Opinie o Centrum Medyczne Enel-Med S.A.
Praca w porządku, wszędzie pojawiają się problemy, ale zawsze można się dogadać. Firma rodzinna nie korpo, fajna atmosfera.
Głębokie wyrazy uznania dla Pani doktor nauk medycznych Anety Krasoń za wiedzę, doswiadczenie, życzliwe podejście do pacjenta. To dobrze, że Enel med zatrudnia tak wysokiej klasy specjalistów, którym należy się szacunek.
Zrezygnowałam z pracy w CC jakieś pół roku temu i to była najlepsza decyzja w moim życiu zawodowym. Masa stresu i wiedzy do przyswojenia za psie pieniądze. Koordynatorka J wiecznie niezadowolona, czepiała się do pracowników o wszystko i nie potrafiła przyznać się do własnych błędów. Z resztą koordynatorów bywało różnie, ale ona wyjątkowo silnie i bardzo negatywnie zapadła mi w pamięci. Grafik miał być elastyczny, a o urlopy o dni wolne trzeba było wręcz walczyć. Zdecydowanie nie polecam pracy w tej firmie, wieczna dezorganizacja, tragiczny przepływ informacji między działami i wieczne zwalanie winy na konsultantów. Wolałabym być bezrobotna niż wrócić do pracy w tym miejscu.
Chciałabym przestrzec przed nowa pracownica (usunięte przez administratora), która ciagle rozpowiada informacje jakoby firma enel med nie stosowała sie do zasad bezpieczeństwa, straszy ze będzie to zgłaszać. Bardzo nieprzychylnie wypowiada sie na temat koordynatorów i innych pracowników. Przychodziła do pracy wiedząc ze mąż ma mieć robiony test na koronawirusa, zarażając inne osoby, które przez jej nieodpowiedzialne zachowanie przebywają teraz na zwolnieniu. Pisze anonimowo ponieważ ta osoba jest dość arogancka.
Dziękujemy za Twoją opinię. Pragniemy poinformować, że od początku trwania pandemii Centrum Medyczne Enel-Med S.A. dokłada wszelkich starań, by zachować najwyższe standardy bezpieczeństwa. Wszystkie oddziały medyczne w całej Polsce przestrzegają bardzo restrykcyjnych zasad, do których został dostosowany harmonogram pracy kadry medycznej oraz administracyjnej. Pracownicy wykonujący na co dzień swoją pracę w naszych biurach, również przeorganizowali swoje miejsce pracy i zwiększyli dbałość o bezpieczeństwo swoje oraz kolegów i koleżanek, z którymi współpracują. Na co dzień utrzymujemy najwyższy standard bezpieczeństwa, by każdy z pracowników enel-med czuł się komfortowo i bezpiecznie wykonując pracę w czasie trwającej pandemii. Jeśli jednak jesteś świadkiem niepokojącej sytuacji bardzo prosimy o kontakt na opinie@enel.pl. Pozdrawiamy Zespół HR
Czy można liczyć w Centrum Medyczne Enel-Med S.A. na prywatną opiekę medyczną?
Dziękujemy za Twoje pytanie. Pragniemy poinformować, że każdemu pracownikowi enel-med umożliwiamy skorzystanie z opieki medycznej. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszej zakładki kariera, gdzie dostępne są szczegóły zatrudniania w enel-med, włącznie z opisem benefitów dla każdej z grup zawodowych.
Jestem zawiedziona. Opłaciłam teleporadę, wysłałam dokumentację p potwierdzono odbiór i niestety lekarz który się ze mną kontaktował nie otrzymał do wglądu dokumentacji. To była najdroższa rozmowa o niczym. Nie polecam.
Praca stresująca, ciekawa, słabo płatna. Elastyczny grafik to fikcja. Przepracowane z Mojej strony kilka miesięcy w CC Białystok. Duży zakres wiedzy medycznej do przyswojenia, wewnętrznych reguł multum. Ludzie różni jak wszędzie. Jedna koordynatorka ma zapędy mobbingowe(wybrała Mnie:)), reszta jest w porządku. Umowa rozwiązana po awansie z Mojej strony.
Dziękujemy za Twoją opinię. W codziennej pracy kierujemy się wartościami enel-med. Dlatego zależy nam na informacji zwrotnej dotyczącej enel-med jako pracodawcy. Jednak Twoja opinia jest zbyt ogólna byśmy mogli się do niej odnieść. Jeśli chciałbyś przekazać nam bardziej szczegółowe informacje, na których nam zależy, prosimy o wiadomość na adres e-mail Departamentu Personalnego rekrutacja@enel.pl. Dzięki takiej wiadomości będziemy mogli zadbać o wyjaśnienie sprawy. Pozdrawiamy Zespół HR
Witam. Chciał bym zmienić ocenę dzisiejszej wizyty u Pani dr n. med. Sylwia Kieszek-Achimowicz. Niechcący moja wnuczka nacisnela na 1 a chciałem wystawić najwyższą ocenę 6.Jak byśmy mieli tylko takich Lekarzy to służba zdrowia była by najlepsza na Świecie. Serdeczne dzięki i pozdrawiam.
Jestem od tygodnia chora , umówiłam się na teleporadę dopiero na dzisiaj ( czyli tydzień czekania) . Teleporada miała odbyć się o godzinie 11:45 u Pani doktor (usunięte przez administratora) - internista. Od godziny 11: 30 czekam z telefonem aby odebrać i w końcu dostać jakieś informacje jak mam się leczyć, i nic czekam ... o godzinie 12:21 otrzymałam SMS , że nadawca próbował się do mnie 3 krotnie dodzwonić. ??????????? Sprawdzam czy telefon uszkodzony, ale działa połączyło mnie z infolinią - zgłosiłam miłej Pani, że dostałam takiego SMS i podałam na wszelki wypadek drugi numer telefonu, miła pani wpisała do systemu i czekam. Kolejna godzina i nic , dzwonie jeszcze raz - kolejna miła Pani wysłuchała mojego problemu i poprosiła aby poczekać...., no i dowiedziałam się że Pani doktor (usunięte przez administratora) - internista - powiedziała, że ma innych pacjentów i do mnie już nie zadzwoni. Pani doktor, to aż tak dużo wysiłku trzeba żeby zadzwonić jeszcze raz do pacjenta??? Chyba, że ma Pani problem z obsługą telefonu i dlatego on do mnie ani razu nie zadzwonił.
Skierowanie na CITO tomografia klatki piersiowej z kontrastem. Umówiony termin za dwa tygodnie!!! Na CITO. W pierwszej rozmowie pani przez tel powiedziała, że skierowanie na cito jest ważne 7dni od wystawienia, następna pani po ustaleniu badania za dwa tygodnie, twierdzi, że skierowanie będzie ważne. To w końcu jak???? Z innej beczki, badanie krwi, na skierowaniu 7 badań. Zrealizowanych 6. Dzwonię, koleżanka źle spisała proszę przyjść jeszcze raz. Ani przepraszam, ani nic.
Witam Jestem Waszym klientem mam 69 lat posiadam pakiet w którym jest wykupione szczepienie na grypę . Od roku 2005 już przez 15 lat ,co roku szczepiłam się na grypę jest historia w mojej dokumentacji. Jestem bardzo nie zadowolona , że nie mogłam się zapisać na szczepienie w dniu 21 września 2020 pomimo wykonanych15 telefonów od godziny 9 do 13. Codziennie dzwonię kiedy będą nowe zapisy natomiast Infolinia informuje ,że już do 30 października 2020 nie na zapisów Myślę ,że Wasz system jest w stanie wychwycić kto przez piętnaście lat był szczepiony i powinniście szczepionki nie rozprowadzać losowo kto się dodzwoni tyko zacząć od tych którzy szczepili się u Was i zaszczepić tych a dopiero potem nowicjuszy którzy są od roku. Otrzymałam propozycję na infolinii ,żebym sobie sama kupiła to będę zaszczepiona . Natomiast to rozwiązanie mnie nie interesuje ponieważ w w tym wieku i przy wielu chorobach które posiadam nie jestem w stanie ganiać po aptekach i szukać szczepionki a zarazem mogę zarazić się wirusem . Bardzo proszę o poinformowanie mnie kiedy mogę przyjść na szczepienie nr telefonu (usunięte przez administratora) Jeżeli jest coś niejasno napisane proszę o kontakt na wymieniony telefon w zażaleniu który wnoszę.
Zapomnij o premii czy bonusie za polecenie pracownika, jak pracujesz na zlecenie nie licz na urlop chorobowy czy na żądanie, praca to ciągły stres i non stop odbieranie telefonów z pretensjami od pacjentów ktorym nie podoba sie termin za kilka msc a to tylko jeden z najbardziej blachych powodów ich kontaktu, za takie beznadziejne zarobki lepiej robić cokolwiek innego, na plus tylko niektórzy współpracownicy i okej podejście koordynatorów.
(usunięte przez administratora) kompletne, naciągają na pakiety, a żeby skorzystać to okazuje się że nie ma miejsc...nie polecam, cały ten system jest niedopracowany przez niekompetentne osoby (usunięte przez administratora)
Jak oceniacie pracę jako młodszy konsultant ds. obsługi klienta w Manufakturze, w Łodzi?
Czy w Centrum Medyczne Enel-Med S.A. panuje luźna atmosfera?
Dziękujemy za zainteresowanie Centrum Medycznym Enel-Med S.A. Jesteśmy firmą z polskimi korzeniami, która zaczynała swój rozwój od jednej przychodni na warszawskim Zaciszu. Wielu z nas pracuje od lat w firmie, darzymy się dużym szacunkiem i zaufaniem. Na co dzień doceniamy bliską współpracę, więc dbamy o nasze wzajemne relacje i środowisko pracy. Zapraszamy do śledzenia zakładki kariera www.enel.pl/kariera, gdzie można nas zdecydowanie lepiej poznać. Pozdrawiamy Zespół HR
Żeby sie tam dodzwonić i zarejestrować do medycyny pracy graniczy się z cudem . Od tyg dzwonię i się dodzwonić nie można . Ciągle linia zajęta . Przedłużany czas ponad 10 min jestem na linii automatycznie odłącza dzwonię jeszcze raz i znowu to samo ????????????
Co chwilę pojawiają się oferty pracy na stanowisko jej account managera we Wrocławiu i teraz moje pytanie brzmi czy w tej firmie jest taka rotacja, że co chwilę kogoś szukają czy te oferty pracy są fikcyjne?
Dziękujemy za zainteresowanie rekrutacją na stanowisko Menedżera ds. Kluczowych Klientów. Pragniemy poinformować, że długość procesu wynika ze złożoności stanowiska, które oferujemy. Kluczowe jest dla nas również dopasowanie kandydata do zespołu, w którym mamy nadzieję, nowa osoba znajdzie przestrzeń do uwolnienia swojego potencjału. Jednak należy podkreślić, że sytuacja bieżąca, w której znaleźliśmy się wszyscy nie jest bez znaczenia dla prowadzonych procesów rekrutacyjnych. Niemniej zapraszamy Wszystkie zainteresowane osoby do kontaktu z nami i udziału w bezpiecznej rekrutacji #zostańwdomu i porozmawiaj z nami on-line. Pozdrawiamy Zespół HR
Dziękuję za odzew, jednak ja nie pytałam o długość procesu tylko o to, że co chwilę można powiedzieć pojawiają się oferty pracy na stanowisko key account managera, czyli jest oferta zamieszczona, znika i za krótko czas pojawia się ponownie. I teraz pytanie brzmi czy u Państwa jest taka rotacja czy są to fikcyjne ogłoszenia
Szanowna Pani, wszystkie oferty dostępne w naszej zakładce KARIERA, jak również na portalach rekrutacyjnych są ogłoszeniami aktualnymi, na które poszukujemy kandydatów. Z uwagi na czynniki niezależne od nas, niektóre z procesów rekrutacyjnych trwają dłużej, niż zazwyczaj, dlatego też ogłoszenia są dostępne ponownie. Pozdrawiamy Zespół HR
Poporostu jest słaby kierownik z Krakowa, która nie dogaduję się z ludźmi, co widać po rotacji, kierownictwo tego nie widzi. Na Kama się nadawała, ale zarządzać nie potrafi. Firma fajna miło się pracuje, wcześniej była super szefowa, teraz może być problem stąd pełno ogłoszeń.
