logo Poczta Polska S.A.

Poczta Polska S.A.

Warszawa

Opinie o Poczta Polska S.A.

bolojank 2017-07-30 16:40
Dlaczego Poczta nie ma konkurencji?

Bo nikt nie chce sie bawic w agencje i listy dla ludnosci.

Pozostalym firmom zalezy tylko na kontraktach z Sądem, ZUSem i innymi gigantami.
2
Nikolas 2017-08-01 16:42
@bolojank Masz rację ale tyle narzekania na forum to nawet nie chce sie czytać. Każdy się wymądrza.
2
Axik 2017-08-07 15:03
Dodaj do tego ze kurier ma placone od doreczonej paczki ale jest to okupione najczesciej 10 godzinnym czasem pracy. 3tys niezla pensja ale wole pracowac w niemczech ,czemu? Bo nawet na najnizszej 1200euro mam spokojniejsze zycie,jest to 8 godzin z normalnym kierownictwem a nie jak unas brygadzisci idioci ktorzy nadrabiaja niekompetencje ponizaniem . A do tego po 20 latach pracy w niemczech mam emeryture dwa razy wyzsza niz w polsce sporo odlozone na koncie i nie musze nikogo prosic o dofinansowanie wczasow,stac mnie.
5
Poczta nie dostarcza przesyłek 2017-08-09 11:27
Witam
Przesyłka polecona na którą czekam od ponad miesiąca utknęła w martwym punkcie. Ślad się urwał - nie wysyłajcie nic za pośrednictwem Poczty Polskiej. Ceny za przesyłki poszły w górę o 50% a jakość pozostałą bez zmian czyli na poziomie 0
4
Ja 2017-08-09 11:51
Stanowisko - handlowiec z własnym samochodem. Warunki płacowe znam. Pytanie, czy liczba kilometrów, za które zapłacą według stawki ustawowej, jest adekwatna do rzeczywistych przebiegów na terenie. Nie chciałbym, aby po podpisaniu umowy okazało się, że płacą za 1000 km, a do przejechania jest dwa razy tyle.
3
Zaczynam.... 2017-08-09 14:28
SLUCHAJCIE PONIEWAZ ZAKONCZYLAM PRACE W ENERGETYCE I TERAZ BEDE PRACOWAC NA POCZCIE NA OKIENKU CHCIALABYM POZNAC WASZA OPINIE OCZYWISCIE OSOB KTORE NA OKIENKU PRACUJA DODAM ZE Z BEZPOSRENIA OBSLUGA KLIENTA BEDE MIALA STYCZNOSC PO RAZ PIERWSZY.... zachecila mnie do wspolpracy z poczta normalna umowa o prace a nie jak w ENERGETYCE umowa zlecenie....dlatego chcialabym poznac wasza opinie jesli chodzi o obsluge klienta bylam pare lat na sluchawkach dajcie info jak jest na poczcie plissss... pozdr. :)
9
Neron 2017-08-12 12:55
Czy mógłby ktoś podpowiedzieć kilka info o pracy w w logistyce?
6
Kierowca do 3,5t 2017-08-16 09:59
Jako obecny (jeszcze) pracownik Poczty Polskiej jako kierowca do 3,5t nie polecam tego pracodawcy, totalny chaos w zarządzaniu kierowcami na terenie śląska (dyspozytornia w Katowicach) do tego ciągłe braki kadrowe, pieniądze śmieszne, mimo innych zapewnień na rozmowie kwalifikacyjnej... unikać szerokim łukiem tego pracodawcy... każdy po miesiącu ucieka gdzieś indziej, ja również jestem na etapie poszukiwania innego pracodawcy...
4
Nikoś 2017-08-16 10:03
Mam proste pytanie do piszących. Czy chciałby prowadzić taką działalność na własną rękę? Każdy mógłby robić to co chce!
3
2017-08-18 01:08
Moze sobie pani pisac na innym portalu takie brednie to jest strefa dla ludzi szukajacych pracy tak sie sklada ze ludzie ktorzy dbaja o renome poczty to pracownicy ludzie nie RObOKOPY tolerancyjni i wyrozumiali do granic mozliwosci a zale prosze wylewac gdzie indziej bo pracownicy staraja sie obslugiwac kazdego petenta z duzym profesjonalizmem cierpliwoscia i wyrozumiasloscia po mimo ogranicznika czasowego i na drugi raz prosze bardzo sie zastanowic zanim cos sie napisze poniewaz ludzie w tej firmie to jednosc i latwo jest oceniac gdy jest sie tylko w roli klienta a nie osoby obslugujacej czy listonosza ktory idac pokonuje spora trase codziennie czy tez kierowcy ktory iles kilometrow jedzie do danej miejscowosci z workami pelnymi listow i tona paczek!!!!! Niech sie pani zastanowi wszyscy klienci ZASTANOWCIE SIE I TO POWAZNIE BO TO NIE TYLKO ZWYKLA FIRMA ALE KAWAL PIEKNEJ POLSKIEJ HISTORII DZIEKI KTOREJ ODBIERACIE CZY NADAJECIE LISTY i prosze miec szacunek do pracy kazdego jesli chcecie by do was tez odnoszono sie z szacunkiem
6
Marek 2017-08-20 18:29
Mam nadzieję, że Poczta Polska znajdzie sposób na kolejki przed okienkami.
1
Capricorn 2017-08-22 00:23
Moze znajdzie panie Marku jak narazie powiem panu tyle ze panie ktore obsluguja daja z siebie wszystko nie tylko obsluguja pana czy innych klientow zajmuja sie praktycznie wszystkim co jest mozliwe obsluga klientow przyjmowaniem listonoszy wydawaniem i przyjmowaniem przesylek wplatami wyplatami sprzedazami odprawami przesylek zagranicznych praktycznie wszystkim dlatego prosze byc wyrozumialym
......na przerwy prawie wogole nie maja panie czasu wiec jedyne co pozostaje to byc cierpliwym bo nerwy nie sa tu wskazane pracownik na okienku musi byc wszechstronny i dlugo by wymieniac jaki jeszcze .....na pewno nie siedzi i nie zbija bakow to jest praca ciagla.....a czas leci jak woda....
4
klient 2017-08-22 06:19
wyslalem piorytet do gdanska na ul harfowa 11 08 2017 jest 22 08 2017 przesylka jest w trakcie dostarczania sam bym dostarczyl mieli to zrobic w 2 dni wracaja stare nawyki nikompetencja
1
list 2017-08-22 09:43
widziałem że chyba szukają kogoś nawet tu na goworku
1
hehe 2017-08-22 09:45
no szukają kogoś do roboty
1
Janusz 2017-08-23 22:35
Podziwiam pracowników Poczty Polskiej, za te wszystkie złośliwości jakie wysłuchują w codziennej pracy. Nagrody im sie należą za cierpliwość, nie mają łatwej pracy.
13
Gość 2017-08-25 20:50
Dno dotowana stucznie podtrzymywany monopol powoduje słabą obsługe i ceny kilku krotnie większe niż za granicą. Moje długoletnie związki z Pocztą Polską doprowadziły do tego że kończę z nimi współpracę.
1
polek 2017-08-29 21:47
Kolejna przesyłka po którą muszę iść na pocztę bo listonosz łaskawie jej NIE PRZYNOSI pomimo tego, że jestem w domu wrzuca awizo(poprzednio nawet awizo nie dostarczył, o przesyłce dowiedziałem się z maila). Jak widać priorytet nie dotarł jeszcze po 6-ściu dniach. Awizo, które wrzucił dotyczyło innej przesyłki, do tego sms-em dostałem informację o odbiorze paczki. Czyli w sumie 3 przesyłki. Po godzinie 21 nie odebrałem ani jednej bo nikt nie zdążył opisać 2 worków zaległej korespondencji. Powiedziano mi żebym przyszedł dnia następnego około południa to może odbiorę. Proponowana forma dostarczenia w określonym czasie jest odpłatna i dotyczy nie dnia następnego ale pojutrza lub dalej. Gratulacje dla CYRKU bo z pocztą to nie ma nic wspólnego.

Dane przesyłki:
Numer przesyłki 00959007731832426860
Data nadania: 2017-08-24
Rodzaj przesyłki: List polecony priorytetowy
Kraj nadania: Polska
Kraj przeznaczenia: Polska
Urząd nadania: UP Zabrze 1 (Plac Dworcowy 1, 41-800 Zabrze)
Gabaryt: B
Masa: 0.2 kg
Status przesyłki:
Nazwa zdarzenia Data i czas Jednostka pocztowa
Nadanie 2017-08-24 18:56 UP Zabrze 1
Przesyłka w transporcie 2017-08-24 21:00
Wysłano powiadomienie e-mail 2017-08-24 19:18 SYSTEM
Przygotowano do doręczenia 2017-08-28 07:41 UP Olsztyn 2
Przekazano do doręczenia 2017-08-29 08:35 UP Olsztyn 2
Awizo - przesyłka do odbioru w placówce 2017-08-29 18:50 UP Olsztyn 2
Przekieruj przesyłkę! Zmień datę lub miejsce dostawy.
Usługa dostępna wyłącznie dla adresata.
Wysłano powiadomienie e-mail 2017-08-29 19:06 SYSTEM
listonosz 2017-08-30 17:31
Listonosz nie przyniósł bo ma do rozniesienia kupe listów z zusu, gazetek reklamowych i innej makulatury, oraz pełno komorników i sądów. Kto ci każe korzystać z usług poczty? Masz inne firmy do wyboru.
4
zadowolony 2017-08-30 17:43
i bardzo dobrze. Listonosze ucieszą się, ze trochę mniej kilogramów makulatury będą nosić
1
AB 2017-08-31 17:14
Na ogół jestem zadowolona z usług PP, tylko nie rozumiem np. dlaczego list polecony priorytetowy dostarczony na pocztę docelową o godz. 8 z minutami nie jest dostarczany do odbiorcy w tym samym dniu, tylko pisze w monitoringu: list przygotowany do odbioru i czeka na dostarczenie do adresata do następnego dnia...
2
ZZZ 2017-09-01 18:00
Listonosz już zniósł przesyłki na wszystkie poczty oprócz mojego rejonu. Odkąd zrobiłem awanturę na poczcie w skrzynce tylko zwisa,a w domu codziennie ktoś jest. Staram się nie zamawiać przez PP lecz czasem jestem skazany. NIE POLECAM TEGO BAJZLU!!!!!!!
Nika 2017-09-01 22:39
I kto to powiedział, że poczta polska poprawiła swoją pracę? Wysłałam list priorytetowy przed godziną 15:00, czyli powinien dojść następnego dnia roboczego. Niestety doszedł po 5-ciu dniach. Zgłosiłam reklamację. Reklamacja została przyznana i przekazem pocztowym otrzymam..... 20 groszy rekompensaty. To kpina i jawne lekceważenie klienta. Więcej ich wyniesie przekaz pocztowy a ja straciłam dużo więcej, bo list nie doszedł na czas.
Marika 2017-09-03 19:01
Niektórzy zachowują się jak małe dzieci. Obrazić się na pocztę bardzo proszę tylko ciekawe jak wyślecie cokolwiek? Ludzie , którzy tu pracują też maja uczucia i swoją godność. Wszystkie te pretensje nie koniecznie ich dotyczą.
6
aga 2017-09-05 17:11
oszalałeś człowieku.......ta pani na ekspedycji zadzwoni do 1000 osób dziennie lub kurier do 120 osób,że ma paczke dla nich i z każdym ugada się co do minuty hahahahaha
zamawiałeś? to czekaj w domu!!!!!!!!!!!!!!!
3
aga 2017-09-05 17:17
od kiedy wysyła się pieniądze wraz z kartką??? heh przelew trzeba było zrobić:)
Twoja wina! chciało się przyoszczędzić na wysłaniu pocztexsem...
Zuzanna 2017-09-07 10:06
@Dostarczyciel możesz wypowiadać swoją opinię na temat Poczty Polskiej, ale nie za pomocą wulgaryzmów. Forum ma regulamin http://www.gowork.pl/regulamin i zabrania on uzywania wulgaryzmów. Taki komentarz może zostać usunięty przez admina forum. Poproszę o opinię i aktualizacje jak wygląda sytuacja w firmie w sposób merytoryczny, by osoby poszukujące tam pracy szybko mogły znaleźć odpowiedź.
DRAMAT 2017-09-10 16:49
znam kilku pracowników poczty, dramat tyle mam do powiedzenia, lepiej mają w biedronce, skandal
8
Maliniak 2017-09-10 21:08
Normalna firma tylko niestety wykonująca mało dochodowe zajęcia, których nikt nie chce robić jako prywatna firma.
wALEK 2017-09-12 11:20
Zaginęła paczka wysłana przeze mnie do Austrii. Po prostu nie dotarła do adresata z powodu błędnej jednej cyfry kodu pocztowego. Austriacy zaznaczyli, że paczkę doręczono w terminie, ale - nie podali komu. To można było sprawdzić w Internecie. Złożyłam więc na poczcie wypełnione skomplikowane zgłoszenie o zaginięciu przesyłki. Po miesiącu przyszło pismo z Biura Wsparcia Klientów ul. Łączyny 8 w Warszawie, że "paczka została doręczona w terminie do adresata". Ani numeru telefonu, ani adresu E-mail. Na telefon odnalezionej centrali nie można się dodzwonić, bo jest wciąż zajęty lub nikt nie odbiera. Pozostaje podroż osobista. Biuro Wsparcia Klientów Poczta Polska S.A. mieści się w miejscu. do którego trudno dojechać miejskim środkiem lokomocji. Za to znajdują się tam dwa nowiutkie ogromne biurowce mocno strzeżone przez ochronę. Z Biurem Wsparcia Klientów ów wspierany klient nie ma bezpośredniego kontaktu: może tylko zadzwonić wewnętrznym telefonem, żeby się dowiedzieć, że... ma napisać pismo! Napisałam, wysłałam za potwierdzeniem odbioru. Po niecałym miesiącu otrzymałam odpowiedź z Działu Odwołań Biura Wsparcia Klientów. Nawiasem mówiąc, akurat ten dział mieści się w centrum Warszawy (ul. Świętokrzyska 31) i nawet inwalida mógłby tam dotrzeć bez problemu. Tym razem przyznano mi zwrot wartości zawartości i kosztów przesyłki. Jedno krótkie zdanie przeprosin też było. Postanowiłam odpuścić, bo w mojej paczce były tylko drobiazgi dla wnuka. Ale gdyby było w niej coś ważniejszego - dokumenty, leki etc? Co się stało z zawartością paczki i do kogo trafiła? Dlaczego z powodu błędu w kodzie nie szukano odbiorcy wg adresu dostarczenia? Czemu przesyłka nie wróciła na adres nadawcy? Tego nigdy się pewnie nie dowiem. Jedno co mogę zrobić - ostrzec potencjalnych klientów Poczty Polskiej S.A. UWAŻAJCIE Z WYSYŁANIEM PACZEK - NIE ODPUSZCZAJCIE, JAK PACZKA ZAGINIE!
wALEK 2017-09-12 11:21
Zaginęła paczka wysłana przeze mnie do Austrii. Po prostu nie dotarła do adresata z powodu błędnej jednej cyfry kodu pocztowego. Austriacy zaznaczyli, że paczkę doręczono w terminie, ale - nie podali komu. To można było sprawdzić w Internecie. Złożyłam więc na poczcie wypełnione skomplikowane zgłoszenie o zaginięciu przesyłki. Po miesiącu przyszło pismo z Biura Wsparcia Klientów ul. Łączyny 8 w Warszawie, że "paczka została doręczona w terminie do adresata". Ani numeru telefonu, ani adresu E-mail. Na telefon odnalezionej centrali nie można się dodzwonić, bo jest wciąż zajęty lub nikt nie odbiera. Pozostaje podroż osobista. Biuro Wsparcia Klientów Poczta Polska S.A. mieści się w miejscu. do którego trudno dojechać miejskim środkiem lokomocji. Za to znajdują się tam dwa nowiutkie ogromne biurowce mocno strzeżone przez ochronę. Z Biurem Wsparcia Klientów ów wspierany klient nie ma bezpośredniego kontaktu: może tylko zadzwonić wewnętrznym telefonem, żeby się dowiedzieć, że... ma napisać pismo! Napisałam, wysłałam za potwierdzeniem odbioru. Po niecałym miesiącu otrzymałam odpowiedź z Działu Odwołań Biura Wsparcia Klientów. Nawiasem mówiąc, akurat ten dział mieści się w centrum Warszawy (ul. Świętokrzyska 31) i nawet inwalida mógłby tam dotrzeć bez problemu. Tym razem przyznano mi zwrot wartości zawartości i kosztów przesyłki. Jedno krótkie zdanie przeprosin też było. Postanowiłam odpuścić, bo w mojej paczce były tylko drobiazgi dla wnuka. Ale gdyby było w niej coś ważniejszego - dokumenty, leki etc? Co się stało z zawartością paczki i do kogo trafiła? Dlaczego z powodu błędu w kodzie nie szukano odbiorcy wg adresu dostarczenia? Czemu przesyłka nie wróciła na adres nadawcy? Tego nigdy się pewnie nie dowiem. Jedno co mogę zrobić - ostrzec potencjalnych klientów Poczty Polskiej S.A. UWAŻAJCIE Z WYSYŁANIEM PACZEK - NIE ODPUSZCZAJCIE, JAK PACZKA ZAGINIE!
Jan 2017-09-12 16:25
to nie jest infolinia poczty pacanie tylko opinie o pracodawcy.

Ogólnie PP to obóz pracy :) wyzysk, chore pieniądze i system.
5
Lukasz 2017-09-13 12:57
Chciałbym bardzo mocno "podziękować"  złodziejowi ze złodziejskiej Poczty Polskiej . 
Zacznę od początku ,a mianowicie nasza Mała Księżniczka kończyła swoje trzecie urodzinki 18go Sierpnia, dziadkowie w tym roku nie mogli do nas przyleciec tak więc postanowili wysłać przesyłkę korzystając jak już na początku wspomniałem przez Złodziejską pocztę polską. Jak już się domyślacie przesyłka po dzień dzisiejszy nie dotarła , tzn my ja i moja żona o tym wiemy lecz nie Nasza Trzylatka. Przesyłka była wyjątkowa i nie chodzi mi o pieniążki które miały zostać przeznaczone dla Małej na prezent nie , chodzi mi o coś cenniejszego o wpis Babci z okazji urodzin Małej . Dlaczego akurat ta kartka tak cenna ?, ponieważ był to ostatni wpis urodzinowy od babci dla naszej Małej Księżniczki a to dlatego ponieważ 7go Września Babcia odeszła ,umarła . Co można powiedzieć małemu dziecku jak wytłumaczyć, że Babcia w niebie z aniołkami i jak codziennie tłumaczyć, że kartka jeszcze przyjdzie z Życzeniami od Babci ? Pytania małej a czy Babcia będzie pisać listy od aniołków rozkleiły mnie. Razem z żoną postanowiliśmy kupić kartkę urodzinową umieścić życzenia urodzinowe od Babci i troszkę zrobić tak jakby to była ta orginalna przesyłka . Naszą Małą księżniczkę czekała niespodzianka i nie potrafię opisać szczęścia małego trzyletniego brzdaca po powcocie z przedszkola na widok przesyłki od Babci . Mam nadzieję że Babcia też się ucieszyła z widoku szczęścia naszej Małej wierzę , że to widziała . Tak więc raz jeszcze ogromne podziękowania dla Złodziejskiej Poczty Polskiej w której jakiś złodziej połakomił się na 100 zł i ukradł coś bardziej wartościowego, DZIĘKUJĘ!!!






































Sandra 2017-09-13 16:34
Asystenci i listonosze jeszcze nagarniają im klientów żeby wyrobić plan. A oni mają drugą wypłatę!
klient 2017-09-14 18:13
Wysłałem paczkę kurierem poczta polska ekspres24h
Moja paczka wysłana 12.09 jeszcze nie dotarła, a jest godzina 18 dnia 14.09.
Za co wy bierzecie pieniądze?

?
To jak pracuje wasza firma to przechodzi ludzkie pojęcie.Paczka była wysłana 12.09, a dzisiaj jest 14.09 i nie zanosi się na dostarczenie przesyłki.
I wy śmiecie się nazywać Ekspresem?
W dodatku nie ma reakcji na reklamacje mailowe,a dodzwonić nie można się.
Korzystałem z różnych firm kurierskich, ale ta jest zdecydowanie najgorsza.To już nie dno, ale poniżej dna.
Paczka z Wrocławia do Legnicy szła 30,5godziny
Eliza 2017-09-15 17:40
Dawno nie spotkałam się z tak sypmatycznym Urzędnikiem PP, jakim okazała się Pani Ewa Wolska z UP w Piasecznie. Pani Ewo, obiecałam podziękować na forum. Okazała się Pani Człowiekiem, a nie oschłym robotem odbierającym telefony. Przesyłka dotarła na miejsce dzięki Pani interwencji. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)
Cxx 2017-09-17 22:57
Stanowczo nie polecam !!!! Moje 220zl poszło sie ... to był pierwszy i na pewno ostatni raz. Gdy dzwoniłam dowiedzieć sie co mam zrobić żeby odzyskać pieniądze, każdy mówił co innego ???? śmiech na sali.
Dupa 2017-09-21 19:37
guwno, listonosze powinni stać z listem w zębach i czekac az im otworzą a nie dawać awizo ? Co to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ma byc ?! Wysyłasz ważne dokumenty a one leżą gdzies na magazynie bo nasza polska poczta jest ułomna .... a listonosze [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nic nie robia
zniesmaczony 2017-09-25 20:36
Nędzna obsługa. W 21 wieku przesyłki są monitorowane. C o z tego, czas dostarczenia ślamazarny.
Nie jest to wina listonoszy, którzy mają coraz większe rejony do obsługi.
Kosztem pracowników żywia sie pracodawcy.
Pat 2017-09-27 23:38
Czy ktoś jest w stanie wyrazić swoją opinię o PP jako pracodawcy? Interesuje mnie stanowisko Ekspedient pocztowy. Może ktoś ma doświadczenie na takim stanowisku i byłby skłonny coś napisać.

Z drugiej strony bardzo dziwię się moderatorom tego działu. Większość wpisów to żale na złą obsługę poczty czy wręcz konkretne przesyłki. Czy to naprawdę jest miejsce na "koncert zażaleń"? Czy naprawdę nie można usunąć tych wpisów?
Zuzanna 2017-09-29 10:36
@Pat jestem moderatorem forum gowork.pl i moje zadanie nie polega na usuwaniu negatywnych opinii, skoro nie złamały regulaminu. Wpisy usuwa administrator tylko wtedy, gdy wpis złamał regulamin lub naruszył dobre imię firmy. Rozumiem Twój żal, bo właśnie po to jest ten wątek, żeby móc się dowiedzieć takich informacji jakich szukasz, ale każdy ma prawo wypowiedzi, więc nie możemy tego usuwać.
Ceronix 2017-09-29 15:37
MASAKRA, nie polecam... Paczka miala byc wczoraj.... jest juz nastepny dzien 15:30 i dalej jej nie ma. Na infolini dostalem numer do kuriera, ktory okazal sie POMYLKA... Do poczty w moim miescie zas sie nie da dodzwonic aby wyjasnic numer kuriera, dzwonilem 15 razy na poczte... Nie odbieraja. JESZCZE RAZ NIE POLECAM !!!!
1
Mariusz 2017-09-29 17:44
Nie polecam całe szczęście że dziś istnieją komputery i przelewy można robić samemu nie wychodząc z domu że firmy kurierskie istnieją oprócz poczty mogę dołożyć swoją opinie na temat poczty w Zabrzu ul dworcowej pracuje tam Pan w wieku max 34 nazywa się Adam często na łyso zgolony i obrośnięty zarostem w jednych i tych samych spodniach dresowych po wyglądzie można by było ocenić negatywnie lecz bez komentarza nie wchodzi z listami poleconymi do mieszkań i wrzuca awizo do skrzynek często tak zostawałem a w domu przebywałem od innych listonoszy dowiedziałem się że kilka razy powracał do pracy po zwolnieniu więc świadczy to coś o nim i poczty .
Piotr En 2017-09-30 11:40
A ja nie polecam tego forum. Forum, które miało dawać jasną odpowiedź tym, którzy chcą się dowiedzieć czegoś o pracodawcy. To czy mam się interesować daną firmą czy nie. Jakie są warunki w firmie płacowe, socjalne, szkoleniowe , Jaka panuje atmosfera. No ale po co ? Lepiej napisać jaka jestem mądra i wysłałam/em 100 zł listem i on nie doszedł więc Poczta to sami złodzieje i dno. Pieniądze wysłać listem przy obecnych możliwościach. Śmiech na sali. Pani Zuzanno czy jakiś tam inny moderatorze czy to forum i w tej zakładce nie ma opisu "Opinie o pracodawcach"? czy " nie polecam PP bo zawsze tam stoję w kolejce jak idę kupić znaczek .... " jest opinią na temat pracy na PP w kontekście pracownik - pracodawca ? czy nie jest to złamanie regulaminu pisząc nie na temat ? czy nie jest to pomówienie ? bo nie ma to żadnego związku z prawdą o wywiązywaniu się pracodawcy ze swoich zobowiązań wobec pracowników ?
1
bahama 2017-10-01 10:15
[usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Poczta 48godzin Przesyłka Płacisz za Nią Kupę Kasy Zależy ci na szybkiej dostawie a tu [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Minął Tydzień i Jeszcze jej nie ma A raptem miała do Przejechania 100km nie dziwię się ze Nie mają klijentuów
Zbyszek 2017-10-02 09:51
Tak bojąc się o prawdziwe opinie że klient płaci i żąda a paczki nie dochodzą , listonosze awizo do skrzynek wręczają bo wchodzić po schodach się nie chce , brak wizerunku dokładnie schludności w pracy . To przeszkadza i boicie się że opinie wyrażone na forum odciąga klientów do poczty nic dziwnego ludzie co żyją czasami PRL to jeszcze przychodzą na poczta większość przelewy w domu wysyłają oraz paczki kurierami wysyłają bo to co uwas czyli Poczta wyprawia to Hańba płacenie poleconym czy paczki to człowiek czeka tygodniami a wysłanie na 100 km
domcia 2017-10-02 14:52
Wysyłałam paczkę do Anglii. Nigdy więcej nie skorzystam z usług Poczty Polskiej. Pani na Poczcie zapewniała że paczka dojdzie do piątku, wysyłałam tydzień wcześniej. Minęły 3 tygodnie i paczka nie dotarła. Przesyłka kosztowała 100 zł i nie dotarła. Pieniadze wyrzucone w błoto.!!
Maja 2017-10-02 22:57
Cieszmy się, że mamy taką firmę, która zajmuje się naszymi listami!!
AllByte_System 2017-10-05 23:22
Firma krzak nie polecam Państwówka - zarząd do wymiany. Paczka wysłana do oddalonego o 40 km miasta znalazła się 300 km od celu. Trzeba było jeździć aby z łaską ją przekierowali dodam że adres był od początku poprawny. Moja firma w wyniku działań Poczty poniosła straty na 500 PLN przez niedotrzymanie terminu. Napisałem reklamację stwierdzili że zgodnie z ustawą o prawie pocztowym żadne zadość uczynienie mi nie przysługuje... Kpina.... Nigdy więcej nie będę korzystać z ich usług.
Michal Z 2017-10-09 18:26
Nie wywiazuja sie z tego co mówią , malo kompetentna firma
Przesylki ktore mialy byc dostarczone w 2 dni szly 10 dni przesylka za extra doplata
Nie polecam lepiej zamowic DHL lub innego kuriera
Zostaw swoją opinię o Poczta Polska S.A. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Poczta Polska S.A.