Opinie o Lidl Polska Sp. z o.o. w Tarnowo Podgórne

Początki działalności Lidl sięgają lat 30-tych, kiedy to w Szwabii zostało założone przedsiębiorstwo Lebensmittel-Sortimentsgroßhandlung. Obecnie Lidl zajmuje miejsce w pierwszej dziesiątce największych sklepów spożywczych w Europie. Jako międzynarodowa grupa przedsiębiorstw posiadamy niezależne spółki za granicą prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy


Branże: Doradcy biznesowi

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Lidl Polska Sp. z o.o. w Tarnowo Podgórne

Kamila
Kandydat
 Pytanie

Hej! Na jakie wynagrodzenie może liczyć ekspert do spraw controllingu?

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Lidl Polska Sp. z o.o.?

klient
Inne

Dzisiaj o godz. 10.50 robiłem zakupy w lidli w Koszalinie przy ul. Monte Cassino kupowałem śliwki gdzie stwierdziłem że większość jest zgniłych (mam zdjęcie które nie mogę pokazać w tej aplikacji) i na zwrócenie uwagi kierownikowi sklepu o tym fakcie odpowiedział tylko jak panu nie odpowiadają to niech pan nie kupuje i nie było żadnej reakcji żeby te zepsute śliwki usunąć z kartonu

kamila
Inne

Sklep ogranicza wolność .Zmuszają klientów do korzystania z kas samoobsługowych. Kasy z obsługą są puste. Na zapytanie dlaczego -odpowiedź "taka jest polityka firmy" Wypchajcie się............zrobimy zakupy gdzie indziej

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja to jakiś mało śmieszny żart. (niby) poważna firma szuka kogoś od zaraz, ale rekrutacja trwa.. miesiąc i tutaj przez 'rekrutacja' rozumiem czas od wysłania zgłoszenia do ustalonego spotkania z Kierownikiem Sklepu. U mnie proces wyglądał tak: 1) wysłanie zgłoszenia 2) tydzień później telefon z pytaniem czy jestem zainteresowana i umówienie spotkania z Kierownikiem Sklepu na za 2 tygodnie 3)Spotkanie z kierownikiem i informacja, że odpowiedź pojawi się za tydzień. Teraz krótko opiszę szczegóły wg etapów opisanych powyżej: 1) Rozumiem telefon w ciągu tygodnia od przesłania CV, zapewne zgłoszeń było mnóstwo, ale Pani rozmawiająca ze mną sprawiała wrażenie, jakby nie widziała na oczy mojego CV. Na koniec zaproponowała spotkanie w sklepie z kierownikiem w cztery oczy za dwa tygodnie 2) Spotkanie wcale nie było w 4 oczy, bo było nas 10 osób :) Musieliśmy czekać pod drzwiami zaplecza przez 20 minut (z naszych rozmów wynikało, że każdy ma umówioną konkretną godzinę), a ostatecznie wszyscy weszliśmy razem. Pominę tutaj fakt kłamstwa i braku słowności odnośnie konkretnej godziny (ja byłam umówiona na 15 a weszłam o 16 razem ze wszystkimi). Obejrzeliśmy razem filmik a później z powrotem pod drzwi, bo Pani zapraszała na 5-minutowe rozmowy indywidualne. Generalnie- żenada. Zero indywidualnego podejścia, raczej jak jakieś numerki. Nie wierzcie w nic co piszą- musicie mieć duże doświadczenie i książeczkę- ja miałam wieloletnie doświadczenie jako sprzedawca, ale nie posiadałam książeczki, więc pomimo zapewnień, że dostanę skierowanie na badania- okazało się to przeszkodą. Kiedy usłyszałam wyliczenia kierowniczki, że wyrobienie książeczki zajmie mi 10 dni, a oni dni otwarte mają 2 razy w miesiącu, więc później muszę czekać 3 tygodnie- wiedziałam, że tej pracy nie dostanę i miałam ochotę powiedzieć "może gdyby ktoś zadzwonił do mnie wcześniej niż po tygodniu i gdybym nie czekała 2 tygodnie na termin rozmowy w sklepie, to miałabym już książeczkę?'. Generalnie rekrutacja tam to żart i szkoda na to czasu, a odzew który miał być po tygodnia- pojawił się po 2 tygodniach kiedy już dostałam inną pracę. Pomijając to wszystko- warunki premiowania przez pracodawcę są beznadziejne. proponuję "górze" zaoszczędzić na własnych premiach i doceniać pracowników, bo nie wiem czy chcecie wykończyć pracowników czy mieć deficyty w wyniku chorób zakaźnych, ale obcinanie 50% premii za pierwszy dzień chorobowego i później 10% za każdy dzień to chyba jakiś żart. Ludzie, ogarnijcie się zacznijcie liczyć premię uczciwie w stosunku do przepracowanych w miesiącu godzin.

