AUDIOFON Sp. z o.o. Sp. k.

2.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o AUDIOFON Sp. z o.o. Sp. k.

Były Pracownik Audiofon
Były pracownik

Witajcie. Niestety nie mogę dać pozytywnej opinii o firmie w której było mi pracować. Mało zrozumiała sytuacja i relacja panowała na Podkarpaciu; pracowitość, zaangażowanie, wiedza pracownika nie miało zupełnie wpływu na panującą "atmosferę". Znaczna część osób związana z tym regionem podzieli moje zdanie. Pozdrawiam,

Bpracownik
Były pracownik
@Były Pracownik Audiofon

Zgadzam się z tą opinią. Czasami lepiej zrezygnować jeśli w grę wchodzą wzajemne relacje a nie praca i zaangażowanie.

Odp do posta
Były pracownik
@Bpracownik

Dokładnie szkoda czasu, wzajemnych relacji nie zmienisz może kiedyś dotrze to do właścicieli. Póki co udanej pracy w innych firmach.

Niezwiązany Nowy wpis
Pracownik
@Były Pracownik Audiofon

Tak jest. Za daleko do Wrocławia można robić co się chce i jak. Wystarczy spojrzeć na facebook kto się z kim "przyjaźni" i często inne cele schodzą na tor dalszy.... Temat nie na forum.

Roman Nowy wpis
Inne

Super miła obsługa w Radziejowie. Polecam.

Sara Nowy wpis
Inne

Hej. :) chłopak jest zainteresowany praca jako serwisant sprzętu diagnostycznego. W tym przypadku jest to ogłoszenie dla młodszego specjalisty na nasz region. Czy pod względem zarobkowym uważacie, że warto by aplikował?

Rysiu
Inne

witam serdecznie. Widziałem ofertę dla Digital Marketing Managera. Przekraczam wymagany 3-letni staż, być może będę chciał się podjąć aplikacji, ale musze w pierwszej kolejności porównać warunki finansowe. czy znacie może widełki płac na tym stanowisku?

Paula Nowy wpis
Pracownik
@Rysiu

Na pewno nie pożałujesz ☺️

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. kadr i płac w firmie AUDIOFON Sp. z o.o. Sp. k. odbywa się w pełni/również zdalnie? Ile jest etapów? Jak oceniasz każdy z nich?
Nowy
Kandydat
 Pytanie

Proszę o informację. Wiem że obowiązuje umowa o odpowiedzialności materialnej dla konsultantów. Jak wygląda zatem sprawa jeśli pomylę się i okaże się że brakuje mi w kasie pieniędzy albo co w sytuacji jeśli źle obliczę raty?

Pracownik2
Pracownik
@Nowy

Jeśli się pomylę -dzwonię do pacjenta i z nim prostuję sytuację (dopłata, zwrot itp). Jeśli jakiekolwiek pomyłki się zdarzą, mamy tak cudowny dział księgowości, że zawsze z uśmiechem pomogą w rozwiązaniu każdej pomyłki.

Pracownik
Pracownik

Audiofon jeszcze 2 lata temu był dobra firma. Szefowie dbali o pracowników, rotacją mała i poczucie bezpieczeństwa. Teraz sterty firmy przejęła młodzież co dało wyższe cele, mniejsze premie które zjadają złudne podwyżki podstaw przez podwyżki i inflację. Kiedyś podstawa nie była wysoka ale premia to wynagradzała. Płacili chyba najwyższe premie w branży. Teraz cele są tak wyśrubowane, że zawsze pod koniec mca myśli się co tu zrobić, żeby zarobić jakieś przyzwoite pieniądze. Rotacja ludzi w całej firmie jest taka, że non stop dowiadujemy się, że ktoś już nie pracuje. Przychodzą nowi konsultanci, protetycy i kierownicy regionów, którzy nie dość że nic o branży nie wiedzą, to jeszcze wszystko zrzucają na gabinety. Przynieś, podaj i pozamiataj jak to się mówi, a jeszcze kawę mu zrób i posprzątaj po nim jak wyjdzie. Nie wspominając szczegółowo o wywietrzeniu śmierdzącego gabinetu . I te gatki motywacyjne : dasz radę, kto jak nie ty, itd. Oni naprawdę myślą, że jesteśmy idiotami. My potrzebujemy pacjentów. Jak będą pacjenci to my będziemy robić swoją robotę. Dyrektorów to już wogóle nie widać , są tylko emaile . Korpo, korpo i jeszcze raz korpo. Gdyby nie umowa o zakazie konkurencji już by mnie tu nie było bo konkurencja już płaci lepiej. Wiadomo, nigdzie się nie leży ale tutaj już człowiek spodziewa, się że w każdej chwili albo go zwolnią albo dadzą program naprawczy albo jeszcze wyższy cel chociaż już ledwo zipiesz . A firma cały czas chwali się sukcesami. Tylko jak chcesz podwyżkę to słyszysz, że koszty nie pozwalają. Nowym jest coraz ciężej bo klientów jak na lekarstwo i nikt swojego klienta nie odda. Ale cel swój trzeba robić bo rozliczają. Powodzenia wszystkim, którzy tak jak my żyją w tym ciągłym stresie co będzie za m-c.

