CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Tarnowska - Atos Polska"
"Wywiad z Michał Jackowiak - Atos Polska"
Proszę opowiedzieć o kluczowych momentach w historii AMG.net. M.J.: AMG.net od początku swojego istnienia przejawia niezwykły potencjał i dużą dynamikę rozwoju – tak więc momentów kluczowych w historii firmy było naprawdę sporo. Pierwszym milowym krokiem w rozwoju  firmy  było połączenie AMG.net jako agencji kreatywnej ze SNAP Consulting na przełomie lat 1999/2000. Drugi taki moment miał miejsce w 2006 roku, kiedy francuska Grupa Bull wykupiła 100% akcji AMG.net. Teraz robimy kolejny krok ku rozszerzeniu zakresu naszych działań i kompetencji. W sierpniu ubiegłego roku doszło do fuzji Grupy Bull i Atos SI. Obecnie budujemy nową organizację opartą o struktury AMG.net, która będzie funkcjonować pod wspólnym szyldem Atos Polska. Nowopowstająca organizacja będzie jednym z największych integratorów firm sektora IT pod względem zatrudnionych pracowników.
Czy w obliczu fuzji Pańska firma będzie bezkonkurencyjna na polskim rynku IT? M.J.: Już pod szyldem AMG.net byliśmy firmą, która mobilizowała do działania konkurencję, pozostając czołowym graczem na rynku. Zawsze wyróżniała nas elastyczność i dynamika działania oraz partnerskie podejście do klientów. Zachodzące zmiany utrwalają najważniejsze wartości i wyróżniki, a ponadto rozszerzają nasze kompetencje. Jako Atos Polska jesteśmy niekwestionowanym liderem na polskim rynku IT. Czy konkurencja ma się czego obawiać? Już od dawna! (śmiech). ...
"Wywiad z Agnieszka Piechaczek - Alexander Mann Solutions"
Firma Alexander Mann Solutions zajmuje się głównie działaniami HR-owymi. Z jakich kanałów rekrutacyjnych najczęściej Państwo korzystają? Zespól rekrutacji wewnętrznej w Alexander Mann Solutions dba o kompleksową promocję firmy jako pracodawcy, dlatego wykorzystujemy każdą szansę na spotkanie z potencjalnymi kandydatami – zarówno w świecie rzeczywistym, jak i wirtualnym. Nasi rekruterzy są aktywni w mediach społecznościowych, na forach internetowych, występują w roli ekspertów i autorów artykułów branżowych. Każda zainteresowana osoba łatwo odnajdzie nasze oferty pracy na portalach ogłoszeniowych. Jednocześnie regularnie uczestniczymy w wydarzeniach biznesowych w całej Polsce (targi pracy, konferencje, panele), a także wspieramy uczelnie, organizując m.in. warsztaty dla studentów. Dla zainteresowanych organizujemy także dni otwarte, które są wyjątkową okazją do odwiedzenia naszej siedziby.
Gdzie można spotkać przedstawicieli Alexander Mann Solutions? Jesteśmy wszędzie tam, gdzie nasi kandydaci, pracownicy, klienci i partnerzy (jesteśmy członkami stowarzyszeń ABSL i ASPIRE). Uczestniczymy w kilkudziesięciu wydarzeniach rocznie – są to konferencje, spotkania biznesowe, panele dyskusyjne, prezentacje, targi pracy, warsztaty, szkolenia zewnętrzne, a także inicjatywy niestandardowe, np. szkółka biznesowa dla maluchów. Spotkać nas można w całej Polsce, głównie jednak (w związku z lokalizacją naszych centrów usług) - w Krakowie i Gdańsku. ...
"Wywiad z Robert Radoszewski - EcoCar S.A."
"Wywiad z Ryszard Zając - EcoCar S.A."
EcoCar S.A. to najbardziej nowoczesna firma taksówkowa w Polsce. Jak prezentuje się Wasza historia? Robert Radoszewski: Firma powstała w 2013 roku, jednak przełom w jej rozwoju nastąpił rok później, kiedy wsparcia finansowego udzielił jej fundusz inwestycyjny WinVentures, kupując akcje EcoCar. Właścicieli funduszu przekonał unikatowy, na skalę europejską, model biznesowy spółki oraz spójna strategia rozwoju oparta na nowoczesnej flocie pojazdów, technologiach mobilnych, za pośrednictwem których można zamawiać i płacić za kurs oraz pro klienckie podejście. Zaczynaliśmy z flotą kilkudziesięciu taksówek w Warszawie. W ciągu trzech lat flota powiększyła się niemal 6-krotnie, a z biało-zielonych taksówek można również korzystać we Wrocławiu i Trójmieście.
Posiadają Państwo szeroką ofertę. Jakie usługi świadczycie? R.R: Spółka świadczy przede wszystkim usługi przewozu osób taksówką. 100% floty stanowią licencjonowane, hybrydowe taksówki. Klienci mogą skorzystać z szeregu usług dodatkowych takich jak przewóz dziecka oraz odprowadzenie dziecka do szkoły, personalny odbiór gościa na lotnisku, dostarczenie zakupów lub przesyłki, a także odprowadzenie samochodu.  Swoją ofertę kierujemy zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Firmom oferujemy bezgotówkowe korzystanie z naszych usług, które rozliczane są na koniec miesiąca na podstawie faktury. Dla wszystkich klientów, bez konieczności podpisywania umowy, dostępna jest też opcja Prepaid.  Nasze taksówki świetnie sprawdzają się również w obsłudze imprez okolicznościowych, konferencji i różnego rodzaju wydarzeń.  Oprócz usług taxi, oferujemy także wynajem luksusowych nieoznakowanych limuzyn oraz usługę osobistego asystenta, czyli EcoConcierge.  We Wrocławiu wprowadziliśmy również usługę przewozu osób pod nazwą Shuttle Bus. Usługa świetnie się sprawdza podczas obsługi wydarzeń oraz transferów na lotnisko, ponieważ ceny są nawet o 15% niższe, a klient zawsze poznaje cenę z góry. ...