Czy mozna pracowac w 100% zdalnie na stanowisku junior air claim ass & sending w operations?
Cześć, z tego co widzę, to w AirHelp nie ma obecnie takiego stanowiska, być może chodzi Ci o Junior Operations Specialist in Airline Operations. W firmie pracujemy w modelu hybrydowym.
Czy ktoś orientuje się jak wygląda proces rekrutacji na stanowisko Junior Operations Specialist in Airline Operations? Jakich zarobków można się spodziewać?
Z premiami czy bez? Są w ogóle u was jakies szanse na premie albo inne dodatki? Jestem też ciekawa benefitów pozapłacowych, opowiesz coś o tym?
Po 5 latach dopiero? A na start to ile w takim razie wychodzi? A rok do roku są podwyżki, jest określona jakaś ścieżka podwyżek czy raczej trzeba samemu się starać.
Hmm, ale po nowym roku chyba mieliście jakieś podwyżki przynajmniej inflacyjne? Czy nowa minimalna krajowa w lipcu dogoni pensję Junior Operations Specialista?
Cześć :) Czy udało się Ci się przejść rozmowę z menagerami ? Jak wyglądał proces ?
Podczas rekrutacji jest miło, ale potem okazuje się, że nie ma absolutnie ścieżki rozwoju i szans na coś więcej. Aktualnie minimalna krajowa, stawka nie zmienia się od długiego czasu, więc może była to spoko oferta kilka lat temu. Wynagrodzenie się nie zmienia, ale targety już tak, więc należy pracować szybciej i więcej za te same pieniądze. Do tego nie ma możliwości renegocjacji umów, poza jednym ustalonym momentem roku gdzie jest "sprawiedliwa ocena wszystkich" i może jedna osoba w zespole dostanie podwyżkę, ale bardziej prawdopodobne że nikt nic :)
dokładnie, zgadzam się z tym. Patrzą na ludzi tylko poprzez cyferki. Możesz być (usunięte przez administratora) jeśli chodzi o zachowanie, ale jak będziesz miał wysokie wyniki to wszystko gra. Zero docenienia dodatkowych wysiłków. Albo wprost - to, że jesteś dokładnym i dobrym pracownikiem nic ich nie obchodzi. Masz jak najwięcej klikać, a jak nie klikasz to czego się czepiasz, że chcesz podwyżkę. Za kolejny rok w firmie - taka podwyżka, że śmiech na sali.
Czy warunki zatrudnienia oferowane przez AirHelp Poland Sp. z o.o. dla pracy jako Product Manager są dla was satysfakcjonujące?
Dla każdego kto zastanawia się nad praca w Airhelp - nie polecam. Monotonna praca oparta tylko na wewnętrznym systemie który nie przyda Ci się do niczego jeśli chcesz zmienić prace. Działanie tylko i wyłącznie na wzorach, zero pracy własnej, czy wymagającej większego wysiłku intelektualnego. Jeśli szukasz pracy gdzie codziennie będziesz robić to samo to praca idealna dla Ciebie. Nie polecam Typowe korpo? Chyba nawet gorzej
Czy wiesz może czy pracownicy maja z Góry przykaz opóźniania wypłaty odszkodowania ? Dostałem meila od lini ze sprawa została już sfinalizowana i pieniądze zostały wysłane do air help . A AirHelp pisze ze jeszcze nie otrzymali nic i czas oczekiwani od 6 do 8 tygodni .. z góry dzięki za odpowiedz
Nie robiłeś nic żeby wyjść poza schemat? A były jakieś szkolenia żeby nauczyć się czego nowego? Nie można było zawnioskować o kurs branżowy który podniósłby twoje kwalifikacje?
Hmm.. ale to podczas podejmowania pracy nie dawała firma po sobie poznać ze to takie korpo? I o jakich wzorcach mowa, na jakich programach w firmie w ogóle się pracuje ? i co masz na myśli mówiąc o tej monotonii? Zastanawiałam się czy tam można np rozwijać się pod względem ścieżki kariery czy raczej stoi się w miejscu?
Ktoś jest w stanie się wypowiedzieć na temat stanowiska Junior Operations Specialist in Airline Operations? Są jakieś możliwości awansu?
Czy wiecie może czy pracownicy maja z Góry przykaz opóźniania wypłaty odszkodowania ? Dostałem meila od lini ze sprawa została już sfinalizowana i pieniądze zostały wysłane do air help . A AirHelp pisze ze jeszcze nie otrzymali nic i czas oczekiwani od 6 do 8 tygodni .. z góry dzięki za odpowiedz
Bylem klientem parokrotnie. Proces faktycznie dosc dlugi w moim przypadku ok. dwóch miesiecy, ale kasa przyszla. Wiecej niz sie spodziewalem. Marne szanse uzyskac cokolwiek samemu ZWASZCZA od LOT-u. Nieprzyhylne opinie ? Jak wszedzie w Polsce. Linie lotnicze boja sie airhelp jak ognia wiec i "niezalezne" opinie wyskakuja jak grzyby po deszczu.
Osoby które leciały ze mną (8 osób )składały w tym samym czasie bezpośrednio u lini , dawano otrzymały pieniądze i to bez prowizji , ja czekam już 4 miesiąc ..
Hej, wiecie jak wyglada rozmowa rekrutacyjna do AirHelp? z czego sie przygotować po angielsku? opowiadanie o sobie?
Czy rozmowa kwalifikacyjna do AirHelp Poland Sp. z o.o. odbywa się w siedzibie firmy?
Firma nie ma siedziby? Bo nie rozumiem co cię tak cieszy. To znaczy, że rozmowy odbywają się online? Praca też jest zdalna?
Firma ma dwa biura w Polsce. Biuro w Krakowie cały czas dostępne, a od początku października zostanie ponownie otwarte biuro w Gdańsku. Dwa dni praca z biura, reszta zdalnie. Co do rozmów, to nie wiem jak to wygląda.
Jaki jest sens takiej pracy? Można wykonywać ją na home office, bez straty czasu i pieniędzy na dojazdy.
Ja chciałbym zapytać bo interesuje mnie praca. Od samego początku jest zdalna, czy okres próbny jest z biura? A jak z kasą? Wypłata jest konkurencyjna w porównaniu do innych firm z tej branży? Można dobrze zarobić? Napiszesz coś?
Jak wygląda aktualna sytuacja w firmie? Dotknieta covidem branza odradza sie, macie co robic czy dalej mielone sa stare claimy? Czy pracodawca, w zwiazku z brakiem przestrzeni biurowej znalazl juz alternatywe bądź partycypuje w kosztach pracy zdalnej pracownika?
Co jesteś taki cały na "nie"? A socjal jakiś dają np. teraz premie na święta albo paczki? Czy też nie??
Co teraz slychać w airhelp? Czy ktokolwiek dostał w tym roku podwyżki? Czy brana jest pod uwagę inflacja? Kto został zwolniony i czy w taki sposób jak osoby rok temu? O czym jeszcze warto napisać?
Inflacja rzadko jest brana pod uwagę jeśli chodzi o podwyżki, ale sam chętnie dowiedziałby się ile teraz płacą. Będziesz aplikował do firmy, że tak się interesujesz? Pisz jak znajdziesz jakieś info :)
Prawda to że zaczęto pracownikom mierzyć czas spędzony przy komputerze?
Tak, a co w tym dziwnego, ze pracodawca rozlicza pracownika z czasu, za który mu płaci? ;)
Target starget a czas liczą i tak. (usunięte przez administratora) pod przykrywką optymalizacji. Jak zawsze.
