CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Kamila Borowa - blstream"
BL Stream to firma stworzona przez grupę przyjaciół i absolwentów Politechniki Szczecińskiej. Z Waszą nazwą wiąże się nawet ciekawa historia. Firma powstała w 1999 roku w Szczecinie. Jeden z założycieli jest Finem i to od nazwy jego rodzinnej miejscowości firma wzięła swoją pierwotną nazwę, Bellstream. Jak większość startupów pierwsze biuro mieściło się w mieszkaniu. Z roku na rok firma odnotowywała stabilny wzrost na poziomie 20-50%. W 2012 roku, dzięki pojawieniu się inwestora strategicznego Enterprise Investors, firma przejęła lidera na rynku niemieckim w tworzeniu aplikacji mobilnych – firmę Kupferwerk z siedzibą w Monachium. W ten sposób z marszu weszliśmy na rynek niemiecki. Obecnie BLStream ma biura sprzedażowe w amerykańskim Santa Clara, Monachium, Berlinie, Londynie i Warszawie oraz centra programistyczne w Szczecinie, Wrocławiu, Lublinie, Monachium i Regensburgu. Dodatkowo decyzją właściciela Enterprise Inverstors w grudniu 2015 roku firma BLStream jest w procesie łączenia się z firmą SMT Software. Dzięki temu tworzymy lidera w Europie Centralnej w zakresie usług projektowania i tworzenia wysokiej jakości oprogramowania klasy „premium” dla klientów międzynarodowych. Jednocześnie rozszerzamy centra programistyczne o kolejne biura w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach i Białymstoku. ...
"Wywiad z Krzysztof Pieczewski - Admiral Boats S.A."
Czym zajmuje się Admiral Boats i do kogo skierowana jest Wasza oferta? ADMIRAL BOATS S.A. jest dynamicznie rozwijającym się producentem łodzi motorowych powstałym z połączenia pasji i doświadczenia. W swej ofercie posiadamy 48 modeli od 5m do 12m długości. Na terenie Zakładu Produkcyjnego w Tczewie firma świadczy usługi remontowe dla taboru stoczniowego, a także wykonuje zlecenia konstrukcji stalowych i aluminiowych. Dodatkowo uruchomiony został dział produkcji przyczep podłodziowych, który wykonuje przyczepy zarówno dla produkowanych przez Spółkę łodzi, jak i stanowi odrębny produkt dystrybuowany przez dealerów Spółki. Staramy się, by nasza oferta spełniała najwyższe oczekiwania klientów oraz stale zmieniającego się rynku. Jesteśmy nie tylko dostawcą rozwiązań, lecz również doradcą dla osób, które pragną rozwijać swoją pasję i umiejętności.
Spółka istnieje 6 lat. Jak zmieniła się od początku swojej działalności. Sam pomysł powstał z pasji, doświadczenia i ciekawości potrzeb rynku na dany typ łodzi. Zaczęło się od kilku sztuk wykonanych ręcznie w raczej „garażowych” warunkach. Reakcja odbiorców okazała się bardzo pozytywna, więc po dokonaniu szczegółowych badań rynku rozpoczęto „prawdziwą” działalność produkcyjną. Dziś posiadamy hale oraz maszyny pozwalające na produkcję wysokiej jakości łodzi i konstrukcji stalowych, wykwalifikowaną kadrę, zaufanych partnerów, którzy współpracują z nami od wielu lat, a przede wszystkim wspólny cel, jakim jest sprzedaż niezapomnianych momentów na pokładach naszych łodzi oraz rozwiązań technologicznych dla stalowych jednostek pływających i lądowych. ...
"Wywiad z Ewelina Trojner - Kind Aparaty Słuchowe"
KIND jest jednym ze światowych liderów, jeśli chodzi o aparaty słuchowe. Jaka jest historia Państwa firmy? KIND jest firmą rodzinną: została założona w 1952 roku przez Inge i Wernera KIND w Großburgwedel pod Hanowerem i wciąż jest zarządzana przez rodzinę Kind. Od tamtej pory nieustanny rozwój przedsiębiorstwa doprowadził do zajęcia pozycji lidera w branży aparatów słuchowych zarówno w Niemczech, jak i w innych krajach świata: Szwajcarii, Austrii, Czechach, Luksemburgu, Gruzji, Azerbejdżanie, Polsce, Singapurze, Holandii, Federacji Rosyjskiej, Armenii i na Ukrainie.
A w Polsce? KIND jest liderem rynku w Polsce oraz jednym z wiodących przedsiębiorstw na świecie w sferze poprawy komfortu życia osób z niedosłuchem i sprzedaży aparatów słuchowych. Dzięki markom KIND oraz audifon realizujemy całokształt działań w procesie tworzenia łańcucha wartości w dziedzinie aparatów słuchowych: od fazy projektowej, poprzez produkcję, aż po specjalistyczne dostosowanie do potrzeb klienta. W Polsce firma została założona w 2007 roku. Obecnie w całym kraju działamy w ponad 200 lokalizacjach, obsługując kilkadziesiąt tysięcy Klientów. ...