomimo tego w 2016 r., Komisja Europejska oszacowała koszt społeczny wynikający z wypadków na drodze, na ok. 100 miliardów euro. Rowerzyści stanowią 8% wszystkich ofiar śmiertelnych wypadków drogowych w tym regionie. Konieczność zadbania o bezpieczeństwo na drogach rowerowych w Chorwacji, Słowenii i Bośni, jest napędzana rosnącą popularnością jazdy rowerowej w tych krajach.
„Koniec dekady Działań ONZ na rzecz Bezpieczeństwa Drogowego jest idealnym momentem, aby poczynić znaczący postęp w kierunku bezpieczniejszych dróg w Europie”, powiedział Rock Sherman, vice president European Road Network, FedEx Express. ”Kwestia bezpieczeństwa na drogach od dłuższego czasu jest dla nas kluczowa. Dzięki współpracy z organizacją non-profit, zrzeszającą instytucje charytatywne, usprawniamy przepływ wartościowych informacji do organizacji, których celem jest wprowadzenie pozytywnych zmian w swoich społecznościach”.




Fundatorem Programu na Rzecz Bezpieczeństwa Rowerzystów jest FedEx Express. Wsparcie odbywa się w ramach FedEx Cares, programu skupionego na wspieraniu lokalnych społeczności na całym świecie. Jest to pierwszy ufundowany przez FedEx projekt, którego celem jest poprawa bezpieczeństwa na drodze, skierowany do rowerzystów.
„Jako rzecznicy swoich społeczności, organizacje non-profit mają możliwość wpływania na zmiany w zakresie przepisów i infrastruktury, dzięki którym jazda na rowerze stanie się bezpieczniejszą i bardziej atrakcyjną formą transportu. W ramach projektu uwzględnione zostaną działania przeprowadzone w Kopenhadze i Amsterdamie, a lekcje z nich wyciągnięte umożliwią organizacjom promowanie bezpiecznej jazdy, a w rezultacie zmniejszenie liczby ofiar śmiertelnych na europejskich drogach”, skomentowała Lotte Brondum, executive director, Global Alliance of NGOs for Road Safety.
Rezultaty projektu zostaną przedstawione podczas 26 spotkania Organizacji Narodów Zjednoczonych w zakresie Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (UN Road Safety Collaboration), które odbędzie się w Szwecji, w styczniu 2020 r. Przewiduje się, że podczas tego wydarzenia, ustalony zostanie plan działań zwiększających bezpieczeństwo na drogach.
Współpraca FedEx Express z Globalnym Sojuszem NGO na rzecz Bezpieczeństwa Drogowego trwa już wielu lat. Firma logistyczna sponsoruje również działania Alliance Empowerment Program - programu wzmacniającego potencjał oddolnych organizacji dobroczynnych, do wywierania zmian poprawiających bezpieczeństwo na drogach.
Pomocna?
TakNie4
ATV-MOTOSPORT
Nazwa działu: Finanse

Witam Kiedy w końcu zwrócicie moje pobranie?? Zlecenie na półpaletę złożone 2018-10-22na waszym portalu otopaczka.pl. Po wielu mailach zwrócono 1/6(327,74) kwoty pobrania w dniu 26.11.2018. Kiedy reszta?? To jest jakaś kpina! Poniżej podaje wszystkie dane (aby unikać wszej odpowiedzi, że rzekomo nie wiecie o jaką firmę i jakie zlecenie chodzi). Nie interesuje mnie również jakiekolwiek doładowanie konta! ee chcę mieć z wami już nigdy nic wspólnego! (usunięte przez administratora) Czekam na pilną odpowiedź!

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Formidable
@ATV-MOTOSPORT

Nie zwrócą... Niestety

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Arkadiusz Berliński
@ATV-MOTOSPORT

Proszę zgłosić do prokuratury - im więcej osób tym lepiej. Nam są winni nadal ponad 11 tys. W zeszłym tygodniu wpłacili 250zł. Proszę również czytać smpzw_pl

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

 Aktualność
Paczki niestandardowe w UPS


Ważna zmiana dotycząca wymiarów paczki niestandardowej u kuriera UPS

Cytujemy treść "Przewodnika po Uługach UPS":

Opłata za dodatkową obsługę dla nietypowych przesyłek zostanie zastosowana dla każdej paczki, która wymaga specjalnej obsługi, według samodzielnego uznania UPS. Podstawowe wytyczne nie wykluczające innych ograniczeń:

• Wymiary:

- od 6 sierpnia 2018, każda paczka o najdłuższym boku przekraczającym 100 cm.
- Szerokość: każda paczka z jej najdłuższym bokiem przekraczającym 76 cm.

• Waga:

- Każda paczka, której waga rzeczywista jest większa niż 32 kg.
- Przesyłki, w których średnia waga paczki w przesyłce przekracza 32 kg i waga każdej paczki nie jest określona w dokumencie źródłowym lub w automatycznym systemie wysyłkowym UPS.

• Opakowanie:

- Przedmioty, które nie są całkowicie zamknięte w opakowaniu z tektury falistej, w tym, ale nie wyłącznie opakowania z metalu, drewna, twardego tworzywa sztucznego, miękkiego tworzywa sztucznego (np. plastikowe
torby) lub spienionej pianki polistyrenowej (np.styropian)

- Przedmioty o kształcie cylindrycznym, takie jak beczki, bębny, wiadra, opony, które nie są całkowicie zamknięte w opakowaniu zewnętrznym z tektury falistej.

- Przedmioty, których zawartość stanowią luźne, ciężkie elementy lub płyny (w tym chemikalia)

- Opłata za dodatkową obsługę nie będzie naliczana, kiedy zastosowana jest opłata dodatkowa za dużą paczkę.

