Adwokat a przede wszystkim człowiek. Wsparcie jakie okazuje i zaangażowanie w prowadzoną sprawę bezcenne. Nie ma rzeczy niemożliwych. Pozdrawiam.
Czy każdy pracownik ma swojego maila pracowniczego ?
Pan Mecenas jest moim ZBAWCA! Moge powiedziec ze bedac kilka razy w moim 49 letnim zyciu w sytuacji beznadziejnej, gdzie niektore, najwieksze autorytety prawnicze nie dawaly mi szans, Pan Mecenas nie ogladajac sie na finanse wyciagnal mnie z klopotow. Nawet nie dopuscil do ekstradycji mnie do Polski. Jestesmy Panu Mecenasowi wdzieczni za uratowanie mnie i mojej rodziny przed upadkiem i moze rozpadem. Pan Mecenas pomogl nam zarowno w sprawach cywilnych jak i karnych. Opierajac sie na moich przezyciach i bezprawnych dzialaniach polskiego wymiaru "sprawiedliwosci" z calego serca POLECAM WSZYSTKIM Pana Mecenasa Mariusza Cieslik jako Adwokata, ktory jest Bardzo Dobrym Czlowiekiem i Fachowcem a nie tylko karierowiczem. Pan Mecenas rozumie ludzi w sytuacjach jakich sie znalezli. Dziekuje Panie Mecenasie, Jarek W. Niemcy
Jestem zadowolony z usług Pana Mariusza, pełen profesjonalizm. Szczerze polecam.
Szczerze polecam Pana Mariusza, bardzo miły człowiek, sumiennie zajął się moja sprawa i doprowadził ją do końca. Wspolpracowalismy na odległość i nigdy nie było problemów w komunikowaniu się. Z czystym sumieniem jak najbardziej POLECAM!!
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.