Pytania

Dlaczego chcesz pracować w Lidlu?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
21111
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca Zastępcy Menadżera .Łatwo jest się tam dostać ? Dużo dnia schodzi na prace biurowe?

Misiek123
Inne
@21111

Praca biurowa jest tylko jak musisz a tak to (usunięte przez administratora)cały czas na sklepie bo na zmianie jest 3,4 pracowników zamiast 7,8 .

Niki
Były pracownik

Najgorszy pracodawca z jakim miałam do czynienia.Niemiecka firma a jeden wielki (usunięte przez administratora).Ciężka praca fizyczna ponad normę a wypłaty żenująco niskie.

Ta
Pracownik

Ciekawe czy dadzą podwyżki od lipca.

Lila
Pracownik
@Ta

Nie będzie. W ostatniej podwyżce została uwzględniona już podwyżka najniższej krajowej.

Janusz
Inne
@Lila

To sprawdzona informacja? Jak często są podwyżki, standardowo raz w roku? Jak najniższej, to można liczyć tylko na najniższą, nic więcej? Powiesz jeszcze jak wygląda sprawa z premiami? Wiem, że są, ale nie wiem od czego są zależne i ile wynoszą. Dzięki za info.

Pracownik
Pracownik
@Janusz

Pensje w Lidlu robią premie, która jest tzw premią obecnosciową. Jeśli zachorujesz i pójdziesz na l4, wystarcza 3 dni i tracisz całą, jeden dzień uż -po premi. Masz dziecko i weźmiesz opiekę od lekarza - po premi. A już podstawa szału nie robi, biorąc pod uwagę ilość pracy, która masz do wykonania

wujek
Pracownik
@Pracownik

podczas etapu zatrudnienia każdy jest dokładnie informowany (przynajmniej w cd Będzin) że premia jest frekwencyjna więc proszę się nie dziwić za jej brak (częściowy brak) po okresie w którym realizowane było zwolnienie L4 lub UŻ. Każdy z pracowników nowo zatrudnianych ma pełną świadomość (jest poinformowany) o konsekwencjach wynikających z przerwania ciągłości stanowienia obowiązku świadczenia pracy w przypadku choroby itp...

Sylwia
Inne
@Pracownik

Dasz znać ile ta podstawa wynosi? JEst szansa na podwyżki wraz ze stażem pracy, czy na coś wiecej można liczyć dopiero po awansie np. na kierownika sklepu? Co do tej premii, to ile jej jest? Opłaca się nie brać L4, żeby ją dostać? Miałaś już doświadczenie wczesniej, nim zaczełaś tu pracę?

123
Kandydat
 Pytanie

Jak wyglada praca managera sklepu i jego zastepcy ? Jakie wynagrodzenie na start ? Co nalezy do jego obowiazkow ? Z doswiadczenia, ciezka praca czy do ogarniecia ? Za wszelkie info serdeczne dzięki.

Jurek
Były pracownik
@123

Zależy gdzie, ale generalnie ms i zms pracuje jak zwykły robol. Szczególnie zms pracują jak zwykli pracownicy tylko, że nie mają 3/4 etatu. Ot prowadzisz zmianę, za wszystko odpowiadasz. Normalnie robisz, wykładasz, dźwigasz itd. A na tych słuchawkach próbujesz zarządzać by wyrobić się na zmianie. Jako, że pracy dużo, a rak do pracy mało to wykorzystujesz szybko dodatkowe 16'h gratisowej pracy (a przecież miało być tylko sporadycznie). Co kto lubi. Pamiętaj tylko, że kręgosłup ma się tylko 1.

