logo Poczta Polska S.A.

Poczta Polska S.A.

Warszawa

Opinie o Poczta Polska S.A.

Przyszly nie doszly pracownik 2017-06-30 22:10
Dajcie spokoj PP to jedna wielka mafia kazdy tam zatrudnia swoich o ile chodzi o stanowiska wyzsze niz listonosz. Na listonosza zatrudniaja bez mrugniecia okiem bo nikt nie chce pracowac jako listonosz natomiast skladam juz z 10 raz na stanowisko pracownik obslugi gotowki i zawsze dostaje wiadomosc ze po selekcji dokumentow itp nie moga mbie zatrudnic gdzie mija 2 dni i ponownie ogloszenie sie ukazuje czyli nikogo nie maja a zatrudnic nie chca trzymaja miejsce dla swojego. PP to jedna wielka porazka
4
Klient PP 2017-07-02 11:16
Ludzie, to jest nie firma, a folwark. Trzech kierowników na jednego pracownika. Siedzi takie ku.rwiszcze Joanna W. na stanowisku zmiany. Grube babsko, nieakceptowalne przez świat zewnętrzny, z pełną pulą kompleksów tolerujące tylko lizodupów, które odnalazło się w tym [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Nic nie potrafi zrobić, zero reakcji na reklamację klienta. Dobra w gębie. Jedno co potrafi, to dobrze wychlać, ale ma gdzie lać, bo bebzun ma jak grucha od betonu. Chla nawet w pracy. Mam nadzieję, że przeczyta to ktoś z zarządu i wyleje to gówno na zbity pysk.
7
Nikoś 2017-07-02 21:25
Zastanawiam się co zrobili by wszyscy niezadowoleni z poczty? Sami biegaliby z listami.
3
Adam 2017-07-03 06:57
Jak to co. Przenieśli swoje przesyłki do konkurencji. Na szczęście są inne firmy niż PP które dostarczają przesyłki.
4
Aga 2017-07-06 12:11
wystawiam negatywna ocenę Polskiej Poczcie. Wysłałam list polecony priorytetem i niestety do adresata na terenie Polski nie został dostarczony nawet w trakcie 7 dni. Oczywiście reklamowałam, ale pani, która pracuje na kontroli była zniesmaczona, że po tak krótkim okresie potrafię się upominać, stwierdziła, że 7 dni to wcale nie jest długo,. Poczta Polska podobno , jak mi pani nadmieniła nie maja w swoich standardach górnego terminu dostarczenia listu poleconego priorytetowego. Nie polecam korzystania z usług Poczty polskiej.
3
Nikodem 2017-07-06 22:54
Najlepiej usiąść przy komputerze i wypisywać swoje przemyślenia często nie do końca mądre. Gdyby była konkurencja dla poczty to byłoby inaczej, ale nikt nie chce prowadzić tak wspaniałej działalności.
4
Kasia 2017-07-08 10:11
Co ty nie powiesz? Już dawno wszystkie swoje przesyłki listowe, polecone, kurierskie i czasami paletowe wysyłam inną firmą.
1
to ja 2017-07-08 20:30
To może zdradzisz nam nazwę tej firmy, która operuje w segmencie listów - oprócz Poczty Polskiej?
4
kaszub 2017-07-10 17:19
witam czekam na przesyłkę 7dni została nadana piorytetem nigdzje nie można sie dodzwonić co za kibel tragedia poczta polska nie daje rady w tym świecie
2
Nelio 2017-07-13 19:55
Firma ma długą listę ofert, może wprowadzają jakieś zmiany, które usprawnią pracę ? A jak nazywa się ta inna firma?
2
mromire 2017-07-18 16:59
Szanowni Państwo, kupiłem na Allegro zapinkę do paska zegarka. Zapłaciłem za przesyłkę poleconą priorytetową. Tym samym powinienem ją otrzymać na drugi dzień, lub na trzeci od daty nadania.
Otrzymałem wspomnianą przesyłkę po tygodniu i to musiałem ją odebrać osobiście z urzędu pocztowego
bo jaśnie panu listonoszowi nie chciało się wejść na pierwsze piętro. Przesyłka o wadze ok 15dkgramów.
to poco ja płaciłem za priorytet, strata pieniędzy. Totalna olewka kljenta.
2
Aleks 2017-07-19 10:17
Nie narzekajmy na Pocztę Polską bo nie ma nic innego.
2
klientka 2017-07-19 11:48
poczta polska poprawiła się na korzyść klienta ostatnio można prawie wszystkie sprawy załatwić w jednym okienku obojętnie w którym widać że klient jest ważnym punktem , nawet listonosz doręczając listy polecone jest miłym człowiekiem nie oczekującym 5-ciu zł. jak to bywało dawniej. często widząc mnie na terenie oddaje mi przesyłkę , jest miłym kompetentnym szybkim panem rozmowy są krótkie bo widać że mu spieszno doręczyć przesyłki innym oby tak dalej z życzliwością do innych terminowością
3
Bea 2017-07-19 20:36
Niestety zdarza się, że nie są wystawiane awiza powtórne a nawet zdarzyło się ostatnio, że w ogóle nie było żadnego awizo na pismo urzędowe i pismo wróciło jako nieodebrane!
Druga sprawa to nieuprzejmość niektórych pracowników przy okienku, zdarza się, że osoby te zachowują się jak gdyby siedziały za okienkiem za karę...
Ponadto: np. tylko jedno okienko czynne, kolejka długa a nie jest to czas przerwy widniejący na pustym stanowisku pracy.
Kurierzy PP są aroganccy jakby robili łaskę, że w ogóle przynieśli przesyłkę. Nawet zdarza się, że nie zostawią awiza w skrzynce, że byli z przesyłką.
2
Wanda 2017-07-20 14:03
Prowadzę Kancelarię Prawną w Białymstoku do której przesyłki doręczane są przeważnie za pośrednictwem Poczty Polskiej, a najczęściej, już od ponad 10 lat, korzystam z usług poczty przy ul. Warszawskiej 10 w Białymstoku. Zawsze na tej poczcie spotykam się z uprzejmą i profesjonalną obsługą. Szczególnie doceniam usługi świadczone na tej poczcie i profesjonalizm pracownic : Pani Elżbiety Pryzowicz ( wydawanie i wysyłanie listów), Pani Haliny Oniszczuk ( wydawanie i wysyłanie listów) i Pani Danusi Radziewicz ( wydawanie i wysyłanie przesyłek). Funkcjonowanie Poczty Polskiej w mojej ocenie zależy od profesjonalizmu zatrudnianych pracowników.
Problemem natomiast jest od kilku lat brak zostawiania awiza na pierwszym terminie przez doręczycieli paczek, kurierów PP ; zazwyczaj o paczce dowiaduję się z powtórnego awiza. Pomimo monitów taka sytuacja nadal utrzymuje się. Poczta Polska spełnia moje oczekiwania w większym zakresie niż firmy kurierskie, które doręczają przesyłki w godzinach pracy, często doręczyciele firm kurierskich nie kontaktują się z odbiorcą i nie umawiają się na odbiór przesyłki. Przesyłkę z Poczty Polskiej mogę odebrać w każdym moim wolnym czasie, co jest dla mnie dużym udogodnieniem. Poczta Polska daje radę, ale należy redukować stanowiska w Zarządach PP, a nie stanowiska do obsługi klienta poszczególnych placówkach poczty. w niektórych placówkach brak jest pracowników, lub za mało czynnych okienek do obsługi klientów, a wiem , że PP ma bardzo rozbudowane struktury na "górze" i broni tam etatów, a dlaczego? Należy konkurując z innymi firmami kierować się na profesjonalizm w bezpośredniej obsłudze klienta, usprawnienie tej obsługi, aby klient nie musiał wyczekiwać w kolejkach, jak to ma zawsze miejsce w punkcie pocztowym w Białymstoku przy ul. Mickiewicza obok Orzeszkowej.
2
mojapaczka 2017-07-23 10:07
super obsługa jestem zawsze zadowolony
2
zrobionny w jajo 2017-07-24 16:19
Znalazłem ich ogłoszenie na olx, że szukają listonosza SAMOCHODOWEGO. Niby fajnie, samochód mam. Na rozmowę kazali jechać do innego miasta, po powrocie już dzwonili by przyjść do urzedu i odebrać skierowanie do medycyny pracy i kazali już szybko wyrabiać zaświadczenie lekarskie. Pare dni później na szkoleniu bhp (umowa jeszcze nie przyszla) dowiedziałęm się, że miałbym być zwykłym listonoszem, takim na rowerze. SPoko. Roweru akurat nie mam. To po jaką cholerę w internecie rzucają ogloszenie, że potrzebny listonosz samochodowy??? Nie polecam, jeszcze umowy nie podpisałem, a juz mnie w przysłowiowego ch...ja robią.
4
Stefan 2017-07-24 20:28
Dziwi mnie dlaczego w większości urzędów pocztowych w danym okienku nie ma zakresu czynności danego okienka przecież nie kazde obsługuje kantor , czy totolotek , wydaje listy czy obsługuje masowych nadawców .Gdzie jest wiadomość o godzinach otwarcia i zamknięcia danego okienka ,w południe obsługuje 3 okienka , a po godzinie 17 tylko np jedno okienko , dobrze było by wiedziec do kiedy mam przyjść na pocztę żeby tych okienek było więcej
2
karol 2017-07-24 20:32
kurier powinien dzwonić , jesli prywatni kurierzy paczek moga dzwonić więc co stoi na przeszkodzie żeby poczta też dzwonił , wszystko to organizacja pracy , niech pracownicy wydający paczki do doreczenia dzwonia do klientów
3
małgorzata 2017-07-24 20:37
pracownik wydający przesyłki na okienku w godzinach popołudniowych , pomimo duzych urzędów pracuje sam , nikt nie jest zainteresowany stojąca kolejką czy pracownicy za ścianą nie maja kamer żeby zobaczyć co się dzieje , gdzie można zasięgnąc jakiejś informacji kiedy pracownik nie może oderwać sie od reszty klientów , czy reszta pracowników ma tak duzo pracy w godzinach popołudniowych że nie może tez obsługiwać klientów jesli ktoś podjął taka decyzje żeby tego pracownika zostawić samego
2
agnieszka p 2017-07-24 20:42
pracownicy poczty polskiej którzy pojedyńczo obsługuja urząd powinni odejśc od namawiania klientów do czego kolwiek bo to wydłuża kolejke jeżeli pracodawca chce standardów , to powiino być minimum dwóch pracowników obsługujących
3
krzycho 2017-07-24 20:44
byłam w sklepie gdzie pracownik obsługuje również usługi pocztowe , nie miał on pojęcia o podstawowych usługach poczty , nie można było tam kupić nić z tego co powinno mieć okienko pocztowe
3
Stefa 2017-07-25 19:28
Pracownicy nie obsługujący bezpośrednio klienta ale pracujący w urzędach mają ubiór typu krótkie spodenki, krzykliwe bluzki itd czy wszystkich pracowników nie obowiązują jakieś standardy
2
Justyna 2017-07-25 20:42
Na temat poczty można by pisać duże poematy ale sądzę, że i tak będzie dużo krytyki. Taka branża i nikt jej nie chce.
2
Wojtek 2017-07-26 17:18
wg mnie wszyscy pracownicy powinni mieć uprawnienia do obsługi totolotka czy kantoru a tu niespodzianka pani na zastępstwie i nie ma uprawnien do niczego żadnego nadzoru , bo przełozony wie co p pracownik może a co nie może
2
teresa 2017-07-26 17:23
poczta utrzymuje na siłę agencje pocztowe mam na osiedlu placówke w sklepie gdzie nikt nie wpłaca i może przyjmuje ze dwa listy polecone w miesiącu żadnej paczki ani listu nie wydaja pani nie zna usług pocztowych itd a poczta jest tam od roku , komu to sie opłaci kto tego pilnuje i nadzoruje
3
dawid 2017-07-26 17:42
pracownicy pracują po 10 godzin do 12 dziennie plus soboty , nie wiem jak to możliwe i kto na to zezwala sa zmęczeni i wypalenie , co od nich wymagac
5
jan 2017-07-26 17:45
ta strona to chyba dla pracowników , których nikt nie słucha którzy nie mogą się wypowiedzieć ani na wewnętrznych stronach ani na żadnej społecznościowej bo sa zastraszani przez przełożonych , którym wszystko wolno
2
radek 2017-07-26 17:51
pracownicy poczty maja narzucone plany wiem bo czasami kupuja wieksza ilośc znaczków na firme , jak mnie widza bo wiedza po co przychodzę zabijaja sie od drzwi żeby mnie do siebie przyciągnac , dziwi mnie ten fakt że jeden klient może rozwiązac pracownikowi problem takiego planu , a drugi może cały miesiąc załatwiac klentów i tak nie będzie miał tyle przychodu co ten cwanszy w 10 minut , to jakas głupota miec dwóch takich klientów i tylko do mnie do mnie , i mozna reszte miesiąca nic nie robic , czy na tej podstawie można oceniac pracownika
3
darek 2017-07-26 17:57
piszecie o tych nadgodzinach dlaczego pracodawca jednym za nadgodziny płaci a drugim oddaje wolnym , na tych samych etatach i wykonującym prace w jednym urzedzie a moz np pracownik wolałby kase niż wolne dawane wg życzenia naczelnika
1
alicja 2017-07-26 18:06
dziwie się że poczta ma pieniądze na takie ulotki typu zmieniamy się dla ciebie !
pracownicy bez uprawnień ,
niekompetentni naczelnicy ,
brak nadzoru przełozonych na okienku ,
filie agencje gdzie nie można nic kupic ani nic nadac z uług pocztowych
listonosze nie umieja wypisac awiza
kuriejrzy nie podają nr paczek nie umieja liczyć terminów przy awizowaniu paczek nie wiem kiedy mam paczke odebrac i do kiedy itd

naprawcie
1
zuza 2017-07-26 18:14
dziwi mnie ilośc pracowników obsługujących klenta w stosunku do ilości osób poruszających się po urzędzie w trakcie obsługi , czynne jedno okienko kolejka długa , a chodza wychodza naczelnicy jacys kontrolerzy zabieraja listy przynosza itd a dla klenta tylko jedna osoba czy ktoś tam wewnątrz nie wdzidzi że poczta jest dla klienta zamist posadzic tez ta reszte na okienku i niech pomagja dobra i godzina , powinni rozliczyc kazdego pracownika z tego co robi w kazdej godzinie
1
zofia 2017-07-26 18:24
pracownicy poczt nie powinni dorabiac w godzinach pracy , powinni robic to co moga zrobić w godzinach w poborach bo jeśli przełożeni otworzyli sobie w godzinach agencje ubezpieczeniowe z prowizja dla siebie to kiedy mają czas wykonywać inne czynności przeciez pracodawca zatrudniając nie przewidziła tej dodatkowej czynności to jest firma w firmie
1
krystek 2017-07-26 21:10
Nie polecam list polecony priorytetowy idzie z Warszawy już 10 dni i jej nie ma, ale a jakoś z Szwecji przyszła w ciągu 5 dni do Warszawy totalna masakra
1
gość 2017-07-27 12:00
To są jakieś żarty, została nadana paczka ekspresem 24, za którą zapłaciłam 40 zł a ważyła tyle co nic, pani na poczcie była przekonana, że paczka dojdzie następnego dnia, bo na tym najbardziej mi zależało. Po 24h dzwoniąc na infolinię dostaję informację od pani konsultantki, iż ona nie wie dlaczego paczka nie została przekazana kurierowi. Paczka przyszła za 2 dni, na dodatek kurier nawet nie raczył do mnie zadzwonić, tylko sobie po prostu paczkę zostawił. Wstyd, kompletna nieodpowiedzialność i niekompetentność pracowników.
zdzich 2017-07-28 11:48
Czekałem na ważny polecony, listonosz przyszedł jak nikogo w domu nie bylo, zostawił awizo, a nastepnego dnia pani na stanowisku nie mogła znaleźć nigdzie mojego listu. Przy mnie przeglądała wszystkie te śmieszne połamane koszyczki na pranie, w których listy trzymają. Czy prezesostwu tak ciężko jest popracować nad sortowaniem listów i ustalić jakiś standard? Nie no, bo przecież jaśnie dyrektorzy muszą sobie premie poprzydzielać, a na poczcie jest pier...dolnik i każdy układa listy i paczki jak im się podoba.
A list odebrałęm dopiero nastepnego dnia, bo dopiero wtedy go znalazły.
2
pietrek 2017-07-28 12:09
Niech szlag trafi poczte polska
Na dojscie przesylki poleconej potrzebuja tygodnia czas
Do pokonania bylo 40 km
Teraz pytanie kiedy laskawie dostarcza adresatowi
Rozgonic bande sku..wysynow na 4 wiatry
2
Feliks 2017-07-28 21:44
Z cała pewnością Poczta Polska nie należy do instytucji idealnie zorganizowanych ale gdyby poprawa ich funkcjonowania była prosa to sądzę, że znalazł by się ktoś kto by zreorganizował. Już nie raz zastanawiałam się dlaczego tak mało jest osób przy okienkach?
1
bolojank 2017-07-30 16:39
Dlaczego Poczta nie ma konkurencji?

Bo nikt nie chce sie bawic w agencje i listy dla ludnosci.

Pozostalym firmom zalezy tylko na kontraktach z Sądem, ZUSem i innymi gigantami.
2
bolojank 2017-07-30 16:40
Dlaczego Poczta nie ma konkurencji?

Bo nikt nie chce sie bawic w agencje i listy dla ludnosci.

Pozostalym firmom zalezy tylko na kontraktach z Sądem, ZUSem i innymi gigantami.
1
Nikolas 2017-08-01 16:42
@bolojank Masz rację ale tyle narzekania na forum to nawet nie chce sie czytać. Każdy się wymądrza.
2
Axik 2017-08-07 15:03
Dodaj do tego ze kurier ma placone od doreczonej paczki ale jest to okupione najczesciej 10 godzinnym czasem pracy. 3tys niezla pensja ale wole pracowac w niemczech ,czemu? Bo nawet na najnizszej 1200euro mam spokojniejsze zycie,jest to 8 godzin z normalnym kierownictwem a nie jak unas brygadzisci idioci ktorzy nadrabiaja niekompetencje ponizaniem . A do tego po 20 latach pracy w niemczech mam emeryture dwa razy wyzsza niz w polsce sporo odlozone na koncie i nie musze nikogo prosic o dofinansowanie wczasow,stac mnie.
2
Poczta nie dostarcza przesyłek 2017-08-09 11:27
Witam
Przesyłka polecona na którą czekam od ponad miesiąca utknęła w martwym punkcie. Ślad się urwał - nie wysyłajcie nic za pośrednictwem Poczty Polskiej. Ceny za przesyłki poszły w górę o 50% a jakość pozostałą bez zmian czyli na poziomie 0
1
Ja 2017-08-09 11:51
Stanowisko - handlowiec z własnym samochodem. Warunki płacowe znam. Pytanie, czy liczba kilometrów, za które zapłacą według stawki ustawowej, jest adekwatna do rzeczywistych przebiegów na terenie. Nie chciałbym, aby po podpisaniu umowy okazało się, że płacą za 1000 km, a do przejechania jest dwa razy tyle.
1
Zaczynam.... 2017-08-09 14:28
SLUCHAJCIE PONIEWAZ ZAKONCZYLAM PRACE W ENERGETYCE I TERAZ BEDE PRACOWAC NA POCZCIE NA OKIENKU CHCIALABYM POZNAC WASZA OPINIE OCZYWISCIE OSOB KTORE NA OKIENKU PRACUJA DODAM ZE Z BEZPOSRENIA OBSLUGA KLIENTA BEDE MIALA STYCZNOSC PO RAZ PIERWSZY.... zachecila mnie do wspolpracy z poczta normalna umowa o prace a nie jak w ENERGETYCE umowa zlecenie....dlatego chcialabym poznac wasza opinie jesli chodzi o obsluge klienta bylam pare lat na sluchawkach dajcie info jak jest na poczcie plissss... pozdr. :)
3
Neron 2017-08-12 12:55
Czy mógłby ktoś podpowiedzieć kilka info o pracy w w logistyce?
1
Kierowca do 3,5t 2017-08-16 09:59
Jako obecny (jeszcze) pracownik Poczty Polskiej jako kierowca do 3,5t nie polecam tego pracodawcy, totalny chaos w zarządzaniu kierowcami na terenie śląska (dyspozytornia w Katowicach) do tego ciągłe braki kadrowe, pieniądze śmieszne, mimo innych zapewnień na rozmowie kwalifikacyjnej... unikać szerokim łukiem tego pracodawcy... każdy po miesiącu ucieka gdzieś indziej, ja również jestem na etapie poszukiwania innego pracodawcy...
1
Nikoś 2017-08-16 10:03
Mam proste pytanie do piszących. Czy chciałby prowadzić taką działalność na własną rękę? Każdy mógłby robić to co chce!
1
2017-08-18 01:08
Moze sobie pani pisac na innym portalu takie brednie to jest strefa dla ludzi szukajacych pracy tak sie sklada ze ludzie ktorzy dbaja o renome poczty to pracownicy ludzie nie RObOKOPY tolerancyjni i wyrozumiali do granic mozliwosci a zale prosze wylewac gdzie indziej bo pracownicy staraja sie obslugiwac kazdego petenta z duzym profesjonalizmem cierpliwoscia i wyrozumiasloscia po mimo ogranicznika czasowego i na drugi raz prosze bardzo sie zastanowic zanim cos sie napisze poniewaz ludzie w tej firmie to jednosc i latwo jest oceniac gdy jest sie tylko w roli klienta a nie osoby obslugujacej czy listonosza ktory idac pokonuje spora trase codziennie czy tez kierowcy ktory iles kilometrow jedzie do danej miejscowosci z workami pelnymi listow i tona paczek!!!!! Niech sie pani zastanowi wszyscy klienci ZASTANOWCIE SIE I TO POWAZNIE BO TO NIE TYLKO ZWYKLA FIRMA ALE KAWAL PIEKNEJ POLSKIEJ HISTORII DZIEKI KTOREJ ODBIERACIE CZY NADAJECIE LISTY i prosze miec szacunek do pracy kazdego jesli chcecie by do was tez odnoszono sie z szacunkiem
1
Marek 2017-08-20 18:29
Mam nadzieję, że Poczta Polska znajdzie sposób na kolejki przed okienkami.
Zostaw swoją opinię o Poczta Polska S.A. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Poczta Polska S.A.