Przy okazji przypominamy również zasady dotyczące "Dużej Paczki":

Dana paczka jest traktowana jako „Duża paczka”, kiedy jej długość oraz obwód [obwód = (2 x szerokość) + (2 x wysokość)] łącznie wynoszą więcej niż 330 cm, ale nie przekraczają maksymalnego rozmiaru UPS wynoszącego 419 cm. 

W przypadku dużych paczek stosowana jest minimalna waga podlegająca opłacie wynosząca 40 kg. Ponadto zostanie zastosowana opłata dodatkowa za dużą paczkę.

Co się stanie jeżeli nadamy większą paczkę niż wyżej opisane?

Paczki o wadze rzeczywistej przekraczającej 70 kg lub o długości przekraczającej 274 cm, lub paczki, których suma długości i obwodu [(2 x szerokość) + (2 x wysokość)] przekracza 419 cm nie będą przyjmowane do transportu. Jeśli paczka taka znajdzie się w systemie małych paczek UPS, to naliczona zostanie dodatkowa opłata. Paczki, których suma długości i obwodu przekracza 419 cm będą podlegać również opłacie dodatkowej za dużą paczkę.


 (0)     odpowiedz
Pomocna?
TakNie1
PAWELD

Dnia 18.01.2019 zamówilśmy od Panstwa kuriera za pośrednictwem strony otopaczka.pl do przewozu 3palet, opłaciliśmy za pośrednictwem DOTPAY kwotą 623.61,lecz otrzymaliśmy dnia 22.01 maila, że palety nie zostaną zabrane.Piszemy z działem finansowym serwisu otopaczka, lecz pieniędzy do tej pory nie otrzymaliśmy.Nie wiem,czy ini czekają na pieniadze od Państwa. Dzwonimy do Państwa na podany nr telefonu,lecz nikt nie odbiera.Nr paczki 3535ad4c2,nr listu przewozowego nie mamy,bo listu nie otrzymaliśmy

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@PAWELD

Witamy, sprawdzimy zgłoszenie. Dziękujemy.

Pomocna?
TakNie3

Pracodawca

@KPCG Sp. z o.o.

Saldo zostało doładowane.

Pomocna?
TakNie
PA WELD
@KPCG Sp. z o.o.

Witam,w wiadomościach mailowych wysyłanych do serwisu otopaczka pisaliśmy, że nie jesteśmy zainteresowani współpracą i prosilismy o zwrot pieniędzy na konto bankowe a nie doładowanie konta na potrzeby kolejnych zamówień. Proszę o wyjaśnienie tej sprawy i zwrot pieniędzy na konto bankowe

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PA WELD
@KPCG Sp. z o.o.

(usunięte przez administratora)zgłaszamy sprawę na policję

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@PA WELD

Doładowaliśmy saldo kwotą. Można je wykorzystać w serwisie. W tym momencie nie mamy możliwości wykonania przelewu. Prosimy wykorzystać saldo.

Pomocna?
TakNie3
PA WELD
@KPCG Sp. z o.o.

Nie chcemy juz korzystać z Waszych usług, ponieważ nie umieliscie zrealizować jednej przesyłki ,na której bardzo nam zależało ze względu na terminowość dostawy!!Prosimy o przelew na konto bankowe,(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Betaplast
Nazwa działu: Finanse
@KPCG Sp. z o.o.

Nas też nie interesuje zwrot środków na saldo (po pół roku). Nie zamierzamy NIGDY korzystać z usług waszej firmy. Oczekujemy natychmiastowego przelewu na konto podane w danych firmy w panelu. Nie wywiązaliście się z zamówienia (brak zresztą śladu po nim). Wasze zachowanie to kpina.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mateusz
Nazwa działu: Finanse

(usunięte przez administratora)Całą sprawą musi zająć się nasz prawnik, bo niestety ale na maile i telefony nikt nie reaguje, nasze prośby zostały ominięte. Proszę wszystkich użytkowników o niekorzystanie ze strony otopaczka.eu i pośrednictwa kurierskiego tej firmy, chyba że chcą być Państwo (usunięte przez administratora).

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Arkadiusz Berliński
@Mateusz

Proszę zgłaszać do prokuratury. Im więcej osób tym lepiej. Proszę również zerknąć tutaj:(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mazi8210

witam co z moimi pieniędzmi za przesyłki pobraniowe? czekam od października i dostałem tylko część a reszty nie ma. Piszę na meile cisza telefonów też nikt nie odbiera

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
formidable
@mazi8210

A to nowość :D

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mazi8210
@mazi8210

i dalej cisza co z pobraniami

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piotr

Omijać ta firmę (usunięte przez administratora)które dostali a usługi nie wykonali

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Arkadiusz Berliński

Wzywam do zwrotu kwoty pobrań w wysokości 14553,31 zł. Zostały wysłane dwa wezwania droga pocztową, jedno już wróciło (jeszcze na poprzedni adres nadane) a drugie czeka na odbiór na poczcie (wysłane na obecny adres) i pewnie też wróci. Czekam na zwrot jeszcze do końca roku. Jeżeli nie otrzymam, sprawę skieruję w styczniu do prokuratury.

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Arkadiusz Berliński

Dziękujemy za wiadomość. Sprawdzimy to zgłoszenie. Listy są obierane w godzinach pracy biura. Na pracę listonoszy wpływu nie mamy.

Pomocna?
TakNie2
Arkadiusz Berliński
@KPCG Sp. z o.o.