Meggy
Kandydat
@Pracownik

W Audice chyba jeszcze gorzej.. dyrektorzy na Mazowszu chodzą po oddziałach konkurencji i wprost pytają czy nie chce się przejść do nich. Słabe bardzo

1
Pracownik2
Pracownik
@Pracownik

Również jestem pracownikiem firmy (wieloletnim) i czytając Twoją @Pracodawca opinię mam wrażenie jakbyśmy pracowali w 2 różnych firmach. Na przestrzeni kilku ostatnich lat zauważam ogromne zmiany na plus w firmie. Większość z nich jest wynikiem corocznej ankiety, jaką może wypełnić każdy pracownik firmy, więc Zarząd w moim odczuciu bardzo interesuje się tym co my, pracownicy myślimy i co chcielibyśmy udoskonalić. Płace są świetne (a mam porównanie z 2 innymi firmami w branży w których pracowałam). Nowy system wynagrodzeń jak dla mnie jest bardzo korzystny - dostałam znaczna podwyżkę podstawy a i premie nie są gorsze, a w lepszych sprzedażowo miesiącach nawet wyższe niż przy wcześniejszym systemie. To, że "stery przejęła młodzież" jest dla mnie również ogromnym plusem, bo bardziej zwraca się teraz uwagę na atmosferę w pracy, relacje, stawia się na doskonalenie kompetencji miękkich, a nie tylko wkuwanie parametrów technicznych aparatów podczas szkoleń. Kierownicy wymagają wyników - bo firma nie jest instytucją charytatywną, więc musi wyjść na swoje. Ja postawiłam na szczerą relację i jeśli jakieś uwagi kierownika działają na mnie demotywująco - wprost mu o tym mówię, że mnie to nie wspiera i czego w danej sytuacji potrzebuję, aby osiągnąć lepsze wyniki. Czuję że mam za sobą cudownych coachów, którzy zawsze staja po stronie pracownika i pomagają w rozwiązaniu praktycznie każdego problemu. Podsumowując - bardzo polecam pracę w tej firmie.

Martysia
Inne

Hej, widziałam, że ktoś właśnie nawiązywał do tematu celów. Zastanawiam się jak one wyglądają z perspektywy pracy jako Specjalista ds. administracyjnych. jest teraz dostępna oferta, ciekawi mnie na ile praca może być teraz uznana za lekką, czego oczekują i jakie średnie premie z tego wychodzą w przypadku tego stanowiska?

Nowy
Kandydat
 Pytanie

Przeszłam pomyślnie rekrutację on-line. Została mi zaproponowana praca na stanowisku konsultanta do spraw sprzedaży- będzie otwierany nowy punkt. Czy ktoś może mi powiedzieć jak wygląda pierwszy etap- będzie to szkolenie. Czy umowę podpiszę pierwszego dnia? Czy będzie jeszcze jakaś rozmowa rekrutacyjna na żywo? Jak wygląda pierwszy dzień pracy?