Klijent
Inne

Robiłem ostatnio zakupy w tym sklepie... cóż, pierwszy i ostatni raz, moja noga więcej tam nie postanie! Obsługa nie dość, że chamska to jeszcze żle wydaje resztę, kierownik krzyczy na pracowników przy klientach, owoce i warzywa zgniłe, mięso i wędliny śmierdzące, bardzo już nieświeże, wszędzie brud i smród, podłoga z brudu aż się klei do butów, biegające robactwo, szczury na półkach z towarami, koty ganiajace te szczury i myszy, nurki i męty śmietnikowe kradnące towar, jeden żul to nawet oddawał stolec za regałem z chlebem, dwóch pijaków się biło w stoisku z chemią gospodarczą, trzeci oddawał mocz do lodówki z warzywami, obraz nędzy i rozpaczy, niby ochroniarz jest przy wejściu... ale to rencista bez nóg, ubrany w mundur ochroniarza, siedzący na wózku inwalidzkim. Także serdecznie nie polecam sklepu

4
Monika
Pracownik
 Pytanie

Czy można samemu zapisać się na dzień rozwoju czy to menager decyduje czy nas wysyła?

Lozq
Pracownik
@Monika

tak, najlepiej odrazu do kajetu dyrektora regionu aby nie zapomniał przyjść w ten ważny dla ciebie dzień

Real
Pracownik
 Pytanie

Gdzie mogę zgłośic pracownika Lidla który po odbiciu się pracuje dalej za darmo na globalną korporacje która zarabia miliardy a pracownikom rzuca ochłapy???

m
Pracownik
@Real

w życiu po odbiciu nie wrocilabym zapierd alać tam robie swoje 8h i ciao

1
zosia
Pracownik
@Real

Dzwoń do personalnej za to grozi dyscyplinarka:)

Kasia
Pracownik
@Real

Albo dzwonisz do Personalnej albo zgłaszasz do PIP'u, oni się tym zajmą porządnie

Milena
Pracownik
 Pytanie
@Kasia

za bardzo nie wierz w te dwie instytucje co wypisałaś, pierwsza dowali się do Ciebie a nie do MS czy ZMSa za to że to pewnie z jej/jego polecenia to robisz bo wiadomo że liczy się punktualne wyjście i zero nadgodzin i góra nie chce o takich rzeczach słyszeć a druga co ma zrobić jak nikt za Tobą nie stanie i tego nie potwierdzi??

Małgosia koło Łodzi :)
Pracownik
@Real

Nie zgłaszaj do firmy, bo to (usunięte przez administratora) da Zgłoś sprawę do PIP, Państwowa Inspekcja Pracy, Zarypią firmie porządną karę, Im więcej osób będzie zgłaszać takie zachowania do Urzędów , to w końcu firma, po dużych kara finansowych będzie starała się, taka jest nadzieja, może trochę zadbać o pracownika

Kasia
Pracownik
@Milena

Milena Tobie nikt nic nie może zrobić (Personalna jest od tego by pilnować Kodeksy Pracy, a jak łamie prawo to też trzeba ją zgłosić), nie ma takiego powiedzenia, że po godzinach robisz na "jej (prowadzącej) " polecenie, to jest łamanie przepisów Prawa Polskiego Kodeksu Pracy, bo to jest Twój czas prywatny, a poza tym 99% prowadzących zmianę to ludziki po podstawówce, dziewczyny ze wsi okolicznych, poniżej średniej, (firma nie dba o to by były to osoby z wykształceniem),i tak samo Menagerowie na tym samym poziomi co prowadzący... firma potrzebuje prostych wiejskich ludzi, zachłannych na pieniądze (marne pieniądze), by wyzyskiwali innych. Szkoda gadać.... Co do drugiej instytucji, to zgłoś jak szybko się da :))... zobaczysz co potrafi PIP , firmy na prawdę się boją... sprawdzą nagrania z kamer i udowodnią pracę po godzinach i będą b. wysokie kary finansowe, i zobaczysz zmiany w pracy Nie bójcie się zgłaszać takich spraw, to ważne by traktowali nas poważnie a nie jak (usunięte przez administratora) robociki

Kazek
Pracownik
 Pytanie

Jak to normalne? Przecież wychodzi się o czasie? Czy to powoduje ze po odbiciu zostajecie i pracujecie a statystyka dobrego wyjścia pozostaje dobra statystyka?