Ja osobiście w asyście świadków w celach dowodowych dostarczę wam wezwanie do zapłaty w godzinach waszej pracy . Zobaczymy jak to wasze biuro wygląda, zrobimy zdjęcia, sprawdzimy czy otwarte w deklarowanych godzinach.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Arkadiusz Berliński

Jest Pan w błędzie. Wysnuwa Pan wnioski , jednak ma Pan za mało informacji. Każda firma, która zgłasza reklamację , otrzyma potwierdzenie do wystawionych faktur dot. weryfikacji. Bylibyśmy także ostrożni z formułowaniem oskarżeń pod adresem spółki, jakoby faktury i noty były próbą wyłudzenia. W styczniu wszystkie wierzytelności zostaną złożone do sądu, tak więc o żadnej próbie wyłudzenia mowy być nie może , co będziemy udowadniać w Sądzie. Sianie paniki, nakręcanie spirali oskarżeń, powoduje fałszywy ogląd informacji z Państwa strony. To i wiele innych rzeczy będziemy starali się udowodnić w Sądzie, gdyż zachowanie Państwa jako naszych mamy nadzieję, już byłych Klientów, jest poniżej poziomy godnego przedsiębiorców. Jeżeli myślą Państwo , że spółka KPCG będzie za Państwa płacić za paczki NST do przewoźników takich jak DHL, to są Państwo w błędzie. Wszystko zostało zrefakturowane i WSZYSTKICH zaległych płatności będziemy dochodzić na drodze cywilno-prawnej. Pozdrawiamy. KPCG sp. z o.o.

Pomocna?
TakNie1
Arkadiusz Berliński
@KPCG Sp. z o.o.

Czy ten komentarz oby do mnie miał być? Ja piszę o zwrotach pobrań, których nie zwróciliście mi (na co mam akurat dowody) a tutaj jakiś post nie na temat jakby z automatu wystawiany. W listopadzie wykonaliście jeden przelew w tytule sugerując, że to jeden z pięciu i tyle waszych płatności. Dlatego ponownie wzywam do zwrotu pobrań! Zalegacie mi nadal ponad 14tys. złotych. Widzę dziwną linię obrony więc od razu zaznaczę, że wszystkie nasze paczki mieściły się w graniach wymiarowych jak i wagowych zgodnie z waszym cennikiem, a to wasz cennik jest ważny w transakcjach zamawianych u was i nie interesują mnie warunki handlowe jakie zawarła wasza spółka z DHL czy innym przewoźnikiem. Wasz system skalkulował wartość przesyłki i tyle zostało zapłacone. Dodatkowo udam się do DHL i poproszę o weryfikację wszystkich nadanych przez nas paczek za pośrednictwem waszej firmy. Oczywiście - tak jak pisałem wcześniej - udam się również do waszego biura pod adresem z waszej strony internetowej oraz tego z KRS. W styczniu sprawę również kieruję do prokuratury.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Arkadiusz Berliński

"Dodatkowo udam się do DHL i poproszę o weryfikację wszystkich nadanych przez nas paczek za pośrednictwem waszej firmy." - prosze w takim razie upublicznić informację, którą Pan otrzyma. Będzie to dowód na naszą prawdomówność. Pozdrawiamy.

Pomocna?
Tak1Nie1
DLH
@KPCG Sp. z o.o.

My udaliśmy się do DHL i otrzymaliśmy informację, iż żadna weryfikacja nie miała miejsca. Nie doszło również do naliczenia dodatkowych opłat . DHL po prostu naliczyło zwykłą opłatę według cennika. Proszę uważać na tę firmę !

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Misadik@o2.pl

Zweryfikowany użytkownik

@Arkadiusz Berliński

Widzę że wszyscy mają takie same problemy może jakiś pozew zbiorowy?

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Arkadiusz Berliński
@KPCG Sp. z o.o.

Potwierdzam, że listy nie dochodzą i nie są odbierane. Mam właśnie przed sobą na biurku zwrot listu poleconego wysłany na adres z KRS.

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Arkadiusz Berliński

Panie Arkadiuszu Przecież otrzymł Pan już część przelewów. Proszę sprawdzić saldo. Staramy się spłacić zobowiązanie na bieżąco.

Pomocna?
TakNie1
mazi8210
@KPCG Sp. z o.o.

ja od pażdziernika do tej pory nie mam

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KPCG1

https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,2Dodają Państwo anonimowe wpisy a potem dziwią się, że nie możemy odszukać numerów paczek i dokonać przelewów. proszę o podanie jakiś danych to sprawdzimy zgłoszenie i tak jak w poprzednim przypadku skończy się to zapewne pomyślnie. Proszę się zastanowić nad swoim zachowaniem. Dodając anonimowe wpisy nie próbują Państwo w żadnej sposób pomóc nam w rozwiązaniu problemu.1476790

Pomocna?
TakNie
Zgłoś1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Formidable
@KPCG1

Państwo chyba powinni wszystkie należności regulować, a nie tylko podane tutaj w wątpliwość...

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wow
@KPCG1

O, widzę, że korespondencję z firmą KPCG prowadzi się tutaj a nie poprzez ogólnie przyjęte środki korespondencji. Oczywiście nie z winy poszkodowanych. Naprawdę pierwsza klasa..... No to i ja spróbuję. Poniżej mój mail do KPCG sp. z o.o. na którego jak na razie nie otrzymałam odpowiedzi (wysłany 2019.01.07) poza potwierdzeniem od serwisu OtoPaczka.eu, że maila ode mnie otrzymali. "Witam, Ponownie proszę o wyjaśnienie sytuacji z pobraniem za paczkę 523000012680407030903937 nr zlecenia 17101428 Doręczono ją 2018.12.17 a ja nie otrzymałam do tej pory środków z pobrania na konto ani odpowiedzi na mój wcześniejszy kontakt z Państwem w tej sprawie za pomocą formularza na stronie. Proszę o pilną odpowiedź, kiedy środki będą na moim koncie." Czy na tym forum odpowiecie mi Państwo?