14
Kazadi
Kandydat
 Pytanie
@Nowy

A w jakim mieście ten nowy punkt ?

anonim
Inne

Dzień dobry, wiem ze wczoraj została dodana oferta dla specjalisty ds. kadr i płac. Obecne szukam zatrudnienia w takim charakterze we Wrocławiu, więc czy jest tu może ktoś kto mógłby polecić aplikowanie? Szkoda, że nie można pracować hybrydowo, bo niestety do biura trochę mam, ale może warto dojeżdżać?

anonim
Inne

Witajcie, już widziałam te opinie dotycząca wynagrodzenia konsultantów ds. sprzedaży. podkreślone w nich zostały przysługujące szkolenia. jak je teraz oceniacie? w zakresie obowiązków z oferty wyczytałam też punkt odnoszący się do prowadzenia wizyt kontrolnych u Pacjentów. W jaki sposób są one prowadzone?

4
Nowy
Kandydat
 Pytanie

Polecacie pracę jako konsultant sprzedaży w Warszawie? Zastanawiam się nad złożeniem aplikacji. Na jakie wynagrodzenie i premię można liczyć? Od kiedy, od razu czy trzeba czekać ? Szefostwo takie, że można się dogadać? Jak wygląda szkolenie żeby zacząć pracę ?. Atmosfera jest dobra?

Pracownik
Inne
@Nowy

Wynagrodzenie podstawowe to taka najniższa krajowa + może parę stówek wynegocjujesz. Jeśli jesteś po szkole to premię dostaniesz od razu, bez szkoły to po szkoleniu i jeśli wyrażą zgodę, z tym różnie. Z szefostwem raczej można się dogadać, szkolenie trwa tyle ile będziesz się uczyć i zdasz egzamin. Atmosfera super.

anonim
Inne
@Pracownik

cze, a jak potem wygląda sprawa podwyżek? bo tu piszesz, że można sobie wyrwać parę stówek przy rozmowie, a co potem? jakbym się jakoś ubiegał to też da rade czy raczej jak już raz podpisane to nie ma aneksów?

anonim
Inne

Są tu osoby, które pracowały jako protetycy słuchu tam? Chciałabym się zatrudnić w związku z ogłoszeniem ale najpierw też dowiedzieć czegoś. W ogóle to w jakich porach się teraz pracuje i czy jest nawał obowiązków czy raczej ok? Dajcie znać, jak to wygląda dla was

Romaldo
Pracownik
@anonim

Pracy dużo, podstawa trochę więcej niż najniższa krajowa, premia zależna od tego ile aparatów sprzedasz a to zależy od miejsca w którym pracujesz. Mmi po zeszłym mieć dobrą i możesz nie mieć wcale. Teraz jest duży stres bo jest strasznie duży nacisk na sprzedaż i wysokie cele. Jak nie realizujesz to dostaniesz program naprawczy a jak tego nie zrobisz to zwalniają. Chodzisz z ulotkami i robisz inne rzeczy marketingowe chociaż jestes zatrudniony jako protetyk. To jest akurat słabe .

2
Buszka
Pracownik

Nowy ferment w Audiofonie. Podwyżki podstawy. Nie ma nic transparentnego. UE zaleca jawność wynagrodzeń a tutaj - na takich samych stanowiskach różnice horrendalne. Nikt nie powie dlaczego bo to tajemnica. Jedni są faworyzowani inni dostają minimum -staż, wykształcenie nie ma nic do rzeczy

S
Pracownik
 Pytanie

Szkoda, że nie wypowiadają się pracownicy, tylko osoby, które już nie pracują - czemu rozżaleni zwolnieni lub tacy co po prostu zmienili firmę. U nas w regionie nie tak łatwo o zwolnienie. Naprawdę trzeba się bardzo postarać i dać konkretny powód. Owszem, podstawy są niskie, nie ma co (usunięte przez administratora) Nawet po zmianach. Ale premie niskie już nie są. Pracuję w gabinecie, w którym się dużo nie dzieje i trzeba walczyć o pacjenta i sprzedaż (duża konkurencja) a i tak premie są ok ;) czasem ok, a czasem wysokie. Czemu nikt nie chwali socjala, który jest najlepszym w porównaniu z konkurencyjnymi firmami? Czemu nikt nie mówi o zjazdach, gdzie przez trzy dni bawi się cała firma? Narzekać łatwo. Docenić trudniej. Ale i tak najlepiej zawsze jest tam gdzie nas nie ma ;)

5
Abcd
Pracownik
 Pytanie
@S

Chyba ktoś Cię poprosił o ocieplenie wizerunku firmy, nie tak łatwo o zwolnienie? Znam dwie dziewczyny ,które zostały zwolnione w Ost.... I obie to mega pracowite zdolne dziewczyny. I zostały zwolnione z dnia na dzien. Ta ostatnia znam lepiej ,nie będę używać imion, ale pracowalysmy razem i wiem ,że ma mega dobry kontakt z pacjentami ,dobrze sprzedaje ,pacjenci ja bardzo lubili i jest pracowita i zaangażowana. Co z tego ,że socjale jak firma kłamie i za plecami szuka kogoś na Twoje miejsce ? Po rozmowach i wydarzeniach,które się zadziay u obu dziewczyn domyślamy się przyczyn zwolnienia ( ale nie napiszę,bo jeszcze cudowny audiofon weźmie to za pomówienie ) ale na pewno nie była to niska sprzedaż lub brak zaangażowania. To coś za co legalnie nie mogliny zwolnić ,ale udalo im się przed nowelizacją kp.

1
S
Pracownik
@Abcd

Polecam czytanie ze zrozumieniem - napisałam, że u mnie w regionie nie tak łatwo. Nie wiem co się dzieje u Ciebie, u nas nie ma żadnych dziwnych akcji. Nikt mnie nie musiał prosić o ocieplanie wizerunku - zwyczajnie nie da się czytać tutaj tych bredni. Się nie podoba - zmieniam firmę. I tyle.

Anna
Inne
@S

To jak wygląda system naliczania premii?? Jest stały wzór liczenia, czy jest % od ilości pacjentów? Jak to jest naliczane i ile tak mniej więcej można tej premii miesięcznie dostać?

8
Katy
Kandydat

No a ta stawka premii to miesięcznie? Rocznie? Co miesiąc pracownik dostaje taką stawkę premiową? I jeszcze czy jak daje się takie premie to co z podwyżkami samej pensji, przy takiej kasie są też podwyżki?

Toja
Pracownik
@S

Napisałaś o swoim regionie, więc nie pisz że inni mówią brednie bo nie wiesz jak jest w innych regionach. Nie po to poświęcałam czas na zdobycie tytułu protetyka słuchu aby zmieniać zawód bo w firmie są karierowicze w postaci RKS-ów, niekompetentni i chętnie stosujący (usunięte przez administratora). Trzeba walczyć z tą (usunięte przez administratora), może w końcu szefowie których bardzo cenię, dostrzegą to.

2
Kasia
Pracownik
@S

Jestem obecnym pracownikiem i pomału się uciekam z tej firmy, zero możliwości awansu,premie bez szału o podstawach nie wspomnę. Socjalne w większych firmach są już wszędzie.

S
Pracownik
@Kasia

Nie wiem w takim razie jaki jest poziom Twojej pracy, bo premie tutaj są nieograniczone. Oczywiście, że najpierw trzeba dobić do limitu, ale potem już Cię nic nie ogranicza. Mogę narzekać na brak pacjentów i wtedy niską premię, ale to nie jest wina firmy.

2
S
Pracownik
@Katy

Premie miesięczne, kwoty zależą od tego co sprzedajesz. Ale nie ma ograniczeń w tym temacie jeżeli chodzi o maksymalną kwotę premii. Wszystko w Twoich rękach. Ale inni wolą narzekać, a nie popatrzą w kim jest problem ;) RKS nie maj pływu na to ile dostajemy premii, to od nas zależy ile sprzedamy.

Doroti
Były pracownik
@S

Ja pracowałam 7 lat w Gnie...e. dobrze mi szła sprzedaż, miałam też dobry kontakt z pacjentami. Przyszedł nowy RKS i otrzymałam wypowiedzenie, bo nie zrobiłam narzuconych większych targetów. Do RKSów nic nie dociera. Nie znają się na branży, tylko wyniki się liczą a za nasze wyniki się bawią. Kilka razy w roku jakieś wyjazdy zabawy itp. Oni to się napracują. Gdyby nie nasze wyniki to by paznokcie obgryzali

Mazury
Były pracownik
 Pytanie
@S

RKS nie mają wpływu? To dziwne bo mi moją RKS A. Kazała obciąć premie o 10% ,bo według niej pani protetyki za dużo mi przyznała ,więc jednak mają wpływ ;)

123
Były pracownik
 Pytanie
@S

@S ???????????? Bo za zjazdy i zabawy nie zapłacisz kredytów ani rachunków! Sprobuj 2-3 x z rzędu nie wyrobić limitów (co kwartał wyższych), to Ci pokażą, czym dla nich jesteś, ile dla nich znaczysz i gdzie jest Twoje miejsce. A czemu piszą tylko byli pracownicy? Bo tylko tacy mają odwagę! Im już nic nie grozi za powiedzenie prawdy ????. Firma śledzi każdy wpis tutaj i na bieżąco dba o usuwanie niewygodnych treści, a z tymi, co pracują i piszą negatywy robi porządek w wyżej opisany sposób (w najlepszym wypadku) ????. Omijać SZEROKIM ŁUKIEM to mało powiedziane..

2
Kasia
Pracownik
 Pytanie
@S

Jeśli 2 lata temu moja premia wynosiła 8000 netto a teraz 5000 brutto, przy 120% to jednak rożnica jest ??? Czy nie?

S
Pracownik
@Mazury

U nas RKSi nie wpływają na podział premii. Widocznie w moim regionie nie ma źle, więc nie ma co porównywać. Nikt nas też nie zwalnia za niewyrobienie targetów, wręcz przeciwnie, szuka się rozwiązania, choćby zmiana gabinetu (nowa energia, chęci do pracy, inne osoby w gabinecie itp).

anonim
Inne
@S

Ktoś w tym wątku napisał, że limity są co kwartał wyższe. Wszędzie są tak podnoszone? Czy żeby dostać premie trzeba przekroczyć limit? Bo nie do końca rozumiem. Dopiero będę zaczynać swoją przygodę na tym stanowisku i rozglądam się za przyszłym pracodawcą

Bobek
Pracownik
@anonim

No to się przygotuj,że po powrocie ze szkolenia w twoim gabinecie zostanie spoooooro podniesiony limit,więc presją będzie ogromną. Wiem bo mnie to spotkało

anonim
Inne
@Bobek

Tak po prostu po szkoleniu? Ono samo swoją drogą jak poszło tak z ciekawości? i co z tym limitem? Możecie to określić normalnie w liczbach by było jasne? I już nie masz na to żadnego wpływu?

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna w AUDIOFON Sp. z o.o. Sp. k.? Co poradzicie osobie poszukującej tam pracy? Na Pracuj.pl pojawiło się 6 lutego kilka ogłoszeń.

Anonim
Pracownik

Do całkiem niedawna pracowali się w audiofonie dając z siebie wszystko dla szefów - prezesów. Szanowali pracowników i byli naprawdę dobrzy dla ludzi.’ Teraz już się nie chce. Są tylko cele a my jak roboty. Prezesi nie mają chyba pojęcia co się dzieje w terenie. Już się tak nie chce.

2
anonim
Kandydat
@Anonim

Dobrze rozumiem, że zwiększają wam cele? Ktoś napisał, że są podnoszone co 3 msc. Serio? Jaki to ma wpływ na wasze zarobki? Zarabiacie tyle co wcześnie lub więcej czy mniej?

Kasia Rajska
Pracownik
@anonim

Firma (usunięte przez administratora)!! Pracowałam ( pracuje do końca grudnia ) 3,5 roku.Na początku super , firma pro kobieca itp. Nowe porządki ( Nowa Dyr,RKS) wprowadziły bardzo dużo złego. Wróciłam po 2 miesiącach opieki nad 4 letnia córka która miała złamaną kość podudzia i dostałam wypowiedzenie!!! Dodam że przez 3,5 roku byłam 7dni na L4 bo miałam Covid i sanepid "nie puszczał" . Sprzedaż na poziomie 120 % zawsze!!!

12
billy
Inne
 Pytanie
@Kasia Rajska

Faktycznie taki był powód zwolnienia? To ma Pani w wypowiedzeniu?

2
Uuu
Pracownik
@Anonim

Potwierdzam, niestety działania RKS działają demotywująco. Trzeba już uciekać gdzie indziej. Jeszcze niedawno do pracy przychodziłam z uśmiechem i pozytywnym nastawieniem, teraz że ściśniętym żołądkiem i w stresie.

3
Też z Am...nu
Kandydat

Niestety potwierdzam, cele coraz wyższe, ale bardzo ludzkie traktowanie. Pracownik jest traktowany jak człowiek a nie jak nieeewoolnik. Śledzę co dzieje się w konkurencji, czy gdzieś jest lepiej, niestety ale u Was chyba gorzej niż u nas.

Werka
Inne

Ile trwa teraz ta nauka wykonywania badań słuchu? Nie spodziewałam się, że to będzie wymóg na stanowisku pracownik biurowo sprzedażowy, ale w ogłoszeniu takim 8 miesięcznym tak napisali właśnie. Nigdy nie robiłam czegoś takiego, od zera ciężko jest?

Bobek
Były pracownik
@Werka

Kilka dni. RKS CISNIE od samego początku,nie patrzy na to,że to wymaga trochę większej wiedzy niż tylko puszczanie sygnału do ucha. Jeśli masz jeszcze szansę to uciekaj,ta firma schodzi (usunięte przez administratora)

1
anonim
Inne

Kiedyś był nastawiony na ludzi? Co przez to rozumiesz? I od kiedy jakieś zmiany w tym zakresie zaszły? Nie wiem jak na razie co z tą kasą, bo jeszcze nie pracuję, nawet na rozmowie mnie nie było. długo się czeka po podesłaniu papierów?

Odpowiedz
Pracownik

U konkurencji Dostaniesz dużo wyższa podstawę, czyli masz gwarantowaną kasę co miesiąc. Teraz wszędzie możesz negocjować bo protetyków brakuje, a wkrótce wejdzie ustawa to firmy muszą mieć protetukow ze szkołą . Jeżeli pracujesz długo w firmie i masz podstawę 4000 - 5000 brutto to możesz śmiało 30% więcej wynegocjować. Teraz podstawy dla nowych osób są wyższe. Stary i doświadczony dostaje 4000 młody przychodzi i dostaje 5500. Jak jest proterykiem to jeszcze może.

anonim
Pracownik

Firma się rozwija, ma sprzedaż - super! Zarząd wysyła na szkolenia, integracje pracowników gabinetów, daje im 13tki. Teraz możemy popatrzeć jak świetnie RKSI w nagrodę bawią się we Włoszech,(usunięte przez administratora)Szkoda tylko, że nikt nie pomyśli o pracownikach centrali, którzy ciągle w tym samym gronie, bez wsparcia i nowych zatrudnień muszą ogarniać tą sprzedaż, obsługę posprzedażową, nowe gabinety, wszystkich pracowników i mnóstwo innych rzeczy, również dla innych spółek. Większość z nas jest przepracowanych, niedocenionych i coraz bardziej wkurzonych. Ankiet chyba nikt nie czyta,(usunięte przez administratora)

1
Zmęczona
Pracownik
@anonim

To prawda. Jesteśmy coraz bardziej przepracowani i zmęczeni.

1
Bobek
Pracownik
 Pytanie

Do niepracujących- ile czasu mieliście lojalke?

1
anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Lolek
Pracownik
 Pytanie

Pytanie do tych co odeszli. Ile mieliście lokalne?

Grom
Pracownik
@Lolek

Nowi od razu maja rozwiązywane , starzy różnie. Trzeba się zorientować czy w przypadku kiedy co trzy mce podnoszą cele, nie można tej lojalki rozwiązać automatycznie.

Zostaw merytoryczną opinię o AUDIOFON Sp. z o.o. Sp. k. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w AUDIOFON Sp. z o.o. Sp. k.?

    Zobacz opinie na temat firmy AUDIOFON Sp. z o.o. Sp. k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 72.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w AUDIOFON Sp. z o.o. Sp. k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 42, z czego 6 to opinie pozytywne, 21 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

AUDIOFON Sp. z o.o. Sp. k.
Przejdź do nowych opinii