Wysłałam CV na stanowisko koordynatora obsługi klienta. Zaproszono mnie na rozmowę, podczas której okazało się, że dostępne jest również inne stanowisko, a mianowicie Koordynator administracji Enel Sport. Rozmowa w placówce bardzo rzeczowa i konkretna. Wyszłam z niej podekscytowana możliwością współpracy. Już następnego dnia umówiono drugi etap. Kolejna bardzo merytoryczna rozmowa. Byłam zachwycona gdy podczas drugiego etapu rekomendowano mi wyższe stanowisko Koordynatora administracji Enel Sport. Widocznie wpisałam się idealnie w profil kandydata, bo już następnego dnia zadzwoniono do mnie z pytaniem czy nadal jestem zainteresowana współpracą. Podekscytowana odpowiedziałam, że oczywiście. Złożono ofertę. Następnie poprosiłam o jej przesłanie w formie pisemnej z informacją od kiedy miałabym zacząć, rodzajem umowy, kwotą wynagrodzenia i zakresem obowiązków. Czyli nic innego jak list intencyjny. Najpierw otrzymałam odpowiedź, że moja prośba zostanie przekazana dalej i wysłana na maila. Po całym wieczorze spędzonym na odświeżaniu poczty, następnego dnia rano zadzwoniłam do Pani, która złożyła ofertę. Zostałam potraktowana jak szpieg konkurencji, chociaż nigdy wcześniej nie byłam związana z żadną placówka medyczną. Usłyszałam w słuchawce, że oferta została złożona przez telefon i nie widzą potrzeby pisemnej, bo nie wiadomo jak chcę wykorzystać te informacje oraz że zakres obowiązków otrzymam po podpisaniu umowy. Na nic zdało się moje wyjaśnienie intencji... Jestem pracownikiem z wieloletnim doświadczeniem, umową bezterminową i bardzo dobrym pakietem socjalnym o czym przedstawiciele Enel Med, z którymi rozmawiałam w trakcie rekrutacji doskonale wiedzieli. Nikt na moim miejscu nie złożyłby wypowiedzenia nie będąc w 100% pewnym, że za półtora miesiąca stanowisko dalej będzie istniało i czy w międzyczasie firma nie zatrudni kogoś innego. List intencyjny jest zabezpieczeniem zarówno dla kandydata jak i firmy, która ponosi koszty związane z rekrutacją. Firma, która zatrudnia nie tylko na umowę o pracę ale również na zlecenie powinna zdawać sobie sprawę, że żaden wykwalifikowany kandydat w dzisiejszych czasach nie zaryzykuje zmiany jeśli nie otrzyma konkretnej oferty. Jedyne co mogę powiedzieć: Enel Med, czas dorosnąć i zacząć traktować kandydatów, z którymi chcecie rozpocząć współpracę z szacunkiem.
Pracuje w UK. Nigdy ni epodjąłem pracy jesli wcześniej nie otrzymałem pełnej specyfikacji racy i pakietu na maila. Zresztą często nie ma takiej potrzeby bo wszystko jest online w ogłoszeniu o pracę łacznei z zarobkami.
Makabra...to jakiś żart! Żona wykupiła pakiet zdrowa kobieta. Wszystko była przedstawione bardzo pięknie. Gdy żona zadzwoniła 15 stycznia zrobić wizytę na usg piersi okazslo się ze pierwszy termin gdzies w okolicy Warszawy jest na czerwiec! Drugi termin zaproponowali na zaciszu na śierpień! U żony wykryto małego guzka...a oni mòwią że nie ma terminow. Siostra jej zadzwoniła udając pacjenta że chce USG PIERSI odplatnie i co? Za 230 zl moze miec termin za 5 dni..co wy na to? Druga sprawa żona miala badanie krwi.pakiet nie pokrywał jednego badania a wiec pani powiedzisla ze to badanie kosztuje 153 zl. Żona zaplacila no tsk lekarz zlecil. Gdy poszla do swojej przychodni z NFZ zapytala ile to badanie by kosztowało gdyby zrobila odplatnie? KOSZTOWAŁO BY 15 ZŁ!!!! Żona wrocila do Enel Med i pokazała im cenę ..zspytsła jak mogą tak bezczelnie okradać seoich pacjętòw? Oni na to każdy ma swoje ceny!! Masakra gdybym widział te opinie wcześniej nigdy moja żona nie kupiła by tego ubezpieczenia... Czy ktoś może polecić dobre inne ubezpieczenie?
Najgorsza opieka medyczna. Terminy z kosmosu. W pracy płacę za pakiet 100zł za dziecko, a terminu "w ramach pakietu" nie ma od kwietnia do końca roku! Zdziercy i (usunięte przez administratora) Z daleka od nich
Na czym polega MANIPULACJA ze strony ENEL MED???? 16.01.2023 Lekarz A - dla płacących abonament 280PLN miesięcznie => 0 lekarzy dostępnych !!!! Lekarz A (tej samej specjalności, w tym samym czasie) - za gotówkę => 8 terminów dostępnych ????!!!!! 17.01.2023 Lekarz B - dla płacących abonament 280PLN miesięcznie => 0 lekarzy dostępnych !!!! Lekarz B (tej samej specjalności, w tym samym czasie) - za gotówkę => 5 terminów dostępnych ????!!!!! 18.01.2023 Lekarz C - dla płacących abonament 280PLN miesięcznie => 0 lekarzy dostępnych !!!! Lekarz C (tej samej specjalności, w tym samym czasie) - za gotówkę => 4 terminy dostępne ????!!!!! Na tym polega manipulacja i zwykłe oszukiwanie pacjentów! Płacisz abonament - jesteś związany umową na 1 rok! Zatem zazwyczaj twoja firma płaci lub powinieneś płacić sam zgodnie z umową przez 12 miesięcy! Moze zatem dowolnie cię kiwać! Płacisz za gotówkę - masz wszystko, bo dajesz im żywą kase a dodatkowo moze zdecydujesz sie na aboament i wówczas bedziesz frajerem którego bedzie mozna kiwać! Enel to ABSOLUTNIE NAJGORSZE CENTRUM MEDYCZNE. ABSOLUTNIE ODRADZAM! POCZYTAJCIE W SIECI JEST MNÓSTWO TAKICH OPINII! OMIJAJCIE TO (usunięte przez administratora) SZEROKIM ŁUKIEM!!!!!!