Albik
Inne

To znaczy ze ludzi się odbijają karta że wyszli z pracy a zostają po godzinach? Kierownik tego wymaga? Nie można odmówić?

Klient
Pracownik

Na parkingu Lidla powinny być kamery porysowane czy przytarte auta stają się coraz częściej !

Pracownikkkk
Pracownik
 Pytanie

Hej pracuje w Lidlu już pomad 2 lata we wrześniu kończy mi się umowa jak myślicie czy w obecnej sytuacji że wszędzie nas za dużo na sklepach, nie robimy wydajność przedłuża mi umowę na czas nieokreślony czy nie podpiszą umowy dalej bo nas za dużo czy na jakimś sklepie już tak było????

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

@bell
Pracownik

Pracownicy w biurach regionalnych to jedna wielka grupa trzymająca władze. Pracują wiele lat w jednym miejscu. Jak by ich wypuścić na rynek pracy to by się rozbiegli każdy w swoją stronę i poumierali. Nic nie zmienimy bo jedna osoba chroni druga. Trzymają się razem i maja swoje racje jest tylko jedna prawd nie ważne czy słuszna czy nie ważne ze jakaś jest i oni w nią wierzą, lepiej się nie wychylacie. Robie swoje i mam spokój. Polecam to samo. Dajcie im działać

bella
Były pracownik

to chyba normalne w tej firmie i na tym stanowisku, w opolskim jest krs który podobno z poprzedniej firmy wyleciał za (usunięte przez administratora)a tu jest nietykalny bo słupki i zyski się zgadzają a to najważniejsze, a że ludzi maja za pomioty to kogo obchodzi

Bellaroma
Były pracownik

Imię ma na "M" więcej nie napisze tutaj. Z tego co wiem, teraz zwolniła krska jedną, managerke za łamanie prawa pracowniczego, to jest (usunięte przez administratora) kpina i hipokryzja w Lidlu. Kilkanaście osób się skarżyło na krsa i nic nie zrobili a managerkę puściła z dymem i nikt nie powiedział hallo ale Ty robiłaś gorsze rzeczy. Ok jeśli faktycznie mska to robiła ale dziwne że akurat osobę, która się skarżyła też krskę. Przecież to śmierdzi na kilometr i z tym można iść do sądu.

Bella
Pracownik
@bella

Ktoś się boi nazywania rzeczy po imieniu więc napiszę tak Mo[bbbb]byng który w tej firmie jest stosowany nagminnie ale nikt z tym nic nie robi nawet po skargach pracowników do centrali, sprawy zamiata się pod dywan bo liczą się zyski danego sklepu i rejonu

Lidlak
Pracownik
 Pytanie

Czy MS może w każdej chwili zmienić sobie grafik, wrzucić go na messengera pisząc żeby pracownicy się z nim zapoznali nie pytając pracowników o to czy pasuje komuś jego zmiana? Ludzie planują sobie lekarza, fryzjera i mają inne plany a tu bez pytania czy Ci pasuje zmienia się cały grafik

Mira
Inne

Dzień dobry. Muszę wypowiedzieć się na temat Lidla. Od zmian jakie zostały wprowadzone w ustawieniach tego sklepu staram się nie robić w nim zakupów. Niczego nie mogę znaleźć, wszystko jest wszędzie. Wchodząc do sklepu mam wrażenie ogólnego chaosu. Wcześniej uwielbiałam robić zakupy w tym sklepie. Moi znajomi uważają podobnie. Sklep stracił kilku klientów.