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Formidable
@Wow

Może i odpowiedzą, ale pieniędzy nie zwrócą, a nałożą dodatkowe jakieś opłaty. Kpina!

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

 Aktualność
Szanowni Państwo,

z dniem 7 stycznia 2018 roku, wyłączona została możliwość wyboru opcji dodatkowej COD "Za pobraniem" - do odwołania. Oczywiście, nadal istnieje szereg możliwości wyboru innych opcji dodatkowych. Zmiana dotyczy tylko nowych przesyłek/zleceń, które zostały dodane do procesowania i obsługi.
 
Zmiana podyktowana jest przeświadczeniem, iż obecny informatyczny system rozliczeń nie pozwala na utrzymanie najwyższej jakości obsługi finansowej. Firma w planie na 2019 roku postanowiła skupić się wyłącznie na obsłudze logistycznej i transporcie towarów, a nie w pośredniczeniu finansowym między nadawcą - odbiorcą. Obecny system-finansowo informatyczny nie jest dostosowany, do rosnącej z dnia na dzień ilości zleceń transportowych procesowanych przez serwis OtoPaczka.

Jesteśmy przekonani, że podjęte działania pozwolą na obsługę zleceń transportowych z najwyższą jakością. 

Wszystkie kwestie finansowo/rozliczeniowe z roku 2018, są na bieżąco procesowane przez dział finansowy. Wszystkie pytania dot rozliczeń etc - prosimy kierować na finanse@otopaczka.eu

Pozdrawiamy 
KPCG sp. z o.o.
Pomocna?
TakNie1
ciekawa

To teraz mogą Państwo poprzelewać należności za pobrania, które miały miejsce w 2018 roku?

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ciekawa

No i po co ludziom tak oczy mydlić... ech

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

 Aktualność
Szanowni Państwo,
W nawiązaniu do zgłoszenia dotyczącego faktur z dopłatami za weryfikację przesyłek przez przewoźników. W ostatnim czasie narosło wiele nieprawdziwych zarzutów, jakoby faktury nie odzwierciedlały faktycznego stanu prawnego i finansowego. Tak więc czujemy się w obowiązku, przesłać szczegółowe wyjaśnienie.
Po pierwsze: wszystkie noty obciążeniowe z tytułu paczek NST, są zasadne i zgodne z obowiązującym prawem. Na każdy taki przypadek posiadamy dowód w postaci faktur i specyfikacji od takich firm na DHL, InPost czy FEDEX, a więc firm, które weryfikują paczki na magazynach i sortowniach. Każda z tym firm, jeśli dokonuje weryfikacji, dokonuje tego z zachowaniem należytej staranności i dokumentuje to specyfikacją wystawioną przez upoważnionego pracownika. Na każdy taki przypadek jesteśmy w stanie okazać skan faktury i dopłaty. W wyjątkowych przypadkach, także zwrócic się do przewoźnika i wysłanie protokołu z weryfikacji. 

Po drugie, brak płatności z Państwa strony, nie pozostanie bez reakcji ze strony naszego działu prawnego. Gdyż rzeczą oczywistą jest, że paczki nadane niezgodnie z wymiarami podanymi w systemie nadawczym (także kształtem/wagą ), są kosztem który należy zrefakturować i obciążyc nim nadawcę. Tak jak to robi każda firma kurierska w kraju.


Po trzecie, instytucja kompensaty wynika wprost z kodeksu cywilnego m.in. z  art. 498. Noty obciążeniowe wynikają natomiast z: art. 10 ust. 1 ustawy o opóźnieniach w transakcjach handlowych.

Dla każdego zgłoszenia dotyczącego braku zasadności sporządzenia faktury za NST, jesteśmy w stanie przedstawić dowód i ustosunkować się indywidualnie. 


Stan prawny  został przybliżony i wyjaśniony. Jeśli posiadaja Państwo dodatkowe pytania prosimy o wiadomość na finanse@otopaczka.eu ( odpowiadamy w kolejności zgłoszeń ). 

Pozdrawiamy
KPCG sp. z o.o.
Pomocna?
Tak1Nie1
Formidable

Problem w tym, że podany sposób komunikacji nie działa. Czekam i czekam na odpowiedź i dowód od Państwa i przewoźnika, i nic.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Formidable

Oczywiście, że na każdy @ z finanse@otopaczka, wysyłamy odpowiedź. Czasem trwa to po prostu dłużej.

Pomocna?
Tak4Nie1
Formidable
@KPCG Sp. z o.o.

Albo w ogóle.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Formidable
@KPCG Sp. z o.o.

Więcej czasu poświęcają Państwo na odpisywanie tutaj niż na maile. Ale może na pisma od prawników i sądowe będzie lepszy odzew.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Formidable

Oczywiście, że na każdy @ z finanse@otopaczka, wysyłamy odpowiedź. Czasem trwa to po prostu dłużej.

Pomocna?
TakNie

Pracodawca

@Formidable

Oczywiście, że na każdy @ z finanse@otopaczka, wysyłamy odpowiedź. Czasem trwa to po prostu dłużej.

Pomocna?
Tak1Nie
Formidable
@KPCG Sp. z o.o.

