CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Agnieszka Kwiatek - Hert Sp. z o.o."
Początki firmy sięgają 1994 roku. Kiedy struktury firmy były już bardzo rozbudowane, postanowiliście o podziale Hert na trzy oddzielnie zarządzane spółki. Czy był to przełomowy moment? To był raczej proces, pozwalający na lepsze zarządzanie, lepszą organizację, co zaowocowało usprawnieniem całej firmy i lepszą obsługą naszych Klientów. Dla Klienta większe znaczenie ma kompleksowość jego obsługi niż to, czy korzysta z usług firmy Hert czy Hert Akcesoria czy Hert Serwis. Najważniejsze jest to, że otrzyma urządzenie wraz z odpowiednim oprzyrządowaniem i serwisem.
Na jakie trzy spółki została podzielona firma? HERT, HERT SERWIS i HERT AKCESORIA.     
Co składa się na Państwa ofertę? Hert – zajmuje się maszynami i urządzeniami produkcyjnymi dla branży spożywczej, w szczególności piekarniczej i cukierniczej.  Hert Akcesoria – materiały eksploatacyjne, drobne narzędzia niezbędne i przydatne w codziennej pracy w zakładach piekarskich i cukierniczych, np. blachy, formy, kasty, noże, kosze, wagi, oleje, itd. Hert Serwis – instalacje i wdrożenia, przeglądy i konserwacje oraz naprawy urządzeń. ...
"Wywiad z Jerzy Zientkowski - Main Brain"
Jakie usługi świadczy firma Main Brain? Jesteśmy firmą szkoleniową. Pragnę jednak podkreślić, że zajmujemy się ich specyficzną formą. Oferujemy produkty, który nazwaliśmy fabrykami. Poświęcone są one takim zagadnieniom jak biznes, negocjacje czy sukces. Można powiedzieć, że jest to amalgamat warsztatów, mentoringu indywidualnego i narzędzi on-line, który ma podnieść jakość i efektywność szkoleń. Wszystko po to, żeby nauczyć się szybciej i skuteczniej.
Jesteście stosunkowo młodą firmą, czy oprócz głównej siedziby posiadacie już jakieś filie? Main Brain powstało cztery lata temu. Nasza siedziba znajduje się w Warszawie w budynku Platinium Tower. Przepiękne, ciekawe, ciepłe i ekskluzywne miejsce. Na razie nie planuje otwierać żadnych oddziałów. Aktualnie szkolenia prowadzimy jedynie w Warszawie. Ekspansja to temat na przyszłość. Najpierw chcemy popracować nad jakością oraz marką.
Wraz z ekspansją rośnie liczba pracowników dlatego o zatrudnianiu nowych osób chciałbym teraz porozmawiać. Proszę powiedzieć, na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej? Szukamy trenerów, którzy są ekspertami w swojej branży, a z drugiej strony potrafią opowiedzieć o tym dużej publiczności. ...
"Wywiad z Bartek Boczkaja - Konsorcjum Fen Sp. z o.o."
Czym zajmuje się państwa firma? Jesteśmy dystrybutorem IT. Specjalizujemy się w rozwiązaniach sieciowych - sieciach przewodowych i bezprzewodowych, bezpieczeństwie IT, storage, systemach monitoringu wizyjnego. Sprzedajemy również rozwiązania do dystrybucji sygnałów audio-video, ale także akcesoria do komputerów i urządzeń przenośnych takich jak np. laptopy czy tablety.
Skoro jesteście firmą z branży IT to domyślam się, że większość waszego zespołu stanowią mężczyźni. To prawda. Choć mamy też w firmie kilka koleżanek, które wnoszą do niej nową jakość. Z reguły są to specjalistki.
Ilu łącznie pracowników państwo zatrudniają i gdzie fizycznie znajduje się wasza firma? Mieścimy się w Poznaniu, nie mamy oddziałów w Polsce. Aktualnie zatrudniamy ok.35 osób.
Skoro nie mają państwo oddziału, to jak wygląda wasza praca? 95 proc. naszych handlowców "siedzi w biurze", a więc można powiedzieć, że sprzedajemy na odległość. Z osób „lotnych”, czyli na stałe pracujących poza firmą mamy dwie osoby. W IT środki komunikacji na odległość zawsze były bardziej rozwinięte, także nie jest to coś zaskakującego. ...