CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Tarnowska - Atos Polska"
"Wywiad z Michał Jackowiak - Atos Polska"
Proszę opowiedzieć o kluczowych momentach w historii AMG.net. M.J.: AMG.net od początku swojego istnienia przejawia niezwykły potencjał i dużą dynamikę rozwoju – tak więc momentów kluczowych w historii firmy było naprawdę sporo. Pierwszym milowym krokiem w rozwoju  firmy  było połączenie AMG.net jako agencji kreatywnej ze SNAP Consulting na przełomie lat 1999/2000. Drugi taki moment miał miejsce w 2006 roku, kiedy francuska Grupa Bull wykupiła 100% akcji AMG.net. Teraz robimy kolejny krok ku rozszerzeniu zakresu naszych działań i kompetencji. W sierpniu ubiegłego roku doszło do fuzji Grupy Bull i Atos SI. Obecnie budujemy nową organizację opartą o struktury AMG.net, która będzie funkcjonować pod wspólnym szyldem Atos Polska. Nowopowstająca organizacja będzie jednym z największych integratorów firm sektora IT pod względem zatrudnionych pracowników.
Czy w obliczu fuzji Pańska firma będzie bezkonkurencyjna na polskim rynku IT? M.J.: Już pod szyldem AMG.net byliśmy firmą, która mobilizowała do działania konkurencję, pozostając czołowym graczem na rynku. Zawsze wyróżniała nas elastyczność i dynamika działania oraz partnerskie podejście do klientów. Zachodzące zmiany utrwalają najważniejsze wartości i wyróżniki, a ponadto rozszerzają nasze kompetencje. Jako Atos Polska jesteśmy niekwestionowanym liderem na polskim rynku IT. Czy konkurencja ma się czego obawiać? Już od dawna! (śmiech). ...
"Wywiad z Michał Kondas - VERSO NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O."
Czym zajmuje się firma Verso? Specjalizujemy się w doradztwie w procesie obrotu nieruchomościami. Nie stawiamy się jednak w roli pośrednika, a właśnie doradcy. Nasza firma działa w oparciu o dwa centra: mieszkaniowe i komercyjne. 
Czym one się różnią? Pierwsze zajmuje się nieruchomościami mieszkaniowymi, czyli mieszkaniami, domami i działkami pod budownictwo jednorodzinne. Natomiast Centrum Komercyjne zajmuje się halami produkcyjnymi, magazynami, lokalami usługowymi, powierzchniami biurowymi czy gruntami pod budownictwo wielorodzinne i przemysłowe. 
  
Gdzie znajduje się siedziba Państwa firmy i w której części Polski świadczycie swoją usługę? Siedziba naszej firmy mieści się we Wrocławiu, przy ulicy Grabiszyńskiej 208, w biurowcu Corte Verona. Nasi ludzie pracują oczywiście głównie w terenie, a dokładniej tam, gdzie oczekuje tego od nas klient. Mimo, że jesteśmy biurem lokalnym, to posiadamy klientów z całej Polski, a nawet Świata. Jeśli natomiast chodzi o usytuowanie przedmiotowe nieruchomości, to są one w 90 proc. przypadków zlokalizowane na Dolnym Śląsku. ...
"Wywiad z Agnieszka Urbańska - Grant Thornton Frąckowiak Sp. z o.o. Sp.k."
Grant Thornton jest organizacją audytorsko-doradczą. Wejdźmy w szczegóły, na czym dokładnie polega wasza działalność? Oferuje szeroki zakres usług, które mają pomóc klientom wyzwolić w nich większy potencjał do biznesowego rozwoju. Głównymi obszarami działalności, w których się specjalizujemy to: usługi audytorskie, doradztwo podatkowe, europejskie oraz prawne, konsulting, a także outsourcing rachunkowości kadr i płac. W każdej z tych dziedzin w najlepszy możliwy sposób staramy się zidentyfikować potrzeby przedsiębiorstw i zaoferować optymalne rozwiązania.
Jesteście więc trochę jak lekarz - profilaktyka, dobra diagnoza, a gdy trzeba skuteczne leczenie? Pod wieloma względami jest to bardzo trafne porównanie. Dobry lekarz na pierwszym miejscu stawia swoich pacjentów i autentycznie chce im pomóc. Można powiedzieć, że jest jak przyjaciel, który zawsze wysłucha i próbuje w odpowiedni sposób wesprzeć. Jako Grant Thornton zawsze staramy się jak najlepiej zrozumieć potrzeby naszych klientów i odpowiednio dopasować nasze działanie. Dobrego lekarza cechuje też bardzo szeroka wiedza i bogate doświadczenie, dzięki czemu jest w stanie skutecznie dbać o zdrowie swoich pacjentów. Grant Thornton posiada wysokiej klasy specjalistów, którzy wykorzystują swoją wiedzę, aby jak najlepiej zadbać o interesy naszych klientów. Będąc pod opieką dobrego lekarza, czujemy się bezpiecznie. Podobnie jest z naszymi klientami, którzy czują się bezpiecznie, współpracując z Grant Thornton. ...