Opinie o Call Center Inter Galactica w Wrocław

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Call Center Inter Galactica. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Call Center Inter Galactica o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Call Center Inter Galactica w Wrocław

Jaś

hej, nie wiem czy wiecie ale wszystko co najgorosze zostalo na Bema, caly Play przeszedl na rynek gdzies tam i nazywaja sie chyba CCDS. Zostalo tylko 4 Tm na dwie zmiany podzielone i jest jeden wielki team. Kolezanka pracuje i mowi ze popoludni jest ok a rano sie troche czepiaja wszyscy. Pozdro dla[usunięte przez administratora], życze go wam wszystkim !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
VIT

[usunięte przez administratora] pracuje nadal, ale już nie na Play. W sumie tak patrząc to chyba najbardziej profesjonalny TM z jakim się w CCIG spotkałem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dana

W CCIG lokalizacja Bema nie pracuję już ponad pół roku z uwagi na rozbrat z Wrocławiem. Wspominam jednak ten czas bardzo miło, głównie z uwagi na ludzi z którymi przyszło mi pracować. Chociaż praca po pewnym czasie staje się rutyną, to można i z tym sobie poradzić. Zarobki adekwatne do włożonego wysiłku. Pracowałam na projekcie Play w rewelacyjnym teamie, gdzie największą zaletą był manager[usunięte przez administratora]. Bardzo kompetentny i pomocny, i z tego co pamiętam wszyscy w teamie wspominali, że gdyby nie [usunięte przez administratora] już dawno by się z pracy zwolnili. Nie wiem czy jeszcze tam pracuje, ale kto trafi do jego teamu - gratuluje! Pracę wspominam dobrze, można ustalić grafik tak aby pasował każdemu. Zarobki uważam za właściwe, chociaż wiele osób wspominało, że kiedyś był lepszy system naliczania prowizji. Projekt sam w sobie do łatwych nie należał, i bywały dni, gdzie nie chciało się kompletnie nic, ale nie był chyba też projektem najtrudniejszym. Na przekór innym śmiało mogę napisać, że nie żałuję tych 4 miesięcy w CCIG i polecam każdemu chociaż się sprawdzić

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ktosiek

smiac mi sie chce z

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Telemarketer
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja przeprowadzana jest w kilka osób, nie pojedynczo, dlatego jest to okazja, aby już na starcie poznać kogoś z kim np. będziesz się trzymać. Wypełnia się kwestionariusz, później przechodzi się do kilku prostych zadań. Na koniec osoba która przeprowadza rozmowę opowiada trochę o systemie pracy etc.

Pytania

Są różne zadania, np. aby wymysleć jakiś przedmiot na pierwszą literę swojego imienia, a potem musisz to "sprzedać". Pytają też o to czy wie się o tym czym zajmuje się firma ccig- jeśli nie wiesz nie przejmuj się, bo nie wpływa to na decyzję czy cię przyjmą. Pytają również jak dowiedziałeś się o ccig

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Executive Assistant
Wrocław
ALEXEC CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Wrocław
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
xxx

Jakiś czas temu wypowiadałam się już tutaj na temat CCIG-Bema. Wyrażając pozytywne zdanie. Aktualnie pracuję już prawie rok, a z miesiąca na miesiąc jestem co raz bardziej zażenowana, tym co się tam dzieje. Zacznijmy od co raz gorszych estetycznych warunkach pracy(mała sala sprzedażowa), syf w boksach niesamowity(panie sprzątające, są bardzo miłymi i ciepłymi osobami, ale sprzątać za żadne skarby nie umieją), klimatyzacja(tak wiem, w niektórych firmach klimatyzacji pewnie nie ma, a ja narzekam, na tą która jest. Lepiej zlikwidować ją całkiem. Co najmniej raz w tygodniu klima nawala, dzięki czemu podejrzewam, że nie tylko ja, a inni konsultanci mają problemy z gardłem), wypłaty, kiedyś przychodziły całkiem regularnie do 10tego, czasami wcześniej, w tej chwili wypłaty potrafią wpływać piętnastego. Warto też wspomnieć o kulturze osobistej TM, wiadomo są Ci, którzy są mili, i przyjemnie jest z nimi porozmawiać, a na widok niektórych ciśnienie wysoko skacze. Nie wiem jak jest na innych projektach, ten dotyczył Play, i jeżeli w najbliższym czasie nic się nie zmieni, podejrzewam, że dużo konsultantów odejdzie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
adelka

NIE POLECAM PRACY W CCIG FABRYKA UMOW LICZA SIE LICZBY NIE LUDZIE! czlowiek jest tam nikim! obecnie pracuje w 1 tele i jestem bardzo zadowolona złupełnie inna specyfika pracy i podejście do pracownika:) nie ma rycia mozgu z rana! chorych kar! sympatyczne menagerki i przystojny [usunięte przez administratora]:) polecam!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
byly pracownik

