logo Call Center Inter Galactica

Call Center Inter Galactica

Wrocław

Opinie o Call Center Inter Galactica

gondol 2014-05-18 11:10:59
super? trzymanie wszystkich w firmie na umowach zleceniach albo działalnościach gospodarczych jest super? to jest nadużycie, wiadomo o co chodzi, jak nie wiadomo o co to zawsze o kasę
1
gondol 2014-05-18 17:24:13
student może sobie siedzieć na zleceniu do woli, zobaczymy co powie jak skończy studia i jedyne na co będzie mógł w tej firmie liczyć to na kopniaka albo przedłużanie zleceń. jeszcze mogę pojąć że siedzisz na słuchawce to masz umowę zlecenie, ale patrzcie ile osób tam zaiwania na stałe i mogą pomarzyć o umowie o pracę na innych stanowiskach
4
xxx 2014-06-08 16:50:47
Nie idźcie tam za żadne skarby świata. Menadżerowie nie rozumieją, co się do nich mówi, w moim przypadku musiałam jakieś 50 razy powtórzyć słowo rezygnuję, przynieść następnego dnia pisemne wypowiedzenie i pół godziny prosić o podpis, bym miała pewność że mogę po tym miesiącu odejść. Męka, został mi tydzień pracy i skreślam dni w kalendarzu.
greta 2014-06-09 15:21:03
to jest bardzo ale to bardzo nie fair że w tej firmie są tylko umowy zlecenia i umowy na działalności. to można zrozumieć w odniesieniu do 10-20 procent zatrudnionych, ale jak wszystkich się tak "zatrudnia" to już wiadomo o co chodzi. prowadzenie firmy w oparciu o same działalności gospodarcze to jest ściema, i nie świadczy za dobrze o firmie. to jest kombinowanie kosztem pracowników. wstyd!
ugh 2014-06-27 19:03:26
Ja tam 3 lata robiłem i da sie wytrzymać, dopóki jest sprzedaż i premie. ale jak coś się schrzani w bazie klientów itd. to zaczyna sie sajgon, [usunięte przez administratora] z przekleństwami na zebraniach, groźby zwolnienia, stres i presja że aż żal. Generalnie jest tak że stabilizacji tam nie ma, nerwów za to tony, nie ważne ile sie starasz bo i tak mało zalezy od ciebie przede wszytskim jacy sa klienci do obdzwonienia.
1
xxxxx 2014-07-11 19:00:21
Jak wygląda praca TELEFONICZNY DORADCA KLIENTA ?
Bo zostałam zaproszona na rozmowe i chciałąbym sie dowiedzieć czegoś więcej.
Czy wynagrodzenie to podstawa + prowizje czy tylko prowizje ?

3
gonzo 2014-07-13 21:33:30
Jutro mam spotkanie w sprawie stanowiska Asystent ds. kontroli jakości. Co możecie mi o tym powiedzieć? Jaka stawka?
6
Ona 2014-07-23 12:06:32
Proszę o jakieś informacje na temat pracy Asystenta ds. kontroli jakości.
2
MELO 2014-08-21 07:15:41
Ludzie przestańcie narzekać. Praca jak praca. Świetna atmosfera w teamie. Trafiają się ciężkie dni kiedy nie idzie wyrobić normy i góra jest zdenerwowana ale potem przechodzi im i starają się nam pomagać ile mogą.
Zarobki na normalnym poziomie. Studentowi/uczniowi, który chce sobie dorobić w zupełności starczy. Zależą też one od tego jak bardzo się starasz, bo jak będziesz miał wszystko gdzieś i chcesz tylko za godzinówkę pracować to już indywidualna sprawa.
1
wally 2014-09-02 08:20:12
ja was nie rozumiem.jak nie chcecie pracowac-nie pracujcie.Jak chcecie pracowac w mcdonalds-pracujcie,co komu do tego?!jak w kazdej firmie,jest lepiej,gorzej.Pracuke dla nich juz 5 lat..Jestem chyba najwiekszym narzekadlem,ale ciezko sie rozstac z ta firma,bo atmosfera w pracy jest rewelaxyjna...Zarobkow nie bede wymieniac,bo po co wam to wiedziec,skoro i tak uznaxie,ze to dla was za malo?:)wiecznie nienarzarci...ehh...
2
Klaudia 2014-09-24 15:37:08
CCIG miało być takie nowe, fajne ale okazało się tandentym miejscem pracy.

Oddział Gdańsk to jakieś kuriozjum.

1. Aby tam pracować wymagana jest LEGITYMACJA SZKOLNA. Bez niej kłamią w żywe oczy, że ma się szanse.
2. Wszyscy są na UMOWA ZLECENIE! (nie ma innej opcji).
3. Szefowa biura to przykład ryczącej 50. Farbowana blondi która cały czas się uśmiecha i chyba tylko ona uważa że jest fajna.
4. Kadrowa nawet się już nie kryję z tym że donosi na wszystko i wszystkich. (z tego co słyszałam w kuchni to także na kadrę managerską)
5. Płaca najniższa w Polsce 7zł. (premie są fikcyjne).

Straciłam tam 2 miesiące, skusił mnie ładny budynek.

