Zosia Nowy wpis
Inne

Z enel-medu korzystam już ponad 2 lata, niestety dosyć często. Z całą pewnością muszę stwierdzić, że w ciągu ostatniego roku jakość usług baardzo spadła. Zaczynając od infolinii na której pracują bardzo źle przeszkoleni ludzie- 4 RAZY zostałam błędnie zapisana na badania i wizyty, zgłosiłam to, oczywiście dostałam przeprosiny ale sytuacja się nie poprawiła. Kilka razy zostałam źle poinformowana na temat dostępności usług czy przygotowania do badań przez co wielokrotnie jeździłam do oddziałów i dowiadywałam się na miejscu że zostałam zapisana nie na to co trzeba i muszę umówić inny termin i wrócić do domu...Z prośbą o umówienie następnego terminu zgłosiłam się do recepcji- pani odpowiedziała że mogę się sama umówić w aplikacji :) Mój partner miał wiele identycznych sytuacji. Jeśli chodzi o dostępność terminów jest tragicznie, czego skutkiem było rozwiązanie umowy mojej firmy z enel medem. Ogólnie NIE POLECAM.

Anna
Inne

Nie polecam. Umówienie się do endo graniczy z cudem. Dzwoniąc na infolinię, proszę o wizytę u Pani dr. słyszę, że terminów brak. Tłumaczę, że badania wyszły złe i muszę to skonsultować. Niestety nic to nie dało...

anonim
Pracownik
 Pytanie
@Anna

a co to przepraszam zmieni? Infolinia na pulę wizyt i gadanie, że ktoś potrzebuje szybciej bo umiera, nie sprawi że nagle magicznie pojawią się terminy xd

Pacjentka
Inne
 Pytanie
@anonim

Brak terminów na infolinii czy on line a w placówkach pustki: puste korytarze, recepcja nudzi się, klientów brak lub jak na lekarstwo.... na czym polega działalność tej firmy ? Na wyłudzaniu kasy od zainteresowanych i odsyłaniu ich potem z kwitkiem ? Bo tak to wygląda w rzeczywistości co sama widzę i doświadczam mając abonament. Wystarczy porównać z Lux Med-em, tam jest pełno ludzi / pacjentów w ich placówkach....

Kinga Nowy wpis
Inne
@Anna

Najlepiej umawiać się w aplikacji. Można się wpisać na listę rezerwową też. Terminy owszem różne bo różne są pakiety. Ja mam ten nowy i jak na razie jest ok nie czekam nie wiadomo ile na pewno nie tyle jak na NFZ jak tu ludzie piszą

Ewusia
Inne

Szanowni Państwo, uważajcie na tą korporację. To jest (usunięte przez administratora) nastawione tylko na kasę. 90% lekarzy to konowały, 10% można jeszcze polecić, ale trudno się do nich dostać. Nie potrafią postawić prawidłowej diagnozy, przepisują tylko leki i nic z tego nie wynika. Porażka goni porażkę. Bizmesmeni!!!!!!

P
Inne
@Ewusia

Ja miałam taki problem jak miałam lux med. Poziom wiedzy lekarzy pozostawia wiele do życzenia

Hmn..
Inne
 Pytanie
@Ewusia

Idzie pani do prywatnej placówki i jest pani zaskoczona że prywatna placówka jest nastawiona na zysk? No ciekawe... Proszę kprzystać z NFZtu

Leszek
Inne
@Hmn..

No wiesz, wiadomo ze zysk jest ważny ale jednak idzie się do lekarza który ma pomóc w chorobie, więc powinien mieć wiedzę i doświadczenie. Ja osobiście nie byłem tam u lekarza, ale jak już płacę niemałe pieniądze to chciałbym dostać skuteczną poradę i leczenie.

Afik
Inne
@Hmn..

Płacisz to wymagasz!!

mixer
Inne
@Hmn..

płacić tak, ale wiedzieć za co. Nie należy mylić zysku z wyzyskiem.