Droga Pani z HR, miałam wątpliwe szczęście brać udział w rekrutacji prowadzonej przez Państwa firmę. Niestety, brak Wam absolutnie profesjonalizmu w takim procesie. Pomijam fakt, że to samo ogłoszenie pojawiło się ze cztery razy, na WSZYSTKIE (!) złożyłam swoje CV. Pierwsze ogłoszenie - brak odzewu, drugie - tak samo, trzecie - tak samo, czwarte - zaproszono mnie na rozmowę. Rozmowa z dwoma osobami, nie będę pisała z kim, ale miałam wrażenie, że te osoby zajmują się wszystkim w firmie, ale na pewno nie rekrutacją. Brak przygotowanych pytań, chyba nawet brak zainteresowania rozmowa ze mną, Panie notowały sobie od czasu do czasu kilka słów na moim CV - na marginesie!!!! Przepraszam, że to powiem, ale ... pachniało to zwykłym LENISTWEM. Nie odpowiedziały mi na wiele pytań które były dla mnie ważne, np. gdzie będę w strukturze organizacyjnej, kto będzie moim przełożonym, itp. Na moje pytanie - jaka jest kultura organizacyjna w firmie otrzymałam bardzo wyczerpującą odpowiedź - "mamy bardzo dobrą kulturę w firmie". KONIEC!!! ANI SŁOWA WIĘCEJ!!! To było naprawdę żenujące i smutne, ponieważ do tej pory wydawało mi się że to profesjonalna firma. Byłam w całkowitym błędzie. Jaki był efekt rekrutacji - żaden, po trzech tygodniach żadnego kontaktu zadzwoniłam do firmy, ale recepcja powiedziała że obie te Panie są na spotkaniach. Poprosiłam, aby do mnie oddzwoniły - recepcjonistka (bardzo miła osoba) powiedziała, że przekaże informację i na pewno ktoś oddzwoni. Upłynęły trzy tygodnie - nic, cisza. Znowu dzwonię - sytuacja ta sama. Znowu czekam dwa tygodnie i już w nic nie wierzę ale ciekawa jestem jak to się skończy. ponownie dzwonię i proszę o połączenie z którąś z Pań - czekam ponad dwie minuty, wraca recepcjonistka i mówi że Pani X powiedziała, że proces jest w toku, i za około dwa tygodnie otrzymam odpowiedź. Poddałam się, oczywiście Pani X nie dała mi żadnej odpowiedzi mimo że upłynęły już miesiące, miesiące od mojego ostatniego telefonu do sławnej firmy Enel Med. Jeśli tak się traktuje kandydatów to pracy, to ciekawe jak są traktowani pracownicy. Może ktoś wyrazi swoją opinię? Może ja byłam tylko wyjątkiem, miałam pecha, zdarza się,.......bo profil stanowiska zdecydowanie pasował do mojej kandydatury.
Dziękujemy za Twoją opinię. Na co dzień dokładamy wszelkich starań, by prowadzone przez Zespół HR procesy rekrutacyjne były realizowane na najwyższym poziomie. Każda z osób, które reprezentują enel-med podczas spotkań ma za zadanie kierować się przede wszystkim transparentnością w stosunku do kandydata i wartościami enel-med. Jesteśmy również członkiem Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji, która zrzesza jedynie firmy dbające o pozytywne wrażenia kandydatów w procesach rekrutacji. Dlatego też, pozwól nam wyjaśnić zaistniałą sytuację przekazując niezbędne dane na adres email Departamentu Personalnego: rekrutacja@enel.pl. Twoja informacja jest dla nas bardzo ważna. Pozdrawiamy Zespół HR
Przeczytałam kilka komentarzy wstecz.. czyli nic nie zmieniło od czasu jak ja tam pracowałam :) Myślę że tam po prostu się czas zatrzymał. Moja opinia jest taka że poziom rekrutacji zawsze dużo mówi o firmie. Myślę że warto też popracować nad EB, bo poziom odpowiedzi pracodawcy w którym w komentarzach się wartości i słowo w słowo przepisuje to samo jest dość lekceważący wobec kandydata (i wierzcie, lub nie - nieskuteczny). Potraktujcie to jako feedback a nie krytykę.
Dziękujemy za Twoją opinię. Obecność enel-med na profilu http://gowork.pl podyktowana jest chęcią utrzymywania kontaktu z pracownikami, byłymi pracownikami i osobami zainteresowanymi pracą w firmie. Jesteśmy otwarci na merytoryczny dialog licząc na wzajemność. Zachęcamy do przekazywania informacji drogą e-mail bezpośrednio do Departamentu Personalnego, w celu rozwikłania niejasnych sytuacji. Wielokrotnie brak takiej informacji nie daje nam możliwości konkretnego reagowania na komentarze. Dlatego prosimy o kierowanie danych kontaktowych na adres e-mail: rekrutacja@enel.pl, gdyż to jedyna właściwa ścieżka, by wyjaśnić daną sytuację. Dziękujemy za zrozumienie. Pozdrawiamy Zespół HR
To ja sie wypowiem tez, super drogi pracodawco ze obecnosc na profilu jest spowodowana checia utrzymania kontaktu z pracownikami lub bylymi pracownikami. Ale chyba nie co inny jest cel istnienia spolecznosci go work. Mysle ze zaglada sie tu nie po to zeby utrzymać kontakt a po to zeby przed enewntualna decyzja o zatrudnieniu przeanalizowac opinie, za i przeciw. Do utrzymania kontaktu polecam jednak komunikacje wewnetrzna ????
Z chęcią opiszę wszystko w e-mailu, ale do prezesa. Szkoda czasu na HR. Właściciel powinien wiedzieć co się dzieje w jego firmie. Jak ręka rękę myje.. (usunięte przez administratora) w końcu wypłynie
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Kierownictwa? Że kierownika oddziału? Fatalne. Ja pracowałam w (usunięte przez administratora)i zostałam zwolniona podczas epidemii z powodu słabej kondycji finansowej firmy i powiedziano mi że to kierownik oddziału wytypowala osoby do zwolnienia. Na jakiej podstawie? Skoro ta pani nawet nie zna naszych imion. Chodzi wiecznie niezadowolona i jest arogancka i wulgarna. Nie raz byłam świadkiem jak klnie jsk szewsc i traktuje ludzi z pogardą. Przykre jest to że tak traktują tam ludzi, że osoba która nic o tobie nie wie nagle mówi dowidzenia. Pracownicy recepcji są tam źle traktowani a kierownictwo daje to odczuć. Najniższa krajowa a najgorsza praca i zero wdzięczności i szacunku
Dziękujemy za Twoją opinię. W codziennej pracy kierujemy się wartościami enel-med, a jedną z nich jest szacunek. Dlatego zależy nam na informacji zwrotnej dotyczącej enel-med jako pracodawcy. Jednak Twoja opinia jest zbyt ogólna byśmy mogli się do niej odnieść. Jeśli chciałbyś przekazać nam bardziej szczegółowe informacje, na których nam zależy, prosimy o wiadomość na adres e-mail Departamentu Personalnego rekrutacja@enel.pl. Dzięki takiej wiadomości będziemy mogli zadbać o wyjaśnienie sprawy. Pozdrawiamy Zespół HR
(usunięte przez administratora)
Dziękujemy za Twoją opinię. Jesteśmy otwarci na merytoryczny dialog zarówno z obecnymi, jak i byłymi pracownikami. Informacja zwrotna dotycząca enel-med jako pracodawcy jest dla nas bardzo cenna. Twoja opinia jest zbyt ogólna byśmy mogli się do niej odnieść. Jeśli chciałbyś przekazać nam bardziej szczegółowe informacje, które pozwolą nam wyjaśnić opisaną sytuację, prosimy o wiadomość na adres e-mail Departamentu Personalnego rekrutacja@enel.pl Pozdrawiamy Zespół HR
Wreszcie nadszedł ten dzień! Dziękujemy za nowego koordynatora w(usunięte przez administratora). Poprzedniej (usunięte przez administratora) nie można było znieść.
Chciałabym złożyć skargę na brak jakiejkolwiek komunikacji pomiędzy Enel-med a lekarzem, który zleca dane badania oraz brak podstawowej wiedzy konsultantów telefonicznych. Lekarz prowadzący ciążę zlecił mi badania prenatalne, USG oraz test PAPPA. W trakcie konsultacji telefonicznej poinformował mnie, że test PAPPA jest poza moim pakietem, ale mogę dostać na niego zniżkę. Nie wiedziałam, że test krwi należy wykonać w krótkim odstępie czasu od USG, w związku z tym chciałam wykonać go przy najbliższej wizycie w laboratorium przy okazji innych badań, ale zostałam poinformowana w recepcji gdy chciałam opłacić badanie, że PAPPA wykonywany jest mniej więcej w tym samym czasie co USG (które miałam umówione na kolejne kilka tygodni w przód), więc mam stawić się później. DO TEJ PORY ANI RAZU ŻADEN Z PRACOWNIKÓW NIE POINFORMOWAŁ MNIE, ŻE TEGO BADANIA NIE WYKONAM W POZNANIU. Dzień przed umówionym USG zorientowałam się, że nie mam umowionej wizyty w laboratorium i dopiero wtedy konsultant telefoniczny poinformował mnie, że tego badania nie wykonam w Poznaniu. Na moje pytanie po co w takim razie informowano mnie o zniżce odpowiedziano mi, że faktycznie ją mam i mogę wykorzystać ją w Warszawie czy w Krakowie. ABSURD. Zgodnie z poradą konsultanta wykonałam badanie w laboratorium zewnętrznym w Poznaniu. Przy kolejnej wizycie w laboratorium poprosiłam o dołączenie skanu wyniku badania PAPPA do systemu, żeby był dostępny dla lekarza w trybie teleporady. Podczas następnej teleporady z lekarzem prowadzącym zostałam poinformowana, że oba te wyniki bez przeliczenia w specjalnym systemie nic nie znaczą i mam jak najszybciej skontaktować się z lekarzem, który wykonywał mi USG aby przeliczyć ryzyko poprzez zastosowanie stosownego algorytmu. Kiedy już umówiłam tę wizytę lekarz zadzwonił do mnie ponownie, że jednak zasięgnął języka i nie wykonam tej usługi u wskazanego lekarza na Enel-med i ją też mam zrobić zewnętrznie, zalecając pośpiech, żeby w razie nieprawidłowości można było zacząć działać. Zadzwoniłam do każdej możliwej placówki wykonującej badania prenatalne w Poznaniu. Nikt nie przeprowadzi takiej analizy na podstawie badań zrealizowanych w innej placówce. Musiałabym ponownie wykonać całe badanie prenatalne, USG i test PAPPA prywatnie, tylko że dla mnie jest już za późno (17tc). Zadzwoniłam dziś ponownie do konsultanta, z żądaniem naprawienia Państwa błędu i przekazania dostępnych w systemie wyników do lekarza w Warszawie czy Krakowie, który dokona stosownych przeliczeń. Otrzymałam informację, że taka analiza nie może zostać przeprowadzona, ponieważ BADANIE PAPPA WYKONAŁAM ZEWNĘTRZNIE. Naraziliście mnie Państwo ze względu na niekompetencję zatrudnianych przez Was osób na ogromny stres, który nie jest mi w tej chwili wskazany oraz poniesienie kosztów. Mój przypadek pokazuje, że lekarze nie mają pojęcia czy zlecone przez nich badanie będzie można wykonać w miejscowej placówce, a konsultanci doradzają na szkodę klienta, np. poprzez zalecenie zrealizowania badania zewnętrznie, co skutkuje niemożliwością przeprowadzenia następnie weryfikacji poprawności wyniku. Liczę na podjęcie stosownych i niezwłocznych działań, żeby naprawić błąd wynikający z niekompetencji Państwa pracowników i naprawienia sytuacji tak, by żadna pacjentka więcej nie została potraktowana na tak żenująco niskim poziomie jak ja.