Opinie o Call Center Inter Galactica w Wrocław

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Call Center Inter Galactica. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Call Center Inter Galactica o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Call Center Inter Galactica w Wrocław

Been there, done that

Praca wielce nieprzyjemna. Inaczej nie da się tego opisać. Za szkolenie 5 dni na projekcie orange nie miałem płacone (nie dałem rady wyrobić wymaganych 350 godzin, odszedłem po dwóch miesiącach). Płaca minimalna, premie rzędu 20 groszy za przedłużenie umowy. Systemy stare jak świat. Na mojej kampanii wybieraliśmy numery ręcznie (kopiuj wklej do dialera) z bazy. Mogli chociaż zaimplementować Click to call bo żyły szło sobie wypruć. Wszędzie oszczędności. Jedyne na czym nie oszczędzają to reklamowanie się we Wrocławiu (a mogliby dawać lepsze premie, walczyć o pracownika, ale po co). W mojej ocenie to robota na maks 2 miesiące, kompletnie nie warta tego, przemiał naiwnych studenciaków. Strasznie nieeleganckim ruchem jest to, że przy podpisywaniu umowy zlecenie trzeba było założyć konto w Santander. Ktoś musiał nieźle posmarować. O negatywnych rzeczach mógłbym pisać bardzo długo, ale fakt który najbardziej mnie rozbawił to, że w momencie kiedy wchodziło RODO (wtedy pracowałem) to mieliśmy jakieś szkolenie na platformie learningowej itd. ale system z bazą danych do obdzwonki nie pozwalał na dodanie czyjegoś numeru do Do Not Call list, czyli nie mieliśmy żadnej możliwości wywalenia kogoś z bazy. Dodatkowo per kontakt mogły być przypisane tylko 3 numery telefonów. Jeśli ktoś zmienił numer kontaktowy, któryś raz (dzwoniłem B2B, więc tam często zmienia się numer do reprezentanta, firmy, etc.) to nie dało się dodać nowego. Dzwoniliśmy po 10 razy do osób, które nie pracowały już w danej firmie i nie mieliśmy żadnej opcji by w systemie do obsługi bazy zaznaczyć, żeby się z nimi nie kontaktować, czy zmienić numer przypisany do kontaktu. To jest parodia call center. Tu idzie się na ilość, jakość bliska zeru. Mam nadzieję, że ludzie będą sprawdzać i nie będą wysyłać tam CV. Mam nadzieję, że upadną przy covidzie, że z tym ile wcześniej wkładali kasy w sprzęt i zaplecze techniczne po prostu to się rozkrzaczy (już widzę jak organizują Remote Work). NIe wybierajcie się, oszczędzcie sobie nerwów

NIESTETY JESZCZE PRACOWNIK

Przykre jest to, że w na pozór miłej firmie występuje problem kolesiarstwa i rozdawanie godzin znajomym. Sugerowanie zwolnień i zmian projektu. Managerowie nie znający się w ogóle na swoim projekcie są mało pomocni, dogryźliwi i strasznie mało szczerzy. Niestety wszystko jest wyglądającym ładnie opakowaniem z mocno słonym środkiem. Polecam, jedynie na bardzo krótki okres. Do tego na pewno nie traktowałbym poważnie tej pracy, bo pomimo zaangażowania i sumienności z mojej strony aktualnie muszę prosić o godziny mimo sporej dyspozycyjności w całym tygodniu :)

Piotr
Inne
@NIESTETY JESZCZE PRACOWNIK

Jakie umowy oferuje ten pracodawca? Z Twojej wypowiedzi mogę sugerować, że nie jest to praca na pełen etat, dlatego chciałbym ustalić, czego można się spodziewać. Pomożesz?

Yayay
@Piotr

W ccig masz umowy zlecenie. Na projekcie nfz niektóre osoby mają umowę o pracę.

Pytanie
 Pytanie

Co jaki okres czasu w Call Center Inter Galactica można ubiegać się o podwyżkę?

Pracownik
@Pytanie

Jaką podwyżkę... najniższa krajowa a jak masz dobry projekt to jakieś grosze z premii dostaniesz.

Były pracownik

Niestety straciłam w tej firmie dwa miesiące. Na początek rozmowa kwalifikacyjna. W sumie nie była jakaś zła, zostały mi przedstawione warunki, które uznałam za dziwne, ale dobra. Umowa zlecenie to wiedziałam, 350 zł za szkolenie wypłacone po przepracowanych 350 godzinach i konto w Santanderze. (usunięte przez administratora) byłam, że myślałam, że spokojnie się te 350 godzin przepracuje. Otóż wyszło na to, że miał być grafik jaki chcesz i pracujesz ile chcesz. A już zwłaszcza na takim projekcie jakim jest NFZ, gdzie "Managerowie" "Twierdzili", że są wieczne niedobory godzin. Minęły dwa miesiące a ja miałam przepracowane jakieś 180 godzin. Gdzie obiecano mi, że będę pracować na pełen etat. Niestety tylko jakieś 100h w miesiącu to był max. Często miałam grafik po 5 godzin, albo mniej i w tygodniu wychodziło 20h maksymalnie. PO drugie straszne czepialstwo, ale o co? O to, że siedzisz na innej sali, ale należącej do projektu, na którym jesteś zatrudniony/a. Ta pierwsza sala była okropna. Było w niej duszno, więc cały czas było otwierane okno. Można było się przeziębić. I tak też się działo. No i przychodzi ta choroba i co trzeba zrobić? Szukać zastępstwa na Twoje miejsce, bo poinformowanie managera, na umowie zlecenie to przecież za mało. I Ty, który masz anginę, albo jakieś inne choróbsko szukasz wśród kolegów czy ktoś weźmie Twoje godziny. Jak nie znajdziesz to albo przychodzisz chory do pracy i rozsiewasz zarazki, albo nie przychodzisz i grożą Ci zwolnieniem. Śmieszne? Oczywiście. Także ta elastyczność grafikowa to też jest żart. Jak ktoś akurat da radę wziąć za Ciebie godziny to Ci się uda. Pozytywna rzecz w tej pracy, to mimo wszystko ludzie, którzy jak mogą to Ci pomogą. Managerowie są NIEpomocni i opryskliwi. Robią z siebie niewiadomo co i to jest w sumie mega śmieszne. Grożą Ci zwolnieniem na każdym kroku, albo zabraniem premii. A jak się o coś pytasz związanego z pracą, to mają taką twarz jakbyś im krzywdę robił. No i na koniec zwolnienie. Oni za to, że siadasz w innym miejscu, albo nie wiem karetka Cię zabrała rozwiążą z Tobą umowę z opinią negatywną w swojej firmie. Czyli, już nigdy nie możesz tam pracować. Ja się sama zwalniałam i na umowie zlecenie dali okres wypowiedzenia 30 dni. Umowie, która przez prawo nie ma zdefiniowanego czasu wypowiedzenia. Jedynie jest to tylko umowny czas. I po raz pierwszy miałam taki problem ze zwolnieniem. Gdzie to jest tak zwana śmieciówką. Żałosne. A i jeszcze to gadanie o podwyżce, która została dana tylko dlatego, że państwo podniosło najniższą krajową. A tak się szczycili, że dadzą nam podwyżkę. XD Ogólnie nikomu nie polecam. Uważam, że Wrocław jest dużym miastem i znajdzie się lepsza praca. Ja sama pracowałam w lepszych firmach.

Telemarketer
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja przeprowadzana jest w kilka osób, nie pojedynczo, dlatego jest to okazja, aby już na starcie poznać kogoś z kim np. będziesz się trzymać. Wypełnia się kwestionariusz, później przechodzi się do kilku prostych zadań. Na koniec osoba która przeprowadza rozmowę opowiada trochę o systemie pracy etc.

Pytania

Są różne zadania, np. aby wymysleć jakiś przedmiot na pierwszą literę swojego imienia, a potem musisz to "sprzedać". Pytają też o to czy wie się o tym czym zajmuje się firma ccig- jeśli nie wiesz nie przejmuj się, bo nie wpływa to na decyzję czy cię przyjmą. Pytają również jak dowiedziałeś się o ccig

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Key Account Manager (pompy ciepła)
Wrocław
DTH Selection
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Executive Assistant
Wrocław
ALEXEC CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Wrocław
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Hej, czy w firmie Call Center Inter Galactica płacą za nadgodziny?

1
Xxx
@Pytanie

Tam nadgodziny nie istnieją, są projekty które pracują 24h i stawka jest standardowa ;)

Wyrta

Niedawno byłam na rozmowie o pracę w CCIG i muszę przyznać, że z tak anty-pracowniczym podejściem się jeszcze nigdy nie spotkałam. Tak, wszyscy są mili aż do bólu, ale diabeł tkwi w szczegółach. Na początku musiałam wypełnić 30 albo 40 linijek tekstu swoimi danymi, zanim w ogóle doszło do rozmowy. Pytali tam naprawdę o wszystko. Jest to naprawdę bardzo dziwne biorąc pod uwagę fakt, że do podpisania umowy jeszcze daleko. Po co im te informacje na start? Pierwszy raz coś takiego widziałam. Na rozmowie dowiedziałam się, że dział, do którego aplikowałam już nie prowadzi rekrutacji. Aha. Dziękuję, że ktoś mnie o tym wcześniej poinformował. Dowiedziałam się również, że muszę założyć konto w innym banku, żeby w ogóle dostawać pensję - jest to warunek absolutnie konieczny. Również nigdy z czymś takim się nie spotkałam. Gdy spytałam, czy zarabiają na prowizjach, rekruterka natychmiast zaprzeczyła i powiedziała "to jest tylko po to, żeby wygodniej było przesyłać pensje". Czy wy macie mnie za tępą dzidę? Jeszcze musicie mi kłamać w kwestii, że chcecie na mnie jeszcze dodatkowo zarobić? Jestem studentką dzienną i niezbyt podoba mi się fakt, że wymaganych jest minimum 30h tygodniowo oraz obowiązkowo trzeba pracować w 2 weekendy w miesiącu. Jeśli masz kiepski plan, będziesz pracować w każdą sobotę. Przepraszam bardzo, kogo wy szukacie? Może od razu na pełny etat zatrudniajcie? Pieniądze za szkolenie dostanę po TRZYSTU PIĘĆDZIESIĘCIU GODZINACH pracy, co oznacza, że doskonale wiedzą, że najprawdopodobniej tyle nie przepracuję. Jedna wielka kpina.

Joanna
@Wyrta

O teraz aż 350 godzin gdy ja byłem na rozmowie o pracę to było tylko 120 godzin .

Marzena
Inne
@Joanna

@Joanna I podjęłaś pracę w Inter Galactica? Jaka umowa jest preferowana w tej firmie?

Jarosław

Firma która szanuje i dobrze płaci nie przeprowadza rekrutacji NON STOP ,a ogłoszenia ich są na Olx praktycznie cały czas. CCIG to jedna wielka kpina , że są ludzie którzy się jeszcze dają łapać.

Aśka

A ktoś mi powie jak wyglądają szkolenia w tej firmie? I one są płatne czy nie? Dostałam informację że jest 8 dniowe i jak już się podejmie pracę to konieczna jest 1 zmiana nocna w tyg. Teraz jestem dyspozycyjna potem trochę mniej i chce po prostu się dowiedzieć czy warto się pakować w pracę która niby jest dla uczniów i studentów. Bo różne te Wasze opinie

Dominika
Inne
@Aśka

Niestety nie znam szczegółów na temat szkoleń w Call Center Inter Galactica. Może warto dopytać w siedzibie firmy? A powiedz proszę, co zachęciło Cię do aplikowania do tej pracy, chodziło o elastyczny grafik czy coś innego?

Monica

Pracowałam, nie polecam. W lato spasione grubasy nastawiają klimatyzację na 14 stopni, normalny człowiek cały czas chodzi chory. W zimę zresztą też. Menago? Byli parę lat temu całkiem, całkiem, teraz to są jakieś ohydne grubasy i ludzie o niezidentyfikowanej orientacji, niezrównoważeni psychicznie, bez żadnego wykształcenia (ci menagjerowie mają ledwo zawodówki pokończone lub jakieś pseudo studia zaczęte... jeden z menagerów był barmanem, inna grubaska o rozmiarze ponad 50 na AWF niby studiowała -co???) - nie da się wytrzymać. Nie dość, że zarobki liche, wykorzystują człowieka ile wlezie, to jeszcze np. grożą - nie weźmiesz nocki lub popołudnia, to się pożegnamy - normalny przełożony nigdy by nie stosował takich chwytów, tylko ludzie z kompleksami. Klimatyzacja jak wcześniej - działa bez przerwy, czyszczona może raz na rok/dwa lata - zagrzybiała, można nabawić się co najmniej alergii. Brud na sali. Premia? Możesz pomarzyć - dostaje się po znajomości (naciągają jakieś punkty do tabelki, no i znajomi mają, Ty nie). Chcesz wcześniej wyjść z pracy - najpierw pytanie kiedy odrobisz z nawiązką. Omijajcie szerokim łukiem.

16
Jurgen

zarobki gowniane, menago Łukasz wnerwia jak mało kto, system premiowy jest tak żałosny ze lepiej go nie dostawać, przerwy są tak krótkie ze czujesz się jak w obozie, zarobki to już wgl porażka, nakaz założenia konta w wbk to śmiech na sali, minusów można jeszcze mnożyć ale jest jeden duży plus a właściwie kilka, kuse spódniczki Santany, byłej managerki Agnieszki i bliźniaczek. Widzieć ich zgrabne tyłeczki to jedyny plus. Pozdrawiam

1
Zuza
Inne

Słyszałam, że firma ma opinię dobrego pracodawcy

kłamali
@Zuza

ktoś cię okłamał

anonim

Praca jak każda inna, są plusy ale i także duże minusy, ogólnie nie polecam .Lepiej sobie poszukajcie czegoś innego na początek przygody w sprzedaży, a teraz do rzeczy; Plusy; -elastyczny grafik, -można się efektywnie przyzwyczaić i przełamać do telefonowania, -w jakimś stopniu rozwija człowieka sprzedażowo oraz interpersonalne, Minusy; -żałosne poniektóre techniki sprzedażowe, -przez to nabycie bardzo złych nawyków, które czasami u niektórych osób bardzo trudno wyeliminować, - co będzie skutkować nieporadzeniem sobie w pozostałych segmentach, wymagających sprzedaży na wyższym poziomie (np. ubezpieczania,bankowość), -wrzeszczący w bezsensowny sposób managerowie, -słabe zarobi, -zły system premiowania, -zmęczona psychicznie baza klientów, -praca potrafi być bardzo ale i to bardzo irytująca, -słaba kultura sprzedaży, -słabe ,nie na czasie szkolenia.

Jasiek
Inne

Mimo, że firma ma dobre opinie to niestety ma również osoby , którym nie udało się tu utrzymać i aktualnie oskarżają?

2
Joanna97

Witam, pracuje w ccig od czerwca i pracuje mi się przyjemnie jednak pojawił się mały problem. Do tej pory studiowałam a wiem, że tylko osoby uczące się mogą tam pracować. W przypadku gdy zrezygnuje że studiów dalej będę mogła pracować na tych samych warunkach?

Dział HR
@Joanna97

Dzień dobry Pani Joanno, bardzo proszę o kontakt z lokalnym działem HR. Tam uzyska Pani pomoc. W razie potrzeby zachęcam do kontaktu pod adresem hr-wroclaw@ccig.pl Pozdrawiam, Dział HR

Dominika
Inne

@., czy możesz powiedzieć nam coś na temat benefitów pozapłacowych w firmie? Czy takowe są dostępne dla pracowników? Jeśli tak to w jakiej formie? @Non., czy zgłaszałeś swoje uwagi i zastrzeżenia bezpośrednio do szefostwa? Jeśli nie byłeś usatysfakcjonowany pracą w firmie, czy próbowałeś podejmować rozmowy z kierownictwem? Czy takie rozmowy przyniosły skutki w postaci poprawy sytuacji?

Ciekawa

Mam pytanie, jaka premia jest racjonalna do wyrobienia? Czy raczej premia rzędu 50-100zł to Max?

.
@Ciekawa

Zależy od projektu max 100 zl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Non.

Te dobre opinie sami sobie piszą. Co miesiąc są rozwiązywane umowy i podpisywane nowe z inna spółka zeby ccig uniknelo podatku. 2 lata temu tak bylo, teraz ta sama historia. Każą, nie proszą, Każą! Zalozyc konto w banku, z którym zapewne mają podpisaną umowe prowizyjna, inaczej nie chca wyplacic wyplaty. Grafik nie jest elastyczny, bo godziny pracy są narzucane i trzeba sie mocno wyklocac żeby w konkretnym dniu pracowac w tych godzinach, w których potrzebujesz. Ogółem słabo

Dominika
Inne

@anonymous, a może rozwiniesz swoją wypowiedź na temat Twojego doświadczenia związanego z firmą? Jaki typ umowy został Tobie zaoferowany przez Call Center Inter Galactica? Myślę, że Twoja wypowiedź będzie pomocna dla osób zainteresowanych pracą w tej firmie.

anonymous

Kadra zarządzająca mocno nie doinformowana, notorycznie spóźniają się z wypłata wynagrodzenia. Grafik wcale nie taki elastyczny jak myśl być,a premie to kpina

Dominika
Inne

Firma Call Center Inter Galactica prowadzi obecnie rekrutację na stanowisko Telefonicznego Doradcy Klienta we Wrocławiu. Tutaj jest link: https://ccig.pl/oferty-pracy/telefoniczny-doradca-klienta-3/. Czy ktoś zamierza aplikować? A może ktoś jest w trakcie rekrutacji na to stanowisko i chciałby podzielić się informacją jak wygląda ten proces?

Zostaw merytoryczną opinię o Call Center Inter Galactica - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Call Center Inter Galactica?

    Zobacz opinie na temat firmy Call Center Inter Galactica tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 49.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Call Center Inter Galactica?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 45, z czego 5 to opinie pozytywne, 30 to opinie negatywne, a 10 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Call Center Inter Galactica?

    Kandydaci do pracy w Call Center Inter Galactica napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Call Center Inter Galactica
Przejdź do nowych opinii