Enel to najgorsze CM
Były pracownik
@Ewusia

Żądajcie do umowy STANDARDÓW DOSTĘPNOŚCI LEKARZY - TO dokument w którym jest określone czasowo w jakim terminie maja obowiązek zapewnić wizyty dla pakietu. Enel celowo nie dołącza tego dokumentu do umow zeby manewrować na terminach wizyt. Efekt jest taki ze nie mając tego dokumentu masz wizytę do okulisty za pół roku. Odpłatnie dostępna od razu. TO BARDZO WAZNY DOKUMENT.

ania
Pracownik
@Enel to najgorsze CM

tak, pani ma 1000% racji

DK
Inne
@Enel to najgorsze CM

Potwierdzam. Od dłuższego czasu w enel-med jakość usług jest na dramatycznie złym poziomie. Czas oczekiwania do laboratorium to dziś 2 tygodnie ! Absurd goni absurd. Terminy wizyt u lekarzy porównywalne z NFZ. Poziom lekarzy bardzo zróżnicowany. Są świetni o słabi, trzeba weryfikować.Jedyne na plus w Gdańsku to KLINIKA STOMATOLOGII po remoncie wraz z dobrymi lekarzami i higienistkami! Reszta dramat, więc bardzo nie polecam.

anabe
Pracownik
 Pytanie
@Enel to najgorsze CM

Wspomniany "dokument " zawierający standardy świadczenia usług został dołączony do umowy (umowę podpisały związki zawodowe w mojej formie). I co z tego wynika ? : NIC. Enel-med ma w (usunięte przez administratora) umowę, którą podpisał. Żadnych standardów nie ma w praktyce. Właśnie dziś (po pół roku od podpisania umowy) związki wymówiły ja z powodu nagminnego braku dostępności konsultacji lekarskich i niewypełniania przez enel med warunków umowy. Tylko nie rozumiem dlaczego mam płacić za abonament jeszcze do lipca? Pozostaje tylko droga sądowa, ale to niestety związek zawodowy jest stroną (nie pracownicy), więc możemy sobie tylko ponarzekać.

Lidka
Inne
@DK

Potwierdzam W ramach NFZ są szybsze terminy niż u nich Poza tym podają terminy odległe, umawiasz się a w ostatniej chwili gdy juz masz plany zmieniają te terminy aby zrezygnować

Olka Nowy wpis
Inne
@Lidka

Wszystko zależy od pakietu jaki posiadasz. Te nowe pakiety indywidualne z gwarancją terminu są ok (mam ten większy dla kobiet). I badania też bez problemu nie czekałam nie wiadomo ile

Ewa S. Nowy wpis
Inne

Nieuczciwe, typowo korporacyjne podejście do pacjenta. Jestem w ciąży i potrzebowałam zrobić badanie, które można wykonać jedynie do końca 13 tygodnia ciąży. Zapisując się na badanie miałam tydzień na wykonanie go tydzień - zostałam zapisana na ostatni możliwy dla mnie termin wykonania badania. Niestety dostałam nierzetelne informacje co do składowych i przebiegu badania, a także niepoprawną cenę badania podała mi lekarka podczas teleporady poprzedzającej badanie - w rozmowie z konsultantem podczas zapisywania się nie było już rozmowy o cenie wcale, a więc również nie zostałam wyprowadzona z błędu. Ponieważ pojechałam kolejnego dnia odbyć pierwszą część badania, została ode mnie pobrana kwota zbliżona do tej, którą podała mi podczas teleporady lekarka pracująca dla enel-med. Co utwierdziło mnie w przekonaniu, że jest to właściwa cena. Później jednak okazało się, że ta część badania się nie odbędzie ani a tym dniu, ani w tym oddziale i mam się stawić na "całość badania" w innym ustalonym terminie. Pechowo ostateczny termin badania był ostatnim dniem kiedy to badanie można w ogóle wykonać - po serii błędnych informacji, omyłkowych zapisów i przepisywań na inne terminy, po wielu sytuacjach kiedy można było doprecyzować szczegóły procedury badania i poinformować mnie o właściwej wysokości ceny badania - ostatecznie w dniu badania (tym samym ostatnim dniu mojej możliwości wykonania go w ogóle) dowiedziałam się, że badanie nie kosztuje 300 zł a 800 zł co stanowi niemal trzykrotność kwoty, która istniała w mojej świadomości od dnia zapisu. W momencie kiedy się tego dowiedziałam nie miałam wyjścia - musiałam uiścić opłatę i wykonać badanie ponieważ nigdzie już nie zrobiłabym go bez zapisu w ten sam dzień - postępując w ten sposób firma postawiła mnie w sytuacji niemal bez wyjścia. Zgłosiłam sprawę do rozpatrzenia w trybie reklamacji, na co usłyszałam odpowiedź, że wg odsłuchu nagrania z rozmowy z konsultantem nie pada tam żadna kwota, a konsultant nie ma obowiązku informowania o cenie dopóki nie pada jednoznaczne pytanie. Nawet przy takiej informacji, może i bym mogła "odpuścić" i powiedzieć, że rzeczywiście - nie zapytałam, jednak pech chciał, że w międzyczasie tego kolejnego dnia omyłkowo została ode mnie pobrana kwota za to samo badanie w kwocie wynoszącej tyle samo ile powiedziała mi wcześniej lekarka - po cóż więc pytać o kwotę skoro dostaję kolejne potweirdzenie, że jest ona taka jak początkowo myślałam. Oczywistym jest, że nie pytam zatem o inną cenę badania - zatem uważam, że zostałam wprowadzona w błąd, następnie dostałam nierzetelne informacje o badaniu, byłam odsyłana od specjalisty/spotkania/ oddziału do innego specjalisty/oddziału/spotkania, a w końcu przy tym wszystkim została wykorzystana moja niewiedza i nieświadomość - po wszystkim firma unika odpowiedzialności za swoich specjalistów i błędy popełnione przez pracowników. Uważam taką praktykę za nieuczciwą, za brak poszanowania i postawy opiekuńczej wobec swoich klientów, za unikanie odpowiedzialności jako organizacja, za niewrażliwość etyczną i za szczególny brak uważności na to aby pacjenci firmy enel-med mieli rzetelne informacje potrzebne do podejmowania decyzji o korzystaniu z usług firmy na podstawie swojej niepodważalnie świadomej zgody. Nie wiem jakie przepisy prawne mogą chronić ludzi w takich sytuacjach, jednak w poczuciu głębokiego rozczarowania i smutku pozostawia mnie fakt, że poza różnymi ustawami i przepisami życzyłabym sobie funkcjonować w świecie gdzie firmy świadczące usługi medyczne i opiekuńcze wykazują postawę zgodną z misją podmiotów leczniczych i lekarzy, a więc dbają o dobro pacjenta, tak jak wynika to z ich wizerunku, misji i na koniec z zasad po prostu ludzkiego szacunku człowieka do człowieka.

logo firmy Konsultant medyczny w sklepie medycznym
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(39 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Fizjoterapeuta- Praca w szpitalu
Katowice
Ipf Medical Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kosmetolog / Asystent Lekarza
Świętochłowice
Job Point Sp. z o.o.
(6 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dietetyk
Radom
Fudeko S.A.
(64 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
T.
Inne

Rezonans głowy przy stwardnieniu rozsianym. Próbowałem się zapisać z pakietem premium od 6 lutego udało się po godzinach prób w aplikacji i infolinii na 20 czerwca. Cena pakietu dla 3 osobowej rodziny w tym miesiącu zmieniła się z 594 zł na 696 zł miesięcznie. Za co pytam się. Oczywiście za te 600 zł było od ręki dnia następnego odpłatnie i to w kilku lokalizacjach.

?
Były pracownik
 Pytanie
@T.

No i sam pan sobie odpowiedział na pytanie o dostępność. Pakiet dla całej rodziny ok 600zł. JEDNO badanie to 600 zł. Serio myśli pan że za 600zł za całą rodzinę można korzystać z tak drogich badań ile się chce i kiedy? Firma by padała,

Barbara
Pracownik
 Pytanie

Drodzy klienci (pacjenci?) bądźcie czujni! Mimo, że po identyfikacji osoba na infolinii ma pełen dostęp do waszego konta, to sama z siebie nie uwzględni wszystkich warunków umowy między wami i firmą ( taka jest, jak mi powiedziano, polityka wewnętrzna). W umowie między moim pracodawcą a enel-medem jest np. wypisany standard dostępności do poszczególnych specjalistów (np. dermatolog 4 dni itd.) Jak zadzwoniłam to zaproponowano mi najpierw termin po połowie września, a dopiero jak się powołałam na umowę, to zaczęła się inna rozmowa. Ohyda!! Zawsze jest przecież szansa, że (usunięte przez administratora) nie będzie się dopominał o swoje prawa, tylko będzie jak głupi płacił co miesiąc abonament. Na papierze opieka wygląda zachęcająco, a w realu śliskie sztuczki.

Pacjentka
Inne

Omijać szerokim łukiem beznadziejnosc umówienie wizyty pomimo wykupionego abonamentu to jakaś abstrakcja . Przy podpisywaniu umowy nawet gdy jest zapis ze w ciągu 14 dni muszą znaleźć termin nie respektują tego . Nie można nawet w wynikami zapisać się do prowadzącego lekarza dramat . Najwazniejsza dla nich kasa

An
Inne

Dzien dobry, Brak możliwości umówienia sie do dermatologa korzystajac z pakietu PREMIUM... najblizszy termin ktory mi zaproponowano to marzec 2023???? Zapytalam rowniez o mozliwosc zapisania sie prywatnie i zapłacenia pełnej kwoty jak osoba bez abonamentu po czym uslyszalam ze wolne termint to.... UWAGA MARZEC 2023.... Żeby bylo śmieszniej, mąż zapisał sie do Panstwa prywatnie nie majac wykupionego abonamentu i termin znalazł sie na dzień kolejny, i nastepny i jeszcze kolejny w dogodnych godzinachni w kilku lokalizacjach..... Ładnie oszukujecie! Czas pomyśleć nad założeniem jakiejś sprawy cywilnej za nie wywiazywanie sie z umowy którą macie podpisaną! Historii o braku terminow albo liscie rezerwowej mam juz dość! Dziecko już od Was na szczęście wypisałam! LuxMed z dostepnych mi informacji wśród najblizszych wywiązuje sie lepiej ze swoich umów. Nie omieszkam dzielić się moim doświadczeniem gdzie sie tylko da.

klientka
Pracownik
@An

Czas oczekiwania na specjalistów bardzo się wydłużył. Ja do swojej kardiolog (uwaga!) termin mam na lipiec, do ortopedy na maj! a pakiet mam również całkiem całkiem. Rozmawiałam ze specjalistami co się takiego wydarzyło w ciągu ostatnich kilku miesięcy, że czas oczekiwania się tak wydłużył. Terminy prawie jak na NFZ (chociaż tego prawdę mówiąc nie wiem). podobno nałożyło się kilka powodów i to nie jest problem wyłącznie enelmed, tylko pozostałych klinik również. 1. wzrost zachorowań 2. napływ olbrzymiej grupy osób z Ukrainy, przez co dostępność lekarzy mocno spadła 3. zmniejszona ilość lekarzy specjalistów. Osobiście dochodzę do wniosku, że lepiej chyba jest się wypisać i płacić prywatnie za wizytę - taniej mnie to wyjdzie. pozdrawiam Klientka

Tiger
Były pracownik
@An

Ta firma to jedno WIELKIE (usunięte przez administratora) KTORA KIWA TYCH CO MAJA ABONAMENTY. Dla nich nie ma żadnego lekarza! Dla tych co płacą gotowka lekarz jest od razu!!! Omijajcie ENEL MED Z DALEKA!!!

Luiza
Inne
 Pytanie
@An

A najlepsze jest to jak masz aplikacje i chcesz umówić wizytę u lekarza płatną - w apce co to w ogóle nie działa - jest przy przycisk "umów i zapłać"! To od razu przekierowuje do płatności on-line. Kiedyś zapłaciłam i na godzinne przed wizytą przesłali mi SMS-a - "Twoja wizyta została odwołana. Skontaktuj sie z nami aby ja ponownie umówić" Jakbym nie spojrzała w telefon to jechałabym 30 km bo nikt nie zadzwonił żeby mnie poinformować o tym!!! I to pomimo ze zapłaciłam i wizyta została odwoła a z ich winy, to JA mam wydzwaniać i wisieć na tej infolinii 30 minut, gdzie jest tylko jeden komunikat: "wszyscy konsultanci sa zajeci" i automat rozłącza???? Nigdy wiecej!!!!!

anabe
Pracownik
@Tiger

Próbowałam się zarejestrować do kilku specjalistów (ginekolog, dermatolog, diabetolog) - bezskutecznie od trzech miesięcy. Mam pakiet premium (Wrocław). Pakiety w enel-medzie to wielkie (usunięte przez administratora) Właśnie dziś dostałam info ze związków zawodowych, że rozwiązują umowę ale niestety dopiero od lipca, więc cały czas muszę płacić (za nic...)

Margo
Inne

Mam wykupiony pakiet przez pracodawcę od 2014 roku, gdyby nie to zażądałabym zwrotu wszystkich składek z tych lat, umówienie się na konsultację graniczy z cudem, dużo dłuższe są tu kolejki niż w przychodniach państwowych, przed chwilą próbowałam znaleźć termin na teleporadę do internisty, sprawa pilna, najbliższy termin 05.04 a do tego czasu mogę zdychać, mam skierowanie na kolonoskopię i gastroskopię od lipca 2022 roku i w żaden sposób nie mogę się umówić, wstyd żeby za takie usługi brać pieniądze

MICHAŁ
Inne

Korzystałem z kilku wizyt dermatologicznych u różnych specjalistów Enelmed . Każdy bezradny , żaden skutecznie nie pomógł. Brak wiedzy i kompetencji , bezradność. Nie polecam

Ancytalcon
Inne

Pomimo wzrostu ceny pakietów dostępność do lekarzy dramatycznie zmalała. ENELMED nastawił się na zarabianie grubych pieniędzy. Pootwierali oddziały medycyny estetycznej (ESTELL), oddziały enel-sport, gdzie każda usługa jest płatna. A dostęp do lekarzy normalnych specjalności jest gorszy niż w placówkach NFZ. Tam przynajmniej można uzyskać termin wizyty. A tutaj za każdym razem system zwraca komunikat "Nie znaleziono wizyty w wybranym terminie". Jak twierdzi pani Beata Zachajkiewicz wszystko dlatego, że "25 % wizyt już zarezerwowanych jest odwoływanych i terminy są ponownie dostępne do umówienia". Więc żeby sobie zwiększyć zysk, nie wystawia się żadnych terminów każąc klientom polować na taką odwołaną wizytę. Wielki skandal! Płaci się ciężkie pieniądze za usługę, której nie można dostać.

Iwona
Inne

Czas oczekiwania znacznie sie wydluzyl !!! Terminy sa nie dogodne !!!!! Rozczarowujące !!!

Małgorzata
Inne

nie można dodzwonić się na infolinie nie można uzyskać recepty na stale leki pomimo kilku prób nie można uzyskać recepty na leki podczas wizyty online, bo nieogarnięta lekarka od razu zaznacza status zrealizowane nie można ponownie złożyć zamówienia na receptę na portalu, bo jest zablokowane kiedyś enel-med to byl synonim jakości teraz to jest gorzej niż na NFZ to jest wstyd

Marcin
Inne
@Małgorzata

Nałapali kontraktów i teraz się nie wyrabiają. Przykład z dzisiejszego dnia. Dziecko zachorowało przed świętami, wizyta umówiona na 28.12.2022, dziś otrzymuję informację, że odwołana (dziecko dziś ma już ponad 38 stopni Celsjusza), kilkadziesiąt minut oczekiwania na infolinii i otrzymujesz informację, że najwcześniejsza możliwa wizyta 05.01.2023, to jest gorsze niż NFZ. Faktycznie kiedyś (około 5 lat wstecz) działało to fajnie, był dostęp do lekarzy, teraz coś nienormalnego. Pozdrawiam Marcin

Klient
Inne
@Małgorzata

Ponieważ przez pół roku próbowałam zarejestrować się do reumatologa - nieskutecznie...... na badanie laboratoryjne jest miejsce za miesiąc...nie mówiąc już o zarejestrowanie się do dermatologa, czy kardiologa..... chyba nie wznowię ubezpieczenia

jolaialek
Inne

Wyjątkowo niekompetentna i nieprzyjazna pacjentom placówka medyczna. Panie na infolinii podające sprzeczne informacje. Lekarze, którzy nie zadają sobie najmniejszego trudu żeby zapoznać się z tym kim jest pacjent, po prostu mówiąc kolokwialnie "odwalają robotę" tak jakby nie mieli do czynienia z żywymi ludźmi. Pomijając fakt, że nie można się dodzwonić, że terminy konsultacji są z kosmosu, to placówka dyskryminuje osoby niepełnosprawne. Jeżeli osoba niesłysząca umawia konsultację z lekarzem na e-czacie, a lekarz, mając informację o dysfunkcji pacjenta, nie łączy się z nim online tylko dzwoni i nie jest to pojedynczy przypadek, to wniosek jest oczywisty.

Sławek
Inne

zwracam sie z prosbą o wyjaśnienie gdyż zostałęm wprowadzony w bład przez państwa pracowników przy zakupie 3 wizyt u psychiatry .miało to mieć miejsce do końca roku 2022 okazało się że do 23 12 2022 a okazało sie ze nie było miejsca lub czssu by mnie przyjać .i czuje sie (usunięte przez administratora) gdyz nie mogę wykorzystać ostatniej wizyty .Korzystałem z usług wczesniej i aktualnie zostałem wprowadzony w błąd .

Robert sssss
Inne
 Pytanie

Abonament tylko do Lutego 2023 To jest umieralnia ten Enel Med, wizyty dla dzieci z temperaturą 38 na za rok 15 stycznia 2023, gdzie prośba o wizytę była 08.12.2022r i bezczelne pytanie. Czy jeszcze mogę w czymś pomóc? Na każde zadanie pytanie z mojej strony.... Terminy tragedia. Kompletnie brak lekarzy począwszy od pediatry do poważniejszych specjalizacji, poprostu ich brak. Funkcje w aplikacji "nowej" woła o pomstę do nieba. Stworzona aby jak najbardziej utrudnić życie, irytująca.

Wiola
Inne

Jako pracownik i pacjent odradzam jakikolwiek kontakt z tą złodziejską firmą! Nie traktują ani pracowników ani pacjentów! Życzę byście zdechli jak najszybciej!!!

AntyEneledowiec
Inne
 Pytanie
@Wiola

Dlaczego zgadzam się z tą opinią??? Bo to prawda bez dwóch zdań. Przez ostatnie 20 lat byłem z ramienia firm w których pracowałem w różnych centrach medycznych, ale EnelMEd to najzwyklejsze DNO!!!

Robert
Inne
 Pytanie

Nie mogę ostatnio polecić usług tej firmy. Płace abonament od wielu lat i po raz pierwszy mam taką sytuację. Zaobserwowałem problemy urologiczne wiec zapisałem się szybko na konsultację telefoniczną. Przyznam, że bardzo szybko udało się tego dokonać. Miły lekarz zlecił badania i zalecił szybką ponowną konsultację. Badania wykonałem również w tempie ekspresowym ale tutaj zaczyna się balet. Kolejna konsultacja możliwa jest dopiero w kwietniu 2023 (dobrze, że nie 2024 lub 2025). Na początku nie przejmowałem się, znajdzie się jakiś termin, ktoś zrezygnuje, są telefony, aplikacja, lista rezerwowa ….. Niestety miejsc brak nawet na konsultacje tel. Moje ostatnie 3 dni to siedzenie non stop w aplikacji enelmed i poszukiwanie wolnego terminu. Wyglada na to, ze należy wydrukować wyniki i pójść prywatnie bo mimo od lat płaconego abonamentu nic nie wskóram. Coś w enelmedzie nie tak z zarządzaniem, przyjęli kogoś „mądrego” do pracy, bo jeszcze niedawno tak nie było. Zbyt duży rynek ? Za dużo sprzedaży abonamentów i porobiły się wąskie gardła ? A moze słabo opłacacie specjalistów, a może są jeszcze inne powody. W każdym razie niezależnie od powodów wina leży po Waszej stronie i Waszych menadżerów. Należy ludzi ostrzegać przed takimi sytuacjami skoro się zdarzają , bo macie do czynienia ze zdrowiem Waszych klientów, którzy Wam za to płacą, ufając że najcenniejsze co mają, zdrowie swoje i swoich rodzin złożyli w dobre ręce. A tu moze być nieprzyjemna niespodzianka i zderzenie ze ścianą. Drodzy klienci nie unikniecie takich sytuacji i dobrze sprawdzajcie komu ufacie. Jak widać firmy nastawione są na zysk i nie ma zmiłuj. Na pocieszenie być moze traficie na przemiłą Panią lub Pana na infolinii, nie oni są winni. Im należy się szacunek bo to na nich spada nasza frustracja. Ryba psuje się od głowy. Konkludując : Jeśli nie chorujecie to bardzo dobra firma, jeśli chorujecie to macie ……. Jak wybierzecie enelmed będziecie mieli z tym do czynienia i wierzcie mi nie będzie Wam do śmiechu. Miłego dnia a zarządzającym Enelmedem - zastanówcie się gdzie robicie błąd ? Robert A jeszcze jedno, nie potrzebuję odpowiedzi i wyjaśnień. Ten post powstał dla obecnych i przyszłych klientów. Takie sytuacje mają miejsce i niezależnie od odpowiedzi kogoś kto bierze za to pieniądze, będziecie mieli z takim sytuacjami do czynienia. Jeśli nie chcecie spędzać czasu na pisaniu takich elaboratów i co ważniejsze nie chcecie być leczeni pomimo być może jakiegoś zagrożenia Waszego lub np. Waszego dziecka, w taki właśnie sposób (4 miesiące na kolejną konsultację), to zastanówcie się czy zacząć płacić , czy nadal płacić (abonament) ? Bo może nie warto ? Ha na pewno nie warto . Miłej lektury.

Yola
Inne

Nie polecam. Ktoś pisał że umowa z nimi to stara pieniędzy i to jest prawda. Wcześniej korzystałam z usług konkurencji ze względu na to że pracodawca miał podpisaną umowę z LM a później samodzielnie opłacalna pakiet w LM dla siebie i rodziny. 10 lat i złego słowa na firmę konkurencyjna powiedzieć nie mogę . Pół roku temu zmieniłam pracę i miejsce zamieszkania. Pracodawca oferował pakiet w Enelu(oczywiście za odpowiednią ilość kasy). Zgodziłam się sądząc że poziom uslug będzie podobny. Obecnie po pół roku nam jedno zdanie na temat Enel medu - dramat. Na wizyty czeka się strasznie długo , non stop są odwoływane( wiadomość przychodzi SMS i jeszcze sama mam sobie umówić kolejna wizytę), lekarze na wizytach często podejście lekceważące . Nie polecam , wracam do konkurencji

#pacjentka Kucharska
Inne

Jestem zawiedziona. Opłaciłam teleporadę, wysłałam dokumentację p potwierdzono odbiór i niestety lekarz który się ze mną kontaktował nie otrzymał do wglądu dokumentacji. To była najdroższa rozmowa o niczym. Nie polecam.

:)
Pracownik
@#pacjentka Kucharska

To trzeba było zgłosić reklamacje. Nie rozumiem takich ludzi wylewają swoje żale na forum, a sami nie zrobili nic żeby wyjaśnić sprawę

Aaa
Inne
@:)

Reklamacje nic nie dają. Sama składałam skargę i do ten pory czekam na jakakolwiek reakcje

Renata
Inne
 Pytanie
@:)

Nie rozumiesz? To napisz do nich reklamację i wtedy powinnaś/powinieneś zrozumieć

pytanie
Inne
 Pytanie
@#pacjentka Kucharska

a przesłała pani dokumenty w przeddzień czy 5 minut lub pół godziny przed wizytą? Bo jak tak to nic dziwnego że lekarz jej nie widział

Gyu
Były pracownik
@Aaa

Pisz do zarządu tego dziadostwa - na jacek.rozwadowski@enel.pl. inaczej nic nie załatwisz.

Zostaw merytoryczną opinię o Centrum Medyczne Enel-Med S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Centrum Medyczne Enel-Med S.A.