CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Bartłomiej Sawulski - UNICELL Poland sp. z o.o."
Jakie były początki firmy? Firma Unicell Poland rozpoczęła swoją działalność w roku 1998. Przedsiębiorstwo zostało założone przez inwestorów z Polski i Holandii i tak pozostało do dzisiaj.  Początkowo firma zajmowała się działalnością handlową, następnie krok po kroku zmieniała profil na produkcyjno-handlowy.    
Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? Na pewno kluczowym momentem w historii było uruchomienie własnej produkcji  w 2002 roku, w wyniku czego nastąpił bardzo dynamiczny wzrost obrotów i zwiększenie skali działalności.  Można na pewno wyróżnić jeszcze kilka innych przełomowych momentów,  takich jak: wdrożenie do produkcji strategicznych linii produktów,  przeprowadzka do nowego zakładu produkcyjnego i inne.  Jednak ogólnie można powiedzieć że rozwój firmy jest stabilny,  organiczny i odbywa się metodą małych kroków.
Jakie są cele firmy na najbliższy czas? Strategiczne cele firmy nie zmieniają się do kilku lat – ciągle jest to rozwój asortymentu, podnoszenie jakości produktów,  poszukiwanie nowych klientów oraz nowych kanałów sprzedaży .  W ostatnich latach firma mocno stawia na promocję i reklamę  wiodących marek Primacol i Luxdecor oraz na sprzedaż eksportową.  ...
"Wywiad z Katarzyna Russ - Auto-Gaz Centrum Jarosław Zagożdżon"
Jakie oferują Państwo usługi? Do kogo są skierowane? Produkujemy i dostarczamy kompletne instalacje LPG i CNG do samochodów na całym świecie. Tworzymy rynek autogazu - dostarczamy wiedzę, rozwiązania technologiczne i innowacje do powstających produktów. Nasze instalacje użytkowane są przez miliony użytkowników samochodów na całym świecie. Przy naszym Centrum Badawczo-Rozwojowym rozwijamy również własny warsztat, do którego w celu zamontowania instalacji przyjeżdżają klienci nawet z odległych województw. Na rynku wygrywamy wysoką jakością oferowanych produktów, usług czy obsługi klienta.
Jakie momenty były dla firmy przełomowe? Podczas 20-lat działalności takich momentów było wiele, ale do najważniejszych na pewno zaliczę: Budowa działu eksportu – działanie na rynkach międzynarodowych 2006 rok; Zmiana siedziby firmy w 2008 roku; Utworzenie oddziałów w Polsce; Tworzenie produktów pod własną marką: STEROWNIKI - ZENIT PRO, ZENIT PRO OBD, ZENIT DIRECT, COMPACT, BLUE BOX, ZENIT PRO DIESEL, WTRYSKIWACZE HERCULES oraz HERCULES BLUE; Budowa Centrum Badawczo-Rozwojowego; Pozyskanie środków unijnych w celu zwiększenia konkurencyjności.   ...
"Wywiad z Joanna Bednarek - Agora S.A."
"Wywiad z Anna Krawczyk - Agora S.A."
Jakim pracodawcą jest Agora? (Joanna Bednarek) Agora jest jedną z największych grup medialnych w Polsce. Jej działalność obejmuje takie obszary, jak prasa i multimedialne wydania cyfrowe, portale i projekty internetowe, kino, radio, telewizja, reklama zewnętrzna, a także wydawanie książek oraz koprodukcja i dystrybucja filmowa. „Gazeta Wyborcza”, „Metro”, Gazeta.pl, Sport.pl, Blox.pl, „Avanti”, „Logo”, „Cztery Kąty”, Radio TOK FM, Złote Przeboje, Rock Radio, AMS, kina Helios, Stopklatka TV to tylko kilka przykładów z naszej szerokiej oferty medialnej. Siłą Agory jest różnorodność – w zespołach tworzących ponad 100 marek jest wiele możliwości rozwoju dla różnych zawodów i dróg kariery.
Dlaczego warto z Wami pracować? (JB) W Agorze pracują ciekawi, pełni pasji ludzie. Młodzi rozwijają swój potencjał, a specjaliści pogłębiają doświadczenie, tworząc nowoczesne media i ciekawe projekty. Panuje dobra atmosfera pracy – np. mówimy sobie po imieniu, co zdecydowanie ułatwia budowanie relacji. Nie mamy sztywnego dress code’u, co może być atutem dla osób, które lepiej się czują w mniej oficjalnej stylizacji. W Warszawie pracujemy w budynku, który został doceniony w konkursach architektonicznych, występował w filmach i serialach. Są tu: basen, siłownia, sauna. Rano można wypić dobrą kawę w Gazeta Cafe, a po południu zjeść obiad w stołówce. W oddziałach lokalnych biura są położone w centrach miast, w klimatycznych kamienicach i nowoczesnych biurowcach. Agora stara się wychodzić również naprzeciw różnym potrzebom swoich pracowników - zapewnia im podstawową opiekę zdrowotną, partycypuje w kosztach programu sportowego. Duch sportowej rywalizacji towarzyszy nam podczas organizowanych dla pracowników zawodów: piłkarskich, żeglarskich, narciarskich. Co roku, w rocznicę powstania firmy bawimy się też na Balu Agory. ...