Kaja
Były pracownik
@Mira

Już wyjaśniam dlaczego tak zmieniają bo pracowałam w markecie i wiem na czym to polega. Jeżeli to czego klient potrzebuje stoi ciągle na tym samym miejscu wchodzi do sklepu i podchodzi po konkretny towar. Jeżeli natomiast musi szukać po drodze do koszyka włoży masę niepotrzebnych rzeczy. Nam też cały czas kazano przedstawiać towar. Taka jest polityka firmy i złote zasady marketingu. Poza tym najdroższy towar na wysokości wzroku, towar tani na dole rzadko komu zechce się schylac. To co nie schodzi obok kasy w pośpiechu przy taśmie nikt nie ma czasu się zastanawiać i odruchowo chwyta badziewie a potem głupio się wycofać gdy kasjerka już kasuje. Poza tym kasjerka zawsze powinna najpierw skasować należność za siateczke jednorazową żeby klient mógł szybciej się pakować i szybciej będzie mogła przejść do następnego klienta a co za tym idzie wtedy wydajność wzrasta i o to chodzi. W Lidlu analizowane jest nawet tempo przesuwania towaru nad czytnikiem i wiem dobrze co mówię. Do klientów zaś mam apel ,,szanujmy pracę tych ludzi bo to orka nie praca a często Państwo narzekaja że jedna kasa czynna a każdemu się spieszy. Oni nie piją kawy na zapleczu tylko pracuja".

Helena
Inne

Co myślicie o pracy i warunkach w centrali lub biurze sprzedaży? Czy wysokość wynagrodzenia jest zależna od doświadczenia, czy co innego na to wpływa, ile na start dostaniemy? Zarobki są rynkowe? Znalazłam ofertę, gdzie oferują niepełny etat, prawie wszędzie wymagają całego, więc to mnie kusi :)

Ola
Były pracownik

Od 3 miesięcy nie jestem pracownikiem Lidla....I klientem też już nie. Moja noga nigdy więcej tam nie postanie.

Były ZMS
@Ola

Opowiesz co skłoniło Cie do odejscia

Ella
Były pracownik

Pracowałam 3 miesiące....po dwóch zaczęłam głośno mówić, że to nie ma sensu. Ciągle byłam na SCO...wieczne podkładanie "świni" przez ochronę. Pamiętaj, że to Ty drogi pracowniku masz pilnować złodziei a nie ochrona. Poziom większości pracowników w moim sklepie na poziomie dna. Pracownicy zatrudniani według ilości braków w uzębieniu...Im więcej tym lepiej. Słuchawki nie służą do kontaktu między pracownikami tylko do perfidnego mobbingu. O wszystko proś, nawet szkoleń nie mogłam robić na czas. Pani manager to wiecznie roztrzęsiona małolata przestraszona perspektywą zwolnienia. Niestety ryba psuje się od głowy. Jaki dyrektor taki KRS....jaki KRS taki Manager. Szkoda czasu. Nie dajcie się zwieść pozorom. Lidl =(usunięte przez administratora), brak szacunku, zastraszanie

Dyzia *
Pracownik
@Ella

Trafiłaś w punkt z tym podkładaniem świń....to my jesteśmy tu od pilnowania złodziei i domyślania się czy aby ktoś czegoś nie wynosi lub nie ukryje w wózku lub w reklamówce. Ciągle zastraszanie że zaraz bedzie rewizja,że ktoś jedzie,ma przyjechac,że będzie nie zadowolony bo pięćset rzeczy zrobilismy z wywieszonym jęzorem a jedna się nie spodoba i leżymy.Jeszcze mniej ludzi na zmianach powinno być i obsada sklepu w dzień gazetkowy 3 osoby-smieszne i prawdziwe odbijanie się i zostawianie w pracy żeby coś dokończyć lub pomoc, schodzenie na przerwy tuż przed końcem pracy lub tylko odbijanie się na przerwę i bez możliwości zejścia. Błaganie aby ktoś Cię zastąpił,żeby można wyjsc do toalety lub się napić. obudzimy się!!!!!!

Jan
Inne

Nigdy więcej nie zrobię zakupów w Lidlu , przekroczenie 0 15 minut parkowania [bilet pobrałem] i już 95 zł mandat. Nie ma bramek wyjazdowych żeby zrobić zapłate.

1

Zostaw merytoryczną opinię o Lidl Polska Sp. z o.o. - Tarnowo Podgórne

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lidl Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Lidl Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 699.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lidl Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 583, z czego 51 to opinie pozytywne, 210 to opinie negatywne, a 322 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Lidl Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Lidl Polska Sp. z o.o. napisali 24 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Lidl Polska Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 963 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Lidl Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii