"KRYSTROM" Krystyna Kściuczyk
przez były kierowca, 2014-10-08 22:17:48
Jak najbardziej na tak! gorąco polecam tego pracodawce. Pan Roman jak i spedytorzy nie zostawią kierowcy na 'pastwę losu' jak chcecie jeździć to tylko KRYSTROM.

DONE! Deliveries Misiek i Wspólnicy sp.j.
przez Natalia, 2014-12-07 17:31:52
Pracowałam u nich 4 miesiące jako spedytor - bardzo dobre wynagrodzenie i na czas! Niestety rodzina...

pphu partner
przez Krzychu, 2014-12-07 17:39:16
Jezdze solówka na przerzutach kasa OK. poukładana robota, spoko spedytorzy.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Ewelina Trojner - Kind Aparaty Słuchowe"
KIND jest jednym ze światowych liderów, jeśli chodzi o aparaty słuchowe. Jaka jest historia Państwa firmy? KIND jest firmą rodzinną: została założona w 1952 roku przez Inge i Wernera KIND w Großburgwedel pod Hanowerem i wciąż jest zarządzana przez rodzinę Kind. Od tamtej pory nieustanny rozwój przedsiębiorstwa doprowadził do zajęcia pozycji lidera w branży aparatów słuchowych zarówno w Niemczech, jak i w innych krajach świata: Szwajcarii, Austrii, Czechach, Luksemburgu, Gruzji, Azerbejdżanie, Polsce, Singapurze, Holandii, Federacji Rosyjskiej, Armenii i na Ukrainie.
A w Polsce? KIND jest liderem rynku w Polsce oraz jednym z wiodących przedsiębiorstw na świecie w sferze poprawy komfortu życia osób z niedosłuchem i sprzedaży aparatów słuchowych. Dzięki markom KIND oraz audifon realizujemy całokształt działań w procesie tworzenia łańcucha wartości w dziedzinie aparatów słuchowych: od fazy projektowej, poprzez produkcję, aż po specjalistyczne dostosowanie do potrzeb klienta. W Polsce firma została założona w 2007 roku. Obecnie w całym kraju działamy w ponad 200 lokalizacjach, obsługując kilkadziesiąt tysięcy Klientów. ...
"Wywiad z Michał Starczewski - Media Star Sp. z o.o. S.K."
Mija trzynaście lat od czasu, gdy powstał Wasz pierwszy salon. To był dynamiczny okres rozwoju? Tak. W 2003 roku powstał pierwszy salon prasowy w Słupsku. Udało nam się wpasować  w ówczesne tendencje rynkowe, które pozwoliły na rozwinięcie dobrze prosperującego biznesu w krótkim czasie. Dzięki temu dziś jesteśmy w tym miejscu, w którym jesteśmy. Obecnie nasza firma to 88 wysoko wyspecjalizowanych salonów prasowych zlokalizowanych na terenie ośmiu województw. Dbamy, aby nasze punkty handlowe znajdowały się tam, gdzie nasi klienci najbardziej ich potrzebują, czyli w np. w sieci sklepów Netto lub interesujących ciągach komunikacyjnych
    
Czym dokładnie się zajmujecie? Ułatwianiem życia naszym klientom. Staramy się, aby w naszych salonach, w miłej atmosferze, mogli dokonać niezbędnych zakupów. To ze względu na ich potrzeby asortyment jest tak różnorodny: od artykułów tytoniowych, przez napoje, zabawki, upominki, parafarmaceutyki, bilety, a na słodyczach i starterach skończywszy. Niezmiennie dbamy o rozszerzenie dostępności gamy produktów. Nasi klienci doceniają nas właśnie ze względu na wygodę. W krótkim czasie są w stanie nabyć potrzebne produkty w jednym miejscu. Zdarza się, że ktoś w ostatnim momencie przypomina sobie, że zapomniał dołączyć kartkę urodzinową do prezentu. Wtedy my przychodzimy z pomocą. ...
"Wywiad z Agnieszka Kozakiewicz - GoWork.pl"
GoWork.pl bardzo ewoluował od momentu swojego powstania - opisz najważniejsze dla firmy momenty. Każdy moment w życiu firmy jest ważnym i przełomowym momentem, niezależnie od jego konsekwencji. Powstanie strony internetowej, pozyskanie pierwszych klientów w Polsce jak i w Niemczech, otworzenie pierwszego oddziału regionalnego to są pewne filary działalności. Dzięki konsekwencji i wytrwałości  staliśmy się pionierami w wielu płaszczyznach na rynku pracy. Współpracujemy z licznymi klientami i firmami z całej Polski. Naszą stronę miesięcznie odwiedza 2 mln osób - dla porównania warszawskie metro dziennie przewozi pól miliona pasażerów. Dział kadrowy odpowiada za poprawne rozliczenie ok 1000 osób, które współpracują z nami już od lat. Nasi lektorzy i nauczyciele w samym roku 2015 podzielili się wiedzą z ok 10 tys. osób, które uzyskały nowe kwalifikacje i nowe umiejętności. Jako firma usługowa cały czas musimy wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów.
Wszystko zaczęło się od pośrednictwa pracy. Teraz pośrednictwo odbywa się głównie na rynek niemiecki - jak teraz funkcjonuje ten dział? Obecnie Dział Niemiecki, który zajmuje się zarówno rekrutacją jak i obsługą klienta niemieckojęzycznego jest jednym z najliczniejszych działów. Z roku na rok umacniamy swoją pozycje na tym rynku, budujemy bazę zaufanych i zadowolonych klientów. Sprawiamy, że współpraca z nami jest efektywną i wartościową współpracą. ...