Dodaję już trzeci raz ten sam komentarz, podpisuję się pełnymi danymi !!!!!!!!1 Dlaczego tego nie dodajecie ? ŻĄDAM ZWROTU PIENIĘDZY ZA PRZESYŁKĘ !!!!!!!!!!!! NR LISTU PRZEWOZOWEGO: 523000016243300017705435
Przelew 330zł , został wykonany. Dziękuje za podanie numerów to bardzo ułatwia lokalizowanie problemów.
Panie Łukaszu, Zamiast wypisywać bzdury na intrernetowych portalach i przesyłać jedną wiadomość powieloną x 40, proszę uzupełnić numer rachunku bankowego do zwrotu kwoty, bo jak widzę nadal Pan tego nie zrobił. W jaki sposób system ma zwrócić kwotę jeśli nie uzupełnił Pan rachunku?
proszę odpowiedź Pana Łukasza który nie podał rachunku do zwrotu a śmie oczerniać naszą firme: "A i pole z numerem rachunku zostało uzupełnione !!!!!!!!!!!!!!!!! "
Oficjalna informacja: 1) jeżeli dodają Państwo opinię/komentarz to prosimy aby była ona podpisana, nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć merytorycznie na anonimowe wpisy. 2) wszystkie anonimowe wpisy, które w jawny sposób zniesławiają dobre imię spółki KPCG, zostają zabezpieczone. Nasz dział prawny obecnie zgłasza wszelkie tego typu objawy "heju", celem ustalenia sprawców popełnienia czynu. Każda osoba/firma ma prawo do dodania merytorycznej opinii na temat zakupów, usługi etc. To wolność słowa. Jednak prosimy nie wykorzystywać i nadużywać tego prawa, celem obrażania, zniesławiania i pomawiania naszej firmy. Wszystkie tego typu "opinie" są niezgodne z obowiązującym prawem i regulaminem serwisu GoWork.pl, zatem sa usuwane. Jeśli mają Państwo pytania odnośnie rozliczeń, reklamacji, faktur itp - prosimy kierować wiadomość na kancelaria@kpcg.eu - nasz zespół zajmie się tymi zgłoszeniami w kolejności wpłynięcia spraw. Nakręcanie spirali pomówień ( najczęściej przez jedną bądź dwie osoby, dodające po kilkanaście komentarzy z różnych nicków ) , nie pozwala na merytoryczną polemikę. Pozdrawiamy. KPCG sp. z o.o.
(usunięte przez administratora)
Proszę o podanie numeru przesyłki. Przesyłamy taką prośbę już ponownie. Bez numeru paczki nie ustalimy daty przelewu.
POLECAM!
Nie polecam również tej firmy. Na zwrot płatności za pobraniem czekam do dnia dzisiejszego. Nie polecam!!!
Dlaczego nie dopisała Pani, że uregulowaliśmy już 80% należności i kolejne przelewy wychodzą systematycznie? Proszę opisać pełen obraz sytuacji a nie wprowadzać w błąd osoby, które to czytają.
To co firma kurierska też wam na raty płaci pobrania.porostu nieposiadacie wunduszy żeby oddać klientom.ja dostałem tylko 25 % po prawie 3 miesiącach to jakaś porażka ta wasza firma. Nie odpisuje cie na @.
Firma zaczęła odpisywać na @ !!! Brawo :) Zobaczymy , czy jest to tylko mydlenie oczu czy otrzymamy pieniądze :)
Czy jest Pan Panem Marcinem C. ? Jeśli tak, to zapewne spotka się Pan w sądzie z naszymi prawnikami za pomawianie naszej spółki na forach internetowych.
Mi dziś oddali pieniądze po 3 miesiącach dzwonienia i pisania @ do kancelarii.
Tak jak wspomnieliśmy, przelewy wychodzą cyklicznie. Pan Marcin natomiast w tym momencie niestety ale odpowie prawnie za nakręcanie spirali nienawiści wobec naszej spółki.
Proszę o numer paczki bądź nazwę Klienta - sprawdzimy zgłoszenie. Jednocześnie prosimy o niedodawanie dubli.
Witam, ponowny wpis ponieważ ktoś poprzedni usunął. Krótko i na temat, proszę o zwrot pobrania za przesyłkę 2437c259e. Klient odebrał paczkę 21.08.2018. Brak odpowiedzi na maile, brak kontaktu telefonicznego z waszą firmą.
po 4 dniach od "sprawdzania" nadal temat tkwi w tym samym miejscu i nadal czekam na swoje pieniądze. Jaki jest powód zwłoki ?
Dzień dobry, czy trzeba mieć wyższe wykształcenie, żeby otrzymać zatrudnienie?
W zawiązku z faktem, iż jedna i ta sama osoba - ciągle , bez przerwy - dodaje negatywne komentarze, podszywając się pod różnych Klientów, różne NICKI etc, w dniu dzisiejszym wystosowaliśmy prośbę o uzyskanie adresu IP, celem złożenia odpowiedniego zawiadomienia. Jeżeli są Państwo niezadowoleni z usług bądź mają pytania, prosimy o dodanie jednej opinii a nie np 100 na raz. Tego wymaga zasada obiektywności i przejrzystości.
To dlaczego kasujcie nieprzychylne komentarze i opinie ? Wasze zachowanie ma jakiekolwiek zasady ?
Proszę o podanie nazwy firmy lub ID Klienta, anonimowe zgłoszenia nic nam nie powiedzą. Jeżeli zależy Pani na wyjaśnieniu reklamacji to proszę się podpisać a nie popełniać anonimowe wpisy.
A dlaczego Pan/Pani się nie podpisuje pod opinią? Jak mamy ustosunkować się merytorycznie? Ma Pan/Pani jakiekolwiek zasady?
Polecam, wysyłam paczki i palety w PL i EX, wszystko tak jak należy.
(usunięte przez administratora)
Nie mogę odnaleźć tej grupy
Pomogli mi założyć spółkę w DE. Polecam. Pełen profesjonalizm.
Również polecam.
Prosze o przykład opinie pracownika, która jest skasowana. Proszę przestać pomawiać naszą firmę.
Prosze o przykład opinie pracownika, która jest skasowana. Proszę przestać pomawiać naszą firmę.
Szanowni Państwo, Wzywamy Pana Marcina C., który notorycznie dodaje negatywne i nieprawdziwe komentarze, z różnych nicków, kont etc, które zniesławiają imię naszej firmy i powodują komunikacyjny chaos - do zaprzestania dokonywania ciągłych naruszeń regulaminu i naszego dobrego imienia. Obecnie nasz dział prawny pracuje nad interwencją co do faktów tych naruszeń i wyciągnie odpowiednie konsekwencję wobec całe szczęście już byłego Klienta. Pozdrawiamy. KPCG
5/5
Zamówiłem paletę polecam.
Szybka profesjonalna obsluga i wysokiej jakosci usługi, polecam
Kurier kontaktował się telefonicznie przed doręczeniem przesyłki. Szybka i bezproblemowa dostawa.
Profesjonalne i rzetelne podejście do klienta już od rozmowy przez telefon. Na wszystkie pytania odnosnie paczki otrzymałem wyczerpujące i jasne odpowiedzi. Kontakt na każdym etapie realizacji zamówienia, a samo zamówienie udało się zrealizować wcześniej. Super. Polecam.
Bardzo polecam. Pomogli mi założyć firmę w Niemczech. Przeprowadzili także profesjonalnie szkolenie z Ebay i Amazon. Fajna agenda. sprzedaż na ebay się rozkręca po mału. Dziękuję.
(usunięte przez administratora)
Współczuję. 21 dni to wcale nie tak długo Panie Dawidzie. Osobiście czekam już 2 miesiące i cały czas kończy się na zwodzeniu mnie. Ta firma to jedna wielka porażka. Widzę że nie jestem osamotniony w oczekiwaniu na pieniądze które skasowano od moich klientów za mój towar-za pobraniem... Prawda jest taka,że zlecali moje zamówienia firmom kurierskim które wywiązywały się z dostarczenia przesyłek i wypłacaniu pobrań firmie KPCG.... ta jednak pieniędzy nie przesyła na moje konto. Proponuję nie czekać-szkoda nerwów i czasu tylko zgłosić sprawę tam gdzie trzeba....
Proszę o podanie numer Klient. Zweryfikujemy zgłoszenie i sprawdzimy powód. Pozdrawiamy.
c436412d9 proszę bardzo o to nr przesyłki, która dotarła do odbiorcy dnia 20.07.18, a do tej pory nie otrzymałem pieniędzy za pobranie.
Mi na szczęście dzisiaj zostały zwrócone pieniądze. Życzę powodzenia w egzekwowaniu wszelkich należności.
I bardzo słusznie . Tutaj nie ma co czekać. Powodzenia życzę i trzymam kciuki
(usunięte przez administratora)
prosze napisac odpowiednia opinie w google maps to odrazu sie z Panem skontaktują
Witamy, Oczywiście sprawdzimy zgłoszenie. Dziękujemy za informację o problemie. Postaramy się go rozwiązać niezwłocznie. Pozdrawiamy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w KPCG Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy KPCG Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.