Centrum Medyczne Enel-Med S.A.

2 Dodaj merytoryczną opinię
Centrum Medyczne Enel-Med S.A.
counter
2 144 394 5 1

Opinie o Centrum Medyczne Enel-Med S.A.

Pracodawca

 Aktualność
Pomocna?
TakNie
Paula

Praca w porządku, wszędzie pojawiają się problemy, ale zawsze można się dogadać. Firma rodzinna nie korpo, fajna atmosfera.

Pomocna?
Tak4Nie12
Zgłoś
MonSzyma

Głębokie wyrazy uznania dla Pani doktor nauk medycznych Anety Krasoń za wiedzę, doswiadczenie, życzliwe podejście do pacjenta. To dobrze, że Enel med zatrudnia tak wysokiej klasy specjalistów, którym należy się szacunek.

Pomocna?
Tak3Nie9
Zgłoś3
Iza

Jestem głęboko oburzona tym jak funkcjonuje ta spółka. Wykupując abonament i płacąc za niego nie małe pieniądze oczekuję, że nie będę traktowana jak pacjent NFZ. W lutym 2020 roku otrzymałam skierowanie na MR głowy. Po jego otrzymaniu postanowiłam zapisać się na badanie. Jakież było moje zdziwienie gdy dowiedziałam się, że terminy na owe badanie są zapełnione do końca roku. Miła Pani na infolinii poinformowała mnie, abym dzwoniła, ponieważ terminy często się zwalniają. Dzwoniłam więc, kilka razy w tygodniu, o różnych porach. Terminów wciąż brak. Ostatni telefon wykonałam pół godziny temu (13.30 25.05.2020) i zostałam poinformowana, że terminów do 04.02 nie ma. Tego dnia akurat kończy się ważność mojego skierowania. Jakim cudem dzieją się u Państwa takie rzeczy? Jak można doprowadzać do takiej sytuacji? Pomijam już fakt, że MR to nie jedyna taka usługa, na którą trzeba długo czekać. Czy Państwa zdaniem mam czekać ze swoją zmianą w mózgu dopóki nie sprawi ona, ze wyląduję w szpitalu z minimalnymi szansami na leczenie? Reklamujecie się hasłem "polepszamy stan zdrowia i komfort życia pacjentów". Do tej pory polepszyliście tylko i wyłącznie stan mojej nerwicy. Byłam cierpliwa przez bardzo długi czas, aż do teraz. Jeżeli nie uda mi się umówić na badanie w najbliższym czasie nie będę się zastanawiała nad rezygnacją z Państwa usług. Pozdrawiam i liczę na wyjaśnienie sytuacji.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
EneM
@Iza

Szanowna Pani, nic innego sie nie pozostaje,jak zebrac wszystkich wkurzonych pacjentow (ktorych sa setki juz) i zlozyc jakis pozow grupowy! Bo to jest jakues nieporozumienie! Moze jakas kompensacje by dali ludziom w koncu! Jestem mega oburzona organizacja pracy i praca w enelmed!!!

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Agata Nowy wpis
Klient
@Iza

A spróbuj zadzwonić i bez podawania danych umówić się na to samo badanie, jako pełnopłatne. Termin będzie dużo szybszy, bo polityka firmy przewiduje, że najszybsze terminy są dla tych, którzy płacą poza abonamentem. Dzwonić możesz i dopytywać owszem, bo jeżeli termin, który jest przygotowany dla klientów prywatnych się nie zapełni, to łaskawie Cię na niego zapiszą mimo, że płacisz za abonament regularnie. Miałam wątpliwą przyjemność się o tym niejednokrotnie przekonać.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Wkurzony Nowy wpis
Klient
@Iza

Niestety jest to obecnie praktyka firmy: żona dostała 2020.07 skierowanie na 2 zwykłe badania endoskopowe, które komercyjnie w Warszawie można zrobić w terminie tygodnia. W Enelmedzie w ramach abonamentu nie można ich zrobić do końca 2020. Następuje całkowita degerengolada tej firmy. W okresie od marca do czerwca odwoływano wizyty i badania bez powiadomiania pacjentów. Wysokość abonamentu oczywiście pozostaje w tej samej wysokości.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Mmmm Nowy wpis
Klient

Żeby sie tam dodzwonić i zarejestrować do medycyny pracy graniczy się z cudem . Od tyg dzwonię i się dodzwonić nie można . Ciągle linia zajęta . Przedłużany czas ponad 10 min jestem na linii automatycznie odłącza dzwonię jeszcze raz i znowu to samo ????????????

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Nick

Co chwilę pojawiają się oferty pracy na stanowisko jej account managera we Wrocławiu i teraz moje pytanie brzmi czy w tej firmie jest taka rotacja, że co chwilę kogoś szukają czy te oferty pracy są fikcyjne?

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Nick

Dziękujemy za zainteresowanie rekrutacją na stanowisko Menedżera ds. Kluczowych Klientów. Pragniemy poinformować, że długość procesu wynika ze złożoności stanowiska, które oferujemy. Kluczowe jest dla nas również dopasowanie kandydata do zespołu, w którym mamy nadzieję, nowa osoba znajdzie przestrzeń do uwolnienia swojego potencjału. Jednak należy podkreślić, że sytuacja bieżąca, w której znaleźliśmy się wszyscy nie jest bez znaczenia dla prowadzonych procesów rekrutacyjnych. Niemniej zapraszamy Wszystkie zainteresowane osoby do kontaktu z nami i udziału w bezpiecznej rekrutacji #zostańwdomu i porozmawiaj z nami on-line. Pozdrawiamy Zespół HR

Pomocna?
Tak1Nie
:)
@Centrum Medyczne Enel-Med S.A.

Dziękuję za odzew, jednak ja nie pytałam o długość procesu tylko o to, że co chwilę można powiedzieć pojawiają się oferty pracy na stanowisko key account managera, czyli jest oferta zamieszczona, znika i za krótko czas pojawia się ponownie. I teraz pytanie brzmi czy u Państwa jest taka rotacja czy są to fikcyjne ogłoszenia

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Pracodawca

@:)

Szanowna Pani, wszystkie oferty dostępne w naszej zakładce KARIERA, jak również na portalach rekrutacyjnych są ogłoszeniami aktualnymi, na które poszukujemy kandydatów. Z uwagi na czynniki niezależne od nas, niektóre z procesów rekrutacyjnych trwają dłużej, niż zazwyczaj, dlatego też ogłoszenia są dostępne ponownie. Pozdrawiamy Zespół HR

Pomocna?
Tak1Nie2
Prawda
@Nick

Poporostu jest słaby kierownik z Krakowa, która nie dogaduję się z ludźmi, co widać po rotacji, kierownictwo tego nie widzi. Na Kama się nadawała, ale zarządzać nie potrafi. Firma fajna miło się pracuje, wcześniej była super szefowa, teraz może być problem stąd pełno ogłoszeń.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Totalnie rozczarowany
@Centrum Medyczne Enel-Med S.A.

Droga Pani z HR, miałam wątpliwe szczęście brać udział w rekrutacji prowadzonej przez Państwa firmę. Niestety, brak Wam absolutnie profesjonalizmu w takim procesie. Pomijam fakt, że to samo ogłoszenie pojawiło się ze cztery razy, na WSZYSTKIE (!) złożyłam swoje CV. Pierwsze ogłoszenie - brak odzewu, drugie - tak samo, trzecie - tak samo, czwarte - zaproszono mnie na rozmowę. Rozmowa z dwoma osobami, nie będę pisała z kim, ale miałam wrażenie, że te osoby zajmują się wszystkim w firmie, ale na pewno nie rekrutacją. Brak przygotowanych pytań, chyba nawet brak zainteresowania rozmowa ze mną, Panie notowały sobie od czasu do czasu kilka słów na moim CV - na marginesie!!!! Przepraszam, że to powiem, ale ... pachniało to zwykłym LENISTWEM. Nie odpowiedziały mi na wiele pytań które były dla mnie ważne, np. gdzie będę w strukturze organizacyjnej, kto będzie moim przełożonym, itp. Na moje pytanie - jaka jest kultura organizacyjna w firmie otrzymałam bardzo wyczerpującą odpowiedź - "mamy bardzo dobrą kulturę w firmie". KONIEC!!! ANI SŁOWA WIĘCEJ!!! To było naprawdę żenujące i smutne, ponieważ do tej pory wydawało mi się że to profesjonalna firma. Byłam w całkowitym błędzie. Jaki był efekt rekrutacji - żaden, po trzech tygodniach żadnego kontaktu zadzwoniłam do firmy, ale recepcja powiedziała że obie te Panie są na spotkaniach. Poprosiłam, aby do mnie oddzwoniły - recepcjonistka (bardzo miła osoba) powiedziała, że przekaże informację i na pewno ktoś oddzwoni. Upłynęły trzy tygodnie - nic, cisza. Znowu dzwonię - sytuacja ta sama. Znowu czekam dwa tygodnie i już w nic nie wierzę ale ciekawa jestem jak to się skończy. ponownie dzwonię i proszę o połączenie z którąś z Pań - czekam ponad dwie minuty, wraca recepcjonistka i mówi że Pani X powiedziała, że proces jest w toku, i za około dwa tygodnie otrzymam odpowiedź. Poddałam się, oczywiście Pani X nie dała mi żadnej odpowiedzi mimo że upłynęły już miesiące, miesiące od mojego ostatniego telefonu do sławnej firmy Enel Med. Jeśli tak się traktuje kandydatów to pracy, to ciekawe jak są traktowani pracownicy. Może ktoś wyrazi swoją opinię? Może ja byłam tylko wyjątkiem, miałam pecha, zdarza się,.......bo profil stanowiska zdecydowanie pasował do mojej kandydatury.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Totalnie rozczarowany

