CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Paweł Marianowski - Capital Work Sp. z o.o."
Czym jest Capital Work? Capital Work Sp. z o.o.  jest młodą rozwijającą się firmą, wspierającą zatrudnienie osób niepełnosprawnych.
Na czym polega wasza działalność? Jako agencja pracy tymczasowej zajmujemy się outsourcingiem zatrudnienia osób niepełnosprawnych dopasowując kompetencje i możliwości pracowników do wymagań pracodawców.
W jakich miastach prowadzicie działalność? Siedziba firmy Capital Work znajduje się w Warszawie. Najwięcej pracowników mieszka na terenie województwa mazowieckiego.
Ilu pracowników zatrudniacie? W chwili obecnej firma zatrudnia 170 osób z różnymi niepełnosprawnościami na terenie całego kraju.
Jak pan myśli, za co klienci cenią wasze usługi? W odpowiedzi na te pytanie przytoczę kilka opinii klientów o Capital Work Sp. z o.o. „Z przyjemnością możemy polecić Capital Work Sp. z o.o. jako firmę solidną, która gwarantuje współpracę i usługi na najwyższym poziomie”. „Po analizie dotychczasowej współpracy z przyjemnością stwierdzamy, że możemy rekomendować firmę Capital Work Sp. z o.o. innym przedsiębiorcom, którzy oczekuję najwyższego poziomu obsługi”. ...
"Wywiad z Joanna Jastrzębska - Veneo Sp. z o.o."
Jak opisaliby Państwo Veneo w trzech zdaniach? Filozofię Veneo oparliśmy o przekonanie, że w długiej perspektywie sprawdza się współpraca, w której każda ze stron wygrywa. Staramy się utrzymywać ten balans zarówno w tworzeniu relacji z klientami, jak i z pracownikami. Dzięki temu zbudowaliśmy obszerne portfolio stałych klientów, którym dostarczamy usługi wysokiej jakości i doskonale zgrany zespół, który jest mocnym filarem firmy.   
Świadczycie szeroki zakres usług internetowych. Co składa się na Waszą ofertę? Jesteśmy agencją 360st specjalizującą się w marketingu internetowym. Opiekujemy się markami naszych klientów na każdym etapie, na którym wsparcie agencyjne jest niezbędne: od tworzenia brandingu, strategii marketingowych i public relations, po wdrażanie wszelkich narzędzi wspierających zarówno sprzedaż, jak i działania wizerunkowe. Naszymi mocnymi elementami w ofercie są m. in. tworzenie dedykowanych serwisów i aplikacji www, szeroko pojęta kreacja graficzna, komunikacja marek w mediach społecznościowych, media relations, kampanie reklamowe, produkcja wideo, a także SEO, SXO i SEM. W tym roku szczególnie mocno koncentrujemy się na rozwoju usług z ostatniego obszaru, co zostało dostrzeżone i docenione przez Google – zostaliśmy zaproszeni jako jedna z 24 agencji w Polsce do programu Google Rising Star, dzięki któremu budujemy zupełnie nową jakość w zakresie realizacji kampanii w sieci Google.    ...
"Wywiad z Elżbieta Płusa - Elavon Financial Services DAC (Sp. z o.o. o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce "
Od ponad 20 lat firma Elavon jest liderem w przetwarzaniu płatności. Co wpłynęło na tę wysoką pozycję? Systematycznie znajdujemy się w pierwszej piątce największych globalnych dostawców usług płatniczych, a nasza niezawodna międzynarodowa platforma rozliczeniowa oraz kompleksowa oferta usług, gwarantują możliwość prowadzenia sprzedaży dla firm na całym świecie. Na wysoką pozycję niewątpliwie wpływa profesjonalizm i jakości rozwiązań, ale też unikalne, zindywidualizowane podejście do każdego klienta. Elavon oferuje rozwiązania i usługi oparte na najlepszych światowych technologiach dla wszystkich rodzajów płatności i środowisk ich przetwarzania. Kluczowa jest jednak bardzo dokładna identyfikacja potrzeb konkretnego klienta, aby zaoferować mu usługi idealnie dopasowane do potrzeb, skutecznie wspierające jego rozwój. Jesteśmy więc przedsiębiorstwem konsultingowym oferującym rozwiązania płatnicze.
Ilu mają Państwo klientów i kto do nich należy: wielkie międzynarodowe korporacje czy lokalne firmy? Grono naszych klientów jest bardzo liczne – obsługujemy około miliona firm na całym świecie, z czego 20 tys. firm (40 tys. placówek) w Polsce. Do naszych klientów należą zarówno duże międzynarodowe korporacje, jak i średnie oraz małe przedsiębiorstwa. Międzynarodowy zasięg i infrastruktura pozwala firmie obsługiwać klientów globalnie, a obecność na lokalnych rynkach umożliwia indywidualne podejście. Elavon w Polsce dynamicznie rozwija się od 2007 roku, tj. od momentu powstania Centrum Operacyjnego w Warszawie. To właśnie tu polski oddział Elavon zarządza sprawami klientów z rynków europejskich: Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemiec, Polski, Hiszpanii, Belgii, Holandii, Norwegii. ...