Powodzenia w szukaniu innych Callcenter.
5
Kasia, Employer Branding Coordinator CCIG 2014-10-15 11:28:54
Klaudio,
jest nam bardzo przykro, kiedy czytamy, że zawiedliśmy oczekiwania naszych Współpracowników. Pociesza nas fakt, że swoją decyzję podjęłaś na podstawie budynku, chociaż wolelibyśmy, żebyś oceniała naszą ofertę zatrudnienia - może wtedy rozczarowanie byłoby mniejsze?
1. Naszą ofertę współpracy kierujemy do studentów przede wszystkim i mówimy o tym w sposób jawny, ponieważ nasz biznes oferuje możliwość łączenia pracy ze studiami, dając młodym ludziom jednocześnie szansę rozwoju - w tym rozwinięcia kompetencji komunikacyjnych i sprzedażowych.
2. To właśnie ze względu na to, że dajemy możliwość nieregularnej pracy, która z kolei pozwala na łączenie godzin pracy z grafikiem na uczelni, najbardziej dopasowaną formą współpracy jest umowa zlecenie.
3 i 4. Swoje uwagi odnośnie naszego zespołu zawsze mogłaś zgłosić bezpośrednio, szefowi lokalizacji. Nie jesteśmy pewni jak odnieść się do kwestii optymizmu czy wieku szefowej biura, ale na pewno zwrócimy uwagę na niepokojący sygnał odnośnie donosów. Szkoda, że nie zgłosiłaś nam tego stosowną do tego ścieżką, tylko piszesz na forum publicznym.
5. I oczywiście najważniejsza kwestia - pieniądze. Premie fikcyjne nie są - limity do wyrobienia są dość łatwo osiągalne, więc porównując faktyczne zarobki wypadamy konkurencyjnie na rynku :). Jeśli jednak były jakieś nieprawidłowości - zgłoś się proszę do nas bezpośrednio, formalną ścieżką, wraz z konkretnymi informacjami i zarzutami.

Dziękujemy, że podzieliłaś się swoimi obserwacjami - zawsze słuchamy tego, co mają do powiedzenia nasi Współpracownicy, chociaż przykro nam, kiedy zgłaszają się z problemami, kiedy już przestają u nas pracować i korzystają przy tym z tego typu forów zamiast ze stosownych kanałów w firmie.
Pozdrawiamy i życzymy powodzenia w dalszej karierze :)
2
:) 2014-10-17 14:29:11
Płaca tylko 7 zł ooo troszke lipa. Myślałem ze więcej daja a zapomniałem w ogłoszeniu pisze ze niektórzy maja ponad 20 zł ( chyba sam szef bo studenci razcej nie mają tyle) reszta ma max 10 netto za 1h. Szkoda ze tak mało dajecie moglibyscie chociaż dawać na sam początek to 8 lub 9 zł Pozdro CCIG
2
Prawdomówny 2014-10-20 12:29:19
Ludzie narzekacie, że trzymają wszystkich na umowach zlecenie. Wecie dlaczego tak jest? Ponieważ jakbyście mieli umowę o pracę to pomijając to, że moglibyście iść na płatne chorobowe, pracodawca musiałby płacić za was ponad 50% tego co zarabiacie. Kolega wyżej napisał, że ma na rękę jakieś 2600 - czyli jakieś 3000+ brutto i tyle za niego płaci pracodawca.
Gdyby miał umowę o pracę w naszym cudownym Państwie to pracodawca musiałby za niego płacić - Ponad 3600. Myślicie, że pracodawcy są źli, ale tak naprawdę winę możecie mieć do samych siebie. Zamiast iść głosować na normalna partię siedzicie w domach, a później narzekacie, że za mało zarabiacie...
2
rob 2014-10-24 14:23:12
teraz była podwyżka - 10 zł / brutto - na łapę to daje coś koło 8,56 w porównianiu do 7 to sie nieźle machneli do góry
1
studentka 2014-10-28 10:49:57
a jak wygląda premia?
Antosia 2014-10-31 00:27:57
Kochani, powiem Wam jaka jest prawda :)
CCIG wydało kupę kasy na zatrudnienie ludzi od Social Media i PRu. Nie będę podawać nazwisk, ale kto się choć troszkę wysili to znajdzie i dowie się kto jest odpowiedzialny za szeptankę dla CCIG ;) Niestety Ci ludzie nie mają pojęcia o tym jak rzeczywiście wygląda praca konsultanta i jak w tej firmie traktuje się ludzi na niższych stanowiskach (tzw. gorszego sortu). Wybaczcie im zatem ten marketing szeptany, który tu, na tym forum wciskają... To ich praca i zwyczajnie muszą to robić, bo też z tego są rozliczani. Z firmą jest bardzo źle, "managerowie" dopiero uczą się jak być prawdziwymi managerami na nas. Niektórym przez to odwala do łba i myślą, że to ich praca marzeń i życiowa misja :)
6
Klaudia 2014-10-31 14:55:14
Pani Katarzyno, dziś już emocje opadły więc tak na chłodno ustosunkuje się do rzeczywistych "klimatów CCIG w Gdańsku".

