Enel-Med

2 Dodaj opinię
Enel-Med
2 3 5 5 1
Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa rekrutacyjna w Enel-Med odbywa się również w języku angielskim?

Kate
Nazwa działu: Obsługa Klienta

Fajny pracodawca godny polecenia Jestem u nich już 3 lata, fajna mądra, rodzinną firma mimo.wielkosci nie traci charakteru Jeśli nie chce Ci się.pracowac jasne idź gdzie indziej powiem wprost nie chcemy Cię:)

Amatorszczyzna

Pani A. zadzwoniła chyba po 4 tyg od umówionego terminu. Zaoferowała jakąś żałosną stawkę (chyba150 zł/godz) za badania USG. Przed rozmowami z poważnymi ludźmi należy poznać rynek i wynagrodzenia na podobnym stanowisku u konkurencji. Nadto sprzęt , który jest w nowej pracowni to amatorszczyzna, w przeciętnym prywatnym gabinecie jest lepszy. Dla mnie porażka na całej linii. (może tylko pani A. ?)

Zobacz wszystkie opinie (5)

Recepcjonista 2019-03-15 12:12 przez Kaja

Przebieg rekrutacji

Rekruterka spóźniona 15minut. Po wejściu do sali otrzymałam test z angielskiego oraz kilka kartek do przeczytania aby przygotować się do scenki. Rekruterka miała wrócić po 25minutach z kierowniczką oddziału. Wróciły po 15minutach, trzeba było jakoś nadrobić swoją niepunktualność. Test z angielskiego dosyć prosty kilka zwrotów grzecznościowych , słówka medyczne , tekst do przetłumaczenia. Scenka trochę gorsza , należało sprzedać klientowi pakiet stomatologiczny i umówić go na wizytę A tu rekruterka nagle prosi o umówienie wizyty do internisty. Należało mimo wszystko wciskać klientowi pakiet stomatologiczny. Trzeba bardzo się skupić i uważnie czytać tekst, ale panie wróciły trochę szybciej niż przewidywały.

Pytania

Następnie krótkie pytania o czynności wykonywane w aktualnej pracy oraz dlaczego chcę zmienić pracę . Kierowniczka oddziału wyraźnie znudzona zadała jedno pytanie dlaczego przerwałam studia, odpowiedzialam ,że studiowałam w trybie zaocznym a praca,która wtedy podjęłam wymagała dyspozycyjności w weekendy po 12h. Usłyszałam,że widocznie nie byłam zainteresowana studiami . Kobieta słyszy to co chce usłyszeć,po co zadaje pytania skoro sama sobie na nie wcześniej odpowiada. Może lepiej niech popracuje nad punktualnością. O wyniku rekrutacji miałam być poinformowana bez względu na wynik. Wiadomo brak odzewu. Informacji na temat zarobków tez nie otrzymałam,bo to jeszcze nie ten etap rekrutacji. Nie polecam brak profesjonalizmu jak można oczekiwać od kandydatów czy pracowników punktualności skoro osoby na takich stanowiskach nie są.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy

Pracodawca

 Aktualność

Bardzo nam miło, że możemy być częścią serwisu GoWork.pl


Chcemy być obecni tu dla wszystkich z Was, dla których enel-med jest interesującym pracodawcą.


Dziękujemy Wam - użytkownikom za aktywność na forum oraz opinie o zatrudnieniu w naszych centrach medycznych oraz biurach: warszawskich i białostockim.


Jesteśmy pionierem prywatnych usług medycznych na polskim rynku i w ciągu ponad 25 lat istnienia przeszliśmy drogę od jednej prywatnej przychodni do 29 oddziałów wieloprofilowych na terenie całego kraju.


Chcemy więc każdemu z Was pokazać, w którym miejscu dziś jesteśmy i co możemy zaoferować jako stabilny pracodawca. GoWork.pl jest miejscem, gdzie mamy nadzieję spotkać się z Wami i porozmawiać o tym, jakie są doświadczenia naszych pracowników oraz jakie możliwości rozwoju otrzymasz pracując z nami.


Stale doskonalimy nasze procesy i obsługę klienta, dlatego każda konstruktywna opinia jest dla nas cenna.


Pragniemy jednak podkreślić, że miejsce, w którym się spotykamy jest poświęcone wymianie doświadczeń dotyczących zatrudnienia w enel-med – te informacje prosimy kierować na adres rekrutacja@enel.pl.


Jeżeli jednak chcecie podzielić się z nami opinią na temat oferowanych usług zapraszamy do kierowania swoich wiadomości na adres: opinie@enel.pl. Zapewniamy, że żadna z nich nie zostanie bez odpowiedzi.


A tymczasem zapraszamy do zapoznania się z nami i dołączenia do grupy pracowników enel-med!

Joanna Koczaj-DyrdaJoanna Koczaj-Dyrda
Ofiara mobbingu -Radca prawny
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda: zgloszenie@gowork.pl

Enel-Med