Niech podliczą i zapłacą niektórym "starym" pracownikom, którzy poświecili się dla tej firmy i wypełniali zadania przesłane przez swoich managerów poza godzinami pracy (zarówno wysłane przez managerów jak i odesłane do nich). Jestem ciekaw jak szybko by zrezygnowali z monitorowaniu czasu pracy.
ale z jakiego powodu na podstawie nieaktualnych i nieistotnych juz wynikow firma mialaby zrezygnowac z monitorowania czasu pracy obecnych pracowników? :D
Mowa tutaj o rozliczaniu czasu pracy co do minuty, odmierzając każdą chwilę bezczynności. Jakoś nie słyszałem żeby jakakolwiek firma w Trójmieście tak robiła także proszę nie bronić takich brutalnych metod.
A to jest jakaś korproracja która rozlicza pracownika z każdej minuty spędzonej na kawie czy w łazience?
O to TLe nie beda mogli spedzac pol godziny na fajeczce 8 razy podczas pracy... Czym sie teraz zajma? :(
Poczekaj, pomyślmy... 1. MacDonalds 2. KFC 3. Amazon 4. Każda firma w której odbijasz kartę zakładową? Ja Was trochę ludzie nie rozumiem - nikt nie kontroluje czy ktoś idzie do toalety albo robi kawę. Co więcej, firma poszła ludziom na rękę i oprócz 30 minut przerwy które są w umowach daje drugie tyle właśnie na toaletę czy fajkę. Ale widać typową mentalność Polaka - jest target to jak go zrobię to w (usunięte przez administratora) mam resztę. Co z tego, że w umowie o pracę płacą mi za 8 godzin skoro mogę popracować 3 bo target jest za niski a przez 5 kolejnych oglądać netflixa czy robić obiad - czyli jak przyciąć, żeby było dla mnie wygodnie. A to, że firma jest w ciężkiej sytuacji z uwagi na pandemię i liczy się każdy claim i każda złotówka to już nic nie znaczy - liczy się czubek własnego nosa. Typowe, niedojrzałe podejście do firmy. No chyba, że ktoś pracuje za karę i absolutnie nie jest przywiązany do pracodawcy. Na prawdę, powinno się wysłać pracowników AirHelp na jakiś letni, 2 miesięczny staż do typowej, polskiej firmy typu Januszex czy inny Sławbud i by się oczka co po niektórym otworzyły jak wygląda rynek pracy i jak pracodawca potrafi rozliczać pracownika z efektów...
''absolutnie nie jest przywiązany do pracodawcy'' - jak chcesz przywiązania do kup sobie psa, a nie zatrudniaj ludzi. Akurat pracuję w Amazon i nie ma tam takiego reżimu co do sprawdzania każdej minuty pracy. Masz target? Masz spokój. Liczy się wykonana praca i jej jakość, a nie to, czy klikasz myszką w każdej minucie z godziny. Wiesz kiedy mi się otworzyły oczy? Jak zmieniłem pracę i zobaczyłem, jak można traktować pracownika w normalnej firmie, bo to, w jaki sposób traktuje się pracowników w AH to jak w (usunięte przez administratora).
Jakby bylo tak tragicznie jak mowisz, to inwestorzy nie pakowaliby milionow w ten "startup", jak widac liczy sie dla ciebie tylko kult widocznego(usunięte przez administratora), ale to nie dziwi w PL, gdzie pracodawcy nie szanuja pracownika i chca wycisnac na maxa, po co pracowac z glowa jak mozna robic na pale byle numerki sie zgadzaly, a pozniej klienci sa zdenerwowani bo maja (usunięte przez administratora) zamiast rzetelnie wykonanej uslugi, jak juz tak ich bronisz to moze powiesz cos na temat oszukiwania pracownikow przez zarzad, gdzie w grudniu jeszcze obiecywany byl cykl podwyzkowy (a budzet juz wtedy byl przyklepany) i zmiana nagle zdania dodatkowo w mailu w styczniu drobnym druczkiem, kazdy udaje ze w pracy nie chodzi o pieniadze w tym kraju, wystarczy poczytac ogloszenia o prace gdzie oferuje sie "mozliwosc rozwijania w firmie ugruntowanej na rynku" "owocowe czwartki" "praca w mlodym dynamicznym zespole" i inne hrowe bzdury, przestan lykac bzdury ktorymi cie karmia, jak pojdziesz do normalnej firmy gdzie traktuje sie pracownika po ludzku to zrozumiesz, ze nie ma co porownywac do (usunięte przez administratora)
Po przejściu z AH zdecydowałem się na pracę w o wiele mniejszej firmie. Nie jest to wielkie korpo, ani mała rodzinna firemka. Firma z kapitałem PL, ale o wiele lepszą kulturą organizacyjną niż ta która była i jest w AH. I nie, nie jest tak jak piszesz, nie ma pupo-godzin, byleby siedzieć i grzać krzesło, jest duże zaufanie i swoboda - jasne cele do realizacji. Nie ma mierzenia czasu pracy, jakiś absurdalnych metod kontroli rodem z hali produkcyjnej o których piszesz, ludzie są zmotywowani i są dobre, mimo pandemii - wyniki. Jak chcecie pracy na akord to zatrudnijcie ludzi od skręcania długopisów. Target jest za niski? To chyba świadczy o niekompetencji osób zarządzających skoro nie potrafią dostarczyć claimów do opracowania albo ustalić realnego, ambitnego targetu na 8h pracy. Wg. prawa pracy do manager odpowiada za wyznaczenie pracy do wykonania, ciekawe czy tym wszystkim pseudo Dyrektorom też jest mierzony czas i efektywność pracy...I śmieszy mnie ten tekst "że firma jest w ciężkiej sytuacji" - kiedyś to każdy claim i każda złotówka nie miała znaczenia, totalna olewka na klientów, selekcja najłatwiejszych spraw do wykonania z których firma miała najwięcej kasy itp. Przestańcie, drogie koleżanki z działu HR wciskać ludziom ściemę, że świat pracy poza AH jest taki tragiczny i zły, może pora samemu się też zrekrutować do Januszexu. Naprawdę okazuje się, że zarządzanie i kultura organizacyjna idą na przód (łącznie z wyższym wynagrodzeniem), a to Wy stoicie w miejscu, a wręcz- cofacie tą organizację do epoki...rewolucji przemysłowej. Powodzenia!
Nikt w AH nie rozlicza pracowników z czasu spędzonego na kawie, czy w łazience, jak już zgraja byłych obrażonych pracowników w końcu przeboleje zwolnienie z firmy to może przestanie tak namiętnie wchodzić na jej goworka i pisać bzdury. Pracuję w AirHelp, jestem agentką i to prawda, czas jest liczony, ale nie musimy odliczać sobie przerwy na kawę, no ludzie, kto wam takich bzdur naopowiadał?
Jestem agentką. No pozazdrościć. :D Sama uciekłam stamtąd, widać jeszcze nie poznałaś tego, co.tam się wyprawia.
to chyba raportu z systemu jeszcze nie dostalas jak takie bzdury wypisujesz albo pracujesz w hrach gdzie tam jest czas na tylko i wylacznie kawe i ploteczki, a jak cos trzeba zalatwic z wami to nie mozna
Pracowałem w sporej liczbie firm od januszex po wielkie korpo... Januszex to jest AirHelp od technologii, po zarządzanie i podejście do ludzi. Wszyscy, którzy mieli olej w głowie i coś sobą reprezentowali zmienili albo zostali zwolnieni. Rozumiem ciężka sytuacja na rynku, bo akurat biznes powiązany z lotnictwem, ale to co tam się wyprawiało i jaka była rotacja i podejście do pracowników to masakra!
Firma zmienila sie bardzo na przestrzeni lat. Wczesniej bardziej jako pelen energii start up, celebrujacy kazde zwyciestwo, z ciekawa misja. w tej chwili atmosfera jest bardzo niedobra, pracownicy nie maja czasu celebrowac czegokolwiek bo maja bardzo duzo pracy. W mojej ocenie pracy przewyzszajacej mozliwosci zwyklego czlowieka ktory chcialby pozostac przy zdrowiu psychicznym i fizycznym. Obecnie: 1) Cele sa tak duze ze az nierealne, byly juz na tym poziomie rok temu, w tym sa jeszcze wieksze 2) W 2021 roku cofnieto mozliwosc otrzymania podwyzek rocznych, rozstrzaly pomiedzy pensjami u pracownikow o tych samych obowiazkach sa bardzo duze. Obowiazuje jednak tajemnica. Generalnie pensje odstaja niestety od podobnych miejsc pracy 3) W mojej opinii panuje ciezka smutna atmosfera pomiedzy pracownikami, na czatach gdzie wczesniej panowala fantastyczna atmosfera i smiech, obecnie jest cicho, wspolpraca jest niewielka. Bardzo duze odejscia i rotacje. Pracownicy rywalizuja ze soba w sposob czesto nieuczciwy, zglaszanie tego przelozonym nie ma zadnego sensu, przelozeni bowiem maja po pierwsze benefity z wysokich wynikow swoich pracownikow, reagowanie wiec poprostu im sie nie oplaca, sami rowniez zazwyczaj posiadaja przelozonego ktory rowniez owe benefity posiada. Wynik tego lancucha jest oczywisty. po drugie wielu przelozonych w mojej ocenie nie posiada odpowiednich kwalifikacji do swojej pracy. brakuje umiejetnosci miekkich oraz analitycznych. Nie da sie oprzec wrazeniu ze wybierani byli wedlug konkretnego klucza. Jakiego? Latwo sie domyslec czytajac powyzsze i ponizsze. 4) Nie ma juz anonimowych ankiet, nie ma mozliwosci anonimowego pytania na townhallach, wiele pytan pozostaje bez odpowiedzi, sporadyczne ankiety pozostaja bez podawania wynikow. niektore decyzje przelozonych nie sa mocowane zadnymi danymi. najczesciej odpowiedz jest - jest tak i juz. prosze robic. pracownicy sa wylaczeni z decyzyjnosci, powszechny jest micromanagement. Przelozeni bywaja niemili, odpowiadaja bardzo pozno lub wcale, bardzo czesta jest forma pasywnej agresji w komunikacji. Żąda sie konstruktywnej krytyki popartej danymi od osob ktore do zadnych danych dostepu nie maja - de facto wiec knebluje sie mozliwosc wypowiedzi. 5) Praca jest monotonna i okraszona ogromna doza chaosu. Komunikacja na temat zasad pracy jest czesto chaotyczna, bledna oraz opozniona. Obowiazki pracownicze sa nieustannie rozszerzane bez zadnej, premii, bonusu, podwyzki. Pracownicy sa rozliczani z kazdej minuty pracy za pomoca progamu monitorujacego kazde klikniecie w systemie. Wykonanie planu na 100% nie jest powodem do pochwaly, nawet jezeli to 100% to co miesiac coraz wiecej, bo cele sa coraz wieksze tydzien w tydzien. Zadania sa rozdawane nierowno, niektore sa latwe, niektore bardzo trudne i czasochlonne, punktacja jednak za nie jest taka sama. 6) pracownicy pracuja zdalnie - w mojej wiedzy nikt nie otrzymal ekwiwalentu za prad, internet, sprzet. W pewnym momencie obowiazywal system wyrabiania bonusu w formie akordowej po godzinach pracy. te godziny pracy nie byly platne co jest wbrew prawu pracy w Polsce. Podsumowujac nie moge polecic tego miejsca pracy.
Czy w AirHelp dalej obowiązuje praca zdalna? A jeśli tak to czy szefostwo mówi coś o powrocie do biura?
Dlaczego pod pytaniem jest tyle minusów? Nie za bardzo rozumiem co jest w nim złego, skoro mamy pandemię i praca zdalna jest najbezpieczniejsza.
Dokładnie! Kiedyś było ponad 800 pracowników! Praca zdalna to był przywilej dla wybrańców. Biura za grube miliony i wszystko na pokaz. Tak się kończy takie zarządzanie... z 800+ do ledwo 300... i bez biura. Nagle praca zdalna to obowiązek i jedyna opcja haha. Podziwiam, że ta firma jeszcze istnieje. Jako były pracownik nigdy w życiu nie wyśle im swoich skanów dowodów czy innych danych osobowych. To jest cud, że jeszcze żaden portal security nie dobrał im się do tyłka... Z dala od tej firmy dobrze radzę ;)
To gdzie teraz załatwia się takie sprawy typu złożenie dokumentów, lub chociażby problem z komputerem? Umawia się z człowiekiem z IT w jego domu? XD
jak nie macie nowych informacji, bo już wszyscy wasi koledzy zostali zwolnieni to nie gadajcie głupot, jest biuro w alchemii, w którym zdaje i wydaje się sprzęt IT.
Dzisiaj dostaliśmy maila od naszego CEO podzielonego na dwie części - cześć niebieska z ważnym i dobrym info i cześć biała, której już za bardzo nikt nie czyta bo zawiera zazwyczaj mało ważne info niedotyczące agentów. Psychologicznie nasz CEO umieścił informacje o braku podwyżek dla pracowników w części białej. Żenada. W zeszłym roku wprowadzono merit cycle, przez co dużo osób które miało dostać podwyżki się na nie nie zakwalifikowało z uwagi na termin i miało dostać podwyżki w tym roku, ale ich tez nie będzie. Wyglada na to, ze w firmie pracują ludzie którzy po ponad roku pracy nadal pracują za podstawowa stawkę, której kwota brutto jest niższa niż kwota na start w amazonie. Czy kierownictwo mogłoby chociaż raz pomyśleć o tym ze agenci którzy zostali to lojalni pracownicy i ich za to docenić? Czy będą rzucać tylko kłody pod nogi. W końcu każdy zrezygnuje z tej firmy, bo sami wiecie co robi i sami wiecie kogo. Firmę stać na to, żeby zwalniać ludzi z minuty na minutę i płacić im wynagrodzenie jeszcze przez 5 miesięcy, w których ci pracownicy nie pracują ale nie stać firmy na to żeby zapłacić pracującym obecnie pracownikom odpowiednie wynagrodzenie? Zastanówcie się jak gnoicie ludzi
Jeszcze Cię to dziwi? Im obecnie nie zależy na lojalnych pracownikach (większość albo sama odeszła albo ich zwolnili) ale na pracownikach, którzy będą poszłusznie wykonywać co do nich należy, nie sprzeciwstawiać się pewnym osobom i glupkowato się usmiechać kiedy trzeba. Niestety ale będie to kolejna firma gdzie ludzie przyjdą po doświadczenie i uciekną jak tylko będzie taka możliwość. Przykre jest to, że firma traci na tym nie tylko ludzi ale również ogromne pieniądze ponieważ wyszkolenie pracownika jest mega kosztowne... Ale kogo to obchodzi :)
Przecież trzeba być ograniczonym umysłowo, żeby tam nadal pracować. Zobacz kto tam pracuje - ofiary losu, które nie mają żadnego wykształcenia oprócz np. języka angielskiego albo jakaś zblazowana dzieciarnia, która niczym się nie interesuje oprócz kreskówek i nie wie jak działa świat. Każdy, kto ma trochę mózgu pod kopułą, chce się rozwijać lub jest po prostu obrotny pracuje w innej firmie za 2 lub 3 razy tyle co w tym obozie. Nawet ci, których IQ było delikatnie mówiąc przeciętne poszli gdzie indziej i sobie chwalą, a airhelp wspominają ze śmiechem. :)
Ofiarą losu jest z pewnością ktoś kto w ten sposób pisze o innych. Wylewaj swoje frustracje gdzieś indziej bo widać, że jesteś tutaj stałym bywalcem ;)
Uuuuu, HR zaczyna odpisywać :) Pewnie że jestem stałym bywalcem i będę, aż do upadku tej firemki. Który zdaje się nastąpi już niebawem :)
Czy w zwiazku z brakiem biura (wypowiedzenie umowy w obc) firma przejdzie w calkowity system pracy zdalnej?
Jest tego tak dużo, że nawet nie wiem od czego mam zacząć. Pracowałem w AirHelpie ponad 4 lata, a motywację straciłem niedawno. Sytuacja na rynku jest jaka jest, każdy zdaje sobie sprawę z tego, że nie jest kolorowo, mimo pandemii nie traciłem wiary w firmę i wykonywałem moje codzienne obowiązki z przyjemnością przez bardzo długi czas, ale niestety to się skończyło. Na sytuację światową firma nie ma wpływu, ale ma wpływ na to jakich zatrudnia ludzi na bardzo wysokich i decyzyjnych stanowiskach. Jest to niezwykle ważne z uwagi na to, że na podstawie decyzji tych osób, a konkretnie mam na myśli jedną z nich, będą toczyły się dalsze losy firmy i pracowników, którzy są jej częścią. To w jaki sposób traktowani są pracownicy operacyjni przez ich przełożonych (nie bezpośrednich) jest karygodne. Przygotowywanie rankingów, zachęcanie do zwabiania na zwolnieniowe calle podstępem - tak, to dokładnie słowo zostało użyte przez 'doświadczoną' menadżerkę. Zwolnienia pracowników jak psy to w tej firmie obecnie norma, nie mają szansy nawet na to, żeby się pożegnać. Rozumiem, że firma boi się o wyciek danych, niech będzie, ale zwolnienia menadżerów w taki sam sposób? Agenci nagle tracą przełożonego z sekundy na sekundę, są pozostawieni sami sobie, inni menadżerowie nie wiedzą co robić, nie wiedzą czy ich zespoły nagle nie zostaną rozwiązane, czy nagle nie zwolnią 80% zespołu, czy mają przygotować zadania dla osób, które zostały bez supervisora, generalnie chaos. Menadżerowie przejmują zespoły w moment, nie mają szansy nawet dowiedzieć się podstawowych informacji o ich nowych pracownikach. Za to wszystko jest odpowiedzialna jedna osoba, której nikt się nie sprzeciwia w obawie o swoje stanowisko, bo już niczego nie można być pewnym. Kiedy w końcu ktoś zauważy, że nie jesteśmy firmą ubezpieczeniową i ten styl zarządzania tu po prostu nie pasuje? Mam nadzieję, że niedługo, bo pracują tam naprawdę wspaniałe osoby, które chcą dbać o interesy firmy oraz o swoich pracowników, co jest im uniemożliwiane. Szczęście w nieszczęściu, że mnie już to nie dotyczy.
Co tam slychac w AirChelpie? Ile ludzi zostalo w tym bajorze?
Niewiele, ostatnio uskuteczniali kolejne zwolnienia. Ten statek idzie na (usunięte przez administratora)
Czy praca nadal odbywa się w trybie zdalnym?
jak tam Employer Branding w Berlinie? Jakiś PR? Ktoś? coś? przydałoby zarządzić kryzysem... czy yolo?
Strategie zarządzania kryzysem tu nie pomogą. Ściemy juz nikt nie kupi. Liczą się realne kroki=zwolnić management co tylko specjalizuje się w wysyłaniu linków do artykułów a nic innego sensownego nie wdraża i nie proponuje + tych menagerow bez doświadczenia co poniżej są. No i HRy-co poniektóre karierowiczki ;) bez kręgosłupa moralnego.
Widzę, ze Airhelp cały czas praktykuje szukanie ludzi do pracy za darmo. Ostatnio pojawiło się ogłoszenie intern Social media specialist czy coś takiego, minimum 20 g pracy tygodniowo za darmo. Wiecie jaki firma oferowała benefit? Współpraca z innymi działami w firmie. O mało nie umarłam ze śmiechu jak czytałam o tym wspaniałym i godnym pozazdroszczenia „beneficie”. XD Śmiech na sali, mam nadzieje, ze nikt nawet nie odpowiada na te żałosne oferty.