Mój wybor na CCIG był spowodowany fajną stroną internetową, prezentacją multimedialną podczas rekrutacji. Podobało mi sie na początku wszystko, szkolenia produktowe, stanowiskowe itp. Team Leader pomagał i bez koloryzowania tłumaczył początkującym na czym polega ta praca.

To co mnie zdenerwowało to to, że nie zapłacono mi i całej grupie należnego wynagrodzenia (premii). W czerwcu bieżącego roku nasz szef (team leader) podliczył premie za 2 pierwsze miesiące pracy. Bardzo się cieszyłam bo chciałam sobie coś kupić. Obecne tłumaczenia, że premii nie będzie bo wasz team leader coś tam zrobił źle (teraz jest inny, tamten znikął w ciągu 1 dnia decyzją "szefowej") mnie tylko wkurzają.
Premie był wyliczone i jasne od dnia zatrudnienia, co nas konsultantów interesuje fochy szefowej.

Piszę Pani, że swoje uwagi można przekazać szefowi lokalizacji, ale przecież to ona pozbawiła nas należnych pieniędzy. Proszę mnie zrozumieć, naprawdę konsultanci starają się nie widzieć "humorów" szefowej w stosunku do nas jak i naszych przełożonych ale niewypłacenie pieniędzy to już jest po prostu chamstwo.
Dziś ja pracuję w innym callcenter i jest mi dobrze, ale cześć koleżanek i kolegów nadal u Was pracuje ale w obawie o prace lub premie boi się cokolwiek zrobić.
Jak jest teraz z premiami nie wiem, bo już w ccig nie pracuje, ale szefostwo jest to samo więc żadnych wiarygodnych zmian nie ma a szkoda...
3
wpg 2014-11-12 13:06:53
Cześć HR Wrocław

kiedys wysyłałem aplikacje na asystent back office i mam takie małe pytanie czy wy nasze aplikacje przeglądacie a jak tak to chociaż dajce odpowiedź czy sie nadaje czy też nie bo to ważna informacja dla każdego.

Pozdrawiam
oppolen 2014-11-22 13:46:21
Moja przygoda z CCIG skończyła się po niecałym miesiącu: praca dla ludzi o stalowych nerwach. Nie dla mnie, stanowczo. Nie wiem czy jest tak wszędzie, ale w moim zespole działy się różne rzeczy: już po pierwszym tygodniu czuć presję menagera. Zależy na jakich klientów trafisz: jednego dnia masz dużo umów, to jesteś super, chwalony i w ogóle; kolejnego siedzisz pół dnia a na tablicy dalej 0 umów i się zaczyna: "motywowanie" ; słuchanie twoich rozmów itp. Ta presja działa wręcz demotywująco. Klienci też bywają różni, czasem trafiają się miłe osoby a czasem nieźle potrafią wyprowadzić z równowagi. Dzięki tej pracy wiem jak nie dać się nabrać na różne oferty - taki plus.
Co do rozwiązania umowy, to tam niby jest 30 dniowy okres wypowiedzenia, i też jak chciałem ją rozwiązać to ciągle się na to powoływali. Aż za którymś razem nie wytrzymałem, wstałem i powiedziałem że odchodzę. Menager groził, że nie dostanę wypłaty i że wystawią mi "negatywną opinię". Skontaktowałem się z prawnikiem i okazało się, że umowę zlecenie można rozwiązać kiedy się chce zgodnie z kodeksem cywilnym.
Cała historia skończyła się tak, że dostałem całą wypłatę co do grosza i rozwiązanie umowy za "porozumieniem stron".
3
Jacek 2014-11-23 11:23:20
opinie są naprawdę różne a człowiek który tam jeszcze nie był nie może sobie jej wyrobić przez co trudno się zdecydować, zapraszam do mnie na (usunięte przez administratora) tam co prawda wszystko jest opisane ogólnie ale na wszystkie pytania chętnie odpowiem
1
Artur 2014-12-19 21:33:56
To, że są tam działalności i zlecenia, to jest to oferta Pracodawcy i to, czy się z nią zgadzamy, czy nie - zależy tylko od nas. Jeżeli ktoś nie chce pracować na umowę zlecenie, to nie musi. Ktoś nie chce działalności, to nie musi... Kochani, to jest naprawdę fajna firma i wiem, co piszę. Zgłoście się do pracy, a nie pożałujecie.
była pracownica 2015-01-19 10:59:37
Praca w Ccig to praca dzięki której jestesmy wygadani i poradzimy sobie w przyszłości ważne jest też kto jest menagerem , wiadomo z dupki..em pracować nie bedziemy. Wiadomo że pracujemy na kogoś ale na studia to prosta i mało wymagająca praca i mimo wszystko polecam . Pracowałam tam
2lata.
Kosmos 2015-01-23 14:50:50
CCIG - miasto Gdańsk, kadra zarządzająca zmienia się co 2 miesiące, KAŻDY pracujący tam szuka pracy albo dlatego, że nie da się wytrzymać humorów "szefowej" (przyspawana do stołka jako jedyna z przełożonych) albo dlatego że szefowa o przepraszam Dyrektor oddziału kogoś zwalnia aby przypadkiem nie wyszło, że to ona nie ma pojęcia o zarządzaniu a już napewno sprzedaży.
Głupio się słucha jej dobrych rad (o matko które wygłasza przy mojej Team Leaderce - ona nie rozumie, co to autorytet) które na 1 roku studiów są w skryptach. Współpracownicy fajni, sympatyczni, ale klimat psuje niekompetentna osoba. Przykład idzie od góry, jak Szef jest z przypadku (bez sukcesów w sprzedaży, NIGDY nie pracujący bezpośrednio z klientem) to rozwoju dla nas młodych nie będzie. Nie polecam.
Jeszcze jedna sprawa AWANSU tam nie ma i nie będzie. Dlaczego?, jak wejdziecie na strone CCIG to zobaczycie jakie są wymagania na Team Leader a pracując jako konsultant NIGDY nie zdobędzie oczekiwanych kwalifikacji. Cya
3
Hehe 2015-02-05 16:27:36
To to rycząca 50 dalej tam jest?
2
JP2 2015-02-07 14:52:44
Pracowałem w CCIG Gdańsk pare miesięcy i generalnie nie polecem. Za plus firmy mozna uwazac kase bo sie podniosla i 9 zl na reke+premie to calkiem niezly zarobek dla studenta (przynajmniej dla tych nie zbyt ambitnych), pracowalem w sklepach i czesto placą mniej. Ale poza tym dużo rzeczy tam w Gdansku nie gra. Balagan, ferment co kilka minut zmienianie decyzji odnosnie projektu, zatrudnianie ludzi do pracy i podpisanie umowy, gdzie trzeba czekac tygodniami na rozpoczecie pracy i nigdy nie ma pewnej odpowiedzi, kiedy zacznie sie praca, ciagle są inne wersje. Team liderzy odchodza, bo nie maja nic do powiedzenia i sa o wszystko upominani przez naburmuszoną, humorzastą szefową, która żadko bywa w pracy, a jak juz jest to mozna ja spotkac to siedzi zamknieta w biurze albo kontroluje team lidera, jakie wyniki i sprawdza w salach czy w boksach nikt nie je. Na rekrutacji mówia co innego, niz potem sie okazuje, godziny pracy sie zmieniaja, okazuje sie ze trzeba przychodzic wieczorami do pracy a umowa już podpisana. Atmosfera w zespole jest ok, moj team lider byl ok (choć to zależy od grupy i wlasnie team lidera), ale w calym biurze czuje sie presje i strach kadry przed szefowa ktorej chyba nikt nie lubi. Truskaweczka na torcie to jest jeszcze sekretarka, ktora co dzien ma zly humor i o cokolwiek zapytasz to robi laskę że odpowie. Żenada. Obiecywanych na rozmowie z kadrowa szkolen i rozwoju wcale tam nie ma, ok , sa calkiem fajne szkolenia na poczatku z trenerem i team liderem, ale potem juz kazdy zapomina o nas, liczy sie tylko to żebysmy robili wynik, siedzieli i dzwonili. zle sa tez systemy, na ktorych sie dzwoni do klientow (bo my sami nie mozemy sobie przelozyc rozmowy, jak ktos nie odbierze, jestesmy tylko studentami, musi to robic team lider i trzeba jego wciaz o to scigac) i zamawiane bazy, gdzie pracowalem wczesniej w call center, ale nigdy nie spotkalem sie z takimi bazami, gdzie mozna dzwonic i dzwonic i wciaz nikt nie odbiera, albo nie spelnia warunkow do spraedazy. proponuje szukac innego miejsca pracy, pozdro.
2
halo 2015-02-09 17:55:45
Eee tam, ja pracuję w CCIG i sądzę, że widzenia zależy od punktu siedzenia. Ile ludzi, tyle oppunktinii. Nie zgadzam się, że szefowie i inne osoby są złe, czy humorzaste, każdy może mieć gorszy dzień, a to co piszesz jest nieobiektywne. A być może to ty masz [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ną minę i jesteś niemiły, więc ludzie odplacają Ci tym samym? Ja uważam, że kadra w Gdańsku jest ogólnie bardzo w porządku, a każdy ma jakieś wady, wszyscy jesteśmy ludźmi. Mi się pracuje dobrze, a każdy dzień pracy z klientem uczy czegoś nowego, to jest rozwój. Trzeba mieć tylko otwartą głowę i samodzielnie wyciągać wnioski. Polecam CCIG Gdańsk :)
3
lol 2015-03-02 19:17:02
Hahah nie ma jak wypowiedź "kadry" na forum. Żenada.
5
wtf 2015-03-04 08:39:43
No tak, bo przecież tylko złe opinie są prawdziwe.......
3
RUDY MANIEK 2015-04-01 18:09:01
Jak bardzo beznadziejnym trzeba być żeby nie dostać się do CCIG? xD Byłem tam tydzień temu na rozmowie i jeszcze nie oddzwonili w sprawie szkoleń. A podobno przyjmują wszystkich chętnych.
1
Luzak 2015-04-17 14:19:54
Jakie HR takie standarty. Znając opowieści HR boi się zadzwonić bo szefowa nie zaakceptowała rekrutacji. Dlaczego? A ktoś ją widział więcej niż 4h dziennie? Dobrze że prawnie nigdy jej nie ma, chodź z rana dobra atmosfera.
niki 2015-04-29 09:44:26
Słyszeliście coś o premiach? Jak to naprawde wygląda ? Jestem tam umówiona na rozmowe, ale nie wiem czy wogóel warto marnować czas, słyszałam że ostatnio ktoś wygrał jakiś konkurs a część wygranej musiał odpalić menagerowi...
Drv 2015-06-09 23:02:15
Witjacie,

dlugo pracowalem dla pseudo korporacji CCIG, wszystko zaplacone zawsze na czas. Nie rozumiem jednak jak w Państwie prawa setki osob rejestruja godziny w jednym budynku, 25 dni w tygodniu na umowe zlecenie:). I co najlepsze nikt nie widzi w tym problemu. Pozdrawiam i zycze obfitej emerytury. Moja opinia po dlugiej wspolpracy. Praca dorywcza na piwo jak najbardziej, jednak poswiecony czas mozna zainwestowac o niebo lepiej w celu znalezienia pracy, w ktorej oprocz wizji prezesa widzi sie pracownika.
any1 2015-06-29 08:43:07
Hej! Trzeci miesiąc pracy moje spostrzeżenia:
- co miesiąc, dwa kolejny Team Leader czyli rotacja na maksa.
- rozmowa kwalifikacyjna, obiekt a rzeczywistość - dwa różne światy.
- elestyczność grafiku, stawianie na studentów, jedno wielkie kłamstwo. (sztywny grafik, dużo godzin).
- rozwój zawodowy? - kolejna hipokryzja. Wszyscy tylko UMOWA ZLECENIE. (tylko rozmowy telefoniczne). Nie możliwości awansu.

Ogólnie każda praca jest lepsza to rozwoju, niż ta chora firma.

Każdy z nas po krótkim okresie wie, że to tylko praca na chwilę.

Zasady są proste trzeba się uśmiechać i co najważniejsze siedzieć cicho przed dwiema starszymi wielkimi Paniami. (udają zainteresowanie i przyjaźń).

Powodzenia !
Ola 2015-07-10 11:35:48
Całe CCIG to dramatyczna firma. Każdy kto stoi wyżej od konsultanta uważa się za nie wiadomo kogo, a tak naprawdę to nikt z tych osób nie ma zielonego pojęcia o tym, jak wykonywać swoją pracę. W CCIG pracowałam przez 2 lata, na kilku projektach i miałam "przyjemność pracować z wieloma managerami i trenerami. Managerowie, często pod dużą presją shiftów, tworzą chorą atmosferę, nie rozumiejąc, że może nie uda się zrobić dziennego/miesięcznego targetu. Mam wrażenie,że każdy w tej firmie zapomniał, jak to było "na słuchawce". Trenerzy zgrywają najmądrzejszych, a nie mają pojęcia o sprzedaży. Wypłaty są regularnie, do tego nie ma zastrzeżeń. Praca jest męcząca, trzeba się nagadać, nasłuchać, a efekty są marne do pieniędzy jakie się za to otrzymuje. Bazy do dzwonienia są stare, czyszczone tak, że szefowie wmawiają, że kontakty nie były dzwonione, a po pierwszym wykonanym telefonie klienci krzyczą, że piaty raz w tej samej sprawie ktoś dzwoni. Każda praca jest lepsza od pracy w call center. Ja pracowałam tam tak długo tylko ze względu na to, że potrzebowałam pieniędzy, a studiowałam dziennie i ciężko było mi znaleźć inną pracę z elastycznym grafikiem. Jedyny plus jaki wyciągnęłam z pracy w CCIG to doświadczenie w pracy z klientem, w dziale sprzedaży, dzięki czemu teraz mam super pracę, na dużo lepszych warunkach, ze świetną atmosferą, do której CCIG się nawet nie umywa ;)
Em 2015-08-11 21:29:02
Hej! Mam jedno pytanie. Dziś podpisałam umowę z CCIG. Wczoraj zadzwonili do mnie, żeby umówić się na podpisanie tej umowy dzisiaj. Babeczka przez telefon powiedziała mi, że szkolenie odbędzie się we środę (czyli jutro) ale nie podała konkretnej godziny. Podpisując umowę zapytałam o to sekretarkę, która zbyła mnie tym, że TM skontaktuje się ze mną telefonicznie w związku z terminem. Od razu po podpisaniu tej umowy dostałam sms'a z loginem i hasłem oraz kontaktem do mojego TM. Jednakże informacji o szkoleniu żadnej. Czekałam caly dzień, w końcu napisałam e-mail bo nie bylam pewna czy tam zadzwonić. Nie wiem co robić, jeśli to ma być jutro to świetnie, że wiem na którą godzinę przyjść. Czy będą z tego jakieś konsekwencje? Czy mogą się do mnie o coś przywalić? Jeszcze nie rozpoczęłam pracy a już nie wiem o co chodzi. Czy ktoś z was miał taką sytuację?
Team Leader 2015-08-14 17:18:49
Jako były Team Leader z doświadczeniem zdecydowanie odradzam przygodę z CCIG Gdańsk ze względu na szefową oddziału-panią P. Pomimo świetnej prezentacji firmy i wdrożenia w centrali, w której spotykamy się z kompetentnymi osobami, przyjazną atmosferą - sytuacja niestety zmienia się po przyjeździe do Gdańska. Otóż okazuje się, że zamiast nienormowanego czasu pracy managera regulowanego umową, wyjście po 8 godzinach pracy skutkuje docinkami i ostrą, negatywną krytyką ze strony przełożonej. Stosowane przez nią manipulacje, praktyki świadczą o braku jakiejkolwiek wiedzy z zakresu zarządzania, czy umiejętności poprawnej komunikacji interpersonalnej ( np. ostre krytykowanie w obecności konsultantów, wypytywanie "na fajce" konsultantów o pracę managera, sprzątanie biurka managera poprzez włożenie wszystkich jego rzeczy do kartonu, nasyłanie sekretarki i analityka do stałej kontroli nad kadrą managerską, pozbywanie się osób, które jasno wyraziły swoją dezaprobatę na jej zachowanie, poprzez ich zwolnienie i co najważniejsze bez uzasadniania przyczyny - to tylko nieliczne przykłady działań szefowej). Skutek takich praktyk jest oczywisty... Poza tym brak wsparcia merytorycznego wynikającego w braku doświadczenia w pracy call center. Na szczęście dla osoby samodzielnej i kompetentnej nie stanowi to większego problemu, co innego godzenie się na współpracę zgodną z zasadą pani P. "kontrola-najwyższą forma zaufania". Efekt? Kadra managerska rotuje w ekspresowym tempie, dziwi mnie tylko, że Wrocław nie wyciąga wniosków, a miał podstawy ku temu:-) Pozdrawiam.
1
Wunsz 2015-10-23 21:36:21
W CCIG wszystko zależy od tego, na jakim pracuje się projekcie. Ja pracuję tu od paru miesięcy i mimo że na początku bałam się ze względu na dużo negatywnych opinii, to na moim projekcie jest naprawdę super, nikt nie "ciśnie" wyników, wszystko jest na luzie, z team leaderem zawsze da się dogadać. Natomiast koleżanka pracuje na innym projekcie i jest trochę mniej zadowolona, chociaż też nie jakoś bardzo. Wszystko zależy tylko od tego, na kogo się traci, ale polecam spróbować:)
Karo 2015-11-12 08:51:28
Myslałam, że negatywne opinie to wymysł ludzi którym się nie udało ale po 1 miesiącu potwierdzam, totalna starata czasu. Brak wypłacania premii. Mydle oczu i szukanie powodów aby nie płacić. Chcecie podjąć decyzję dobrą? Już na rozmowe konkretnie się zapytajcie czy MUSICIE zakładać konto w ich banku? (jedyna firma w polsce do tego zmusza). Drugie pytanie czy w CCIG Gdańsk jest chodź 1 osoba z umową o pracę? (nie ma NIKT). Trzecie pytanie czy KTOKOLWIEK kiedyś awansował z Konsultanta do Team Leadera w CCIG Gdańsk?
Jakie dokonania osiągnęła dwulicowa szefowa? (realne, mierzalne)
Dinozaur 2015-12-04 23:32:16
Pracowałem przez dobre 3 lata w CCIG (Wrocław), byłem na słuchawce w projektach orange,play a nawet netii, pracowałem także na Back Office (tam już wprowadzałem umowy z systemu CCIG do np. systemu Orange) i powiem wam że generalnie ludzie są fajni ale rotacja jest niestety duża (pomijając back office tam się ludzie rzadko zmieniają). Główne powody rotacji pracowników to jak najbardziej mobbing który niestety w tej pracy da nam prędzej czy później w kość. Dla przykładu sytuacja z lokalizacji przy ulicy Bema (kiedyś tam była nie wiem czy jest dalej) ponieważ był ogólnie słaby wynik sprzedaży to po pierwsze zorganizowano gorące krzesła (czyli jak nie podpiszesz umowy do 12.00 to wylatujesz z roboty) albo zabierano nam siedzenia od komputerów i mówiono masz stać póki nie podpiszesz umowy... Tego typu rzeczy zdarzały się tak często że tylko tym którzy dobrze znali ofertę (czytaj: dobrze potrafili owijać w bawełnę i nie mówić prawdy np. gdy klient zapytał czy telefon odtwarza mp3 mówisz że tak mimo że ma 3Mb pamięci wewnętrznej a na kartę microSD slota nie ma już nie mówisz). Mało tego większość menadżerów i trenerów mieli ciut poprzewracane w głowie, ja akurat miałem farta i trafiłem pod skrzydła fajnych osób ale 2 pozostałe osoby co były szkolone ze mną trafiły do teamu obok i nawet 3 miesiące tam nie pracowali... Co do awansów, możliwość jest ale prawda jest taka że wygrywa kumpel od kieliszka/koleżanka która nie ma pojęcia o sprzedaży i czas połączeń na poziomie 0,1...
System kar: jak ktoś się pilnował to nie dostawał żadnej kary, najczęstsze są za niewłączony wygaszacz bo "przecież ktoś obcy może pobrać dane klienta" w firmie do której dostaniesz się tylko ze specjalną kartą (LOL) bądź przekroczone przerwy (ok tu rozumiem pracować a nie się obijać na papierosku).
Osobiście sam dostałem za 3 lata pracy tylko 1 karę więc da się to zrobić ale palącym osobom szczerze współczułem. Kiedyś premię za umowę dostawaliśmy tylko jeśli była większa od czasu pracy czas trwania umowy x kwota zobowiązania miesięcznego x 3% było nasze, jak jest teraz nie wiem dawno nie zaglądałem.
Umowa oczywiście śmieciowa więc jak jesteś chory zero kasy.
PS: @Wunsz jak jesteś z Wrocka to weź konsultanta nie udawaj jak jesteś team leaderem...
@ania zgadzam się uczy to życia i czyni nas odpornym na stres + wyzysk
@klicz co racja to racja studenci mogą trochę zarobić
@sitago tak jak potrzebują takoż i przydzielą, nie masz na to wpływu aaa jak proponują bo masz dobre wyniki rozkręć nowy projekt nigdy się nie zgłaszaj bo jest to mydlenie oczu (odzyskiwanie klientów co zrezygnowali z netii powód brak możliwości podłączenia linii spróbuj wcisnąć umowę jak nie ma przyłączy netii...)
@Homik dokładnie jest to praca dorywcza dorobić sobie można, znałem osoby co były tam po to żeby mieć na fajki/gry/alkohol etc. a na garnuszku rodziców jechali
@ola no niestety bazy są przedzwonione,czyszczone tak jak mówisz co więcej to że my obdzwoniliśmy kontakt z naszej firmy nie znaczy że inne call center go nie mają, więc ogółem do klienta w tym samym dniu kilka firm mogło dzwonić
Podsumowując:
Zalety: Kasa w terminie,nauka życia i bycia wygadanym co bardzo się przydaje chociażby w urzędach, możliwość poznania połowy studentów miasta
Wady: Humorzaste osoby w roli managerów/trenerów/BUM-ów mówiące nam nie przynosimy problemów z życia do firmy uśmiechnij się, mobbing,kary za wszystko,czasami idiotyczne szkolenia, mydlenie oczu pracownikom, umowa zlecenie, cotygodniowe testy kompetencji ze znajomości oferty (gorzej jak w gimnazjum - dają coś czego nas nie uczono byleby premię za testy odjąć),ogromna rotacja pracowników,nacisk na wynik wynik i jeszcze raz wynik - nie obchodzi pracodawców że klient korzysta z doładowań 50PLN/3 miesiące sprzedaj mu abonament 59,90/miesiąc bo to dla niego dobre, jak przedstawiłeś telefon to nie zapomnij o internecie mobilnym bo przecież to dla dobra klienta...

No to sobie powspominałem, były oczywiście piękne momenty,wspaniali znajomi i niezapomniane imprezy powiem nawet że jak wspomnę tę robotę (jej początki) to mi się łezka w oku kręci. Praca warta spróbowania ale tylko tymczasowo póki nie znajdziecie czegoś lepszego i na umowę o pracę. Ogólnie firma nastawiona na wynik więc nie oczekujcie że będą was trzymać jak nie ma sprzedaży mimo że klienci nie odbierają bądź rzucają słuchawką a wcześniej ubliżają nam zrównując nas na tym samym poziomie co każdy z nas robi w WC.
2
Taki Koleś 2016-01-20 16:50:39
Co mnie załamało? Wysłałem swoje CV na połączenia przychodzące, firma oddzwoniła do mnie jeszcze tego samego dnia wieczorem, w dwa dni umówiliśmy się na rozmowę. Poszła nieźle, następnego dnia dostałem telefon że oczywiście, zostałem przyjęty i mogę zaczać szkolenie jeszcze przed świętami bożego narodzenia, pod warunkiem że przyniosę zaświadczenie że jestem uczniem (Nie było o tym żadnej informacji w ogłoszeniu, na rozmowie na pytanie czy planuję dalszą naukę odpowiedziałem chwilowo nie - i mimo wszystko kandydatura rozpatrzona pozytywnie). Rzecz jasna zapisałem się do szkoły, zapłaciłem w "darmowej" szkole banknot za jakieś głupie badania, potem kolejny za wydanie zaświadczenia że rozpoczynam naukę na takim a takim kierunku. I z tym papierem w łapie wracam do Pani od rekrutacji. Co usłyszałem? "to musi być zaświadczenie że pan już się uczy i koniec". Ktoś mi taką praktykę wytłumaczy? Bo ja chyba nie rozumiem do końca. Skoro zostałem przyjęty bez statusu ucznia dlaczego muszę go tak koniecznie posiadać żeby zacząć prace? Bo szkoła płaci za mnie jakieś tam podatki? Robi to za mnie też biuro w którym dorabiam na pół etatu, o czym informowałem. I dlaczego nikogo nie interesuje że semestr zaczyna się dopiero pod koniec lutego i mogę to po prostu donieść w trakcie? I czy tylko ja tego do końca nie rozumiem?
2
ggg 2016-02-01 20:12:20
Czyli polecacie tą firmę.Albo ktoś może polecić jakieś cc lub windykacje na umowę na zlecenie.
Pozdro
1
ggg 2016-02-02 18:22:48
Czyli na pewno nie ma co szukać dalej?interesuje mnie żeby było w miarę dobrze płatne,czytam rózne opinie i cięzko stwierdzić gdzie w końcu aplikować.Może jest tu ktoś kto ma porównanie do innych cc lub windykacji i polecił by coś :)
Pozdrawiam
Ewa W. 2016-02-11 14:25:12
Jeśli posiadasz status osoby uczącej sie i nie masz skończonych 26 lat firma nie musi za ciebie płacić ZUS tylko podatek dochodowy od twojej stawki brutto. Jeśli wypiszesz sie ze szkoły lub skończysz 26 lat wywalą cie na zbity pysk
sybor 2016-03-04 20:52:30
A czy w którymś z CCIG można liczyć na umowę o pracę?? bo ja np: się nie uczę i nie chcę zlecenia
Lesyeuxnoisettes 2016-08-06 15:27:15
Pracuje tu od tygodnia i juz mam dosyć. Pomijając managera który ciśnie nas jeśli chodzi o umowy, których nikt nie chce zawierać i wcale im się nie dziwię bo też nie zawarlabym umowy ubezpieczenia przez telefon po ich słodko pierdzacy kącik relaksu z którego nikt i tak nie skorzysta ponieważ przerwy jak na tak intensywną prace są zdecydowanie zbyt krótkie wiec ledwo ktokolwiek zdąży się wysikac a już trzeba wracać i pieprzyc za przeproszeniem od nowa i niepokoic ludzi, np o 21.00 czy o 9.00 rano. Ich piękna wypłata cotygodniowa tez nie trzyma się kupy ponieważ ja usłyszałamze za ciężko przepracowany tydzień dostane dopiero wypłatę w przyszłym tygodniu. Chociaż w umowie jest zupełnie inaczej. Nie wspominając o tym ze warunkiem pracy u nich jest otwarcie konta w wbk. Elastyczne godziny pracy? Musisz mieć szczęście żeby dostać zmianę poranna bo i tak będą wciskać cie na wieczór na tyrade do 21.00 kiedy masz już dość. 24 godziny pracy minimum? Tak ale od poniedziałku do piątku a soboty robicie osobno 18 godzin. Chore ? Tak. Zatrudniają na pełny etat naiwnych mlodzikow. Mają też okres miesięczny wypowiedzenia co jest chore w przypadku umowy zlecenie ale jest to jedyny sposób żeby zatrzymać naiwniakow u siebie. Prawie każdy tu żyje na wypowiedzeniu i taka jest prawda o tej firmie. W swojej reklamie sciemniaja tak jak każą sciemniac nam przez telefon. Unikajcie sre sre i gie jak ognia . Chyba ze odpowiada wam niewolnicza praca mrowki.
3
expracownik 2016-08-18 20:35:29
Dla wszystkich, którzy są zainteresowani pracą w CCIG z mojej perspektywy - osobiście byłem na projekcie bankowym, liderzy byli ok, zarobki niektórych były bardzo dobre ja osobiście nie narzekałem. Co prawda zakończyła się współpraca z tą firmą ale wszystko na dobrej stopie. Za co bym ich zganił? Za to, że niektórzy liderzy to barany. Plusy? Moi liderzy na projekcie bankowym znali się na rzeczy, ludzie są ekstra. Mega dobre znajomości relacje i imprezy wspólne. Ale najwiekszym plusem lokalizacji jest trener! Tak P. Waldemar (chociaż wszyscy są tam na Ty) jest człowiekiem na odpowiednim miejscu! Mimo że temat finansowy jest trudny i jest tego bardzo dużo - przekazuje wiedzę w taki sposób, że rozumiesz dokładnie najtrudniejsze zagadnienia. Dodatkowo świetnie prowadzi warsztaty i szkolenia sprzedażowe, praca z takim człowiekiem otwiera oczy na wiele spraw w zupełnie inny i ciekawy sposób. Waldku gdyby nie Ty, to ten komentarz byłby znacznie krótszy! Dzięki!!! :) AM
3
Rozgoryczona 2016-10-12 22:23:51
Dla mnie firma skreślona, reklamują się gwarantowana wysoka stawka a tak naprawdę płacą marne grosze!
1
Dominik 2016-10-13 13:49:24
Ale to chyba każdy znad woja stawkę zanik podejmie tu zatrudnienie?
Roxy 2016-10-26 14:52:43
Kapitał żydowski , gardzę a priori stawka 8,56 za 1h kadra to amatorzy jeszcze studentki , tak kochani wrocławianie 1100 netto w tej firmie to Max... O to wasza ukochana postępowość , oni śmieją sie z was ze dajecie sie tak traktować...
1
Zostaw swoją opinię o Call Center Inter Galactica - Wrocław
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Call Center Inter Galactica