Jak się pracuje w Santander Consumer Bank S.A. Wrocław? Zadaj pytanie

Niżej możesz zadać pytania o to jak się pracuje w Santander Consumer Bank S.A. Wrocław, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Sprawdź czy praca w Santander Consumer Bank S.A. jest dla Ciebie odpowiednia! 


Najnowsze pytania nt. pracy w Santander Consumer Bank S.A. w Wrocław

Bank
Kandydat
 Pytanie

Jak pracuje się na stanowisku młodszy doradca klienta select ?Jak finansowo? Czy są awanse ?

2
Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Santander Consumer Bank S.A. motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?

On-scb
Pracownik
@Pytanie

Nie, raczej zniechęca.

Bank
Kandydat
 Pytanie

Jak wyglada praca na młodszego doradcę klienta ? Jaka zarobki ?

Bieda
Pracownik
@Bank

Najniższa krajowa plus kilka stów premii

Bank
Kandydat
 Pytanie
@Bieda

Na młodszego doradcę selekt ?

Anonim
Pracownik
@Bieda

Akurat podstawa to 3800 brutto wiec nie najnizsza krajowa i to jest dla kogos kto dopiero zaczyna

1
Nick
Pracownik
 Pytanie
@Anonim

Taka stawka w oddziale własnym czy partnerskim ?

UPartnera
Pracownik
@Nick

U partnera to za tyle to jeszcze posprzątasz, śnieg odgarniesz. W praktyce najniższa krajowa plus 100-200 zł oraz premia, dużo mniejsza niż w oddziale własnym. Wiadomo, trzeba utrzymać z naszych pensji i prowizji jeszcze partnera

Weronika
Pracownik
 Pytanie
@UPartnera

A jak wyglada sprawa finansowa w oddziale własnym, jak s premia ?

lukas
Pracownik
 Pytanie
@Anonim

a kiedy prace zacząłeś, że masz taką podstawę ?

Barbara
Inne
@lukas

Za jakieś doświadczenie nie mogli mu dać więcej po prostu? Czyli nikt inny wcześniej tak nie miał, że się ludzie tu dziwią?

Anonim
Były pracownik
@lukas

Dwa lata temu, na cc podstawa 3800 brutto w lipcu zawsze podwyzazaja podstawe

Barbara
Inne
@Anonim

Zawsze o tyle samo i każdemu tak czy musisz mocno zasłużyć?

Kilo
Pracownik
@Barbara

Stawka może się roznic w zależności od zespołu. Do podstawy dochodzi premia, ale może być rożna w zależności od wyników. Czasami trafi się prawie 2000 czasami 500, zależy od miesiąca.

Jacek
Inne
@Kilo

Byłoby super. Tyle tylko, że pisano tu o tym, że o premiach można zapomnieć. To jak to jest w praktyce, i od czego są zależne?

Barbara
Kandydat
@Kilo

super, dzięki a o tych wynikach możesz mi jeszcze tylko coś więcej napisać? oni ustalają jakieś sztywne normy czy korzystają z poprzednich danych? sama kwestia specyfiki tych wyników by mnie jeszcze interesowała czego konkretnie to dotyczy i jak jest liczone?

Serpan
Kandydat
 Pytanie

Ile zarabia doradca biznesowy ?

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

bardzo przyjemna rozmowa, trwała 40 min. Cały stres opadł po chwili, Pani dyrektor uprzejma

Pytania

1. co wiem o banku santader 2. jakie znam produkty banku 3. czy wiem na czy6m polega praca w banku 4. jak wygląda i na czym polega moja obecna praca

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Executive Assistant
Wrocław
ALEXEC CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Wrocław
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
młodszy analityk - praca
Kandydat
 Pytanie

Czy można liczyć po 3 miesiącach na umowie próbnej na przedłużenie umowy?

Alicja
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda proces rekrutacyjny na stanowisko młodszy analityk?

Nie warto
Pracownik
@Alicja

Długo będziesz czekać na kontakt. Jeszcze dłużej na info zwrotne

Tomek
Kandydat
 Pytanie
@Nie warto

A jak wyglądała u Ciebie rekrutacja? O co pytają zazwyczaj?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Jak na chwilę obecną wygląda praca na stanowisku młodszego analityka? Czy faktycznie jest zdalnie? Na jakie zarobki i ewentualne dodatki można liczyć? W komentarzach poniżej zauważyłem wzmiankę o pracy w weekendy, ktoś może to potwierdzić?

Klient
Inne
 Pytanie

Witam. Czy ten Bank w końcu zaprzestanie wydzwaniać do klientów po 20..??? Ile razy można dzwonić czy wy nie macie jakiegoś szacunku dla klientów??? O tej godzinie każdy chcę odpocząć a nie mieć miliony nie odebranych połączeń. Tyle razy skargi składałam że w głowie się nie mieści. Nękają mnie moją mamę męża.. I to ma być bank przyjazny klientowi? Wręcz odwrotnie ..

1
Hg
Pracownik
@Klient

Zadzwoń na infolinię obsługowa i wycofaj zgody marketingowe a na przyszłość czytaj uważnie zgody na które się zgadzasz

1
były pracownik
Były pracownik
@Klient

Wycofaj zgody marketingowe, ale jak masz zaległości w spłacie to i tak będą dzwonić z windykacji, zapłać a będzie spokój. Po 19 nie dzwonią z propozycjami kredytu.

Krzysztof
Inne
@były pracownik

To działa zawsze? Czy jak już numer raz był w bazie to koniec, będą dzwonić już ciągle?

Hg
Były pracownik
@były pracownik

Od 8 rano do 21 dzwoni sie z propozycjami, po 19 najgorzej bo ludzie wkurzeni ze im wieczorem czas siw zabiera

Aksen
Pracownik
@Hg

Dzwonimy po 19 z naszymi "super ofertami"… więc jeśli Ciebie budzimy albo nie dajemy uśpić dziecj to wiedz, że dzwoni Santander Consuner Bank - bank od kredytów. Takie wytyczne. Nie nasza wina. Zgłaszamy to koordynatorom. Słaba sprzedaż ale i tak musimy dzwonić.

Magdalena
Inne
@Aksen

Właśnie ciekawe czy im się taki system opłaca w ogóle? Rozumiem jakieś inne sprawy, ale żeby z ofertami wydzwaniać o takiej porze?

Wess
Inne
@Klient

Zmień numer telefonu i nie podawaj nowego. Wycofanie zgody w tym banku nie działa, z idiotami się nie dogadasz.

Sss
Inne
@Klient

Spamowe telefony są prawda

Budhido
Były pracownik
 Pytanie

Bardzo nieuczciwy pracodawca, hala produkcyjna poganiana (usunięte przez administratora), szereg nieprawidłowości, który zgłaszany kończy się rozwiązaniem umowy z dnia na dzień bez zachowania należnego wg k.p. okresu wypowiedzenia po przepracowanych 8 miesiącach świadczenia pracy na rzecz tej nieuczciwej instytucji (sprawa zgłoszona do PIP) ani 2 dni należnych wg k.p. do znalezienia nowej pracy. Kadra zarządzająca bez żadnych kompetencji. Pani dyrektor, której zgłaszane są nieprawidłowości (agresja starszego stażem pracownika, szarpanie krzesła, krzyki) obraca przysłowiowego kota ogonem, machając zgłaszającemu nieprawidłowości pracownikowi, "kwitami" na niego jak za (usunięte przez administratora) i złotej epoki SB. Nędzne zarobki nie odpowiadające tej ciężkiej pracy. Mimo dobrych wyników, ciągłe riposty, mobbing i wyimaginowane zastrzeżenia do starszego pracownika z 25-letnim stażem w bankowości, finansach i windykacji. Na stanowiskach "zarządzających" osoby bez kompetencji bankowych, windykacyjnych i pracowniczych, brak pojęcia o ciężkiej pracy windykacji i prowadzonych negocjacjach oraz traktowaniu czlowieka. Po 8 miesiącach pracy nagle okazuje się, że zostajesz zwolniony, bo źle zaznaczasz odmowy(?). Rozmowy między pracownikami podsłuchiwane i wykorzystywane w zastraszaniu w dalszej pracy co jest jawnym łamaniem Konstytucji. W razie prośby, gdy źle się poczujesz i prosisz o wcześniejsze wyjście spotyka się to z opieszałością i niechęcią (pogotowie już zabierało jedną pracownice z powodu zasłabnięcia na tej produkcji), tak samo prośba o możliwość zmiany grafiku i przyjście na 2 zmianę, bo masz pogrzeb członka rodziny kończy się opieszałością, brakiem zrozumienia i zwlekaniem z odpowiedzią możliwości tej zmiany do ostatniej chwili, mimo, że zgłaszasz 2 dni wcześniej. Agresywne zachowania koordynacji, w trakcie prowadzonych rozmów tel.z klientami, zachodzenie od tyłu, stukanie w ramię i niewiadomo o co chodzi. Gdy zgłaszasz tego typu chore zachowania, słyszysz odpowiedź, że to nieprawda i z tobą jest coś nie w porządku. Do dziś dnia nie dowiedziałam się co było przyczyną takiego zachowania koordynatorki M. Zgłaszane nieprawidłowości tego typu spotykają się z niechęcią i rozwiązaniem umowy z wyimaginowanych przyczyn bez zachowania należnego okresu wypowiedzenia. W moim 25-letnim stażu w windykacji nigdy nie spotkałam się z tak nędznym traktowaniem pracownika z łamaniem wszelkich zasad humanitaryzmu i po prostu prawa pracy. Traktowanie człowieka jak śmiecia i pozbywanie się go w najbardziej nieuczciwy sposób jaki można sobie wyobrazić, niespotykane w innych korporacjach, łamanie kodeksu pracy. Pracownicy w ciągłym stresie, współczuję dalszej pracy tam i tego prania mózgów, szczególnie młodym osobom, dopiero wkraczającym na tak ciężki rynek pracy.

8
poinformowany
Były pracownik
 Pytanie

Dalsze redukcje etatów - tym razem przypadło na kierowników oddziałów własny, których i tak jest już garstka - zwalniają 50% kierowników a w efekcie jeden kierownik będzie zarządzał trzema dużymi oddziałami - Roman dalej czaruje aby excel się zgadzał i zarząd doił kasę kolejny rok. Ewakuujcie się to Titanic tylko z turbopompami. Ciekawe co za rok? Moje przewidywania przejście wszystkich partnerów na light a oddziały własne max 3 osoby i kolejny rok czarów Romana aż wszystko walnie.

Kusa
Były pracownik
 Pytanie
@poinformowany

To chyba normalne, że jeżeli klienci wolą zdalne kanały sprzedaży, to oddziały się zwijają? Większość firm, nie tylko banków przechodzi do internetu…

Bank
Pracownik
@Kusa

Ten bank odkrył internet na chwilę przed pandemią, wiec się nie dziw. Rozwijamy karty kredytowe, kiedy rynek tego produktu się zwija. Sporo bicia piany i udawania, ze jesteśmy super firmą. Straszny problem z zatrudnianiem ludzi

Poinformowany
Były pracownik
 Pytanie
@Kusa

Oszukuj się dalej. Ja tu tylko zostawię informację, że 5 DRów poleciało. Nie ma szans aby ten bank przetrwał w internecie i wykazywał przychody takie jakie chce Hiszpania, bo kto będzie robił KPI i zwyżkę w dochodach na ubezpieczeniach? W necie nikt tego nie kupi.

Baton AIG
Były pracownik
@Poinformowany

"Galu" będzie kreował przychody, a "wuju" je akceptował. Zawsze tak było i nic się w tym temacie nie zmieni. Praca w tym parabanku nie ma większego znaczenia podczas procesu rekrutacyjnego w innych podmiotach finansowych. Nawet w niektórych przypadkach może stać na przeszkodzie. Klient jest i będzie, Hiszpanie o tym wiedzą i dlatego.... mogą sobie pozwolić na redukcje doświadczonych pracowników. Mam na myśli Kierowników.

Tylko gorsze
Pracownik
@Baton AIG

Tu wszystko idzie na gorsze. W centrali się bawią, robią sobie konkursiki, nagrody, my w sieci sprzedaży harujemy na ich pensje a wsparcie zerowe albo prawie zerowe. Tylko co chwilę nierealne plany, słabe produkty i straszenie kolejną falą zwolnień. Ile można

Mobbing
Były pracownik
@Tylko gorsze

Tak...konkursiki, szczególnie ten jeden pseudo szkoleniowiec na dziale CC. Wygrywa wycieczki na Malediwy, Bali i inne...taka szara eminencja...leci wybrany przez dyrka (usunięte przez administratora)

1
Jakie są godziny pracy?
Kandydat
 Pytanie

Cześć czy ktoś wie jakie są godziny pracy na stanowisku młodszy analityk? Jak wyglądają zarobki i praca?

Hej
Pracownik
@Jakie są godziny pracy?

Teoretycznie 8-16 ale nie zdziw się, jeśli dzień wcześniej powiedzą Ci, że masz następne dni pracować 10-18

Hej
Pracownik
@Jakie są godziny pracy?

A praca taka, że płacą mało, bo w wymaganiach piszą o A2 lub B1. A w rzeczywistości na codzien wymagane jest C1. Ciekawi mnie jak osoba z A2/B2 ma coś zrozumieć że szkolenia prowadzonego przez osobę z UK

1
Dorota
Inne
@Hej

serio aż taka różnica w angielskim ? no ok a jak ktos przejdzie rekrtutacje bo mimo wszystko zna A2/B1 a potem okaze sie ze jednak niewystarczająco by się dogadac ? jak reaguje wtedy firma ?

1
absurd
Kandydat
 Pytanie

Największy absurd jakiego doświadczyłem - odrzucenie kandydatury m.in. przez zbyt słaby angielski (jeden z dwóch powodów), podczas gdy nie zamieniliśmy ani słowa po angielsku w czasie ponad godzinnej rozmowy rekrutacyjnej. Jak zwróciłem na to uwagę, otrzymałem odpowiedź że nie chcieli weryfikować mojego angielskiego, żeby nie stawiać mnie w niewygodnej sytuacji czy coś w tym stylu. Mówią, że nie wybrzmiało ode mnie, że mam ten angielski "fluent". Że niby mam poziom B2/B1. Kiedy na rozmowie powiedziałem tylko tyle, że dłuższy czas nie rozmawiałem po angielsku i potrzebowałbym chwili żeby się rozgadać. Potencjalna przełożona odpowiedziała mi wtedy, że mieli ostatnio taką osobę, która w ramach benefitow skorzystała z dofinansowania do kursu angielskiego, więc uznałem że to nie jest jakaś duża przeszkoda. Tym bardziej że wiedzieli z mojego CV i z rozmowy, że u obecnego pracodawcy samodzielnie wprowadzam rozwiązania analityczne w oparciu o specjalistyczne artykuły naukowe, które są pisane oczywiście po angielsku. To przecież wystarczy, żeby przynajmniej chcieć sprawdzić jak to jest z tym angielskim? Na marginesie - na maila dostałem podziękowanie za udział w rekrutacji od osoby, z którą nie miałem wcześniej w ogóle kontaktu i ta osoba stwierdziła, że "brakowało nam pewnych kwalifikacji oraz umiejętności w pana doświadczeniu". Czyli coś, co można napisać każdemu i w każdej sytuacji. Powiedzcie mi, czy mgr z matematyki na jednej z czołowych uczelni w PL to za mało na stanowisko analityczne? Czy tych kwalifikacji nie można by ewentualnie zweryfikować jakimś testem? Czy 4 lata doswiadczenia w banku to za mało na stanowisko specjalisty w innym banku? Po takim mailu sam do nich zadzwoniłem i dowiedziałem się tego co powyżej. Wniosek jest dla mnie prosty - nie potrafią powiedzieć otwarcie o co chodzi i wciskają na maila wszystkim ten sam kit, licząc na to że na tym koniec. Oczywiście na koniec rozmowy wyrażają nadzieję że się kiedyś jeszcze spotkamy. Niby tacy mili. Szkoda, że wizerunkowo strzelają sobie samobója.

absurd
Kandydat
 Pytanie
@absurd

Małe uzupełnienie tego co powyżej: oczywiście nie uważam, że moje wspomniane wykształcenie i doświadczenie (mgr z matematyki i 4 lata w zaawansowanej analityce w banku) gwarantują mi pracę w każdym innym banku na podobnym stanowisku. Ale jeśli czytam "brak pewnych kwalifikacji", to nasuwa się pytanie: co powinienem mieć oprócz mgr z matematyki? Jeśli czytam: brak doświadczenia, to nasuwa się pytanie: co powinienem mieć poza 4 latami doświadczenia jako analityk w banku (przy rekrutacji na specjalistę)? Odpowiedzi na te pytania wymagają wejścia głębiej w temat, poświęcenia uwagi na specyficzne szczegóły. A otrzymałem same ogólniki. Plus ta ściema pt. "pana angielski jest na poziomie B2/B1, więc nie weryfikowaliśmy pana angielskiego, żeby nie stawiać pana w kłopotliwej sytuacji". A ja mam w to uwierzyć :)

Pracodawca

@absurd

Dzień dobry. Dziękujemy za informację zwrotną – szanujemy każdą opinię nawet, jeśli niektóre z nich są niesprawiedliwą oceną naszych praktyk. Kandydaci do pracy w naszym banku zawsze dostają informację zwrotną o tym, czy zakwalifikowali się do kolejnego etapu rekrutacyjnego w wiadomości e-mail lub przez telefon. Forma odpowiedzi zależy od etapu rekrutacji w którym brał udział kandydat/-tka. Zawsze jesteśmy gotowi do pogłębienia tej informacji podczas rozmowy, co w tej konkretnej sytuacji się stało. Doceniamy Pana wiedzę, umiejętności i kompetencje oraz dotychczasowe doświadczenie. To jedne z kluczowych kryteriów, które bierzemy pod uwagę, zanim podejmiemy decyzję o współpracy. Przykro nam, że nie mogliśmy Panu złożyć oferty pracy – w gronie osób aplikujących znalazły się osoby z większym doświadczeniem co zostało Panu przekazane. Jeśli nadal są obszary, które wymagają potrzeby dalszego wyjaśnienia, zapraszamy do kontaktu osobistego z osobą, z którą miał Pan okazję rozmawiać. Życzymy powodzenia w innych procesach rekrutacyjnych – wszystkiego dobrego. Z pozdrowieniami Zespół Santander Consumer Bank

Mistrzowie
Kandydat
 Pytanie
@Santander Consumer Bank S.A.

Gratuluję tego komentarza. Nie wiem, kto podpisuje się jako Santander Consumer Bank ale to wyraz braku profesjonalizmu. Jeśli coś nie jest zgodne z Waszym widzi mi się to jakoś zawsze jest niesprawiedliwą oceną Waszych praktyk. Wiele piszecie o zrozumieniu, empatii i wartościach ale może zamiast o nich pisać czas coś z tym zrobić. Nie dziwi mnie tak duża liczba wakatów, skoro wracacie z feedbackiem o słabym poziomie do kandydata, którego poziomu znajomości języka nie zbadaliście. Chyba, że tutaj potraficie czytać w myślach równie dobrze jak hejtować bardzo słuszne informacje zwrotne od kandydatów. Może czas, żeby to Simple Personal i Fair zastosować nie tylko w deklaracjach. Ja tez brałam udział w rekrutacji do Was. Minęło kilka miesięcy i nie dostałam informacji zwrotnej o procesie. Piszecie, że zawsze dajecie informację zwrotną, to dostanę ją po roku? Chyba z czysto ludzkiego punktu widzenia warto napisać osobie, która do Was aplikowała, że proces się przedłuża. Oczywiście tez udzielam krzywdzącej opinii dla SCB ale życzę Wam, żeby zaczęli Was kandydaci traktować jak Wy ich. Chyba tak się z resztą dzieje patrząc, że ciągle szukacie. A odpisujących na komentarze na Goworku zachęcam do tego, żeby wzięli sobie do serca wartości, o których tak piszą i po prostu nie hejtowali ludzi wobec których w rekrutacji nie jesteście ani Simple ani Personal ani Fair

absurd
Kandydat
 Pytanie
@Santander Consumer Bank S.A.

Zarzucają mi Państwo niesprawiedliwą ocenę (wystawioną być może w zbyt ostrych słowach) praktyk SCB, podczas gdy to Państwa ocena mojego poziomu j. angielskiego była niesprawiedliwa, bo niepoparta żadną weryfikacją. Państwa odpowiedź w żaden sposób się do tego nie odnosi. Rozumiem, że posługując się oficjalnym kontem pracodawcy najwygodniej jest temat przemilczeć, co nie oznacza, że nie można prywatnie po prostu po ludzku przeprosić. Tłumaczenie, że nie chcieli Państwo stawiać mnie w niewygodnej sytuacji, jest po prostu niewiarygodne. Przecież czytając w wymaganiach ogłoszenia "komunikujesz się po angielsku w mowie i piśmie" takiej weryfikacji się spodziewam. Jest to pierwszy raz, kiedy mój angielski został oceniony w rozmowie rekrutacyjnej negatywnie, i to jeszcze w takich okolicznościach. Powoływanie się wyłącznie na moje pewne obawy związane z dłuższą przerwą w mówieniu, przy jednoczesnym posiadaniu wiedzy, że w codziennej pracy realizuję obowiązki polegające na wykorzystywaniu wiedzy zaczerpniętej ze specjalistycznych artykułów naukowych (które są przecież w języku angielskim) oraz braku weryfikacji podczas rzeczywistej rozmowy jest skrajnie nieobiektywne i to jest fakt. Skoro podniesiona została kwestia większego doświadczenia innych kandydatów, to oczywiście potwierdzam że otrzymałem taką wiadomość w rozmowie telefonicznej i zareagowałem na nią ze zrozumieniem. Jak jednak wytłumaczą Państwo to, że w dniu podania powodów odrzucenia mojej kandydatury zachęcali Państwo na znanym portalu do aplikowania na to samo stanowisko, podając link do świeżo opublikowanego ogłoszenia? Pod koniec naszego spotkania rekrutacyjnego byłem świadkiem wymiany zdań między pracownikami SCB na temat tego, czy miałbym dołączyć jako starszy specjalista od razu, czy może jednak po pewnym okresie adaptacyjnym (przy rekrutacji na specjalistę). W takim razie niezależnie od tego, ilu kandydatów z większym od mojego doświadczeniem zostało już przyjętych, skoro nadal brakuje pracowników na tym stanowisku, a na temat mojego doświadczenia wydano podczas rozmowy wspomnianą opinię, to wnioski są jasne. Mam bardzo dobre wspomnienia z samej rozmowy rekrutacyjnej, gdzie otrzymałem ciekawe pytania prowokujące do myślenia, ale niestety na tym koniec. Pozdrawiam

Dulo
Kandydat
 Pytanie
@absurd

A może zwyczajnie nie potrafisz się pogodzić z tym, że nie dostałeś tej roboty? Stąd taki wylew? A może odmowa zatrudnienia na tym stanowisku to również jakiś Feedback?

absurd
Kandydat
@Dulo

Tu wcale nie chodzi o mnie. Ja otrzymałem pracę w innym miejscu jeszcze zanim SCB poinformował mnie o decyzji. Poza tym niejednego już doświadczyłem i coraz mniej mnie może zaskoczyć. Ale to nie znaczy, że mam nie reagować i nie eskalować sytuacji. Opisana przeze mnie sytuacja nigdy nie powinna mieć miejsca. Myślę co by było, gdyby to spotkało niedoświadczonego kandydata. Głównie myślę o tej sytuacji z angielskim. Ktoś mówi płynnie i bez zarzutu, ale wyraża swoje pewne obawy bo nigdy nie pracował w międzynarodowym środowisku, a nawet nigdzie wcześniej nie pracował. I załóżmy nie sprawdzają go tak jak mnie nie sprawdzili, a potem mówią to co mnie powiedzieli. Różni ludzie mają różną wrażliwość, ale raz na jakiś czas trafi się taka osoba, której naprawdę będzie się ciężko pozbierać po takim czymś. Dlatego nie można tak nieodpowiedzialnie wydawać opinii o innych. Mam nadzieję, że po prostu mnie zapamiętają i że dzięki temu nikogo nie spotka dokładnie taka sama sytuacja.

Hit
Pracownik
@absurd

I dlatego tyle wakatów w SCB. Ludzie odchodzą, innych zwalniają, inni nie przyjmują 4 czy 5 zmiany obowiązków w ciągu ostatnich 4 lat a koleżanki z PR piszą farmazony o szacunku, otwartej komunikacji etc. Na feedback nie licz, bo kto ma go dawać... Szef,.który nie wie, czym ludzie się zajmują w jego zespole czy ktoś z HR, kto żyje w przekonaniu, że najważniejsze jest diversity i to, abyśmy byli dla siebie mili. Tak cyfrowego lidera consumer finance nie zbudujemy

123
Kandydat
 Pytanie

Witam, Czy ma ktoś doświadczenie na stanowisku Młodszy Analityk? Na czym polega praca, jakie są zarobki? Pozdrawiam

Wszystko
Pracownik
@123

Robisz wszystko, co każą. Kasa słaba niewiele powyżej najniższej krajowej. Zapytaj czy też w weekendy i na tzw. 2 zmianę, do 22 w tygodniu i czasem w weekendy. Pewnie do ratalki, wiec mnóstwo danych słabej jakości do ręcznego obrobienia. Przed CRM uciekaj tam bajzel i beznadziejni szefowie

Aleksandra
Inne
@Wszystko

Czasem w weekendy to oznacza tak naprawdę ile razy w miesiącu?

2
Natalia
Kandydat
 Pytanie

Witam, Czy ma ktoś doświadczenie na stanowisku Doradca select? Na czym polega praca, jakie są zarobki?

Anonim
Kandydat
 Pytanie

Jak jest na nowym dziale ?

Potencjalny kandydat
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca na Infolinii w banku Santander we Wrocławiu koło Magnolii? Widzę, że stoi ogłoszenie. Ciekawi mnie zarobek oraz atmosfera w pracy. Czy jest się czego obawiać pod kątem mobbingu/stresu/ponadprogramowych zadań? Jakie są ewentualnie lepsze alternatywy niż SCB?

Pracodawca

@Potencjalny kandydat

Dzień dobry. Dziękujemy za Twoje pytanie. Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Posprzedażowej. Do codziennych zadań, wykonywanych na tym stanowisku, należy telefoniczne odpowiadanie na zapytania dotyczące produktów bankowych oraz zachęcanie naszych klientów do zapoznania się z ofertą kredytową banku. Atmosfera w pracy jest bardzo dobra, a zespół zgrany i wspierający się w swoich obowiązkach. Dbamy także o to, żeby stres związany z charakterem pracy, był u naszych pracowników jak najmniejszy. Realizujemy ten cel, oferując pracownikom szkolenia. Nie ma naszego przyzwolenia na zachowania kwalifikowane jako (usunięte przez administratora) a w naszym zespole nie były takie zachowania zgłaszane. Warunki finansowe przedstawiamy już na wczesnych etapach rekrutacji, np. podczas rozmowy telefonicznej z wybranymi kandydatami. Zapraszamy do składania aplikacji! Z pozdrowieniami Zespół Santander Consumer Bank

nie ma nie ma
Pracownik
@Santander Consumer Bank S.A.

Jasne, że nie ma. Osoby o takich zachowaniach dalej pracują - a te, które tego doświadczały już nie. A firma w odpowiedzi pisze po śledztwach, że to sprawa sądu; deklaruje jakieś śmieszne programy naprawcze, których nikt nie wdraża.

2
jak to
Kandydat
 Pytanie
@nie ma nie ma

Opowiesz coś więcej na ten temat? Faktycznie dochodzi tam do mobbingu? Jaka jest codzienna atmosfera w pracy dla pracownika call center/infolinia, jak wymieniono wyżej?

Potencjalny Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Santander Consumer Bank S.A.

Dziękuję za odpowiedź, jak wygląda możliwość awansu w firmie? Interesuje mnie także, czy nowy pracownik, po odbyciu podstawowych szkoleń umożliwiających mu prace na swoim stanowisku, ma także możliwość 'zapisania się' na kolejne szkolenia w celu poszerzenia kompetencji? Jak to u Państwa działa?

Anetka
Pracownik
@Potencjalny Kandydat

Przepracowałam w tej firmie sporo lat. Mam też sporo znajomych na CC. Awans… zapomnij. Kilkaset złotych podwyżki, zwiększone obowiązki i podniesiony plan. De facto często na tym stracisz więcej niż zyskasz

1
Pracownik
 Pytanie
@Anetka

Ile na rękę wychodzi i jaka jest atmosfera pracy w CC?

Jbd
Były pracownik
@1

3400 brutto na pełnym etacie i premia jeśli oczywiście uda Ci się ją dostać z oceny odsłuchów

Kopla
Pracownik
@Jbd

U mnie po 7 msc pracy podstawa 3600 plus premie różne, czasami 500, czasami 900. Raz miałem 1800 i to była najwyższa. Ale to różnie maja, wiadomo jak miesiąc dobry w sprzedazg to można zarobić.

Ccc
Były pracownik
 Pytanie
@Kopla

Jakim cudem te 3600 to na cc? Bo ostatnio jak w czerwcu podnieśli podstawę to 3400 było chyba że masz dodatek 200 zł na 6 miesięcy

Ehh
Pracownik
@Ccc

To ja mam 3400 i wyciągam po 200-300 zł ale niestety mam produkt, który jest totalnie nieatrakcyjny w tych czasach. Choć to większość w tej firmie

Kopla
Pracownik
 Pytanie
@Ccc

Tak to z tym dodatkiem :-)) ale po kolejnych 6 msc chyba jest więcej niż 200?????

Kopla
Pracownik
@Ehh

Noo dużo klientów teraz jest niepewnych przez to co się teraz dzieje, ale u mnie w teamie miały być jakieś spotkania w ten sprawie i szkolenia. Zobaczymy

Pracodawca

@Potencjalny Kandydat

Dzień dobry. Dziękujemy za Twoje pytanie. Młodszy Specjalista ds. Obsługi Posprzedażowej ma możliwości awansowania wraz ze zdobywanym doświadczeniem oraz stażem pracy. W tej specjalizacji oferujemy dwie ścieżki: Specjalista oraz Starszy Specjalista ds. Obsługi Posprzedażowej. W pierwszych miesiącach pracy pracownik uczestniczy w szkoleniach, które go przygotowują do telefonicznej obsługi klienta. Grupa Szkoleniowa dba o to, żeby pracownicy posiadali odpowiednią wiedzę z zakresu oferty produktowej banku oraz zapewnia im wsparcie merytoryczne. Organizujemy szkolenia również zawsze wtedy, kiedy zmieniają się procedury oraz procesy obsługi klienta i pojawiają nowe produkty. Dodatkowo pracownicy mogą uczestniczyć w licznych kursach online, które nie są związane tylko z tematyką bankową, ale w szerszym zakresie wspierają rozwój kompetencji pracowników. Z pozdrowieniami Zespół Santander Consumer Bank

Hejo
Pracownik
 Pytanie
@Santander Consumer Bank S.A.

A jak z pensja po tych awansach Santander Consumer Bank? Jak zmienia się podstawa

Heheh
Pracownik

Pracuję kilka lat i pierwsze słyszę ale PR w tej firmie słynie z zakrzywiania rzeczywistości

kuna
Pracownik
 Pytanie
@Heheh

A co tutaj jest zakrzywione? może się podzielisz?

pytanie
Kandydat
 Pytanie
@Ehh

jak oceniasz atmosferę w firmie? ile czasu masz na przerwy i czy nikt nie robi o nie problemu?

Ehh
Pracownik
@pytanie

ja akurat pracuje w biurze i atmosfera jest całkiem ok, ale jak ktoś pracuje zdalnie to chyba jest ciężej, pewnie to zależy od teamu, u nas w sprzedaży jest ok, koorynatorka fajna, czasami tylko sporo wymaga. no a przerwa to chyba tak jak wszyscy, 50 min. narazie zobaczę jak to dalej będzie wyglądało

pytanie
Kandydat
 Pytanie
@Ehh

Doceniam odpowiedź, dziękuję Praca na infolinii w Santander to praca na open space, czy jak to wygląda? Ciekawi mnie, czy są wojny o 'drukarkę', jak to zazwyczaj bywa na open space. Podzielisz się także pytaniami z rozmowy kwalifikacyjnej oraz jak wyglądała scenka sprzedażowa?

Aga
Pracownik
 Pytanie

A gdzie lepiej? na słuchawkach w domu, czy w placówce? Bardzo proszę o odpowiedz

Anetka
Były pracownik
@Aga

U konkurencji. Nawet kilkaset złotych robi różnicę plus premie są sporo większe. Wiem, bo sama zostałam zmuszona do odejścia. Tutaj jak trzeba jesteś ważny, bo wyrabiasz plany i targety. Raz Ci się nie uda i już jesteś na czarnej liście, która w moim przypadku skończyła się zwolnieniem, na szczęście w grupówkach. Choć pracowałam tu sporo lat dzisiaj nie żałuję. Przepłakałam wiele nocy, bałam się, mimo deklaracji nikt mi z firmy nie pomógł, ale jak stanęłam na nogi to w nowej firmie rozkwitłam. U mnie szef Ciebie szanuje, moi klienci często przeszli razem ze mną, bo w SCB co chwilę zmienia się personel u partnera, który robi w oddziale wszystko, plus tu jest co sprzedawać i z czego wypracować solidną premię. Jest świat po SCB

nie ma nie ma
Pracownik
@Anetka

na to liczę

pytanie
Były pracownik
 Pytanie
@Anetka

w jakim banku teraz pracujesz? Możesz napisać skrótem, aby nie zdjęto odpowiedzi

Anetka
Pracownik
@pytanie

U największego konkurenta:) Z resztą oni chętnie przyjmują ludzi po SCB, bo my pracy się nie boimy

Antek
Były pracownik
 Pytanie
@Anetka

CreditAgricole?

BasiA
Pracownik
 Pytanie

Zostałam zatrudniona jako doradca klienta praca zdalna w domu na słuchawkach. Podstawa 3700 brutto plus przez pierwsze 3 m-ce 400 zł brutto dodatek za aktywność i plus premia. Nie wiem kto tu pisze komentarze. Pytają się osoby które chcą pracować, odpowiadajcie prawdziwie i rzetelnie. Ja zaczynam. Jeśli nie wywiąże się firma z umowy, wtedy będę narzekać. Uważam że każda praca jest po to żeby tam pracować, a pracodawca ma za to zapłacić. Przypuszczam że każdy kto tu pracował i pisze takie negatywne komentarze, podpisywał umowę i się na nią zgadzał. Czy się mylę?

3
Anonim
Pracownik
@BasiA

Podstawa jest 3400 brutto, a dodatki w zależności od efektywności i dopiero po 8 miesiącach pracy

1
Anonim
Pracownik
 Pytanie
@BasiA

Jakie 400 złotych za pierwsze 3 miesiące xddd???

1
anonim
Pracownik
@BasiA

Niewiele więcej niż minimalna krajowa plus dodatki za premie, które ciężko wyrobić

Knok
Pracownik
@anonim

U mnie bardzo podobnie, po 7 msc podstawa 3600 butto ale to chyba z tym dodatkiem, premie różne czasami 500 czasami 900, raz było 1700 zależy od miesiąca.

Klient
Inne
 Pytanie

Co to jest za bank ja się pytam? Wydzwaniają po 19, a przed chwilą miałem telefon przed 21?! Wizerunkowo to same (usunięte przez administratora) Niektórzy śpią o tej porze... Nie miałem gdzie umieścić opinii, dlatego wrzucam tutaj, ale z tego co widzę podejście do pracownika mają tak samo skandaliczne jak do klienta. Urząd konsumencki powinien się Wami zająć. Piszę skargę bo to się dzieje regularnie co 2 miesiące. PARANOJA, OGARNIJCIE SIĘ!

3
Adam
Inne
@Klient

Może to automat do ciebie dzwoni. Bo banki czasem mają ustawione takie powiadomienia z reklamą swoich usług. Rozmawiałeś z żywym człowiekiem, czy była tylko automatyczna zapowiedź?

Pracodawca

@Klient

Dzień dobry. Dziękujemy za wiadomość. Znamy za mało szczegółów, aby odnieść się do zasadności godzin kontaktu telefonicznego ze strony naszych doradców. Zdarza nam się dzwonić popołudniami lub wieczorami szczególnie, jeśli sprawy są ważne i dotyczą umów naszych klientów. Mamy przy tym na uwadze, że nie zawsze klienci mogą rozmawiać w godzinach swojej pracy. Jeśli natomiast nasz kontakt dotyczy nowych propozycji, a te Panu nie odpowiadają, zawsze ma Pan możliwość, żeby wycofać zgody marketingowe, których udzielił nam Pan w przeszłości. Link do formularza jest dostępny na naszej stronie internetowej: https://www.santanderconsumer.pl/kontakt/dane-osobowe/wniosek-o-wycofanie-zgody-na-przetwarzanie-danych-osobowych/ Z pozdrowieniami Zespół Santander Consumer Bank

Klient
Inne
 Pytanie
@Adam

Tak, to żywi ludzie ???? Nawiasem mówiąc, bardzo im współczuję, bo z pewnością często dostają po głowie za tak późne telefony. Santander Consumer, I to jest podejście do klienta? ???? Jak się Pani Panu nie podoba to wycofajcie zgody... Dzwonicie z ofertami, ok, dzwońcie, ale nie po nocach i w odstępach 5 min po 10 razy. Widać że stawiacie wyłącznie na kasę a klient jest dla was nic nie wart. Ma płacić a jak się nie podoba obsługa to niech sobie idzie do innego banku. Tak jak zapowiadałem, poszło pismo do urzędu konsumenckiego w sprawie nękania.

Ęą
Pracownik
@Klient

Myślisz czemu tak dzwonią. Sprzedawcy z CC chcą zrobić premię, żeby nie zarabiać tylko minimalnej krajowej. A co prawda system dla klientów jest uciążliwy, bo jak już odbierzesz to poczekasz na konsultanta. Bo ten ma tyle telefonów, że nie ma czasu iść do toalety, bo wpada mu telefon za telefonem. Więc w prezencie od SCB dostaniesz głuche telefony. Wszak to bank przyjazny klientowi

Klient
Inne
@Adam

Dzwonią bo pracują do 21.oo

Avaz
Były pracownik
@Adam

Pracowałem jakiś czas w firmie zewnętrznej świadczącej usługi dla Santander Consumer Banku i potwierdzam, że kazali nam dzwonić z kredytami do klientów do 21. Masakra bo ludzie tylko przez to (usunięte przez administratora) Oczywiście za minimum i na zleceniu. Podejście do konsultanta poziom żenada

Klientka
Inne
@Santander Consumer Bank S.A.

W takim razie większość klientów musiała by takie zgody wycofać bo nie jest Pan jedynym klientem który nie życzy sobie takich telefonów po 20... W końcu nie będziecie mieć do kogo dzwonić...

Iska
Kandydat
 Pytanie

Słyszałam, że są wolne vacaty w marketingu. Jak tam się pracuje?

Kasia
Pracownik
@Iska

Na razie w ostatnich miesiącach to jeśli dobrze liczę to 5 osób odeszło i oficjalnie cisza ws rekrutacji. Generalnie straszny bałagan, szefowie z roku na rok coraz gorsi. O ludzi się tam nie dba. Z resztą o jakości pracy świadczy to co widać. Na stronie banku aktualności napisane jak za (usunięte przez administratora) a chwalimy się Prostym Językiem. Propaganda w mailach do pracowników. Plakaty jak dla miłośników krasnali ogrodowych. Ludzie może i sympatyczni są tam. Ale marketing w tym banku czasy świetności ma już za sobą

Nie dziw się
Pracownik
@Iska

Tylko po co. Marketing jak z lat 90. Lanie wody do pracowników. Chyba, że szukasz pracy w której nic się nie robi i chodzi na spotkania a potem po godzinach robi robotę za 2 czy 3 osoby, dostając swoją podstawową pensję, to zapraszamy. No i łaskawie w pandemii możesz częściowo popracować z domu a potem podczas wizyty w biurze zakazić się covidem, bo nikt nie przestrzega zasad bezpieczeństwa

Były pracownik
Były pracownik
@Iska

Iśka, nie rób sobie krzywdy i zignoruj ogłoszenie o pracy w Consumerze. SCB to najgorsze miejsce w jakim pracowałem, a pracodawców miałem wieeeelu. Zwinność pracowników polega tu na tym, że żarówkę wkręca się w 5 osób i dwa razy przydarzy się komuś błąd, przez co trwa to 7 miesięcy i wymaga 16 spotkań. Atmosfera wśród pracowników fatalna, ich zdanie o przełożonych nie lepsze. To efekt odgórnego braku szacunku dla pracownika. Przysłowiowa (usunięte przez administratora) to maks na jaki ich stać. Nie poleciłbym tego miejsca pracy nawet wrogowi.

Honorata
Inne
@Były pracownik

jak długo tutaj pracowałeś? ja wiem że atmosfera w pracy jest ważna, tutaj ewidentnie jej nie było, ale może chociaż nadrabiali zarobkami? czy właśnie to ta "miska ryżu"...

Gdzie te czasy
Pracownik
@Honorata

Zarobki są z 2008,. Dostajesz co roku podwyższkę. Nigdy powyżej wzrostu cen. Największe dostają ci zarabiający minimalną krajową. Wtedy firma chwali się, że dała im np. 8 procent więcej. Ale nie mówi, że to po prostu kwestia wzrostu pensji minimalnej. 3 czy 5 lat temu to była fajna firma. Teraz to koropo bez twarzy, z zapsypywaniem pracowników mailami na kilka stron i propagandą sukcesu. Ale zawsze chwalimy się,.że jesteśmy liderem consumer finance choć nim nie jesteśmy. Ale nikt w PR czy marketingu się nie zorientował. Tak samo z tymi nagrodami. Bank przyjazny klientowi a na wszystko musisz pisac pismo a odpowiedź dostajesz tak napisaną, że jej autor jej nie rozumie. Bo korzysta ze wzorów sprzed kilku dekad

Pracodawca

@Iska

Dzień dobry! Dziękujemy za Twoje pytanie. Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko Menadżer/ Menadżerka ds. Marketingu. Ogłoszenie wraz ze szczegółami znajdziesz tutaj: https://www.pracuj.pl/praca/menadzer-menadzerka-ds-marketingu-wroclaw,oferta,1001494784. Nowy pracownik dołączy do ośmioosobowego zespołu, odpowiadającego za spójność komunikacji marketingowej i jej wykorzystanie w kampaniach produktowych. Zapraszamy do złożenia aplikacji! Z pozdrowieniami Zespół Santander Consumer Bank

Paciaciak
Pracownik
@Santander Consumer Bank S.A.

Właśnie widać po tej odpowiedzi profesjonalizm naszego marketingu. Prawie miesiąc po pytaniu jest odpowiedź. Rekrutacja trwa już kolejny miesiąc z rzędu, wiec nie spodziewałbym się przyzwoitej pensji. W online w ciągu roku zwolniło się 5 osób, zatrudnili jedną i coś nikogo nie szukają. Takim digitalowym bankiem jesteśmy opartym na listach za które dostaliśmy karę z UOKiK.

Zostaw merytoryczną opinię o Santander Consumer Bank S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Santander Consumer Bank S.A.
1.6/5 Na podstawie 562 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Santander Consumer Bank S.A.
Przejdź do nowych opinii