Ja zrezygnowałam po 3 dniach i niezwrocili mi całości tylko zabrali 30 dychy powołując się na to że byalm objęta ochroną ,hmm w lux medzie po 13 dniach i nawet grosza mi nie zabrali
Pragnę tą drogą podziękować Panu Tomaszowi Miśta specjaliście radiologii i diagnostyki obrazowej za najlepszy opis mojego stanu zdrowia na podstawie płytki na której jest zarejestrowany stan mojego ciała. Tomografia zrobiona została w ENEL-MEDZIE na ul. Gilarskiej w dniu 9 stycznia 2023r. Ponieważ miałam robionych już wielką ilość tego typu badań gdyż choruję 12-cie lat na raka, więc siłą rzeczy mam porównania do innych opisów. Pana opis jest tak dokładny jak tylko może być i to dzięki temu opisowi zainteresowałam się stanem moich nerek. Wcześniej wiedziałam o guzkach na nadnerczach, ale lekarze mnie uspakajali, żeby z tym nic nie robić. Teraz jednak się okazało, że jeszcze oprócz tych guzków mam też torbiele i jakiś stan być może zapalny lub pozapalny wokół nerek. Postanowiłam dzięki temu Pana opisowi działać, żeby nie musiały mnie czekać w przyszłości dializy bo tego udręczenia już bym nie zniosła. Pochylam głowę za Pana dokładność i taką empatię i lubienie swojej pracy. Z życzeniami wszystkiego co najnajnajlepsze pacjentka MM.
Pracowałam w Białymstoku na stanowisku konsultanta. Praca nie jest trudna, wystarczy tylko umiejętność rozmowy w obsłudze oraz posługiwanie się komputerem. Największym minusem byli nowi pracownicy często zaczynający pierwszą swoją pracę w życiu. W żaden sposób nie próbują pracować samodzielnie, przeszkadzają bardziej doświadczonym pracownikom wykonywać swoje obowiązki nie tylko ciągłymi pytaniami o podstawy (np. co to internista), ale także dzwoniącymi telefonami, prywatnymi rozmowami oraz pozostawianiem po sobie brudnych kubków w przeróżnych miejscach. Sama starałam się im pomagać to chwili w której moja pomoc i instrukcja spotkała się z agresją. Co do kierownictwa to podejrzewam jak wszędzie, czyli są gorsze dni i lepsze natomiast w razie potrzeby zawsze spotykałam się ze wsparcie, zrozumieniem i pomocą (na ile to możliwe w danej chwili). Podejrzewam, że niektórzy pomyślą "skoro tak tam dobrze to dlaczego dalej tam nie pracujesz". Powiem tylko, że sytuacja osobista wymusiła taką decyzję.
To może jeszcze wrócisz, o ile to możliwe? Napiszesz za czym najbardziej tęsknisz, z tego, co tam miałaś?
Zabawne, że regularnie płacąc za Państwa prywatne usługi dostaję jakość taką samą, lub gorszą od NFZ. Brak placówek to jedno, ale jak absurdalne jest to, żeby na podstawowe badania krwi czekać ponad miesiąc ?! W zwykłych przychodniach można przyjść z samego rana i wykonują badania od ręki przy standardowym oczekiwaniu, Państwo wszystko wykonujecie (czy właściwie chcielibyście wykonywać) w konkretnym terminie, który ostatecznie i tak mało ma wspólnego z rzeczywistością, bo wystarczy że jedna osoba się spóźni i wszystkie pozostałe mają konkretną obsuwę. Wiem, bo niestety muszę badania laboratoryjne wykonywać dość często. I podkreślę, że nie piszę tego, dlatego że raz się zdarzyła taka sytuacja - problemy ze znalezieniem przyzwoitego terminu występują notorycznie od początku tego roku i wraz ze znajomymi z pracy (a wszyscy korzystamy ze względu na umowę naszego pracodawcy z wami) zauważamy mocną tendencję spadkową. Mąż na szczęście ma umowę z inną korporacją pakietów medycznych, także mam to szczęście, że nie muszę z Wami współpracować i wiem, że jedna taka maluszka osoba nie ma znaczenia w Waszych planach i rozliczeniach, ale jestem przekonana, że jeżeli nie poprawicie jakości Waszych usług to utracicie wielu kluczowych klientów, a to mogłoby się już znacząco przełożyć na wynik finansowy spółki.
Jeśli wszyscy abonenci enelmedu "przestaną się męczyć" to przeniesie się Pani do Biedronki?
Enel obsługuje też pacjentów NFZ więc spokojnie o pracowników ;) Ciekawe że jednak ludzie wolą jęczeć niż iść na ten NFZ. Tam taki luksus, pełno terminów, szybko, sprawnie a jednak wolicie się męczyć, Dziwne. Normalnie jak coś jest złe to trzeba to zmienić, zwłaszcza że taka luksusowa alternatywa w postaci NFZ na horyzoncie.
Spokojnie, na Pani miejsce będzie 5 nowych osób i analogicznie do reszty, także proszę się nie martwić firma nawet nie odczuje straty
Czy możesz opisać cały proces rekrutacyjny i ocenić poziom rozmowy kwalifikacyjnej w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.? Dodali nowe ogłoszenia 2 lipca na Pracuj.pl.
Enel-Med totalna porażka. Brak możliwości dostania się do lekarza. Zapisujesz się online to lekarz wymaga przyjścia do placówki...chętnie bym się tam udał, gdyby były miejsca.... Lekarze zero empatii, dla których śmierć rodzica to nic takiego.....Dramat Nie polecam !!!!!+++
Rekruterka spoźniła się 10 min. Rozmowa ok, duży nacisk położony na aspekt sprzedażowy pracy. Niestety , mimo zapewnień, że będę poinformowana o wynikach naboru w ciągu paru dni, od trzech tygodni cisza.
Dyspozycyjność, doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży usług, angielski.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Interesuje mnie trwająca rekrutacja na stanowisko Specjalistki ds. Rekrutacji Lekarzy. W ogłoszeniu jest podana możliwość pracy w systemie hybrydowym. Jaki jest konkretnie podział pomiędzy biurem a pracą z domu? Szkolenia odbywają się tylko w formie internetowej? Jak z możliwością awansów w firmie? Wraz ze wzrostem doświadczenia można liczyć na podwyżki ze strony pracodawcy?
Złożyłem swoje CV na jedno ze stanowisk administracyjnych. Czekam na odpowiedź z działu rekrutacji. Powiedzcie mi proszę (pracownicy) jak wygląda atmosfera pracy (centrala w Wawie), system premiowy pracowników administracyjnych i generalnie, czy lubicie swoją pracę. Miałem dużo nieprzyjemnych doświadczeń i chciałbym tego uniknąć.
Człowieku, odpuść sobie. Nie ma czegoś takiego jak benefity i płaca jest załosna. Im szybciej poszukasz czegoś innego, tym lepiej
Dla mnie bomba! Pisząc o osobach pracujących w punkcie pobrań, z którego często korzystam, chciałem podziękować za zawsze super profesjonalne podejście do pacjenta, przemiłą atmosferę, najwyższe standardy higieny i bezpieczeństwa pracy oraz punktualność. Serdeczne podziękowania i pozdrowienia.
Na czym polega MANIPULACJA ze strony ENEL MED???? 16.01.2023 Lekarz A - dla płacących abonament 280PLN miesięcznie => 0 lekarzy dostępnych !!!! Lekarz A (tej samej specjalności, w tym samym czasie) - za gotówkę => 8 terminów dostępnych ????!!!!! 17.01.2023 Lekarz B - dla płacących abonament 280PLN miesięcznie => 0 lekarzy dostępnych !!!! Lekarz B (tej samej specjalności, w tym samym czasie) - za gotówkę => 5 terminów dostępnych ????!!!!! 18.01.2023 Lekarz C - dla płacących abonament 280PLN miesięcznie => 0 lekarzy dostępnych !!!! Lekarz C (tej samej specjalności, w tym samym czasie) - za gotówkę => 4 terminy dostępne ????!!!!! Na tym polega manipulacja i zwykłe oszukiwanie pacjentów! Płacisz abonament - jesteś związany umową na 1 rok! Zatem zazwyczaj twoja firma płaci lub powinieneś płacić sam zgodnie z umową przez 12 miesięcy! Moze zatem dowolnie cię kiwać! Płacisz za gotówkę - masz wszystko, bo dajesz im żywą kase a dodatkowo moze zdecydujesz sie na aboament i wówczas bedziesz frajerem którego bedzie mozna kiwać! Enel to ABSOLUTNIE NAJGORSZE CENTRUM MEDYCZNE. ABSOLUTNIE ODRADZAM! POCZYTAJCIE W SIECI JEST MNÓSTWO TAKICH OPINII! OMIJAJCIE TO (usunięte przez administratora) SZEROKIM ŁUKIEM!!!!!!
To lekarz decyduje ilu przyjmie pacjentów abonamentowych a ilu prywatnych. Firma nie może mu tego narzucić
Bzdury opowiadasz, to Enel Med żongluje wizytami sterujac ich umawianiem. Dla pacjentów z abonamentem - skoro juz zapłacili - nie na zadnego terminu. Dla tych co chcą przyjść i zapłacić gotówka - terminy za chwile. Szczytem chamstwa jest to ze pomimo iz masz pakiet; no i nie ma dla ciebie terminu to proponuja ci zabyś zapłacił np. 270PLN i wowczas lekarz się znajdzie. To jak to jest za abonament 250PLN miesięcznie nie ma ale jak chcesz zapłacic 270 gotówka to jest????? To jest bardzo dobrze przemyślana strategia: 1) zapłaciłeś abonament - twoja kasę juz mamy - wiec mozemy cie na drzewo wysłać - będzie miejsce dla tych co przyjdą zeby zapłacić gotówką 2) Każda wizyta "zaoszczędzona" na pacjencie z abonamentem to realna oszczędność i możemy ja przeznaczyć dla tych co przyjdą z gotówką Enel bardzo dobrze opanował te metodę - jak sprzedać 2 raz coś co zostało juz sprzedane! W umowie jest jasno napisane w jakim czasie ma byc dla pacjent lekarz - nic sobie z tego nie robia i nie wywiązują się. Poczytajcie opinie - tam mechanizmy jakie stosuje ENEL sa doskonale opisane! Najlepsze sa te tłumaczenia ze nie ma lekarza bo szczyty zachorowań etc.... to co jak umawiasz dermatologa, albo kardiologa, albo ortopede to tez sa szczyty zachorowwań??? Enel med sam chyba choruje na głowe!!!! Jako były pracownik spotykałem się z czym takim tak samo
Bzdury to ty piszesz bo nikt nie zaproponuje płatnej wizyty komus kto ma abonament
Albo jesteś (usunięte przez administratora)albo na pasku (m)enela albo (usunięte przez administratora) wiesz. Sprawdź sobie (usunięte przez administratora) w aplikacji i zobacz ze abonamentowej wizyty nie ma ale zaraz później pokazują się wizyty "cena dla ciebie" do (usunięte przez administratora) internisty 280pln! Czytaj (usunięte przez administratora)albo zamknij wrota bo przeviag leci.
Do wszystkich kandydatów - z takimi pacjentami jak wyżej będziecie rozmawiać po kilkadziesiąt razy dziennie. Dlatego jest taka rotacja. Jak wyświetla się w aplikacji to rezerwuj, ale na infolinii nikt ci nie zaproponuje prywatnej wizyty jak masz pakiet nawet jakbyś chciał.
Rotacja jest dlatego że firma (usunięte przez administratora) płaci swoim pracownikom a dodatkowo ma ich za nędzne robaki. Nic więcej. Kto ma odrobinę oleju w głowie ucieka z tego tonącego wraku. (usunięte przez administratora)pacjenci to tylko konsekwencje tej strategii (usunięte przez administratora)enel-medu. Ta firma lawiruje wobec zarówno swoich pracowników jak i klientów. To tyle.
Jako były wieloletni pracownik widzę, że nic się nie zmienia... Mówię jedynie z perspektywy infolinii. Jako praca studencka? Ok. Tu akurat mają faktycznie elastyczne podejście, idzie się dogadać co do godzin pracy i grafiku. Jednak jako pracy na stałe zupełnie nie polecam. Socjal nie istnieje (nawet za opiekę medyczną - pracując w firmie medycznej - płaci się jakieś horrendalne kwoty za (usunięte przez administratora) pakiet). Morale zespołu są deptane na każdym kroku - zarówno ze strony "góry", jak i koordynatorów, którzy czują się tam bogami. Wymagania stale rosną, a wypłaty stoją w miejscu... No, czasami odpalą jakieś 300 zł podwyżki na rok. "Świetni" pacjenci to już inna para kaloszy. Wiecznie sfrustrowani, wiecznie niezadowoleni... Kompletnie nie znają realiów nie tyle tego typu "korporacji", ale przede wszystkim ŻYCIA. Kochani, to że płacicie 50 zł miesięcznie za pakiet u pracodawcy w Januszexie czy innej fabryce śrubek, to nie znaczy, że złota taca z wizytami i terminami na was czeka. Czytajcie umowy, to będziecie mądrzejsi, a nie wyżywacie się Bogu ducha winnych konsultantach, bo nie możecie się umówić do swojej ulubionej Pani "doktór" i pogadać o wymyślonych chorobach. Wasze chore bomble to też nie jest dla nikogo priorytet - serio ;) Pozdrawiam wszystkie przewrażliwione mamusie z "miasteczka Wilanów" i zapraszam na Białołękę, bo przecież to BARDZO pilne... No ale nie aż tak, żeby zebrać (usunięte przez administratora) w troki i podjechać, bo lekarz to już czeka na Nikosia i Antosię w gabinecie pod drzwiami waszego domu i przebiera nóżkami, kiedy dostanie katarku Ogarnijcie się i zacznijcie walczyć o swoje z osobami, które faktycznie mają na to wpływ, albo wyluzujcie gatki
Ty naprawdę jesteś(usunięte przez administratora) Winny jest Enel med i manipulacja tego (usunięte przez administratora) a nie Pacjenci. Skoro godzicie się na pracę w takim (usunięte przez administratora)to musicie się z tym liczyć za będziecie częścią tego czegoś. Zapomniałeś kto ci płaci co miesiąc na ledwo spłacany kredycik mikro mieszkanka w koziej(usunięte przez administratora) Odpowiedź jest prosta: Pacjenci ze swoich abonamentów. Nie podoba się to szukaj roboty gdzie indziej!
Szanowna Pani Kasiu, chyba słabo Pani zanotowała, ale wspomniałam o tym, że jestem byłym pracownikiem. Czytanie ze zrozumieniem się kłania, ale to już standard wśród pacjentów enel-medu :) Nie bronię tej firmy i nie zamierzam, pokazuję tylko 2 strony medalu i jak widać słusznie
Opowiadasz bzdury! Dokładnie tak się dzieje. Opłacony abonament, zabukowany termin na bezpłatną wizytę, potem znika z aplikacji z informacją, że wizyta została odwołana. Po interwencji i kilku rozmowach okazało się, że ta wizyta w tym samym terminie jest dostępna jak zapłacę 266 PLN. Lekarz żyje, przyjmuje więc zmieniono mi warunki tej samej wizyty już po zabukowaniu, czyli zerwano umowę zawartą w aplikacji bez powodu, tylko z powodu chęci na nową kasę.
to prawda, mi juz brak słów. Dałam się nabrać na ich wspaniałe pakiety, a teraz wszytkie badania muszę robić odpłatnie, bo nigdy nie ma wolnych terminów, albo jeszcze nie ma utworzonych zapisów. Robią z ludzi idiotów. NIgdy więcej!!
Jest to prawda - wieczny brak terminów i puste korytarze placówek bez pacjentów, można samemu zaobserwować...
Dokładnie mam tą samą sytuację pakiet za chore pieniądze milion specjalistów i brak terminów. Ale wystarczy z ulicy i terminy do wyboru do koloru. To samo z badaniem krwi masz abonament to nie ma terminu tylko na 11 12 godz nie ma szans na inną godzinę bo przecież już zapłaciłeś jeleniu. Ale idź z ulicy i od ręki
Ja zrezygnowałam po 3 dniach i niezwrocili mi całości tylko zabrali 30 dychy powołując się na to że byalm objęta ochroną ,hmm w lux medzie po 13 dniach i nawet grosza mi nie zabrali
Pracowaliśmy na infolinii w Białymstoku. Zostaliśmy tam dłużej niż planowaliśmy, ale z perspektywy czasu - i tak za długo. Kierownictwo niekompetentne, niesympatyczne, osoby nieprzeszkolone i niedoedukowane w zakresie obowiązków, które pełnią, mające problem z rozróżnieniem umowy o pracę z umową zleceniem. Koordynatorka A. wyjątkowo trudna w komunikacji, wręcz kłamliwa, utrudniająca kontakt z kierownictwem i przekazująca fałszywe informacje, zastraszając zleceniobiorcę. Wszechobecny wyścig szczurów, ageing, problem z wyjściem na przerwę i słuchanie obelg, wyzwisk (często personalnych) od dzwoniących pacjentów, którym ciężko wytłumaczyć, że na infolinii nie ustala się grafików. Kierownictwo kryje się przed trudnymi rozmowami z pacjentami tym, że nie można ich z nimi połączyć telefonicznie, czego pacjenci też nie potrafią zrozumieć. Niezgodne z prawdą informacje przekazywane podczas rozmowy rekrutacyjnej, dwa tygodnie szkolenia z osobą, która nie ma pojęcia zarówno o zagadnieniach medycznych oraz o tym jak wygląda praca na infolinii, przekazuje informacje nieaktualne lub po prostu nieprawidłowe. W kłopotliwej sytuacji, mimo deklarowanej pomocy koordynatorów i helpdesku, nie można liczyć na żadną pomoc poza wyjątkowo nieintuicyjnym skryptem, w którym nic nie można znaleźć. Praca (a raczej wyzysk) za najniższą krajową zdecydowanie dla osób o mocnych nerwach.
Witam! Czy warto rozpoczynać tutaj prace na stanowisku sprzedażowym? Opinie sa przerażajace!!!! Czy ktos wie, jakie aktualnie są plany sprzedażowe aby liczyć na jakas premie kwartalna? Czy te plany sa w ogole do zrealizowania? Jakie pieniądze faktycznie mozna tu zarobić sprzedając opiekę medyczna? I ile mniej wiecej średnio kosztuje pracownika taki pakiet?
Na którym stanowisku dokładnie? Ofert to tam sporo jest na stronie różnych. Ciekawe, czy przy takiej sprzedaży jest normalnie praca na etat czy żyje się z prowizji. Wiadomo coś o tym?
Plany są na rozmowie przedstawione w taki sposób żeby kandydat nic nie rozumiał. Wszystko wychodzi dopiero w praniu. Jest ciężko zrealizować plan. Na kilkunastu handlowców w ciągu roku robi go może ze 3 handlowców a to na ogół jest tak, że mają szczęście że plan zrobili
Plany mało realne, żyć trzeba z podstawy, premia śmieszna, cały czas szuka się pracowników, bo jest mega rotacja, każdy przychodzi i odchodzi tuż po zapoznaniu się z realiami.
Na rozmowie nie przedstawiają tematu targetów w jasny sposób, a raczej nie w taki jak się to kształtuje w rzeczywistości. Z działu sprzedaży w ciągu 2 miesięcy zwolniło się czterech handlowców. Najlepiej maja tam ci, którzy trzymają z dyrektorką
Cele są wyznaczane na podstawie wróżenia z fusów :) Nikt nie wie na jakieś podstawie i co jest brane dokładnie pod uwagę. Zgodnie z regulaminem premiowym cel powinien być wyznaczony do 25 dnia miesiąca, np. cel na wrzesień do 25 sierpnia, a w praktyce jest tak, że bardzo często miesiąc się zaczyna i dopiero po kilku dniach jest info o wysokości celu. Hitem jest to, że wcześniej handlowiec jest proszony o info ile umów ma podpisanych już na dany miesiąc, a później dopiero dostaje cel :)
praca z obietnicami wynikającymi z rozmowy o pracę nie ma nic wspólnego, na rozmowie - praca hybrydowa 50/50, po okresie próbnym koniec, brak możliwości korzystania z ustawowych przywilejów pracy zdalnej dla kobiet w ciąży - bo prezes sobie nie życzy- skorzystanie z urlopu z nowej puli - nagła sytuacja rodzinna- komentarz przełożonego "to jest tutaj niemile widziane", obiecanej podwyżki po okresie próbnym nikt nie zobaczył, odgórnie uniemożliwianie uzyskania premii (przez ruchy, na które pracownik nie ma wpływu ani narzędzi do ratowania sytuacji, ale premię traci), notoryczne sytuacje kiedy w zespole jest jedna osoba, nie może więc korzystać z urlopu, bo musi pracować za cały dział - trwa to miesiącami. Na każdą próbę negocjacji warunków odpowiedź jest jedna - nie pasuje Ci, to odejdź... Rotacja w każdym dziale wynikająca z tego, że ludzie szybko orientują się w sytuacji i uciekają. Kiedy jakikolwiek pracownik idzie na l4 kierownictwo głośno i prześmiewczo komentuje jego dolegliwości do pozostałych, ba nawet dzwoni do Ciebie na l4 i komentuje, że po głosie nie brzmisz na chorego. Nie dyskutuj z szefem, bo dostaniesz wypowiedzenie, nie masz prawa mieć obiekcji, innego zdania, otworzysz usta a następnego dnia czeka na Ciebie wypowiedzenie. Na papierosa nie wolno wyjść z kimś, bo co powie prezes jak zobaczy grupowe wycieczki. Jest nawet zakaz żartowania i śmiania się, ponieważ to jest nieprofesjonalne zachowanie. Jeśli ktoś szuka poważnej pracy na dłużej, nie polecam.
Czekaj, bo nie rozumiem. Czyli praca hybrydowa tylko przez okres próbny? Ile miało być tej podwyżki po tym okresie, której finalnie nie było? A chociaż negocjować stawkę można podczas rozmowy o pracę?
Praca hybrydowa już tam nie istnieje w dziale sprzedaży, zmienili zasady w trakcie zatrudnienia a odpowiedź na zarzuty "nie pasuje to nikt Cię na siłę nie trzyma". Negocjować można zawsze, aczkolwiek po mnie zatrudniano osoby za niższe stawki argumentując to tym, że muszą mieć motywację do wyrabiania planów. Hitem jest "kara na zdalną okazjonalną wynikającą z ustawy", jak kierownik ma muchy w nosie to nakłada kary w postaci maili o treści "za to, że dziś za dużo osób na zdalnej przez dwa miesiące nie zaakceptuję nikomu"... Co tam, że grafik był znany wcześniej i kierownik mógł go sprawdzić. PiP miałby tu tyle pracy, że nie starczyłoby mu czasu na inne zajęcia.
To jaka jest tu umowa oferowana pracownikom? Pytam, bo widzę info o rotacji. To czy umowa pozwala na takie szybkie odejście? Jaki rodzaj umowy dają i z jakim okresem wypowiedzenia?
Wysłałam CV na stanowisko koordynatora obsługi klienta. Zaproszono mnie na rozmowę, podczas której okazało się, że dostępne jest również inne stanowisko, a mianowicie Koordynator administracji Enel Sport. Rozmowa w placówce bardzo rzeczowa i konkretna. Wyszłam z niej podekscytowana możliwością współpracy. Już następnego dnia umówiono drugi etap. Kolejna bardzo merytoryczna rozmowa. Byłam zachwycona gdy podczas drugiego etapu rekomendowano mi wyższe stanowisko Koordynatora administracji Enel Sport. Widocznie wpisałam się idealnie w profil kandydata, bo już następnego dnia zadzwoniono do mnie z pytaniem czy nadal jestem zainteresowana współpracą. Podekscytowana odpowiedziałam, że oczywiście. Złożono ofertę. Następnie poprosiłam o jej przesłanie w formie pisemnej z informacją od kiedy miałabym zacząć, rodzajem umowy, kwotą wynagrodzenia i zakresem obowiązków. Czyli nic innego jak list intencyjny. Najpierw otrzymałam odpowiedź, że moja prośba zostanie przekazana dalej i wysłana na maila. Po całym wieczorze spędzonym na odświeżaniu poczty, następnego dnia rano zadzwoniłam do Pani, która złożyła ofertę. Zostałam potraktowana jak szpieg konkurencji, chociaż nigdy wcześniej nie byłam związana z żadną placówka medyczną. Usłyszałam w słuchawce, że oferta została złożona przez telefon i nie widzą potrzeby pisemnej, bo nie wiadomo jak chcę wykorzystać te informacje oraz że zakres obowiązków otrzymam po podpisaniu umowy. Na nic zdało się moje wyjaśnienie intencji... Jestem pracownikiem z wieloletnim doświadczeniem, umową bezterminową i bardzo dobrym pakietem socjalnym o czym przedstawiciele Enel Med, z którymi rozmawiałam w trakcie rekrutacji doskonale wiedzieli. Nikt na moim miejscu nie złożyłby wypowiedzenia nie będąc w 100% pewnym, że za półtora miesiąca stanowisko dalej będzie istniało i czy w międzyczasie firma nie zatrudni kogoś innego. List intencyjny jest zabezpieczeniem zarówno dla kandydata jak i firmy, która ponosi koszty związane z rekrutacją. Firma, która zatrudnia nie tylko na umowę o pracę ale również na zlecenie powinna zdawać sobie sprawę, że żaden wykwalifikowany kandydat w dzisiejszych czasach nie zaryzykuje zmiany jeśli nie otrzyma konkretnej oferty. Jedyne co mogę powiedzieć: Enel Med, czas dorosnąć i zacząć traktować kandydatów, z którymi chcecie rozpocząć współpracę z szacunkiem.
Dziękujemy za Twoją opinię. Na co dzień dokładamy wszelkich starań, by prowadzone przez Zespół HR procesy rekrutacyjne były realizowane na najwyższym poziomie. Każda z osób, które reprezentują enel-med podczas spotkań ma za zadanie kierować się przede wszystkim transparentnością w stosunku do kandydata i wartościami enel-med. Abyśmy mogli odnieść się do zaistniałej sytuacji prosimy o informację ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi rekrutacji na adres email Departamentu Personalnego: departament.personalny@enel.pl. Twoja wiadomość jest dla nas bardzo ważna i gwarantujemy, że skontaktujemy się z Tobą celem wyjaśnienia przebiegu procesu rekrutacyjnego. Pozdrawiamy Zespół HR
Proszę Państwa, minął już prawie miesiąc odkąd złożono mi ofertę pracy. Wartościami firmy należy kierować się podczas procesu rekrutacji, a nie po, kiedy spada średnia punktacja na GoWork. Transparentność to inaczej jawność, przejrzystość. Odmawiając wybranemu przez Państwa kandydatowi dostępu do warunków zatrudnienia oraz opisu stanowiska mamy do czynienia z kompletnym brakiem transparentności, a wręcz zatajaniem ważnych z poziomu kandydata informacji, które mają wpływ na poziom bezpieczeństwa zatrudnienia oraz jego opinie o Państwu jako przyszłym pracodawcy.
Dokładnie. Podobnie było i u mnie. Popisana umowa, stanowisko i wiadoma stawka a opis stanowiska i co wchodzi w zakres moich obowiązków później. Pani Kierownik nie raz każe przecierać szklane witryny bo szkodują kasy i nie mają na panie sprzątające. Żenada.
No ale co coś się nie zgadzało? Chyba po nazwie stanowiska mniej więcej wiadomo co się będzie robić
Racja. Ta firma tak samo działa i lawiruje wobec wszystkich: pacjentów, swoich lekarzy czy potencjalnych pracowników. Nawet za dużo wyższe wynagrodzenie nie poszedłbym tam i jako wieloletni BYŁY PRACOWNIK - powiem tak: kandydaci RADZE unikać tej firmy jak ognia! Będziecie żałować do konca życia!
Pracuje w UK. Nigdy ni epodjąłem pracy jesli wcześniej nie otrzymałem pełnej specyfikacji racy i pakietu na maila. Zresztą często nie ma takiej potrzeby bo wszystko jest online w ogłoszeniu o pracę łacznei z zarobkami.
Zdecydowanie odradzam pracę w Enel-Med. Wszystko jest pięknie przedstawione w ogłoszeniu o pracę, na rozmowie rekrutacyjnej i w ciągu dwóch pierwszych dni tzw. on-boardingu. Później niestety pracownik zderza się z rzeczywistością. Po za krótkim wdrożeniem do pracy, czyli podstawowymi szkoleniami i w większości nieaktualnymi e-learningami - całkowity brak szkoleń. Handlowiec nie przechodzi żadnych szkoleń sprzedażowych, produktowych, czy nawet proceduralnych. Niestety po za dobrym sprzętem do pracy - wysokiej jakości laptop, telefon służbowy, to firma niewiele oferuje. Karta Multisport oraz opieka medyczna, gdzie nawet pracownik nie ma terminów (chyba, że ktoś z kolegów wpisze go w grafik). Owocowe wtorki i dodatkowy dzień wolny na urodziny i to wszystko. Wchodzisz do biura i musisz samemu się wszystkiego nauczyć. Podpytać współpracowników, którzy często nie mają sami większej wiedzy, bo mają niedużo dłuższy staż pracy niż nowo zatrudniana osoba. Od jakiegoś roku, może półtora roku jest duża rotacja. Pracownicy przychodzą i zaraz odchodzą lub są zwalniani. W zeszłym roku przez kilka miesięcy nie było w ogóle kierownika działu sprzedaży, a handlowcy byli nadal zatrudniani i pozostawiani sami sobie. Po czym zaraz odchodzili. Rotacja wygląda tak, że są momenty gdzie w poszczególnych sekcjach zostaje jedna osoba, która musi ogarnąć całą pracę. Ogólnie panuje duży bałagan, nad którym nikt nie jest w stanie zapanować. Niskie premie, realizacja celu często zależy od przypadku. Duże rozbieżności w zarobkach. Handlowcy pracują na różnych podstawach. Obiecane podwyżki po okresie próbnym nie dochodzą do skutku. Obiecują pracę zdalną 50/50 po czym są wyłącznie 4 dni w miesiącu. Każdy problem jest zamiatany pod dywan. Spychologia level hard. Czym wyżej tym większa. Jeżeli masz problem to usłyszysz najczęściej dwie odpowiedzi, albo brak pieniędzy, albo jak się nie podoba to droga wolna.
Pracowałam w tej firmie 6 lat. Zostałam potraktowana bardzo przedmiotowo, mimo 100% zaangażowania w rozwój firmy i swojej kariery zawodowej. Zaczynałam prace od recepcji a skończyłam w siedzibie spółki. Po powrocie ze zwolnienia lekarskiego przywitało mnie wypowiedzenie. A powód? Długotrwała nieobecność spowodowana chorobą. Nie ma tego złotego bo Pani Dyrektor przyspieszyła moja decyzje o odejściu. Firma nie oferuje nic prócz pakietu medycznego z którego i tak ciężko skorzystać. Na święta jak dostaniecie kubek albo 4 pralinki to wszystko na co możecie liczyć. Generalnie to dopóki prezesem był sam Pan Adam to faktycznie firma była rodzinnym interesem, po przejściu sterów przez syna to firma schodzi na psy. Myśle ze, to i tak lekkie określenie. Wiec jeżeli nie chcesz robić za trzy osoby i zarabiać prawie najniższej krajowej to nie polecam tej firmy.
Pracowałem w enel med ponad 2lata na infolinii. Hajs jest słaby (pracownicy ze stażem kilku letnim zzarabiają niewiele więcej niż nowi),pacjenci jedyne co umieją to rzucać bluzgami, groźbami (wyzywanie od najgorszych jest na porządku dziennym). Wiadomo są lepsze i gorsze dni. Jedynym plusem tej firmy są współpracownicy (ale nie szefostwo), atmosfera jest luźna, spokojnie da się dogadać w każdej kwestii. Ale jeżeli nie masz twardej psychiki, nie umiesz radzić sobie z codziennym wyzwiskami i upokorzeniem, jeżeli nie umiesz trzymać nerwów na wodzy - to zdecydowanie NIE SKŁADAJ cv
Nie polecam nawet rozważać ofert pracy owej firmy. Rekruterzy nawet nie przychodzą na umówione spotkanie, kontakt z nimi zerowy a na końcu nawet nie ma żadnej informacji co się stało. Żenada.
Serio z tym nieprzychodzeniem? A spotkanie rekrutacyjne to było online czy stacjonarne? I kto umawiał się na spotkanie, osoba z hr czy inny manager, kierownik itd.?
serio to nawet nie bierz pod uwagę pracy tam, takiej ściemy jak tam na rozmowie nigdzie nie usłyszysz, (usunięte przez administratora) nie firma.
Makabra...to jakiś żart! Żona wykupiła pakiet zdrowa kobieta. Wszystko była przedstawione bardzo pięknie. Gdy żona zadzwoniła 15 stycznia zrobić wizytę na usg piersi okazslo się ze pierwszy termin gdzies w okolicy Warszawy jest na czerwiec! Drugi termin zaproponowali na zaciszu na śierpień! U żony wykryto małego guzka...a oni mòwią że nie ma terminow. Siostra jej zadzwoniła udając pacjenta że chce USG PIERSI odplatnie i co? Za 230 zl moze miec termin za 5 dni..co wy na to? Druga sprawa żona miala badanie krwi.pakiet nie pokrywał jednego badania a wiec pani powiedzisla ze to badanie kosztuje 153 zl. Żona zaplacila no tsk lekarz zlecil. Gdy poszla do swojej przychodni z NFZ zapytala ile to badanie by kosztowało gdyby zrobila odplatnie? KOSZTOWAŁO BY 15 ZŁ!!!! Żona wrocila do Enel Med i pokazała im cenę ..zspytsła jak mogą tak bezczelnie okradać seoich pacjętòw? Oni na to każdy ma swoje ceny!! Masakra gdybym widział te opinie wcześniej nigdy moja żona nie kupiła by tego ubezpieczenia... Czy ktoś może polecić dobre inne ubezpieczenie?
TO nie jest forum dla pacjentów proszę swoje żale wyładowywać na innych forach . Proszę pisac do prezesa firmy a nie wyrzywać sie na biednych pracownikach.Właśnie przez takich pacjentów pracownicy odchodzą , nikt nie będzie znosił takich zachowań za najniższą krajową . Ciekawe jacy są państwo w swojej pracy . Nie pozdrawiam
To odpowiem jak wyglada praca tym biednych pracowników: (usunięte przez administratora) W enelmed na przeciwko hali mirowskiej technik co robi zdjecia zębów: radziłbym na przyszłość być bardziej uprzejmym. Jak ci się nie podoba to się zwolnij i nie musisz tam siedzieć, nastepnym razem jak mie bedziesz tak obsługiwać to wylecisz z roboty.
A jak tobie się nie podoba to nie korzystaj z usług tej firmy. Myślisz ze jak płacisz abonament to nagle jestes król życia? Terminy są jakie są ale są zwiazane z wysokością opłacanego ubezpieczenia jak płacisz mało to i mało możesz, Witaj w realnym świecie.
To są korporacyjne szczury, nastawione tylko na zysk. Uciekać jak najdalej od tego dziadostwa. Pozdrawiam
Rozumiem że ty jesteś jednym z pracowników skoro stajesz w obronie ? Bo chętnie bym dowiedziała się wlaśnie czy od środka też wygląda to źle, czy może jest inaczej? I to z tą najniższą krajową to prawda? nie ma nic więcej? może jakieś premie?
Nie wiem skąd zaskoczenie że firma prywatna jest nastawiona na zysk? Każda prywatna siec miedyczna tak ma. Bardziej zaskakujące że ludzie się upierają na taką firmę i wolą narzekać na jakość/koszt obsługi/usług zamiast po prostu zmienić placówkę.
Goń sie, to jest forum zeby opisać praktyki jakie stosuje firma wobec swoich Klientów. Obyście padli jak najszybciej. Enel med to (usunięte przez administratora)
Umiesz czytać? To jest część Opinie klientów. Pracownicy nie są lepsi niż zatrudniajacy ich Janusz biznesu - kłamią jak z nut. Dzwonię i chcę umówić wizytę - nie ma. Za chwilę dzwonię i nie przyznaję się do abonamentu - cud, wizyt do wyboru, do koloru. Szukajcie lepiej pracy, bo firmy nie przedłużają umów. Szczerze życzę tym cwaniakom, żeby jak najszybciej upadli. A w każdym miejscu żebyście wszyscy byli tak podle traktowani, jak traktujecie nas. Pamiętajcie: karma wraca. Zła karma wraca podwójnie.
@Klient jak płacisz abonament 50 zł za miesiac to nie dziw sie ze nie ma terminów. Płatnie zawsze jest więcej wyboru i szybsze terminy, tak działaja prywatne placówki.
Wow, ludzie odkryli ze placówki posiadają terminy pakietowe i komercyjne hahaha bo bez jaj, jak można nie być tego świadomym i jeszcze się burzyć? Pracownicy mówią to co mają mówić, zgodnie z zaleceniem pracodawcy i nie dziwne, że są znieczulenie skoro na ponad setkę telefonów dziennie większość to beszczelne mieszczuchy nie umiejące doczytać się zakresu swojego oakietu
Jeśli przy podpisaniu umowy firma Enel-Med informuje że są za tyle i tyle takie i takie mozliwości, terminy, a potem z tego nie wywiązuje się to chyba narzekania są słuszne.
Proponuję nie powoływać się na słowa przedstawiciela, tylko na zapisy w umowie... Problem jest dosyć powszechny - wy w ogóle nie wiecie co podpisujecie, nie rozumiecie podstawowych pojęć w nich (umowach) zawartych. Także wyjścia są trzy - zażalenia kierować do pracodawcy, który takie a nie inne warunki dla was wynegocjował, czytać zapisy w umowie i sprawnie się na nie powoływać lub składać skargi do przedstawiciela, który ofertę przedstawiał (jeżeli są ku temu podstawy). Wylewanie pomyj na recepcję czy CC to skrajne skurw... Tak, są to przedstawiciele firmy, ale nie wasz worek treningowy, (usunięte przez administratora). I uwierzcie mi, jako pracownikowi - normalnym, wyrozumiałym podejściem do pracy "pionków" możecie więcej zyskać, niż darciem ryjka :) Pozdrawiam :)
Bardzo długi czas oczekiwania na wizytę u specjalisty około 2 miesiące ,u wewnętrznego lekarza nawet 5 dni .Mimo że opłaca się pakiet !!!!
Najgorsza opieka medyczna. Terminy z kosmosu. W pracy płacę za pakiet 100zł za dziecko, a terminu "w ramach pakietu" nie ma od kwietnia do końca roku! Zdziercy i (usunięte przez administratora) Z daleka od nich
Dzień dobry, aktualnie firma prowadzi rekrutację na stanowisko specjalisty ds. infrastruktury (zapasy i magazyny) czy jest ktoś w stanie powiedzieć o pracy? Atmosfera, zarobki, zakres obowiązków, systematyka pracy?
Na badanie czekałam ponad dwa miesiące. Przy rejestracji oraz w aplikacji nie było informacji o tym, że badanie jest odpłatne. Na infolinii odpowiedzieli ze nie maja obowiązku informować o tym podczas rejestracji… dodam ze badanie mogłam zrobić szybciej na NFZ, ale chciałam wykorzystać pakiet, który mam w enelmed. ta placówka to tragedia, brak terminów, obsługa klienta tragiczna.. moim zdaniem wielkie (usunięte przez administratora)
oczywiście, że infolinie nie musi sprawdzać pakietów. To pacjent zapisuje się na bandanie/konsultacje, to w jego interesie leży by sprawdzić swój pakiet. Pacjencji enel med to inny wymiar życia, jak wy radzicie sobie w życiu?
Trwają przyjęcia do pracy Młodszy konsultant ds. obsługi klienta. Zachęcają w tym ogłoszeniu, żeby przyjść do pracy ze względu na system dwuzmianowy, a w jakich godzinach on funkcjonuje? Muszę to wiedzieć, nie chcę bardzo wczesnych ranków…
To są zmiany po 12h czy jest inaczej? Można tak się ugadać żeby cały miesiąc pracować tylko na jedną zmianę, a kolejny na drugą, realne to?
Pracowałam w dwóch oddziałach i nie było takiej możliwości, zwykle jeden tydzień pracuje się pierwszą zmianę, następny drugą i odwrotnie. Zmiany przeważnie trwają 8h, z możliwością przedłużenia.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Centrum Medyczne Enel-Med S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 63.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 44, z czego 2 to opinie pozytywne, 32 to opinie negatywne, a 10 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Kandydaci do pracy w Centrum Medyczne Enel-Med S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.