Dziękujemy za Twoją opinię. Na co dzień dokładamy wszelkich starań, by prowadzone przez Zespół HR procesy rekrutacyjne były realizowane na najwyższym poziomie. Każda z osób, które reprezentują enel-med podczas spotkań ma za zadanie kierować się przede wszystkim transparentnością w stosunku do kandydata i wartościami enel-med. Jesteśmy również członkiem Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji, która zrzesza jedynie firmy dbające o pozytywne wrażenia kandydatów w procesach rekrutacji. Dlatego też, pozwól nam wyjaśnić zaistniałą sytuację przekazując niezbędne dane na adres email Departamentu Personalnego: rekrutacja@enel.pl. Twoja informacja jest dla nas bardzo ważna. Pozdrawiamy Zespół HR

Pomocna?
TakNie1
Lava
@Totalnie rozczarowany

Przeczytałam kilka komentarzy wstecz.. czyli nic nie zmieniło od czasu jak ja tam pracowałam :) Myślę że tam po prostu się czas zatrzymał. Moja opinia jest taka że poziom rekrutacji zawsze dużo mówi o firmie. Myślę że warto też popracować nad EB, bo poziom odpowiedzi pracodawcy w którym w komentarzach się wartości i słowo w słowo przepisuje to samo jest dość lekceważący wobec kandydata (i wierzcie, lub nie - nieskuteczny). Potraktujcie to jako feedback a nie krytykę.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Lava

Dziękujemy za Twoją opinię. Obecność enel-med na profilu http://gowork.pl podyktowana jest chęcią utrzymywania kontaktu z pracownikami, byłymi pracownikami i osobami zainteresowanymi pracą w firmie. Jesteśmy otwarci na merytoryczny dialog licząc na wzajemność. Zachęcamy do przekazywania informacji drogą e-mail bezpośrednio do Departamentu Personalnego, w celu rozwikłania niejasnych sytuacji. Wielokrotnie brak takiej informacji nie daje nam możliwości konkretnego reagowania na komentarze. Dlatego prosimy o kierowanie danych kontaktowych na adres e-mail: rekrutacja@enel.pl, gdyż to jedyna właściwa ścieżka, by wyjaśnić daną sytuację. Dziękujemy za zrozumienie. Pozdrawiamy Zespół HR

Pomocna?
TakNie
Pion Nowy wpis
Pracownik
@Centrum Medyczne Enel-Med S.A.

To ja sie wypowiem tez, super drogi pracodawco ze obecnosc na profilu jest spowodowana checia utrzymania kontaktu z pracownikami lub bylymi pracownikami. Ale chyba nie co inny jest cel istnienia spolecznosci go work. Mysle ze zaglada sie tu nie po to zeby utrzymać kontakt a po to zeby przed enewntualna decyzja o zatrudnieniu przeanalizowac opinie, za i przeciw. Do utrzymania kontaktu polecam jednak komunikacje wewnetrzna ????

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Do HR

Z chęcią opiszę wszystko w e-mailu, ale do prezesa. Szkoda czasu na HR. Właściciel powinien wiedzieć co się dzieje w jego firmie. Jak ręka rękę myje.. (usunięte przez administratora) w końcu wypłynie

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Pytanie
 Pytanie

Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Nie warto
@Pytanie

Brak szacunku

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Były pracownik
@Pytanie

Kierownictwa? Że kierownika oddziału? Fatalne. Ja pracowałam w (usunięte przez administratora)i zostałam zwolniona podczas epidemii z powodu słabej kondycji finansowej firmy i powiedziano mi że to kierownik oddziału wytypowala osoby do zwolnienia. Na jakiej podstawie? Skoro ta pani nawet nie zna naszych imion. Chodzi wiecznie niezadowolona i jest arogancka i wulgarna. Nie raz byłam świadkiem jak klnie jsk szewsc i traktuje ludzi z pogardą. Przykre jest to że tak traktują tam ludzi, że osoba która nic o tobie nie wie nagle mówi dowidzenia. Pracownicy recepcji są tam źle traktowani a kierownictwo daje to odczuć. Najniższa krajowa a najgorsza praca i zero wdzięczności i szacunku

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Były pracownik

Dziękujemy za Twoją opinię. W codziennej pracy kierujemy się wartościami enel-med, a jedną z nich jest szacunek. Dlatego zależy nam na informacji zwrotnej dotyczącej enel-med jako pracodawcy. Jednak Twoja opinia jest zbyt ogólna byśmy mogli się do niej odnieść. Jeśli chciałbyś przekazać nam bardziej szczegółowe informacje, na których nam zależy, prosimy o wiadomość na adres e-mail Departamentu Personalnego rekrutacja@enel.pl. Dzięki takiej wiadomości będziemy mogli zadbać o wyjaśnienie sprawy. Pozdrawiamy Zespół HR

Pomocna?
TakNie
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Pracodawca

Dziękujemy za Twoją opinię. Jesteśmy otwarci na merytoryczny dialog zarówno z obecnymi, jak i byłymi pracownikami. Informacja zwrotna dotycząca enel-med jako pracodawcy jest dla nas bardzo cenna. Twoja opinia jest zbyt ogólna byśmy mogli się do niej odnieść. Jeśli chciałbyś przekazać nam bardziej szczegółowe informacje, które pozwolą nam wyjaśnić opisaną sytuację, prosimy o wiadomość na adres e-mail Departamentu Personalnego rekrutacja@enel.pl Pozdrawiamy Zespół HR

Pomocna?
TakNie
Sukces

Wreszcie nadszedł ten dzień! Dziękujemy za nowego koordynatora w(usunięte przez administratora). Poprzedniej (usunięte przez administratora) nie można było znieść.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ali

Chciałabym złożyć skargę na brak jakiejkolwiek komunikacji pomiędzy Enel-med a lekarzem, który zleca dane badania oraz brak podstawowej wiedzy konsultantów telefonicznych. Lekarz prowadzący ciążę zlecił mi badania prenatalne, USG oraz test PAPPA. W trakcie konsultacji telefonicznej poinformował mnie, że test PAPPA jest poza moim pakietem, ale mogę dostać na niego zniżkę. Nie wiedziałam, że test krwi należy wykonać w krótkim odstępie czasu od USG, w związku z tym chciałam wykonać go przy najbliższej wizycie w laboratorium przy okazji innych badań, ale zostałam poinformowana w recepcji gdy chciałam opłacić badanie, że PAPPA wykonywany jest mniej więcej w tym samym czasie co USG (które miałam umówione na kolejne kilka tygodni w przód), więc mam stawić się później. DO TEJ PORY ANI RAZU ŻADEN Z PRACOWNIKÓW NIE POINFORMOWAŁ MNIE, ŻE TEGO BADANIA NIE WYKONAM W POZNANIU. Dzień przed umówionym USG zorientowałam się, że nie mam umowionej wizyty w laboratorium i dopiero wtedy konsultant telefoniczny poinformował mnie, że tego badania nie wykonam w Poznaniu. Na moje pytanie po co w takim razie informowano mnie o zniżce odpowiedziano mi, że faktycznie ją mam i mogę wykorzystać ją w Warszawie czy w Krakowie. ABSURD. Zgodnie z poradą konsultanta wykonałam badanie w laboratorium zewnętrznym w Poznaniu. Przy kolejnej wizycie w laboratorium poprosiłam o dołączenie skanu wyniku badania PAPPA do systemu, żeby był dostępny dla lekarza w trybie teleporady. Podczas następnej teleporady z lekarzem prowadzącym zostałam poinformowana, że oba te wyniki bez przeliczenia w specjalnym systemie nic nie znaczą i mam jak najszybciej skontaktować się z lekarzem, który wykonywał mi USG aby przeliczyć ryzyko poprzez zastosowanie stosownego algorytmu. Kiedy już umówiłam tę wizytę lekarz zadzwonił do mnie ponownie, że jednak zasięgnął języka i nie wykonam tej usługi u wskazanego lekarza na Enel-med i ją też mam zrobić zewnętrznie, zalecając pośpiech, żeby w razie nieprawidłowości można było zacząć działać. Zadzwoniłam do każdej możliwej placówki wykonującej badania prenatalne w Poznaniu. Nikt nie przeprowadzi takiej analizy na podstawie badań zrealizowanych w innej placówce. Musiałabym ponownie wykonać całe badanie prenatalne, USG i test PAPPA prywatnie, tylko że dla mnie jest już za późno (17tc). Zadzwoniłam dziś ponownie do konsultanta, z żądaniem naprawienia Państwa błędu i przekazania dostępnych w systemie wyników do lekarza w Warszawie czy Krakowie, który dokona stosownych przeliczeń. Otrzymałam informację, że taka analiza nie może zostać przeprowadzona, ponieważ BADANIE PAPPA WYKONAŁAM ZEWNĘTRZNIE. Naraziliście mnie Państwo ze względu na niekompetencję zatrudnianych przez Was osób na ogromny stres, który nie jest mi w tej chwili wskazany oraz poniesienie kosztów. Mój przypadek pokazuje, że lekarze nie mają pojęcia czy zlecone przez nich badanie będzie można wykonać w miejscowej placówce, a konsultanci doradzają na szkodę klienta, np. poprzez zalecenie zrealizowania badania zewnętrznie, co skutkuje niemożliwością przeprowadzenia następnie weryfikacji poprawności wyniku. Liczę na podjęcie stosownych i niezwłocznych działań, żeby naprawić błąd wynikający z niekompetencji Państwa pracowników i naprawienia sytuacji tak, by żadna pacjentka więcej nie została potraktowana na tak żenująco niskim poziomie jak ja.

Pomocna?
Tak2Nie2
Zgłoś
klieant

zwykłe, proste badania (PODSTAWOWE) i wielki problem, problemy, problemy, sprzeczne informacje.... jedna wielka MASAKRA! ZA CO PŁACĄ ludzie ciężkie pieniądze prywatnej firmie??? Za ułatwianie życia czy utrudnianie życia? Hm....??? Moim zdaniem UOKiK powinien się dawno wziąć za tą firmę.

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś
Nie

Poza systemem czasowym który daje wiele korzyści firma nie ma nic więcej do zaoferowania wiele kierowników jest na stanowiskach po znajomości i robią co chcą personel medyczny niższy jest traktowany jak (usunięte przez administratora)o podwyżkę musisz się prosic ale i tak znajdą kogoś tańszego systemy ocen i gratyfikacji to działa tylko w stronę lekarzy cała reszta jak już pisałem to (usunięte przez administratora) Kierownik?(usunięte przez administratora) i jak zakupili ekspres do kawy to stał u kierowniczki i nie było dostepu. Wiecznie na urlopie za nagrody w oszczędności a my pracowaliśmy na starym sprzęcie z niedoborem środków kiedy niezadowolenie sięgnęła zenitu panią przeniesiona jako kierownika nowo powstałego centrum handlowego w którym jest placówka enelu. Co chwila się ktoś za jej kadencji zwalnial bo obiecywana była podwyżka kierowniczka odrazu szła na urlop. Więc ludzie nie dziwicie się poziomem obsługi bo ludzia za takie pieniądze nawet z łaski nie chce się pracować. Tam kasę mają tylko HR. To nie ta firma kiedy Pan Rozwadowski chodził i pytał czy się podoba w firmie, juz nie. A dlatego moim snem było pracować z kimś takim niestety prysłó jak bańka mydlana.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Nie

Dziękujemy za Twoją opinię. Jesteśmy otwarci na merytoryczny dialog zarówno z obecnymi, jak i byłymi pracownikami. Informacja zwrotna dotycząca enel-med jako pracodawcy jest dla nas bardzo cenna. Twoja opinia jest zbyt ogólna byśmy mogli się do niej odnieść. Jeśli chciałbyś przekazać nam bardziej szczegółowe informacje, na których nam zależy, prosimy o wiadomość na adres e-mail Departamentu Personalnego rekrutacja@enel.pl. Dzięki takiej wiadomości będziemy mogli zadbać o wyjaśnienie sprawy. A chcemy podkreślić, ze bardzo ważna jest dla nas transparentność działań wewnątrz firmowych. Z góry dziękujemy, Zespół HR

Pomocna?
TakNie
Marlena
 Rekomendacja

POCHWAŁA ZA MIŁĄ OBSŁUGĘ I POMOC ZE STRONY DR KATARZYNY LEMANSKIEJ -TRYBUS.Pani dr jest badzo skromną lekarką i trafnie zadziałała moją dolegliwość.Chciałabym serdecznie podziękować za pomoc. Pozdrawiam serdecznie Marlena (usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś1
Anonim

Ludzie, przestańcie pisać tutaj swoje wypociny kompletnie niezwiązane z PRACOWANIEM w tej placówce. Zaniżacie tylko ocenę, po czym zniechęcacie innych do podjęcia pracy, bo nikt nawet pewnie tego wszystkiego nie czyta, tylko ocenia po cyferkach. Do zgłoszenia zażaleń są inne placówki.

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś
Nat

Żalosna obsluga, już zdecydowanie lepszy był Luxmed!

Pomocna?
TakNie4
Zgłoś1
pacjentka

Jestem bardzo rozczarowana usługami enel-med. Na wizytę u dermatologa czekałam kilka tygodni i to na pierwszy wolny termin w ciągu dnia i dalekiej ode mnie lokalizacji. Dzień przed wizytą Enel-med odwołał sms'em konsultacje. Na infolinii zaproponowano mi kolejny termin za kolejne 2 tygodnie i jak poprzednio wskazano pierwszy wolny w całej Warszawie do którego muszę dostosować cały mój harmonogram dnia. Przed tym zdarzeniem byłam u internisty (czekałam ponad tydzień na wolną wizytę) z potrzebą podstawowych badań z dokładniejszymi badaniami tarczycy. Lekarz zgodził się mi je przepisać, ale skierowania na nie w systemie nie wypisał o czym dowiedziałam się dopiero w wynikach jakie otrzymałam z labolatorium. Aktualnie płacę abonament miesięczny związany roczną umową i żałuję tej decyzji.

Pomocna?
TakNie5
Zgłoś1
Agnes

Zgadzam sie niestety ze wszystkimi negatywnymi opiniami. Czas oczekiwania na wizyte, jakosc obslugi na infolinii, recepcja, brak rzetelnej informacji. Mialam rozne pakiety, ale ten jest majstersztyk w najgorszej jakosci. Niesamowite, ze pracodawcy nie analizuja poziomu uslug albo ich pracownicy nie daja informacji zwrotnej Poczytalam troche kto jest w tzw. Najwyzszych wladzach.. A najbardziej "rozwalajace" jest , jak jest opinia to "serwis" enel-med odsyla do maila, nawet nie potrafi odnieść się. Brawo PR.... Co prawda jest to opinia o pracodawcy, ale ciesze sie, ze znalazlam forum gdzie przedstawione jest prawdziwe oblicze enel-med. Skorzystajcie z tego pracodawcy tym razem. Ale tez pracownicy potencjalnie moge miec wnioski. Kto chce pracowac u takiego pracodawcy, ktory tylko liczy kase dla siebie ( firma rodzinna), a zero reflekssji nad jakoscia ( nawet jakosc na poziomie 0 to juz za duzo). Twoje zdrowie nie jest warte Twoje miejsca! Jak chesz zadbac, to gdzie indziej, niestety.

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś2
Enel-med Kraków

Znieczulica na infolinii i oczekiwanie na wizytę u lekarza innego niż internista około 2-3 miesięcy z komentarzem na recepcji, że to i tak bardzo szybko. Odradzam. Najgorsza przychodnia i obsługa, z jaką miałam do czynienia. Jeśli ktoś ma pilny przypadek, polecam NFZ. Jest zdecydowanie lepiej z terminami i traktowaniem pacjentów.

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś2
Pacjentka

Dnia 12.02.2020 otrzymałam skierowanie od lekarze Enel- Med na badanie głowy rezonansem magnetycznym z kontrastem - badanie w TRYBIE PILNYM. Dzisiaj tj 14.02.2020 dostałam inf., że badanie bedzie wykonane 16.03. 2020 czyli ponad miesiąc !! od skierowania. W informacji w umowie (pakiet pracowniczy) o trybie pilnym jest mowa o terminie 7 dni realizacji zlecenia. Oczywiście prywatnie (poza pakietem) mogę zrobić to badanie dużo szybciej. Próbowałam interweniować telefonicznie, ale odsyłano mnie do działu opinii informując jednocześnie, że dział ten ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie mojego zażalenia. To są żarty. Jeśli płacę abonament a lekarz enel- med kieruje mnie na CT głowy w trybie PILNYM, to nie robi tego dlatego, że ma takie widzimisie, tylko, że moje dolegliwości kwalifikują mnie do jak najszybszego badania. A jeśli termin wykonania badania prywatnie jest dużo bliższy (już następnym tygodniu) to oznacza, że nawet w tak poważnych sprawach nie chodzi o rzetelną pomoc i opiekę medyczną, a jedynie o kierowanie się kwestią finansową. To jest skandal! Oczywiście, że tego tak nie zostawię.

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś2
Paweł

Przestrzegam, ze mimo pakietu wykupionego w Enelmed okres oczekiwania na rezonans to ponad 3 miesiące natomiast bez skierowania z ulicy przy płatności natychmiastowej ( ok 700 zł ) termin w ciągu tygodnia.

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś2
Pacjent

Witam czekałem na umówiona wizytę miesiąc do neurochirurga na Śląsku w tym czasie udało mi się umówić do tego samego specjalisty w łodzi 2 tyg szybciej bo pomyślałem że lepiej sięgnąć porady od kilku lekarzy jeśli jest taka możliwość i pojechałem na wizytę do łodzi mam uraz kregoslupa i teraz okazało się że ta wizyta na którą czekałem miesiąc w oddziale w Katowicach ul.Ligocka wpisali mnie automatycznie nie informując pacjenta po poprostu żadnej informacji z oddziału enel med Ligocka. Pytam co teraz mam zrobić? Następny termin 3 marca

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś2

Pracodawca

@Pacjent

Dziękujemy za komentarz dotyczący usług naszych placówek medycznych. Jednak jeśli chce Pan podzielić się z nami opinią na temat oferowanych usług zapraszamy do kierowania swoich wiadomości na adres: opinie@enel.pl. Zapewniamy, że żadna z nich nie zostanie bez odpowiedzi. Pozdrawiamy serdecznie

Pomocna?
TakNie1
Katarzyna

W dniu 3.02.2020 o godzinie 15:45 umówiłam się na konsultację internistyczną w oddziale Blue City u Pani Doktor (usunięte przez administratora) Spóźniłam się 4 minuty i Pani w recepcji po nieudolnej próbie skontaktowania się z lekarzem poinformowała mnie, że lekarz mnie nie przyjmie. Została umówiona kolejna wizyta na drugim końcu miasta gdzie dojazd to prawie godzina czasu. Ta wizyta trwała 5 minut lekarz mnie zbadał i powiedział żebym przyjmowała w dalszym ciągu leki, które biorę od piątku i w ogóle mi nie pomagają. Takie wizyty to strata czasu, pieniędzy.. Jestem oburzona poziomem obsługi.

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś2

Zostaw merytoryczną opinię o Centrum Medyczne Enel-Med S.A. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Centrum Medyczne Enel-Med S.A.