Wysłałam CV na stanowisko koordynatora obsługi klienta. Zaproszono mnie na rozmowę, podczas której okazało się, że dostępne jest również inne stanowisko, a mianowicie Koordynator administracji Enel Sport. Rozmowa w placówce bardzo rzeczowa i konkretna. Wyszłam z niej podekscytowana możliwością współpracy. Już następnego dnia umówiono drugi etap. Kolejna bardzo merytoryczna rozmowa. Byłam zachwycona gdy podczas drugiego etapu rekomendowano mi wyższe stanowisko Koordynatora administracji Enel Sport. Widocznie wpisałam się idealnie w profil kandydata, bo już następnego dnia zadzwoniono do mnie z pytaniem czy nadal jestem zainteresowana współpracą. Podekscytowana odpowiedziałam, że oczywiście. Złożono ofertę. Następnie poprosiłam o jej przesłanie w formie pisemnej z informacją od kiedy miałabym zacząć, rodzajem umowy, kwotą wynagrodzenia i zakresem obowiązków. Czyli nic innego jak list intencyjny. Najpierw otrzymałam odpowiedź, że moja prośba zostanie przekazana dalej i wysłana na maila. Po całym wieczorze spędzonym na odświeżaniu poczty, następnego dnia rano zadzwoniłam do Pani, która złożyła ofertę. Zostałam potraktowana jak szpieg konkurencji, chociaż nigdy wcześniej nie byłam związana z żadną placówka medyczną. Usłyszałam w słuchawce, że oferta została złożona przez telefon i nie widzą potrzeby pisemnej, bo nie wiadomo jak chcę wykorzystać te informacje oraz że zakres obowiązków otrzymam po podpisaniu umowy. Na nic zdało się moje wyjaśnienie intencji... Jestem pracownikiem z wieloletnim doświadczeniem, umową bezterminową i bardzo dobrym pakietem socjalnym o czym przedstawiciele Enel Med, z którymi rozmawiałam w trakcie rekrutacji doskonale wiedzieli. Nikt na moim miejscu nie złożyłby wypowiedzenia nie będąc w 100% pewnym, że za półtora miesiąca stanowisko dalej będzie istniało i czy w międzyczasie firma nie zatrudni kogoś innego. List intencyjny jest zabezpieczeniem zarówno dla kandydata jak i firmy, która ponosi koszty związane z rekrutacją. Firma, która zatrudnia nie tylko na umowę o pracę ale również na zlecenie powinna zdawać sobie sprawę, że żaden wykwalifikowany kandydat w dzisiejszych czasach nie zaryzykuje zmiany jeśli nie otrzyma konkretnej oferty. Jedyne co mogę powiedzieć: Enel Med, czas dorosnąć i zacząć traktować kandydatów, z którymi chcecie rozpocząć współpracę z szacunkiem.

Pracodawca
Dziękujemy za Twoją opinię. Na co dzień dokładamy wszelkich starań, by prowadzone przez Zespół HR procesy rekrutacyjne były realizowane na najwyższym poziomie. Każda z osób, które reprezentują enel-med podczas spotkań ma za zadanie kierować się przede wszystkim transparentnością w stosunku do kandydata i wartościami enel-med. Abyśmy mogli odnieść się do zaistniałej sytuacji prosimy o informację ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi rekrutacji na adres email Departamentu Personalnego: [email protected]. Twoja wiadomość jest dla nas bardzo ważna i gwarantujemy, że skontaktujemy się z Tobą celem wyjaśnienia przebiegu procesu rekrutacyjnego. Pozdrawiamy Zespół HR
Proszę Państwa, minął już prawie miesiąc odkąd złożono mi ofertę pracy. Wartościami firmy należy kierować się podczas procesu rekrutacji, a nie po, kiedy spada średnia punktacja na GoWork. Transparentność to inaczej jawność, przejrzystość. Odmawiając wybranemu przez Państwa kandydatowi dostępu do warunków zatrudnienia oraz opisu stanowiska mamy do czynienia z kompletnym brakiem transparentności, a wręcz zatajaniem ważnych z poziomu kandydata informacji, które mają wpływ na poziom bezpieczeństwa zatrudnienia oraz jego opinie o Państwu jako przyszłym pracodawcy.
Dokładnie. Podobnie było i u mnie. Popisana umowa, stanowisko i wiadoma stawka a opis stanowiska i co wchodzi w zakres moich obowiązków później. Pani Kierownik nie raz każe przecierać szklane witryny bo szkodują kasy i nie mają na panie sprzątające. Żenada.
Racja. Ta firma tak samo działa i lawiruje wobec wszystkich: pacjentów, swoich lekarzy czy potencjalnych pracowników. Nawet za dużo wyższe wynagrodzenie nie poszedłbym tam i jako wieloletni BYŁY PRACOWNIK - powiem tak: kandydaci RADZE unikać tej firmy jak ognia! Będziecie żałować do konca życia!
Pracuje w UK. Nigdy ni epodjąłem pracy jesli wcześniej nie otrzymałem pełnej specyfikacji racy i pakietu na maila. Zresztą często nie ma takiej potrzeby bo wszystko jest online w ogłoszeniu o pracę łacznei z zarobkami.
Naprawdę nic nie straciłaś. Porównując z konkurencją to tu jest największa rotacja
Wg mnie informacje o jakie prosiłaś, w sposób naturalny wzbudziły podejrzenie potencjalnego przyszłego pracodawcy (nie, nie jestem tam zatrudniona, na ten komentarz trafiłam zupełnie przypadkiem) i absolutnie rozumiem ich postawę. Rozumiem Twoją sytuacje i chęć zabezpieczenia przed złożeniem wypowiedzenia u obecnego pracodawcy. W takiej sytuacji, nawet gdybyś otrzymała informacje, o jakie prosiłaś, droga mailową, nie stanowią one zawarcia umowy ani nie są jej przyrzeczeniem. Są wyłącznie ofertą - a więc w żaden sposób Cię nie zabezpieczają. Mogłaś poprosić o wcześniejsze zawarcie umowy o pracę. Umowa o prace może zostać zawarta np. w dniu 10 stycznia 2024 roku, a jako dzień rozpoczęcia pracy może być wskazany np. 1 maja 2024 roku.
A co tu mogło wzbudzać podejrzenie pracodawcy? Logiczne, że chciała się zabezpieczyć i mieć konkretne informacje przed złożeniem wypowiedzenia
Na czym polega MANIPULACJA ze strony ENEL MED???? 16.01.2023 Lekarz A - dla płacących abonament 280PLN miesięcznie => 0 lekarzy dostępnych !!!! Lekarz A (tej samej specjalności, w tym samym czasie) - za gotówkę => 8 terminów dostępnych ????!!!!! 17.01.2023 Lekarz B - dla płacących abonament 280PLN miesięcznie => 0 lekarzy dostępnych !!!! Lekarz B (tej samej specjalności, w tym samym czasie) - za gotówkę => 5 terminów dostępnych ????!!!!! 18.01.2023 Lekarz C - dla płacących abonament 280PLN miesięcznie => 0 lekarzy dostępnych !!!! Lekarz C (tej samej specjalności, w tym samym czasie) - za gotówkę => 4 terminy dostępne ????!!!!! Na tym polega manipulacja i zwykłe oszukiwanie pacjentów! Płacisz abonament - jesteś związany umową na 1 rok! Zatem zazwyczaj twoja firma płaci lub powinieneś płacić sam zgodnie z umową przez 12 miesięcy! Moze zatem dowolnie cię kiwać! Płacisz za gotówkę - masz wszystko, bo dajesz im żywą kase a dodatkowo moze zdecydujesz sie na aboament i wówczas bedziesz frajerem którego bedzie mozna kiwać! Enel to ABSOLUTNIE NAJGORSZE CENTRUM MEDYCZNE. ABSOLUTNIE ODRADZAM! POCZYTAJCIE W SIECI JEST MNÓSTWO TAKICH OPINII! OMIJAJCIE TO (usunięte przez administratora) SZEROKIM ŁUKIEM!!!!!!
