Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Dębicka-Rasiak - AmRest Sp z o.o."
Jesteście międzynarodową firmą zarządzającą sieciami restauracji. Jakie marki wchodzą w skład holdingu AmRest? Zajmujemy się prowadzeniem restauracji szybkiej obsługi oraz casual daning. Pierwszą grupę tworzą marki KFC oraz Burger King, z kolei do drugiej należy Pizza Hut. Mamy też sieć kawiarni Starbucks.      
Jak wygląda struktura państwa firmy w Polsce? Nie jesteśmy jednolitą organizacją. Główna siedziba AmRest znajduje się we Wrocławiu. To właśnie tutaj zlokalizowany jest back-office naszej firmy, czyli działy takie jak, marketing, finanse, IT czy HR, a więc wszystko to, co związane jest ze wsparciem naszych podstawowych brandów. Natomiast jeśli chodzi o nasze restauracje, to są one rozmieszczone w całej Polsce.
Ile ich jest? Łącznie posiadamy 1100 punktów. Najwięcej restauracji ma oczywiście nasza największa marka, czyli KFC. Dodam jeszcze, że w AmRest pracuje obecnie ponad dziesięć tysięcy osób.
Skoro już o pracownikach mowa, to proszę powiedzieć, na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej? Nasza firma opiera się przede wszystkim na restauracjach i to do nich najczęściej poszukujemy pracowników. Są to rekrutacje masowe dlatego, że w głównej mierze zatrudniamy ludzi młodych, studentów. Poszukujemy osób do pracy w kuchni, na kasie czy kelnerów, a w przypadku Starbucksu, również baristów. ...
"Wywiad z Beata Kołodziejczyk - Kreatywka Sp. z o.o."
Prywatne życie pomysłem na biznes? W Waszym przypadku okazuje się, że tak również można? Kiedy urodził się mój syn w 2003 roku okazało się, że oprócz zajęć na basenie rynek nie oferował żadnych zajęć dla niemowląt i małych dzieci. Pomysł narodził się z potrzeby nauczenia się jak masować dziecko, jak się z nim bawić w sposób kreatywny i jak wspierać jego harmonijny rozwój. Dodatkowo chciałam spotykać się i wymieniać doświadczeniami z mamami, mającymi pociechy w podobnym wieku. Od pomysłu do realizacji minęło kilka miesięcy, a na pierwsze zajęcia zostali zaproszeni okoliczni rodzice z dziećmi. Pomysł się przyjął i w 2005 roku Kreatywka oficjalnie rozpoczęła swoje istnienie.  
Skąd wziął się pomysł na nazwę? Sama nazwa powstała z połączenia kreatywności i pozytywki, czyli pomysłu i muzyki. Jak dotąd z naszych zajęć skorzystało ponad 8.000 dzieci w całej Polsce.  
W jaki sposób realizujecie swoje pomysły na harmonijny rozwój niemowląt i małych dzieci? To przede wszystkim radosne zajęcia oparte na muzyce i ruchu realizowane przez doświadczonych instruktorów. Kreatywne zajęcia z rodzicami, spotkania zastępujące rytmikę, czy zbiór interesujących form animacyjnych gwarantują wspaniałe i niezapomniane spędzenie czasu. Rozwijamy zmysły dziecka poprzez radosną zabawę, co w późniejszych latach istotnie wpływa na umiejętności uczenia się i przyswajania wiedzy. Kształtujemy też postawy społeczne, pomagamy rozwijać umiejętności motoryczne i doskonalić sprawność ruchową maluszków. Spotkania promują pozytywne zachowania w grupie i doskonalą sposoby wyrażania emocji. Dzieci ćwiczą umiejętności mowy, pamięć i koncentrację, a zastosowanie w zajęciach efektu Mozarta pomaga harmonijnie kształtować obie półkule mózgowe.   ...
"Wywiad z Renata Makuszewska - Polska Press Grupa"
Proszę powiedzieć jakie były najważniejsze momenty w ostatnich latach w Polska Press. Polska Press Grupa jest jedną z największych grup mediowych w Polsce i kluczowym graczem na rynku wydawniczym, internetowym  i poligraficznym. Firma jest liderem na rynku mediów regionalnych i lokalnych w Polsce. W portfolio Grupy znajdują się: dzienniki regionalne – 20 tytułów, tygodniki lokalne – ponad 100 tytułów, miejskie dzienniki bezpłatne, tv guidy, prasa motoryzacyjna, magazyny luksusowe i hobbystyczne, serwisy informacyjne, serwisy moto, serwisy ogłoszeniowe, serwisy hobbystyczne. Prasa oraz produkty internetowe Polska Press Grupy obejmują swoim zasięgiem całe terytorium Polski. Polska Press Grupa zajmuje 10. miejsce w polskim Internecie pod względem liczby realnych użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, 01.2015). Sieć 9 drukarni świadczy usługi poligraficzne na światowym poziomie. Firma zatrudnia ponad 3 000 pracowników. Przez ostatnie lata firma przeszła gruntowną przemianę i z wydawnictwa prasowego stała się koncernem medialnym silnie działającym również na rynku Internetu i nowych technologii. Firma wprowadziła strategię dwumedialności redakcji, serwisy internetowe poddawane są zmianom, rozwijane są nowe kompetencje technologiczne Grupy. Firma przeprowadza również akwizycje na rynku internetowym. Jest współwłaścicielem Grupy e-budownictwo.pl, serwisu zakupów grupowych Gruper.pl, a także agregatora informacji o wydarzeniach Coigdzie.pl. W 2013 roku dokonała się jedna w największych transakcji na rynku prasy w Polsce. 20 marca 2013 r., Polska Press podpisała z Mecom Group plc umowę kupna udziałów w spółce Media Regionalne, obejmujących biznes prasowy, internetowy i poligraficzny. Media Regionalne były drugim co do wielkości koncernem medialnym w Polsce obecnym na rynkach regionalnych i lokalnych, posiadającym w swoim portfolio 9 dzienników, 2 płatne i 3 bezpłatne tygodniki, 50 serwisów internetowych, 5 drukarni.  Od września 2014 w skład grupy kapitałowej Polska Press wchodzi spółka Express Media sp. z o.o., która powiększyła portfolio firmy o dwa dzienniki: Express Bydgoski i Nowości - Dziennik Toruński”, 17 tygodników lokalnych oraz drukarnię.  27 lutego 2015 dokonała się fuzja spółek Polskapresse Sp. z o.o. oraz Media Regionalne Sp. z o.o. w wyniku której została zmieniona nazwa spółki na Polska Press Sp. z o.o.  ...