Diamond Education
przez anka, 2015-10-05 13:20:59
Kurs pomocy stomatologicznej - super!!!! cudowne podejście wykładowczyni (cierpliwość, umiejętne przekazanie wiadomości), świetna atmosfera na zajęciach i co ważne- mała grupa szkoleniowa (lepsza integracja :).

Diamond Education
przez aga, 2016-06-24 18:44:34
Szkolenie stomatologiczne na PLUS.POLECAM

Formacja
przez RRR, 2014-09-05 14:46:32
SUPER ATMOSFERA MLODZI LUDZIE FIRMA IDZIE DO PRZODU WIDAC WAS NA RYNKU

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Kamil Tabaka - NOVUM Sp. z o.o. Sp.k."

Jak wyglądały początki firmy? Firma została założona w 1996 roku przez dwóch braci Sławomira i Andrzeja Chmielińskiego. Początki działalności firmy to produkcja pierwszych bezpiecznych, drewnianych placów zabaw w zakładzie produkcyjnym w Gromie. W chwili obecnej NOVUM posiada już cztery zakłady produkcyjne, w których produkujemy certyfikowane elementy wyposażenia placów zabaw z drewna i stali, meble do placówek edukacyjnych oraz szyjemy kształtki piankowe i granulatowe, służące do zabawy przedszkolakom. 
Czyli firma NOVUM jest firmą rodzinną? Tak, jest to przedsiębiorstwo rodzinne, dwupokoleniowe. Oprócz zarządzających Prezesów do zespołu dołączył syn jednego z właścicieli – Igor Chmieliński, który zajmuje się od kilku lat rozwojem eksportu.  
Jak obecnie wygląda oferta produktowa? Jeżeli chodzi o wachlarz produktów możemy poszczycić się na chwilę obecną oprócz urządzeń na place zabaw, kompleksowym wyposażeniem placówek edukacyjnych w meble i pomoce edukacyjne a także nowymi liniami urządzeń fitness do siłowni zewnętrznych oraz urządzeń na psie place zabaw. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy na rynek nowe produkty. ...
"Wywiad z Marek Janik - FLORENTYNA ZpChr"
Pod koniec lat 80. dwóch braci postanawia założyć firmę Florentyna, zatrudniając początkowo 4 pracowników. Obecnie pracuje u Was ponad 450 osób. Jaka jest Wasza recepta na sukces? Podstawą osiągnięcia sukcesu jest pełne zaangażowanie pracowników. Jest to możliwe, kiedy praca okazuje się przede wszystkim pasją, a nie codziennym obowiązkiem. Nieszablonowe podejście do zadań - co niewątpliwie jest domeną naszego zespołu - sprawia, że jesteśmy niekwestionowanym liderem na rynku.
Osiągnęli Państwo miano czołowego producenta produktów AGD w Polsce. Z jakimi największymi trudnościami przyszło się Wam zmierzyć? Moim zdaniem nie należy mówić o trudnościach, a raczej o wyzwaniach, którym sprostaliśmy. Przede wszystkim naszą ofertę musieliśmy dostosować do wymagań rynku. Staraliśmy się reagować szybko i działać niestandardowo, aby nasza oferta zawsze była konkurencyjna. Wciąż szukaliśmy obszarów, które można zagospodarować, intensywnie nawiązywaliśmy relacje biznesowe. Jednak przede wszystkim mieliśmy świadomość tego, że trzeba się cieszyć ze wszystkich, nawet najmniejszych sukcesów. To wszystko doprowadziło nas do wysokiej pozycji, którą obecnie zajmujemy na rynku. ...
"Wywiad z Tomasz Kasperski - Westwing Home&Living Sp. z o.o."
Czym jest WESTWING Home & Living? To największy klub zakupowy w Polsce oferujący produkty do wyposażenia wnętrz. Tworzony przez pasjonatów dobrego designu dla miłośników pięknych i unikatowych przedmiotów.
Skąd pomysł na tego typu przedsiębiorstwo? Westwing opiera się na prostym koncepcie – oferujemy starannie wyselekcjonowane produkty w atrakcyjnych cenach. To przemyślany model, który zakłada, że jeżeli codziennie będziemy zmieniali oferowany asortyment i dostarczymy użytkownikom inspirujące treści – piękne zdjęcia, ciekawe porady – ci będą nas często odwiedzać i w rezultacie często kupować. Klienci pytani o to, co cenią w Westwing wymieniają: produkty niedostępne nigdzie indziej, wysoką estetykę i funkcjonalność strony oraz ceny – z założenia obniżone. Stronę Westwing ogląda się jak magazyn wnętrzarski, z tą różnicą, że można kupować.
WESTWING działa w 14 krajach świata. Czy Państwa asortyment jest dostosowany do obecnie panujących trendów w danym kraju czy jest on uniwersalny? Nasze stylistki pełnią rolę przewodników po świecie designu i aranżacji wnętrz, kampanie przez nie projektowane prezentują meble i dodatki do domu wpisujące się w obowiązujące trendy, a także w gusta i wymagania lokalnego rynku. W naszej ofercie można jednak znaleźć też uniwersalne i ponadczasowe propozycje, które nigdy nie wychodzą z mody. ...