Bzdura. Pół roku czekać na odpowiedz na maila? Pół roku czekać na uzyskanie dowodu, który sami Państwo proponują, ze wyślą? Mam bez żadnego potwierdzenia i odpowiedzi płacić Państwu pieniądze? Czekam na odpowiedz i na moją należność, wiec do tego czasu proszę darować sobie naliczanie not i innych faktur.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Formidable

"Pół roku czekać na uzyskanie dowodu, który sami Państwo proponują, ze wyślą?" - proszę o wskazanie od ktorej daty Pan czeka, sprawdzimy na skrzynce pocztowej

Pomocna?
TakNie
Aga

W takim bądź razie wystawiamy Państwu notę obciążeniową za brak zwrotu pobrań. Dzisiaj!

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Formidable

Jest Pan w błędzie. Wysnuwa Pan wnioski , jednak ma Pan za mało informacji. Każda firma, która zgłasza reklamację , otrzyma potwierdzenie do wystawionych faktur dot. weryfikacji. Bylibyśmy także ostrożni z formułowaniem oskarżeń pod adresem spółki, jakoby faktury i noty były próbą wyłudzenia. W styczniu wszystkie wierzytelności zostaną złożone do sądu, tak więc o żadnej próbie wyłudzenia mowy być nie może , co będziemy udowadniać w Sądzie. Sianie paniki, nakręcanie spirali oskarżeń, powoduje fałszywy ogląd informacji z Państwa strony. To i wiele innych rzeczy będziemy starali się udowodnić w Sądzie, gdyż zachowanie Państwa jako naszych mamy nadzieję, już byłych Klientów, jest poniżej poziomy godnego przedsiębiorców. Jeżeli myślą Państwo , że spółka KPCG będzie za Państwa płacić za paczki NST do przewoźników takich jak DHL, to są Państwo w błędzie. Wszystko zostało zrefakturowane i WSZYSTKICH zaległych płatności będziemy dochodzić na drodze cywilno-prawnej. Pozdrawiamy. KPCG sp. z o.o.

Pomocna?
TakNie
Formidable
@KPCG Sp. z o.o.

Ależ nie ma sprawy. Proszę wysłać mnie dowód, o którym piszecie i piszecie, i nie ma go w dalszym ciągu. Dostalibyście już dawno temu dodatkową opłatę z mojej strony. Sęk w tym, że dowodu się nie doczekałam ani zwrotu pobrań za swoją przesyłkę.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aga

POCZTA wysyła listy z powrotem, inny sposób komunikacji również nie działa!!!!!

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Aga

Witamy na jaki adres Państwo wysłali list?

Pomocna?
TakNie
Formidable
@KPCG Sp. z o.o.

Ależ nie ma sprawy. Proszę wysłać mnie dowód, o którym piszecie i piszecie, i nie ma go w dalszym ciągu. Dostalibyście już dawno temu dodatkową opłatę z mojej strony. Sęk w tym, że dowodu się nie doczekałam ani zwrotu pobrań za swoją przesyłkę.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aga
@KPCG Sp. z o.o.

Z KRS - proszę podać właściwy adres i telefon do publicznej wiadomości - tutaj! Domyślam się, że albo nie podacie adresu wcale, albo kolejny adres widmo dla świętego spokoju - to jest KPINA!!!

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Aga

Poprawnym adresem jest ten z KRS i wszystkie listy do nas dochodzą. Pozdrawiamy.

Pomocna?
TakNie
Aga
@KPCG Sp. z o.o.

LIST WRÓCIŁ - nie został przyjęty!!!! Proszę nie łgać

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aga
@KPCG Sp. z o.o.

Proszę tutaj napisać adres Listy nie są odbierane Już dosć Państwa kłamstw!

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Arkadiusz Berliński
@KPCG Sp. z o.o.

Potwierdzam, że listy nie dochodzą i nie są odbierane. Mam właśnie przed sobą na biurku zwrot listu poleconego wysłany na adres z KRS.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aga
@Aga

iii???? kolejna cisza z Państwa strony

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ciekawa
@KPCG Sp. z o.o.

Proszę odpisać, to zobaczymy czy na wszystko Państwo odpisują, bo jak widać prędzej tutaj można uzyskać jakąś wiadomość (co prawda nieprawdziwą, ale i tak jakąś) niż na maila.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marcin

Poczytajcie opinie na google maps tam jest więcej osób czekających na pobranua

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Pracodawca

Proszę Pana, tak jak Pan sam zauważył wszystkie kwoty są cyklicznie zwracane. Proszę przestać siać spiralę oskarżeń i nakręcać negatywny PR.

Pomocna?
TakNie
Zrobiony-w-bambuko
@Marcin

Jak na razie firma w google maps ma wyłączoną wizytówkę, ale już zgłoszone że firma dalej działa.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Betaplast
@KPCG Sp. z o.o.

Nie prawda, ja nie dostałam zwrotu od 3 m-cy za niezrealizowane zamówienie. W mailach ściemniacie, księgowa obiecuje cuda, że już, że zaraz i ... kolejne tygodnie i nic.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Poszkodowana
@KPCG Sp. z o.o.

Skoro Pan twierdzi że kwoty są cyklicznie zwracane to dlaczego nie jest zapłacone.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marcin
@Zrobiony-w-bambuko

Już można wpisywać komentarze na google maps

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Marcin

Dzień dobry, Dodająć opinię proszę się podpisać abyśmy mogli zweryfikować poszczególny przypadek - to po pierwsze. Po drugie doliczenia nie są bezpodstawne ponieważ refakturujemy to co naliczył przewoźnik. I na każdy przypadek mamy dowód ze specyfikacji. Z racji tego że posiadamy 3000 Klientów, oczywistym jest, może powstać tzw. "szum komunikacyjny" np tym forum. Jednak dlatego właśnie monitorujemy i staramy się udzielać odpowiedzi w miarę możliwości, wyjaśniając każdy przypadek z osobna. Tak jak Państwo widzą, niektórzy już otrzymali potwierdzenia z faktur od przewoźników. Jeżeli Klient deklaruje że paczka ma 1kg i jest prostopadłościanem, a z weryfikacji wynika, iż paczka znacząco odbiega od podanych wymiarów - przewoźnik nalicza dodatkową opłatę. To reguła we wszystkich firmach. Pozdrawiamy KPCG.

