CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Krowicka - Quad/Graphics Europe Sp. z o. o."
Czym zajmuje się Quad Graphics? Jesteśmy jedną z największych firm sektora poligraficznego w Europie. Oferujemy kompleksowe  usługi, począwszy od fazy przygotowania materiałów do druku poprzez produkcję, aż do fazy dystrybucji. Jednocześnie oferujemy szereg rozwiązań dla mediów elektronicznych, a także druk wzbogacony o interaktywne technologie. Drukujemy m.in. czasopisma, katalogi, gazetki reklamowe, ale też projektujemy i produkujemy standy reklamowe i opakowania.
W czym tkwi sukces państwa firmy? Osiągamy sukcesy, ponieważ od początku naszej działalności stale staramy się wykraczać poza złożone potrzeby najbardziej wymagających wydawców. Klienci, którzy nam zaufali wiedzą, że realizujemy powierzone zlecenia przy zastosowaniu kreatywnych rozwiązań, nieustannie udoskonalając świadczone usługi. Dostarczane przez nas usługi poligraficzne, realizowane są na najnowocześniejszym parku maszynowym w Europie. Postępy w dziedzinie technologii i automatyzacji pozwalają nam na druk lepszej jakości w krótszym czasie.
Gdzie fizycznie mieści się państwa firma? Nasza siedziba znajduje się w Wyszkowie, w którym mamy dwa zakłady produkcyjne. Trzeci mieści się niedaleko, w Radzyminie. Quad/Graphics działa także w innych miastach Polski - w Gdańsku, Pile i Lublinie. ...
"Wywiad z Agnieszka Dziewulska - IBM"
IBM to jeden z pierwszych na świecie koncernów informatycznych o ponad 100-letniej tradycji, założony w 1911 roku w Stanach Zjednoczonych. W Polsce pojawił się jednak dopiero osiemdziesiąt lat później. W 1991 roku otworzyliśmy polski oddział firmy IBM Polska Sp. z o.o. Główna siedziba firmy znajduje sięw Warszawie, a w ciągu kolejnych lat powstawały oddziały w Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu. W tym ostatnim mieście ulokowaliśmy nasze Security Operation Center. Jesteśmy obecni również w Krakowie, gdzie znajduje się Software Lab, który 2015 roku obchodził swoje 10-lecie. Obecnie na świecie zatrudniamy ponad 379 tys. osób w ponad 170 krajach. Zajmują się oni głównie usługami doradczymi i informatycznymi oraz tworzeniem oprogramowania. W 2014 roku IBM zarejestrował ponad 7,5 tysięcy nowych rozwiązań patentowych i od ponad dwudziestu lat jest światowym liderem w tej dziedzinie. Pracownicy IBM Polska w 2014 roku opatentowali siedem rozwiązań IBM.
Jakie usługi i produkty oferujecie Waszym klientom? IBM Polska zapewnia pełną ofertę usług doradczych oraz produktów potrzebnych do cyfrowej infrastruktury, zarówno dla dużych przedsiębiorstw, administracji państwowej, jak i dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Pomagamy samorządom we wdrażaniu idei Inteligentnego miasta do poprawy bezpieczeństwa i jakości życia dla obywateli. Nasi konsultanci pracowali pro-bono m.in. w Katowicach, Gdańsku, Łodzi i Lublinie. Budujemy systemy analizy danych dla największych przedsiębiorstw i instytucji publicznych oraz dostarczamy najnowszą wiedzę oraz technologie do średnich i mniejszych firm w Polsce. ...
"Wywiad z Dariusz Rutczyński - WILLSON & BROWN - WB Sp. z o.o. Sp. k."
Firma Willson & Brown jest aktywna od dawna. W jaki sposób budowaliście swoją pozycję rynkową? Istniejemy od 1995 roku. Od początku konsekwentnie inwestowaliśmy w ludzi oraz rozwijaliśmy nasze możliwości technologiczne i produkcyjne. Jakość, innowacyjność oraz doskonały design produktów szybko stały się naszym znakiem rozpoznawczym. Rozszerzaliśmy działalność na kolejne branże, wzbogacając ofertę, a jednocześnie stawiając na coraz głębszą specjalizację.
Jesteście Państwo liderem branży w tej części Europy. Na czym polega Państwa przewaga? Szeroki wachlarz technologii, skupionych pod jednym dachem, i ekspercka wiedza – to kluczowe elementy, które budują naszą przewagę. Mamy pełną kontrolę nad procesem produkcji, a co za tym idzie – również nasi Klienci. Dzięki temu mają poczucie bezpieczeństwa i pewność, że ich zamówienia zostaną ukończone zgodnie z najwyższymi standardami, jakości i dostarczone o czasie. Jest to najistotniejsze, bowiem nasze produkty odgrywają bardzo znaczącą rolę w kampaniach sprzedażowych.
Jak ważna dla firmy jest strategia? Ważna, bo wyznacza horyzont, pozwala ogarnąć rozwój firmy w sposób systemowy, przejrzysty. Co więcej, powinna być skoordynowana z produktem i pomysłem na jego sprzedaż. A to jest chyba najtrudniejsze, ale dzięki konsekwencji i zaangażowaniu to nam się udaje. ...