CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wpisy z naszego BLOGA:

Dwudniowa, Wiosenna Giełda Pracy dla studentów w Szczecinie, zorganizowana przez Akademickie Biuro Karier przyciągnęła wielu młodych ludzi, którzy poszukują odpowiedniej dla siebie drogi zawodowej oraz realnych ofert pracy. Kto pojawił się na giełdzie? Niecodzienne spotkania z pracodawcami Akademickie Biuro Karier Uniwersytetu Szczecińskiego już po...
Czytaj więcej >>
Polska Fundacja Przedsiębiorstwa Społecznego zaplanowała na środę 26 kwietnia 2017 roku szczególne wydarzenie, ważne dla wszystkich osób poszukujących pracy w Szczecinie. To Targi pracy, które pozwolą pracodawcom znaleźć w Szczecinie pracowników, kandydatów na staż lub praktyki, zaś samym bezrobotnym i poszukującym pracy – na zapoznanie się z...
Czytaj więcej >>
W województwie zachodniopomorskim panuje ponad 11-procentowe bezrobocie, a w samym Szczecinie jest zarejestrowanych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy 8350 osób pozostających bez zatrudnienia. Czy Szczecin jest dobrym miastem do pracy? Zachodniopomorski rynek pracy Pomimo faktu, że stopa bezrobocia w województwie zachodniopomorskim na koniec lutego 2017 ...
Czytaj więcej >>
Jedną z grup znajdujących się w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy są niepełnosprawni. W ich przypadku wszelakie zagadnienia związane z aktywizacją zawodową nabierają szczególnego znaczenia, ponieważ bez odpowiednich działań w tym kierunku grozi im trwałe wykluczenie z rynku pracy. Szczecin pod tym względem nie jest wyjątkiem – również boryka ...
Czytaj więcej >>
Szczecin to jedno z największych miast w Polsce i bardzo ważny ośrodek gospodarki morskiej. Funkcjonują tu 2 podstrefy ekonomiczne – Specjalnej Strefy Ekonomicznej Euro-Park Mielec oraz Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Miasto jest oceniane jako miejsce z potężnym potencjałem biznesowym, aczkolwiek nie wszyscy mogą liczyć tu na...
Czytaj więcej >>
Województwo zachodniopomorskie na przestrzeni ostatnich kilku lat odnotowało spory spadek bezrobocia. W grudniu 2015 r. stopa rejestrowanego bezrobocia wynosiła tu 13,3 proc., zaś w grudniu 2016 r. spadła do 11 proc. Na tym tle Szczecin wypadł bardzo dobrze z wynikiem 4,7 proc., plasując się w stosunkowo niedużym gronie polskich miast, gdzie wskaźn...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Katarzyna Rudzka-Kowalska - UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeniowe"
UNIQA jest liderem na rynku ubezpieczeń osobowych oraz jednym z największych ubezpieczycieli majątkowych w Austrii. Co wpłynęło na tak wysoką pozycję firmy? Zaangażowanie wszystkich pracowników pozwala zmienić wizję w rzeczywistość. UNIQA z dumą spogląda wstecz na ponad 200-letnią historię i każdego dnia czerpie z długoletnich doświadczeń w branży ubezpieczeniowej. 40 spółek prowadzi działalność w 19 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. 22 tys. naszych pracowników i partnerów wyłącznych obsługuje prawie 10 mln klientów. Jesteśmy wiodącym towarzystwem ubezpieczeń w Austrii i marką cieszącą się największym zaufaniem na rynku macierzystym, a nasz udział w rynku wynosi 14,5 proc. UNIQA nieustannie dąży do tworzenia produktów i oferowania usług o najwyższej jakości. Jednocześnie chcemy być wiarygodnym partnerem dla naszych klientów. Jesteśmy po to, aby ich wspierać, niezależnie od okoliczności, dodawać im pewności siebie i odwagi, czyli pozwalać im cieszyć się życiem. Pochodzimy z wielu różnych krajów, mówimy różnymi językami, różni nas pochodzenie etniczne i płeć. Tworzymy barwny zespół specjalistów, których łączy wspólny cel: oferowanie bezpieczeństwa naszym klientom, dzięki któremu ich życie i życie ich bliskich staje się prostsze. ...
"Wywiad z Jolanta Muran - Empik"
Co kryje się pod marką Empik? Empik istnieje od 68 lat i mimo ogromnych zmian, które w tym czasie przeszła firma, jej DNA pozostaje niezmienne, co najpełniej oddaje nasza misja: „Dajemy radość z odkrywania kultury i rozwijania pasji”. Empik to przede wszystkim miejsce, które inspiruje – naszą ambicją jest zachęcanie naszych klientów do ciekawego spędzania czasu i rozwijania zainteresowań. Nie ma drugiego miejsca z tak szerokim wyborem książek, muzyki, filmów, gier, multimediów, z taką ofertą produktów rozwijających zainteresowania i inspirujących do ciekawego spędzania wolnego czasu. Nieustannie wzbogacamy naszą ofertę i wprowadzamy nowoczesne rozwiązania, czyniąc nasze salony jeszcze bardziej przyjaznymi i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom współczesnych klientów.
Za co najbardziej cenią was klienci? Z badań przeprowadzonych w 2015 roku wynika, że nasi Klienci cenią Empik głównie ze względu na szeroki asortyment. Jako zaletę wskazują także możliwość zapoznania się z produktami na miejscu, miłą atmosferę, a odwiedziny w naszych salonach traktują jako okazję do zapoznania się z premierami oraz trendami w kulturze. ...
"Wywiad z Marek Łaskowski - Laboratorium Kosmetyczne Joanna Sp.J."
Jak wyglądały początki firmy? Laboratorium Kosmetyczne Joanna zostało założone w 1982 przez Bogusława Górkę. Firma funkcjonowała pod nazwą Zakład Chemiczny Joanna. Nazwa firmy pochodzi od imienia żony założyciela. Na początku firma wytwarzała tylko jeden produkt był to płyn do trwałej ondulacji włosów. Jedynymi odbiorcami były zakłady fryzjerskie. Popyt był bardzo duży, a problem stanowiło jedynie zdobycie surowców i opakowań do produkcji. Systematycznie rozwijano asortyment poprzez wprowadzenie szamponów do włosów, również sprzedawanych wśród fryzjerów. Przez 8 lat przedsiębiorstwo funkcjonowało przede wszystkim w oparciu o rynek fryzjerski i zatrudniało kilka osób. W 1987r. została powołana do życia spółka cywilna, do Bogusława Górki dołączył Ryszard Korczak z 50 % udziałem.
Jaki był przełomowy moment i kiedy nastąpił? Przełomowym momentem była pierwsza duża kampania reklamowa szamponu z serii Rzepa. Zrealizowana została w latach 90-tych, wtedy aktywne reklamowo były tylko wielkie koncerny, polskie firmy tworzyły póki co działy marketingu i nie myślały o szerszej komunikacji. A to była jak na polską firmę duża kampania, która przyniosła wymierne efekty sprzedażowe. Od tego czasu intensywnie pracujemy nad rozwojem marki i poszczególnych brandów, które posiadamy w asortymencie. ...