Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

GD Profesja SC
przez mlody21, 2014-11-12 13:18:07
Firma w porządku, pracuje dzięki nim jako elektryk w Niemczech. Oferta była zgodna z tym co mam na miejscu. Pomagali z organizacja wyjazdu i tłumaczeniem jak były problemy. Resztę sam ogarnąłem. Polecam.

THYE LOKENBERG - POLSKA SP. Z O.O.
przez Kamil spawacz, 2015-03-25 21:14:40
Firma jest fajna milo mi sie pracuje, panuje tu mila atmosfera, pieniadze zawsze mi sie zgadzaja i firma zatrudnia elektryka z prawdziwego zdarzenia.

Wpisy z naszego BLOGA:

Dane pochodzące z Barometru zawodów dla Poznania w 2017 roku wskazują, że jednym z deficytowych profesji w tym mieście są opiekunowie osób starszych. Brak osób do pracy w tej branży jest spowodowany takimi czynnikami jak niskie zarobki, konieczność posiadania odpowiednich kompetencji psychologicznych, a także wysokie zapotrzebowanie na tego typu us...
Czytaj więcej >>
Problem nadwyżki absolwentów kierunków humanistycznych i społecznych jest widoczny w całym kraju. Nie inaczej sytuacja przedstawia się w Poznaniu. Jak pokazuje Barometr zawodów dla tego miasta – w 2017 roku na rynku pojawiło się wielu nowych absolwentów tego typu studiów, którzy nie mogą znaleźć zatrudnienia na etacie. Problem bezrobocia po k...
Czytaj więcej >>
Według danych Urzędu Statystycznego w Poznaniu stopa bezrobocia w województwie wielkopolskim wynosiła w grudniu 2016 roku 5 proc. Większość osób pozostających bez pracy stara się o zatrudnienie na etacie, jednak ci bardziej przedsiębiorczy mogą zdecydować się na rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej. Często jest ona szansą na znacznie wyższ...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Dagmara Nosek - Pizzeria Banolli"
Restauracja Pizzeria Banolli jest już na rynku od ponad 20 lat. Jakie wyglądały jej początki? Pierwsza pizzeria należąca do Banolli® została otwarta nieopodal krakowskiego rynku. Początki zawsze bywają trudne zwłaszcza, kiedy rynek jest nieukształtowany a tak było w naszym przypadku. Rynek gastronomiczny w Krakowie na początku lat 90 zaczął dopiero powstawać. Byliśmy jedną z pierwszych pizzerii na mapie Krakowa, co pozwoliło nam na dość szybką ekspansje marki w rodzinnym mieście. Nigdy nie spoczywamy na laurach i zawsze staramy się wychodzić na przeciw oczekiwaniom klientom. Od zawsze staraliśmy się podchodzić do tematu innowacyjnie co dowodzi iż byliśmy prekursorami m.in, dostawy do klienta, możliwości składania zamówień za pośrednictwem strony internetowej, największej pizzy w Krakowie - 70cm oraz BurgerPizzy - Burgera w cieście pizzowym.
Konkurencja w branży jest obecnie duża. Czym Pizzeria Banolli® wyróżnia się na tle innych? Rynek krakowskiej gastronomii od paru lat prężnie się rozwija, dlatego trzeba nadążać nad trendami oraz nie bać się zmian. Mimo, że Banolli® możemy zaliczyć do restauracji pizzerii sieciowych, które charakteryzują się raczej masowym podejściem do klienta, my kładziemy bardzo duży nacisk na indywidualne traktowanie naszych gości oraz wielce istotny dla nas feedback. Misją Banolli® jest „Każdy klient mówi: wrócę tu”. Bazując na badaniach, które pokazują, że klienci są najbardziej lojalni usługom z branży gastronomicznej - Banolli® dba o zadowolenie każdego gościa restauracji, utrzymując stały, wysoki poziom oferowanych usług i produktów oraz utrzymując z nim bezpośredni kontakt. ...
"Wywiad z Dariusz Sawiński - Contact Center Sp. z o.o."
Czym dokładnie się zajmujecie? Contact Center Sp. z o.o. świadczy usługi w branży BPO (Business Process Outsourcing). W pojęciu tym mieści się szeroki zakres działań na rzecz podmiotów zlecających (klientów), które z założenia mają odciążyć przekazującego biznes. Przede wszystkim, Contact Center Sp. z o.o. jako lider na rynku posiada kompetencje do dostarczania wysokiej jakości wsparcia w efektywnym modelu finansowym. Klienci, których wspieramy to kilkadziesiąt podmiotów reprezentujących praktycznie każdą branżę – finansową (banki i ubezpieczenia), help desk techniczny, customer care posprzedażowy, e-commerce, koncerny samochodowe, energia, koncerny paliwowe oraz programy lojalnościowe. Nasze usługi dostarczamy wielokanałowo – w ramach połączeń telefonicznych (np. jako Biuro Obsługi Klienta), realizując korespondencję mailową oraz tradycyjną (list/kurier), a na obsłudze mediów społecznościowych kończąc. Dla niektórych podmiotów dostarczamy usługi end to end – a więc do wyżej wspomnianych świadczymy również drobne usługi logistyczne (z magazynem produktów włącznie). ...
"Wywiad z Bronisław Fryt - PRZEDSIĘBIORSTWO EL 12 SP. Z O.O."
Firma El12 została założona w 2003 roku. Jak wyglądały początki firmy? Doświadczenie w branży zdobywali już Państwo wcześniej? Z branżą elektrotechniczną jestem związany od 26 lat. W 1990 r. założyliśmy z żoną działalność handlową pod nazwą Elmetal. Firma posiadała wówczas dwa oddziały. W międzyczasie firma przeszła wiele przeobrażeń. Aktualnie jestem współwłaścicielem i Prezesem Zarządu Przedsiębiorstwa el12 Sp. z o.o. zajmującej się sprzedażą artykułów elektrotechnicznych. Dzięki organicznemu rozwojowi, w dniu dzisiejszym obejmuje ona swą działalnością teren całej Polski.
Jak od tego czasu rozwinęła się firma? W 2003r. firma liczyła zaledwie jeden oddział i 12 pracowników. Na dzień dzisiejszy posiada 10 oddziałów, biuro handlowe oraz dwa salony oświetleniowe i zatrudnia blisko 170 pracowników. Rozwinęliśmy się nie tylko terytorialnie, nieustannie poszerzamy również ofertę, wprowadzamy nowości. Idąc naprzeciw oczekiwaniom klientów, el12 wprowadziło platformę B2B do obsługi klienta biznesowego, a także sprzedaż on-line przy pomocy kilku serwisów. Rozwój firmy obejmuje również rozwój pracowników, prowadzimy cykliczne szkolenia branżowe. Udoskonalamy sprzedaż bezpośrednią, wprowadzając nowoczesne czytniki kodów we wszystkich magazynach. Ponadto, firma wprowadziła na rynek nową markę elstilo – sieć salonów oświetleniowych. ...