Pomocna?
TakNie1

Pracodawca

@Poszkodowana

Dzień dobry, Dodająć opinię proszę się podpisać abyśmy mogli zweryfikować poszczególny przypadek - to po pierwsze. Po drugie doliczenia nie są bezpodstawne ponieważ refakturujemy to co naliczył przewoźnik. I na każdy przypadek mamy dowód ze specyfikacji. Z racji tego że posiadamy 3000 Klientów, oczywistym jest, może powstać tzw. "szum komunikacyjny" np tym forum. Jednak dlatego właśnie monitorujemy i staramy się udzielać odpowiedzi w miarę możliwości, wyjaśniając każdy przypadek z osobna. Tak jak Państwo widzą, niektórzy już otrzymali potwierdzenia z faktur od przewoźników. Jeżeli Klient deklaruje że paczka ma 1kg i jest prostopadłościanem, a z weryfikacji wynika, iż paczka znacząco odbiega od podanych wymiarów - przewoźnik nalicza dodatkową opłatę. To reguła we wszystkich firmach. Pozdrawiamy KPCG.

Pomocna?
TakNie1

Pracodawca

@Betaplast

Dzień dobry, Dodająć opinię proszę się podpisać abyśmy mogli zweryfikować poszczególny przypadek - to po pierwsze. Po drugie doliczenia nie są bezpodstawne ponieważ refakturujemy to co naliczył przewoźnik. I na każdy przypadek mamy dowód ze specyfikacji. Z racji tego że posiadamy 3000 Klientów, oczywistym jest, może powstać tzw. "szum komunikacyjny" np tym forum. Jednak dlatego właśnie monitorujemy i staramy się udzielać odpowiedzi w miarę możliwości, wyjaśniając każdy przypadek z osobna. Tak jak Państwo widzą, niektórzy już otrzymali potwierdzenia z faktur od przewoźników. Jeżeli Klient deklaruje że paczka ma 1kg i jest prostopadłościanem, a z weryfikacji wynika, iż paczka znacząco odbiega od podanych wymiarów - przewoźnik nalicza dodatkową opłatę. To reguła we wszystkich firmach. Pozdrawiamy KPCG.

Pomocna?
TakNie1

Pracodawca

@KPCG Sp. z o.o.

Dzień dobry, Dodająć opinię proszę się podpisać abyśmy mogli zweryfikować poszczególny przypadek - to po pierwsze. Po drugie doliczenia nie są bezpodstawne ponieważ refakturujemy to co naliczył przewoźnik. I na każdy przypadek mamy dowód ze specyfikacji. Z racji tego że posiadamy 3000 Klientów, oczywistym jest, może powstać tzw. "szum komunikacyjny" np tym forum. Jednak dlatego właśnie monitorujemy i staramy się udzielać odpowiedzi w miarę możliwości, wyjaśniając każdy przypadek z osobna. Tak jak Państwo widzą, niektórzy już otrzymali potwierdzenia z faktur od przewoźników. Jeżeli Klient deklaruje że paczka ma 1kg i jest prostopadłościanem, a z weryfikacji wynika, iż paczka znacząco odbiega od podanych wymiarów - przewoźnik nalicza dodatkową opłatę. To reguła we wszystkich firmach. Pozdrawiamy KPCG.

Pomocna?
TakNie
Betaplast
@KPCG Sp. z o.o.

Poszukajcie w bazie mojej firmy chyba że macie taki bałagan że nie możecie nic znaleźć, Wasza księgowa kłamie, 3 razy obiecywała przez telefon zwrot i fv korektę i NIC. P.S. Nazwa firmy jest podpisem. Będę tu tak długo pisać aż nie zobaczę pieniędzy na koncie. Nic nie dadzą te elaboraty z regulaminów którymi przesuwacie negatywy w dół.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Betaplast

Zweryfikowany użytkownik

@KPCG Sp. z o.o.

To to pomogę w ustaleniu szczegółów: 2018-07-27 zasilenie konta Dotpay, transakcja M1846-63943, tego samego dnia zamówiony kurier, zlecenie nie zapisało się w systemie bo macie beznadziejny system albo tylko "pobraniówki" przyjmuje, żaden kurier oczywiście po paczkę nie podjechał. Wysłane kilka maili w tej sprawie i nic, próba dodzwonienia się bezskuteczna. Tego samego dnia czyli 27.07.2018 wystawiona przez was faktura numer 431/7/2018. Od początku sierpnia 2018 piszę o zwrot kasy i fakturę korygującą, dziesiątki email i prób dodzwonienia - ZERO rekacji, zero zwrotu. W końcu w listopadzie udało się dodzwonić, księgowa osobiście miała zająć się sprawą zwrotu pieniędzy, tematu nie znała treści naszych wiadomości, wszystko przesłane jeszcze raz, dziesiątki wiadomości wysłanych przez formularz na waszej stronie - NIC. Okradliście mnie i kłamiecie. Tyle o firmemce otopaczka vel KPCG czy jak tak jeszcze was zwą.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Betaplast
@KPCG Sp. z o.o.

