jak stosunek zarządu firmy do podwyżek inflacyjnych?
Ma ktoś doświadczenie z pracami nocnymi w oddziale w Katowicach?
Czy FedEx ma ściśle ustalone godziny pracy?
Czy pracownicy FedEx mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?
Czy Wie ktoś na jaki czas jest umowa o pracę tymczasową? Specjalista ds. obsługi klienta
Czy ktoś może dać swoją opinię na temat pracy jako magazynier w Chorzowie na niedzwiedzincu ? Pakiet socjalny jakiś jest ?
Czy w FedEx jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Trudno mówić o jakiejkolwiek reakcji na problemy zgłaszane przez pracowników, skoro podczas kwartalnych spotkań działu zaczęto wyłączać możliwość zadawania pytań na czacie. A skoro nie ma pytań to cyk, dziękujemy za spotkanie. Niepoważne podejście do pracownika. Mają ludzi za nic. Zdecydowanie odradzam pracę w tej firmie.
w sensie chodzi o te online? a czemu to zrobili, zbyt duży spam robiliście czy chodziło o to, żeby ludzie nie skupiali się na czacie tylko na tym co mówią? to w sumie nie można się podpytać później co i jak?
Spotkanie kwartalne odbylo sie godzine temu i byla mozliwosc zadawania pytan wiec nie wiem czy w tej samej firmie pracujemy. Nie kazdy przelozony odpowiednio zareaguje ale wysoko postawieni menadzerzy zawsze podchodza powaznie do zglaszanych problemow.
Zastanawiam się, czy aplikować na Obsługę Klienta, bo oferta zaś się pojawiła :) Co znaczy że jest rotacja. Już raz aplikowałam, dokładnie we wrześniu, ale przez agencję i tu mam niesmak totalny, bo ciekawe która strona zrobiła mnie na szaro, I etap rozmowy przeszłam bardzo dobrze, CV OK, angielski OK, spoko, miałam czekać na tel od samego FedEx już, zapewniano mnie o tym, ze 2 lub 3 razy.... ale to nigdy nie nastąpiło, za to zadzwoniła zupełnie inna firma, z innego miasta, inny zakres wszystkiego, najlepsze że znali szczegóły rozmowy :) No cyrki straszne, zrezygnowałam wtedy, straciłam zainteresowanie..... Jak tam jest rzeczywiście na chwilę obecną ?? Bo nie ukrywam, ale zarobki przedstawiono mi bardzo ładne, w tym premię itd, więc haczyk łyknęłam, ale jak widać, nie ma co się nastawiać :)
Nie idź tam, wiecznie coś nie działa, nie ma dnia żeby nie było maila jaki system dziś nie działa, jakie są opóźnienia, kurierzy wpisują w system że byli a ich nie było albo odrzucają sobie zlecenia a ty się tłumacz ze wszystkiego ludziom. Jak chcesz pomóc załatwić coś od ręki to się nie da bo inni nie odbierają telefonów, na maila odpiszą za parę godzin albo dni albo w ogole. A klient dzwoni codziennie po kilka razy. A jak nie wiesz co zrobić bo ciężki temat to loteria czy ci ktoś pomoże czy nie bo każdy ma swoje rozmowy, wyłączanie sie z linii by komuś pomóc nie jest mile widziane, a do jednej osoby do tego wyznaczonej piszą wszyscy. Przerwy 5/20 min z zegarkiem w ręce. Jeśli Ci to nie przeszkadza to ogólnie firmę bardzo polecam jeśli chodzi o płace, benefity, wszystko jasne i przejrzyste.
Dziękuję za konkretną odpowiedź, pracowałam już na obsłudze, nie tylko ze słuchawką, ale kontakt osobisty z klientem, wiem jakie ludzie potrafią mięso z pomyjami rzucić, a ty mimo chęci pomocy, czasem nie możesz nic zrobić, bo ktoś inny też zawalił, musisz odpowiadać wedle skryptu i uśmiechać się jak (usunięte przez administratora) Tu przynajmniej nie ma face to face, no z tego co mi mówiono ;) też macie skrypty odpowiedzi ?
Niby ma sztywnego skryptu ale masz później oceny rozmów z głupimi wytycznymi typu czy przeprosiłas za sytuację, czy wymieniłas wszystkie mozliwe rozwiazania (mimo że z toku rozmowy wiadomo że klient nie jest zainteresowany). Szczerze ludzi rzucających mięsem nie było wiele ale mnóstwo zdenerwowanych i zawiedzionych a ty słuchasz i ręce rozkladasz bo wiesz że za wiele nie pomożesz.
Chcę zostawić negatywna opinie o kierownictwie na wyższych szczeblach tej drabinki. Niezwykle uwłaczający jest fakt w tej firmie, że nie szanuje się pracownika obsługi klienta. Osoba, która musi brać na klatę wszystko co inne działy popsuły i rozwiązywać sprawy dostaje głodową pensje. Nie ma też co liczyć na podwyżkę bo budżet jest wykorzystywany na kolejne zmiany, które i tak nie działają. Pewnie wiele osób rozmyśla nad zmianą pracy z tytułu wynagrodzenia, ale blokuje ich atmosfera w zespołach, którą sami tworzymy. Trzeba się w końcu zdecydować jeśli w ciągu kilku lat jest tylko gorzej i szacunek do ciężkiej pracy coraz mniejszy. Czy polecam pracę tutaj? I tak i nie. Czy zostaniecie docenieni? Nie liczcie na to.
No to faktycznie idzie mieć mieszane uczucia ale z tego co widzę obydwoje tu pracujecie jednak. Czyli spróbować zawsze warto?
Głodowe stawki w Agencji celnej Katowice. Najniższa krajowa, brak premii. Ludzie sie zwalniają, atmosfery nie ma zarządzanie na zasadzie chyba sie uczą ? ???? Omijać, nie rekrutować na kasie w biedrze lepiej płacą tam tez podjąłem prace
A były jakieś rozmowy z szefostwem na temat tego, że no może warto stawki podnieść, bo inflaja itp. Jaka była reakcja?
Mówisz? A to wgl możliwe, żeby ludzie podejmowali się tu pracy za takie pieniądze? Bo skoro jest alternatywa a oni wciąż tu siedzą to co innego ich motywuje do tego, żeby tu zostać?
Młodszy specjalista ds obsługi klienta - jakieś aktualne opinie? Jaka płaca i benefity?
Na jakie zarobki można liczyć na magazynie w Katowicach? I czy są jakieś normy do wykonania? Pozdrawiam
Hejka, jaka jest wypłata na stanowisku Specjalista ds. Transportu i Naliczania Ceł??
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w FedEx?
praca w fedexie, to porażka , pracowalem tam 2 miesiące, naprawdę, źle zarządzana firma, na konduktorskiej wielu mlodych konsultantów, i bijące pianę przełożone, naprawdę porażka, ,słaba pensja 2500 netto, więc szkoda czasu
Z niektórymi pracownikami z HR jest słaby kontakt, natomiast przełożeni oraz współpracownicy z customer service super.
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w FedEx?
cytat" nie podoba się tam są drzwi" to tyle w temacie...taką odpowiedź usłyszy pracownik niezależnie od stażu czy doświadczenia jeśli tylko zgłosi głośno swoje uwagi a co gorsza zacznie na narzekac np. na niedziałający system itp itd ... Wiem byłam nie raz świadkiem takich sytuacji i dotyczy to kierowników różnych działów pracuje w firmie ponad 10 lat ( wczesniej tnt) nie pytajcie dlaczego chyba trudno jest mi wyjść ze strefy "komfortu"...
Myślę, że to zależy od kierownika. Ja w tej pracy miałam już trzech kierowników i każdy był pomocny oraz wyrozumiały. Ale słyszałam że w innych działach bywa różnie, ja natomiast sobie chwalę kontakty z moim przełożonym.
Czy ktoś się orientuje na jakie zarobki może liczyć agent wsparcia operacji (terminal cargo KTW)?