Opinie o AirHelp Poland Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie AirHelp Poland Sp. z o.o.

Adatrx

TL;DR: Odpuście sobie pracę w AirHelp. Brak szacunku do pracownika, chaos, chaos i jeszcze trochę chaosu. Śmieszne pieniądze w stosunku do odpowiedzialności i poświęconego czasu. Szerszy opis: Pracowałem trochę w produkcie i już tam było bardzo słabo, nie chcę myśleć jak źle było na tym call center na którym upchnęli stado ludzi. Kierowniczka tamtego działu to młoda dziewczyna, która jeszcze sporo musi się nauczyć o kierowaniu zespołem ludzi. W produkcie jest niestety nie lepiej. Co chwila zmieniają się osoby na stanowisku Head of Product. Panuje więc chaos, roadmapa jest nieczytelna i zmienia się chyba tylko po to żeby osiągnąć cyferki na papierze. A to prowadzi do wniosku, że firma może być pompowana i sprzedana innej w bliskiej perspektywie. Przy takim chaosie nie nauczycie się nic jako młodzi pracownicy. Wasze projekty będą zawieszane losowo i niekończone. Spotkacie się za to z micromanagmentem i źle prowadzoną ścieżką Waszego rozwoju (generalnie firma nie ma na Was pomysłu) - przez co robi się niezdrowa rywalizacja bo każdy chce awansować i wyszarpać dla siebie najwięcej jak może kiedy struktura w firmie jeszcze nieokrzepła. Ci bardziej rozsądni zawijają się stamtąd. Tak niestabilnego miejsca pracy nie widziałem dawno. Jeśli nie zależy Wam na rozwoju, to na kasę też nie liczcie. Firma naprawdę nie oferuje nic wyjątkowego. Co więcej wiele firm z tego samego budynku da Wam warunki o niebo lepsze. Siatka płacowa o której pisze AirHelp wyżej to jest kpina. AirHelp zalokował się w Polsce, bo mu się opłacało zatrudniać ludzi za psie pieniądze - a tak mogą właśnie pogrywać tylko w Polsce i raczej nie ukrywa się tego, że traktuje się Gdańsk jak tanią fabrykę. Większość działów to ludzie młodzi i bardzo młodzi - bez doświadczenia, nie ma ich kto uczyć. Natomiast łatwo utrwalają się złe wzorce (rywalizacja, brak szacunku, bylejakość) bo nie ma faktycznych liderów. I możecie sobie myśleć, że spróbujecie i że będziecie to znosić a inni są słabi - droga wolna. Ale prawda jest taka, że szkoda na to czasu i trzeba się jednak szanować. Pracuje tam dużo świetnych ludzi, ale to tylko część tego co powinno się wymagać od miejsca pracy.

tuxi
@Adatrx 04.08.2017 10:26
TL;DR: Odpuście sobie pracę w AirHelp. Brak szacunku do pracownika, chaos, chaos i jeszcze trochę chaosu. Śmieszne pieniądze w...

chyba pomyliles firmy, albo dzialy... szefem produktu mloda dziewczyna?

RikiTiki
@tuxi 08.12.2017 22:03
chyba pomyliles firmy, albo dzialy... szefem produktu mloda dziewczyna?

Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Szefem call center jest młoda dziewczyna, nie produktu.

DA

ktoś pracował / coś wie o dziale analitycznym?

Mika

Czy CV musi być wysłane w języku angielskim?

Zatrudnionywiosną
@Mika 12.10.2017 00:51
Czy CV musi być wysłane w języku angielskim?

CV w języku angielskim jest preferowane, natomiast rekruterzy nie odrzucają CV w języku polskim

Karolina

@Davaloper co w takim razie stało się ze wszystkimi pracownikami z tego działu? Zostali przeniesieni odo innych działów? Jak tow zostało rozwiązane? @Oleg być może masz racje - ja w tej branży nie pracuje. Ale dla osoby, która patrzy na to z boku - te warunki wydają się naprawdę bardzo dobrze. Co w takim razie oferują inne firmy? I czy naprawdę AirHelp Poland nie szanuje swoich pracowników?

Ano
@Karolina 25.09.2017 19:40
@Davaloper co w takim razie stało się ze wszystkimi pracownikami z tego działu? Zostali przeniesieni odo innych działów? Jak to...

Dobre warunki? 2k brutto? W lidlu na kasie dostaniesz 2,5-3k. Wlasciwie o jakich stanowiskach mowimy i z jakim stazem? Bo jak o call center na start to byc moze ok, ale np. dev z 5 letnim doswiadczeniem to smich na sali. Nawet ludzie z call center zaraz po studiach przychodza do pracy po to zeby byc w stanie przynajmniej wynajac mieszkanie, nie mowiac juz o kredycie na wlasne. Karte multisport nie kazdy wykorzysta wiec trudno to traktowac jak sensowny benefit, lekcje jezykow zaleza od ich jakosci i jako ze sa w godzinach pracy to pewnie i tak wszystkiego nie wykorzystasz bo czasowo nie wyrobisz. Imprezami integracyjnymi czynszu tez nie zaplacisz. Prywatna opieka to standard w tej branzy wiec podstawowy pakiet w Medicoverze d.. nie urywa. Czy firma placi tez Medicover za rodzine? Czy wesolo zaklada ze bedzie zatrudniac tylko ludzi zaraz po studiach ktorzy i tak z nia dluzej nie zostana? Chyba ze w Gdansku wszystko za darmo daja wiec pracodawca juz nawet placic nie musi.

zacznijcie szanowac prace
@Ano 05.10.2017 20:40
Dobre warunki? 2k brutto? W lidlu na kasie dostaniesz 2,5-3k. Wlasciwie o jakich stanowiskach mowimy i z jakim stazem? Bo jak o...

To idz do Lidla. ;-)

Developer

Hej Wy wszyscy co kochacie i chwalicie tutaj AirHelp, a co powiecie o tym, że zlikwidowaliście w zeszły piątek cały dział mobile? Czy dalej uważacie, że to standard w branży, że tak się komunikuje z pracownikami? I że to stabilne miejsce pracy? Bądźmy poważni. Piszą te komentarze ludzie z HRów, bo muszą, taka praca. Ale czy nie jest Wam trochę głupio bronić takiej sprawy?

Dante

W AirHelp lepsze jutro było wczoraj

Karolina

Mnie się z kolei wydaje @Oleg, @II, iż to, że AirHelp Poland "nadrabia" tymi rzeczami socjalnymi, o których @chiara, dobrze świadczy o całokształcie. Może nie jest to nic wielkiego, ale nie w każdej firmie pracownicy mogą liczyć, np. na darmowe kursy językowe.

Oleg
@Karolina 09.09.2017 11:39
Mnie się z kolei wydaje @Oleg, @II, iż to, że AirHelp Poland "nadrabia" tymi rzeczami socjalnymi, o których @chiara,...

@Karolina, w tej branży w każdej firmie są pakiety socjalne i to benefity o wiele bardziej rozbudowane niż w AirHelp. Bądźmy realistami AirHelp niczym nie nadrabia. Jeśli kogoś robi, że dostanie kurs językowy, czy trochę owoców raz w tygodniu w zamian za szacunek, godne wynagrodzenie i szansę rozwoju, to znaczy, że ma bardzo nisko zawieszoną poprzeczkę. Niestety takie firmy jak AirHelp pokazują i utrwalają na rynku pracy przekonanie, że małym wysiłkiem firmy utrzymają przy sobie wartościowych pracowników. Tych najlepszych już w AirHelp nie ma (znaleźli miejsce dla siebie w lepszych firmach), kolejni już się rozglądają. Ci co boją się odejść są właśnie tymi, którzy wierzą, że nic lepszego się dla nich nie trafi. Tak właśnie destrukcyjnie działa na ludzi narracja, że to co dostali to powinno wystarczyć i że nie mają co liczyć na więcej.

wojtek
@Oleg 12.09.2017 08:48
@Karolina, w tej branży w każdej firmie są pakiety socjalne i to benefity o wiele bardziej rozbudowane niż w AirHelp. Bądźmy re...

w tej branży to znaczy w jakiej? bo w IT tak ale poza IT to w zadnym wypadku...

Hank Moody

Źle się działo. Dzieje się jeszcze gorzej. Mam kontakt z ludźmi którzy zostali i na gwałt szukają innych miejsc. Sytuację podsumowują idealnie słowa samego prezesa "jak się nie podoba to drzwi są otwarte". Zero dyskusji. A Polska jak sam mówi idealnie nadaje się na startup bo jest tu tani pracownik. Jaki prezes taka firma.

Karolina

@II nie da się niestety uogólnić stwierdzenia, że to wystarczyłoby do zadowolenia wszystkim. Prawdopodobnie znalazły by się osoby, które narzekałby na brak innych możliwości rozwoju w firmie. To dla wielu osób bardzo duża oszczędność - możliwość darmowego kursu języków obcych.

Karolina

@chaira Czyli pracując w firmie można dodatkowo uczyć się dzięki niej kilku języków obcych jednocześnie? Czy w obecnym sezonie letnim rownież zorganizowano jakąś imprezę integracyjną? Wskazuje się, że takie imprezy bardzo pozytywnie wpływają na atmosferę w pracy. Jak to wygląda tutaj?

Chiara
@Karolina 22.08.2017 16:58
@chaira Czyli pracując w firmie można dodatkowo uczyć się dzięki niej kilku języków obcych jednocześnie? Czy w obecnym sezonie...

Tak, w tej chwili można uczyć się angielskiego, niemieckiego i hiszpańskiego, a obcokrajowcy ponadto mogą uczyć się polskiego. Wszystko to za darmo :) Możliwe, że niedługo dostępne będą kolejne języki do wyboru. Była impreza integracyjna w czerwcu. 500 osób, plener, rewelacyjna zabawa i atmosfera mimo padającego deszczu.

Karolina

@Adatrx każdy ma prawo do własnego zdania i opisania go tutaj. A czy mógłbyś napisać co AirHelp Poland proponował w pakiecie socjalnym? Odbiór pracodawcy to bardzo indywidualna sprawa więc po podaniu konkretów każdy będzie mógł sam sobie go ustalić .

Il
@Chiara 20.08.2017 14:12
Szkoda, że zapomniałeś, że: Multisport jest bezpłatny w opcji plus (w wielu firmach trzeba do karty dopłacać) masz trzy bezpł...

Zamiast tych calych szopek co opisujesz, mogliby poprostu podniesc stawki lub dawac premie dla calej zalogi z juniorami wlacznie :) zostaloby yo bardziej docenione. Jeszcze troche i tak to przeciez [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]

Oleg
@Chiara 20.08.2017 14:12
Szkoda, że zapomniałeś, że: Multisport jest bezpłatny w opcji plus (w wielu firmach trzeba do karty dopłacać) masz trzy bezpł...

Oczywiście że mało, bo to nie jest standardem w tej branży, a na pewno nie wynagrodzenia i nie kontakt z pracownikiem.

Carlos Sainz

cd. Z tego wynika, ze jesteśmy bliżej płacy minimalnej niż średniej. Jeśli zażądasz podwyżki to wiedz, że jej nie dostaniesz. Henrik bardzo konkretnie powiedział, że jeśli Ci się nie podoba to nikt nikogo na siłę nie trzyma, a nie pracujemy w tej firmie dla pieniędzy tylko z potrzeby pomagania podróżnym... Podsumowując mój wpis jeśli szukasz pierwszych doświadczeń w pracy nibykorpo to polecam. Zrobisz staż a i może jakiś język podszkolisz. Jeśli poważnie myślisz o życiu i karierze stanowczo nie polecam. Ta firma Cie wykończy. Pozdrawiam! PS. Ekipo gowork nie zdziwię się jeśli moja opinia zostanie usunięta po odpowiedniej ingerencji szefostwa Airhelp.

swiatowiec maly
@Carlos Sainz 25.07.2017 10:13
cd. Z tego wynika, ze jesteśmy bliżej płacy minimalnej niż średniej. Jeśli zażądasz podwyżki to wiedz, że jej nie dostaniesz....

gosciu, ja cie nie rozumiem. po to na poczatku kariery zarabiasz tak nedzne stawki, zeby zdobyc doswiadczenie i nauczyc sie negocjowac przy szukaniu kolejnej pracy. czy to takie trudne ? tak, ale z czasem nauczysz sie gadac na rekrutacjach z potencjalnymi pracodawcami i w koncu gdzies indziej ktos ci zaproponuje te 3 czy 4 kola na reke. jesli nie ? to zawsze masz wybory: zagranica i dalsze drazenie doswiadczenia albo wlasna firma. ja taka kase zarabialem w wawie przez 3 lata kilka lat temu i bylo mi ogromnie wstyd, bo stac mnie bylo tylko na wynajecie pokoju (nie wiem jak gdansk) i zapomnij o sprawach prywatnych. przez 1.5 roku szukalem twardo pracy, czas lecial, doswiadczenie lecialo, az w koncu skonczylem za granica za stawke 5-6 razy wyzsza. minelo znow kilka lat, dzis juz mam powazne doswiadczenie i jestem "niebezpieczny" (b. dobrze sie nauczylem, ze negocjuje sie tylko na poczatku, bo potem w 99% nie dostaniesz podwyzki) i dalej probuje ale widac w PL nie chca placic jeszcze na tyle, zebym myslal o powrocie. pamietaj, ze zmieniajac prace tez sie uczysz, jak gadac z innymi i jak sie sprzedac. tego nie da ci siedzenie w jednej firmie przez 10-20 lat. wiec zakasaj rekawy i wysylaj dziesiatki cv i sam zobaczysz, czy bedzie odzew.

Carlos Sainz

Airhelp... wzbudza wiele kontrowersji. Na pewno ma swoje plusy jak i minusy. Rozpocznę od plusów. To dobre miejsce dla osób dopiero zaczynających swoja przygodę z praca na serio. Nie trzeba mieć doświadczenia, ani żadnych niezwykłych umiejętności prócz znajomości języka angielskiego po to, żeby dostać te pracę. Na wstępie dostajesz umowę o pracę (czyli też plus, że nie śmieciówkę na zlecenie) na 6 miesięcy, a następnie po nowych wspaniałych zmianach na 12 miesięcy. Zaliczmy tez na plus to, że można wybrać zmianę, na której się pracuję- standardową na rano, popołudniową, nocną a nawet weekendy. Plusem jest tez to, że pracując w Airhelp możesz skorzystać z darmowych lekcji języka obcego. Na tę chwilę jest angielski, niemiecki, hiszpański i polski. Oczywiście jak w każdej firmie jest tez multi sport i dzień z owocami, który w ostatnim czasie jest coraz uboższy, ale jest. Jeśli chodzi o atmosferę w różnych działach i zespołach to zależy ona od TL i Head'a, bywa różnie. Co mam do zarzucenia Airhelpowi? Po pierwsze firma jest zarządzana w bardzo nieprofesjonalny sposób, jak by nikt nie wiedział co ma robić, wciąż panuje ogromny chaos, wszystko zmienia się z dnia na dzień. Procedury potrafią się zmieniać kilka razy w ciągu miesiąca, że aż ciężko zapamiętać co i jak. Poza tym właściwie żaden z szefów nie ma doświadczenia w zarządzaniu ani firmą ani ludźmi. Popełniają mnóstwo błędów, które potem próbują skrzętnie ukryć przed właścicielem firmy Heńkiem. Wszytko jest tu robione na wariata, brak tu logiki i precyzyjnej strategii. Pewnie wynika to z tego, że awanse tu nie wynikają z kompetencji danej osoby, ale z tego jak dobrze potrafi pochlebić komuś wyżej, albo dobrze ustawionemu. Nie ma tu co liczyć na awans czy lepsze stanowisko, obserwuje niektórych ludzi, którzy są tu naprawdę długo i tyrają za żenującą stawkę na tym samym stanowisku co ja. Atmosfera w firmie jest dość specyficzna, od mocno rozluźnionej do bardzo napiętej, w zależności jakie nastroje ma nasz zespół szefów i czym aktualnie planują nas udręczyć- mam tu miedzy innymi na myśli nowy regulamin pracy, który wszedł w życie bez zachowania przepisów prawa pracy i niektóre punkty były wbrew prawu pracy. Radzę nie liczyć tu na profesjonalne podejście do pracownika, spodziewaj się raczej tego, że tu ludzie kierują się emocjami i sympatiami lub ich brakiem. To jest denerwujące jeśli jesteś człowiekiem, który poważnie traktuje swoją pracę. Moim zdaniem to jest ogromny problem w tej firmie. Nie zdziwię się jeśli mój wpis zostanie wykasowany z tej strony za szczerość. Kilka postów zostało usuniętych, wiec GOWORK nie jest do końca szczery. Przejdę teraz do najważniejszej rzeczy i jednocześnie wywołującej największe emocje wśród pracowników a mianowicie pieniądze. Stawki są tu żenujące. Mogę się zgodzić, że na początek 2200 na rękę jest ok, ale po 6 miesiącach powinna być podwyżka. Tymczasem jest tu mnóstwo ludzi, którzy pracują rok i ponad zarabiając tyle samo co nowi pracownicy. Podwyżka w stosunku do stawki też bardzo mała. Nie ważnie ile się starasz i jakie masz osiągnięcia wszyscy dostają tyle samo czyli 7%. Niskie płace i małe podwyżki totalnie ludzi demotywują do pracy. Po co się starać skoro i tak każdy dostaje tyle samo?? Nie ma też żadnych premii czy dodatków, nawet na święta nic nie ma. AAAA na Boże Narodzenie dostaniesz voucher na lot, którego prawdopodobnie nie zrealizujesz, bo nie będzie Cię stać żeby gdzieś jechać. Oczywiście właściciel firmy nie widzi nic w tym złego, że płaci nam niemal minimalne stawki a zasłania sie tym, że jest to niby średnia. Z tego co mi wiadomo średnie zarobki w Polsce to 4 508 PLN (dane GUS za miesiąc czerwiec)

AirHelp Poland Sp. z o.o.
pracodawca
@Carlos Sainz 25.07.2017 10:06
Airhelp... wzbudza wiele kontrowersji. Na pewno ma swoje plusy jak i minusy. Rozpocznę od plusów. To dobre miejsce dla osób...

Dziękujemy za komentarz i podzielenie się swoimi spostrzeżeniami. Jesteśmy młodą organizacją i wiele nauki jeszcze przed nami. Dlatego bardzo doceniamy Twoją wypowiedź na temat atmosfery, awansów, zmian procedur, zarządu oraz wynagrodzeń. Mimo tego, że jesteśmy młodą firmą, w naszym zespole pracują osoby o różnorodnych kompetencjach, począwszy od doświadczonych przedsiębiorców poprzez dyrektorów zarządzających dużymi zespołami czy firmami, aż po osoby z przeszło dwudziestoletnim doświadczeniem w lotnictwie - to tylko kilka przykładów. W AirHelp staramy się wykorzystywać potencjał naszej załogi i awansować wyróżniające się osoby na stanowiska kierownicze. Naturalnie zdajemy sobie sprawę, że tacy pracownicy wymagają szczególnego wsparcia, dlatego regularnie przygotowujemy dla nich szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne z różnych kompetencji. Regulamin Pracy obowiązujący w polskim oddziale AirHelp nie zmienił się od wielu miesięcy, a informacja, do której się prawdopodobnie odwołujesz, to tylko przypomnienie podstawowych zasad obowiązujących naszych pracowników. Treść Regulaminu Pracy, jak i dodatkowego dokumentu jest zgodna z obowiązującym w Polsce prawem pracy. Nie udostępniamy publicznie informacji o poziomie wynagrodzeń na konkretnych stanowiskach, możemy jednak zapewnić, że konstruując siatkę płac odnosimy się do danych rynkowych dotyczących konkretnych stanowisk, uwzględniamy również poziom doświadczenia i umiejętności konkretnego pracownika. Wynagrodzenie przeciętne ogłaszane regularnie przez GUS jest średnią płacą w danym sektorze gospodarki i obejmuje stanowiska różnych szczebli, zatem nie można zastosować go przy analizie wynagrodzenia na konkretnym stanowisku. Zachęcamy pracowników do dzielenia się komentarzami na stronach takich jak gowork.pl, ponieważ jest to świetne źródło informacji dla potencjalnych kandydatów. Zazwyczaj nie ingerujemy w treść tych wpisów, jednak w ostatnim czasie pojawiło się kilka komentarzy łamiących regulamin serwisu i zmuszeni byliśmy zgłosić je do moderacji. Apelujemy o dodawanie opinii w zgodzie z dobrymi obyczajami i z poszanowaniem dóbr osobistych konkretnych pracowników. Jeszcze raz dziękujemy wszystkim użytkownikom za dzielenie się Państwa opiniami. Pozdrawiamy, Zespół HR AirHelp

AirHelp Poland Sp. z o.o.
pracodawca

Szanowni Państwo, dziękujemy za Państwa komentarze. Każdy z nich traktujemy poważnie i staramy się wyciągać wnioski z Państwa opinii. Ma to raczej na celu usprawnianie naszych procesów niż działanie wizerunkowe. Zapewniam, że naszą regułą jest niezwłoczne przekazywanie informacji zwrotnej w procesie rekrutacji. Zdarza się, że informacja nie trafia do kandydata z różnych powodów - mogą to być na przykład problemy techniczne lub pośrednictwo agencji pracy. W takiej sytuacji polecamy kontakt z rekruterem, który będzie w stanie poinformować o statusie Państwa aplikacji, a także zidentyfikować problem. W AirHelp uwzględniamy różne formy współpracy, jesteśmy otwarci również na praktykantów i stażystów - każda kandydatura jest traktowana indywidualnie, a oczekiwania potencjalnych praktykantów analizowane wspólnie z managerami odpowiedzialnymi za konkretne zespoły. Na większości z naszych stanowisk nie wymagamy znajomości języka polskiego, jednak język angielski, jako podstawowy język komunikacji w firmie, jest wymagany od każdego kandydata. AirHelp jest młodą organizacją i w firmie nieustannie zachodzą zmiany. Wdrażamy nowe narzędzia i procedury, tworzymy nowe departamenty czy stanowiska - wszystko dzieje się dynamicznie jak w startupie. Kultura organizacyjna przewiduje ciągłe doskonalenie procesów i uczenie się na błędach. Kandydaci są o tym informowani w trakcie procesu rekrutacyjnego i na każdym kroku wdrożenia. Niezależnie od kwestii formalnych i zmian w procedurach mogę w imieniu zarządu zapewnić, że pracownicy, którzy rzetelnie podchodzą do swoich obowiązków i wywiązują się z powierzonych zadań, nie muszą martwić się o swoje zatrudnienie. Ewentualne rozstania z pracownikami są zgodne z prawem pracy oraz obowiązującą w firmie procedurą i poparte obiektywnymi kryteriami. Jeszcze raz dziękujemy za podzielenie się spostrzeżeniami. Pozdrawiam, Maciej Laskowski HR Specialist AirHelp

Riki

Niestety z wielkim rozczarowaniem obserwowałem ostatnie wydarzenia w firmie. Czas zweryfikowal powierzenie wysokich stanowisk osobom, które nie maja doświadczenia w zarządzaniu drastycznie rosnąca firma. Za błędne decyzje oczywiscie płaca Ci usytuowani niżej w strukturze, podczas gdy stanowiska osob rzeczywiście odpowiedzialnych są bezpieczne. A teraz bebechy: nie wierzcie w to co obiecują. W ofercie mozesz mieć napisane ze po 6msc dostaniesz umowę na czas nieokreślony, zrezygnujesz ze swojej poprzedniej, bezpiecznej pracy i po przejściu okaże się ze jest to zmienione i zakomunikowane słabym mailem bez uprzedzenia i bez dyskusyjnie. Dopasuj się albo "zmień jak Ci się nie podoba"-cytując samego CEO. Zmiana zasad w trakcie gry to standard. Rozstanie z pracownikiem?mozesz dobrze robić swoją robotę, dostawać pochwały, a i tak pewnego pięknego dnia podziękują Ci - również z zaskoczenia (bez żadnych ostrzeżeń). Polityka rozstania ponoć gdzieś istnieje, lecz próżno jej szukać. Każdy robi to co chce i jak chce-pełna samowolka, zero kontroli nad tym jak to jest przeprowadzane. Tak jak mówi sam właściciel- Airhelp to rollercoaster - emocje gwarantowane!mi takie okazywanie braku szacunku nie odpowiadało, jestem już poza. Pozdrowienia dla tych co zostali.

Karolina

W każdej firmie są zatrudniani praktykanci @rob ale z aktualnych ofert pracy wynika, że raczej szukają ludzi na stałe stanowiska

rob

1 Co do wynagrodzen to kazdy wie,ze poczatkujacym bez paru jezykow obcych ta firma nie zaplaci sredniej krajowej,inne placa ,wiec zamiast narzekac to mozna wybrac inna firme a jesli ktos operuje jedynie angielskim (jedynie,gdyz to sa stanowiska jezykowe to zeby wymagac pensji na poziomie 3000+, powinno sie znac polski,angielski + 1) 2 odkad firma sie "rozwinela" to zrobili zaciag studentow,bo taka byla potrzeba. nie mogli "wyciagnac" ludzi z doswiadczeniem typu 2lata+ z innych firm wladajacych jedynie angielskim,gdyz w innych poprostu placa lepiej. 3 ML, rozumiem,ze w obliczu tylu negatywnych komentarzy(niektore sluszne,inne nie) musi Pan robic dobry PR i jest to zrozumiale,ale trzymanie ludzi w niepewnosci pare tygodni po rozmowie jest norma. dobra opinia jest wazna,mimo,ze ciezko juz ja uratowac,ale troche szczerosci sie tez przyda :) wszystko to wynika to najpewniej,ze jak jest robiony zaciag to selekcja 40kandydtow ze 150zebranych aplikacji od studentow swiezo po studiach kulturoznawstwa romanskiego marzacych o pracy w biurowcu poprzez agencje pracy jest czsochlonna i niema co tego ukrywac,czy sie tego wstydzic.

Michal

Niestety, ale firma wyrosla ze startupu i nadal zachowuje sie jak startup. Jezeli chcecie tutaj rozpoczac swoja kariere bez doswiadczenia i nie macie wygorowanych wymagan finansowych - strzelam ze jest to jakis poczatek. Po roku pracy bez podwyzki lub z tak mala ze az obraza pracownika mozna zaczac szukac czegos innego. Dla doswiadczonych ludzi w swiecie IT - nie polecam. Nawet jezeli nie chcecie sztabek zlota na poczatek tylko adekwatne wynagrodzenie do stanowiska i doswiadczenia to bedziecie za drodzy w Airhelp. Rozmowa rekrutacyjna - na poczatku skype, chyba ze akurat im nie dziala to telefon. Najpierw rozmowa HR o doswiadczeniu i oczekiwaniach finansowych, pozniej rozmowa z managerem bardziej szczegolowa, pozniej juz rozmowa techniczna f2f ze specjalistami w dziedzinie. Wszystko by bylo ok gdyby caly proces nie trwal 2 miesiace, a rozmowa z managerem nie odbyla sie 2 razy bo zapomnial juz tej pierwszej.

AirHelp Poland Sp. z o.o.
pracodawca
@Michal 15.07.2017 09:23
Niestety, ale firma wyrosla ze startupu i nadal zachowuje sie jak startup. Jezeli chcecie tutaj rozpoczac swoja kariere bez dos...

Dzień dobry Panie Michale, bardzo nam przykro, że proces rekrutacyjny trwał tak długo. Zdecydowanie nie są to nasze standardy, staramy się kontaktować z kandydatami maksymalnie w ciągu kilku dni. Być może wyjątkowe okoliczności sprawiły, że tak nie zdarzyło się w tym wypadku, postaramy się przeanalizować sytuację na podstawie przedstawionych przez Pana informacji. Gdyby chciał Pan podać więcej szczegółów, proszę o przesłanie maila na adres maciej.laskowski@airhelp.com Zapewniamy, że w naszej firmie zatrudniamy zarówno osoby bez doświadczenia zawodowego, jak i starszych specjalistów czy managerów. Polityka wynagrodzeń omawiana jest indywidualnie z każdym pracownikiem. Mamy nadzieję, że pomimo długiego czasu oczekiwania odniósł Pan pozytywne doświadczenia z kontaktu z naszą firmą i będziemy jeszcze mieli okazję wrócić do rozmów przy kolejnych rekrutacjach. Tymczasem życzymy powodzenia w rozwoju zawodowym! Pozdrawiam, Maciej Laskowski HR Specialist AirHelp

AirHelp Poland Sp. z o.o.

Angel, Łukasz, bardzo dziękujemy za Wasze opinie! Wraz z rozwojem firmy chcemy, aby praca u nas była cennym doświadczeniem dla wszystkich nowych pracowników, a także tych, którzy od dłuższego czasu budują AirHelp. Wszystkie komentarze są cennymi wskazówkami również dla Kandydatów zainteresowanych naszą kulturą organizacyjną. Angel, mamy nadzieję, że kolejne doświadczenia będą co najmniej tak pozytywne! Łukasz, trzymamy kciuki za Twój rozwój zawodowy również poza AirHelp :) Pozdrawiam, Maciej Laskowski HR Specialist AirHelp

Łukasz S.

C.D. Miałem to szczęście, że moją przełożoną (nie licząc fantastycznej team liderki Gosi) była Ola, którą ktoś wcześniej próbował tu zdyskredytować pisząc koszmarny paszkwil. Szkoda człowieku, że zabrakło ci jaj do tego, by się podpisać własnym imieniem i/lub nazwiskiem. Ja na temat Oli nie mogę napisać niczego złego, bo jako przełożona starała się robić wszystko by pracowało nam się jak najlepiej, nie było problemu pójść i porozmawiać z Nią, powiedzieć co nie pasuje i co warto zmienić. Oczywiście trzeba liczyć się z tym, że nie wszystko da się rozwiązać od tak i jeśli ma się jakieś skargi i zażalenia, to warto mieć też w zanadrzu jakieś pomysły na rozwiązanie tych problemów. Dla mnie osobiście firma cierpi na zaburzoną komunikację pomiędzy poszczególnymi działami - jednak SKYPE i inne nowoczesne narzędzia jak Trello, Emplo itp nie zawsze się do wszystkiego nadają. Czasami warto zrobić to w konwencjonalny sposób, szybkim zebraniem, tudzież oficjalnym e-mailem. Podsumowując mój przydługi wywód. Firma AirHelp jest dobrym pracodawcą zwłaszcza dla osób młodych nabierających ogłady i doświadczenia, którzy są na początku swojej drogi zawodowej. Zapewnia możliwości rozwoju zawodowego jak i indywidualnego. Wynagrodzenie jest takie, a nie inne, ale nikt niczego, przed nikim nie ukrywa. Międzynarodowe środowisko pracy, to kolejny plus pracy w AH, wszak nie często ma się możliwość kontaktu z managerami znaczących, światowych linii lotniczych. Ja swojego czasu spędzonego w firmie nie żałuję ani przez chwilę.

Łukasz S.

C.D. Miałem to szczęście, że moją przełożoną (nie licząc fantastycznej team liderki Gosi) była Ola, którą ktoś wcześniej próbował tu zdyskredytować pisząc koszmarny paszkwil. Szkoda człowieku, że zabrakło ci jaj do tego, by się podpisać własnym imieniem i/lub nazwiskiem. Ja na temat Oli nie mogę napisać niczego złego, bo jako przełożona starała się robić wszystko by pracowało nam się jak najlepiej, nie było problemu pójść i porozmawiać z Nią, powiedzieć co nie pasuje i co warto zmienić. Oczywiście trzeba liczyć się z tym, że nie wszystko da się rozwiązać od tak i jeśli ma się jakieś skargi i zażalenia, to warto mieć też w zanadrzu jakieś pomysły na rozwiązanie tych problemów. Dla mnie osobiście firma cierpi na zaburzoną komunikację pomiędzy poszczególnymi działami - jednak SKYPE i inne nowoczesne narzędzia jak Trello, Emplo itp nie zawsze się do wszystkiego nadają. Czasami warto zrobić to w konwencjonalny sposób, szybkim zebraniem, tudzież oficjalnym e-mailem. Podsumowując mój przydługi wywód. Firma AirHelp jest dobrym pracodawcą zwłaszcza dla osób młodych nabierających ogłady i doświadczenia, którzy są na początku swojej drogi zawodowej. Zapewnia możliwości rozwoju zawodowego jak i indywidualnego. Wynagrodzenie jest takie, a nie inne, ale nikt niczego, przed nikim nie ukrywa. Międzynarodowe środowisko pracy, to kolejny plus pracy w AH, wszak nie często ma się możliwość kontaktu z managerami znaczących, światowych linii lotniczych. Ja swojego czasu spędzonego w firmie nie żałuję ani przez chwilę.

Łukasz S.

Jako były pracownik firmy chciałbym napisać o pracy w AH. Jak każda firma AirHelp ma swoje plusy i minusy, chyba nie ma pracodawcy, który by każdemu dogodził, czy to pod względem finansowym, atmosfery, czy też obowiązków. Tak, tak, trzeba pamiętać, że praca to nie tylko wypłata, urlopy i imprezy integracyjne. To też obowiązki dnia codziennego, z których należy się wywiązywać w miarę możliwości jak najlepiej. Jeśli chodzi o AirHelp to mogę zapewnić, że przy realizowaniu swoich zadań nikt nie robi nikomu problemów, a wręcz cała masa osób dłużej pracujących, z bogatszą wiedzą jest skora do pomocy by sprostać każdemu wyzwaniu. Atmosfera w firmie jest taka, jaką sobie ludzie wypracują. Miałem to szczęście, że pracowałem w jednym z bardziej zintegrowanych działów firmy. Z jednej strony można było liczyć na pomoc kolegów i koleżanek w pracy, z drugiej potrafiliśmy się sami integrować. Oczywiście zdarzały się kwasy, ale jest to nieuniknione w momencie, kiedy pracuje duża grupa osób. Najważniejsze jest to, że zawsze starano się te sytuacje jak najszybciej rozwiązać. Ogólnie w firmie pracuje spora ilość młodych osób, nierzadko świeżo po studiach, więc raczej jest luźno i sympatycznie. Pieniądze, no tak. Najważniejszy element każdej pracy, chyba dla każdego pracownika. Otóż otóż o wysokości wynagrodzenia informowani jesteśmy na samym początku, więc to do nas należy decyzja, czy pracę w firmie podejmiemy, czy też nie. Nikt, nikogo do niczego nie zmusza. Nie rozumiem tych żali i roszczeniowego podejścia najczęściej młodych osób, które dopiero co rozpoczęły swoją ścieżkę kariery. Wydaje się Wam, że skoro byliście tak dzieli i ukończyliście studia, to należy Wam się niewiadomo co. Bez doświadczenia w pracy, umiejętności, za to z całą masą żądań i roszczeń, najlepiej 5000zł na rękę telefon komórkowy, auto i 5 godzinny dzień pracy. Trzeba pamiętać, że w AH poza pensją podstawową każdemu pracownikowi przysługuje szereg benefitów, które jakąś wartość też mają. Zacznijmy od najpopularniejszego jakim jest Multisport. W większości firm, pracodawca dofinansowuje tego typu karty, czyli pracownik sam musi z własnej kieszeni wyłożyć nierzadko około 100 PLN na kartkę członkowską. W AirHelp jest to całkowicie za darmo, więc jakby nie patrzeć stówka w kieszeni. Pakiet medyczny, tu chyba niewiele mam do napisania, bo podstawową opiekę medyczną w Medicover ma się w standardzie. Kolejnym plusem na rzecz AH są zajęcia językowe. Kiedy odchodziłem z firmy były 3 rodzaje zajęć: Business English, Niemiecki, Hiszpański. Każdy ma prawo wziąć udział w zajęciach, nie ponosząc za to dodatkowych kosztów. Zatem policzcie sobie ile kosztują prywatne korki z danego języka na rynku lub też w szkołach językowych. Nie ma żadnych targetów, więc możesz być spokojnym człowiekiem o swoją następną wypłatę, bo co miesiąc jest taka sam, no chyba, że zdecydujesz się poświęcić swój wolny czas by zrobić nadgodziny w razie potrzeby to możesz liczyć na to, że wypłata też będzie większa. Oczywiście firma też ma swoje za uszami, np bzdurny zapis w umowie o pracy, o zakazie rozmawiania o wysokości wynagrodzenia. Począwszy od tego, że jest to nielegalne i nikt nam nie może zabronić mówić o tym ile zarabiamy, po drugie w firmie zawiera się wiele nowych znajomości, więc ludzie między sobą i tak rozmawiają i tak, zatem po co robić te cyrki i tajemnice? Skoro było tak fajnie, to dlaczego zmieniłem pracę? Otóż przestało mi to wystarczać, a że zasady panujące w firmie są jasno określone, to nie waliłem głową w mur, tylko podjąłem decyzję o przejściu gdzieś indziej. I taka jest moja rada dla wszystkich tych, którzy twierdzą, że te 2100 netto to mało, jednak z doświadczenia wiem, że to jest równorzędna wysokość wynagrodzenia na podobnym stanowisku, więc nie róbcie jaj żądając jak tu ktoś wcześniej napisał 5000-6000 brutto, za co? W wielu firmach ludzie na wyższych stanowiskach mają mniej. Jeśli pensja z AH nie odpowiada Biedronka, Lidl, Ikea, też chętnie przyjmą pracowników. Odnoszę wrażenie, że te wszystkie złośliwe komentarze, które tutaj się pojawiają, to wynik frustracji wynikającej czy to z nie przyjęcia do grona AH, czy też dlatego, że AH podziękowało za współpracę delikwentowi. Owszem zdarzają się takie sytuacje, ale wierzcie mi, trzeba się mocno na to napracować, by zostać zwolnionym z firmy. A propos tego, to AH jako jedna z niewielu firm, po okresie próbnym daje umowę o pracę na czas nieokreślony, a trzeba przyznać, że to spory plus. Wbrew temu, co tu przeczytałem w strukturach firmy również można się rozwijać. Oczywiście nie liczcie na zmianę stanowiska na wyższe po 1, 2, 3 miesiącach pracy. Trzeba się wykazać. Jak już pisałem wcześniej, firma ma też swoje za uszami. Niejednokrotnie zastanawiałem się nad tym w jaki sposób co poniektórzy awansowali na stanowisko menadżerskie, skoro umiejętności miękkich, zarządzających czy też lingwistycznych bozia szczerze poskąpiła. Miałem to szczęście, że moją prz

Angel

Pracuję w firmie od ponad roku (1 rok i 4 miesiace). Chwalę sobie i godziny pracy i współpracowników na zmianie. Mój Team Leader jest jednym z lepszych w firmie i bardzo dba o nas, jak również kontroluje nas w odpowiedni spoób stawiając przed niami wymagania, którymi jesteśmy w stanie sprostać, a gdy wyjątkowo się postaramy zawsze usłyszymy pochwałę.

AirHelp Poland Sp. z o.o.
pracodawca

>http://traveltothecloud.pl/en/  

24 hours to change the travel experience for people with disabilities!

Don't wait, join 256 hackers in travel to the Cloud powered by AirHelp, Amazon, and Sabre. Everyone can join and brain storm their ideas with experts that will be on hand in the role of mentors.

Marcin

Dzięki Aleksandra N. za opinię. Zastanawiałem się nad pracą w AirHelp ale po przeczytaniu tych wszystkich komentarzy [zwłaszcza Twojego] podziękuję. Obecnie w pracuje w korpo, gdzie karmią nas podobnymi mrzonkami o rozwoju i awansach, więc znam dokładnie ten temat. Firma ewidentnie nastawiona na świerzych maturzystów.

AirHelp Poland Sp. z o.o.
pracodawca
@Marcin 25.05.2017 00:38
Dzięki Aleksandra N. za opinię. Zastanawiałem się nad pracą w AirHelp ale po przeczytaniu tych wszystkich komentarzy [zwłaszcza...

Dzień dobry Panie Marcinie, w AirHelp cenimy zaangażowanych pracowników niezależnie od wieku, czy poziomu doświadczenia. Zachęcamy do udziału w organizowanych w naszym biurze Dniach Otwartych, podczas których można osobiście przekonać się o atmosferze pracy i porozmawiać z pracownikami z różnych działów. Rozumiemy, że dla wielu osób motorem do pracy jest możliwość rozwoju, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby umożliwić pracownikom zdobycie niezbędnej wiedzy na ich ścieżkach kariery (szkolenia, rozmowy z menedżerami, wewnętrzna rekrutacja). Gdyby chciał Pan poznać więcej szczegółów, zapraszam do bezpośredniego kontaktu: szymon.owczarek@airhelp.com. Pozdrawiam, Szymon Owczarek Junior Recruiter AirHelp

AirHelp Poland Sp. z o.o.
pracodawca

Last week we hosted Open Day for all the people interested in getting to know more about AirHelp. We had a lot of fun together and received good feedback from our guests! Big thanks to everyone involved. More open days are coming in the near future.

Mariusz

Czy ktos moze mi powiedziec, jakie sa mniej wiecej zarobki w Business Dev.? + co dokladnie sie robi? Z gory serdecznie dziekuje!

AirHelp Poland Sp. z o.o.
pracodawca

Szanowni Państwo, jest nam niezmiernie miło, że AirHelp cieszy się coraz większym zainteresowaniem, zarówno wśród klientów, jak i kandydatów. Nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby przebieg rekrutacji był jak najkrótszy, a kandydaci otrzymywali informacje zwrotne po każdym etapie. Jeżeli ktoś z Państwa nie został poinformowany o decyzji w umówionym terminie, zapewniamy, że nie było to wynikiem naszej intencji. W takim wypadku proszę o kontakt pod adresem maciej.laskowski@airhelp.com w celu wyjaśnienia szczegółów. Dziękujemy za zainteresowanie naszymi wakatami. Pozdrawiam, Maciej Laskowski HR Specialist AirHelp

Agata Orlikowska

Szanowni Państwo, dziękujemy za zainteresowanie procesem rekrutacyjnym w naszej firmie. Z chęcią odpowiemy na Państwa pytania. Korzystając ze wsparcia agencji rekrutacyjnych w pozyskiwaniu Kandydatów, staramy się, by proces był równie transparentny i komfortowy jak nasza standardowa rekrutacja. Państwa sugestie dotyczące przebiegu rekrutacji są na bieżąco przekazywane do naszych partnerów. Polityka firmy nie pozwala nam na publiczne komentowanie kwestii poziomu wynagrodzeń. Zapewniamy jednak, że oferty składane Kandydatom stanowią wypadkową ich kwalifikacji, przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej oraz warunków rynkowych. Proces rekrutacyjny zaczynamy od zapoznania się z oczekiwaniami finansowymi Kandydata i staramy się nie zajmować Państwa czasu w przypadku braku zgodności z naszym budżetem. Jeżeli mają Państwo uwagi dotyczące procesu rekrutacyjnego lub nie otrzymali Państwo informacji zwrotnej, będę wdzięczna za bezpośredni kontakt pod adresem: agata.orlikowska@airhelp.com. Pozdrawiam, Agata Orlikowska HR, Junior Recruiter AirHelp

rekrutowany
@Agata Orlikowska 12.04.2017 12:51
Szanowni Państwo, dziękujemy za zainteresowanie procesem rekrutacyjnym w naszej firmie. Z chęcią odpowiemy na Państwa pytan...

Ja mam pytanie. Czemu olewacie kandydatów i nie spuszczacie ich na drzewo tylko trzymacie na wszelki wypadek? Półtorej miesiąca po pierwszej rozmowie i cisza...

roberta skowron

sorry, ale za 2000 netto to oferuja Ci mieszkanie z rodzicami de facto, a chyba to nie praca?

Widzowa

Nie wstyd Pani Agato tyle proponować wykształconym kandydatkom?

kandydat
@Widzowa 09.03.2017 16:24
Nie wstyd Pani Agato tyle proponować wykształconym kandydatkom?

No bez przesady - co to znaczy 'nie wstyd'? Proponować można cokolwiek, byle zgodnie z prawem (2k BRUTTO), do kandydata należy decyzja, czy znajdzie lepszą, ciekawszą pracę gdzie indziej. 2100 netto to z jednej strony nie dużo, z drugiej strony zgodnie z rynkiem. Zatem zachęcam do realizmu i odejścia od roszczeniowej postawy. Nikt nikogo do niczego nie zmusza :)

gość

Rekrutacja przez jobhouse straszna lipa. Żadnej informacji po rozmowie, która moim zdaniem przebiegła pomyślnie. Profesjonalne firmy dają znać również w przypadku, gdy firma dla której rekrutują ostatecznie nie zdecyduje się na kandydata.

Karina
@gość 09.03.2017 15:19
Rekrutacja przez jobhouse straszna lipa. Żadnej informacji po rozmowie, która moim zdaniem przebiegła pomyślnie. Profesjonalne...

Nie masz co tracic, 2100 netto na start.

Kasia B.

ile teraz na start dają w Air Help? 2500 brutto, 3000 brutto, 3500 brutto? Bo zastanawiam sie czy zlozyc tam na juniora specialista i ile ew. chciec, zeby nie przesadzic ;-)

Karina

Pisemnie? Test otwarty, zamknięty, czy jakiś case? :) Dziękuję za intro ;-)

Maciej Laskowski
@Karina 28.02.2017 19:01
Pisemnie? Test otwarty, zamknięty, czy jakiś case? :) Dziękuję za intro ;-)

Pani Karino, to to będzie raczej "case" niż test :) Pozdrawiam, Maciej Laskowski HR Specialist AirHelp

karina

jak wygląda proces rekrutacyjnego spotkania w Gdańsku na claim juniora specialista z ang.? jakie testy, pytania?

Ala
@karina 28.02.2017 14:33
jak wygląda proces rekrutacyjnego spotkania w Gdańsku na claim juniora specialista z ang.? jakie testy, pytania?...

Ja miałam całość rozmowy po angielsku, pytania w stylu dlaczego chcesz dla nas pracować, wymienić mocne strony, trochę pytań o mojej obecnej pracy. Generalnie sama rozmowa przebiegła standardowo, bez jakichś wydziwianych pytań.

Agata Orlikowska
@karina 28.02.2017 14:33
jak wygląda proces rekrutacyjnego spotkania w Gdańsku na claim juniora specialista z ang.? jakie testy, pytania?...

Pani Karino, dziękujemy za zainteresowanie procesem rekrutacyjnym w AirHelp. Podczas około 30-minutowego spotkania w naszym biurze zweryfikowana zostanie Pani znajomość języka angielskiego, a pytania zadawane przez Managera dotyczyć będą Pani doświadczeń, motywacji i kultury pracy. Oprócz pisemnej i ustnej weryfikacji języka, może Pani spodziewać się również części poświęconej pracy w AirHelp, podczas której to my opowiemy o sobie. Nasi Managerowie są otwarci i sympatyczni - zachęcamy do aplikacji na interesujące Panią stanowisko i przekonania się o tym na własnej skórze. Pozdrawiam, Agata Orlikowska HR, Junior Recruiter AirHelp

Weekendowa Airhelperka

Chciałabym wypowiedzieć się o pracy w AirHelp z perspektywy osoby pracującej w niestandardowych godzinach pracy - zmiana weekendowa po 12 godzin. Już na wstępie powiem, że nigdy nie słyszałam o zmuszaniu kogoś do pracy w takich i takich godzinach. Uważam, że moi przełożeni podchodzą do sprawy elastycznie. Nie ma najmniejszego problemu z ustaleniem godzin pracy. Standardowa zmiana weekendowa to 9-21 jednak są ludzie, którzy za wcześniejszą zgodą są w stanie dopasować godziny tak aby zdążyć na autobus, skm czy wyprowadzić psa na spacer. Pod żadnym pozorem nie ma zasady "siedź na tyłku, nie odzywaj się, nie oddychaj, nie miej swojej opinii". W weekendy pracujemy w zdecydowanie mniejszym gronie więc o atmosferze ze zmiany dziennej jestem w stanie mało powiedzieć. W naszym zespole wszyscy sobie pomagamy, jesteśmy otwarci i pozytywnie do siebie nastawieni. Jaki jest największy problem z perspektywy mojej zmiany? Zdecydowanie mniejsze poinformowanie o nowych procedurach i wiadomościach, które są chlebem powszednim na zmianie dziennej. Zostało to jednak zakomunikowane i takie problemy zdarzają się coraz rzadziej. Takie niedopatrzenie, chociaż frustrujące, są jedną z niewielu wad. Relacja góra-dół jest według mnie rewelacyjna. Moja przełożona jest człowiekiem nie zadzierającym nosa. Pomimo iż nie pracuje z nami, jest zawsze dostępna na Skypie, o najdziwniejszych porach dnia i nocy. Traktuje nas jak sobie równych. Co do zarobków - nie rozumiem ludzi, którzy nie przepracowując nawet 6 miesięcy mogą wołać od podwyżki i skarżyć się na brak możliwości rozwoju. Z własnego doświadczenia wiem, że dobra jakość pracy jest zauważana i nagradzana. Nie wystarczy siedzieć i pachnieć, wkładać minimum pracy i oczekiwać podwyżek bądź premii. Rasistowskich komentarzy nigdy nie słyszałam - pracujemy w międzynarodowym środowisku gdzie kolor skóry czy pochodzenie nie ma najmniejszego znaczenia. Podsumowując, czy uważam, że AirHelp powinno się zmieniać na lepsze? Zdecydowanie tak ale jest to priorytetem każdej firmy. Czy obiecywano mi więcej niż dostałam? Nie. Czy jestem zadowolona z warunków panujących na mojej zmianie? Zdecydowanie tak.

Tomi

Po kolei. Pracuję w AirHelp stosunkowo krótko, ale na tyle długo, żeby sobie wyrobić obiektywną opinię. Nikt mi nie zapłacił, żeby to napisać, nie nakłaniał. Po prostu szukając kilka miesięcy pracy, sam tu trafiłem i przeglądałem opinię- to samo zresztą robiłem w przypadku każdego innego pracodawcy i mam wrażenie, że pomimo fajnej idei gowork i znalezienia cennych komentarzy, dominują opinie ludzie rozgoryczonych, którzy albo w ogóle pracy nie dostali i dają z dup* jedynki albo wypisują brednie. Zaczynając. Pracuję w dziale operacji, jako junior claim specialist, w języku angielskim. Język angielski jest językiem komunikatywnym w firmie, z racji dużej ilości obcokrajowców. Jednak w swoim zespole mam samych Polaków, stąd rozmawiamy normalnie po polsku. Atmosfera jest świetna. Luźna. Większość komentarzy musi naprawdę pochodzić od ludzi będących skrajnymi sztywniakami. W pracy jest wiele 'ciekawych' zgłoszeń od ludzi, stąd dla mnie czymś całkowicie naturalnym są heheszki z nich. Jednak litości, wszystko w granicach rozsądku i wewnątrz firmy. Nikt nie lubi poważnej atmosfery, tym bardziej w niej pracować. Stąd częste rozluźnienia. Dystans. Dystans ludzie, bo inaczej zginiemy. Mam wrażenie, że większości ludzie na gowork chyba im definitywnie go brakuje. Podśmiechy z czarnoskórych? Grubych? Nigdy nie byłem tego świadkiem i byłoby to głupie, skoro tacy ludzie są w firmie. Wszyscy się do wszystkich uśmiechają, żartują, mają d y s t a n s. Jeśli komuś go brakuje, to faktycznie, niech może lepiej idzie do innej firmy. Sama praca, przynajmniej w moim dziale jest bardzo w porządku. Lekka, przede wszystkim nie stresująca. Każdego można prosić o pomoc i na pewno nas nie oleje. Ogólna pomoc w dwie strony jest powszechna. 35oo brutto na początek. Większość osób ma tu chyba jakieś nie wiadomo jakie mniemanie o sobie i żądna nie wiadomo jakich kwot. To wyższa stawka niż w większości korpo jak na początek. Tym bardziej, że sama praca przyjemna, nie myślimy w niedzielny wieczór 'o boże, jutro poniedziałek wrrr'. Możliwości awansu ogromne, szkolenia do innych działów wszędobylskie. Multisport + całkowicie za darmo, nieodpłatnie. Pakiet medicover, prywatnej opieki medycznej w cenie. Lunche firmowe, imprezy, owoce i inne w pakiecie. Imprezy integracyjne też. Praca ma MacBookach Generalnie polecam. Jak ktoś jest towarzyską osobą, lubi poznawać wiele fajnych i ciekawych osób, to naprawdę tu się odnajdzie!

Realista

C.D. Pewnie tak. Ale tak samo chciałbym znowu być dzieckiem i bawić się w piaskownicy. Czy byłoby fajniej? Na pewno. Czy to realistyczna prośba? Na pewno nie. Powiedziałbym że prawdziwym problemem firmy jest jak na razie dość spora niepewność jaką jeszcze zawiera w sobie rynek. AirHelp opiera się w zasadzie na dwóch artykułach prawnych, których zmiana przez Komisję Europejską oznaczałaby (przynajmniej na dzień dzisiejszy) niemałe kłopoty. Szkoda też że szybki rozrost firmy zaczyna powodować pewien ścisk w biurze - nie nazwałbym jednak tego gigantycznym problemem. W poprzednim biurze było gorzej, a te czasy wszyscy wspominamy bardzo dobrze. Dla osób myślących o złożeniu aplikacji: jeśli pasjonuje was praca z językiem, droga wolna, nie rozczarujecie się. Może być czasami ciężko, może trochę dziwnie ze względu na rozrost firmy: fundamentalnie jednak praca nadal jest tak dobra jak była. Nie patrzcie na opinie malkontentów którzy pomimo stawiania siebie na piedestale ze smutkiem tu tkwią od lat. To już ich własny problem, i przerośnięte ego. Dla moich współpracowników ze wszystkich zmian i działów: błagam, mówmy sobie nawzajem co można poprawić. Nie róbmy jednak tego na siłę rzucając zmyślonymi argumentami.

Realista

Dobra, zastanawiałem się już od pewnego czasu czy się nie wypowiedzieć, patrząc jednak na ostatnie wpisy nie pozostaje mi już nic innego. Pracuję w AirHelp od około roku - nie pamiętam więc może prawdziwych "starych lat" tej firmy, ale też nie można już powiedzieć żebym był w fazie jakiegoś wstępnego ślepego zauroczenia pracą. Moje wrażenia z pobytu tu są jak najbardziej pozytywne, może z kilkoma wyjątkami o których potem. Przede wszystkim wprawiają mnie w osłupienie wpisy osób które nie pozostawiają na pracy w AirHelp suchej nitki, mimo oczywistego faktu że dalej tam pracują. Zieje od takiej idei jakiś pielęgnowany wewnętrznie narcyzm, brak zauważenia oczywistej sprzeczności: skoro stać mnie na więcej niż praca w AirHelp, skoro wszyscy inni to "niewykształcone słoiki", "mendy" i konfidenci, który tylko czekają aż kogoś obsmarować za rogiem - skoro to wszystko to "prawda" (a do tego za chwilę) - czemu więc dalej tam pracować? Dlaczego wszystkie osoby które są tak przekonane swojej własnej wartości, tak zażenowane zarobkami, "jadowitą" atmosferą i brakiem podwyżek po prostu nie zmienią pracy? Wydaje się dla mnie oczywiste że w firmie która jeszcze półtora roku temu operowała wyłącznie na arkuszach kalkulacyjnych i chałupniczych rozwiązaniach, a teraz nagle eksplodowała ze względu na wzrost zainteresowania na rynku perspektywa nagrodzenia od razu każdego fantastycznymi benefitami jest nieosiągalna. Skoro jesteście tak przekonani własnej wartości, tego że wystarczy tu "przeciętny angielski" a cukierki i tęcze na Skypie nie pozwalają Wam spać po nocach do tego stopnia, że w tych samych wiadomościach w których skarżycie się na toksyczną atmosferę wytykacie dwulicowo przerwę na kawę robiących nadgodziny - to znak że problem jest w Was, nie w firmie. Aha, i narzekanie na "szkołę fryzjerską" jednej z trenerek tylko z tego tytułu że samemu skończyło się licencjat - a ktoś inny nie! - to trochę słaby ruch. To jasne że w firmie zatrudniającej głównie osoby po studiach humanistycznych stawki będą porównywalne do innych firm w podobnej kategorii na rynku, czyli po prostu przeciętne. Trzeba być w życiu realistą: skoro macie do dyspozycji inne oferty o podobnych wymaganiach a lepszej stawce - droga wolna. Ja na pewno nie czuję się pokrzywdzony, zwłaszcza zwracając uwagę na fakt, że na takie właśnie warunki się zgodziłem, a firma oferuje coroczne "rozliczenie" wszystkich wad i zalet Twojej pracy, z możliwością ubiegania się o podwyżkę. Czy raz do roku obiektywnie to za mało? Moim zdaniem tak. Ale czy biorąc pod uwagę fakt, że umowa w AirHelp jest umową normalną, nie śmieciową i dodając do tego profil przeciętnego pracownika: świeżo upieczonego absolwenta humanistycznych studiów magisterskich można powiedzieć że to źle? Na pewno nie. Zejdźmy na ziemię. AirHelp jest firmą nową i nie wymagającą od swoich pracowników ani doświadczenia, ani kosmicznych kompetencji. Czy naprawdę logiczne jest spodziewanie się tysięcy netto po pracy, w której główną (i najczęściej jedyną) wymaganą umiejętnością jest komunikatywna znajomość najpopularniejszego języka na Ziemi? Żeby krótko wrócić do niektórych zarzutów: nie słyszałem nigdy w pracy ani jednego rasistowskiego komentarza, chyba nawet żartu. Nie zdarzyło mi się zetrzeć z managementem. Obojętne mi są owoce w piątki, halloweenowe pierdoły, mitingi i ciasta na urodziny. Trudno jednak nazwać te rzeczy wadami: dziwi mnie że w tak "międzynarodowej" firmie pełnej osób znających języki i obytych wydawałoby się kulturowo tyle "polactwa". Tu wstaw przysłowie o darowanym koniu i jego zębach. "Czepianie się i obgadywanie" za robienie błędów w pracy to też mit: to że ktoś kiedyś miał gorszy dzień i nie użył głupiej emotikony ze Skype zwracając Ci uwagę na źle zatwierdzony wniosek to jeszcze nie mobbing. Czy czasami ktoś się o kimś wypowie za jego plecami? Pewnie i tak, ale mówimy tu o środowisku setek ludzi. Tego zjawiska całkowicie uniknęlibyśmy chyba tylko w zakonie. A co do faworyzowania poszczególnych zmian: słyszałem różne zdania, więc jednoznacznie się nie wypowiem, absurdem jest jednak stwierdzenie że ktokolwiek kogokolwiek do którejkolwiek zmiany zmuszał! Wszyscy mieliśmy ten wybór przed sobą podczas rozmowy o pracę. Wady, żeby tak pięknie nie było: to prawda że pojawiają się w firmie pierwsze przejawy przemiany w "korporację". Trochę szkoda, i na pewno zanika tu przy okazji pewien serdeczny aspekt relacji góra->dół, nie rozumiem jednak zdziwienia co po niektórych. Czy naprawdę spodziewaliście się że na rynku rozwijającym się w takim tempie biuro będzie na zawsze liczyło 40 osób znających się z imienia? To jasne że potrzebne są procedury, większy rygor i pewna biurokratyczna otoczka. Czy chciałbym żeby znowu było inaczej, luźniej, bardziej bombastycznie tak jak kiedyś? Pewn

Airhellka

Na poczatku pracy myslisz, ze trafiles w cudowne miejsce – miedzynarodowa firma, mlodzi ludzie, fajny pomysl na firmę itd.Rzeczywistość cię rozczaruje – niskie zarobki, praca nudna i monotonna, pozostali pracownicy patrzą na ciebie z góry. Jakość pracy nie ma tu żadnego znaczenia, ważne abyś wiedział komu i jak głęboko wejść w tyłek, bo tylko tak możesz coś osiągnąć. Nie martw się! twoj czas pracy urozmaicą ci pozostali pracownicy – donoszenie na innych, obgadywanie i nasmiewanie się to w tej firmie codziennosc. Nieważne jak wyglądasz, zawsze bedziesz super tematem do zartow. Ta sama zasada dotyczy dokumentów klientów – najlepsza zabawa to otrzymać paszport od brzydkiego/grubego/starego klienta! Niektorzy ludzie tu pracujący są tak niedojrzali, że nieraz odniesiesz wrażenie, że dostałeś pracę w przedszkolu. Potraktuj to jak zawody – wygrywa ten, kto komu bardziej dopier*oli. Ogólnie firma ma duży problem z dyscypliną wśród pracowników. Tak to bywa gdy firmę powierza się niedoświadczonym dzieciakom, które chyba dzień wcześniej odebrały dowód osobisty. Co do benefitow....Za swoja ciężką pracę otrzymasz serię serduszek i tęczy wysłanych na Skype. I zapewnienia jaki jesteś wspaniały i jacy wszyscy są z ciebie dumni. Dosłownie – atmosfera przedszkola.(cukierki tez sie znajda, o pieniadze nie pytaj) Uwazaj na bledy – wszyscy w tej firmie lubia je sobie nawzajem wytykac. Przykry fakt –zarobki są bardzo słabe. Jak komentarz wyżej – każda małpa dobra, poziom znajomości angielskiego przestał mieć znaczenie. Zanim tu trafisz, koniecznie załap sie do pracy w call center, bo bedziesz zarabiac wiecej niż osoby z wyzszym wyksztalceniem i rozmaitym doświadczeniem zawodowym (o znajomości kilku języków obcych nie wspominając). Oczywiście, możesz „dorobic” na tzw nadgodzinach podczas których głównym zajęciem jest picie kawy i/lub herbaty a co najwazniejsze - obrabianie tyłka nieobecnym pracownikom. Praca poczeka! Przeciez nasmiewanie sie z innych jest wazniejsze  Podsumowujac – jesli jestes niedojrzalą mendą, lubis naśmiewać się z innych, twoj angielski jest przecietny, ale doskonale wiesz komu i jak lizac dupe, koniecznie przyjdz tu du pracy – doskonale sie odnajdziesz 

jakuza
@Airhellka 02.02.2017 20:55
Na poczatku pracy myslisz, ze trafiles w cudowne miejsce – miedzynarodowa firma, mlodzi ludzie, fajny pomysl na firmę itd.Rzecz...

Niestety to wszystko prawda. Tka nie dojrzałych ludzi w życiu nie spotkałam. Taka miedzynarodowa firma a wystarczy ,ze ktoś ma inny kolor skóry i już śmiechy. Ktoś gruby albo się inaczej ubiera to też powód żeby go obgadywać. Notoryczne przerwy na papierosa to też kuriozum bo Tym co ładnie w dupe wchodzą daje sie i z 15 przerw na papierosa dziennie. a potem reszta siedzi koło takich śmierdzieli którzy pachną gorzej niż popielniczka .

Krokodyl

Aplikowałem do Airhelp jakiś czas temu na stanowisko Legal assistant (w ogłoszeniu nie było słowa o jakiejkolwiek juniorce), rozmowa przez tel. poszła świetnie, doszliśmy z panią rekruterką do umawiania się na spotkanie i na końcu spytała o moje oczekwiania finansowe. Gdy rzuciłem 3500,00 netto (dobre wykształcenie, doświadczenie, 2 języki) usłyszałem, że musi porozmawiać z przełożonym, że to stanowisko juniorskie, że oddzwoni. Jak myślicie, oddzwoniła?;) Ich strata, mogli mieć rzetelnego pracownika.

ewa
@Krokodyl 02.02.2017 15:16
Aplikowałem do Airhelp jakiś czas temu na stanowisko Legal assistant (w ogłoszeniu nie było słowa o jakiejkolwiek juniorce), ro...

Ja podalam na rozmowie telefonicznej 5 - 6 tys brutto, podziekowali po 2 dniach !

Ryjek

Pani Buka nie trudno podwoić liczbę pracowników skoro tam pracują sami studenci. Osoby wykwalifikowane to raptem księgowi i część działu prawnego reszta to leszcze , dla których praca w AirHelp to pierwsza praca. Wiec jak tu nie paść z wrażenia skoro darmowe owoce w piątki, no i te imprezy okolicznościowe typu halloween. Do tego wysokie budynki, przeszklone takie "międzynarodowe" wszyscy mówią po angielsku no nic tylko wierzyć w to ,ze jest się częścia czegoś wyjątkowego. No waśnie te 2200zł na start nikogo nie urządza tam WSZYSCY na śmieciówkach robią nadgodziny i bija się o nie bo roboty dużo a płacić nie chca robota musi byc wykoana więc studenciki z wsb albo innej "prestiżowej "szkoły" siedzą tam po 12 h a w weekend co najwyżej pojadą po słoiki.

pracownik

Byla Airhelperko, trudno byc obiektywna, kiedy ktos urazi Twoja dume i wyrzuci z pracy ale przyznaj, ze zostalas wyrzucona wcale nie dlatego, ze ktos szukal na Ciebie hakow ale sama bylas nie fair. Ile razy mozna kogos upominac i dawac mu kolejne szanse?

Była Airhelperka

@Sceptyczna opisała Airhelp najjaśniej jak się dało i zgadzam się z nią w 100%.

Była Airhelperka

Kiedyś pracowałam w Airhepie i na początku było wszystko super, ale od kiedy zmienił się budynek na Olivie Six i od kiedy wyrzucili super COO Bartka to wszystko zaczęło lecieć na łeb na szyję. Dzienna zmiana jest faworyzowana, a reszta zmian (popołudniowa, nocna, weekendowa) są traktowane jak gorsze. Poza tym, dzienna zmiana ma więcej możliwości, a jak chcesz robić coś więcej na innych zmianach albo zmienić zmianę to Ci powiedzą nie. Generalnie nie ma chętnych na inne zmiany prócz dziennej, dlatego tak trudno zmienić zmianę jeśli się już raz zostanie przyjętym na popołudnie bądź nocki. Nie mówiąc już o tym, że nie wolno Ci się odezwać źle o firmie, mimo że firma chce "feedbacku" pozytywnego i negatywnego. Nie daj Boże coś Ci się niepodoba to szukają na Ciebie haków i Cie zwalniają. Dla nich jesteś tylko tanią siłą roboczą, bo zarobki nie przekraczają dwójki na rękę, i zawsze mogą Cię zastąpić inną małpą która zna angielski. Odradzam dla ludzi którzy mają do siebie szacunek, chcą się rozwijać i zarabiać dobre pieniądze. Polecam dla korpo-szczurów, którzy wyznają zasadę: Twój Szef ma zawsze rację i lubią proste obowiązki.

Henry

A jak wygląda wg Was od strony IT? Programista Ruby on Rails, DevOps i inne? Tam też jest tak jak niektórzy piszą(bo zrozumiałem, że dyskusje nie dotyczyły IT)? Bardzo proszę, jeżeli ktoś widzi ten komentarz, to niech odpisze nawet jeśli minęło dużo czasu od publikacji tego postu, na pewno wrócę i przeczytam. Przy okazji inni skorzystają.

Maci
@Henry 08.01.2017 16:45
A jak wygląda wg Was od strony IT? Programista Ruby on Rails, DevOps i inne? Tam też jest tak jak niektórzy piszą(bo zrozumiałe...

Jest to samo. Po pierwsze warto zaznaczyć ,że całe IT siedzi odseparowane od reszty firmy na zupełnie innym piętrze. Nie wiedzą nic co się dzieje w centrali i generalnie nie są zanadto częścią zespołu bo komunikacja z nimi jest mailowa/skype. Zabawne bo czasami lepiej zna się ludzi z oddziału w Krakowie niz tych z gdańska z it. Jest ten sam wyścig szczurów co w claimach i każdym innym dziale. Też tylko poganiają i wymagają.

Kulturalny

Podczas procesu rekrutacji na informację zwrotną czekam już tygodniami, mimo kolejno podawanych następnych terminów. Bardzo nieelegancko i nieprofesjonalnie. To bardzo zniechęca cennego pracownika. Szczególnie nieobiecująco to wygląda na wyższych stanowiskach.

LoLo Jones

Generalnie klimat średni jak to w korpo. Tylko wynik wynik wynik. Masz od 9 do 17 pracować i wara wyjść minutę przed czasem albo za długo w wc siedzieć. Co z tego ,że są imprezy dla pracowników i co tydzień dostawa owoców jak wszyscy i tak w stresie pracują i kręcą wyniki. Klimat słaby i bardzo słabe zarobki . Wymagają wyższego wykształcenia i języków obcych a płaca gorzej niż pracownikowi fizycznemu z podstawowym. Koleżanki z innych działów wciąż narzekały i dziwie się,że te marne pieniądze nadal tam tkwią Odradzam, są lepsze miejsca.

tux
@LoLo Jones 28.12.2016 15:17
Generalnie klimat średni jak to w korpo. Tylko wynik wynik wynik. Masz od 9 do 17 pracować i wara wyjść minutę przed czasem al...

no to sie zgubilem - albo zmuszaja do nagdodzin albo 9-17

Maciej Laskowski

Szanowni Państwo, w imieniu AirHelp dziękuję za zainteresowanie naszymi wakatami oraz wyrażone przez Państwa opinie na temat naszej firmy. AirHelp rośnie bardzo dynamicznie i stale staramy się pracować nad jakością naszych procesów, dlatego opinie pracowników i kandydatów są dla nas bardzo cenne. W odpowiedzi na ostatni komentarz zapewniam, że w AirHelp nie są tolerowane żadne zachowania dyskryminujące pracowników ze względu na pochodzenie czy warunki fizyczne. Jeśli ktoś jest świadkiem takiej sytuacji, powinien to niezwłocznie zgłosić przełożonemu lub pracownikowi działu HR. W firmie istnieje system rocznej oceny pracowniczej, dzięki któremu każdy pracownik otrzymuje regularnie informację zwrotną na temat swojej pracy. Obecnie pracujemy również nad stworzeniem czytelnej ścieżki kariery dla każdego pracownika. Jako firma rozwijająca się dynamicznie ciągle się zmieniamy. Niektóre z tych zmian wiążą się również ze zmianami wśród managerów. Oferowane przez AirHelp benefity mogą się różnić w zależności od stanowiska i formy współpracy, dlatego lista podstawowych benefitów znajduje się w treści konkretnych ogłoszeń. Każdy pracownik powinien znać język angielski przynajmniej na poziomie komunikatywnym, ponieważ jest to oficjalny język komunikacji w firmie. Niektóre stanowiska wymagają znajomości języka na wyższym poziomie, taka informacja każdorazowo umieszczana jest w treści ogłoszenia. Ogłoszenia precyzują też często godziny pracy - ma to miejsce w przypadku stanowisk w dziale operacyjnym. Każdy pracownik przydzielony jest do konkretnej zmiany i jego godziny pracy są stałe. Zawsze spełniają one kryteria kodeksu pracy. Wszystkich zainteresowanych kandydatów zachęcam do kontaktu i zadawania pytań w trakcie procesu rekrutacji. Wystarczy przesłać CV przez formularz dostępny na naszej stronie internetowej. Maciej Laskowski HR Specialist

Sceptyczna

Airhelp? More like Airhell Totalnie złowroga i toksyczna atmosfera w firmie. Oprócz tego, że pracownicy hejtują jeden drugiego, są jeszcze wygórowane normy narzucone przez pseudo menadżerów. Brak jasnej ścieżki kariery, co chwilę zmieniające się zasady pracy. Można być pewnym, że w czasie Twojej nieobecności Twój tyłek zostanie publicznie obrobiony przez korposłoiki, co tam pracują (tacy ludzie to zdecydowana większość) Byłam świadkiem takich upokarzających sytuacji ze strony przełożonych. Aha, no i osoby innego koloru skóry czy nacji, niższego lub wyższego wzrostu, większej wagi na pewno będą stałym tematem żarcików w prywatnych i nie do końca konwersacjach na Skype. Podwyżkę, jak było już wspominane, nie dostaniesz, nawet jeśli robisz swoje zadania szybko i jakościowo. Chociaż nie, jakość się nie liczy. Jeśli jesteś quality-person, na pewno nie wyrobisz normę i nigdy nie będziesz tak zajebisty, jak twoi "superwisorzy" i naczelna "trenerka" bez wykształcenia wyższego i podstaw kultury osobistej. Ta ostatnia po szkole fryzjerskiej uważa, że w godzinie jest 100, a nie 60 minut. No i na sam koniec. W ostatnich miesiącach z AirHellu zwolniło się bardzo dużo osób ze starej kadry. Oprócz zwykłych pracowników, udało się uciec również prezesowi zarządu, dyrektorowi działu operacji oraz szefowej HR. Co tam dużo mówić, nawet współwłaściciel firmy zrezygnował z niej kilka miesięcy temu. To sum it up, Skyrocket the hell out of AirHell.

Zostaw opinię o AirHelp Poland Sp. z o.o. - Gdańsk

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie AirHelp Poland Sp. z o.o.