Proszę głupot nie wklejać. W naszym przypadku nie chodzi o wysłaną paczkę a o zwrot za niezrealizowane zamówienie. Nie jestem anonimem, poszukajcie nazwy firmy w bazie i oddajcie to co przywłaszczyliście.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

 Aktualność
Paczki niestandardowe w UPS


Ważna zmiana dotycząca wymiarów paczki niestandardowej u kuriera UPS

Cytujemy treść "Przewodnika po Uługach UPS":

Opłata za dodatkową obsługę dla nietypowych przesyłek zostanie zastosowana dla każdej paczki, która wymaga specjalnej obsługi, według samodzielnego uznania UPS. Podstawowe wytyczne nie wykluczające innych ograniczeń:

• Wymiary:

- od 6 sierpnia 2018, każda paczka o najdłuższym boku przekraczającym 100 cm.
- Szerokość: każda paczka z jej najdłuższym bokiem przekraczającym 76 cm.

• Waga:

- Każda paczka, której waga rzeczywista jest większa niż 32 kg.
- Przesyłki, w których średnia waga paczki w przesyłce przekracza 32 kg i waga każdej paczki nie jest określona w dokumencie źródłowym lub w automatycznym systemie wysyłkowym UPS.

• Opakowanie:

- Przedmioty, które nie są całkowicie zamknięte w opakowaniu z tektury falistej, w tym, ale nie wyłącznie opakowania z metalu, drewna, twardego tworzywa sztucznego, miękkiego tworzywa sztucznego (np. plastikowe
torby) lub spienionej pianki polistyrenowej (np.styropian)

- Przedmioty o kształcie cylindrycznym, takie jak beczki, bębny, wiadra, opony, które nie są całkowicie zamknięte w opakowaniu zewnętrznym z tektury falistej.

- Przedmioty, których zawartość stanowią luźne, ciężkie elementy lub płyny (w tym chemikalia)

- Opłata za dodatkową obsługę nie będzie naliczana, kiedy zastosowana jest opłata dodatkowa za dużą paczkę.

Przy okazji przypominamy również zasady dotyczące "Dużej Paczki":

Dana paczka jest traktowana jako „Duża paczka”, kiedy jej długość oraz obwód [obwód = (2 x szerokość) + (2 x wysokość)] łącznie wynoszą więcej niż 330 cm, ale nie przekraczają maksymalnego rozmiaru UPS wynoszącego 419 cm. 

W przypadku dużych paczek stosowana jest minimalna waga podlegająca opłacie wynosząca 40 kg. Ponadto zostanie zastosowana opłata dodatkowa za dużą paczkę.

Co się stanie jeżeli nadamy większą paczkę niż wyżej opisane?

Paczki o wadze rzeczywistej przekraczającej 70 kg lub o długości przekraczającej 274 cm, lub paczki, których suma długości i obwodu [(2 x szerokość) + (2 x wysokość)] przekracza 419 cm nie będą przyjmowane do transportu. Jeśli paczka taka znajdzie się w systemie małych paczek UPS, to naliczona zostanie dodatkowa opłata. Paczki, których suma długości i obwodu przekracza 419 cm będą podlegać również opłacie dodatkowej za dużą paczkę.
Pomocna?
TakNie
Krzysztof

Dz.U.2017.0.1983 t.j. - Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe Art. 48. Sprawdzenie przesyłki 1. Przewoźnik może sprawdzić, czy przesyłka odpowiada oświadczeniom nadawcy zawartym w liście przewozowym oraz czy zachowane zostały przepisy dotyczące rzeczy dopuszczonych do przewozu na warunkach szczególnych. 2. Sprawdzenia dokonuje się w obecności nadawcy, a jeżeli wezwanie go nie jest możliwe albo gdy nie zgłosi się w wyznaczonym terminie, przewoźnik dokonuje sprawdzenia w obecności osób zaproszonych przez siebie do tej czynności. 3. Wynik sprawdzenia zamieszcza się w liście przewozowym albo dołączonym do niego protokole. 4. W razie stwierdzenia niezgodności oświadczeń zawartych w liście przewozowym ze stanem rzeczywistym przesyłki, koszty sprawdzenia obciążają przesyłkę. 5. W razie ujawnienia rzeczy wyłączonych z przewozu albo niezachowania przepisów dotyczących rzeczy dopuszczonych do przewozu na warunkach szczególnych, stosuje się odpowiednio przepisy art. 55 wskazówki dotyczące postępowania z przesyłką

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Krzysztof

Panie Krzysztofie, zgadza się zacytował Pan zapis z ustawy. Jeżeli uważa Pan, ze m.in DHL Express działa niezgodnie z prawem, oczywiście ma Pan do tego prawo. My refakturujemy opłaty w zgodnie ze specyfikacjami przewoźnika. A cała fala negatywnych komentarzy z tego tytułu, niestety ale jest niepotrzebna. Wszystkie sprawie o zadłużenie, skierujemu do Sądów Gospodarczych. Ma każdą fakturę, posiadamy dowody i podstawy do jej wystawienia. Pozdrawiamy.

Pomocna?
TakNie
Formidable
@KPCG Sp. z o.o.

Ale gdzie te dowody? Bo chyba jeszcze nikt nie otrzymał ich.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Formidable

Jest Pan w błędzie. Wysnuwa Pan wnioski , jednak ma Pan za mało informacji. Każda firma, która zgłasza reklamację , otrzyma potwierdzenie do wystawionych faktur dot. weryfikacji. Bylibyśmy także ostrożni z formułowaniem oskarżeń pod adresem spółki, jakoby faktury i noty były próbą wyłudzenia. W styczniu wszystkie wierzytelności zostaną złożone do sądu, tak więc o żadnej próbie wyłudzenia mowy być nie może , co będziemy udowadniać w Sądzie. Sianie paniki, nakręcanie spirali oskarżeń, powoduje fałszywy ogląd informacji z Państwa strony. To i wiele innych rzeczy będziemy starali się udowodnić w Sądzie, gdyż zachowanie Państwa jako naszych mamy nadzieję, już byłych Klientów, jest poniżej poziomy godnego przedsiębiorców. Jeżeli myślą Państwo , że spółka KPCG będzie za Państwa płacić za paczki NST do przewoźników takich jak DHL, to są Państwo w błędzie. Wszystko zostało zrefakturowane i WSZYSTKICH zaległych płatności będziemy dochodzić na drodze cywilno-prawnej. Pozdrawiamy. KPCG sp. z o.o.