To lekarz decyduje ilu przyjmie pacjentów abonamentowych a ilu prywatnych. Firma nie może mu tego narzucić
Bzdury opowiadasz, to Enel Med żongluje wizytami sterujac ich umawianiem. Dla pacjentów z abonamentem - skoro juz zapłacili - nie na zadnego terminu. Dla tych co chcą przyjść i zapłacić gotówka - terminy za chwile. Szczytem chamstwa jest to ze pomimo iz masz pakiet; no i nie ma dla ciebie terminu to proponuja ci zabyś zapłacił np. 270PLN i wowczas lekarz się znajdzie. To jak to jest za abonament 250PLN miesięcznie nie ma ale jak chcesz zapłacic 270 gotówka to jest????? To jest bardzo dobrze przemyślana strategia: 1) zapłaciłeś abonament - twoja kasę juz mamy - wiec mozemy cie na drzewo wysłać - będzie miejsce dla tych co przyjdą zeby zapłacić gotówką 2) Każda wizyta "zaoszczędzona" na pacjencie z abonamentem to realna oszczędność i możemy ja przeznaczyć dla tych co przyjdą z gotówką Enel bardzo dobrze opanował te metodę - jak sprzedać 2 raz coś co zostało juz sprzedane! W umowie jest jasno napisane w jakim czasie ma byc dla pacjent lekarz - nic sobie z tego nie robia i nie wywiązują się. Poczytajcie opinie - tam mechanizmy jakie stosuje ENEL sa doskonale opisane! Najlepsze sa te tłumaczenia ze nie ma lekarza bo szczyty zachorowań etc.... to co jak umawiasz dermatologa, albo kardiologa, albo ortopede to tez sa szczyty zachorowwań??? Enel med sam chyba choruje na głowe!!!! Jako były pracownik spotykałem się z czym takim tak samo
Bzdury to ty piszesz bo nikt nie zaproponuje płatnej wizyty komus kto ma abonament
Albo jesteś (usunięte przez administratora)albo na pasku (m)enela albo (usunięte przez administratora) wiesz. Sprawdź sobie (usunięte przez administratora) w aplikacji i zobacz ze abonamentowej wizyty nie ma ale zaraz później pokazują się wizyty "cena dla ciebie" do (usunięte przez administratora) internisty 280pln! Czytaj (usunięte przez administratora)albo zamknij wrota bo przeviag leci.
Do wszystkich kandydatów - z takimi pacjentami jak wyżej będziecie rozmawiać po kilkadziesiąt razy dziennie. Dlatego jest taka rotacja. Jak wyświetla się w aplikacji to rezerwuj, ale na infolinii nikt ci nie zaproponuje prywatnej wizyty jak masz pakiet nawet jakbyś chciał.
Rotacja jest dlatego że firma (usunięte przez administratora) płaci swoim pracownikom a dodatkowo ma ich za nędzne robaki. Nic więcej. Kto ma odrobinę oleju w głowie ucieka z tego tonącego wraku. (usunięte przez administratora)pacjenci to tylko konsekwencje tej strategii (usunięte przez administratora)enel-medu. Ta firma lawiruje wobec zarówno swoich pracowników jak i klientów. To tyle.
Jako były wieloletni pracownik widzę, że nic się nie zmienia... Mówię jedynie z perspektywy infolinii. Jako praca studencka? Ok. Tu akurat mają faktycznie elastyczne podejście, idzie się dogadać co do godzin pracy i grafiku. Jednak jako pracy na stałe zupełnie nie polecam. Socjal nie istnieje (nawet za opiekę medyczną - pracując w firmie medycznej - płaci się jakieś horrendalne kwoty za (usunięte przez administratora) pakiet). Morale zespołu są deptane na każdym kroku - zarówno ze strony "góry", jak i koordynatorów, którzy czują się tam bogami. Wymagania stale rosną, a wypłaty stoją w miejscu... No, czasami odpalą jakieś 300 zł podwyżki na rok. "Świetni" pacjenci to już inna para kaloszy. Wiecznie sfrustrowani, wiecznie niezadowoleni... Kompletnie nie znają realiów nie tyle tego typu "korporacji", ale przede wszystkim ŻYCIA. Kochani, to że płacicie 50 zł miesięcznie za pakiet u pracodawcy w Januszexie czy innej fabryce śrubek, to nie znaczy, że złota taca z wizytami i terminami na was czeka. Czytajcie umowy, to będziecie mądrzejsi, a nie wyżywacie się Bogu ducha winnych konsultantach, bo nie możecie się umówić do swojej ulubionej Pani "doktór" i pogadać o wymyślonych chorobach. Wasze chore bomble to też nie jest dla nikogo priorytet - serio ;) Pozdrawiam wszystkie przewrażliwione mamusie z "miasteczka Wilanów" i zapraszam na Białołękę, bo przecież to BARDZO pilne... No ale nie aż tak, żeby zebrać (usunięte przez administratora) w troki i podjechać, bo lekarz to już czeka na Nikosia i Antosię w gabinecie pod drzwiami waszego domu i przebiera nóżkami, kiedy dostanie katarku Ogarnijcie się i zacznijcie walczyć o swoje z osobami, które faktycznie mają na to wpływ, albo wyluzujcie gatki
Ty naprawdę jesteś(usunięte przez administratora) Winny jest Enel med i manipulacja tego (usunięte przez administratora) a nie Pacjenci. Skoro godzicie się na pracę w takim (usunięte przez administratora)to musicie się z tym liczyć za będziecie częścią tego czegoś. Zapomniałeś kto ci płaci co miesiąc na ledwo spłacany kredycik mikro mieszkanka w koziej(usunięte przez administratora) Odpowiedź jest prosta: Pacjenci ze swoich abonamentów. Nie podoba się to szukaj roboty gdzie indziej!
Szanowna Pani Kasiu, chyba słabo Pani zanotowała, ale wspomniałam o tym, że jestem byłym pracownikiem. Czytanie ze zrozumieniem się kłania, ale to już standard wśród pacjentów enel-medu :) Nie bronię tej firmy i nie zamierzam, pokazuję tylko 2 strony medalu i jak widać słusznie
Opowiadasz bzdury! Dokładnie tak się dzieje. Opłacony abonament, zabukowany termin na bezpłatną wizytę, potem znika z aplikacji z informacją, że wizyta została odwołana. Po interwencji i kilku rozmowach okazało się, że ta wizyta w tym samym terminie jest dostępna jak zapłacę 266 PLN. Lekarz żyje, przyjmuje więc zmieniono mi warunki tej samej wizyty już po zabukowaniu, czyli zerwano umowę zawartą w aplikacji bez powodu, tylko z powodu chęci na nową kasę.
to prawda, mi juz brak słów. Dałam się nabrać na ich wspaniałe pakiety, a teraz wszytkie badania muszę robić odpłatnie, bo nigdy nie ma wolnych terminów, albo jeszcze nie ma utworzonych zapisów. Robią z ludzi idiotów. NIgdy więcej!!
A Enel Fast? Opcja zapłaty za wizytę pewnej kwoty, by się jednak termin znalazł.
Jest to prawda - wieczny brak terminów i puste korytarze placówek bez pacjentów, można samemu zaobserwować...
Dokładnie mam tą samą sytuację pakiet za chore pieniądze milion specjalistów i brak terminów. Ale wystarczy z ulicy i terminy do wyboru do koloru. To samo z badaniem krwi masz abonament to nie ma terminu tylko na 11 12 godz nie ma szans na inną godzinę bo przecież już zapłaciłeś jeleniu. Ale idź z ulicy i od ręki
Ja zrezygnowałam po 3 dniach i niezwrocili mi całości tylko zabrali 30 dychy powołując się na to że byalm objęta ochroną ,hmm w lux medzie po 13 dniach i nawet grosza mi nie zabrali
Byłem w Enel med z 15 lat. Mam prawie najbardziej wypasiony abonament Niestety dostanie się do lekarza graniczy z cudem. Lekarz przez i dolinie jest niedostępny a przez znanego lekarza jest na za 2 dni. Tylko, że płatnie. To za co ja płaciłem? Nigdy więcej.
Mam to samo u swojego pracodawcy, zmienili na Enelmed i zaczęła się masakra u wszystkich. Tak jak w opisie. Wszystko się zgadza. Na całe szczęście zostało 5 m-c do końca umowy i pracodawca ma zamiar rozwiązać umowę. Przykładowo prywatnie mam Mamę zapisaną w LuxMed i nie ma żadnych problemów. Trzymać się od Enelmed z daleka.
Zgłoś to do UOKIK - jest to naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, ale to można rozpocząć jedynie po skardze.
Świetnie podsumowane - 100% PRAWDY. Nie dajcie się nabrać na to ze w ramach firmy nie można zrezygnować z abonamentu bo okresem na który musieliście się zgodzić był minimum 1 rok. Innymi słowy przez 1 rok musicie płacić i nie możecie zrezygnować. Otóż można i to bardzo łatwo! Jak? To bardzo proste - wasz pracodawca mówi ze już tu nie pracujecie i już. Od następnego miesiąca pozbywacie się tego (usunięte przez administratora) jakim jest Enel-Med.
Rozmawiałam z p. Aleksandrą Rabicz przez infolinę, p. Konsultantka była była profesjonalna, udzieliła mi rzeczowej odpowiedzi, przekazała istotne informacje. POLECAM !!!!
To napisz pochwałę na ich maila, niech docenią konsultantkę oficjalnie zgodnie z ich procedurą, bo pisanie na takich portalach jak ten nic jej nie da. Poza tym co z rodo? Nie można udostepniać danych osobowych bez zgody
Dyrektorka sprzedaży pyra na spotkaniach dlaczego nie ma sprzedaży? Odpowiedź jest bardzo prosta bo w porównaniu z konkurencją i liczbą placowek to enel med wypada bardzo słabo. A firma sie nie rozwija. Dziwię się, że ktoś kto na stanowisku dyrektora jest 10 lat jeszcze tego nie odkrył
Cześć. Mógłbyś powiedzieć coś więcej jak sytuacja w dziale handlowym? Jak sprzedaż i atmosfera? Aplikuję tam. PS - jakie są benefity, jaka flota aut?
radze odpuscic. juz byla sytuacja, ze odszedl kiero, jego dyr i sprzedawcy. nie bez powodu. Enel to (usunięte przez administratora) jakich malo
Skoro mówisz, że nie bez powodu to daj nam znać o co chodziło. Polecasz odpuścić, ale chodzi o wysokie targety sprzedażowe, czy coś innego?
Na czym polega MANIPULACJA ze strony ENEL MED???? 16.01.2023 Lekarz A - dla płacących abonament 280PLN miesięcznie => 0 lekarzy dostępnych !!!! Lekarz A (tej samej specjalności, w tym samym czasie) - za gotówkę => 8 terminów dostępnych ????!!!!! 17.01.2023 Lekarz B - dla płacących abonament 280PLN miesięcznie => 0 lekarzy dostępnych !!!! Lekarz B (tej samej specjalności, w tym samym czasie) - za gotówkę => 5 terminów dostępnych ????!!!!! 18.01.2023 Lekarz C - dla płacących abonament 280PLN miesięcznie => 0 lekarzy dostępnych !!!! Lekarz C (tej samej specjalności, w tym samym czasie) - za gotówkę => 4 terminy dostępne ????!!!!! Na tym polega manipulacja i zwykłe oszukiwanie pacjentów! Płacisz abonament - jesteś związany umową na 1 rok! Zatem zazwyczaj twoja firma płaci lub powinieneś płacić sam zgodnie z umową przez 12 miesięcy! Moze zatem dowolnie cię kiwać! Płacisz za gotówkę - masz wszystko, bo dajesz im żywą kase a dodatkowo moze zdecydujesz sie na aboament i wówczas bedziesz frajerem którego bedzie mozna kiwać! Enel to ABSOLUTNIE NAJGORSZE CENTRUM MEDYCZNE. ABSOLUTNIE ODRADZAM! POCZYTAJCIE W SIECI JEST MNÓSTWO TAKICH OPINII! OMIJAJCIE TO (usunięte przez administratora) SZEROKIM ŁUKIEM!!!!!!
To lekarz decyduje ilu przyjmie pacjentów abonamentowych a ilu prywatnych. Firma nie może mu tego narzucić
Bzdury opowiadasz, to Enel Med żongluje wizytami sterujac ich umawianiem. Dla pacjentów z abonamentem - skoro juz zapłacili - nie na zadnego terminu. Dla tych co chcą przyjść i zapłacić gotówka - terminy za chwile. Szczytem chamstwa jest to ze pomimo iz masz pakiet; no i nie ma dla ciebie terminu to proponuja ci zabyś zapłacił np. 270PLN i wowczas lekarz się znajdzie. To jak to jest za abonament 250PLN miesięcznie nie ma ale jak chcesz zapłacic 270 gotówka to jest????? To jest bardzo dobrze przemyślana strategia: 1) zapłaciłeś abonament - twoja kasę juz mamy - wiec mozemy cie na drzewo wysłać - będzie miejsce dla tych co przyjdą zeby zapłacić gotówką 2) Każda wizyta "zaoszczędzona" na pacjencie z abonamentem to realna oszczędność i możemy ja przeznaczyć dla tych co przyjdą z gotówką Enel bardzo dobrze opanował te metodę - jak sprzedać 2 raz coś co zostało juz sprzedane! W umowie jest jasno napisane w jakim czasie ma byc dla pacjent lekarz - nic sobie z tego nie robia i nie wywiązują się. Poczytajcie opinie - tam mechanizmy jakie stosuje ENEL sa doskonale opisane! Najlepsze sa te tłumaczenia ze nie ma lekarza bo szczyty zachorowań etc.... to co jak umawiasz dermatologa, albo kardiologa, albo ortopede to tez sa szczyty zachorowwań??? Enel med sam chyba choruje na głowe!!!! Jako były pracownik spotykałem się z czym takim tak samo
Bzdury to ty piszesz bo nikt nie zaproponuje płatnej wizyty komus kto ma abonament
Albo jesteś (usunięte przez administratora)albo na pasku (m)enela albo (usunięte przez administratora) wiesz. Sprawdź sobie (usunięte przez administratora) w aplikacji i zobacz ze abonamentowej wizyty nie ma ale zaraz później pokazują się wizyty "cena dla ciebie" do (usunięte przez administratora) internisty 280pln! Czytaj (usunięte przez administratora)albo zamknij wrota bo przeviag leci.
Do wszystkich kandydatów - z takimi pacjentami jak wyżej będziecie rozmawiać po kilkadziesiąt razy dziennie. Dlatego jest taka rotacja. Jak wyświetla się w aplikacji to rezerwuj, ale na infolinii nikt ci nie zaproponuje prywatnej wizyty jak masz pakiet nawet jakbyś chciał.
Rotacja jest dlatego że firma (usunięte przez administratora) płaci swoim pracownikom a dodatkowo ma ich za nędzne robaki. Nic więcej. Kto ma odrobinę oleju w głowie ucieka z tego tonącego wraku. (usunięte przez administratora)pacjenci to tylko konsekwencje tej strategii (usunięte przez administratora)enel-medu. Ta firma lawiruje wobec zarówno swoich pracowników jak i klientów. To tyle.
Jako były wieloletni pracownik widzę, że nic się nie zmienia... Mówię jedynie z perspektywy infolinii. Jako praca studencka? Ok. Tu akurat mają faktycznie elastyczne podejście, idzie się dogadać co do godzin pracy i grafiku. Jednak jako pracy na stałe zupełnie nie polecam. Socjal nie istnieje (nawet za opiekę medyczną - pracując w firmie medycznej - płaci się jakieś horrendalne kwoty za (usunięte przez administratora) pakiet). Morale zespołu są deptane na każdym kroku - zarówno ze strony "góry", jak i koordynatorów, którzy czują się tam bogami. Wymagania stale rosną, a wypłaty stoją w miejscu... No, czasami odpalą jakieś 300 zł podwyżki na rok. "Świetni" pacjenci to już inna para kaloszy. Wiecznie sfrustrowani, wiecznie niezadowoleni... Kompletnie nie znają realiów nie tyle tego typu "korporacji", ale przede wszystkim ŻYCIA. Kochani, to że płacicie 50 zł miesięcznie za pakiet u pracodawcy w Januszexie czy innej fabryce śrubek, to nie znaczy, że złota taca z wizytami i terminami na was czeka. Czytajcie umowy, to będziecie mądrzejsi, a nie wyżywacie się Bogu ducha winnych konsultantach, bo nie możecie się umówić do swojej ulubionej Pani "doktór" i pogadać o wymyślonych chorobach. Wasze chore bomble to też nie jest dla nikogo priorytet - serio ;) Pozdrawiam wszystkie przewrażliwione mamusie z "miasteczka Wilanów" i zapraszam na Białołękę, bo przecież to BARDZO pilne... No ale nie aż tak, żeby zebrać (usunięte przez administratora) w troki i podjechać, bo lekarz to już czeka na Nikosia i Antosię w gabinecie pod drzwiami waszego domu i przebiera nóżkami, kiedy dostanie katarku Ogarnijcie się i zacznijcie walczyć o swoje z osobami, które faktycznie mają na to wpływ, albo wyluzujcie gatki
Ty naprawdę jesteś(usunięte przez administratora) Winny jest Enel med i manipulacja tego (usunięte przez administratora) a nie Pacjenci. Skoro godzicie się na pracę w takim (usunięte przez administratora)to musicie się z tym liczyć za będziecie częścią tego czegoś. Zapomniałeś kto ci płaci co miesiąc na ledwo spłacany kredycik mikro mieszkanka w koziej(usunięte przez administratora) Odpowiedź jest prosta: Pacjenci ze swoich abonamentów. Nie podoba się to szukaj roboty gdzie indziej!
Szanowna Pani Kasiu, chyba słabo Pani zanotowała, ale wspomniałam o tym, że jestem byłym pracownikiem. Czytanie ze zrozumieniem się kłania, ale to już standard wśród pacjentów enel-medu :) Nie bronię tej firmy i nie zamierzam, pokazuję tylko 2 strony medalu i jak widać słusznie
Opowiadasz bzdury! Dokładnie tak się dzieje. Opłacony abonament, zabukowany termin na bezpłatną wizytę, potem znika z aplikacji z informacją, że wizyta została odwołana. Po interwencji i kilku rozmowach okazało się, że ta wizyta w tym samym terminie jest dostępna jak zapłacę 266 PLN. Lekarz żyje, przyjmuje więc zmieniono mi warunki tej samej wizyty już po zabukowaniu, czyli zerwano umowę zawartą w aplikacji bez powodu, tylko z powodu chęci na nową kasę.
to prawda, mi juz brak słów. Dałam się nabrać na ich wspaniałe pakiety, a teraz wszytkie badania muszę robić odpłatnie, bo nigdy nie ma wolnych terminów, albo jeszcze nie ma utworzonych zapisów. Robią z ludzi idiotów. NIgdy więcej!!
A Enel Fast? Opcja zapłaty za wizytę pewnej kwoty, by się jednak termin znalazł.
Jest to prawda - wieczny brak terminów i puste korytarze placówek bez pacjentów, można samemu zaobserwować...
Dokładnie mam tą samą sytuację pakiet za chore pieniądze milion specjalistów i brak terminów. Ale wystarczy z ulicy i terminy do wyboru do koloru. To samo z badaniem krwi masz abonament to nie ma terminu tylko na 11 12 godz nie ma szans na inną godzinę bo przecież już zapłaciłeś jeleniu. Ale idź z ulicy i od ręki
Ja zrezygnowałam po 3 dniach i niezwrocili mi całości tylko zabrali 30 dychy powołując się na to że byalm objęta ochroną ,hmm w lux medzie po 13 dniach i nawet grosza mi nie zabrali
Byłem w Enel med z 15 lat. Mam prawie najbardziej wypasiony abonament Niestety dostanie się do lekarza graniczy z cudem. Lekarz przez i dolinie jest niedostępny a przez znanego lekarza jest na za 2 dni. Tylko, że płatnie. To za co ja płaciłem? Nigdy więcej.
Mam to samo u swojego pracodawcy, zmienili na Enelmed i zaczęła się masakra u wszystkich. Tak jak w opisie. Wszystko się zgadza. Na całe szczęście zostało 5 m-c do końca umowy i pracodawca ma zamiar rozwiązać umowę. Przykładowo prywatnie mam Mamę zapisaną w LuxMed i nie ma żadnych problemów. Trzymać się od Enelmed z daleka.
Zgłoś to do UOKIK - jest to naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, ale to można rozpocząć jedynie po skardze.
Świetnie podsumowane - 100% PRAWDY. Nie dajcie się nabrać na to ze w ramach firmy nie można zrezygnować z abonamentu bo okresem na który musieliście się zgodzić był minimum 1 rok. Innymi słowy przez 1 rok musicie płacić i nie możecie zrezygnować. Otóż można i to bardzo łatwo! Jak? To bardzo proste - wasz pracodawca mówi ze już tu nie pracujecie i już. Od następnego miesiąca pozbywacie się tego (usunięte przez administratora) jakim jest Enel-Med.
Rejestracja, Dyrektor Sot to jeden wielki żart! ul. Solidarności w Warszawie, pacjentów wprowadza wielokrotnie w błąd, nie odwołują wizyt, kolejna wizyta 2 godziny oczekiwania na usg, opłacona usługa, zachowanie nie do przyjęcia, chamskie, pogardliwe dla pacjenta. Pan Mateusz K. drwi z pacjentów proszących o informacje. Pacjenci pisali skargi. Pan Jarosław Sot dyrektor? Broni pracownika w mediach społecznościowych, brak słów, traktowanie w taki sposób Klienta jest karygodne, zresztą ten człowiek kłamie pisząc, że chciałby, aby relacje z pacjentami były oparte na wiarygodności i szacunku!
Byłem zapisany na wizytę do laryngologa, dziś dostałem info smsa że ...uwaga!!! odwołałem wizytę ( zapłacilem dwa tygodnie temu 350zł za wizytę). Zatelefonowałem do Ele Med Zacisze gdzie dostałem informację że jednak to nie ja odwołałem tylko lekarz i teraz jak chcę umówić wizytę do tego lekarza to pierwszy wolny termin dopiero za miesiąc, pomimo tego że lekarz ten przyjmuje w już w przyszłym tygodniu, jednak dla mnie tam miejsca nie znajdą. Logistycznie i organizacyjnie ta firma to porażka. Nigdy więcej tej firmy.
Wysłałam CV na stanowisko koordynatora obsługi klienta. Zaproszono mnie na rozmowę, podczas której okazało się, że dostępne jest również inne stanowisko, a mianowicie Koordynator administracji Enel Sport. Rozmowa w placówce bardzo rzeczowa i konkretna. Wyszłam z niej podekscytowana możliwością współpracy. Już następnego dnia umówiono drugi etap. Kolejna bardzo merytoryczna rozmowa. Byłam zachwycona gdy podczas drugiego etapu rekomendowano mi wyższe stanowisko Koordynatora administracji Enel Sport. Widocznie wpisałam się idealnie w profil kandydata, bo już następnego dnia zadzwoniono do mnie z pytaniem czy nadal jestem zainteresowana współpracą. Podekscytowana odpowiedziałam, że oczywiście. Złożono ofertę. Następnie poprosiłam o jej przesłanie w formie pisemnej z informacją od kiedy miałabym zacząć, rodzajem umowy, kwotą wynagrodzenia i zakresem obowiązków. Czyli nic innego jak list intencyjny. Najpierw otrzymałam odpowiedź, że moja prośba zostanie przekazana dalej i wysłana na maila. Po całym wieczorze spędzonym na odświeżaniu poczty, następnego dnia rano zadzwoniłam do Pani, która złożyła ofertę. Zostałam potraktowana jak szpieg konkurencji, chociaż nigdy wcześniej nie byłam związana z żadną placówka medyczną. Usłyszałam w słuchawce, że oferta została złożona przez telefon i nie widzą potrzeby pisemnej, bo nie wiadomo jak chcę wykorzystać te informacje oraz że zakres obowiązków otrzymam po podpisaniu umowy. Na nic zdało się moje wyjaśnienie intencji... Jestem pracownikiem z wieloletnim doświadczeniem, umową bezterminową i bardzo dobrym pakietem socjalnym o czym przedstawiciele Enel Med, z którymi rozmawiałam w trakcie rekrutacji doskonale wiedzieli. Nikt na moim miejscu nie złożyłby wypowiedzenia nie będąc w 100% pewnym, że za półtora miesiąca stanowisko dalej będzie istniało i czy w międzyczasie firma nie zatrudni kogoś innego. List intencyjny jest zabezpieczeniem zarówno dla kandydata jak i firmy, która ponosi koszty związane z rekrutacją. Firma, która zatrudnia nie tylko na umowę o pracę ale również na zlecenie powinna zdawać sobie sprawę, że żaden wykwalifikowany kandydat w dzisiejszych czasach nie zaryzykuje zmiany jeśli nie otrzyma konkretnej oferty. Jedyne co mogę powiedzieć: Enel Med, czas dorosnąć i zacząć traktować kandydatów, z którymi chcecie rozpocząć współpracę z szacunkiem.

Pracodawca
Dziękujemy za Twoją opinię. Na co dzień dokładamy wszelkich starań, by prowadzone przez Zespół HR procesy rekrutacyjne były realizowane na najwyższym poziomie. Każda z osób, które reprezentują enel-med podczas spotkań ma za zadanie kierować się przede wszystkim transparentnością w stosunku do kandydata i wartościami enel-med. Abyśmy mogli odnieść się do zaistniałej sytuacji prosimy o informację ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi rekrutacji na adres email Departamentu Personalnego: [email protected]. Twoja wiadomość jest dla nas bardzo ważna i gwarantujemy, że skontaktujemy się z Tobą celem wyjaśnienia przebiegu procesu rekrutacyjnego. Pozdrawiamy Zespół HR
Proszę Państwa, minął już prawie miesiąc odkąd złożono mi ofertę pracy. Wartościami firmy należy kierować się podczas procesu rekrutacji, a nie po, kiedy spada średnia punktacja na GoWork. Transparentność to inaczej jawność, przejrzystość. Odmawiając wybranemu przez Państwa kandydatowi dostępu do warunków zatrudnienia oraz opisu stanowiska mamy do czynienia z kompletnym brakiem transparentności, a wręcz zatajaniem ważnych z poziomu kandydata informacji, które mają wpływ na poziom bezpieczeństwa zatrudnienia oraz jego opinie o Państwu jako przyszłym pracodawcy.
Dokładnie. Podobnie było i u mnie. Popisana umowa, stanowisko i wiadoma stawka a opis stanowiska i co wchodzi w zakres moich obowiązków później. Pani Kierownik nie raz każe przecierać szklane witryny bo szkodują kasy i nie mają na panie sprzątające. Żenada.
Racja. Ta firma tak samo działa i lawiruje wobec wszystkich: pacjentów, swoich lekarzy czy potencjalnych pracowników. Nawet za dużo wyższe wynagrodzenie nie poszedłbym tam i jako wieloletni BYŁY PRACOWNIK - powiem tak: kandydaci RADZE unikać tej firmy jak ognia! Będziecie żałować do konca życia!
Pracuje w UK. Nigdy ni epodjąłem pracy jesli wcześniej nie otrzymałem pełnej specyfikacji racy i pakietu na maila. Zresztą często nie ma takiej potrzeby bo wszystko jest online w ogłoszeniu o pracę łacznei z zarobkami.
Naprawdę nic nie straciłaś. Porównując z konkurencją to tu jest największa rotacja
Wg mnie informacje o jakie prosiłaś, w sposób naturalny wzbudziły podejrzenie potencjalnego przyszłego pracodawcy (nie, nie jestem tam zatrudniona, na ten komentarz trafiłam zupełnie przypadkiem) i absolutnie rozumiem ich postawę. Rozumiem Twoją sytuacje i chęć zabezpieczenia przed złożeniem wypowiedzenia u obecnego pracodawcy. W takiej sytuacji, nawet gdybyś otrzymała informacje, o jakie prosiłaś, droga mailową, nie stanowią one zawarcia umowy ani nie są jej przyrzeczeniem. Są wyłącznie ofertą - a więc w żaden sposób Cię nie zabezpieczają. Mogłaś poprosić o wcześniejsze zawarcie umowy o pracę. Umowa o prace może zostać zawarta np. w dniu 10 stycznia 2024 roku, a jako dzień rozpoczęcia pracy może być wskazany np. 1 maja 2024 roku.
A co tu mogło wzbudzać podejrzenie pracodawcy? Logiczne, że chciała się zabezpieczyć i mieć konkretne informacje przed złożeniem wypowiedzenia
Nie polecam. Mam wykupiony pakiet w Enel-Med. Chciałem dziś umówić wizytę do dermatologa w Katowicach, wolny termin jest na grudzień. Porażka! Szybciej będzie z NFZ i bez abonamentu. Drugi raz się nie nabiorę na Enel-Med.
Widzę, że w dziale handlowym jest bardzo duża rotacja. Co chwilę kogoś szukają
Przez trójkę lat, korzystałem usługami Enel-med pakiet premium. Oprócz parę lekarzy i to trafiłem do nich na konsultacje płatne, bo nawet zgodnie z pakietem do nich trafić nie ma możliwości . To jest praktyka Enel-med. Do lekarzy- profi, potrafić można tylko odpłatnie,i wiadomo, uda się to sprawdzić po opiniach, czym mniej gwiazdek tym lepiej się zapisach ,ale co z tego. Przez ostatnich półtora lata szukałem, od czego mam taki bóli. Nie będę wchodzić w szczygły swojej choroby. Choroba bardzo podchwytliwa spowodowała moją nie prace-zdatność, od tego stan depresyjny, który zwiększa jeszcze działanie choroby. Musiałem szukać lekarzy w innych placówkach, wiadomo, że znowu płatnych. Znalazłem, choroba została ustalona i co dalej a dalej następne. Nie tak to prosto zrezygnować z pakietu, którym już pół roku nie korzystam, bo po miesiącu przepychanek znalazłem jak to zrobić, i to wiadomo nie natychmiastowo, a z terminem wypowiedzenia trzy mieszący. Super. Ja bez pracy, bo dopóki szukałem chorobę ona się jeszcze dodała, nie mogę pracować, muszę się leczyć w innej placówce, a za pakiet enel-med jeszcze trzy miesiąca muszę płacić. Taka przygoda. Dopóki Państwo Polskie, nie będzie zainteresowane w normalnej medycznej obsłudze obywateli, to tak i będziemy szukać prawdy. Traci człowiek, traci państwo wygrywają prywatne placówki, nawet nie lekarzy polski a niewiadome kto.
Zgadzam się, (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) Nie można się umówić na podstawowe badania, a jak już to daja wizytę za miesiąc na 2 końcu miasta!! (usunięte przez administratora) nie ważne że pakiet wykupiony od 2 lat. Nigdy więcej!
Po kilku latach w tej firmie stwierdzam, że praca była stresująca i bardzo obciążająca psychicznie. Największym minusem byli sfrustrowani i roszczeniowi pacjenci, którzy krzyczeli i obrażali konsultantów, którzy nie byli niczemu winni. Takich telefonów w ciągu dnia była masa, a przecież koniecznością było zachowanie spokoju i kultury wypowiedzi. W skrócie - pacjent krzyczy i wyzywa, a Ty go przeproś i podziękuj za to, że zadzwonił. Kolejnym minusem były limity na przerwy. Niejednokrotnie bywało tak, że przez dłuższy czas nie można było wyjść na przerwę, kiedy miało się taką potrzebę. Zarobki słabe. Premie były, jednak i tak zbyt niskie jak na takie warunki. Dużym plusem, dzięki któremu udało mi się spędzić w tej pracy tyle lat, byli współpracownicy. Atmosfera między ludźmi wokół była naprawdę ekstra. Koordynatorzy też byli w porządku, kompletnie nie rozumiem tych negatywnych komentarzy, które gdzieś tu się pojawiały. Zawsze pomocni, można się było pośmiać, bardzo miło wspominam. Podsumowując - jeśli chcecie zachować spokój psychiczny - odradzam pracę w tej firmie.
Nie polecam i ostrzegam. Nie gwarantują żadnych terminów wizyt do lekarzy. Szybciej jest dostać się na NFZ. Do lekarzy specjalistów czeka się kilka miesięcy. Nie odpowiadają na reklamacje. Umowę zawierają nie informując o tym, że nie gwarantują żadnych terminów. Bardzo szybko uruchamiamy Kruka w celu windykacji. Najgorszą firmą z jaką miałam do czynienia.
Firma z systemem informatycznym z XIX wieku Logoowanie i zmiana hasła praktycznie nierealne w aplikacji
W zeszłym roku pisaliście o szkoleniach jedynie online. Chciałam aplikować do kadry lekarskiej i wśród oferty były m.in.szkolenia medyczne. Jak oceniacie ich poziom i są też te stacjonarne?
(usunięte przez administratora)
Ładnie. Profilowanie staje się normą... Co na to UODO? Sprawdzałeś uniesiony człowieku z foli zapisy obowiązujących ustawi? Na prawdę mają 30 dni? W którym roku? Na pewno nie w 2024 roku. Art. 7a. 1. Jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej, przedsiębiorca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. 2. Jeżeli przedsiębiorca nie udzielił odpowiedzi na reklamację w terminie, o którym mowa w ust. 1, uważa się, że uznał reklamację - tyle Ustawa o prawach konsumenta. Pozostałe twierdzenia są tak samo prawdziwe jak powyższe?
Nawiązując do nietrafnego przykładu, za wiedzę i umiejętności się płaci niezależnie od rodzaju usługi ale będę wspaniałomyślny i podzielę się wiedzą. Firma medyczna otrzymuję określoną liczbę środków pieniężnych od firm które ubezpieczają pracowników i na podstawie tych środków firma medyczna decyduje o ilości wizyt dostępnych dla pacjentów posiadających pakiet wystarczy pogadać z przedstawieniem żeby się tego dowiedzieć. Firma musi się z czegoś utrzymać i musi przynieść zysk żeby prowadzenie jej miało jakiś dalszy sens. Dziwi mnie więc roszczeniowe podejście osób płacących równowartość jednej wizyty w miesiącu a korzystający z kilku. Pieniądze nie spadają z nieba jeśli ktoś wykorzysta więcej drugą osoba ma mniej. Weźmy na tapet skorzystanie z placówki współpracującej Enelmedu zdarzyło mi się to parokrotnie i 3 razy uzyskałem odmowę umówienia ze strony placówki bo został wykorzystany limit środków pieniężnych otrzymanych na realizację wizyt dla pacjentów i trzeba było umówić się od kolejnego miesiąca. Więc na chłopski rozum gdzie doszukuje się pani (usunięte przez administratora) We własnej nieznajomości funkcjonowania firm tego pokroju może? Pakiet jest dobrowolny i jeśli ktoś mało korzysta bardziej opłacają się pojedyncze usługi wykupywane prywatnie jeśli korzysta się dużo to taki jest urok pakietów medycznych w dużych firmach. To nie koncert życzeń a życie. Niezależnie czy pójdzie pani do Luxmedu, Medicover czy Enelmedu spotka się to samo. Sugeruje założyć własną firmę i zobaczyć jak to jest w polskiej krainie mlekiem i miodem płynącej utrzymać taki przybytek potem błyskać 'świetnymi' pomysłami na takich forach ;)
Znajoma nie ma odpowiedzi od blisko 2 miesięcy do swojej reklamacji, o której wyżej piszę. Ustawa jednak wymienia termin 14 dni niezależnie czy to jest usługa, czy zakup rzeczy czy usług cyfrowych w sklepie stacjonarnym. Dłuższy termin 30 dni dotyczy tylko usług telekomunikacyjnych i podany jest jak wspomina ustawa - w innej ustawie. Nie ma innej ustawy wydłużającej czas na odpowiedź w przypadku enel-medu. Odnośnie pakietów i działania w ten sposób enel-medu na szkodę pacjentów (godzenie z zbiorowe interesy konsumentów) polega m.in. na: - nieinformowaniu, że rozpoczęcie pakietu spowoduje brak możliwości korzystania z regularnych wizyt z regularnymi terminami (wtedy pakiety nie byłyby chętnie brane, gdyby każdy wiedział, że kupuje bana) - odmawianie regularnych wizyt płatnych wykraczających poza opłacony pakiet - kupienie tego pakietu de facto oznacza niewypowiedzianą blokadę na korzystanie z usług. Generalnie polecam - skoro tak to działa - nie kupujcie pakietów, chyba, że po to, by zgłosić od razu skargę do UOKIK. Polecam też niekorzystanie z ich usług, skoro obecny jest w gabinecie Google i Apple, które podsłuchują wywiady (o czym łatwo znaleźć informacje wpisując do wyszukiwrki "Google podsłuchuje bo tak jest lepiej" oraz "Apple podsłuchuje rozmowy"). W innych przychodniach bez problemu smartfon jest wynoszony na prośbę/pytanie o to. To jak działa enel-med - pokazane jest wyżej. Najpierw pisze jako pracownik i wyzywa ludzi od wszystkiego możliwego wprowadzając też w błąd (zapewne z frustracji, że przeoczyli termin reklamacji), a potem zaznacza były pracownik a jeszcze innym razem "inny" i nazywa wszystko bajtem - gdy zobaczył do czego doprowadziły jego komentarze. To wszystko jednak pozostanie tu prawdopodobnie na zawsze - ku przestrodze. Może więc warto się pochylić nad przestrzeganiem praw konsumentów i oferowanie im usług z zachowaniem prywatności, jasnych opisów pakietów - co kupują i czego się muszą wtedy zrzec? Może warto też rozpatrywać reklamacje w ustawowym czasie? Może warto w końcu być uczciwym???
