Opinie o Contact Center Sp. z o.o. (Firma zamknięta) w Toruń

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Contact Center Sp. z o.o. (Firma zamknięta). Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Contact Center Sp. z o.o. (Firma zamknięta) o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Contact Center Sp. z o.o. (Firma zamknięta) w Toruń

Anonimowy
Były pracownik

Firma jako firma jest bardzo ok, pieniadze na czas, atmosfera super. Tylko jest jeden mankament - Marek Warecki. Pracownik firmy, ktorego mozna lekko nawet podciagnac pod (usunięte przez administratora). Darcie sie na pracownikow i kurwowanie na cala sale nie jest czyms normalnym. Mocny (usunięte przez administratora) za zwykle ziewanie nawet nie do sluchawki. Kompletny brak szacunku do "nizszych" pracownikow: (usunięte przez administratora) "oni nawet nie potrafia myslec" to sa jego slowa ktore nie byly nawet ukrywane. Gdyby nie on mysle, ze dalsza praca w firmie bylaby cudowna. Miliony konkursow i milych rozmow z osobmi dookola. Razem z kilkoma osobami stwierdzilismy, ze dalsza praca przez tego czlowieka nie ma sensu.

1
Aneta Nowy wpis
Inne
@Anonimowy

a kim jest w firmie ten pan ktorego wymieniasz z imienia i nazwiska? jakie stanowisko ma ze sobie moze na to pozwolic by na innych wrzesczec jak piszesZ?

Ciasteczkowy potwór Nowy wpis
Były pracownik
@Anonimowy

Ty chyba gościu jestes jakiś jeb… Jak się do Was mówi po sto króćców i nadal nie rozumiecie to zdrowemu człowiekowi pójdą nerwy Ta firma dawno powinna zwolnić większość cymbałów którzy tam pracują bo się nawet do łopaty nie nadają a maja wygórowane oczekiwania A jeśli chodzi o ww osobę jest to osoba odp na swoim stanowisku musi wymagać ale jeśli ktoś nie rozumie to tak jest i wylewa żale koloryzując je

Były pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Ciasteczkowy potwór

Mareczek, nie dość że potwierdziłeś że wszystko co tu o tobie napisano to sama prawda, to jeszcze próbujesz się wybielać że według samego siebie słusznie postępujesz. To praca przy nielegalnie wykonywanych połączeniach, zwykłym oszustwie, to ty masz wygórowane oczekiwania wobec ludzi, nie na odwrót. I typowe gadanie o twojej odpowiedzialności na stanowisku, tak to jest jak zakompleksionemu frajerowi z ogromnym ego ktoś da porządzić, żałosne

Orzeł-1 Nowy wpis
Były pracownik

UWAGA! Z racji, że firma Contact Center już nie istnieje, proszę traktować moją i niektóre poniższe opinie jak do 77 CONTACT CENTER. 77 Contact Center posiada co prawda swoją inną stronę na gowork, lecz usuwają tam wszystkie negatywne opinie! Szczerze mówiąc, ciężko o większą (usunięte przez administratora)w Toruniu jeśli chodzi o call center. Każdy, kto choć trochę ceni swoje zdrowie psychiczne, powinien unikać tego miejsca. Charakterystyka pracy: Połączenia wychodzące. Długość pomiędzy połączeniami to kilka sekund, baza mieli kontakty na duzych obrotach, które koordynator nie może zwolnić, gdyż prezes naciska. Ciężko o jakieś wytchnienie, a jak siedzisz za długo na skrypcie, to nakładają Ci kary finansowe. Same połączenia z klientami to też dramat. Z racji, że kontakty uzyskiwane są przez wycieki danych lub w inny szemrany sposób, ludzie nie chcą rozmawiać, wyklinają, domagają się informacji skąd firma ma ich numer. Pracownicy mają obowiązek nie podawać nic, gdyż firma już raz miała kary z UODO. Z racji, że bazy są częściej odświeżane niż aktualizowane, takich klientów jest dużo, trzeba szybko kończyć rozmowę, a potem Cię rozliczają ze zbyt krótkiego czasu rozmów. Bardziej patrzą na liczby, niż pracownika. Gdy fotowoltaika nie miała już takiego wzięcia, pracowników SIŁĄ przekładano na projekt związany z umawianiem ludzi starszych na garnki, gdzie naciągano ich na kredyty. Obiecywano im jakieś prezenty. Gdy ktoś nie chciał, dostawał wypowiedzenie, lub skracano mu czas pracy. W miesiącu ma się jedną Rkę, czyli nieobecność bez uprzedzenia. Gdy masz więcej, dostajesz kary finansowe, co jest średnio legalne, z racji że to umowa zlecenie. Zespół: Nie widziałem nigdy skupiska tak zniszczonych ludzi, nawet jeśli to telemarketing. Nie dziwne, gdyż (usunięte przez administratora) tam jest na porządku dziennym. Wicedyrektor doprowadzony do skraju depresji, gnębiony przez jedną a potem drugą dyrektorkę tele. Koordynator, którego dyrektorka nękała telefonami w trakcie gdy był chory na covid, czy w trakcie urlopu. Zmuszony, by pracować z 14 dni pod rząd, oraz aby organizować bazy danych w domu. Koniec końców, prezes powiedział mu, że nic w tej firmie nie robi. Potwierdzający spotkania, którzy musieli po raz 10ty mówić klientom, że handlowiec z fotowoltaiki miał wypadek, chorobę lub coś innego. Rekruter zwolniony z dnia na dzień mimo tego, że raz przyprowadził z 20 osób na szkolenie, czego nikt inny w firmie nie dokonał. Romanse przełożony-konsultant, coś, co jakiemukolwiek normalnemu HRowi by się nie śniło. Totalny brak organizacji pracy. (usunięte przez administratora)na porządku dziennym, pomiędzy przełożonymi oraz przełożony-konsultant, wyrzucanie do domu, mówienie pracownikom w twarz, że są beznadziejni i nie tylko. Wygrażanie karami. Resztki narkotyków znajdywane w łazienkach, które dodatkowo były najczęściej zabrudzone. Pijący nieletni na integracjach i prezes, który na odprawie chwalił się, że na jednym ze spotkań "garnków" wcisnął jakiejś kobiecie za parę tysięcy czajnik, który kupił w biedronce za 200zł. Warunki: Sala jest przede wszystkim duszna. Klima działa słabo, jeśli w ogóle. Latem zdarzały się przypadki, że wzywano karetkę, bo ludzie mdleli z braku powietrza. Miejsca pomiędzy stanowiskami praktycznie nie ma, same stanowiska są małe i znajdują się kurczowo przy sobie, ciężko się skupić. Mimo wygłuszeń, w słuchawkach klienci słyszą okropny hałas z całej sali. Wypłaty, trzeba przyznać, były zawsze terminowo. Inną rzeczą, która robi w tej firmie wrażenie, to ich prawnik, który pozwala prezesowi tak korzystać z luk w prawie i je wymijać, że ta firma dalej stoi mimo antyludzkiego podejścia. Omijać szerokim łukiem. Już Telbridge lepszy.

1
Pracownik
Pracownik

Pracowałem w tej firmie nie polecam spóźniają się z wyplątaliśmy później twierdzą ze jak odeszłam to nie należy się wyplata , infolinia dzwoniąca do starych ludzi i oszukiwanie ich na bony darmowe które okazują się w praktyce kosztowne . Szefostwo to banda narkomanów i oszutow szefostwo patrzy tylko na młode dziewczyny żeby je j***** Połowa sekretarek kończy tam u szefów w łóżku jak i pracownice . Stworzyli sobie ****** Nie polecam

Grażyna
Inne
@Pracownik

Ale to nonsens, musisz dostać ostatnią wypłatę. Próbowałeś to gdzies zgłaszać?

Sekretarka
Pracownik
@Pracownik

kolejna opinia zakomplesionej osoby, widac odrazu po pierwszym zdaniu ze najpierw uzywa formy meskiej , aw kolejnym formy zenskiej. Chyba sama nie wie kim jest, to na co mogla liczyc. Szefowie wspaniali, wyrozumiali. Kazda sprawe mozna z nimi zalatwic i sa do dogadania. W pracy luzna i mila atomosfera, a odpowiadajac na wpis powyzej to chyba glupia i slepa nie chcialaby z nimi sie przespac

Adam
Inne
@Sekretarka

To ostatnie zdanie... ale slabe. Serio uważasz że praca to dobre miejsce na podryw?

Były pracownik
Były pracownik

Okropna atmosfera, system kar wprowadzony z (usunięte przez administratora) bez uprzedzenia - 200 zł kary za dotknięcie szyby czy za spóźnienie się 10 minut 50 zł kary. Dzwonienie po ludziach i wciskanie im za każdą cenę fotowoltaiki. Jeżeli nie masz wyników to nie masz po co do pracy przychodzić - musisz przynajmniej 3 spotkania dziennie umówić, jak nie to kolejna kara. Wysyłają do domu jeżeli do konkretnej godziny nie umówisz niczego. Szefostwo nie traktuje Cię jak człowieka, nic nie znaczysz dla nich. Nie polecam, psychicznie nie da się tam wytrzymać.

Danuta
Inne
@Były pracownik

a te wszystkie kary i zasady sa zapisane w umowie czy to ustalenia poza umowa?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jeżeli byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Contact Center Sp. z o.o. (Firma zamknięta), to podziel się z nami swoimi wrażeniami. W jakiej atmosferze odbyło się spotkanie? Jak oceniasz merytoryczne oraz techniczne aspekty rekrutacji?
logo firmy Doradca Ubezpieczeniowy
Toruń
Anna Młynarczyk
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Toruń
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(75 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Wtryskarek
Toruń
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Katarzyna
Inne

Ktoś tu kiedyś narzekał na nową osobę w firmie, która podobno popsuła trochę atmosferę. Inni pracownicy też tak uważają czy tylko temu człowiekowi akurat tak podpadł? I jak z atmosferą w firmie aktualnie, wszyscy raczej się lubią czy występują czasami drobne sprzeczki?

Gość
Inne
 Pytanie

Hej mam do was pytanie czy kontakt center nadal istnieje bo na olx znalazłam ogłoszenie firmy w sprawie pracy a w internecie jest ze firma jest zamknięta na stałe czy ktoś coś wie o co tu chodzi?

Rafał
Inne
 Pytanie

Bardzo nękają mnie telefonami. Dzwonią dwa razy w tygodniu. Praktycznie regularnie. Chciałem im wysłać żądanie usunięcia danych z bazy. Niestety nie mogę znaleźć żadnego adresu email. Firma praktycznie nie istnieje w netach. Czy może ktoś podać email do nich? Z góry dziękuję.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Rafał

Witam Panie Rafale, w jakiej sprawie są telefony? Pytam, ponieważ chcemy zweryfikować czy oby na pewno od Nas. Firmę jest bardzo łatwo znaleźć w internecie proszę wpisać adres www.contactcenter.pl

Pracownik.
Pracownik
@Pracownik

Ja się pytam gdzie moja wypłata. 3mc czekam za pensja

Dariusz
Inne

@Koncert życzeń a to tylko ty masz taki kłopot czy wszyscy pracownicy?

Damian
Inne

@Ben W jakim wieku ekipa pracownicza?

Ben

Nie polecam pracy tam na początku była świetna atmosfera ale kiedy pojawił się w pracy pewien Krzysztof taki gościu z krzywym nosem co chodzi na siłkę a zero efektów głupio mądry wszędzie podsluchuje i (usunięte przez administratora) górze żeby dostać lesspe warunki pracy bo zbiera na samochód a wszystko co zarabia przepis to wszystko się zepsuło człowiek chodził i każdy na twój temat gada pierdoly usłyszane przez tego osobnika że naprawdę nie było jak się dkuoci na pracy i czuć sie normalnie. NIE POLECAM PRACY Z TAKIMI LUDŹMI

98
@Ben

Miałeś tam jakąś gwarantowaną stała pensje oprócz prowizjii? Czy było to raczej jeśli umówisz to zarobisz?

Abonent Orange

Jako firma zasługują na wielkiego karnego Ku.. pstryczka w nos. No chyba nie ma w Polsce bardziej upierdliwej infolinii niż ta... Nie dość, ze dzwonią jako Orange, a potem się przyznają, że jednak nie Orange...(słabe szklenie) to potem ten sam numer dzwoni z zaproszeniem na spotkania "PROzdrowotne".. Ciekawe czy legalnie używają tej samej bazy do różnych celów...?

Iwona
Inne

@exłerker dlaczego nie polecasz pracy w Contact Center? Mógłbyś/mogłabyś powiedzieć coś więcej na temat Twoich doświadczeń w firmie? Chętnie dowiemy się również więcej na temat stanowiska, które masz na myśli. W zależności od zakresu obowiązków warunki zatrudnienia w ramach jednej firmy mogą się znacznie różnić, dlatego warto przy zostawianiu opinii podać więcej informacji.

exłerker

Na chwile żeby z głodu nie umrzeć jedynie. Taki to rodzaj pracy. Nie polecam.

hajo

nie wiem czy widzieliście, ale jest oferta jako Konsultant w dz. retencji - są tutaj już stałe stawki 12zł/h, umowa o prace tez jest zapenwiona, wiec to tez na plus jest.

dnooodna

Pracowałem tam przez ponad pół rok jakiś czas temu. Serdecznie odradzam. Mam namyśli projekt e-faktury gdzie nie masz możliwości awansu i jak mantrę powtarzasz w kółko to samo przez cały okres pracy. Stawka godzinowa również śmieszna 7 zł - umowa o prace (dla wybranych) - 8,50 - zleceniówka. Żeby było śmieszniej nie możesz zarobić więcej niż jakaś tam kwota więc im więcej godzin masz tym ta godzinówka spada. Brak miejsca pracy, co dziennie siadasz na innym stanowisku a i tak po 2h później przychodzi pracownik infolinii i mówi ze to jego miejsce, i szukasz przez 20 minut miejsca gdzie możesz pracować do tego przelogowanie się (kolejne 20minut) itp - tak to codzienność w pracy w Orange na projekcie e-faktury, ale cel musisz wykonać. Prowizje owszem są rzędu 1,30zl za 1 efakturę - warunkiem jest to iż musisz zrobić ich kilkaset (4 efaktury na godzinę pracy więc załóżmy 150hx4 minus odrzuty i reklamacje klientów)po prostu musisz wyrabiać cel a jak wiadomo wszystko jest zależne od bazy. Jak wyrobisz cel to prowizje wypłacane są kwartalnie z opóźnieniem na kratę sodexo lub gdy Twój Teamlidear informuje Cie, ze są problemy i nie otrzymasz karty wtedy otrzymasz prowizje w bonach...(zapłacisz za mieszkanie bonami właściciel się ucieszy :))). Jeżeli chodzi o przełożonych tzw Teamliderów - kobieta w wieku około 26 lat drąca się i klnąca na swoich byłych kolegów / koleżanki z którymi kiedyś jechała na jednym wózku utrudnia praca, strzela fochy ogólnie opryskliwa i średnio przyjemna. Jeżeli ktoś ma jakieś wątpliwości co do pracy tam to proszę się zatrudnić i popracować trochę :) przejść parę "zebrań". Słyszałem od starych pracowników, co teraz pracują na infolinii a dawniej było w akcji e-faktura. Iż kiedyś było super wszystko się popsuło gdy wkroczyli młodzi ludzie (w moim wieku) jako teamliderzy i trochę się pozapominali. W Orange motywują Cię grożąc Ci, nigdy się nie spyta Ciebie przełożony co się dzieje, czemu masz gorszy dzień. Tylko np da Ci czas na poprawę a jak nie to się żegnamy. Jeszcze warto wspomniec o wewnętrznych super konkursach i nagrodach, którymi są długopisy, ogólnie cały syf, który został przy jakiś akcjach. A w święta na wigilie Szefowa sępi od pracowników kaskę dla dzieciaków, bawi się w licytacje później te pieniądze są przekazywane dzieciakom jako dar od firmy. Od firmy co wyciąga kase z kieszeni pracowanika, zeby dać. Pozdrawiam i ODRADZAM WSZYSTKIM !

Mati

Lipa lipa na tej bydgoskiej, ludzi traktują jak śmie**. Zrobiłem aut za brak celu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gal Anonim

Szczerze powiem że jestem zadowolony z pracy. Jak złożyłem papiery to pomyślałem "co ja tutaj robię?" byłem negatywnie nastawiony... Jak trafiłem do grupy szkoleniowej bałem się jak piorun:) Ale ciężka praca bardzo się opłaca:) Po kilku miesiącach otrzymałem umowę o prace choć łatwo nigdzie nie jest ale jestem waleczny i sobie poradzę ze wszystkim:) Powiem szczerze to ciężka praca ale jesli masz "kochones" albo chcesz się sprawdzić jako rasowy sprzedawca i nabrać BARDZO DOBREGO doświadczenia sprzedażowego to miejsce dla Ciebie! Czytam wyżej komantarze i myślę że narzekają Ci którzy myśleli że wstane rano i dojadę do pracy to mi się należy! Ciężko pracujesz a zostaniesz odecniony! PZDR

1
Cmentar.

Pracuję tam jakiś czas... Narzekać mogą ludzie, którzy nigdy nie zasmakowali ciężkiej pracy fizycznej. Parcie na wynik? A po cholerę tam przychodzisz? Twoim zadaniem jest sprzedaż, a nie siedzenie na (usunięte przez administratora) br /> Klienci źli? Ludzie, jak ludzie, są różni. Małe stawki? Jak się postarasz i serio walczysz o klienta, to 1800 na rękę wyciagniesz. Ludzie, narzekacie strasznie, a myślicie, że gdzie indziej to będą Was głaskać? To jest PRACA, a nie wakacje, Wy im łaski nie robicie, na Wasze miejsce jest wielu chętnych. Jeżeli rozumiesz, co oznacza pracować i po to przychodzisz do pracy-polecam w 100%,świetne warunki, klimat, możliwości. Ktoś wspomniał o brudzie na stanowisku...

Lilka

No cóż praca jest bo jest ale prawda jest taka że większość osób które w Orange Call Center pracują nie ma szans na inną pracę i tyle... W Toruniu sala wielka pracuje na niej jednocześnie w godz szczytu 100 osób' gorąco na sali a szum jak w ulu. Jeśli jesteś wytrzymały psychicznie i się nie przejmujesz wściekłymi klientami- dasz rade. Tylko dla mnie tuning na pracowniku jest na maksa- osiągaj wyniki sprzedawaj to moze dostaniesz cos ponad najniższa krajową a oferują niewiele- mydła nawet nie ma w toaletach' sedesy są sprzed lat trzydziestu na wszystkim oszczędzają aż wstyd stanowiska komputerowe nie sa odkurzane przez sprzataczki wcale' jesli sobie nie wycierasz monitora i biurka bedziesz siedział w brudzie az sie lepi. To samo w jadalni- krzesła tam obicia maja czarne od potu i stare Fu!!!!Pozytywni sa ludzie- mozna poznac kogos ciekawego ale ogólnie Orange nie szanuje pracownika masz być tylko elementem do obsługi po najnizszych kosztach tak jak pociagowe zwierze.I to sobie Polacy daliśmy z sobą zrobić by nas mieli za nic!!!! GŁOSUJCIE NA DUDĘ !!!! DUDA NA PREZYDENTA ZEBY W TEJ POLSCE TAKIE FIRMY JAK ORANGE I WSZYTKIE INNE NIE MIAŁY CZŁOWIEKA ZA ŚMIECIA!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aneczka

Pracuję tu już 6 miesięcy i nie mam nic do zarzucenia. Miałam do wyboru siedzieć na słuchawce czy szukać pracy w galeriach handlowych. Wybrałam słuchawkę w Contact Center i nie żałuję... Oczywiście praca w call center jest specyficzna i trzeba być na to przygotowanym, najważniejsze by się nie poddawać... Ludzie strasznie pozytywnie nastawieni (koordynatorzy również), atmosfera jak najbardziej na plus. Ogromna ilość konkursów gdzie często można dostać porządny zastrzyk gotówki, rozrywka jest :) Na benefity nie narzekam jak nie karta medyczna to i jakieś zniżki. Polecam, fajny sposób na pierwszą pracę.

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Contact Center Sp. z o.o. (Firma zamknięta)?

    Zobacz opinie na temat firmy Contact Center Sp. z o.o. (Firma zamknięta) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Contact Center Sp. z o.o. (Firma zamknięta)?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Contact Center Sp. z o.o. (Firma zamknięta)
Przejdź do nowych opinii