Pomocna?
TakNie
otopaczka dno kompletne

Do spamowania skrzynki pocztowej podmiotów nie mających z nimi nic wspólnego - są pierwsi !!! Do odpisania na wiadomość e-mail - są ostatni. Totalne dno - zreszta widać to po setkach negatywnych komentarzy.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krzysztof

Wile razy zostawiałem państwu swoje dane kontaktowe za pośrednictwom państwa źródeł no i żadnych odpowiedzi nie dostałem prosiłem o kontakt telefoniczny a tu nic Pierwszą dopłatę naliczono mi we wrześniu próby kontaktu skończyły się przysłaniem miernych skanów wyciętych ramek z Excela to może zrobić każdy i nie jest to żaden dowód i na tym koniec kontaktów więc proszę tu nie ściemniać i robić z siebie pokrzywdzonego Krzysztof Grząbkowiak

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Krzysztof

Oczywiście, że na każdy @ z finanse@otopaczka, wysyłamy odpowiedź. Czasem trwa to po prostu dłużej.

Pomocna?
TakNie
Agnieszka
@KPCG Sp. z o.o.

nie zawsze czyli wcale w Waszym wykonaniu

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Accerus
@KPCG Sp. z o.o.

Przecież to nie jest prawda !!! Na wysyłane maile przychodzą tylko automatyczne zwrotki.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

 Aktualność
Szanowni Państwo,
W nawiązaniu do zgłoszenia dotyczącego faktur z dopłatami za weryfikację przesyłek przez przewoźników. W ostatnim czasie narosło wiele nieprawdziwych zarzutów, jakoby faktury nie odzwierciedlały faktycznego stanu prawnego i finansowego. Tak więc czujemy się w obowiązku, przesłać szczegółowe wyjaśnienie.
Po pierwsze: wszystkie noty obciążeniowe z tytułu paczek NST, są zasadne i zgodne z obowiązującym prawem. Na każdy taki przypadek posiadamy dowód w postaci faktur i specyfikacji od takich firm na DHL, InPost czy FEDEX, a więc firm, które weryfikują paczki na magazynach i sortowniach. Każda z tym firm, jeśli dokonuje weryfikacji, dokonuje tego z zachowaniem należytej staranności i dokumentuje to specyfikacją wystawioną przez upoważnionego pracownika. Na każdy taki przypadek jesteśmy w stanie okazać skan faktury i dopłaty. W wyjątkowych przypadkach, także zwrócic się do przewoźnika i wysłanie protokołu z weryfikacji. 

Po drugie, brak płatności z Państwa strony, nie pozostanie bez reakcji ze strony naszego działu prawnego. Gdyż rzeczą oczywistą jest, że paczki nadane niezgodnie z wymiarami podanymi w systemie nadawczym (także kształtem/wagą ), są kosztem który należy zrefakturować i obciążyc nim nadawcę. Tak jak to robi każda firma kurierska w kraju.


Po trzecie, instytucja kompensaty wynika wprost z kodeksu cywilnego m.in. z  art. 498. Noty obciążeniowe wynikają natomiast z: art. 10 ust. 1 ustawy o opóźnieniach w transakcjach handlowych.

Dla każdego zgłoszenia dotyczącego braku zasadności sporządzenia faktury za NST, jesteśmy w stanie przedstawić dowód i ustosunkować się indywidualnie. 


Stan prawny  został przybliżony i wyjaśniony. Jeśli posiadaja Państwo dodatkowe pytania prosimy o wiadomość na finanse@otopaczka.eu ( odpowiadamy w kolejności zgłoszeń ). 

Pozdrawiamy
KPCG sp. z o.o.
Pomocna?
TakNie
M.Wróbel

Znalazłem zgłoszenie mojej firmy z roszczeniem długu 190 zł który przez was został wystawiony na sprzedaż na portalu dlugi.info Potwierdzenie tego faktu otrzymałem od was telefonicznie w postaci SMS-a. W związku z tym że wasze zaległości od kwietnia do lipca 2018 osiągnęły wysokość ponad 6000 / sześć tysięcy/ złotych, sprawę tą kieruję niezwłocznie do Prokuratury Rejonowej. Nadmieniam że wyczerpałem już wszystkie formy kontaktu z wami listowne, telefoniczne i mailowo, które w postaci dowodów udostępnię organom ścigania a w dalszej kolejności wystąpię do Urzędu Skarbowego o zwrot podatku VAT od nieotrzymanych przesyłek. Na uregulowanie płatności daję wam 2 dni oczekuję pieniędzy na koncie FHU MAREL M. Wróbel

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@M.Wróbel

Proszę Pana , prosimy o wskazanie kwoty roszczenia, pomniejszonej o kwotę , którą jest Pan dłużny naszej spółce. i przesłanie jej na kancelaria@kpcg.eu. Przyjrzymy się sprawie. Pozdrawiamy.

Pomocna?
TakNie

Zostaw opinię o KPCG Sp. z o.o. - Katowice

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Joanna Koczaj-DyrdaJoanna Koczaj-Dyrda
Ofiara mobbingu -Radca prawny
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda: zgloszenie@gowork.pl

KPCG Sp. z o.o.