Czy jest to firma na dluzsze lata. Czy mozna sie tam rozwija jesli firma zajmuje sie wylacznie iedna rzecza jaka sa te claimy. Mylae tu o dziale client relations czy claim processing?
Sprawa rekrutacji, krora pozostawia wiele do zyczenia, pytania na rozmowie, to jedno, ludzie, ktorzy pracuja w HR nie potrafia poruszac sie w zakresie podstawowych pojec prawa pracy i rzadko kiedy sa w stanie pomoc pracownikowi. Piszesz do pana odpowiedzialnego za sprawy pracowników, udaje że go nie ma. Po paru dniach nekania wiadomościami dostajesz info, ze nie wie. Nawet ci nie powie do kogo sie zwrócić. Z płacami podobnie. Zapytaj sie o cos a dostaniesz odpowiedz ze tak jest i juz. Owszem dostaniesz pasek placowy jak sie doprosisz ale prosba o wyjasnienie czegokolwiek odbijana jest tekstem zebys udal sie po wiedze na ten temat do internetu.
Hmm... ja i moj zespol zawsze sie dziwimy jak ktos negatywnie wypowiada sie o dziale HR w Gdansku. Oczywiscie zdarzaja sie pewne potkniecia, ale sa szybko naprawiane. Gdy mam jakas sprawe to pozytywnie podchodza do wytlumaczenia i szukania rozwiazan. Moja rekrutacja przebiegla bardzo sprawnie, mialam wrazenie, ze od samego poczatku wszyscy byli szczerzy i podkreslali wartosci firmy. W dziale prawnym sa bardzo pozytywne osoby, ktore od samego poczatku pomagaly mi we wdrozeniu w procesy, narzedzia itp. TIP: Czasami warto sie zatrzymac i zaczac doceniac.
Już rok temu słyszałem, ze dział prawny to jedno wielkie plotkowanie plus najbardziej niedoświadczeni team liderzy ever - No moze oprócz jednej która właśnie jest na macierzyńskim;)
Dobrze, że postanowiłeś włączyć się do obecnej dyskusji. Szanujemy Twoje zdanie, a zatem mógłbyś już spokojnie przejść do opisania innym użytkownikom forum, jak wyglądają ogólne warunki pracy w AirHelp Poland. W samym Internecie nie znajdziemy zbyt wielu informacji o tym pracodawcy, a więc Twój głos przydał by się tu jeszcze mocniej. Powiedz, czy nowe osoby zarabiają tam na podobnym poziomie co te, które mają już nieco większy staż pracy?
@Michael98 Ty SŁYSZAŁEŚ, a ja z pierwszej ręki, jako osoba, która w dziale prawnym PRACUJE od ponad roku, mogę powiedzieć, że nie mogłabym sobie wyobrazić lepszej Team Leaderki (uprzedzę Twoje pytanie - nie, to nie jest ta, która jest właśnie na macierzyńskim). Koleżanki i koledzy z innych zespołów mają podobne zdanie. Kiedy przyszłam do firmy bardzo szybko i efektywnie wprowadziła mnie do pracy. Zawsze mogę liczyć na jej szczery feedback i zależy jej na moim rozwoju. Naprawdę nie rozumiem jak można takie plotki szerzyć, bardzo przykre, że w taki sposób spędzasz czas wolny @Michael98 . :/
@Dominika ja Ci napiszę jako, że jak się okazało, @Michael98 tylko o AirHelp SŁYSZAŁ, nie wiem więc czy jest na tyle rzetelny, żeby Ci odpowiedzieć. Wszystko zależy od działu, ciężko więc wyprowiedzieć mi sie o całej firmie. W końcu ktoś może przyjść na pozycję juniorską, a ktoś inny na seniorską, więc na tym seniorze będzie więcej zarabiał, nawet będąc osobą nową, od juniorów, którzy są w firmie np. kilka miesięcy. W dziale prawnym wygląda to tak, że masz ocenę roczną i w zależności od tego jaką masz ocenę pracy - na taką podwyżkę można liczyć, jest więc tak, że im dłuższy masz staż tym lepiej zarabiasz :D, dodatkowo masz też szanse awansu w międzyczasie, jest wiele rekrutacji wewnętrznych, więc jak to się mówi u nas w legalu "TO ZALEŻY" od wielu czynników :D.
O taką mniej więcej odpowiedź mi chodziło - bardzo Ci za nią dziękuję. Ocena roczna pracownika, o której wspomniałaś - wydaje się być świetnym rozwiązaniem, ponieważ sprawia, iż pracownik jest dużo bardziej zmotywowany do działania. A jak w AirHelp Poland przedstawia się kwestia rozwoju zawodowego: macie tam organizowane szkolenia (wewnętrzne i zewnętrzne), podnoszące kwalifikacje?
pracowałam tam ponad rok i niestety, ale jest to najgorsza firma w jakiej zmarnowałam swój czas. Dział HR ma swój, nieregulowany czas odpowiedzi na jakiekolwiek maila, a gdy pójdzie się do nich po poradę to akurat nie ma w tym momencie osoby, która się tym zajmuje, nikt inny nie jest za to odpowiedzialny, nawet jeżeli osoba, która powinna znać odpowiedz na twoje pytanie jest w pracy to musi się skonsultować i wyśle maila, średnio po 2 tygodniach. Trzymają pracownika benefitami, karta Multisport, sałatkami w lodówce, obiadami i sokami z pomarańczy, a zapominają o podstawowej zasadzie jaką jest rozmowa. Brak prywatności, tl stoją nad tobą i patrzą w komputer, wysyłają donosy do innych przełożonych o słuchaniu muzyki w trakcie pracy ale nie zwracają uwagi na wyniki, które robisz. Nie doceniają zaangażowania, pomysłów i kreatywności pracownika bo jedyne co się liczy to wyniki i ilość claimow. Większość tl czy supervisorów nie nadaje się na to stanowisko, nie potrafi rozmawiać z pracownikami, wykorzystuje swoja posadę do większej ilości przerw, szczyci się nowa nazwa na firmowym Facebooku. Niektórzy żyją tylko tą pracą, nie da się z nimi porozmawiać na inny temat, i już na pierwszym szkoleniu bombardują ilością problemów w firmie i wewnętrznymi sprawami. Zarobki są niskie w porównaniu do zarobkow w innych korporacjach, ale nie ma co się dziwić, jeżeli wydaje się na ulokowanie na 22,23,24,25 piętrze, żeby pracownicy mogli sobie popatrzeć na morze podczas swojej 30 minutowej przerwy, albo na imprezy firmowe w Rzucewie. Przeniesienie z jednego teamu do drugiego zajmuje pół roku, pula pytań na egzamin wewnętrzny jest większa niż na prawo jazdy, spotkania co tydzień, które mają motywować do pracy bo przecież trzeba być lepsza wersja siebie kiedy klika się w klawiature. Sama szefowa niestety nie słucha pracownika jeżeli ma coś do powiedzenia, poniża go przy współpracownikach po czym rozwiązuje umowę mówiąc, że 'nikt nie jest niezastąpiony i z pewnością znajdzie pracę gdzie indziej'.
Kurczę, muszę tu trochę Airhelp obronić, bo mam już wiele doświadczeń w innych firmach i życie mnie już nauczyło, że nigdzie nie jest różowo, takie życie. Przykro , że masz takie właśnie doświadczenia, bo moje są ich kompletnym odbiciem lustrzanym. Mój supervisor jest bardzo responsywny, można do niego przyjść z każdym problemem, często wiele zależy od samej Twojej inicjatywy, może czasem warto zasygnalizować, że coś jest nie tak i że chcesz porozmawiać?. Takie samo doświadczenie mam z HRami :) - w ich przypadku myślę, że przydałoby się czasami trochę zwykłej, ludzkiej wyrozumiałości, bo odpowiedzi na większość pytań można bez problemu wygooglować, a w firmie liczącej ponad 600 osób, gdzie skrzynki zawalone są po brzegi, a sprawami administracyjnymi, wbrew temu co może się wydawać (surprise!), nie zajmuje się cały dział, tylko zaledwie kilka osób, nie dziwię się, że odpowiedź może znajmować czasem trochę dłużej. Jeśli chodzi o brak prywatności - taka jest praca na open space, wszyscy się z tym zmagamy, a jeśli chcesz popracować w spokoju i potrzebujesz ciszy, nie ma problemu z rezerwacją salki albo przejściem do strefy ciszy, gdzie z tym pięknym widokiem, na który tak narzekasz, można sobie popracować. Na benefity też nie ma co narzekać, bo serio jest ich masa, a jak ktoś się źle w firmie czuje to myślę że multisport wcale go nie powstrzyma przed odejściem :).
Kurczę, muszę tu trochę Airhelp obronić, bo mam już wiele doświadczeń w innych firmach i życie mnie już nauczyło, że nigdzie nie jest różowo, takie życie. Przykro , że masz takie właśnie doświadczenia, bo moje są ich kompletnym przeciwieństwem. Mój supervisor jest bardzo responsywny, można do niego przyjść z każdym problemem, często wiele zależy od samej Twojej inicjatywy, może czasem warto zasygnalizować, że coś jest nie tak i że chcesz porozmawiać? Takie samo doświadczenie mam z HRami - w ich przypadku myślę, że przydałoby się czasami trochę zwykłej, ludzkiej wyrozumiałości, bo odpowiedzi na większość pytań można bez problemu wygooglować, a w firmie liczącej ponad 600 osób, gdzie skrzynki zawalone są po brzegi, a sprawami administracyjnymi, wbrew temu co może się wydawać (surprise!), nie zajmuje się cały dział, tylko zaledwie kilka osób, nie dziwię się, że odpowiedź może znajmować czasem trochę dłużej. Jeśli chodzi o brak prywatności - taka jest praca na open space, wszyscy się z tym zmagamy, a jeśli chcesz popracować w spokoju i potrzebujesz ciszy, nie ma problemu z rezerwacją salki albo przejściem do strefy ciszy, gdzie z tym pięknym widokiem, na który tak narzekasz, można sobie popracować. Na benefity też nie ma co narzekać, bo serio jest ich masa, a jak ktoś się źle w firmie czuje to myślę że multisport wcale go nie powstrzyma przed odejściem.
Też uważam, że benefity nie powstrzymają nikogo przed odejściem. Istnieje wiele innych aspektów, które mogą mieć znaczenie dla podjęcia decyzji o zmianie pracy, jednak dodatki pozapłacowe to również istotny aspekt w tej sprawie. Powiedz proszę jakie benefity oferuje pracodawca po za wspomnianą kartą multisport oraz posiłkami dla pracowników?
Tak. Jesli wydaje Ci sie, ze N. Cie lubi, widzi Twoje starania, to nic nie znaczy. Tyle mowi o feedbakach, tyle o wsparciu i wspolpracy a jak przychodzi co do czego, okazuje sie, ze to puste slowa. Nie dba o ludzi. Rozwiazanie umowy z dnia na dzien. Bylam swiadkiem juz kilku takich zwolnień w tej firmie. Niektóre zasadne, choc bez dania drugiej szansy, niektóre w zupełności nie (laska oddala cala siebie dla swojego zespolu! )... wszystkie natomiast przebiegaly w sposob bezkompromisowy, nie dajac dojsc do slowa zwalnianym, N. nie weryfikuje w czym jest problem, nie oferuje pomocy, nie sprawdza plotek... N. zwalnia. I to w sposob malo kulturalny, abys poczul sie jak g...
Nie ujął bym tego lepiej! Wszystko to co zostało wyżej napisane jest prawda! Hr tak nie kompetentny, łącznie z szefowa ze to sie w głowie nie miesci.
Zgadazam sie ! Firma zarządzana przez młodych ludźmi, który siedzą w niej po 3 lata i nie pracowali nigdzie wcześniej. Pojęcia nie maja zielonego o zarządzaniu a już szczególnie ludźmi! Najlepsze są rekrutacje wewnętrzne, które są już obstawione dawno ale tl udają, ze nic nie wiedza. Traktujecie ludzi jak ułomnych!
Często jest tak, że nie zdajemy sobie sprawy, że nie tylko "druga szansa" ale i "trzecia szansa" była już dana, takie sprawy nie są komunikowane wszem i wobec, tylko 1:1, tak jak feedback powinien być dawany. Apropo "byłem świadkiem" - aka. "usłyszałem od zwolnionego" : zwolniony nie jest najlepszym źródłem, bo człowiek już tak jest zbudowany, że chce chronić swoje ego i nawet jeśli dostał już milion szans i ich nie wykorzystał, to będzie sprawę przedstawiał w ten sposób, że został poszkodowany. Trzeba brać poprawkę.
Czyli w Twojej opinii 3 letni staż, w jednej firmie, to bieda :D? Moim zdaniem to fajnie, że ludzie tyle pracują w jednej firmie, nie może tam być aż tak źle (hint - ja jestem tutaj od 2 i nawet nie myślę za oglądaniem się za inną posadą).
@II nie da się niestety uogólnić stwierdzenia, że to wystarczyłoby do zadowolenia wszystkim. Prawdopodobnie znalazły by się osoby, które narzekałby na brak innych możliwości rozwoju w firmie. To dla wielu osób bardzo duża oszczędność - możliwość darmowego kursu języków obcych.
1h tygodniowo nie daje mozliwosci na efektywną naukę, więc te lekcje to taki oszukany benefit. Jeśli chcesz się nauczyć, i tak musisz isc gdzie indziej i zapłacić:)
Mila Pani z HR nie odpowiedziala na czas ktory sama okreslila, po czym wyjasnila ze szukaja ludzi z doswiadczeniem i podejsciem produktywnym(sic!) lol. Pytania malo merytoryczne bardziej psychologiczno - ezotoryczne. Tip dla HR czytajcie CV ze zrozumieniem.
Nie wstyd Pani Agato tyle proponować wykształconym kandydatkom?
No bez przesady - co to znaczy 'nie wstyd'? Proponować można cokolwiek, byle zgodnie z prawem (2k BRUTTO), do kandydata należy decyzja, czy znajdzie lepszą, ciekawszą pracę gdzie indziej. 2100 netto to z jednej strony nie dużo, z drugiej strony zgodnie z rynkiem. Zatem zachęcam do realizmu i odejścia od roszczeniowej postawy. Nikt nikogo do niczego nie zmusza :)
Mega przyjemna atmosfera i masa benefitów, w tym ostatnio dodanie codziennych, darmowych lunchy dla pracowników! Aż chce się pracować! :D Tak trzymaj Airhelpie!
Nie ma ludzi niezastąpionych a na siłę trzymać też nie można.
Szkoda ze tylu dobrym ludziom pozwalaja odejsc
Trochę smuci fakt, iż szukacie ludzi ale nie potraficie nawet powiedzieć jakie widełki są na dane stanowisko. Na moje pytanie o to odbito mi piłeczkę i zapytano ile bym chciał otrzymywać. Taka duża firma i nie wie jakie ma fundusze na specjalistów?
Marta, tak naprawde masz ile ugadasz. W dziale Operations standardem jest, ze ludzie na tym samym stanowisku, z tymi samymi kompetencjami zarabiaja rozne kwoty. Nie ma tu reguly, czesto osoby nowe dostaja na wstep wiecej niz zarabiaja doswiadczeni pracownicy... Ze sciezka kariery i niby gwarantowanymi podwyzkami jesli sie starasz tez bywa roznie.
Jestem dopiero parę miesięcy w firmie, ale nie słyszałem, żeby w dziale operacyjnym były różnice na tych samych stanowiskach, szczególnie, że dostaliśmy teraz dodatkowe bonusy językowe i zwiększona bazę. Szkoda, że nigdy niczego nie możemy docenić.
Czy aby dostac tam prace trzeba palić? Pracuje w obc i codziennie widuje na patio chyba pol firmy airhelp na fajce. Czy osoby te maja dodatkowy czas przerwy?
Pracownicy mają 30 minut przerwy w ciągu dnia, o 15 minut więcej niż przewiduje kodeks pracy. Oczywiście nie musimy zostawać 15 minut dłużej po regulaminowym 8 godzinnym grafiku.
@Senders jesli pracujesz w AirHelp, doskonale wiesz jak to wyglada. Nikt nie uzywa tych 30min przerwy aby isc na fajke a dodatkowo. Takze podsumowujac niektorzy robia okolo godziny mniej niz Ty, tylko dlatego, ze pala a w firmie nie obowiazuje zaden system ktory sprawdza przerwy. Apelowanie do bycia w porzadku wobec wspolpracownikow nie dziala. Zreszta jak ma dzialac jak ci wyzej tez to wykorzystuja bo pala
Spokojnie, dla fanów zdrowego stylu życia też jest tam miejsce ;) Zwłaszcza, że znajdą w firmowych lodówkach pyszne sałatki, a w kafeterii wyciskarkę do soków i mnóstwo świeżych owoców :) Odsetek palących jest taki jak w każdym innym miejscu w jakim pracowałam. Jesteśmy dużą organizacją, to w sumie nic dziwnego, że widzisz Nas proporcjonalnie więcej :)
Aniu, powiedz coś więcej o tym systemie, jestem zaciekawiona! Nigdy się z czymś takim nie spotkałam! W żadnej firmie, w której pracowałam, nic takiego nie istniało (a pracowałam w dużych korporacjach, w których coś takiego mogłoby mieć miejsce - zważając na stereotypy) :o. Tak długo jak ludzie wyrabiali swój plan/target - nikt nie robił im uwag, myślę więc, że to całkiem fair układ :).
Jakie zarobki na stanowisku product manager? Jakie widelki? Moze ktos podac? 11-13k jest mozliwe?
Odchodzacy ludzie z managementu swiadcza jako dowod niestety... Kilku TLow, szef HR, pare innych istotnych do tej pory ludzi w firmie. Zwalniaja lub daja odejsc dobrym ludziom
@Wiem rozmawiałeś z ludźmi którzy odchodzą? Znasz powód odejścia szefa HR, team leaderów, czy managementu? Chciałabym poznać fakty, ponieważ ciężko wyciągnąć jakiekolwiek wnioski z Twojej wypowiedzi.
Masowe zwolnienia. Nikt juz nie jest pewien co bedzie jutro.
Masowe zwolnienia? Pracuję tu od 7 miesięcy i niczego takiego nie doświadczyłem. Do naszego działu przychodzi min. 10 osób co miesiąc. Są to rekrutację związane przede wszystkim z zapotrzebowania a nie rotacją.
Dokładnie! Stale się rozwijamy i potrzebujemy nowych sił na pokładzie, dlatego jeśli Ty, albo ktoś z Twoich znajomych, szuka naprawdę fajnej pracy - zapraszamy! :)
Jakie sa widelki finansowe na stanowisko junior air claim specialist with Norwegian?
Podpowiedzcie jakie rekrutacje aktualnie prowadzi firma? Jaką macie atmosferę w pracy?
Atmosfera fajna w dziale prawnym. Reszta z opowiadań to podobno bywa różnie. Zależy od zespołu i ludzi:) jednak, jest tak wiele osób,ze każdy znajdzie grono które mu odpowiada. Duzo benefitów i duzo sie dzieje.
nie polecam tego miejsca pracy. zarobki duzo nizsze niz w innych firmach a wymogi podobne, bardzo duzo ludzi odchodzi jak tylko sie zorientują co i jak..
Co to znaczy dużo niższe? Szukam ofert na rynku trójmiejskim i widzę same duże korporacje a tego wolę unikać :(. Słyszałem, że atmosfera jest świetna, prawda?
Słyszałem, że to dobry pracodawca. Trochę martwi te niskie zarobki.
@P, dziękuję za odpowiedź. Rzeczywiście na oficjalnej stronie pracodawca firma AirHelp Poland poszukuje obecnie pracowników na kilka wolnych stanowisk do pracy w swojej firmie https://www.airhelp.com/pl/praca/#all Czy ktoś z Was ma zamiar aplikować na któreś ze stanowisk? Może są z nami osoby, które pracowały na tych stanowiskach i mogą podzielić się z nami swoimi doświadczeniami związanymi z pracą w tym miejscu? Zapraszam do dyskusji.
W internecie oraz innych powszechnych źródłach informacji nie można znaleźć, żadnych ofert pracy w firmieAirHelp Poland. Czy ktoś jest w posiadaniu informacji w jaki sposób pracodawca rekrutuje pracowników do swojej firmy? Czy, aby pracować w firmie AirHelp Poland należy być poleconym przez znajomego? A może jest to firma do której trudno się dostać z uwagi na małą liczbę zwolnień pracowników? Podzielcie się z nami swoimi informacjami na temat firmy AirHelp Poland.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w AirHelp Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy AirHelp Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 38.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w AirHelp Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 31, z czego 1 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy AirHelp Poland Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w AirHelp Poland Sp. z o.o. napisali 11 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.