W porównaniu do innych o których słyszałem od osób znajomych tam pracujących to ccig jest spoko. stawki 7,5 na ręke przy 110 godzinach w tygodniu to looz. dorobić na studiach idealnie. o pracy - projekt play (5 miesiecy pracowałem) - nudne owszem - można? - oczywiście, że można. Tylko trzeba trafić na spoko team :) Realnie 2 umowy na 6 godzin można spokojnie nawet przypadkiem trafić. Sekret by przetrwać tam dłużej? pracowac wg powiedzenia \"miej (usunięte przez administratora) a będzie Ci dane\" Dopóki nikt nie przyczepi się na monitoringach - można olewac tych co są od razu bardzo na nie i nie męczyć sie z takimi rozmówcami. Bo i tak nie sprzeda sie. I wystarczy dzwonić i czekac na okazje i gdy ta sie trafi - nie odpuszczać :) Rekrutacja to kpina bo kazdy kto chce to i tak bedzie tam pracował (gdyby ktoś miał problemy wystarczy zaczepić kogos pod siedzibą i pogadać by dało sie zaarekrutowac z polecenia) Szkolenia są spoko o ile trafi sie na fajnego trenera. Właśnie Trenerzy - w 90% są to mega pozytywni ludzie, którzy zawsze pomoga gdy masz gorszy dzień/dni. TM - zalezy jak sie trafi ;) PM - żal konsultanci - zajefajni ;) tak dużo pozytywnych i zakręconych ludzi w jednym miejscu że szok. Nasi rozmówcy ? Losowi ludzie, wiec serio można trafić na prostaka co Cie wyzwie - (to mit - że trzeba i tak dalej rozmawiać ) jak i fajne osoby które przy okazji brania umowy opowiedzą pół swojego życia :) (a czas połączeń idzie na plus ;) ) Teraz podobno projekt play - schodzi na psy - i bez wyników wysyłają masowo do domów, że ciężko wyrobić godziny. Gdy projekt wróci na nogi z chęcią tam wróce, bo wole siedziec na dupie i dzwonić, niz choćby w sklepie odzieżowym za te same pieniądze robić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Morena

W innych callcenter we wrocławiu płacą ci za czas połączeń, a nie za czas pobytu w pracy jak w ccig. W innych callcenter we wrocławiu dzwonisz z telekomunikacji dzieńdobry albo z telekomunikacji telepolskiej i oszukujesz ludzi. W ccig dzwonisz z orange, play, alior banku, praktikera, kiedyś z lufthansy nawet - firmy, jakie decydują sie na współpracę z ccig świadczą o wysokim poziomie tej firmy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ex

hehe znowu sciemy pisane przez pracownikow cc zeby zachecic ... NIE POLECAM , zero tolerancji , zrozumienia i ludzkiego podejscia , czujesz sie jak w fabryce skrecajac srubki ( tylko ze tam wiecej placa ! :D ) ODRADZAM , we Wroclawiu sa o wiele lepsze call centra z normalnym podejsciem a przede wszystkim szacunkiem do pracownikow !!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
brak

W ccig nie pracuje juz od miesiąca. Dość dobrze wspominam ten okres, zazwyczaj bylo wszystko super. Trafiłam na Bema do jednego z najmocniejszych teamow i powiem jedno jak ma sie dobrego managera to az chce sie pracować. Nie powiem był wymagający ale atmosferę jaką budował robiła swoje. [usunięte przez administratora] oby tak dalej! Minusem jest klima która nie zawsze działa jak powinna. Z grafikiem nigdy nie bylo problemów zawsze mozna sie dogadać. Kasa jak to kasa zawsze mało ale wiemy na co sie piszemy podpisując umowę. Za jakiś czas na 100 % wrócę. Pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KLEMENTYN WIŚNIOWIECKI

wrocław szewska najwieksze dno. ciagle oszukiwanie konsultantów z systemem premiowym, opóźnione wypłaty, popieprzeni TM a szczególnie jeden z nich [usunięte przez administratora]., ktory nie ma pojecia o zarzadzaniu zespolem i tak na prawde nie wiem czemu został team menagerem, komu i ile zapłacił... Na szczęście znalazłam dużo lepszą pracę lepiej płatną i nie steruje mną żaden gówniarz plujący się nad boksem \\\"Ile masz ile masz?\\\" Ciagly stres, rano wstawalam nie chciało mi się tam isc do pracy, przezywalam katusze pracując tam, szłam do pracy jak na skazanie ze łzami w oczach prawie, na szczescie pieprznełam drzwiami i wyszlam a teraz jestem wolną kobietą i dzien w którym odeszlam z CCIG był najcu (usunięte przez administratora) iejszym dniem w moim życiu.......... [usunięte przez administratora]

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
konsultant

CCIG TO NAJLEPSZA FIRMA W OSZUKIWANIU LUDZI NA PIENIADZACH...POWODZENIA WSZYSTKIM KTORZY IDA TAM DO PRACY POZNIEJ TYLKO ZOBACZYCIE ZE WASZA WYPLATA JEST O POŁOWE MNIEJSZA MIMO ZE JEST SIE NAJLEPSZYM W TEMIE ONI I TAK CIE OSZUKAJA.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lewin

Pracowałem na Szewskiej 5 miesięcy i chętnie zostałbym dłużej gdyby nie studia. Prawda, że to świetna praca dla studenta zaocznego albo wakacyjna dla dziennych. Realne zarobki średniego konsultanta to ok 9,5zl/h. Kiedyś było lepiej, ale teraz pozmieniał się system motywacyjny, niestety. To racja, że jest monotonnie i człowiek się wypala, jakkolwiek najlepszym sposobem na wypalenie w ccig jest awans (na który masz szanse po 6 mies. pracy) albo rekrutacje wewnętrzne na inne projekty. Fotele, komputery i słuchawki są obleśne, ale warunki pracy są ogólnie dobre! Siedzisz w boksie, 23 min przerwy, kuchnia super, piłkarzyki, konsola, czyste toalety. Musisz być inteligentny, żeby czuć jak być dobrym sprzedawcą. Najlepsze wyniki mają błyskotliwi i wyluzowani. Osoby, które wyleciały z tej pracy albo narzekają to głównie (sory ale to wynika z mojej obserwacji) półidioci. A żeby robić normę (jak np. ja) wystarczy ogarniać i uczyć się na błędach. Managerowie są różni, ale trzeba robić swoje i się nie przejmować. To nieprawda, że dostaje się kary za wszystko i nie można gadać z sąsiadami z boksów. Naciąganie ludzi? Nikt ci nie każe. Regulamin jest surowy, ale jeżeli masz \"to coś\" wciśniesz klientowi usługę, nawet jak mówi, że nie ma na chleb, bez jego łamania. Kiedyś kazali nam mówić różne dwuznaczności tak długo jak nie było to okłamywanie klienta, teraz za takie rzeczy też już są kary pieniężne. W soboty jak nie chcesz to nie przychodzisz i koniec, grafik ustalasz sam. Jak robisz swoje to niech manager sobie gada ;P Za lekką pracę dostawałem 9,5zl/h, lepsze to niż latać po sklepie albo w kfc.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
....

Mam pewne doświadczenia związane z lokalizacją przy ulicy Bema we Wrocławiu. Organizacja jest dobrze prowadzona, stosowane rozwiązania zarządcze są trafne. Istnieje jednak wiele mankamentów, praca jest mozolna, po pewnym czasie może się znudzić, co wiąże się z obniżeniem wyników, na które zorientowana jest kadra zarządzająca, często pomijając ogólny stan w jakim znajdują się \"teamy\". Oczywiście, wszyscy są ludźmi, każdy ma swoje podejście do podopiecznych, natomiast sposób pracy niektórych \" menedżerów\" zwyczajnie razi. Oczywiście są dwie strony (usunięte przez administratora) lu, można wyróżnić osoby, które są na prawdę dobre w tym co robią. Przykładem jest moja była przełożona [usunięte przez administratora], prowadząca team zajmujący się sprzedażą usług internetowych, sposób prowadzenia grupy bardzo pozytywny, \"autokrata życzliwy\", która pomimo nastawienia na dobre samopoczucie pracowników, utrzymywała wyniki na świetnym poziomie, a w końcu o to w tej pracy chodzi. Z punktu widzenia pracownika szeregowego przydział do teamu jest losowy, więc trafiający do [usunięte przez administratora] mają szczęście. Wyróżniając jeszcze kogoś, mam miłe wspomnienia odnośnie Karola, trenera w \"najlepiej rozwijającej się sieci komórkowej w Polsce\", który poczuciem humoru i nastawieniem do pracy, wprowadzał świetną atmosferę w całej lokalizacji. Nawiązując do ogółu, szczerze polecam pracę w tej firmie, elastyczny grafik, możliwość rozwoju, a przede wszystkim wypłaty na czas, dla dobrych i rzetelnych pracowników niemałe.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ppp24

Witam! Od jakiegoś czasu przymierzam się do wystawienia komentarza. Specjalnie odczekałem 3 miesiące po zwolnieniu się, by nie ulegać silnym emocjom i przeklinaniu wszystkich przełożonych tam pracujących. Rozpoczynając pracę w CCIG zaczynamy od szkolenia, które wspominam dość dobrze. Akurat trenerów/trenerki darzyłem sympatią. Dla mnie te osoby były taką odtrutką na nacisk ze strony TMów i PMów. Po kilku dniowym szkoleniu rozpoczyna się pracę na linii. Istnieją tam różnorodne formy \"skłaniania\" do podpisywania umów. Te napisy są wszędzie i po jakimś czasie i tak doprowadzą do wypalenia się. Pamiętam, że ww swojej 9-miesięcznej karierze miałem 2. TMów. Pierwszego lubiłem bo można było się dogadać: w szczególności jeśli chodzi o czas pracy. Tego drugiego nie znosiłem od samego początku: bo był nieugięty. Nie mogąc się grafikować w wymagany sposób zwolniłem się po miesiącu pracy z drugim TMem. Choć i tak nie potrafi cisnąć bardziej niż jedna z PMek. Postrach lokalizacji za sprawą tego, że wszyscy się jej boją. Teraz się z tego śmieje, ale do rzeczy... Konsultancji pozytywni, jak poprzednicy wspominali. Warunki pracy: Brudna klimatyzacja, która często się psuje. Za dużo osób na jednej sali i głośna muzyka. System: w porównaniu z innymi call center to dość prosty, choć zdarzało się, że się psuł. Problemów z pieniędzmi nie było. nigdy za niewielkie spóźnienie nie dostałem kary, ale czasami system przypadkowo je naliczał. Zgłaszałem to i po jakimś czasie kara znikała. Ale potem znowu i tak ciągle jakieś kary się pojawiały: ciekawe kto to projektował. Zatem ostatecznie dostałem wszystkie pieniądze wypracowane. Jeśli stawka się komuś nie podoba to po co podpisywał umowę. Fajnie by było gdyby był tam dostęp do wody zimnej niegazowanej (ale nie kranówki), oraz gdyby ta wielka sala została podzielona na mniejsze. Odstępy między boksami są zdecydowanie za małe. Konsultanci mogą poczuć się jak kury w klatkach: dosłownie. Później będąc w innej firmie miejsca było znacznie więcej. Plusem jest dostępność tej pracy. Ogólnie nie oceniam ani dobrze, ani źle. Z pewnością nie mam zamiaru tam wracać! :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Justyna

Zauważ , że ta praca jest głównie dla osób uczących się, żeby te których nie stać na utrzymanie mogli sobie dorobić! stąd też elastyczny grafik.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
CCIG DNO

Praca w CCIG to strata czasu, jedyne czego się tam nauczyłam to wciskanie ściemy ludziom, jak również TM :D Samo podejście tej firmy tzn. \"dzwonimy do ludzi którzy są IDIOTAMI\" pokazuje prawdziwy obraz tej niby korporacji. a jak praktyka pokazuje tych niby idiotów jest coraz mniej, bo liczba podpisywanych umów spada i dobrze;) Oferta Play jest co prawda w porządku,ale nie ma co ludziom ciemnoty wciskać, dając im super niepotrzebne PREZENTY! To co jest również oburzające w CCIG (Bema-Wrocław), top kultura osobista niektórych TM, a także PM używających niecenzuralnych zwrotów(chodzi mi o [usunięte przez administratora], czy też przepaloną (a nie nieopaloną) project menadżerkę,która zaprasza team na zebranie mówiąc [usunięte przez administratora],że się nie da itd.\" super motywacja! haha umowy się napewno zrobią,po takich słowach. Szkolenie było fajne,ale co z tego jeśli tam Ci pokazują,że wszystko tak łatwo przychodzi,a rzeczywistość jest mniej kolorowa:) Pozdrawiam wszystkich zadowolonych konsultantów szczególnie robiących mnóstwo umów żeby Was tak kiedyś wkręcił jak Wy to robicie z tymi ludzi po drugiej stronie słuchawki:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aaaa

(usunięte przez administratora) to jest prawda, jedna wielka presja i stanie nad głową dlaczego tak mało umów przynajmniej na szewskiej tak jest, szczerze odradzam! ucinanie pensji poprzez kary standard, nic dziwnego skoro managerowie mają z tego kase..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ola

jak wygląda praca w weekendy? w tygodniu mogę tylko 3 dni i nie wiem czy mogłabym jakoś "nadrobić" w weekend godziny żeby wyrobić te 110h?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
no fucking way

nie polecam ... (usunięte przez administratora) i nic wiecej !!! a TM gania na kazdym kroku ! to nie jest praca a FABRYKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uciekajcie poki mozna :/

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Call Center Inter Galactica - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Call Center Inter Galactica?

    Zobacz opinie na temat firmy Call Center Inter Galactica tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 51.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Call Center Inter Galactica?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 47, z czego 5 to opinie pozytywne, 32 to opinie negatywne, a 10 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Call Center Inter Galactica?

    Kandydaci do pracy w Call Center Inter Galactica napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Call Center Inter Galactica
Przejdź do nowych opinii