logo Poczta Polska S.A.

Poczta Polska S.A.

Warszawa

Opinie o Poczta Polska S.A.

listonosz przeciążony 2017-03-23 20:12
Witam!
Jestem listonoszem od 4 miesięcy. Woj świętokrzyskie.
1) Odnośnie pań na okienkach. Każdy medal ma dwie strony, trzeba przyznać, że z punktu widzenia klienta wygląda to trochę kuriozalnie dostał awizo przychodzi i nie ma dla niego listu. Jednak ja zawsze na awizo piszę, że odbiór od jutra. Jeśli nawet nie jest napisane to czy ciężko jest zrozumieć że listonosz z rejonu wraca o godzinie np 17:00 to z logicznego punktu widzenia nie da się odebrać przesyłki poleconej np o 16:00 i tu nie ma sensu denerwować się na panie z okienka bo nie ma się po prostu racji.

Jeżeli chodzi o panie z okienka to tak niektóre mają się za nie wiadomo kogo domyślam się prawdopodobnie z czego to wynika. 3 - 4 klientów dziennie wylewających swoje żale na nie, które w sumie nie mają wpływu na to czy wydadzą list polecony jak go nie mają, że komuś listonosz wrzucił awizo a on był w domu odpowiedzcie mi czy to ich wina czy powinny spojrzeć 2w magiczną kulę i to wiedzieć i ponosić za to odpowiedzialność. Prawda jest taka, że wśród klientów jest bardzo wielu prostaków uważających się za nie wiadomo kogo.

Jeżeli chodzi o kolejki to fakt o to ciężko się nie denerwować, ale tu moim zdaniem po prostu procedura wydawania listu jest zbyt długa- nie optymalna. To na pewno można by usprawnić jakoś poprawić.

Cóż na listonoszy nie ma co narzekać przy takim obciążeniu rejonów wywiązują się z obowiązków i tak ponad normę. Czy to ich wina, że rejon który powinno obsługiwać 5 listonoszy i wtedy wszystkie listy i przesyłki szłyby jak w zegarku obsuguje trzech lub dwóch. Ktoś kto patrzy z boku i nie zna specyfiki tego zawodu naprawdę nie ma pojęcia jaka to ( wbrew pozorom ciężka praca)!
7
Pracownik 2017-03-24 05:23
Praca w ochronie :najgorsza firma w jakiej pracowałem zarobki niskie grafik pracy dobry dla wybranych ,liczenie minut pracy oczywiście na korzyść poczty odradzam pracę zacznę szukać innej.miasto radom.
2
Zuzanna 2017-03-24 08:50
@listonosz przeciążony dziękuję za pokazanie pracy na poczcie z innej strony. A co możesz powiedzieć o swoich doświadczeniach? Jak po tych 4 miesiącach oceniasz firmę Poczta Polska S.A. jako pracodawcę?
Nie polecam 2017-03-24 19:18
Najgorsza firma jaka może być. Sytuacja wielokrotnie się powtarza. Gościu wysłał mi paczkę 24(ktora na następny dzień o tej samej godzinie powinna być) w czwartek o godzinie 9:37. W piątek o godz. 18 nadal jej nie było. Na śledzeniu paczek pisało że od godziny 6:48 do 17:08 leżała w Komornikach (obok Poznania). Dzwonie na infolijie pani powiedziała że o 13:24 wyjechała z komornik i jest 100% gwarancja że do 20 będzie. Godzina 20 paczki nadal nie ma na śledzeniu pisze że jest cały czas w drodze. NIE POLECAM TEJ ŚMIESZNEJ FIRMY, KTÓRA NAWET NIE POTRAFI DOSTARCZYĆ PACZKI TAK JAK SIĘ NALEŻY.
1
Pracownik 2017-03-25 05:10
Praca w pionie ochrona radom =słabe zarobki kolesiostwo jak nie masz kogoś to grafik pracy źle ułożony ogólnie syf
1
Evitka 2017-03-25 17:42
Pracownik,a Ty wiesz może coś na temat tego,czy wprowadził się mój pomysł z promocją w wersji audio?Jeśli wiesz to mi odpowiedz.
asss 2017-03-26 08:13
Dostalam propozycje pracy na stanowisku behapowca proszę o opinie mających styczność z tym stanowiskiem jak to w praktyce wygląd oraz zarobki
Wojti 2017-03-26 11:56
Firma niepoważna. Po uzgodnieniu warunków umowy, miał być kolejny telefon w celu ustalenia terminu podpisania umowy. Oczywiście nie zadzwonili.
lola 2017-03-27 10:25
wysłałam list polecony priorytetowy za potwierdzeniem odbioru w czwartek o 7 rano mamy poniedziałek i list dalej nie doręczony nikt nie potrafi udzielić sensownej odpowiedzi ani w urzędzie nadania ani też odbioru śmiech na sali co się dzieje odległość od punktu nadania do punktu odbioru to 150 km więc prosty wniosek najszybciej dostarczysz list na piechotę bo poczta ma za trudno
1
Agata 2017-03-29 15:40
W Poczcie Polskiej pracują paskudni oszuści bez sumienia. Oczywiście nie uważam tego o ogóle pracowników, ale swoje obowiązki 'wykonuje' tam wiele złodziei. Okradają swoich klientów. Paskudy!!! Serdecznie dziękuje Wam za usługi, ostatni raz Wam zaufałam!!! Jak można aż tak nie mieć sumienia i okradać uczciwych ludzi, jeszcze emerytów???!!! PASKUDNI OSZUŚCI BEZ SUMIENIA, cieszcie sie, ze wstrzymałam sie z użyciem niecenzuralnych słów!!!!!!!!!! WSTRĘTNE, PAZERNE PASKUDY BEZ ZASAD MORALNYCH!!! Niech mój przypadek będzie przestrogą dla innych, proszę nie ufajcie tym złodziejom, bo rozczarowanie bardzo boli!
1
Bartek 2017-03-29 22:04
List polecony ekonomiczny z Wrocławia do Krakowa idzie 6 dni i jeszcze nie doszedł - skandal!!!
Na portalu śledzenia przesyłek jest cały czas informacja, ze został nadany.
Informacja telefoniczna PP odsyła do urzędu pocztowego w którym nikt nie podnosi słuchawki.
Szkoda, że Inpost padł bo PP nie ma konkurenta i ma nas wszystkich w poważaniu.
"Poprawia" jakość i podnosi ceny.
Jak nie musisz nie korzystaj, nie daj im ani grosza - będziesz zdrowszy....
2
Evitka 2017-04-01 16:25
Bartek,myślę,że takie sytuacje trzeba zgłaszać.Musisz iść na poczte i zapytać dlaczego jest tak,a nie inaczej.Urzędniczki są przyjazne.Wszystko Ci wytłumaczą.,a jeśli będzie trzeba to one Ci mogą pomóc.
pracownik 2017-04-02 10:09
10/10 dno i nic więcej
flo 2017-04-04 16:38
pracuje blisko 8 miesiecy w jednym ze Śląskich urzedów jako listonosz na autorejonie :) zarobki niestety sa malo adekwatne do wykonywanej pracy :( premii brak :( Czlowiek przychodzi na godz 6 i sie zaczyna. Wszystko w biegu, szybko wpisac polecone poukladac sie i w rejon. Jakby nie robic to wychodzi sie najczesciej o 9 :) Czas zadaniowy, wiadomo czlowiek sie uwija bo chcialby zjesc obiad w domu ale zazwyczaj zdazam na kolacje nierzadko odgrzewana. :) Atmosfera OK zadnego mobingu ( kierowniczka troche goni) z Plusow wiadomo Umowa + kasa na czas. Mozna to polubiec nawet bo genealnie praca nie jest zła gdyby troszke /..... no sami wiecie ... Pozdrawiam
1
Zuzanna 2017-04-05 08:37
@flo a na jakie benefity mogą liczyć pracownicy? Czy mają zapewnione możliwości rozwoju?
2
remix 2017-04-05 13:49
Poczta w Brwinowie; zwykły list ptrzyniesiony po 2 tygodniach, zaginiona paczka z zagranicy, dwukrotnie obserwowałem fakt jak listonosz nawet nie zrobił wysiłku by zadzwonić tylko wrzucał avizo, jadę na pocztę "...dziś nie można odebrać, listonosz jeszcze nie wrócił...proszę następnego dnia", następnego dnia otwarta brama, podjeżdża listonosz wrzuca avizo i prubuje odjechać ...dopiero na interwencję rodziny zatrzymuje się i wydaje przesyłkę , tylko nową, a z poprzedniego dnia niestety trzeba sobie samemu pojechać... jadę na pocztę a tu...1/2 godz czekania w kolejce...koszmar
1
Evitka 2017-04-05 18:40
Co prawda nie pracuję w Poczcie Polskiej ,ale z tego,co wiem to pracownicy mogą liczyć na wszystkie możliwe benefity i możliwość rozwoju.Pozdrawiam.
1
elkop 2017-04-06 19:01
Ja właśnie idę na rozmowę do Naczelniczki Urzędu Pocztowego w Świętochłowicach woj.śląskie na stanowisko listonosz..rekruter powiedział że zarobek 2050 złotych brutto trochę śmieszne
1
AYD50 2017-04-06 19:31
NIE IDŹ , BO BĘDZIESZ ŻAŁOWAŁ JAK SIĘ ZATRUDNISZ , PRACA NA POCZCIE TO WYZYSK ZA 2050 BRUTTO
ZROZUMIESZ TO JUŻ PO KILKU DNIACH PRACY I PRAWDOPODOBNIE W CIĄGU 2 TYGODNI SIĘ ZWOLNISZ LUB PORZUCISZ TĄ PRACĘ , TUTAJ NAWET UKRAIŃCY NIE CHCĄ PRACOWAĆ ZASTANÓW SIĘ DLACZEGO ....
6
byly pracownik 2017-04-10 19:34
Prace na poczcie 0,5 etatu.bo nie daja wiekszych etatow. Placa na reke 750 zl okolo. Testy typu nowe uslugi.praca w godz 16-20. Nadgodziny ktore robisz nie sa nadgodzinami a dopelnienie do 0.95 etatu. Ludzie po 8 , 12 latach dalwj smieszne etaty 0.65. 0,8 0.9 etatu.. Uzerania sie z ludzmi. Donoszenia. Jedna na druga gada. I nikt z tym nic nie zrobi. Powinno sie zrobic porzadek z etatami 0.265 0.6. 0.75 0/8 i 0/9.
1
Zuzanna 2017-04-11 09:11
@byly pracownik jak wielu pracowników dotyczy wspomniana przez Ciebie sytuacja?
Mateusz ze Szczecina 2017-04-11 16:46
Post komunistyczna.... PRL-owska instytucja.
najpierw skradniono z poczty paczkę bokserek które odesłałem - ktoś zauważył chyba, że CK Klein... jak to pewnie na poczcie akcja w stylu "Ups no przypadkiem mi sie rozerwało" więc paczka z bokserkami drogimi zniknęła. pozdrawiam pocztę Szczecińską. Dla mnie te bokserki były jak szmaty dlatego odesłałem, ale komuś się pewnie oczy zaświeciły na widok "sztucznego złota".
DRUGA SPRAWA - kupiłem ostatnio zegarek z androidem do sparowania z telefonem to się smartwatch nazywa. paczka została nadana ale do centrali trafiła rozerwana z samym opakowaniem i instrukcją, zegarka było brak, z poczty zadzwonili do mnie bo był podany telefon i pytali się co było nadane, bo chcieli wiedzieć jakie straty będą. Ten smartwach był z androidem i niskiej półki nawet bardzo więc wiele za niego nie zapłaciłem, a potrzebowałem cos taniego z systemem do testów.
TREZECIA SPRAWA - jakiś rok temu wysłaliśmy paczkę z Anglii do warszawy, paczka kosztowała około 20funtów i dotarła w niecały tydzień. natomiast parafrazując wysłanie paczki do niemiec, sąsiedniego kraju zajmuje prawie miesiąc na poczcie POSTkomunistycznej. jeżeli wysyłacie zagranicę radzę korzystać z zagranicznych przewoźników wyższy poziom i lepsza rozwinięta struktura co się przekłada na czas dostarczenia... "prawie" poczta polska żeby było taniej zbiera paczki przez miesiąc i wysyła chyba raz w miesiącu, żeby było taniej inaczej tego nie wytłumaczę. Kto kradnie paczki na poczcie ?
zaczynam sie zastanawiać czy te panie którę posiadają zegarki, kolczyki, wisiorki i różne ozdóbki czy to ich czy z "przypadkowo rozerwanej paczki". Podejrzliwy nie jestem a i wszystkich w jeden worek nie wrzucę. Tak luźno dywaguję.... na koniec powiem, że ciekawią mnie statystyki zaginionych paczek i na jakiej trasie. Ze wszystkich instytucji jakie sa to rozerwałbym na części pierwszę poczte i spróbował stworzyć od nowa, wprowadziłbym komputeryzację i programy ułatwiające rejestracje paczek. podpisane umowy z przewoźnikami na "liniowych" trasach czyli w takich samych odstępach. połowę pewnie bym pozwalniał, ale w sposób nie przedłużający im umowy. eliminowałbym najsłabsze ogniwa, i zatrudniłbym grupę wenątrz firmowa do wyszukiwania paczek które sie statystycznie często gubią. pomysłów jest od groma, ale prezesów jest kilka, a system działa.
No więc co tu zmieniać jak dla większości ludzi nie ma alternatywy a przychód dla prezesa jest.
ciekawi mnie czy poczta żeby była polska dostaje dotacje ze środków państwa
Zuzanna 2017-04-12 08:58
@elkop byłeś już na rozmowie kwalifikacyjnej? Chętnie dowiemy się więcej na temat jej przebiegu.
Kamil 2017-04-12 21:50
Witam , jestem pracownikiem firmy podwykonawczej i obsługuje jeden z rejonów w Lublinie. Codziennie rano jestem na WER Lublin . Zazwyczaj na magazynie jestem o godzinie 8:40 nie wiem czy to wcześnie czy optymalnie. Pracownicy magazynowi do tej godziny powinni opracować większość paczek które są dowiezione w nocy i wieczorem dnia poprzedniego. Na tym Werze tak nie jest !!! Tutaj praca na magazynie wygląda trochę inaczej . Część ludzi przechadza się po magazynie tak aby wyglądało na to że pracują . Brygadzistka którą nazywają ich szefową ( kierowniczka ) razem z koleżanką często robią sobie przerwę na papierosa. My kurierzy cierpliwie czekamy na paczki aby móc posegregować paczki z naklejkami od paczek z adresami pomocniczymi i pocztexami. W rejon wyjeżdżamy około godziny 11tej. Aż wszyscy magazynierzy z laską nas wyskanują i się napalą papierosów. Zwlekają z wydawaniem jak najdłużej aby nie musieli przechodzić na sortowanie listów. Jeśli czyta to ktoś z Warszawy to może macie jakieś pomysły na rozwiązanie tej chorej sytuacji . Pozdrawiam Kamil.
1
Evitka Ciekawska 2017-04-13 20:24
Kamil,a Ty wiesz może jak ida działania z promocją w wersji audio?
Evitka 2017-04-17 11:46
Zawiedziona,musisz nauczyć się cierpliwości.Radzę ci po dobroci,słoneczko.Pamiętaj aniołku,że Poczty Polskiej nie przyśpieszysz.Pozdrawiam.
1
Zuzanna 2017-04-19 09:22
Obecnie trwa rekrutacja na stanowisko Pracownik Obsługi Klienta. Praca w Warszawie. Czego można spodziewać się podczas rozmowy kwalifikacyjnej? Na jakie pytania powinni przygotować się aplikujący?
2
Zuzanna 2017-04-20 09:10
Na stronie pulsHR pojawił się ciekawy artykuł, który może Was zainteresować. http://www.pulshr.pl/zarzadzanie/na-nowej-strategii-poczty-polskiej-skorzystaja-tez-pracownicy,43254.html
Można tam znaleźć informacje o nowej strategii Poczty Polskiej na lata 2017–2021, która zakłada koniec polityki cięcia kosztów personalnych i zmniejszania zatrudnienia. Jest również szansa na wzrost wynagrodzeń. Co myślicie o nowej strategii firmy?
Maria 2017-04-21 14:00
Obiecanki na papierze.
Skoro na stronie negatywnych opinii toczy się zagorzała dyskusja na temat praktycznie smych porażek nie da się kilkoma wpisami naprawić wizerunku PP.
Potrzebna jest zmiana (REWOLUCJA) od czubka głowy.
2
kaja 2017-04-22 13:39
Pracowałam na okienku, nie polecam. Wyzysk człowieka. Umowa na 3/4 etatu bez możliwości przejścia na cały etat, ale praca była na 8 godzina. Nie mieliśmy w ogóle przerwy w ciągu 8 godzin, cały czas kolejki ludzi, brak możliwości nawet wyjścia do toalety. Naczelniczka urlopy przydzielała tym co chciała, reszta dostawała wtedy kiedy jej pasowało. Często była konieczność zostania dłużej, oczywiście za darmo. Wypłaty śmieszne a odpowiedzialność ogromna, najniższa krajowa , brak premii ( a jak już dali 200 zł brutto na święta, to od tego zabierają podatek i mnożą przez etat, czyli 3/4 z tego). Musieliśmy się składać za to co klienci ukradli, komedia. Nie polecam nikomu pracy na stanowisku asystent ds obsługi klienta!
3
Evitka Mądra Głowa 2017-04-23 11:48
Kaja,zawsze możesz przedstawić pracodawcy swój problem.takie rzeczy trzeba zgłaszać,nie ma rady,samo się nie rozwiąże.Nie odbieraj tego źle,po prostu Ci wspólczuję.Pozdrawiam.
1
27Ola 2017-04-23 17:14
Pracowałam w Poczcie jako Doradca Klienta. Okropnie. Odradzam każdemu. Awans to tutaj się dostaje za karę. To jest jednak fascynujące. Panie tyrają w okresie świątecznym, odbiera im się premie, mają 0,9 etatu, a pracują np. 9-11 godzin i wychodzą z pracy o 23! Nikt im tych nadgodzin nie odda, bo są ciągłe braki kadrowe i nie ma kim robić. Przezabawne. Urzędami zarządzają ludzie, którzy o ZZL pojęcia bladego nie mają, dostają awans po 20 latach siedzenia na okienku i niemiłego obsługiwania klientów, bo tak. Gdyby ta firma była przedsiębiorstwem prywatnym to już dawno Klienci by podziękowali i PPSA mogłaby się zwinąć z rynku. Dziwi mnie takie zaufanie Ministerstwa do Poczty, do kompetencji, możliwości. Czy Ministrowie nigdy na poczcie nie byli? Nie wiedzą, jak nagina się tam prawo pracy, że listonosze pracują bez umów, asystenci czekają na dosłanie umowy o pracę po 3 miesiące! W prywatnej firmie niedopuszczalne, już dawno by inspekcja karę nałożyła. A tu! Wszystko wolno. Już nawet nie wspomnę o mobbingu i naciskach w sprawie sprzedaży kredytów - to jest jazda. I jeszcze teraz Poczcie ubezpieczenia upraw obowiązkowe dali... Jak na okienku już nie wiadomo w co ręce włożyć! Niech się zarząd zastanowi czy to mają być Urzędy Pocztowe, sklepy z mydełkami, czy agencje ubezpieczeniowe, bank? Bo jak coś jest od wszystkiego to jest do niczego!
7
Zuzanna 2017-04-24 09:47
@27Ola wspominasz o brakach kadrowych. Ostatnio pojawiła się informacja, o tym że Poczta Polska S.A. zamierza zatrudnić dodatkowe 440 osób. Poszukiwane będą osoby do pracy na stanowisko listonosza.
Rozumiem, że obecnie też nakłada się na osoby pracujące na stanowisku Doradcy Klienta wiele dodatkowych obowiązków. Wspomniałaś o zabieraniu premii. Co przez to rozumiesz? W jakich sytuacjach można premię uzyskać, a kiedy stracić?
1
p23 2017-04-24 18:15
List wysłany priorytetem przed świętami wielkanocnymi nie dotarł do adresata do dnia dzisiejszego, niestety nie mogłam potwierdzić wysyłki, ponieważ nie wysłałam go poleconym. Listy często giną z niewiadomych powodów!
Januto 2017-04-27 15:49
Witam trochę o przesylkach paczka 24 w reklamie nadana przed 15 na drugi dzień na miejscu a w rzeczywistości paczka nadana o 8 rano w poniedziałek dociera na miejsce w.czwartek przy probie interwencji telefonicznej rada ażeby dzwonić w swoim mieście na pocztę i tam szukać przesyłki przy próbie reklamacji okazuje się ze paczka 24 może wędrować do odbiorcy 4 dni idopiero wtedy jak nie dojdzie można próbować reklamacji żenada po prostu lepiej kurierem a może i taniej
1
Nikola 2017-05-02 18:11
Czy mógłby ktoś podpowiedzieć mi kilka informacji na temat pracy. Znalazłam w ostatniej ofercie pracę dla specjalisty ds. kontrolingu personalnego, jaka to ma być praca? Czy Poczta Polska stawia jakieś warunki na wstępie? W jakich godzinach sie pracuje?
szuszu 2017-05-05 08:32
dobra [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
Nikoś 2017-05-07 10:29
Mogę zrozumieć irytację osób na mankamenty firmy ale zastanawiam się jak by to było gdyby tej firmy nie było? Może ktoś ma jakieś pomysły żeby usprawnić niektóre działania poczty? Jak w wielu firmach tak i tu pewnie można cos zmienić. Pracownicy również chcieliby poprawić.
Romusia z Bielawy 2017-05-08 11:10
Ludzie. Niektórym się w łbach poprzewracało! Władza rządząca nie przestrzega prawa to ja także nie muszę.
Przykład. W dniu 15 XII 2016 roku wysłałam paczkę na Św. Bożego Narodzenia do Lwowa. Po 3 miesiącach składam reklamację, że paczka nie dotarła do odbiorcy i w dniu 27 IV 2017 roku otrzymuję odpowiedź z Poczty Polskiej, że reklamacja jest bezzasadna, bo paczka doszła 5 IV 2017 roku. Bez słowa przeprosin i podania przyczyn blisko 4 miesięcznego opóźnienia - ,,suweren" niech siedzi cicho- taki [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zawsze ryba cuchnie od głowy.
2
EE465978255PL 2017-05-08 12:37
Witam!!!
Paczka wysłana o 14 tej w czwartek Pocztexem 24h. I jeszcze nie dotarła do chwili obecnej, a jest już poniedziałek 12.30. Absolutnie nie polecam tej firmy.
Paweł Zieliński
1
przemek 2017-05-10 18:15
Jedna wielka masakra, na przesyłkę pobraniową (oczywiście za kosmiczną cenę) czekam juz ponad 5 dni i nadal jej nie ma. Ostatni raz wybrałem Pocztę Polską jako firmę wysyłkową. NIE POLECAM.
1
STTEF 2017-05-11 17:06
To jest tragedia , list polecony z Lublina do Wrocławia SZEDŁ 12 dni , wysłany 31.03.2017 a dostarczony 11.04.2017 na moją reklamacje pocztowy bełkot że reklamacja niezasadna.Pytam za co zapłaciłem 5,5zł.
Następna przesyłka polecona priorytetowa opłata 6,8zł wysłana 1.03.2017 o godzinie 10,15 doszła do klienta 8.03.2017 - reklamacja oczywiście bezzasadna. Sprawdziłem wszystkie przesyłki priorytetowe w tym roku , żadna nie doszła na następny dzień tak jak mówią panie w okienkach , ze jeśli przed 15 nadanie
to dostarczenie na następny dzień.Z moich przesyłek najkrócej priorytet szedł 3 dni.
I zgadnijcie co z reklamacją - oczywiście bezzasadne. Oszuści i tyle w temacie , złodziejstwo w białych rękawiczkach. Obecnie podpisałem umowę z firmą kurierską , może ciut drożej ale mam pewność że przesyłka będzie na czas. Żegnam złodziei z POCZTY POLSKIEJ.
Szczesliwy 2017-05-11 17:45
Pracowałem prawie 10 lat. Odszedłem bo miałem dość tego rzucania po rejonach. Dziś jeden rejon czyścić jutro drugi. Żałuję że tak długo pracowałem na PP. Teraz mam normalna pracę po 8 godzin i do domu. Kasa dużo lepsza. Nie ma straszenia i mobbingu. PP to syf najgorszy. Zastanówcie się dobrze czy warto tam pracować.
6
Anonim 2017-05-16 12:05
Kurierzy nie dzwonia przed wyjazdem pod adres tylko spod drzwi mieszkania tak ze klient nie ma szans odebrac przesylki w domu. Dodatkowo pytaja czy moga u sasiada zostawic co przeciez jest nielegalne. Zaplacilam 12zl za nieoceniona mozliwosc biegania po punktach poczty. Oczywiscie z odbiorem trzeba czekac kolejny dzien. Pani w okienku zdziwiona moimi pretensjami jako uzasadnienie podala tylko "ale przeciez dzwonil". Gdyby zadzwonil 15min wczesniej bylabym w domu. A poczekac kolejne 15min nie moze bo nie ma czasu na takie zabawy bo ma ponad 100 paczek do doreczenia. W dodatku pisanie uwag co do wysylki jest bezcelowe. Prosilam o dostarczenie w godzinach popoludniowych, kurier dzwoni oczywiscie 11:15.
Podsumowujac nie podoba mi sie ich podejscie do klienta. I szczerze wole zaplacic wiecej innej firmie nic pozniej narazac sie na takie cyrki z PP.
Kurier 2017-05-16 18:45
Kurier nie ma obowiązku dzwonić. Gdyby trafiło się tylko 10 osób dziennie na które trzeba czekać 15 minut to już daje 2.5 godziny dłużej w pracy a za nadgodziny nie płacą. A te 15 minut to w praktyce jest 30 więc nie ma się co dziwić że nie chcial czekać. Za doręczenie w określonych godzinach jest dodatkowa oplata. Ale niektórzy myślą że jak zapłacą 12 zeta to mogą wszystko.
Zawsze można się dogadać z kurierem i podjechać czy cos. Ja tak robię jak nie ma mnie w domu. Starajmy się ułatwiac pracę kurierowi a nie mieć tylko pretensje bo zapłacił ktoś aż 12 złotych i mają przynieść mu paczkę w zębach.
2
Pablito 2017-05-17 18:55
Nikomu nie polecam Poczty Polskiej, dno i wodorosty !!! Dnia 11.05.2017 wysłałem przesyłkę kurierem EXPRESS 24 czyli przesyłka powinna trafić do adresata w 24 h. Trafiła 17.05.2017. System poczty polskiej to post komuna. Infolinia i panie w okienku twierdziły, że przesyłka została dostarczona 15.05.2017. Jakież to zdziwienie kiedy kurier do odbiorcy przyjeżdża 17.05.2017 mimo że w systemie już mają że dostarczono !!! Robią z ludzi debili !!! Odszkodowanie za opóźnią przesyłkę ??? Haha dobre sobie, jest to UWAGA --- DWUKROTNOŚĆ opłaty za przesyłkę, czyli jeżeli zapłaciłeś 35 zł za kuriera to odszkodowanie MAKSYMALNE to 70 zł ! Nie liczą się z tym że ktoś przez ich opieszałość stracił dużo więcej, o nerwach nie wspomnę. DNO, DNO i jeszcze raz DNO, NIKOMU NIE POLECAM !!!
Nie jestem robotem... 2017-05-19 10:29
Niedługo miną 3 miesiące mojego zatrudnienia w tej firmie. Jestem tą panią z okienka, w jednej ze stołecznych placówek. Zalety pracy tu to umowa na pełen etat oraz wypłata na czas. Wynagrodzenie: minimalna krajowa. Zakres obowiązków: zdecydowanie większy, niż by mogło się wydawać; Nie jest to tylko przyjęcie lub wydanie przesyłki. Nie raz można się dobrze spocić. Bardzo często praca przypomina raczej tę na akord, gdzie muszę kilkaset razy powtórzyć (najczęściej "przeklikać") jeden schemat, przerzucając przesyłki jednej strony na drugą wiele razy. Tak naprawdę, sam bezpośredni kontakt z klientem to najmniejsza część tej pracy. System, na którym pracujemy jest przestarzały, tak samo jak cały sprzęt. Zdarzają się często krzesła bez oparcia, czy niemożliwe do wyregulowania wysokością. O czystości już nie wspomnę. Jednak - ci nad nami wymagają utrzymania standardów, w na przykład ubraniach. Niech nikt nie liczy na to, że prędko dostanie służbowe - trzeba się wybrać do sklepu i samemu zaopatrzyć w kilka sztuk koszul. Tak samo jak w długopisy. Tak, moi drodzy: nie ma ogólnodostępnych czy przydziałowych długopisów, choć jest to jedno z podstawowych narzędzi pracy. Przeważnie nie ma też długopisu dla klienta, więc muszę pożyczać swój. Prywatną linijkę, najlepiej metalową, do równego rwania papieru - też trzeba sobie kupić.
System mojej pracy miał być dwuzmianowy, okazał się trzy. W dodatku pierwsza zmiana trafia mi się niezwykle rzadko. Oczywiście, jako całkiem nowy pracownik nie mam właściwie najmniejszej możliwości, aby mieć jakikolwiek wpływ na swój grafik, nikt nie pamięta, że jestem człowiekiem z życiem prywatnym. W dodatku o tym, jak będzie wyglądał mój przyszły tydzień (1, 2 czy środkowa zmiana, urząd główny czy jakaś filia) dowiaduję się tuż przed weekendem, więc nie mam zbytnio możliwości zaplanowania czegokolwiek, a wszystkie moje (naprawdę, grzeczne i delikatne) próby najmniejszej ingerencji w mój grafik, nawet z dużym wyprzedzeniem, traktowane są jak wybredne zachcianki.
Ciekawostką jest także, że nie uznaje się tu nadgodzin. Jeśli się takie trafią, bo jest za dużo pracy i nie zdążymy zrobić wszystkiego "w międzyczasie", to jest to nasz dobrowolnie i charytatywnie poświęcony czas.
Żałuję, że podjęłam decyzję o zatrudnieniu się tutaj. Dałam się nabrać na początkowe mydlenie oczu - zarówno na rozmowie kwalifikacyjnej, jak i na "szkoleniach" organizowanych przy okazji podpisywania umowy. Tam pracę na poczcie przedstawiają jako spełnienie marzeń, a jest zupełnie odwrotnie.
6
Nikodem 2017-05-22 09:59
Czy ma ktoś pomysł jak usprawnić pracę firmy? Nie jest to prosta działalność i dodatkowo nie myślę żeby było bardzo opłacalne! Ale czasami dobry pomysł może się przydać.
Były pracownik 2017-05-22 13:40
Jest jeden sposób. Trzeba zmienić cały zarząd kierowników naczelników. Jedynie tak może być normalnie w tej firmie.każdy wie jak to wszystko działa i jakie mają "metody" dzialania. Oni wszyscy umieją tylko straszyć i szantazowAC i obiecywac gruszki na wierzbie .
2
Były pracownik 2017-05-22 13:41
Jest jeden sposób. Trzeba zmienić cały zarząd kierowników naczelników. Jedynie tak może być normalnie w tej firmie.każdy wie jak to wszystko działa i jakie mają "metody" dzialania. Oni wszyscy umieją tylko straszyć i szantazowAC i obiecywac gruszki na wierzbie .
1
Zostaw swoją opinię o Poczta Polska S.A. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Poczta Polska S.A.