Odnośnie tego zdania "Firma musi się z czegoś utrzymać i musi przynieść zysk żeby prowadzenie jej miało jakiś dalszy sens" Firma która żeby się utrzymać oferuje "Pakiet Ban(an)owy" na którym znikają dostępne terminy oraz leje na prawa pacjenta do prywatności, próbując wymusić opłatę 221 złotych za nic (lekarz który konsultuje się z pacjentką, gdy ta nic nie chce wiedzieć tylko chce mieć wyleczony ząb, który ją przeraźliwie boli i wskazano co trzeba zrobić by przestało boleć) to jest nowotwór a nie firma. Takie firmy należy zgładzić. Może więc pacjentka powinna w tej sytuacji zażądać tych 221 złotych od lekarza/Enel-medu, w końcu to lekarz się konsultował, jak sam "pracowniku" zaznaczyłeś, a moja koleżanka ma jakąś wiedzę, z której korzystał i powienien za to zapłacić. Podobnie bezpodstawnymi opłatami są pakiety czy to 100 czy 280 złotych tylko po to by złapać pieniążki na dalsze prowadzenie tego nowotworu bez świadczenia jakiejkolwiek faktycznej opieki zdrowotnej (terminy na czerwiec w styczniu, gdy za pieniądze są dostępne od ręki). Pora więc zamknąć ten "interes", bo to co tu jest opisane to już nie firma usługowa ale firma (usunięte przez administratora)
ALE WSTYD CHYBA FIRMIE ROBIC (usunięte przez administratora)KOMUS Z CIAŁA, PŁACONE NIE WIEM ZA CO, WSTYD. OTWORZYĆ COS SWOJEGO TO CHYBA BY MIEĆ I POZYSKIWAĆ KLIENTÓW A NIE MIEĆ I ZA CHWILE ICH NIE MIEĆ. KLIENT POWIENIEN WYCHODZIĆ ZADOWOLONY, NA TYM POLEGA BIZNES A NIE CZERPANIU KLIENTÓW, GDZIE SIĘ (usunięte przez administratora)DZIEJĄ.
Nowy dyrektor Szpitala Enel-Med. Na ul. Solidarności w Warszawie napisał przecież, że dla niego to „Bardzo ciekawe wyzwanie” po opiniach w google z ostatnich kilku miesięcy wynika, że nawet poległa tak promowana procedura okulistyki finansowanymi z NFZ. Tu również opinia z google, pracownicy dostaliście podwyżki? Czy nowy dyrektor zrobił dla Was cokolwiek dobrego? czy pacjenci są już zadowoleni z obsługi? z opinii wynika, że niezbyt… bo jak pisał po przyjęciu stanowiska jest „pod ogromnym wrażeniem pozytywnej energii zespołu szpitala oraz współpracowników Mam przekonanie, że wiele dobrego przed nami - i przed naszymi pacjentami równiez”- Jak pacjenci? Zrobiono dla Was wiele dobrego wedle zapewnień?
Dalej kroją na kasę, pretensje jak zawsze do najniższego szczebla, a może Pan SOT by zaczął samodzielnie odpowiadać na pretensjonalne uwagi pacjentów. Niestety mają rację, wszystkie komentarze są negatywne tak samo jak były, nic się tu nie zmienia. Trzymać się z daleko od tego miejsca. Pacjent komercyjny to dobry pacjent, z abonamentem już nie… współczuje wszystkim pacjentom, którzy napisali cała prawdę oraz byłym pracownikom, tylko pracownik zawsze może zmienić pracę na lepiej opłacalną. Pacjentowi nie zwrócicie pieniędzy. Zero moralności, pamiętajcie że przykład idzie od „góry” jaki przykład daje Wam obecny dyrektor? Jak szpital i cały ten enel/med dalej ma prakycznie negatywne opinie…
Bardzo narzekaliście na warunki pracy w firmie. A jak z rotacjami? Ludzie sami rezygnują czy to ich zwalniają? Zależy mi na stabilizacji i chciałam aplikować na menedżera marketingu B2B.
Pracowałam na infolinii w Białymstoku jakiś czas i szczerze mam mieszane uczucia. Pacjenci dzwonią naprawdę różni jedni mili i rozumieją jak wygląda rzeczywistość, a inni (przeważnie z warszawy) oderwani od życia myśląc, że jak płacą 100 zł miesięcznie w swojej firmie za pakiet to lekarz który bierze 300 zł za jedną wizytę przywita ich na czerwonym dywanie częstując chlebem i solą. Początek ciężki natomiast da się przyzwyczaić. Gorzej z niektórymi koordynatorami. Szanse na dobrego koordynatora są dosłownie pół na pół. Moim cierniem w boku była koordynatorka z dużymi oczami (nie chcę konkretnie określać). Na większość pytań nie potrafi odpowiedzieć. Przeważnie byłam odsyłana do maili z nieaktualnymi linkami do skryptów które nie istnieją i na tym „pomoc” się kończyła. Oczywiście ta pomoc była pod warunkiem, że odebrała telefon, bo większość czasu spędza na prywatnych rozmowach, chyba z jakimś dzieckiem, bo w przeciwieństwie do rozmowy z konsultantami, ma miły ton głosu. O innej koordynatorce dużo słyszałam, więc starałam się jej unikać stosując zasadę „lepiej mieć błąd niż dostać (usunięte przez administratora) za starania”. Gburowata, małomówna, dobrego słowa nie da chyba, że jesteś masochistą. Dzwonienie do niej po pomoc mogę porównać z wybieraniem policzka w który chcesz dostać. W drugi dostaniesz gratis przy okazji. Osoby w jej grupie mają o niej dobre zdanie ale jak ktoś odchodzi to jest zmiana opinii o 180 stopni. Osobom zainteresowanym pracą na infolinii mogę doradzić jedno – jak trafisz na dobrego koordynatora to fajna praca, jak na mniej ludzkiego to uciekaj.
@Pracodawca sugeruje że firma powinna się w końcu odnieść do złego zachowania koordynatorów pracujących w CC w Białymstoku. Jako były pracownik mogę się podpisać pod tym wpisem całym sercem zwłaszcza że miałem przyjemność być podwładnym tej drugiej gburowatej. W skrócie A. przez większość czasu zachowuje się niedopuszczalnie odnosząc się w nie miły sposób do konsultantów do tego stopnia że wyżej opisane stwierdzenie o tym że lepiej wybrać które policzek chce się nastawić jest jak najbardziej trafne. Co zaś się tyczy koordynatorki o dużych oczach to fakt to że rozmawia z dzieckiem jest znane sporej części konsultantów pracujących na open space na górze. I faktem jest to że pracownicy rozmawiają między sobą o zachowaniu koordynatorów jest normalny bo pomaga potem odnosić się do zachowania no cóż przełożonych. Z oczywistych względów nikt na skargę do hr-ów nie pójdzie bo nikt nie chce mieć potem przesranego. Zatem sugeruję przyjrzeć się temu co od dłuższego czasu dzieje się w call center w Białymstoku. Skoro tak chętnie robicie ankiety anonimowe dla innych pracowników to może w końcu powinniście się zastanowić nad zrobieniem ich dla pracowników infolinii.
Zgadzam się z tą wypowiedzią. Też pracowałam na tym stanowisku i nie polecam. Ogólnie bywało dobrze ale jest bardzo dużo minusów. Niskie zarobki, duże wymagania trzeba mieć naprawdę spory zakres wiedzy jak na takie zarobki to nieadekwatnie zupełnie, co do koordynatorów mam dokładnie takie samo zdanie są w miarę ok i są bardzo niemili, ale idąc tam na początku nie wiemy do kogo trafimy i kto jaki jest. Bardzo duzo stresu codziennie, telefony praktycznie non stop, nie ma zabardzo chwili żeby porozmawiać, chyba że się wyjdzie na przerwę ale jak na przerwie będziemy chcieli pogadać sobie z kimś to już absolutnie nie będzie czasu na to żeby zjeść czy cokolwiek innego chcemy zrobić. W kuchni mało miejsca jak na tyle osób, bo jest dużo pracowników i jak się trafi, że jest parę osób w kuchni na przerwie to zabardzo nie ma jak zrobić tego co się chce i jeszcze oczywiście mając z tyłu głowy, że goni nas czas przerwy. W ogóle w tej pracy jest stale takie poczucie, że trzeba pilnować czasu, czasu przerwy, czasu rozmowy itd itd i robić wszystko w czasie i bez błędów oczywiście i być przy tym jeszcze miłym dla aroganckich i często gęsto baaardzo niemiłych pacjentów. Jeśli ktoś się zastanawia nad ta praca to mogę tylko powiedzieć, że trzeba mieć stalowe nerwy.
Jestem ubezpieczony od kilku lat i z roku na rok jest coraz gorzej nie ma wizyty no do kardiologa (za 3 miesiące)ale prywatnie za gotówkę od ręki Ta sama sytuacja jest u żony do specjalistów trzeba czekać 3-6 miesięcy
(usunięte przez administratora)
O który dział chodzi? Recepcja czy CC?
Zapomnij, że po 3 miesiącach. To jest takie czcze gadanie. Minimum po roku. W między czasie sa szkolenia, ktore są po 3,4 miesiącu też, a żeby iść na zdalne musisz wymiatać we wszystkim i po wszystkich szkoleniach. Tak naprawdę nie wiele osob przechodzi na zdalną. Nie polecam pracy w cc. Pracownika mają za nic. Nie Ty to następny.
Nie do końca tak jest, trzeba mieć zrobione wszystkie podstawowe szkolenia, trzeba być samodzielnym bo nie masz możliwości zapytać nikogo obok co robić. Jeśli ma się wszystkie szkolenia i jest się samodzielnym to trzeba pogadać ze swoim przełożonym o tym. Jest określona liczba komputerów na zdalną najprościej się złapać jak ktoś ma się zwalnia lub wraca do biura. Fakt jak nie ty to znajdzie się następny, do tej pracy trzeba mieć ogromy dystans i nie brać nic za pewnik. Jedyna rada jaką mogę dać jako pracownik z dłuższym stażem to dać na luz, nie kłócić się i po prostu rozmawiać jak jest coś nie tak ;)
Sytuacja wygląda tak jeśli zrobisz wszystkie wymagane szkolenia aby móc obsługiwać już połacznia z konsultantem to skupiasz się na wynikach i samodzielności, jeśli sobie z tym radzisz dobrze masz spoko wyniki zgłaszasz się do swojego przełożonego w tej sprawie. Jeśli jest dostępny komputer i masz warunki w domu czyt. cisza, dobry net na kablu,brak zwierząt, brak dostępu osób trzecich( czyli oddzielny pokój do pracy a raczej miejsce gdzie nikt ci się nie panoszy w trakcie pracy) to idziesz, jeśli nie ma kompa to czekasz. Sprawa ze zdalną nie jest taka prosta jak by się mogło wydawać ale jest to rzecz dogadania jeśli planujesz zostać dłużej
Ja pracowałam na cc rok temu, zwolniłam się po niecałym pół roku. Jestem studentką więc zależalo mi na pracy zdalnej i elastycznym grafiku - na rozmowie oczywiście wszystko jest możliwe w rzeczywistości już wygląda to inaczej. O pracy zdalnej mogłam sobie pomarzyć, bo usłyszałam, że nie ma sprzętu i długo nie będzie, grafik dopasowany do moich potrzeb nma początku był, dopóki nie były mi wpisywane nagle godziny, które kompletnie mi nie pasowały. Oprócz tego praca ciężka, bo jest telefon za telefonem dosłownie, zdenerwowani ludzie obwiniający Cię o wszystko, jeśli chcesz poprosić koordynatorów o pomoc, to musisz się mierzyć z wielką łaską i komentarzami "ale przecież to było na szkoleniu". Trudno się wybić na przerwę wtedy kiedy potrzebujesz, bo w związku z kolejkami cały czas te przerwy są blokowane lub ograniczenie. Trudno znaleźć miejsce do siedzenia, bo mimo że jest zakaz zajmowania sobie miejsc to ludzie i tak je zajmują. Serdecznie nie polecam.
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Centrum Medyczne Enel-Med S.A. - Warszawa
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.

Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz

Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Centrum Medyczne Enel-Med S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 83.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 61, z czego 2 to opinie pozytywne, 45 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Kandydaci do pracy w Centrum Medyczne Enel-Med S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Słomińskiego 19 lok. 524
00-195 Warszawa - NIP: 5242593360 REGON: 140802685 KRS: 0000275255
- Oddziały Centrum Medyczne Enel-Med S.A. »
- Gdańsk - Enel-Med
- Kraków - Enel-Med
- Łódź - Enel-Med S.A. Centrum Medyczne
- Poznań - Enel-Med
- Sochaczew - Enel-Med
- Toruń - Enel - Med
- Warszawa - Enel-Med
- Warszawa - Enel-Med
- Warszawa - Enel-Med
- Warszawa - Enel-Med
- Warszawa - Enel-Med
- Warszawa - Enel-Med
- Warszawa - Enel-Med
- Warszawa - Enel-Med
- Warszawa - Enel-Med
- Warszawa - Enel-Med
- Warszawa - Enel-Med
- Warszawa - Enel-Med
- Warszawa - Enel-Med
- Wrocław - Enel-Med
- Wrocław - Enel-Med

Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Lekarze specjaliści - Warszawa i okolice
- Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Tomasz Koper
- Indywidualna Praktyka Lekarska Hanna Orłowska
- Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Elżbieta Jędrychowska-Kubiak
- Grażyna Święcicka-Ludwiczak
- Nzoz Oculus-Med Sp. z o.o.
- Bożena Mamcarz Klinika Zdrowia I Urody Estetica
- Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Joanna Jaworska
- Robert Surowiecki Vitalium
- Praktyka Lekarska Joanna Wiśniewska
- Praktyka Lekarska Tomasz Siniarski
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: [email protected]
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: [email protected]
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |